16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
The Motley Fool is a private financial and investing advice company based in Alexandria, Virginia.
Src. https://www.nasdaq.com/ar...ent-in-bitcoin-2021-02-17
BTC, up up and away
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
De sells in de orderboeken.Glockner schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Die muren? Hebben jullie het dan over orders of weerstandslijnen vanuit TA?
Staat grote sellwall rond 1 dollar.
Al zegt het niet 100% iets. Zodra de koers dichtbij komt of de eerste coins op worden gesnoept worden ze soms ook ineens weggehaald.
Sell of buy orders.Glockner schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Hoeveelheid mensen/bots op bepaalde piek momenten.
Bijv de hoge sell wall bij ADA op 1.
Is een cruciaal punt. Als die sellwall opgegeten wordt door de buy orders is er vuurwerk.
OrdersGlockner schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:59:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/pWnSkkhE47OEcuU5F124Jyu9.png?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tsja, wat de gek ervoor geeft. Zolang er genoeg gekken zijn. Bij Elliotrade is het de eerste batch. Serieus, ik zie kaartjes die voor 4.8 ETH zijn gekocht, een dag later voor het driedubbele weer doorverkocht worden. Hou me er zelf niet mee bezig, maar er gaat echt een shitload aan poen in om.
Vroeg me daarom af of iemand anders hier op Tweakers hier in handelde of dat er nog een andere gedachte achter zit? Ik zie het ook niet namelijk...
Sell en buy orders op 0.001 niveauGlockner schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Op de hele cent botsen de kaarsen telkens af op de 0.90 t/m 0.95...
Dat leek mij weerstand...maar dat is het dus....niet?
Daarom ook zo belangrijk om je crypto PF als een omgekeerde piramide om te bouwen. In BTC stroomt nou eenmaal vrijwel al het geld vanuit de boze buitenwereld in. ETH begint dat nu ook te krijgen via o.a. Greyscale.sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:02:
Er springt weer iemand Bitcoin in: Motley Fool.
The Motley Fool is a private financial and investing advice company based in Alexandria, Virginia.
BTC, up up and away
Heb je mooie winst behaald via een shitcoin, "cash" dan gewoon een deel uit in BTC.
Hoe verleidelijk het ook is om vast te houden aan je moonshot; wanneer BTC een scheet laat, zie je zo weer de helft van je winst verdampen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Mooie naam ook, net geen Greater Foolsh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:02:
BTC, up up and away
De stijging gaat hand in hand met CAKE bijvoorbeeld.
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten maar de beginnende crypto trader moet het op zijn minst ten oren komen imho.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Vandaag de dag wil niemand het meer geloven maar in mijn mining tijd was de ROI op de hardware in de eerste twee weken 100% lage difficulty vs prijs die snel van 10 naar 30 dollar ging. Ook de gebruikte hardware na enkele maanden met winst verkocht. Ik kocht mijn hardware net op het moment dat het voor een prikkie aangeboden werd bij alternate ivm nieuwere serie (die maar een minimaal beetje sneller was dan de oude). Door de grote plotse vraag naar die kaarten konden ze met winst weg.St@m schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:27:
[...]
Wow, was het ook rendabel? Of was het uiteindelijk leuker om te bouwen?
Oh, ik geloof het wel hoor. Destijds de nodige topics op Tweakers wel gezien.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Vandaag de dag wil niemand het meer geloven maar in mijn mining tijd was de ROI op de hardware in de eerste twee weken 100% lage difficulty vs prijs die snel van 10 naar 30 dollar ging. Ook de gebruikte hardware na enkele maanden met winst verkocht. Ik kocht mijn hardware net op het moment dat het voor een prikkie aangeboden werd bij alternate ivm nieuwere serie (die maar een minimaal beetje sneller was dan de oude). Door de grote plotse vraag naar die kaarten konden ze met winst weg.
Ik zat toen in een andere fase van mijn leven, net een huisje gekocht enzo, dus wel wat andere prioriteiten. Ben blij dat ik nu voldoende financiële ruimte heb om mijn geld te gaan laten renderen, en dat mijn vrouw ook inziet dat geld op de bank niet zoveel oplevert. Had ook al veeeeeel eerder in willen stappen, heb nog een fikse discussie gehad toen BTC op 3k stond. Ik wilde er toen 1 kopen, maar helaas
Ik ken genoeg succesverhalen in mijn omgeving (ja, ook de lambo), maar ook wat minder succesvolle verhalen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Berenwerk.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Iemand een idee wanneer DOGE nog een ommezwaai gaat maken?
