Welke elite, we zijn toch wel allemaal cryptomiljonair door de BNB's en de gerezen CAKEs?Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:17:
[...]
Leek? Je hebt $1,2 miljoen nodig voor level 7.Zelfs level 3 (waar je eigenlijk wel minimaal wil zitten) zal voor velen al lastig haalbaar zijn.
Als BTC gaat dan gaat BNB vast mee maar los van BTC zie ik hem geen gekke dingen doen.PilatuS schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:15:
[...]
Ik denk dat er nog wel ergens een minimaal -20% weekje komt. Alles wat meer dan 100% omhoog gaat in redelijk korte tijd doet ergens eens een correctie. Ja, BNB is een apart verhaal, maar dan nog zal ie wel ergens een correctie doen. Stel BTC doet even -10% of meer, dan gaat BNB vast mee zoals altijd.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Gelukkig realiseerden we ons dit in 2017Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:01:
[...]
Ouch![]()
Dan kan je het inderdaad beter als Box 3 vermogen opgeven.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-02-2021 15:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er is een hele periode geweest dat BNB z'n eigen pad koos, tegen de trend van BTC in.Crypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:23:
[...]
Als BTC gaat dan gaat BNB vast mee maar los van BTC zie ik hem geen gekke dingen doen.
Maar voor nu denk ik dat BNB zeker nog gaat dippen onder de €100
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan iemand mij uitleggen hoe proof of stake werkt? Heb oa de wiki gelezen maar snap het nog niet.
God morks in wysterious ways.
Als je de wiki al hebt gelezen. welk deel is onduidelijk?ArtPhil-Flower schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:27:
Kan iemand mij uitleggen hoe proof of stake werkt? Heb oa de wiki gelezen maar snap het nog niet.
Ik ben enthousiast over Nano, en steeds meer bedrijven waarschijnlijk ook! Al is het maar vanwege de "groenere" manier van verwerken etc. ALS het al klopt natuurlijk en geen bluf is.MantaMaartuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:19:
[...]
haha een gezellige middag dus![]()
Wat is hier het sentiment over nano zoal? zoveelste shitcoin of interessant vanwege de no fees snelle transacties etc? Twitch zou het accepteren meen ik?
Verwacht er zeker iets van komende maanden. Een echte prijsindicatie op lange termijn zou ik echt niet weten, ben wel benieuwd als er meer acceptatie komt wat dat gaat doen met de prijs van Nano.. Maar verwacht geen 1k prijzen ofzo.. Wat een heerlijke naam btw, NANO
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Pff lekkere pump ook nu weer. Mijn average buy-in ligt rond de 90 cent en verwacht inderdaad dat de echte NFT-hype nog moet starten dus.. m000nRien43 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:32:
[...]
LUKSO (Lyxe) heeft mij tot op heden geen windeieren gelegd. Veelbelovend project met een goede man (Fabian) aan het roer. Ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bulls N' BearsGlenn Hoddle schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:09:
Waar staat BNB eigenlijk voor, qua afkorting?
En spreken jullie het ook uit als Bonobo? Zo nee zou ik je aanraden daar mee te beginnen.
Ik kijk nu vooral naar sats omdat ik mijn stack nog wat wil vergroten en daar gaat ie erg lekker. Sinds mijn laatste aankoop 3 dagen geleden bijna 30%.Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Er is een hele periode geweest dat BNB z'n eigen pad koos, tegen de trend van BTC in.
Maar voor nu denk ik dat BNB zeker nog gaat dippen onder de €100

Mocht dit corrigeren en BTC doet ook een duikje dan is <€100 best mogelijk maar erg waarschijnlijk vind ik dat scenario op dit moment niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
denken jullie dat de binance trading pairs CAKE/BTC, CAKE/USDT morgen nog wat gaan doen met de prijs of zal het weinig veranderen? mogelijk kan niemand dit beantwoorden dunno
Dit soort vragen kan echt niemand wat mee. Een bijkomend nadeel is dat iedereen geneigd is er een semi-grappig antwoord op te geven.nemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:37:
denken jullie dat de binance trading pairs CAKE/BTC, CAKE/USDT morgen nog wat gaan doen met de prijs of zal het weinig veranderen? mogelijk kan niemand dit beantwoorden dunno
Is het zo dat de gebruikers de boel verifieren zolang ze de coin staken met als straf voor verkeerd verifieren dat ze de stake verliezen? Het wordt nergens duidelijk uitgelegd I kid you not.Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Als je de wiki al hebt gelezen. welk deel is onduidelijk?
God morks in wysterious ways.
Same here. Nog weinig publiciteit, waardoor ik nog wel een flinke stijging verwacht in de komende maanden.Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:33:
[...]
Pff lekkere pump ook nu weer. Mijn average buy-in ligt rond de 90 cent en verwacht inderdaad dat de echte NFT-hype nog moet starten dus.. m000n
(Henk van Ingrid hier)Om een vervolg te geven aan de post van gisteren. De cake zit nu 30 uur in de oven.
Is met 28% in waarde gestegen en heb een klein beetje meer cake dan gisteren.
