Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik weet voor de rest totaal niet wie je bent, maar dit heeft inderdaad mijn voorkeur. Ik zit in de volgende goudstukkenCrypts schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:00:
[...]
Laten we het idd eens over crypto hebben, what heeft BSB in zijn portfolio en waarom?
- WTC
- ZIL
- ETH
- REN
- MATIC
- XRP
- STRM
- POL
:{ ²
Ik reken de energiekosten van de hele PC die aan het stopcontact zit. Het daadwerkelijke gebruik dus. En ik kan mn CPU nog wat onderklokken... Dus daar is nog winst te halen.Luca schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:37:
[...]
Maar reken je nu alleen de GPU kosten qua energieverbruik? Je daadwerkelijke verbruik en winst ligt dus nog lager?
Dit is daadwerkelijke winst - zij het wel dat Nicehash uitbetaalt in Bitcoin en een bullmarkt dus gunstig is voor je profits op dag 1.
Toch lijkt het me sterk dat dit op korte termijn negatief uit slaat tov power usage.
Nicehash pakt automatisch de meest profitable coin en keert uit in BTC.DutchCrownNL schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:37:
[...]
Misschien kan je ook kijken naar Vertcoin, die is ook nog erg makkelijk te minen en loopt gestaag op qua waarde
Edit:
Sommige miners hebben uitgerekend dat het ETH nadert of overstijgt qua opbrengst, maar dat zal wel afhankelijk zijn van de gebruikte GPU('s)
In mijn geval is het door het HBM2 memory op mijn videokaart overigens eigenlijk altijd ETH.
Wellicht is het nu toch weer rendabel? Mijn Vega64 heb ik de afgelopen 3 jaar niet laten minen om dezelfde reden. Toch is het nu toch redelijk rendabel...D-Ed schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:40:
[...]
Leuk om te lezen! Ik ken wel iemand met nog een ‘oude’ miner met stuk of vijf van die 1060’s maar die leveren echt niets meer op dus die staat al lang uit..
[ Voor 46% gewijzigd door Richh op 18-02-2021 00:21 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Doe je dit met 1 videokaart?Richh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:09:
[...]
Dit is daadwerkelijke winst - zij het wel dat Nicehash uitbetaalt in Bitcoin en een bullmarkt dus gunstig is voor je profits op dag 1.
Toch lijkt het me sterk dat dit op korte termijn negatief uit slaat.
Ja. Ik heb niet meer kaarten, en nu bijkopen is veel te duurBansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:12:
[...]
Doe je dit met 1 videokaart?² Neem je de afschrijving ook mee in je verhaal? En gezien de kosten, moeite, effort, tijd en inzet, is het niet handiger de goudstukken dan gewoon te kopen? Dan heb je dat allemaal niet.

De afschrijving is 0. Mijn kaart is aangekocht in 2017 op de top van de markt en heeft zichzelf voor ruim de helft al terugbetaald - en de rest is hij ruim waard geweest aan gaming plezier. Ook als ik hem nu 2ehands verkoop heb ik er winst op. Dat zal over een maand vast niet heel anders zijn.
Moeite/tijd/inzet is 1 avondje werk geweest, nu kijk ik er letterlijk 2 dagen niet na om behalve dat ik zo nu en dan de nicehash app open haha.
Verder hodl ik de moeder met mn Bitcoin en hoewel DCA op een lager pitje staat, loopt dat ook wel.
Dit levert mij meer op dan mijn falende daytrade potje en kost echt fors minder tijd
Ik heb het hier al eerder genoemd voor de lol, maar ik ga het toch steeds meer overwegen
Afschrijving is er zo goed als niet. Een CPU of GPU kan je 10 jaar voluit laten draaien en dan gaat ie misschien kapot. Misschien dat er eens een lager van een koeler kapot gaat als je pech hebt, maar vrijwel alle hardware wordt eerder vervangen omdat het niet meer snel genoeg is dan dat het kapot gaat. Tuurlijk gaat er wel eens een GPU kapot, maar 99% draait jaren en jaren zonder problemen. Je kan een GPU prima 5 jaar lang 24/7 belasten zonder dat ie kapot gaat, dus geen afschrijving.BansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:12:
[...]