5 miljoen is toch helemaal niks, maar oké, there's no such thing as bad publicity in Bitcoin. Behalve dan USDT, Twitter, de reguliere beurzen, banken, MSM etc.sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:02:
BTC, up up and away
Sowieso veel meer kijken naar BTC trading pairs in deze tijden waarin de ene na de andere alt m00nt in USDTMooooody schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Daarom ook zo belangrijk om je crypto PF als een omgekeerde piramide om te bouwen. In BTC stroomt nou eenmaal vrijwel al het geld vanuit de boze buitenwereld in. ETH begint dat nu ook te krijgen via o.a. Greyscale.
Heb je mooie winst behaald via een shitcoin, "cash" dan gewoon een deel uit in BTC.
Hoe verleidelijk het ook is om vast te houden aan je moonshot; wanneer BTC een scheet laat, zie je zo weer de helft van je winst verdampen.
Stapje verder; alleen maar kijken naar het BTC pair. Dan kun je veel beter de richting van de koers van die specifieke alt inschatten.WiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Sowieso veel meer kijken naar BTC trading pairs in deze tijden waarin de ene na de andere alt m00nt in USDT
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jazeker. Zodra Elon erover tweet.smirri schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:22:
Iemand een idee wanneer DOGE nog een ommezwaai gaat maken?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoe erg moet dat met de USD zijn dan?Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:24:
Haha.
De Euro is een shitcoin die alleen maar minder waard wordt in sats.
[Afbeelding]
Nog even geduld... straks lekker naar Cardano als Liqwid.finance live is.mannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
Haha ik dacht , ik trek mijn 0,3 eth weer bij vesper weg. Die motherfucking fees joh hahah. Ik wil mijn 1,3 VSp swappen voor eth, gewoon 97$ fee. Ik wil die 0,3 eth weghalen, 124 dollar fee, yoooo. Ik dnek dat mijn eth tot de einde des levens bij vesper staat
Niet heel verschillend lijkt me
Verwijderd
Volgens mij heeft @Kain_niaK een soort bridge gebouwd via Bitcoin Cash die je fees kan besparen.mannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
Haha ik dacht , ik trek mijn 0,3 eth weer bij vesper weg. Die motherfucking fees joh hahah. Ik wil mijn 1,3 VSp swappen voor eth, gewoon 97$ fee. Ik wil die 0,3 eth weghalen, 124 dollar fee, yoooo. Ik dnek dat mijn eth tot de einde des levens bij vesper staat
Geen idee hoe dat allemaal werkt, maar wellicht kun je hem even een PB doen...
https://coinmarketcap.com/currencies/xdai/
We zijn hard op weg naar single digitsVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:29:
[...]
[Afbeelding]
Grote gelijkenissen met de EUR chart.
13 in een dozijn shitcoins
* sh4d0wman zit te wachten op de yanks, wil weer instappen met mijn trade potje maar weet niet welke kant we op gaan
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je begrijpt dat een dergelijke groei vrij onnatuurlijk is en wellicht zelfs sterk gereguleerd wordt door Binance?knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:32:
15 dagen geleden CAKE bijgekocht op 2.08 dollar. BNB (bijnaam stablecoin) stond toen op 52 dollar. Kijk nu eens. Ik herhaal: 15 dagen geleden.
BNB heeft een goede functie binnen het ecosysteem en is ongetwijfeld een blijvertje. Maar ik zou in dit soort parabolische runs absoluut een deel winst pakken.
Heb ik allang gedaan veel te vroeg.... Maar wel tevreden met de dikke winstMooooody schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Je begrijpt dat een dergelijke groei vrij onnatuurlijk is en wellicht zelfs sterk gereguleerd wordt door Binance?
BNB heeft een goede functie binnen het ecosysteem en is ongetwijfeld een blijvertje. Maar ik zou in dit soort parabolische runs absoluut een deel winst pakken.
Waarom mis ik zulke buys steeds net? Waarom weten jullie deze wel te vinden en wat is de volgende die zulke groene kaarsen gaat halen? Vragen vragen vragen..knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:32:
15 dagen geleden CAKE bijgekocht op 2.08 dollar. BNB (bijnaam stablecoin) stond toen op 52 dollar. Kijk nu eens. Ik herhaal: 15 dagen geleden.