Ben dus wel tevreden, ook al zijn het geen verdubbelaars vanwege de late instap.
Tricky part wordt nu het uitstappen. Aangezien het überhaupt nieuw is voor me, weet ik sowieso al dat dat een verkeerde timing gaat worden.
Ga er nog een nachtje over slapen en morgen afromen tot er alleen nog winst aan Cake in de oven staat denk ik.
Dan is de vraag nog, Cake omzetten in BNB, BTC of ...
Is met 28% in waarde gestegen en heb een klein beetje meer cake dan gisteren.
Ben dus wel tevreden, ook al zijn het geen verdubbelaars vanwege de late instap.
Tricky part wordt nu het uitstappen. Aangezien het überhaupt nieuw is voor me, weet ik sowieso al dat dat een verkeerde timing gaat worden.

Ga er nog een nachtje over slapen en morgen afromen tot er alleen nog winst aan Cake in de oven staat denk ik.
Dan is de vraag nog, Cake omzetten in BNB, BTC of ...
Op zich wordt CAKE er toegankelijker van. Minder kosten om niet meer eerst via BUSD te kopen. Dus ik denk van wel, al zal het waarschijnlijk minimaal zijn. Ik zou m'n strategie er niet op aanpassen.nemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:37:
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Net als dat de bullrun houdt van een narrative (nu DeFi), is ze ook niet vies van een lekker hypeje tussendoorRien43 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:46:
[...]
Same here. Nog weinig publiciteit, waardoor ik nog wel een flinke stijging verwacht in de komende maanden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Echt iedere shitcoin die je nu aanraakt veranderd gewoon in goud hé. Heerlijk hoe iedereen zich in 3 weken ineens een bovengemiddeld talentvolle belegger voelt en je een foute trade 2 uren later weer vergeten bent.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Als beer ben ik nog steeds skeptisch, maar de dag dat ik mijn twijfels laat gaan zal alles wel weer als een kaartenhuis instorten. De vraag is wanneer, niet vandaag of morgen, maar als ik mensen over 'lange termijn hodl', 5-10 jaar en *10 hoor praten dan gaan er nog heel wat dromen in duigen vallen de komende tijd.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Als beer ben ik nog steeds skeptisch, maar de dag dat ik mijn twijfels laat gaan zal alles wel weer als een kaartenhuis instorten. De vraag is wanneer, niet vandaag of morgen, maar als ik mensen over 'lange termijn hodl', 5-10 jaar en *10 hoor praten dan gaan er nog heel wat dromen in duigen vallen de komende tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2021 15:53 ]
Het is hoe dan ook geen shitcoin. Daar is het technisch veel te goed voor en heeft het een te sterke community. Vooral dat laatst is denk ik een stille (of niet, ligt eraan waar je je bevind) kracht van nano. Mensen die nano eenmaal gebruikt hebben zijn vaak hooked en willen niet anders meer. Bovendien bestaat de community uit veel mensen die er niet alleen of voornamelijk vanwege het geld zitten. Het moonboy gehalte is erg laag. De meesten willen gewoon hetzelfde als wat ook het idee van bitcoin was.En als je daar ondertussen een lambo voor kan kopen is het mooi meegenomen natuurlijkMantaMaartuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:19:
[...]
haha een gezellige middag dus![]()
Wat is hier het sentiment over nano zoal? zoveelste shitcoin of interessant vanwege de no fees snelle transacties etc? Twitch zou het accepteren meen ik?
Als wat klopt?Vis schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:29:
[...]
ALS het al klopt natuurlijk en geen bluf is.
[ Voor 9% gewijzigd door Pkunk op 18-02-2021 15:55 ]
Hallo met Tim
je foute trades moeten wel blijven staan in je portfolio, ik heb nog steeds een plukje alpha die gehalveerd is, GAT die 0,0 meer waar is, en VEE enzo die ik steeds zie. Helpt wel met beide benen op de grond houden.Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:52:
Echt iedere shitcoin die je nu aanraakt veranderd gewoon in goud hé. Heerlijk hoe iedereen zich in 3 weken ineens een bovengemiddeld talentvolle belegger voelt en je een foute trade 2 uren later weer vergeten bent.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Inderdaad mijn 2017/18 boeboes staan netjes in mijn PF. Die zorgen er wel voor dat ik in deze huidige madness toch weer even weet dat het ook allemaal "poef" zo weer over kan zijn.mjjveldt schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:54:
[...]
je foute trades moeten wel blijven staan in je portfolio, ik heb nog steeds een plukje alpha die gehalveerd is, GAT die 0,0 meer waar is, en VEE enzo die ik steeds zie. Helpt wel met beide benen op de grond houden.
Misschien is dat dan weer mijn fout. Ik veeg gewoon elke slechte herinnering gewoon volledig wegmjjveldt schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:54:
[...]
je foute trades moeten wel blijven staan in je portfolio, ik heb nog steeds een plukje alpha die gehalveerd is, GAT die 0,0 meer waar is, en VEE enzo die ik steeds zie. Helpt wel met beide benen op de grond houden.