Neem je de afschrijving ook mee in je verhaal?
Bezit je nu helemaal geen ADA meer?BansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:07:
[...]
Ik weet voor de rest totaal niet wie je bent, maar dit heeft inderdaad mijn voorkeur. Ik zit in de volgende goudstukken²
Ik wissel zo nu en dan af. ADA heb ik onlangs verkocht in grote getalen. Ik ben nederig.
- WTC
- ZIL
- ETH
- REN
- MATIC
- XRP
- STRM
- POL
Ik verwacht binnen nu 24e nieuwe info en 1 maart live gaan van smart contracts
AnimeAdicted
Binnen nu en 24 uur of binnen nu en de 24ste? Totaal geen ADA meer in mijn ledikant helaas.Offens1490 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:24:
[...]
Bezit je nu helemaal geen ADA meer?
Ik verwacht binnen nu 24e nieuwe info en 1 maart live gaan van smart contracts

Dat was toen ook voor vele het startsein om zich op de Bitcoin handel te gaan storten dan te gaan minen.
[ Voor 40% gewijzigd door locmorto op 18-02-2021 00:42 ]
Dan ben je nu vast multimiljonair?locmorto schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:39:
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat Bitcoin minen bij een koers van €6 niet meer rendabel was
Tijd dat toddler hodler's papa weer even aan de knoppen gaat fluiten.
Ik ga het morgen wel weer allemaal opnieuw bekijken
Hodl, moon, Tesla.
Tjuus³
Sorry 24ste februari, persoonlijk kan het naar mijn mening straks hard gaan en niet onder de 1 euro zien, 1 van de voordelen waar met smart zit te wachten is probleem wat eth aanloopt "gas fee's".BansheeBoy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:27:
[...]
Binnen nu en 24 uur of binnen nu en de 24ste? Totaal geen ADA meer in mijn ledikant helaas.²
AnimeAdicted
Het is hier nu 20.00uur en op een paar km hoogte terug naar huis.
Ja met terugwerkende kracht
Gratis Bitcoins toegestuurd krijgen om het uit te proberen
De meeste wisten toen nog niet wat de potentie was van Bitcoin, had je voor €6 ingekocht verkocht je op €12 dan had je al een dikke winst gepakt.
Even makkelijk 50 BTC verdienen met de verkoop van Namecoins, snel uitcashen toch weer €500 winst gepakt
Bitcoin kopen op €90 dan was je gek je had immers de boot al gemist
Je Bitcoins in ICO's stoppen tegen een koers van $600

Degene die dikke winsten hebben geboekt waren/zijn de hardcore believers geweest die er vanaf dag 1 inzitten en hebben gehold.
Dan heb je nog het groepje dat in het begin Bitcoin heeft gekocht en vergeten zijn dat ze ze überhaupt nog hadden. Die hebben de afgelopen jaren mooi uit kunnen cashen mits ze hun private keys nog hadden bewaard.
Als je een bepaalde schaal gaat gebruiken waarbij je ook BTC op 2 dollar tot 10 dollar mee gaat nemen samen met 1k tot 20k, dan werk je wel met iets dat erg onbetrouwbaar is. Iedere pixel kan dan een 20k verschil zijn.sampoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:04:
170k? Nou vooruit, laat maar komen.
[Afbeelding]
Ik vind zo'n chart meer whishfull thinking en iets kiezen om op een hoog bedrag te komen, dan daadwerkelijk een goede analyse.
Los van dat, fuck CNBC. Een paar jaar terug gebruikte we hier CNBC ook, maar dan als counter indicator met een 95% zekerheid. Dus als CNBS omlaag zei ging het in 95% van alle gevallen omhoog. Had CNBC het over omhoog ging het in 95% van alle gevallen omlaag. Er is geen enkele reden om iets wat hun zeggen ook maar op enige manier serieus te nemen. Hetzelde met aandelen. Als hun zeggen kopen, dan ben je te laat en kan je beter verkopen.