Heb nog wel ruim 80% van mijn BNB gehouden, maar dit is wel bizar. Het is gewoon nu crypto #4 in marketcap.
Verkoop waarschijnlijk nog wel iets meer wanneer de BTC waarde verder stijgt.
Verwijderd
Waar de rest van het crypto-ecosysteem uiteraard erg "natuurlijk" functioneertMooooody schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Je begrijpt dat een dergelijke groei vrij onnatuurlijk is en wellicht zelfs sterk gereguleerd wordt door Binance?

Maar voor de rest:
- Snelle transacties
- Echt decentraal
- Lage fees
- Smartcontracts
:{ ²
Binance doet vanaf de start in 2017 goede zaken. Het speelt goed in op de wensen van ons retailers.
95% van de altmarkt word gedreven door retailgeld. Binance is de one-stop-shop voor al het retail geld inclusief alle projecten zoals DeFi. BSC is veel goedkoper dan ETH, dus zal dit meer mensen aanspreken.
Ik denk niet dat CZ de macht heeft zijn BNB zomaar even te verdubbelen. BNB heeft lang niet echt bewogen. maar bij de enorme retail influx over de afgelopen periode denk ik dat de prijs van BNB enigszins te rechtvaardigen is
Edit:
Beetje zuur ben ik wel. Zag BNB altijd als stable coin, dus kocht/verkocht ze ook gewoon wanneer ik ze nodig had, nooit als hodl (ik hodl sowieso niks).
:strip_exif()/f/image/KOJ6MZmPu8jftXJSFLEB5Wsu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 81% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2021 09:48 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Dan moet ie nog wel ff een x8 doen hèVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:43:
Het wordt pas lachen wanneer BNB Ethereum flipt.
Ik ziet dit nog wel gebeuren ook, helemaal als je leest dat iemand 0.3 ETH wil swappen met +90$ fees.
Net als toen XRP Ethereum flipte, eind 2017:
[Afbeelding]
Op coinmarketcap wel te vinden onder: historical snapshots.
Mooie tijden.
Verwijderd
Of een beetje van beide. Leegloop ETH, volle bats in BNB.Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Dan moet ie nog wel ff een x8 doen hè
Ik weet niet of het zal gebeuren, denk het eigenlijk niet. Maar dit is crypto, niet is onmogelijk
Dat is ook meteen het probleem van ADA, die willen een verbeterde Bitcoin én Ethereum zijn.BansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:38:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar wat ADA de komende weken gaat doen. Het enige nadeel van die coin (m.b.t. de waarde en dus aanschaf lambo's) is de marketcap.²
Maar voor de rest:Een ware ETH killer. Maar zal nooit die prijs bereiken. Neen.
- Snelle transacties
- Echt decentraal
- Lage fees
- Smartcontracts
Met die "belofte" hebben ze de huidige market cap weten te vergaren. Het is nogal wat om aan die belofte te voldoen. Cardano is imo een gigantische speculatieve luchtbel. Dat kan goed uitpakken, maar ook flink tegen je werken.
Daarbij; Je kan pas enigzins met Ethereum concurreren als je een deel van de ontwikkelaars wegsnoept van dat platform. Precies wat Polkadot (/Kusama) de laatste maanden aan het doen is.
Best veel concurrentie en er zal ongetwijfeld plek zijn voor meerder smart contract platform, maar ik speel persoonlijk liever op "safe" door mijn geld te steken in iets dat op dit moment liquide is. Overstappen naar ADA met een deel van die winsten, kan altijd nog. Na deze parabolische run is het bijna een zekerheidje dat er vroeg of laat een flinke correctie komt. (geldt in principe voor alle alts op dit moment)
Geef het twee wekenGelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Dan moet ie nog wel ff een x8 doen hè

ETH heeft natuurlijk een flinke userbase met "diamond hands". Maar het is zeker niet onmogelijk. Ik denk dat BNB sneller aan het ontwikkelen is als ETH.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:47:
[...]
Of een beetje van beide. Leegloop ETH, volle bats in BNB.
Ik weet niet of het zal gebeuren, denk het eigenlijk niet. Maar dit is crypto, niet is onmogelijk
Dat heeft CZ goed afgekeken van Xi Jinping. Na de crash van 2008 was communistisch China snel weer aan het knallen terwijl de rest van de met name democratische wereld moeite had de juiste keuzes te maken.
