Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 265 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.857 views

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Dat is niet noodzakelijk het geval.

60% gaat naar de BNB stakers. 30% naar BETH stakers.

Als je dan even iets verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat er op het moment 932.000+ BNB gestaked is tegenover 38.000BETH.

BNB heeft een waarde rond de 0.1BETH, dus om het recht te trekken zit je dan op 93.200 BNB, meer dan dubbel zoveel als BETH.

Dus.... je krijgt per saldo MINDER dodo voor je eurie.
BETH is venus ETH, of beacon eth? al die namen :)

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:39:
[...]

Je kan het beste je ETH direct traden voor BETH ipv staken, je krijgt dan ook precies hetzelfde percentage profit op je BETH maar het kost je 0.97-0.99ETH per BETH. Als je het door Staking doet, krijg je 1:1 BETH ETH en dat heeft verder dus 0 voordeel.
Maar voor staking krijg je ook weer BETH, dus zo zwart/wit is het niet.

Verwijderd

nemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:40:
[...]

BETH is venus ETH, of beacon eth? al die namen :)
Beacon ETH, simpele functie: rente, en bij go-live van ETH2.0 krijg je 1:1 ETH voor je BETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:43:
[...]

Maar voor staking krijg je ook weer BETH, dus zo zwart/wit is het niet.
Zo zwart wit is het wel, want als je BETH "koopt" door het ETH/BETH trading pair krijg je precies dezelfde BETH rente als door staking.

Je krijgt rente over je BETH holding, en het maakt geen fluit uit hoe je aan die BETH komt.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Dat is niet noodzakelijk het geval.

60% gaat naar de BNB stakers. 30% naar BETH stakers.

Als je dan even iets verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat er op het moment 932.000+ BNB gestaked is tegenover 38.000BETH.

BNB heeft een waarde rond de 0.1BETH, dus om het recht te trekken zit je dan op 93.200 BNB, meer dan dubbel zoveel als BETH.

Dus.... je krijgt per saldo MINDER dodo voor je eurie.
Dit gaat nog wel tegenvallen denk ik, dag 1 320.000 te verdelen over 937.000 BNB, dat is dan 0,342 nog iets per BNB. Vanaf dag 2 57.589 dus op dit moment zou dat 0,0614 zijn. Op het moment van schrijven doet Dodo $4,08. Leuk geld wel maar zonder flinke stijging gaan we daar niet rijk van worden en hij heeft net +80% gedaan...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:26
Als ik kijk op Coinmarketcap naar het market volume vandaag zie je opeens een dip van ca $200 naar 150 miljard. Total Market Capitalization.
Hoe kan dit?
Bij voorgaande dagen zie je dat niet en blijft dit per dag redelijk constant.
https://coinmarketcap.com/charts/
Bovenste grafiek, 7d of 1d kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Nou ik heb me aan mn eigen tactiek gehouden en 1/3 van mijn Cake uit de oven gehaald, tijdens de teams meeting is mijn verkooporder gehit op 13,19. Ik zat erin vanaf 3,50 dus dat is een mooie x3,77! Mijn inleg in Cake er dus ruim uitgehaald en ook nog een hele mooie profit erbij. De overige Cake laat ik lekker in de oven zitten om hopelijk nog meer hoogtepunten te bereiken.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Kwistnix
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:44:

Zo zwart wit is het wel, want als je BETH "koopt" door het ETH/BETH trading pair krijg je precies dezelfde BETH rente als door staking.

Je krijgt rente over je BETH holding, en het maakt geen fluit uit hoe je aan die BETH komt.
Je hebt gelijk, ik dacht dat je voor staking additioneel BETH kreeg, maar dat is DODO in launchpad.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Dit gaat nog wel tegenvallen denk ik, dag 1 320.000 te verdelen over 937.000 BNB, dat is dan 0,342 nog iets per BNB. Vanaf dag 2 57.589 dus op dit moment zou dat 0,0614 zijn. Op het moment van schrijven doet Dodo $4,08. Leuk geld wel maar zonder flinke stijging gaan we daar niet rijk van worden en hij heeft net +80% gedaan...
Jup, ziet er niet super intressant uit. Nouja, het is meer rente dan de BETH op zichzelf opbrengt. Daarnaast deden de andere launchpads (SFP, LIT) even een 1400% na launch op Binance, dus er is hoop

Verwijderd

Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:51:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht dat je voor staking additioneel BETH kreeg, maar dat is DODO in launchpad.
Klopt ja - zodra je het uit de DODO staking haalt, krijg je weer gewoon BETH over je BETH

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:41
Welke BSC projecten zitten jullie in? Ik heb zelf WYNAUT en EGG. Vooral WYNAUT gaat echt als een trein. Heb mijn inleg al bijna terug in de gefarmde MEOWTH tokens, en daarnaast is WYNAUT nog eens x3 gegaan.