Je hebt natuurlijk maar weinig aanknopingspunten voor een goede analyse. Ik weet niet of 170k zo gek is in 2021. Het is "maar" x 3,27. Bitcoin is sinds november vorig jaar x 5,6 gegaan. Het zou zomaar kunnen dat we in 2021 ruim boven de 170k zitten. Het aanbod is klein en de vraag stijgt, meer hoeft je niet te hebben om nog flink te stijgen.PilatuS schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:11:
[...]
Als je een bepaalde schaal gaat gebruiken waarbij je ook BTC op 2 dollar tot 10 dollar mee gaat nemen samen met 1k tot 20k, dan werk je wel met iets dat erg onbetrouwbaar is. Iedere pixel kan dan een 20k verschil zijn.
Ik vind zo'n chart meer whishfull thinking en iets kiezen om op een hoog bedrag te komen, dan daadwerkelijk een goede analyse.
Los van dat, fuck CNBS. Een paar jaar terug gebruikte we hier CNBS ook, maar dan als counter indicator met een 95% zekerheid. Dus als CNBS omlaag zei ging het in 95% van alle gevallen omhoog. Had CNBC het over omhoog ging het in 95% van alle gevallen omlaag. Er is geen enkele reden om iets wat hun zeggen ook maar op enige manier serieus te nemen. Hetzelde met aandelen. Als hun zeggen kopen, dan ben je te laat en kan je beter verkopen.
Niets is zeker natuurlijk en het kan ook flink tegenvallen, maar had je in november gezegd dat bitcoin in februari op 52k stond dan hadden velen je voor gek verklaard.
Alles kan hoor, dat sowieso en 150k+ zou niet eens gek zijn.sampoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:23:
[...]
Je hebt natuurlijk maar weinig aanknopingspunten voor een goede analyse. Ik weet niet of 170k zo gek is in 2021. Het is "maar" x 3,27. Bitcoin is sinds november vorig jaar x 5,6 gegaan. Het zou zomaar kunnen dat we in 2021 ruim boven de 170k zitten. Het aanbod is klein en de vraag stijgt, meer hoeft je niet te hebben om nog flink te stijgen.
Niets is zeker natuurlijk en het kan ook flink tegenvallen, maar had je in november gezegd dat bitcoin in februari op 52k stond dan hadden velen je voor gek verklaard.
Alleen CNBC neem ik gewoon niet van aan. Een tijd terug is er eens een grafiek voorbij gekomen waarbij CNBC dus voor 95% van alle keren ongelijk had, Ging je iedere keer tegen in waar hun het over hadden zat je voor 95% van alle keren goed. Dus iedere keer dat CNBC met iets komt dan neem ik liever een positie in tegenover wat hun zeggen dan er in mee gaan. Heel CNBC is een gewoon grap en een enorme counter indicator dan mee gaan in wat hun zeggen. Het is meer een plek waar whales de visjes kunnen laten betalen dan goede info voor Henk en Ingrid. Als Wall Street hun meuk wil dumpen op de retail investor is CNBC er positief over. Zie ook het hele GME verhaal, CNBC komt met info waar je als visje tegenin zou moeten gaan en zeker niet mee moet gaan. Als CNBC positief is kan je maar beter negatief zijn of het nou met BTC of aandelen is. Met BTC is alles mogelijk, dat zeker, maar geloof niets wat CNBC zegt. Als met 40 verschillende uitspraken over BTC ze met 95% daar van fout zitten kan je dus beter het tegenovergestelde doen.
Er zijn zoveel grote investeerders die nog in gaan stappen.
Bedragen van meer dan 50 miljard zijn niet gek meer dan.
50k had ik voorspeld voor einde feb. 70k voor april. (Laatste wat te bullish wellicht) maar 170k einde 2021 zou dan ook zeker kunnen.