Als gecentraliseerde identiteit kan je natuurlijk veel sneller keuzes maken en doorvoeren. Dus als ETH de komende jaren met ETH 2.0 loopt te kloten komt BNB er snel aan.
En dan wil ik de gezichten wel eens zien van Vitalik en z'n matties
Verwijderd
Hahah als dat gebeurd dan ga ik echt wel in foetushouding in een hoekje liggen.
Heb ooit een aantal gekocht op 18 dollar, en later nog wat erbij, omdat ik dacht dat BNB long term wel leuke dingen zou laten zien. Die een poos geleden al ingewisseld voor BTC.
Heel lang een goede keus geweest, tot nu
Maar dat is hoe het spelletje werkt.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
Voordeel van Ethereum is dat ze first mover hebben, en voor de grote jongens die dit spelletje al heel lang spelen met 10k+ ETH maken die fees weinig uit. Die lachen zich momenteel de ballen uit de broek.Gelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:51:
[...]
ETH heeft natuurlijk een flinke userbase met "diamond hands". Maar het is zeker niet onmogelijk. Ik denk dat BNB sneller aan het ontwikkelen is als ETH.
Dat heeft CZ goed afgekeken van Xi Jinping. Na de crash van 2008 was communistisch China snel weer aan het knallen terwijl de rest van de met name democratische wereld moeite had de juiste keuzes te maken.
Als gecentraliseerde identiteit kan je natuurlijk veel sneller keuzes maken en doorvoeren. Dus als ETH de komende jaren met ETH 2.0 loopt te kloten komt BNB er snel aan.
En dan wil ik de gezichten wel eens zien van Vitalek en z'n matties
Maar het zou wel een spektakel opleveren, mooie tijden wel.
Leuk om te volgen.
Transfer ik dan eerst funds van mijn hardware wallet naar bv Binance. Vervolgens verkoop ik het op Binance en wordt het naar mijn bank account gestuurd, of heb ik ook nog een optie voor PayPal bijvoorbeeld?
Mis ik iets, of is dit the way to go?
Winst is winst. En ik zal je vertellen je gaat altijd heel veel boten missen.Daacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:56:
Tja, en hier mis ik continu de boot doordat een aantal maar roepen tijdig winst te pakken op de alts. Het snel verkopen heeft mij zeker leuke winsten opgeleverd. Maar er zitten er ondertussen ook genoeg bij die ik beter vast had kunnen houden.
Nu heb je wat vlees op de botten om de volgende keer langer te blijven hangen, meer risico te nemen op hogere rewards.
Misschien voelt het niet zo, je bent goed bezig geweest
Je kan prima beide in je PF hebben en gokken op het grootste decentrale platform én het grootste centrale platform.
Het wordt wel steeds duidelijker welke projecten de grootste kans hebben om blijvertjes te worden, daar zou je de komende tijd naar kunnen handelen. Vergeet namelijk niet dat wanneer je eenmaal x miljard aan liquiditeit hebt, je ook versneld je bedrijf kan laten groeien. Het zogenaamde sneeuwbaleffect, dit maakt ETH (met Defi) ook groot op het moment.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 18-02-2021 10:00 ]
Jawel, maar bijvoorbeeld Cake weg gedaan op 6 dollar en zien waar ie nu staatGelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:58:
[...]
Winst is winst. En ik zal je vertellen je gaat altijd heel veel boten missen.
Nu heb je wat vlees op de botten om de volgende keer langer te blijven hangen, meer risico te nemen op hogere rewards.
Misschien voelt het niet zo, je bent goed bezig geweest
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
True,Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Voordeel van Ethereum is dat ze first mover hebben, en voor de grote jongens die dit spelletje al heel lang spelen met 10k+ ETH maken die fees weinig uit. Die lachen zich momenteel de ballen uit de broek.
Maar het zou wel een spektakel opleveren, mooie tijden wel.
Leuk om te volgen.
Maar Binance doet er alles aan om het aantal mensen dat iets doet met crypto te vergroten in plaats van te vechten om de huidige mensen die er in zitten. Kwestie van tijd voor de Henk & Ingrids uit 2021 meer volume genereren dan de oldtimers.