WTC, ByteCoin, VeChain, Verge, Enigma, Neo, Icon, Komodo, Request network, Tron noem ze allemaal maar op. Velen zijn 3 jaar zo dood als een pier geweest en worden nu gewoon weer gepumpt

Ik denk dat de details nog per project kunnen verschillen. Bij de meeste PoS coins die ik ken hoeven de hodlers hier niks voor te doen, behalve de voor een x periode te locken tegen een rente percentage. Zonder risico op verliesArtPhil-Flower schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:42:
[...]
Is het zo dat de gebruikers de boel verifieren zolang ze de coin staken met als straf voor verkeerd verifieren dat ze de stake verliezen? Het wordt nergens duidelijk uitgelegd I kid you not.
Eth en ada blijven het goed doen. Ben eens benieuwd wanneer er een kleine correctie komt. Misschien even uitstappen en volgende week terug erin.
Sell high, buy high. This is the way.davy_online schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:59:
Eth en ada blijven het goed doen. Ben eens benieuwd wanneer er een kleine correctie komt. Misschien even uitstappen en volgende week terug erin.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nano heeft alleen niet echt een hoog handelsvolume op dit moment.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Voor de CAKE bakkers hier, wat zijn ongeveer jullie price targets? Hij tikt nu bijna de $13 aan, krijg toch wel een beetje de neiging om te cashen. Bij mij staat de target op $17.
daar zit ik ook mee, ik had eerst sell op 13 staan maar nu morgen btc en usdt trading pairs erbij komen heb ik geen idee wat het met de prijs doetKyumia schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:06:
Voor de CAKE bakkers hier, wat zijn ongeveer jullie price targets? Hij tikt nu bijna de $13 aan, krijg toch wel een beetje de neiging om te cashen. Bij mij staat de target op $17.
Beiden zitten al een tijdje tegen de huidige prijs aan te duwen. Nu uitstappen is m.i. de boot missen.davy_online schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:59:
Geen financieel advies disclaimer enzo.
EGLD lijkt nu weer mooi uitgebroken te zijn op de hogere time-frames.
30usdKyumia schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:06:
Komt het ook nog goed met POLS of is dit een buy ze dips? Was zo lekker op dreef

Liever kopen voor $25 p/s bij het tienvoudige volume? Buy low, sell high!zwembroek schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:06:
Nano heeft alleen niet echt een hoog handelsvolume op dit moment.
Verwijderd
Woohooo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:14:
Komt het ook nog goed met POLS of is dit een buy ze dips? Was zo lekker op dreef
:strip_exif()/f/image/fAfyRXwLOkg24701BuISCILS.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou inderdaad, ik raak aan de bedelstraf door die POLS...
Ik hodl ze gewoon. Heeft net een parabolische stijging gemaakt, een correctie zat er aan te komen.
Verder doet DOT het prima, dus ik verwacht dat ie binnenkort wel weer gaat.
Zo niet, jammer.
Wat is POLS? Dacht dat alle shitcoins eigenlijk wel op Binance zouden staan inmiddels (over shitcoin heavens gesproken, wat is er eigenlijk met Cryptopia gebeurd?)
Die zijn op de fles gegaan.Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:20:
Wat is POLS? Dacht dat alle shitcoins eigenlijk wel op Binance zouden staan inmiddels (over shitcoin heavens gesproken, wat is er eigenlijk met Cryptopia gebeurd?)
Wat @Verwijderd zegt, gewoon hodlen. Als je een *3 doet in een week tijd kan dit gebeuren.Woohooo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:14:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wij doen hier alleen aan de Buy high en Sell low techniek.BTC100K2021 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:19:
[...]
Liever kopen voor $25 p/s bij het tienvoudige volume? Buy low, sell high!
:fill(white):strip_exif()/f/image/mAumeg8D2JlmlJt1ySkipbe4.png?f=user_large)
Het is flink zwoegen voor die ouwe ADA. 18 miljoen om 6 cent te winnen.
[ Voor 6% gewijzigd door WiseGuy! op 18-02-2021 16:26 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
hahaha idd. En 99% van de mensen in dit topic met monster gains en idiote % winst zit nog dit jaar met een bag prut van hier tot mars met nog geen 5% vd waarde waar ze mee gestart zijn. Wat een soap ook dit jaar weer. Genieten vanaf de zijlijnYpuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:52:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mwoa, MM die de prijs wat graag laag houden, zo nu en dan een shakeout om wat stop losses te triggeren.WiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:24:
[Afbeelding]
Het is flink zwoegen voor die ouwe ADA. 18 miljoen om 6 cent te winnen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Geen idee joh, hij kan nog wel wat hoger dunkt me, gezien de groeiende volumes in handel, beschikbaar komen van meer paren en toch als belangrijkste groei van het platform zelf.Kyumia schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:06:
En terwijl ik dit schrijft tikt hij even de $13,9 aan als ATH.