Pompt nuKyumia schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:13:
ETH heeft net z'n ATH gebroken na 5 dagen met maarliefst 1 hele centNu is het weer een week wachten op de volgende cent erbij

Wat een volume.
Als ik nou nog moet gaan bedenken wat ik straks met de winst moet gaan doen kom ik helemaal slaap tekort.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Ik moet maar eens gaan slapen

When in doubt, never sell out!sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 02:34:
Lol BNB, blij dat ik daar al 3/4 van verkocht heb![]()
Hehe ik schop er pas weer spul uit als BTC in rood of hoger zit op moonmath
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan heb je nog ff,sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 02:37:
[...]
Hehe ik schop er pas weer spul uit als BTC in rood of hoger zit op moonmath
Op de IPad is het niet heel overzichtelijk moet ik zeggen
Verwijderd
Allemaggies, hij springt even naar 170$. Ongelofelijk.sh4d0wman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 02:34:
Lol BNB, blij dat ik daar al 3/4 van verkocht heb![]()
Ik heb gemined van zo'n beetje mei tm augustus 2011, jij bent denk ik net iets langer doorgegaan.locmorto schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:39:
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat Bitcoin minen bij een koers van €6 niet meer rendabel was
Dat was toen ook voor vele het startsein om zich op de Bitcoin handel te gaan storten dan te gaan minen.
[ Voor 144% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-02-2021 06:21 ]
Meerdere barrières van 2 miljoen doorbroken, normaal valt hij dan stil en dropt, maar nu komt hij telkens terug voor meer.
Hopelijk vindt hij een stabiel plekje boven de 0.90 en na het weekend over de 1.00
(Of hij stort in nadat ik dit type, jinx!)

De topic titel klopt niet echt meer met de berichten in dit topic
Ik zie nu geen instapmomentjes.
Verwijderd
Crypto slowchat zou passender zijn, maar ik geloof dat er al aardig wat berichten van mods voorbij kwamen dat het wel ok is zo voor nu.Slux schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:00:
Wat een gezelligheid weer hier![]()
De topic titel klopt niet echt meer met de berichten in dit topic
Behalve dan af en toe het te hoge nonsense antwoorden en meme gehalte (door onder andere yours truly
Verwijderd
Idem. Had gisteren toch beter die ADA gepakt...Allie74 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:16:
Goedemorgen, veel groen de afgelopen 24 uur. Vandaag maar eens het een en ander volgen.
Dogecoin..Allie74 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:16:
Goedemorgen, veel groen de afgelopen 24 uur. Vandaag maar eens het een en ander volgen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik van november 2013 t/m mei 2014. 2 rigs met 3 stuks r9 280x kaarten per mine. Oja en mijn cpu en gpu van mijn werk laptop draaiden ook altijd. Ik minede vooral LTC, Doge, Moon, Vert, name. Was ook altijd bezig om zo efficient mogelijk de draaien. Had de boel dus ook aan een digitale verbruikmeter hangen zodat ik altijd excact kon zien wat mijn acties voor effect hadden. Vooral lang bezig geweest met de voltages van allle componenten....TWeaKLeGeND schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 04:33:
[...]
Ik heb gemined van zo'n beetje mei tm augustus 2011, jij bent denk ik net iets langer doorgegaan.
hier nog wat foto's gevonden uit die tijd
mine 1
:strip_exif()/f/image/jO9FinyZfeuo5dshM2o8AOlr.jpg?f=fotoalbum_large)
mine 2
:strip_exif()/f/image/aB3rXH2d4oyTWNfcLSfOv0GM.jpg?f=fotoalbum_large)
en fotomomentje van door de 1000$. Wat een tijden
:strip_exif()/f/image/K7FJtBbcmpy62hF8pUudGFwX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door anti elppa op 18-02-2021 08:06 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gisteren ADA verkocht, ik was tevreden.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:31:
[...]
Idem. Had gisteren toch beter die ADA gepakt...