Ja, en ik heb ze verkocht op €0.50. Boeiend. Het is en blijft een shitcoin. We hebben winst gemaaktDaacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Jawel, maar bijvoorbeeld Cake weg gedaan op 6 dollar en zien waar ie nu staat
Verwijderd
Die keuze maak je uiteindelijk zelf he. Dat mensen dat hier roepen, doet daar weinig aan af.Daacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:56:
Tja, en hier mis ik continu de boot doordat een aantal maar roepen tijdig winst te pakken op de alts. Het snel verkopen heeft mij zeker leuke winsten opgeleverd. Maar er zitten er ondertussen ook genoeg bij die ik beter vast had kunnen houden.
Je kunt tips ter harte nemen, maar zodra je overgaat tot een handeling is het jouw eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb zelf ook nog wat alts die onder water staan in sats, maar ik hodl ze gewoon tegen beter weten in.
Mensen hier roepen zoveel, volg je eigen plan. Als je dat moeilijk vindt en beïnvloed wordt door externe factoren, kun je die beter links laten liggen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Is ook inderdaad eigen keuze. En het is ook bewust om te voorkomen om als bagholder straks achter te blijven. Alleen gaan er ondertussen wel erg veel de lucht in na verkoopVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:02:
[...]
Die keuze maak je uiteindelijk zelf he. Dat mensen dat hier roepen, doet daar weinig aan af.
Je kunt tips ter harte nemen, maar zodra je overgaat tot een handeling is het jouw eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb zelf ook nog wat alts die onder water staan in sats, maar ik hodl ze gewoon tegen beter weten in.
Mensen hier roepen zoveel, volg je eigen plan. Als je dat moeilijk vindt en beïnvloed wordt door externe factoren, kun je die beter links laten liggen.
Ik was er vorige week goed nat op gegaan toen hij in een paar uurtjes van $90 naar 150 schoot. Uiteindelijk nog redelijk kunnen recoveren door op $150 flink bij te kopen en hij terugviel naar $120, maar op dat moment was wel mijn inzet van 10% PF waarde naar 70-80% gegaan (over double or nothing gesproken).knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:56:
Je zou bijna BNBDown kopen op dit niveau. Ik doe het niet, ga niet tegen CZ gokken
Lang verhaal kort: Ik heb maar weer BNBDown gekocht.
Verwijderd
Ik denk dat bijna iedereen soortgelijke dingen ervaart momenteel. Het is je rationele verstand vs irrationele markt.Daacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Is ook inderdaad eigen keuze. En het is ook bewust om te voorkomen om als bagholder straks achter te blijven. Alleen gaan er ondertussen wel erg veel de lucht in na verkoop
Ik heb vorige week voor het staken in een ERC20 token >$100 betaald voor fee.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Maar ja, achteraf had ik in de bullrun van 2017 alles moeten verkopen en in begin 2020 weer terug moeten kopen dan was mijn PF nu x50 geweest.
Achteraf kunnen we allemaal de beste beslissingen nemen, helaas kan ik nog steeds niet tijdreizen.
Weest inderdaad blij met je winst, zet een deel vast in BTC en ga met een deeltje spelen om te proberen meer satoshis te verzamelen.
Dat had ik ook (nou ja, heel veel niet want zoveel geld heb ik uberhaupt niet in crypto zitten) maar ik heb alles er uit getrokken en ingewisseld voor BTC zo rond het moment dat BNB op de $120 stondLadonna schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:06:
Ik had heel veel bnb gekocht voor de laungpad voor lit.

Verwijderd
En heb je ze nog? Heb je toch een keer die mooie klapper!Ladonna schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:06:
Ik had heel veel bnb gekocht voor de laungpad voor lit.
Achteraf is mooi wonen.Daacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:56:
Ik zit maar een beetje te trollen joh. En in 2017 was er ook continu tetherFUD, inmiddels zijn we 4 jaar later en het is er nog steeds dus ja wat zat ik er van zeggen. Number only go up, wen lambo ? .MrFX schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:16:
[...]
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten maar de beginnende crypto trader moet het op zijn minst ten oren komen imho.
Haha same here... 2,5 weken terug heb ik een enorme zak Ada verkocht op 33 ct.. en nu zie je 96ct staan.OzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:07:
@Daacuso Ik heb al heel wat boten gemist sinds ik in 2017 in crypto's gestapt ben. Hell, daarvoor al zelfs toen in 2014 een vervelend kereltje op het werk maar zat te roeptoeteren dat we allemaal BTC moesten gaan kopen. Maar recenter de 71BNB die ik gecasht had om een televisie
Mijn grootste deel van mijn pf bestaat uit eth. Ik heb al 20% verkocht de afgelopen weken, maar het is nog veruit mijn grootste deel. Denk er nu toch aan om weer wat om te zetten in btc, maar twijfel omdat het eth/btc toch nog vrij laag staat als je naar long term kijkt.. keuzes keuzes keuzes..