Verwijderd

abc874 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:53:
Welke BSC projecten zitten jullie in? Ik heb zelf WYNAUT en EGG. Vooral WYNAUT gaat echt als een trein. Heb mijn inleg al bijna terug in de gefarmde MEOWTH tokens, en daarnaast is WYNAUT nog eens x3 gegaan.
Maar hoeveel tijd is daar overheen gegaan? Vrijwel alle alts zijn in de recente historie x10 gegaan dus daar zit je dan nog goed onder met een toegevoegd risico van obscure altcoin holding

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:51:
[...]

Jup, ziet er niet super intressant uit. Nouja, het is meer rente dan de BETH op zichzelf opbrengt. Daarnaast deden de andere launchpads (SFP, LIT) even een 1400% na launch op Binance, dus er is hoop
Ik ga ze ook gewoon een tijdje aanhouden, je weet nooit en ze zijn toch gratis. Ik heb er alleen een hard hoofd in met die naam en logo. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:58
abc874 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:53:
Jemig. Ik heb het hele cake en pannenkoekenbak-verhaal maar aan mij voorbij laten gaan, maar ik moet nog even wat nieuwe dingen gaan lezen om op dit niveau mee te kunnen praten geloof ik.

Sorry, dit antwoord heb je niks aan. Stond alleen te kijken van de hoeveelheid nieuwerwetse termen.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:55:
[...]

Ik ga ze ook gewoon een tijdje aanhouden, je weet nooit en ze zijn toch gratis. Ik heb er alleen een hard hoofd in met die naam en logo. :+
Oja, want naam en logo zeggen zo veel in Crypto :+

Zo achterlijk mogelijk + de randomizer er overheen en je kansen zijn optimaal :+

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Zo achterlijk mogelijk + de randomizer er overheen en je kansen zijn optimaal :+
Ja maar ja maar ja maar niet blauw enzo. ;(

Overigens, zat net even te kijken op welke obscure exchanges dat ding nu te verhandelen is en dat ziet goed/slecht uit, voor zover het iets zegt kan de prijs vanaf listing op Binance nog weleens flink over de kop gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Ray_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:56:
[...]

Jemig. Ik heb het hele cake en pannenkoekenbak-verhaal maar aan mij voorbij laten gaan, maar ik moet nog even wat nieuwe dingen gaan lezen om op dit niveau mee te kunnen praten geloof ik.

Sorry, dit antwoord heb je niks aan. Stond alleen te kijken van de hoeveelheid nieuwerwetse termen.
Ik volg het ook niet en ik ga mezelf er ook niet aan branden deze Crypto kermis.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Iemand al met dit probleem te maken gehad bij Bittrue , 151 Nexo is al 2 uur frozen. 1 Nexo is ok. Wat kan de reden zijn ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqNGjQpcAU14Zk3_TWr_PI-3b38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1RiwRVxLeU0CsYdfDIqmu7P.jpg?f=fotoalbum_large

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

zwembroek schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:05:
[...]

Ik volg het ook niet en ik ga mezelf er ook niet aan branden deze Crypto kermis.
Toch goed dat je het even zegt, ik vroeg me al af wanneer je ging posten.
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Kijken jullie geen plaatjes? Ik wel, vond het logo van Ravencoin wel mooi en pakte zo per ongeluk €100,- mee. Iets zegt me alleen dat het waarschijnlijk toeval was.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:54
Uncle_Charles schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:55:
@elektriekert hoezo uitcashen? Is leven van je staking rewards niet het einddoel?
Dat zou mooi zijn, maar uitgaande van marktcycli doe ik er verstandiger aan om misschien later lager terug in te kopen.
Ik weet natuurlijk niet hoe lang het nog gaat stijgen maar het zien verdampen van je inleg is ook niet fijn.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Ja maar ja maar ja maar niet blauw enzo. ;(

Overigens, zat net even te kijken op welke obscure exchanges dat ding nu te verhandelen is en dat ziet goed/slecht uit, voor zover het iets zegt kan de prijs vanaf listing op Binance nog weleens flink over de kop gaan. :)
Ja. Dat is ook precies waarom ik een paar uur geleden met zoveel hoofdpijn over gate.io aan het zeiken was hier.