Pure interesse: waarom heb je gister verkocht? Verwachtte je dat die daling verder door zou zetten? BTC hikte al een tijdje tegen een psychologische grens aan die gister werd doorbroken. Ik verwachtte daarna wel een stijging voor de meeste alts en peinsde er dan ook niet over om gister ook maar iets te verkopen.Allie74 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:52:
[...]
Gisteren ADA verkocht, ik was tevreden.
Ik verwachte een daling, had ook al weer een buyorder ingezet om zo weer iets goedkoper in te stappen.Ray_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:00:
[...]
Pure interesse: waarom heb je gister verkocht? Verwachtte je dat die daling verder door zou zetten? BTC hikte al een tijdje tegen een psychologische grens aan die gister werd doorbroken. Ik verwachtte daarna wel een stijging voor de meeste alts en peinsde er dan ook niet over om gister ook maar iets te verkopen.
Dit had ik eerder deze week ook al gedaan en dat ging wel goed :-)
Ach ja, wellicht komt die daling nog en zit je straks weer in ADA. Mag best van mij, als hij vervolgens gestaag doorgroeit naar de 2 dollar.Allie74 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:02:
[...]
Ik verwachte een daling, had ook al weer een buyorder ingezet om zo weer iets goedkoper in te stappen.
Dit had ik eerder deze week ook al gedaan en dat ging wel goed :-)
Verwijderd
Daar heb ik ook nog wel wat plaatjes van in iets betere kwaliteit, heb je die genomen met een aardappel?anti elppa schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:48:
[...]
Ik van november 2013 t/m mei 2014. 2 rigs met 3 stuks r9 280x kaarten per mine. Oja en mijn cpu en gpu van mijn werk laptop draaiden ook altijd. Ik minede vooral LTC, Doge, Moon, Vert, name. Was ook altijd bezig om zo efficient mogelijk de draaien. Had de boel dus ook aan een digitale verbruikmeter hangen zodat ik altijd excact kon zien wat mijn acties voor effect hadden. Vooral lang bezig geweest met de voltages van allle componenten....
hier nog wat foto's gevonden uit die tijd
mine 1
[Afbeelding]
mine 2
[Afbeelding]
en fotomomentje van door de 1000$. Wat een tijden
[Afbeelding]
Hoe het begon:

Hoe het uit de hand liep:

En daarna maar de acceptatie dat het geen hobby meer was:

Oja, en natuurlijk ergens tijdens die leercurve de realisatie dat Action verlengsnoeren misschien niet de oplossing zijn

2001Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:19:
ETH vandaag op 2k $, no doubt about that.
Maar wat daarna...
Wow, was het ook rendabel? Of was het uiteindelijk leuker om te bouwen?Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:24:
[...]
Daar heb ik ook nog wel wat plaatjes van in iets betere kwaliteit, heb je die genomen met een aardappel?
Hoe het begon:
[Afbeelding]
Hoe het uit de hand liep:
[Afbeelding]
En daarna maar de acceptatie dat het geen hobby meer was:
[Afbeelding]
Oja, en natuurlijk ergens tijdens die leercurve de realisatie dat Action verlengsnoeren misschien niet de oplossing zijn![]()
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Het was destijds ongelofelijk rendabel. Mining inkomsten waren hoger dan mijn salarisSt@m schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:27:
[...]
Wow, was het ook rendabel? Of was het uiteindelijk leuker om te bouwen?
Antikraak kantoorruimte huren met electra inclusief was wel een beetje valsspelen maar goed, de verhuurders vonden het ook reuze interessant
Op DOGE na zie ik geen losers. Alleen fiat was niet handig.nemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:28:
lekkere nacht voor mensen die in POLY zaten😃
Toch zie ik nu alles REKT gaan op de 1minute chart. * knakworst zoomt uit. Oh valt mee
ja niet echt de tijd genomen om foto toestel te pakken, dus met een oude telefoon......al het geld moest in btc of mijn he....... Zelfs voor mij met 6 kaarten wat het goed rendabel. Maar vanaf april 2014 begon ik break even te draaien. Toen vlug 4 kaarten bijna voor aankoop prijs weer kunnen verkopen. Met 2 kaarten nog door gegaan voor een maand maar toen draaide ik al verlies.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:29:
[...]