Verwijderd
De focus ligt nu op BNB en CAKE. Ook daar komt straks wel weer een correctie, en dan pumpen de hypecoins weer die net een beetje gecorrigeerd zijn. Zo gaat het altijd. Er zit nu eenmaal veel short term tradegeld in top gainers.Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Wat @Verwijderd zegt, gewoon hodlen. Als je een *3 doet in een week tijd kan dit gebeuren.
Nu groene candles chasen is funest, dan hobbbel je altijd wat achter de meute aan.
Er kocht een onverlaat even met een market order een trits cakejes.Glenn Hoddle schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Geen idee joh, hij kan nog wel wat hoger dunkt me, gezien de groeiende volumes in handel, beschikbaar komen van meer paren en toch als belangrijkste groei van het platform zelf.

Ging ook niet zozeer over de prijs, maar de koers heeft wel degelijk een golf beweging gehad van 4 jaar.HoppyF schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:10:
[...]
Er wordt vaak terug gekeken naar 2013 of 2017/18.
Begrijpelijk maar het heeft ook weinig nut.
Het verleden kun je niet veranderen.
Daarbij komt dat de cryptomarkt geen geheugen heeft.
Het doet dus niet wat het eerder gedaan heeft. Daar is ook geen reden voor.
Daarbij komt nog dat de markt sterk veranderd is.
Zoals het toen was is het nu niet meer even los van de prijs.
Kortom, terugkijken en berekenen wat je ooit had kunnen hebben is een droom.
Focus je liever op het hier en nu.
Instapmomenten blijven er altijd.
2013 leek op 2017 en 2021 lijkt (nog steeds) op 2017, qua golfbeweging.
Het is nu de vraag alleen... gaat 2022 lijken op 2018 en 2014.. of niet?
Zo niet, dan breekt het de reguliere cyclus en zitten we dus in een supercyclus..... new grounds.. nieuwe mogelijkheden... nieuwe koersen...onbekend terrein.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als ervaringsdeskundige, wat betreft die 5% van de instapwaarde (2017-2018), kan ik bevestigen dat die kans helaas wel aanwezig is. Geld verdienen in dit wereldje is risico nemen. Wil je wat meer stabiliteit dan kun je beter in BTC blijven zitten en niet meeliften op de gains van wat grimmige coins.anti elppa schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:26:
[...]
hahaha idd. En 99% van de mensen in dit topic met monster gains en idiote % winst zit nog dit jaar met een bag prut van hier tot mars met nog geen 5% vd waarde waar ze mee gestart zijn. Wat een soap ook dit jaar weer. Genieten vanaf de zijlijn
Verwijderd
Idd. Niemand wil nu fiat. Het doet helemaal niets en je gaat achteruit in koopkracht.FijneKerst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:29:
[...]
Ging ook niet zozeer over de prijs, maar de koers heeft wel degelijk een golf beweging gehad van 4 jaar.
2013 leek op 2017 en 2021 lijkt (nog steeds) op 2017, qua golfbeweging.
Het is nu de vraag alleen... gaat 2022 lijken op 2018 en 2014.. of niet?
Zo niet, dan breekt het de reguliere cyclus en zitten we dus in een supercyclus..... new grounds.. nieuwe mogelijkheden... nieuwe koersen...onbekend terrein.
Probleem is wel: alles staat kneiterhoog. Goud, huizen, stonks... Al dat geld zit dus min of meer vast. Want waar ga je heen met je winst? Niets is een koopje momenteel.
Nu is Crypto wel veruit de kleinste markt, dus de meeste groeipotentie zit hier.
M.a.w.
Hodl.
Misschien nu het begin van BNB correctie?
Precies, ik twijfel enorm. De prijs stijgt als een gek, ik wil morgen sowieso nog eventjes afwachten wat er gebeurt als de andere pairs beschikbaar worden gesteld. Ik zie het namelijk zo gebeuren dat wanneer ik sell de prijzen nóg hoger zullen gaan. Ik wil m'n totale crypto-inleg er namelijk een keer uithalen, dus ik zal ook wat andere coins moeten cashen. Maarja, aan de andere kant, fiat kun je geen drol mee en het 'kost' alleen maar geld.Glenn Hoddle schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Geen idee joh, hij kan nog wel wat hoger dunkt me, gezien de groeiende volumes in handel, beschikbaar komen van meer paren en toch als belangrijkste groei van het platform zelf.

Nee joh, die gaat de 190 opzoeken en dan weer door naar 210.Duikerrr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:33:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Precies.. HODL en laat al die grote partijen elkaar maar aftroeven met miljarden investeringen in Bitcoin en Eth e.d. ...Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:32:
[...]
Idd. Niemand wil nu fiat. Het doet helemaal niets en je gaat achteruit in koopkracht.
Probleem is wel: alles staat kneiterhoog. Goud, huizen, stonks... Al dat geld zit dus min of meer vast. Want waar ga je heen met je winst? Niets is een koopje momenteel.
Nu is Crypto wel veruit de kleinste markt, dus de meeste groeipotentie zit hier.
M.a.w.
Hodl.