Zero.
Ik geniet nog dagelijks van mijn TV die nu nu voor maar een kleine 13 BNB had hoeven kosten.Rogues schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Haha same here... 2,5 weken terug heb ik een enorme zak Ada verkocht op 33 ct.. en nu zie je 96ct staan.

Als je het zo bekijkt lijkt het me juist goed om wat euro’s in te slaan met btc. Alleen altijd het risico dat je bag holder wordt, maar met die grafiek zou je toch denken dat de EUR minimaal een 10x kan doen in sats. 😂Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:24:
Haha.
De Euro is een shitcoin die alleen maar minder waard wordt in sats.
[Afbeelding]
Ik verwacht nog wel veel van ETH. ETHUSD nieuwe ATH en de ETHBTC maakt beweging. Zou persoonlijk nog niet uit ETH stappen.
Heb je daar echt moeite mee dan? Ik vergeet het eigenlijk gewoon direct zodra ik de coins verkocht heb. Als ik wakker moest liggen van alle 'could have's', dan had ik geen leven meer gehad.Rogues schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Haha same here... 2,5 weken terug heb ik een enorme zak Ada verkocht op 33 ct.. en nu zie je 96ct staan.
Overigens lees je het vaker, misgelopen winst doet véél meer pijn bij traders dan verliezen. Je kunt eerst een miljoen winnen zonder er echt blij van te worden, maar als je vervolgens een ton verliest op een dag het gevoel krijgen van een dak te willen springen. Beetje hetzelfde idee als 100 positieve reacties ontvangen en alleen die ene zure appel die je jezelf herinnerd.
Toch mooi hoe zo'n menselijk brein werkt.
Haha hier een iPad air met allemaal extra's van de UNI airdrop. Die is nu meerdere iPad's waard. Maar boeien alsnog een "gratis" iPad. Als iemand tegen mij zegt morgen krijg je een airdrop ter waarde van een tv verwacht ik dat ook niet.OzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Ik geniet nog dagelijks van mijn TV die nu nu voor maar een kleine 13 BNB had hoeven kosten.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je bij Binance zit kijk even naar de VISA kaart.EdwardK123 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:57:
Wellicht een stomme vraag gezien BTC's en crypto in het algemeen (zeker in NL) nog niet echt mainstream geaccepteerd worden door winkels. Hoe doe ik het nou als ik een klein deel van mijn stash zou willen verkopen en het wil uitgeven aan een nieuwe laptop bv?
Transfer ik dan eerst funds van mijn hardware wallet naar bv Binance. Vervolgens verkoop ik het op Binance en wordt het naar mijn bank account gestuurd, of heb ik ook nog een optie voor PayPal bijvoorbeeld?
Mis ik iets, of is dit the way to go?
https://www.binance.com/en/cards
+ cashback.
Verwijderd
Genoeg mensen in Nederland die op dit moment het laatste dubbeltje omdraaien om de maand nog rond te kunnen komen.
Is misschien een dooddoener, maar waar hebben we het eigenlijk over.
Toen tip gegeven aan wat vrienden, de helft volgde het op. 😏knakworst schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:32:
Miningfield bestaat blijkbaar niet meer.
[ Voor 76% gewijzigd door KruimelTuimel op 18-02-2021 15:18 ]
Haha, ik had in 2017 ongeveer 5 vrienden meegekregen in de crypto markt. Ik heb nu nog maar 1 vriend.DarkShadow schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Toen tip gegeven aan wat vrienden, de helft volgde het op. 😏
Who needs friends when they have money?OzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Haha, ik had in 2017 ongeveer 5 vrienden meegekregen in de crypto markt. Ik heb nu nog maar 1 vriend.
Lol ja als die in jan 2018 begonnen zijn dan zal dat wat vriendschappen gekost hebbenOzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Haha, ik had in 2017 ongeveer 5 vrienden meegekregen in de crypto markt. Ik heb nu nog maar 1 vriend.