Bleek daar nog een blurpje TRON/TRX te hebben uit een diep grijs verleden :+ Heb dat maar omgezet in DODO.

Nu hoeft hij maar x10000000000 te gaan en dan kan ik een nieuwe Dacia bestellen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:10:
[...]

Ja. Dat is ook precies waarom ik een paar uur geleden met zoveel hoofdpijn over gate.io aan het zeiken was hier.

Bleek daar nog een blurpje TRON/TRX te hebben uit een diep grijs verleden :+ Heb dat maar omgezet in DODO.

Nu hoeft hij maar x10000000000 te gaan en dan kan ik een nieuwe Dacia bestellen!
Ah ja zo. Ik heb me in het verleden geregistreerd bij de meest gure exchanges maar dit is er niet een van. Overigens wel fantastisch dat enkel omdat Binance ermee aan de haal gaat de prijs explodeert. Net even gekeken en die hele dex van dodo werkt (nog) helemaal niet. _O-
Je betaald dus inmiddels $4,71 voor een kutmunt zonder product of wat dan ook. Gotta love crypto. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Zo nog eens Cardano (ADA) aangeschaft bovenop dat van gisteren. Bijzonder blij met dit en we hopen zo de grens van 1 dollar te overschrijden.

Bedankt voor jullie tips!!

[ Voor 4% gewijzigd door EvilTurkey op 18-02-2021 18:26 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@EvilTurkey Je kunt beter geen aantallen noemen, zie ook de topicstart.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Het USD volume is vandaag 40% hoger bij BNB dan bij ETH _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsLMAzVyAcP9zBPpgucVqnyfnFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VysFn5OudLhnvIuf0M1t3XrX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Zo de cake ontlucht even

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:18:
[...]

Ah ja zo. Ik heb me in het verleden geregistreerd bij de meest gure exchanges maar dit is er niet een van. Overigens wel fantastisch dat enkel omdat Binance ermee aan de haal gaat de prijs explodeert. Net even gekeken en die hele dex van dodo werkt (nog) helemaal niet. _O-
Je betaald dus inmiddels $4,71 voor een kutmunt zonder product of wat dan ook. Gotta love crypto. :D
Jep, en toen ik hem vanmiddag kocht was dat nog $1,20 minder terwijl de Binance announcement toen ook al uren uit was.

Ik weet genoeg, ik ga ALL IN! :'( :+

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
mannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Nee dat snap ik ok wel, ik hoorde iedereen laats al over die prijzen van gas en dacht, het zal wel. Maar als ik er nu naar kijk dan denk ik ook echt dat dit straks de dood van ETH kan zijn als ze dat niet snel genoeg gaan fixen. Dit is toch niet normaal meer joh. Het is goedkoper een lilliputter met DHL in een doos te versturen die een foto neemt van de inhoud van een wallet en terug te sturen dan dat je eth digitaal verstuurd. 8)7
Ik zie mijn tokens nergens. Of zou ik niets gehad hebben omdat ik maar voor 100 dollar erop heb gezet?

• David456
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:46
ADA met een klein winstje vandaag, benieuwd of er nog een keer wat brandstof in de raket zit voor een mooie klapper. Als dat gebeurt denk ik dat ik maar eens wat stop losses ga plaatsen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:22:
Wie kent het INS project nog, die toen uiteindelijk een name change kreeg naar XNS. Ik lees net dat ze ermee stoppen. Denk niet dat iemand dat nog heeft trouwens, stond vroegah ook nog heel lang op binance. De prijs is met 85% gedropt en is nagenoeg 0.

[...]

bron:
https://medium.com/insola...rs-community-344ca4c14027
Jammer. In de 2017/2018 tijd (toen ik de projecten redelijk in de diepte checkte) vond ik het een project dat boven de rest uit stak, daarom altijd vastgehouden. Gisteren nog 30 euro waard, nu 2... Omgezet in 1 KuCoin. :') Er zullen vast echte ambassadeurs zijn geweest die nu met monsterlijke verliezen zitten.