Wordt mijn kleine PF'je blij van
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
tja ik roep dit soort dingen ook alleen maar omdat ik er in 2013 ook vol in gestonken ben. Hoop met dit soort berichten mijn medemens te waarschuwen. Gelukkig was ik in 2013 zo slim om iig minimaal 50% in BTC te blijven. maar die prachtige geweldige high tech uberusecase projecten van toen.....was na 1,5 jaar bear echt niets meer over. totaal REKT. In 2017 af en toe wel shit coins gehad maar nooit langer dan 48 uur. Echt erin, en eruitDhr. Satoshi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Als ervaringsdeskundige, wat betreft die 5% van de instapwaarde (2017-2018), kan ik bevestigen dat die kans helaas wel aanwezig is. Geld verdienen in dit wereldje is helaas risico nemen. Wil je wat meer stabiliteit dan kun je beter in BTC blijven zitten en niet meeliften op de gains van wat grimmige coins.
Vastgoed blijft nog wel een koopje hoorVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:32:
[...]
Idd. Niemand wil nu fiat. Het doet helemaal niets en je gaat achteruit in koopkracht.
M.a.w.
Hodl.
Wishful thinking van iemand die wil bijkopen? * knakworst = guiltyDuikerrr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:33:
Hier nog een ervaringsdeskundige hoor. Heb het zo ver weggestopt dat ik niet meer weet of het nou -80 of -95 was, maar was wel toe aan een crypto-sabbatical van 2.5 jaar.Dhr. Satoshi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Als ervaringsdeskundige, wat betreft die 5% van de instapwaarde (2017-2018), kan ik bevestigen dat die kans helaas wel aanwezig is. Geld verdienen in dit wereldje is helaas risico nemen. Wil je wat meer stabiliteit dan kun je beter in BTC blijven zitten en niet meeliften op de gains van wat grimmige coins.
Als ik dan lees dat hier 5 vrienden afgelopen week 35k ingelegd hebben op ADA, dan weet ik zeker dat ze de rest van hun leven nog iets hebben om over te praten (of het nou x2 gaat of /20).
Die misconceptie dat "BTC komt nooit meer onder $20k want institutionele beleggers" is jezelf keihard voor de gek houden. Begin 2018 werd ook met 100% zekerheid gezegd dat onder de $10k pertinent onmogelijk was, maar ging de koers ook van 20k naar 3k in maanden.
Dat hele modelletje wat hier steeds gepost wordt van $5 > $20k > $177k is ook fantastisch. Daar is die dip van 2018 amper een blip op de radar, dat lukt mij ook met zo'n schaalverdeling
Huh?... een koopje?
Hoe bedoelt u? .. Huizenprijzen staan skyhigh ... en dat blijft nog wel even volgens de geleerden (je kent ze wel, die yubtubbers)
Gahh, ik zat vanochtend nog te twijfelen wat ik met mijn overgebleven fiat potje zou doen...
Had ik het nu maar in BNB gestoken...lekkere klim gehad zeg!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Mijn methode voor Max winst/Zekerheid/Rust ...Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Hier nog een ervaringsdeskundige hoor. Heb het zo ver weggestopt dat ik niet meer weet of het nou -80 of -95 was, maar was wel toe aan een crypto-sabbatical van 2.5 jaar.
Als ik dan lees dat hier 5 vrienden afgelopen week 35k ingelegd hebben op ADA, dan weet ik zeker dat ze de rest van hun leven nog iets hebben om over te praten (of het nou x2 gaat of /20).
Die misconceptie dat "BTC komt nooit meer onder $20k want institutionele beleggers" is jezelf keihard voor de gek houden. Begin 2018 werd ook met 100% zekerheid gezegd dat onder de $10k pertinent onmogelijk was, maar ging de koers ook van 20k naar 3k in maanden.
Dat hele modelletje wat hier steeds gepost wordt van $5 > $20k > $177k is ook fantastisch. Daar is die dip van 2018 amper een blip op de radar, dat lukt mij ook met zo'n schaalverdeling. Die $177k is alleminst zeker en van 20k naar 3k is gewoon een 85% retrace. Ik ken maar weinig die al die tijd fluitend gehodl'd hebben.
Eind dit jaar cashen, dan 2 jaar lang verder DCA'en en dan begin 2024 je gecashte geld weer inzetten en verder DCA'en...
Max winst... of het nou crasht 2022-23 of niet ....
Dat laatste stuk van je post ben ik er dan wel 1 van. Had stukkie voor de top van 2017 een deel verkocht, toen de rest door gehodled. Toen begin maart (paar weken voor de corona crash) nog een stukkie verkocht met de gedachte dat weer lager in te kopen. Is me toen gelukt. Verder was ik al sinds jan 2019 elke maand DCA aan het doen, en vrijwel alles door gehodled omdat ik echt wel geloof in de BTC cycles. Wat nu het eindstation gaat zijn dit jaar weet ik niet. Dit voelt iig nog niet als de topYpuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Hier nog een ervaringsdeskundige hoor. Heb het zo ver weggestopt dat ik niet meer weet of het nou -80 of -95 was, maar was wel toe aan een crypto-sabbatical van 2.5 jaar.