Dit inderdaad. Ik heb letterlijk nog 1 cryptomaat in real life.OzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Maar nu komen ze weer terug, via Facebook, LinkedIN enz.
Er was zelfs een dude, die ik zeker 10 jaar niet had gesproken die vroeg of ik even tijd had voor een Zoom meeting. Hij had wat vragen over Bitcoin
Sure "maat" voor 0.1 BTC heb ik wel een half uurtje tijd...
Same. Ik heb ze echter al verkocht op $ 80. Lol.Rogues schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:08:
Gelukkig BNB op 30 dollar gekocht, ik wilde mee kunnen doen met Launchpads en Lotteries... Maar nu hij tegen de 200 staat te hikken, begint het wel te kriebelen om toch te verkopen
Dat is goed nieuws, maar ik dacht dus dat compleet debiele bedrijfsnamen iets was van crypto en silicon valley in den brede (zaken als Soylent) - maar blijkbaar was de financiële sector eerst.sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:02:
BTC, up up and away
Je kan natuurlijk ook een aanklacht procedure proberen te starten tegen deze personen zoals nu gebeurd tegen “Keith Patrick Gill”, die van GameStop.Daacuso schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:56:
Ik kan je vertellen dat in de vorige bullrun ik geen winst had genomen.
Resultaat -80% van de initiële inleg....
Gelukkig had ik nooit verkocht en ben ik gaan DCA-en
De kunst is nu om wat van die BSC 'blue chips' te vinden natuurlijk. CAKE is nu al de Uniswap. Ik gok er zelf op dat Goose Finance de 'Sushi' van BSC wordt... relatief lage mcap nog van 30M en inmiddels al twee keer geshilled in de videos van Boxmining. Gisteren ingestapt en m'n EGGS 'genest'... leuke APY en mooie prijsstijging
edit:
Linkje: https://www.coingecko.com/en/coins/goose-finance
[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 18-02-2021 10:36 ]
Dit lijkt wel mee te vallen voor 'governance-shitcoins' - zeg maar dingen die je nodig hebt voor andere shitcoins - met een behoorlijk volume als UNI, SUSHI en CAKE, toch? Of zijn die te jong om iets zinnigs over te zeggen.Mooooody schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Daarom ook zo belangrijk om je crypto PF als een omgekeerde piramide om te bouwen. In BTC stroomt nou eenmaal vrijwel al het geld vanuit de boze buitenwereld in. ETH begint dat nu ook te krijgen via o.a. Greyscale.
Niet dat ik winst daaruit niet omzet in BTC hoor, maar ik zie ze vaak relatief onafhankelijk van BTC bewegen.
Ik zou NEO inslaan, ik heb gelezen dat ie naar $100 kan gaanPelox schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:14:
Ik heb een aantal bnb in the vault voor mijn binance card cashback. Gisteren toch maar alles verkocht rond de 142 euro, net voor ik naar bed ging alles teruggekocht voor 136.. kon het niet laten. Blijkt vooralsnog een goede keuze te zijn geweest.
Mijn grootste deel van mijn pf bestaat uit eth. Ik heb al 20% verkocht de afgelopen weken, maar het is nog veruit mijn grootste deel. Denk er nu toch aan om weer wat om te zetten in btc, maar twijfel omdat het eth/btc toch nog vrij laag staat als je naar long term kijkt.. keuzes keuzes keuzes..

Ik voel je pijn... Ooit gekocht op 5 dollar.WiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:28:
[...]
Same. Ik heb ze echter al verkocht op $ 80. Lol.
En 9 dagen geleden gedumpt op 80 zodat ik in andere muntjes kan stappen.
Goede winst gepakt. Dacht die valt straks wel naar beneden zodat ik weer kan instappen...
Resultaat... Ik ben nog steeds niet ingestapt..
Leuk hoor die muntjes ...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Had nog kebap schotel aan EOS staan op de vergeten Poloniex staan. Die maar eens overgesluisd naar Binance. Coinbase Pro werkt opzich prima maar merk toch dat de aanbod coins toch te weinig is.
Heb al een poosje TVK vanuit Uniswap. Doet het best aardig. Voor de rest weinig "gems". Kucoin beetje vanaf gestapt en Uniswap vind ik te duur met fees.Stokstaart schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:41:
Ik mis eigenlijk een beetje de microcaps in de hele discussie. Iemand nog mooie muntjes gekocht op platforms als gate.io, kucoin of huobi etc?
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!