Hadden ze laatst ook niet opeens alle munten vrijgegeven terwijl het plan was dat over een tijdsspan van X jaar te doen? Achteraf wel verdacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:22:
[...]

Jep, en toen ik hem vanmiddag kocht was dat nog $1,20 minder terwijl de Binance announcement toen ook al uren uit was.

Ik weet genoeg, ik ga ALL IN! :'( :+
Op deze manier zie ik die dode vogel nog wel doorklappen naar $20+. Wat een idioten zijn we toch ook met zijn allen. Heerlijk! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:28:
[...]

Op deze manier zie ik die dode vogel nog wel doorklappen naar $20+. Wat een idioten zijn we toch ook met zijn allen. Heerlijk! :D
Ja bah ik dacht ik stuur nog even snel wat USDT naar gate.io maar met elke seconde wachten schiet die DODO de lucht in. Ik dacht dat die kolerebeesten niet konden vliegen.

EDIT: ik kan mn zin nog niet afmaken of hij duikelt alweer een dollar naar beneden. Ik heb niks gezegd :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2021 18:32 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54
IOT is ook lekker bezig. Staat al een week stil en knalt nu als een raket omhoog.

• x-RaY99
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Ja bah ik dacht ik stuur nog even snel wat USDT naar gate.io maar met elke seconde wachten schiet die DODO de lucht in. Ik dacht dat die kolerebeesten niet konden vliegen.

EDIT: ik kan mn zin nog niet afmaken of hij duikelt alweer een dollar naar beneden. Ik heb niks gezegd :+
Dank voor de uitleg!

Maar ik zie dat de DODO al gevlogen is voor ik hem kon vangen (of schieten) :P

Tegen de tijd dat ik BTC naar Binance per postduif heb gebracht, omgezet heb in ETH met gasprijzen waar je u tegen zegt en dan nog naar BETH om moet zetten om in de DODO te stoppen is het plafond al bereikt. Waarbij dat sowieso pas om middernacht kan(?).

18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019

• Crypts
x-RaY99 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:34:
[...]

Dank voor de uitleg!

Maar ik zie dat de DODO al gevlogen is voor ik hem kon vangen (of schieten) :P

Tegen de tijd dat ik BTC naar Binance per postduif heb gebracht, omgezet heb in ETH met gasprijzen waar je u tegen zegt en dan nog naar BETH om moet zetten om in de DODO te stoppen is het plafond al bereikt. Waarbij dat sowieso pas om middernacht kan(?).
Nee je kan nu al staken (je krijgt alleen nog niks) en dat kan ook met BUSD en BNB, ik knal er zelf BNB in. :)

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:02
Wat is er met die hond aan de hand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfQxR6zz5msbIuPtzerUZzvmbCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vt52otmOWKl4yUaz8GlDWBBp.jpg?f=fotoalbum_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
_JGC_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:33:
IOT is ook lekker bezig. Staat al een week stil en knalt nu als een raket omhoog.
IOT ken ik niet. Bedoel je IOTA of IOST?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Crypts
Die zoekt zo te zien een baasje. :+

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:37:
[...]

Zo te zien IOTA, die heeft zojuist 20% in een paar minuten gedaan.

...shit. :D

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54
Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:37:
[...]

IOTA, ging net naar 1,21 euro. Kakt nu alweer wat in.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Wanneer REKT posts?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
[...]

daar stap ik niet meer in vertrouw het voor geen meter

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59

St@m

@ Your Service

x-RaY99 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:34:
[...]
Waarbij dat sowieso pas om middernacht kan(?).
Nee hoor, kan nu al

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:28:
[...]

Zojuist wat dode vogels op gate.io weten te kopen en doorgesluisd naar Binance. Ik hou mn hart vast, ik vertrouw gate.io voor geen sikkepit :'(

Daarom ook maar die 3!!! dode vogels aan transfer fee betaald. Stelletje afzetters. Nu moet ie wel x20

• Stokstaart
Even een discussie voor de oude garde: wat gaat de aanwezigheid van usd-pairs betekenen voor de alts in deze blow off top?

In 2018 kon je veelal alleen via btc in alts stappen, dus toen zag je eerst geld in btc stromen en vervolgens in alts. Nu zijn het aparte geldstromen..