Het was destijds ongelofelijk rendabel. Mining inkomsten waren hoger dan mijn salaris![]()
Antikraak kantoorruimte huren met electra inclusief was wel een beetje valsspelen maar goed, de verhuurders vonden het ook reuze interessant
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
TO THE MOOOOON!
Scientia Potentia Est
Poly dacht daar net zo overnemesis2212 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:28:
lekkere nacht voor mensen die in POLY zaten😃
:fill(white):strip_exif()/f/image/hFsNjG2Jpz6VN9Q0oeYfq5DA.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat was ook mijn plan voor ADAmannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:33:
Wederom een stop loss gertriggered vannacht van CAKE. Ik heb het gevoel dat je beter je buy order voor de nacht in kan schieten(altijd om 03:00) en sowieso niet in de ochtend moet kopen. GRT, ADA, en nu cake altijd hetzelfde patroon
Hoe begín je dus, nadat je op Binance die dingen hebt gekocht?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het makkelijkste is om het te versturen naar kraken en daar te staken. Geen gedoe met nominators e.d. en lange periodes dat je ze vast moet zettenspaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:35:
Zijn hier mensen die Polkadot staken? Heb me er wat over proberen in te lezen, maar het klinkt wel complex, nominators, validators, browserplugins.
Zou het zelf lekker simpel houden en alleen investeren in dingen die duidelijk voor je zijn, er is genoeg geld te verdienen in de simpele dingen.spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:35:
Zijn hier mensen die Polkadot staken? Heb me er wat over proberen in te lezen, maar het klinkt wel complex, nominators, validators, browserplugins.
Maar dat ben ik
Verwijderd
Met "how to stake polkadot" op google kom je een heel eind.spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:35:
Ik lees al een tijdje mee maar ik heb echt een hele domme vraag. Ik krijg het niet voor elkaar om in binance een sell order meer te zetten als BTC onder een bepaald bedrag komt (let's say 50,000) gisteren verkochte ik het zelfs per ongeluk naar fiat

In andere software lukte het mij altijd wel maar ik de Binance omgeving niet.
Edit, ja ik heb gegoogled
[ Voor 3% gewijzigd door Wo Ve op 18-02-2021 08:37 ]
Een Stop-limit orderWo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:37:
Heren,
Ik lees al een tijdje mee maar ik heb echt een hele domme vraag. Ik krijg het niet voor elkaar om in binance een sell order meer te zetten als BTC onder een bepaald bedrag komt (let's say 50,000) gisteren verkochte ik het zelfs per ongeluk naar fiat. Hoe kan ik een sell de order aan maken die pas 'aan slaat' als ik dat wil.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Verwijderd
Het heet stop-limit en Binance heeft er een prachtig vraaguitroeptekentje achtervoor gezet waar je op kan klikken voor uitlegWo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:37:
Heren,
Ik lees al een tijdje mee maar ik heb echt een hele domme vraag. Ik krijg het niet voor elkaar om in binance een sell order meer te zetten als BTC onder een bepaald bedrag komt (let's say 50,000) gisteren verkochte ik het zelfs per ongeluk naar fiat. Hoe kan ik een sell de order aan maken die pas 'aan slaat' als ik dat wil.
OCO deel order. Je geeft je doel bedrag aan. Een bedrag wat als trigger geld voor je minimale verkoopt prijsWo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:37:
Heren,
Limit order makenWo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:37:
Heren,
Verkoop BTC
Prijs: 4999,99
Bedrag: Aantal coins dat je wilt verkopen, kun je ook met de slider regelen
Lol al een week of twee hetzelfde patroon. Het zal mij benieuwen, eerst maar solide door de 1 heenWiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:38:
ADA is wel even een fijne bull flag aan het tekenen op de daily. Daar krijg je toch een hard fork van! Nondeju.
Jij bent snel tevreden zie ikSt@m schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:38:
[...]