Dat hele modelletje wat hier steeds gepost wordt van $5 > $20k > $177k is ook fantastisch. Daar is die dip van 2018 amper een blip op de radar, dat lukt mij ook met zo'n schaalverdeling. Die $177k is alleminst zeker en van 20k naar 3k is gewoon een 85% retrace. Ik ken maar weinig die al die tijd fluitend gehodl'd hebben.
Behalve als het in september reeds crashed.FijneKerst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:40:
[...]
Mijn methode voor Max winst/Zekerheid/Rust ...
Eind dit jaar cashen, dan 2 jaar lang verder DCA'en en dan begin 2024 je gecashte geld weer inzetten en verder DCA'en...
Max winst... of het nou crasht 2022-23 of niet ....
irony > *
Dan Cash je in Sept....Uncle_Charles schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Behalve als het in september reeds crashed.
niemand betwijfeld dat BTC flink kan dippen, maar ik denk wel dat over drie jaar BTC >100k waard isYpuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Met de launchpool van DODO voor de deur en Amerikanen die daar nu net van horen, verwacht ik hier vandaag nog niet zo veel van.knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Wishful thinking van iemand die wil bijkopen? * knakworst = guilty
CAKE wat doe je nou??? Onder de 13 dollar - REKT
Wow... Wilde wat USDC naar Binance overzetten, ruim $11 fee.

Volgens mij 37 zelfs, maar dat was een vrij "kunstmatige" ath omdat er slechts twee exchanges waren waar het te krijgen was waarvan ééntje (bitgrail) druk bezig was met de verloren nano's terug te kopen. Dat creëerde vraag waar die twee kleine exchanges niet aan konden voldoen en de prijs ontplofde.BTC100K2021 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:48:
Wat was de ATH van Nano? $35 op Bitgrail?
Hallo met Tim
"Had ik maar" zou gewoon het begin van elke post hier kunnen zijn volgens mijDa_maniaC schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:38:
Gahh, ik zat vanochtend nog te twijfelen wat ik met mijn overgebleven fiat potje zou doen...
Kijk eens naar de 1min chart en check die piek op 16:26knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:50:
CAKE wat doe je nou??? Onder de 13 dollar - REKT
Ik heb het wel gedaan en alleen maar bij gekocht.mvds schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:52:
[...]
"Had ik maar" zou gewoon het begin van elke post hier kunnen zijn volgens mij
Retrace naar 10 dollar en dan weer gaan gok ik. Klinkt absurde daling, maar de orderboeken zijn redelijk leeg en als het dalende is is iedereen er snel klaar mee.Raaafie schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Kijk eens naar de 1min chart en check die piek op 16:26Moet 'ie ff van bijkomen.
Ja huizen blijft een koopje, je moet niet in de ring zitten maar alles daaromheen is echt nog goed te doen als belegging.FijneKerst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Huh?... een koopje?
Hoe bedoelt u? .. Huizenprijzen staan skyhigh ... en dat blijft nog wel even volgens de geleerden (je kent ze wel, die yubtubbers)
Dat de huizen prijzen skyhigh staan hoor ik al 30 jaar, de grote dip was maar +-20% en dat was binnen een paar jaar weer zo ingehaald, alleen de aflossingsvrije mensen hebben/hadden een probleem maar dat is ook een beetje eigen schuld.
Ik ken iemand die heeft vorig jaar nog een kaveltje had gekocht in de randstad, dat is begin Januari getaxeerd en heeft nu al een overwaarde van 50k, die gekte is nog erger dan bitcoin
Zou BNB nu op 't punt staan weer in te storen, CAKE lijkt ook flink te zakken. Weet niet hoe sterk de correlatie is tussen die twee. Als daar al sprake van is.
Ik zit er wel aan te denken om een lap grond te kopen in het buitenland.. ergens warm (Kroatie ofzo).Slux schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Ik ken iemand die heeft vorig jaar nog een kaveltje had gekocht in de randstad, dat is begin Januari getaxeerd en heeft nu al een overwaarde van 50k, die gekte is nog erger dan bitcoin
En dan gewoon lekker laten liggen en over een paar jaar eens kijken wat een gek er voor geeft.
Of Bitcoin moet me over 5 jaar zoveel opleveren dat ik er gelijk een huis op kan plempen
Als BNB gaat, gaat CAKE ook.Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:58:
Zou BNB nu op 't punt staan weer in te storen, CAKE lijkt ook flink te zakken. Weet niet hoe sterk de correlatie is tussen die twee. Als daar al sprake van is.
Omgekeerd minder
"weer" in te storten? Zou logisch zijn na deze stijging. Maar laatste keer was toch wel eventjes terug zou ik zeggen.Kwistnix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:58:
15 dagen geleden ging CAKE van 3 naar 2 dollar, nu wellicht van 14 naar 7?