Om die reden verwacht ik niet perse een alt-piek ná de btc piek.

• D-Ed
  • Niet online
_JGC_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:40:
[...]

IOTA, ging net naar 1,21 euro. Kakt nu alweer wat in.
Zal vast met dit te maken hebben..:

"Tokenization on the Tangle with IOTA Digital Assets"

https://blog.iota.org/tok...digital-assets-framework/

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Mark Cuban shilled INJ even

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:00
nst6ldr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
[...]

Zo te zien IOTA, die heeft zojuist 20% in een paar minuten gedaan.

...shit. :D
20% ?

ik zie hier 10%

• Kwistnix
BNB lijkt dan toch te gaan. Benieuwd waar ie stopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
D-Ed schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:45:
[...]

Zal vast met dit te maken hebben..:

"Tokenization on the Tangle with IOTA Digital Assets"

https://blog.iota.org/tok...digital-assets-framework/
Of de Curv partnership. Totaal idioot, een paar maanden geleden deed dit noppes met de prijs. De idioterie is weer begonnen

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:30
Morgenochtend als blijkt dat CAKE zich niet herpakt heeft :+

• D-Ed
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:46:
[...]

Of de Curv partnership. Totaal idioot, een paar maanden geleden deed dit noppes met de prijs. De idioterie is weer begonnen
Beiden en nog veel meer dat er aan komt _/-\o_

Idioterie..... -O-

De party begint eindelijk bedoel je? De accumulatiefase was vorig jaar he *O*

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:44:
Even een discussie voor de oude garde: wat gaat de aanwezigheid van usd-pairs betekenen voor de alts in deze blow off top?
Ik denk niet dat dit veel zal uitmaken. Ik denk dat de altmarkt nog helemaal vastzit aan Bitcoin. Een paar alternatieve traiding pairs gaat dit niet verhelpen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:20
Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:46:
Boven de 200 vandaag, hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
INJ koers alweer bijna terug op de koers van voor de shill :)

POLS gaat niet zo lekker, groot deel van de winst alweer verdwenen, eerder vandaag maar een deel omgezet naar ETH. Straks hopelijk nog wat lager weer instappen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
oldgrumpy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Boven de 200 vandaag, hoop ik
Ga ik ook wel van uit, wie had dat enkele weken geleden kunnen denken...

De 1M chart van BNB ziet er net als vele andere coins op het moment zeer organisch uit qua groei:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAHeYhjeHd9pILZ49TT-DYC8wqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rj3z6Axv3itSPmIhYObbzT3x.png?f=user_large

• Crypts
Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:46:
Gaan? Hij doet een minidipje?!? Dat gaat zometeen gewoon weer omhoog hoor?

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:12
De kinderen mogen morgen cake mee naar school ivm de vakantie zei de juf vandaag. Wordt toch een stukje betaalbaarder op deze manier |:(

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
even een (noob) vraagje over de hardware wallets

de Ledger Nano S ondersteunt dus 1500 tokens

Dit zijn dus al bestaande tokens? Hoe zit het als er een nieuwe token uitkomt. Ondersteunt ie dat?

• Kwistnix
Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:53:
[...]

Gaan? Hij doet een minidipje?!? Dat gaat zometeen gewoon weer omhoog hoor?
Ja, zal vast wel weer, ik vond de dip niet zo mini eigenlijk. Ik ben te bang :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
_Gast_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:56:

Dit zijn dus al bestaande tokens? Hoe zit het als er een nieuwe token uitkomt. Ondersteunt ie dat?
Afhankelijk van de blockchain. Maar je weet dat die 1500 bijna allemaal ERC20 tokens zijn? Een token op de ETH chain is standaard supported

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
BNB blijft maar doorpompen

60% van mijn BNB's verkocht op $120

terugkoop momentje ziet er voorlopig ff niet in.

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
[...]

Is bijna niet op te traden. Dat beest is volkomen onvoorspelbaar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:57:
[...]

Ja, zal vast wel weer, ik vond de dip niet zo mini eigenlijk. Ik ben te bang :P
Waar ben je dan bang voor? Je kan zo goed als nergens ingestapt zijn en nu op verlies staan... _O- 8)7 }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
8baan schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:58:
[...]