Limit order maken
Verkoop BTC
Prijs: 4999,99
Bedrag: Aantal coins dat je wilt verkopen, kun je ook met de slider regelen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Enlighten me please
Verwijderd
Stop limit.Wo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:37:
Heren,
Dit begint ff een soort self fulfilling prophecy te worden, maar die dips van bijv. 2017/18 (van $20k naar $3k!!!!) worden door deze schaal weggezet als een kleine hiccup en de 2.5 jaar durende bear markt die daarop volgde als wat sideways actie.sampoo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:04:
170k? Nou vooruit, laat maar komen.
[Afbeelding]
Er worden echt zoveel mensen ingeluisd met zo'n simpel grafiekje die denken dat het in 2 dagen van 50 naar 177k gaat

Ik zal wel iets doms gedaan hebben gisteren. Want ik deed inderdaad een stop limit order. Maar hij vloog er steeds al uit.
Denk de prijs die je in je voorbeeld neergezet hebt.
https://untappd.com/user/OzzBier
Gaan we dan niet in 2 dagen van 50k naar 177k? Kom je nu mee! Heb net mijn lambo besteld...Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:40:
[...]
Dit begint ff een soort self fulfilling prophecy te worden, maar die dips van bijv. 2017/18 worden door deze schaal weggezet als een kleine hiccup en de 2.5 jaar durende bear markt die daarop volgde als wat sideways actie.
Er worden echt zoveel mensen ingeluisd met zo'n simpel grafiekje die denken dat het in 2 dagen van 50 naar 177k gaat
Hehe.. ik zie het.OzzieMann schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:41:
[...]
Denk de prijs die je in je voorbeeld neergezet hebt.
Verwijderd
De stop op 50000Wo Ve schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:41:
Dank heren, ik ga het wel even uitzoeken.
Ik zal wel iets doms gedaan hebben gisteren. Want ik deed inderdaad een stop limit order. Maar hij vloog er steeds al uit.
De limit prijs daaronder bijv. 49000
Zodra je stop wordt geraakt maakt hij een order aan tussen 50000 en 49000, voor de beste prijs op dat moment.
Als je de marge tussen stop en limit te krap zet, is er kans dat hij niets plaatst wanneer de koers te snel doorschiet.
Iets met op de juiste tijd en de juiste coinEvilTurkey schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:33:
Gisteren met een vijftal vrienden allemaal tussen de 2000 en 35000 CARDANO (ADA) gekocht en we staan nu al dik in de plus en verwachting is dan ook dat we over 4 weken ons geld verdubbeld gaan zien.
TO THE MOOOOON!
Als we eind van de maand geen 177k gehaald hebben eet ik je lul opYpuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:40:
[...]
Staan wel behoorlijke muren richting de $1.0, daar zal hij toch wel wat moeite mee krijgen denk ikWiseGuy! schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:38:
ADA is wel even een fijne bull flag aan het tekenen op de daily. Daar krijg je toch een hard fork van! Nondeju.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die zijn allemaal van mij, maar die haal ik wel weg als we bijna zover zijn. Dat is om jullie op het verkeerde been te zetten.DutchCrownNL schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:49:
[...]
Staan wel behoorlijke muren richting de $1.0, daar zal hij toch wel wat moeite mee krijgen denk ik
En dan nóg een vraag: zijn hier ook mensen die Binance gewoon als bank voor euro's gebruiken? Ik zie dat je daar 3.21% rente krijgt. Toch best schappelijk...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gebaseerd op?EvilTurkey schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:33:
verwachting is dan ook dat we over 4 weken ons geld verdubbeld gaan zien.
Wees maar voorzichtig met voorspellingen over 4 weken. 4 weken geleden stond Cardano rond de €0.30. Dat kan het ook over 4 weken weer zijn hè
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Just saying, bij mij waren withdrawals 36 dagen geblokkeerd vanwege een 2 eurocent verschil fuckup vanuit hun kant. En ja ik heb een ticket aangemaakt, en regelmatig 8 uur bij de chat in de wacht gestaan om het opgelost te krijgen. Dus vraag je jezelf af of je het echt kunt missen wat je naar Binance stuurt.spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
[...]