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 18-02-2021 17:03 ]
En doe dat alsjeblief niet in Kroatië. Nominaal is dat wel EU, maar financieel-juridisch is het daar gewoon de Balkan. Best een kans dat als je het 5 jaar laat liggen er op magische wijze een huis op is geplempt. Door iemand anders.FijneKerst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Ik zit er wel aan te denken om een lap grond te kopen in het buitenland.. ergens warm (Kroatie ofzo).
En dan gewoon lekker laten liggen en over een paar jaar eens kijken wat een gek er voor geeft.
Of Bitcoin moet me over 5 jaar zoveel opleveren dat ik er gelijk een huis op kan plempen
Slux heeft een beetje een punt, vastgoed is duur, maar gaat op veel plekken in elk geval zeker niet dalen, en je kan het meestal wel tegen 5% rendement per jaar verhuren. Dus dan heb je na 15 jaar of zo de inleg er weer uit, en een pand.
Cake stort helemaal nog niet in, kijk maar eens naar de charts. Gister rond 17:30 een soort gelijke piek met daarna een korte daling. Gewoon rustig afwachten en niet paniekeren.
Edit:
Edit:
/f/image/ITUVD837kepaCkggMBZIjEAz.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door Raaafie op 18-02-2021 17:09 ]
Cake heeft weer last van zijn dip rond 17:00, gaat straks na 19:00 weer omhoog. Vannacht om 00:00 weer en dan weer omhoog. stop losses niet te scherp zetten.
Heb er ook naar gekeken maar dat mocht mooi niet. Er was de verplichting om er binnen X jaar iets op te bouwen, of je moest een kaveltje zonder bouwvergunning kopen maar goed, daar heb je ook weinig aan.FijneKerst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Ik zit er wel aan te denken om een lap grond te kopen in het buitenland.. ergens warm (Kroatie ofzo).
De beurzen staan ook lichtjes in de min, kan soms enige grip op Bitcoin hebben.
Desalniettemin toch een S/R flip op de 5m chart, dus dat is opzich bullish.
Desalniettemin toch een S/R flip op de 5m chart, dus dat is opzich bullish.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een dip die iets korter heeft geduurd dit keer, > 13,20 op de borden.mannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:04:
Cake heeft weer last van zijn dip rond 17:00, gaat straks na 19:00 weer omhoog. Vannacht om 00:00 weer en dan weer omhoog. stop losses niet te scherp zetten.
Mijn lieve Utrust is stijgende: heeft een integratie met Shopify.
Verwijderd
Wat verwachten we eigenlijk van DODO op de Launchpad?
Een snelle berekening geeft mij de indruk dat er tussen de 5 a 10 DODO's per BETH uitkomen. Dat is naar de huidige koers "slechts" een dollar of 20-40.
Klinkt niet super indrukwekkend hoewel gratis geld natuurlijk altijd welkom is, of verwachten we nog een achterlijke x10 op de DODO koers na go-live?
Een snelle berekening geeft mij de indruk dat er tussen de 5 a 10 DODO's per BETH uitkomen. Dat is naar de huidige koers "slechts" een dollar of 20-40.
Klinkt niet super indrukwekkend hoewel gratis geld natuurlijk altijd welkom is, of verwachten we nog een achterlijke x10 op de DODO koers na go-live?
Niet weer als in 'goh, weer al', maar als in 'wat naar boven gaat moet ook weer naar beneden'.knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:02:
"weer" in te storten?
En 'instorten' is ook een beetje relatief aan je instapmoment ook hé
Uhm, even kijken: gegarandeerd 11 juli 2021 om 21:02 staat de ATH van Bitcoin gepland op 251.032 dollar.BansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:16:
Collega's, ik probeer mijn uitstapmoment zo goed mogelijk te timen. Welke datum staat het einde van het alt-season gepland dit jaar?²
Misschien dat ik vlak voor het einde nog wat op stock leg.
Zet de BNB over $200 meme maar klaar... Als het deze push niet is, dan wel voor de volgende.
Is dit insiders kennis?Rien43 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:17:
[...]
Uhm, even kijken: gegarandeerd 11 juli 2021 om 21:02 staat de ATH van Bitcoin gepland op 251.032 dollar.
:{ ²
its a secretBansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:19:
[...]
Is dit insiders kennis?² Ik kan er niks over vinden op het intern nl.
Een ongelofelijke noob vraag, dus ik verwacht de nodige "jeetje heb je er weer 1!!" opmerkingen.
Maar, normaliter heb ik alleen wat BTC. Waar ik soms wat mee trade op een zeer behoudend niveau.
Nu dacht ik, ik wil toch eens zo'n Launchpool coin op Binance meepakken, voor de fun. De uitgestorven DODO in dit geval.
Ik lees dat er met BNB, BUSH of BETH in verschillende pools (met een bepaald percentage van de rewards) kan worden gestaked. Op dit moment heb ik enkel BTC, zijn er in zo'n geval voorkeuren waar je normaliter mee zou staken?
Persoonlijk zou ik denken, welke omzetting vanaf BTC heeft de minste fees, maar daar vergeet ik vast 23 andere punten van aandacht mee.