Is bijna niet op te traden. Dat beest is volkomen onvoorspelbaar :9
Het heeft wel wat weg van die swapshit, je stopt er BROK in en krijgt er DROL uit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
_Gast_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:56:

Als aanvulling op @Gelukszoekr: Door middel van software updates voor Ledger Live en firmware updates voor de Ledger zelf kunnen ze in de toekomst ook aanvullende cryptocurrency beschikbaar maken. De Nano S is daarin wel beperkter dan de Nano X die meer coins tegelijk aan kan, zonder apps te verwijderen en terug te zetten. De vraag is ook vooral welke coins je wil bewaren.

Met de Ledger kan je overigens ook ERC-20 (ETH) coins opslaan die niet door Ledger zelf worden ondersteund, door deze aan bijv. MetaMask te koppelen en daar het token contract address te importeren.

• St@m

St@m

@ Your Service

Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:00:
[...]

Waar ben je dan bang voor? Je kan zo goed als nergens ingestapt zijn en nu op verlies staan... _O- 8)7 }:O
BCH.. :/ ingestapt op de rode kaars :p

Maar die komt wel weer

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 18-02-2021 19:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Kwistnix
Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:00:
[...]

Ho ho, Gamesto...oh ander topic.
Nee, is ook zo en voorlopig gaat alles voorspoedig hoor, ik zit niet eens in BNB, althans heel minimaal.

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:01:
[...]

Het heeft wel wat weg van die swapshit, je stopt er BROK in en krijgt er DROL uit. :P
Ik probeer het andersom te doen maar daar is Elon niet zo blij mee geloof ik :*)

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
David456 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:24:
ADA met een klein winstje vandaag, benieuwd of er nog een keer wat brandstof in de raket zit voor een mooie klapper. Als dat gebeurt denk ik dat ik maar eens wat stop losses ga plaatsen. :)
De échte ADA run moet nog beginnen joh

we only make way for the man who boldly pushes past us

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:50
D-Ed schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:48:
[...]

Idioterie..... -O-

Ja... Prijs zegt alleen dat de massa er voor wil betalen. Ik ga graag op mijn eigen research en mening af... Maar wil natuurlijk wel mee profiteren... We zullen zien.

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:41
WiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:12:
[...]

De échte ADA run moet nog beginnen joh
Want? Er is geen echte ADA run. Als dat een zekerheid was, dan was de run al begonnen.

:O

Edit: daarmee zeg ik niet dat ik geen run verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door peterhhh op 18-02-2021 19:15 ]

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
IOTA en ONT gaan plots door het dak! Erg lekker. Kan zo geen oorzaak vinden.. als iemand beter is ingevoerd, hoor ik ‘m graag!

Ik hou ze overigens lekker vast :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
gjtokkel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:14:
[...]

Ja... Prijs zegt alleen dat de massa er voor wil betalen. Ik ga graag op mijn eigen research en mening af... Maar wil natuurlijk wel mee profiteren... We zullen zien.
Top, Misschien kun je je onderzoek starten met deze video d:)b (vers van de pers)

Edit: @gjtokkel & @Glockner : Hier nog meer achtergrondinfo: https://blog.iota.org/tok...digital-assets-framework/

Dit nieuws is verantwoordelijk voor de deze piek _/-\o_

"it will be possible for the IOTA token to represent other assets such as Ethereum, Cardano or Bitcoin, bridging these assets to one another in a seamless way"

[ Voor 25% gewijzigd door D-Ed op 18-02-2021 19:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• peterhhh
Wat betreft Cardano => https://www.reddit.com/r/...ols_with_32m_ada_in_each/

14 pools * 32m ADA = vrij veel ADA.

Wat dit betekent zal komende week ergens bekend worden mogelijk.

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Taro schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:50:
[...]

INJ koers alweer bijna terug op de koers van voor de shill :)

POLS gaat niet zo lekker, groot deel van de winst alweer verdwenen, eerder vandaag maar een deel omgezet naar ETH. Straks hopelijk nog wat lager weer instappen.
Bij INJ, zie je bijv dat de afgelopen 24u het volume USDT is toegenomen van 10 milj. Naar bijna 15milj (koers 15,9) Sinds hoogtepunt neemt het weer wat af naar atm 13,5milj (koers 15,2). Kun je hier een conclusie/trade gedachte achterplaatsen?