En dan nóg een vraag: zijn hier ook mensen die Binance gewoon als bank voor euro's gebruiken? Ik zie dat je daar 3.21% rente krijgt. Toch best schappelijk...
Ja ik.. maar dan in busd die geeft 6%spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Die zijn allemaal van mij, maar die haal ik wel weg als we bijna zover zijn. Dat is om jullie op het verkeerde been te zetten.
Ice Save had ook een ooit een schappelijke rentespaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Die zijn allemaal van mij, maar die haal ik wel weg als we bijna zover zijn. Dat is om jullie op het verkeerde been te zetten.
Laat ik duidelijk zijn; Binance is géén bank. Maar ja.spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
Beter is dan USDT, daar krijg je 6-7% op. Moet je wel tegen de 3-maandelijks terugkerende Tether FUD kunnen. Eén tweetje en de hele markt stort weer in.
Stilletjes geniet ik van zulke naieve mensen die wat kleur aan het leven brengen. Ik gun het ze enerzijds van harte x2 te gaan, maar anderzijds hoeft zo'n roekeloze actie wat mij betreft niet beloond te worden. Dit masterplan hadden ze 3 weken terug ook kunnen bedenken, maar pas wanneer alles en iedereen over crypto praat, we in ATH gebied zitten en alles net x3 gegaan is, lijkt dan altijd het beste moment te zijn ofzoGelukszoekr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:54:
[...]
Gebaseerd op?
Wees maar voorzichtig met voorspellingen over 4 weken. 4 weken geleden stond Cardano rond de €0.30. Dat kan het ook over 4 weken weer zijn hè
[ Voor 42% gewijzigd door Ypuh op 18-02-2021 08:59 ]
Dat is toch binance dollar, maw als de dollar naar beneden beukt heb je daar last van. Compenseert die 6% dat voldoende?
Het kan dus of heel snel gaan als vannacht, of weer 2-3 weken met veel geklaag...ik ga alvast oefenen met klagen!
3,21% is vrij knieperig van Binance, maar ze willen ook juist dat je je Euro's omzet in shitcoins. Daar verdienen ze aanspaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
Voorbeeld: Bij Nexo krijg je 10-12% op je Euro's en is een betrouwbare speler.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Net als USDT aan de dollar vast inderdaad maar dan zonder de fut van USDT, en Binance is geen bank maar ik heb ook niet mijn hele vermogen er staan.. Maar dat kleine beetje vermogen wat er staat geeft veel meer rente als mijn spaarrekening dus ik neem dat risico.mannowlahn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:56:
[...]
Dat is toch binance dollar, maw als de dollar naar beneden beukt heb je daar last van. Compenseert die 6% dat voldoende?
Risico dat de dollar instort? Meestal volgt de euro erna.. Kwestie van op het juiste moment weer uitstappen ooit.. Wat nu niet aan de orde is.
Verwijderd
Klopt, dat is zeker niet verkeerd. Maar hou er wel rekening mee dat ze niet vallen onder de bankgarantie.spaceboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Dus als Binance wordt gehackt of gesloten of je om welke reden dan ook niet bij je funds kan komen door account problemen = geld weg of niet bereikbaar.
Die muren? Hebben jullie het dan over orders of weerstandslijnen vanuit TA?mercapto schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:57:
Ik heb vannacht 6 dikke muren zien vallen voor ADA, er staan er nu nog 5 waarvan 1.00 bijna twee keer dikker dan de rest.
Het kan dus of heel snel gaan als vannacht, of weer 2-3 weken met veel geklaag...ik ga alvast oefenen met klagen!
USDT FUD is niet geheel onterecht.Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:55:
[...]
Laat ik duidelijk zijn; Binance is géén bank. Maar ja.
Beter is dan USDT, daar krijg je 6-7% op. Moet je wel tegen de 3-maandelijks terugkerende Tether FUD kunnen. Eén tweetje en de hele markt stort weer in.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!