Verder, stel ik stake (steek) bedrag X aan BTC in BUSH, ik stop dat vervolgens in DODO en wacht 14 dagen (of korter afhankelijk hoe snel alles int rood schiet). Vervolgens krijg ik mijn DODO + reward DODO in een nog aan te maken DODO wallet en verhandel de DODO weer tegen BTC.
Puntje bij paaltje is X dan een halve X geworden, maar dat is part of the fun!
Maar, normaliter heb ik alleen wat BTC. Waar ik soms wat mee trade op een zeer behoudend niveau.
Nu dacht ik, ik wil toch eens zo'n Launchpool coin op Binance meepakken, voor de fun. De uitgestorven DODO in dit geval.
Ik lees dat er met BNB, BUSH of BETH in verschillende pools (met een bepaald percentage van de rewards) kan worden gestaked. Op dit moment heb ik enkel BTC, zijn er in zo'n geval voorkeuren waar je normaliter mee zou staken?
Persoonlijk zou ik denken, welke omzetting vanaf BTC heeft de minste fees, maar daar vergeet ik vast 23 andere punten van aandacht mee.
Verder, stel ik stake (steek) bedrag X aan BTC in BUSH, ik stop dat vervolgens in DODO en wacht 14 dagen (of korter afhankelijk hoe snel alles int rood schiet). Vervolgens krijg ik mijn DODO + reward DODO in een nog aan te maken DODO wallet en verhandel de DODO weer tegen BTC.
18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
Aldus iemand die onder een brug woont. Bruggen zijn geen vastgoed Slux, althans geen particulier bezit.Slux schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:36:
Vastgoed blijft nog wel een koopje hoor
Verwijderd
Niet zo'n hele grote NOOB vraag, je moet vooral een beetje denken waar je ook kwa coin het meeste aan overhoudt.x-RaY99 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:28:
Een ongelofelijke noob vraag, dus ik verwacht de nodige "jeetje heb je er weer 1!!" opmerkingen.
BNB koop je nu op een giga-stijging, ETH (die je daarna naar BETH om kan zetten) staat ook erg hoog maar iets minder extreem.
BETH krijg je daarnaast achteraf ook nog rente op (10% op jaarbasis ongeveer, op moment van spreken).
BNB krijg je korting op trading fees mee, en kan je vaak ook bij andere Launchpads mee terecht.
Gokt, en gij zult winnen. Of verliezen.
rewards met DODO staken is het hoogst met BNB dus dat is de beste optie in mijn ogen?x-RaY99 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:28:
+50% vandaagJT schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:01:
[...]
Is er een reden (fundamenteel of technisch) om te verwachten dat die omhoog zal gaan?

Na 3 dagen op rij afgewezen betalingen met Binance card via Iphone met Curve nu de fysieke kaart gebruikt en geen enkel probleem. Wellicht handig om die toch op zak te hebben.
Verwijderd
Dat is niet noodzakelijk het geval.nemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:31:
[...]
rewards met DODO staken is het hoogst met BNB dus dat is de beste optie in mijn ogen?
60% gaat naar de BNB stakers. 30% naar BETH stakers.
Als je dan even iets verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat er op het moment 932.000+ BNB gestaked is tegenover 38.000BETH.
BNB heeft een waarde rond de 0.1BETH, dus om het recht te trekken zit je dan op 93.200 BNB, meer dan dubbel zoveel als BETH.
Dus.... je krijgt per saldo MINDER dodo voor je eurie.
Hoeveel is nu daadwerkelijk het rendement van het staken van eth? Je zet je eth weg tot 2.0 daar krijg je beth voor (percantage?) en op je beth krijg je rente?Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:31:
[...]
Niet zo'n hele grote NOOB vraag, je moet vooral een beetje denken waar je ook kwa coin het meeste aan overhoudt.
BNB koop je nu op een giga-stijging, ETH (die je daarna naar BETH om kan zetten) staat ook erg hoog maar iets minder extreem.
BETH krijg je daarnaast achteraf ook nog rente op (10% op jaarbasis ongeveer, op moment van spreken).
BNB krijg je korting op trading fees mee, en kan je vaak ook bij andere Launchpads mee terecht.
Gokt, en gij zult winnen. Of verliezen.
Zero.
Verwijderd
Je kan het beste je ETH direct traden voor BETH ipv staken, je krijgt dan ook precies hetzelfde percentage profit op je BETH maar het kost je 0.97-0.99ETH per BETH. Als je het door Staking doet, krijg je 1:1 BETH ETH en dat heeft verder dus 0 voordeel.Pelox schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:37:
[...]
Hoeveel is nu daadwerkelijk het rendement van het staken van eth? Je zet je eth weg tot 2.0 daar krijg je beth voor (percantage?) en op je beth krijg je rente?
Op moment van schrijven is het 9,3% op jaarbasis, dagelijks uitgekeerd. Dus ook over je rente, krijg je weer rente, wat het eindsaldo zo'n 9,9nogiets% maakt.
Note: naar gelang de inleg kan dat percentage veranderen als ik het goed gelezen heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2021 17:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!