• St@m

St@m

@ Your Service

Wordt wel heerlijk gehypt hoor, dat ADA. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Glockner schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:15:
IOTA en ONT gaan plots door het dak! Erg lekker. Kan zo geen oorzaak vinden.. als iemand beter is ingevoerd, hoor ik ‘m graag!

Ik hou ze overigens lekker vast :9
Stap ik net 2 uurtjes geleden volledig uit iota @ 1.34 usd :o

We zouden ook onze slechte trades delen toch? Nou bij deze :|

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Noedelsupke schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:25:
[...]

Je kunt er altijd weer wat van terugkopen he... Is geen schande, been there done that... :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
Noedelsupke schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:25:
[...]

:'(

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:26
St@m schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:24:
Wordt wel heerlijk gehypt hoor, dat ADA. Ben erg benieuwd.
Tsja, zo kun je alles wel een hype noemen in crypto.
Het zijn golfbewegingen.
De ene week is coin X de hype een week later coin Y.
Maar net wat voor nieuws er is of wat eraan komt.
Je hoeft hiermee geen rekening te houden want niet iedere hype eindigt in een succes.
Ik mag hopen dat Doge eens voor altijd het putje ingaat, dat zal meer rust geven in de markt.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Sinds een kleine week krijg ik iedere avond rond 18:00 mijn pBTC35A stake in mijn Poolin spot wallet. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ANyMdxWZIwFzORfBSrIvhH0N10=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gsZ9JK7sTJU1UWXn8eopqAsd.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Verwijderd

Zhou schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:33:
Sinds een kleine week krijg ik iedere avond rond 18:00 mijn pBTC35A stake in mijn Poolin spot wallet. :)

[Afbeelding]
Nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik heb mijn winst van BTCST in pBTC35A gestopt. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:13

FreakNL

Well do ya punk?

En de volgende ath voor eth. 1600 euro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 22:18
ETH 1600 euro geraakt *O* nu op naar de 2k usd :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Kak! :(

Zat net even ADA te checken op binance, wil ik net een getal in gaan typen en ik raak zonder dat ik het doorheb de enter-toets rechts onderaan mijn keyboard. 8)7 :F

Toen ik naar m'n BTC balans keek, vond ik dat er wat ontbrak. ;( Naar wallet waar t gebleven was... en ja hoor... ik ben de onhandige eigenaar van wat ADA. Nu laat ik het maar staan ook! }:O

Hell, it's a sign! REKTheid incoming.

Nah, dat ie maar ver door de dollar heen breekt bij een listing op coinbase of zo.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
D-Ed schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:48:
[...]

Idioterie..... -O-

Haha ja ik doel gewoon op de gekte in het algemeen. Maak je om mijn accumulatiefase geen zorgen, ik was all-in onder 10k (ook alts).

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:57:
[...]

Afhankelijk van de blockchain. Maar je weet dat die 1500 bijna allemaal ERC20 tokens zijn? Een token op de ETH chain is standaard supported
Taro schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:02:
[...]

Als aanvulling op @Gelukszoekr: Door middel van software updates voor Ledger Live en firmware updates voor de Ledger zelf kunnen ze in de toekomst ook aanvullende cryptocurrency beschikbaar maken. De Nano S is daarin wel beperkter dan de Nano X die meer coins tegelijk aan kan, zonder apps te verwijderen en terug te zetten. De vraag is ook vooral welke coins je wil bewaren.

Met de Ledger kan je overigens ook ERC-20 (ETH) coins opslaan die niet door Ledger zelf worden ondersteund, door deze aan bijv. MetaMask te koppelen en daar het token contract address te importeren.
ah ok thanks

maar laten we als voorbeeld een vrij nieuwe token als Safepal op BNB nemen

zou dit mogelijk zijn op de ledger?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
MicroWhale schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:43:

Zat net even ADA te checken op binance, wil ik net een getal in gaan typen en ik raak zonder dat ik het doorheb de enter-toets rechts onderaan mijn keyboard. 8)7 :F

Toen ik naar m'n BTC balans keek, vond ik dat er wat ontbrak. ;( Naar wallet waar t gebleven was... en ja hoor... ik ben de onhandige eigenaar van wat ADA. Nu laat ik het maar staan ook! }:O

Nah, dat ie maar ver door de dollar heen breekt bij een listing op coinbase of zo.
Denk al: de prijs stijgt, waar komt dat door. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Haha ja ik doel gewoon op de gekte in het algemeen. Maak je om mijn accumulatiefase geen zorgen, ik was all-in onder 10k (ook alts).
I know, we kennen elkaar al langer dan vandaag en eindelijk komt IOTA eens echt op stoom, gaat een leuk dagje worden morgen (en vanavond..) O-)

p.s. En het zal vast ook weer inkakken maar komende maanden komt er nog zoveel meer nieuws aan.

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 18-02-2021 19:46 ]

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02

Prima move! Sign from above.

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Stokstaart
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Ik denk niet dat dit veel zal uitmaken. Ik denk dat de altmarkt nog helemaal vastzit aan Bitcoin. Een paar alternatieve traiding pairs gaat dit niet verhelpen
Ik denk dat het wel verschil zal maken. In 2018 móest je voor veel alt nog via btc uitcashen he.. Wat ik nu zie is dat de USD waarde van alts redelijk op peil blijft als btc pumpt, dat was in 2018 zeker niet zo. BTC pump --> alts hevig bloeden --> heftige pump alts als btc stabiliseerde --> usw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
D-Ed schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:46:
[...]

I know, we kennen elkaar al langer dan vandaag en eindelijk komt IOTA eens echt op stoom, gaat een leuk dagje worden morgen (en vanavond..) O-)

p.s. En het zal vast ook weer inkakken maar komende maanden komt er nog zoveel meer nieuws aan.
Ik hoop dat Internet Node Token een kruimeltje mee krijgt van de opleving van IoT. Ongeveer de enige bag die nog weinig heeft gedaan. Maar áls die eenmaal gaat.. OEF

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kocht ik per ongeluk Bitcoin op 24,8k dollar, destijds de kersverse ATH, toen ik tussen de Binance en Bitvavo app liep te kloten en aan het kijken was hoeveel Bitcoin ik met mijn Bitvavo tegoed kon kopen.

Inmiddels x2 die pluk.

Dat zijn de mooste aankopen, oepsjes.

Zo zie je maar; iedere chimpansee kan winst maken met crypto in een bullrun.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

peterhhh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Denk al: de prijs stijgt, waar komt dat door. Thanks!
Graag gedaan. d:)b

Het volume van ADA is gewoon ruk... nee, raar....

de reden dat ik aan het kijken was is trouwens dat dit er wel gunstig uit zag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6iSP-AgF_9yMJs5hECZOvw57HY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QrlSIUMhQwahPYF4X6t9f7Ls.png?f=fotoalbum_large

Leuke break uit het driehoekje, goed nieuws onderweg en een soort rare volume en orderboek.... lijkt een soort stilte voor de storm. Had de order wel iets anders willen zetten, maar ja.

Het is dus geen CAKE geworden. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
_Gast_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:44:
[...]

[...]

ah ok thanks

maar laten we als voorbeeld een vrij nieuwe token als Safepal op BNB nemen

zou dit mogelijk zijn op de ledger?
Waarom zou je dat willen? Dit soort coins zijn vooral voor speculatie en niet om op een ledger te zetten. Juist de wat meer renomeerde coins zijn daar geschikt voor om voor long term te bewaren. :)

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

peterhhh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:20:
Wat betreft Cardano => https://www.reddit.com/r/...ols_with_32m_ada_in_each/

14 pools * 32m ADA = vrij veel ADA.

Wat dit betekent zal komende week ergens bekend worden mogelijk.
Yes we gaan vliegen 🚀 Let’s go!

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Zo kocht ik per ongeluk Bitcoin op 24,8k dollar, destijds de kersverse ATH, toen ik tussen de Binance en Bitvavo app liep te kloten en aan het kijken was hoeveel Bitcoin ik met mijn Bitvavo tegoed kon kopen.

Inmiddels x2 die pluk.

Dat zijn de mooste aankopen, oepsjes.

Zo zie je maar; iedere chimpansee kan winst maken met crypto in een bullrun.
Nice!!! *O*

Haha, ja laten we het hopen. Ik ben niet iemand die snel van hot naar her springt (van LINK naar ADA in dit geval), maar ja. Laten we hopen dat het dezelfde uitwerking heeft als jouw oepsie. Dan kan ik er zeker mee leven! 8)

Pagina: 1 ... 265 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!