Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.952 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:50:
[...]

wat zijn de staking rewards?

Een -40% is toch best vervelend lijkt mij. Dat fix je ook niet even snel met staken denk ik tenzij het weer 'n shitcoin is met belachelijke rewards en ponzi praktijken.
12%, dat maakt de -40% niet goed, echter mocht hij ETH van de 2e plaats stoten wordt die 12% rente toch nog redelijk wat waard 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
JohnW1 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:22:
[...]

Thanks voor de reactie:)

Zelf nog bagholder van NEO?
No. NEO al vd hand gedaan 2 dagen geleden. Verkocht tussen de $24-25 dus een paar procentjes winst. Ik zat gisteren wel weer te kijken om een bag te halen maar nog niet gedaan.

NEO 3.0 zou toch iets moeten losmaken zou je denken. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RideWithUz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:24:
[...]

12%, dat maakt de -40% niet goed, echter mocht hij ETH van de 2e plaats stoten wordt die 12% rente toch nog redelijk wat waard 😃
Echt een long-term believer dus. Ik hoop er het beste op man! Zelf denk ik dat DOT nog heel wat gaat dalen de komende weken. Wel een bizarre run al met al :)

Ik heb het bootje compleet gemist hehe. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:31:
Ik durf niet meer in te stappen in dot.. zit weer maar eens verlamd naar het scherm te staren.. ben ik hierin de enige trouwens?? Zowel omhoog als omlaag tijdens een move doe ik vaak niks.. of voor de beweging of erna.
Natuurlijk ben je niet de enige. Ik snap ook geen hol meer van wat BTC doet, dus ik heb al sins gisterenmiddag niets meer gekocht. ETH doet het goed en beweegt nu soms onafhankelijk van BTC, maar als BTC de dieperik in gaat, volgt ETH sowieso weer. Dus daar blijf ik ook lekker af. En andere shitcoins brand ik mijn vingers meestal niet meer aan :+

Beter geen winst pakken dan verlies pakken, denk ik maar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Heel eerlijk? Deze ganse DOT hype doet me denken aan VeChain. Dat was ook het muntje dat veel mensen rijk ging maken. En dat heeft het ook gedaan, maar er zijn ook veel bagholders. Op tijd uit hypemuntjes stappen is de boodschap.

Ik hou het nu braafjes bij ritjes van 15 - 20% en dan eruit... Loop ik winst mis, prima zo, maar ik wil geen tweede keer met bags blijven zitten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:48:
Gratis Blox-tientje nu op € 35,38. Wie biedt er meer?
You win.... € 31,47 hier ...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:32:
Heel eerlijk? Deze ganse DOT hype doet me denken aan VeChain. Dat was ook het muntje dat veel mensen rijk ging maken. En dat heeft het ook gedaan, maar er zijn ook veel bagholders. Op tijd uit hypemuntjes stappen is de boodschap.

Ik hou het nu braafjes bij ritjes van 15 - 20% en dan eruit... Loop ik winst mis, prima zo, maar ik wil geen tweede keer met bags blijven zitten :(
Die ken ik nog wel, eind december 2017, snachts checken en 700% winst, volgende morgen wakker worden en weinig meer over van de 700% haha mooie momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
** Zie Het algemeen beleid #verbodenspam **

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:42

FreakNL

Well do ya punk?

Aarebe1 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:18:
[...]

Bert Slagter had hier eergister een mooi betoog over.
Het 'mandjesverhaal' mbt de inflatie index.

De boodschapjes e.d. zijn niet heel onderhevig aan inflatie.
Dat huisje wat jij op het oog hebt daarentegen, die wordt elk jaar duurder.

Die Lambo's, waar we het uiteindelijk voor doen, al helemaal. ;)
Pardon? Pak eens een bon van je buurtsuper erbij uit pakweg 2017 en 1 van nu met dezelfde artikelen... Zit echt veel verschil tussen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Action mogelijk incoming. BTC raakt nu weer de onderste lijn in de pennant, deze lijn kan je helemaal doortrekken naar de 31k van vorige week. Je zou de top ook kunnen doortrekken naar de 40k top, dan stellen we de actie nog een paar dagen uit. Een breakout nu naar beneden zou wel eens significant kunnen zijn. Hand staat boven de short knop als we de lijn doorbreken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bxpwqkp75RnAyKjGR6JB2MopoEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6h3YAkVd6Kq0g47EwzhYAQKh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Stokstaart schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:48:
Gratis Blox-tientje nu op € 35,38. Wie biedt er meer?
Geen idee, op Iphone werkt het nog steeds niet. :/ Briljante anti-reclame wel. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 18:48
Chaes schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Dammit

Ik moet echt meer up to date blijven met dat soort dingen
Mja dat kon je ook niet voorspellen. De airdrop was voor iedereen die voor een bepaalde datum het platform heeft gebruikt. Overigens is er in november ook nog een MIR airdrop geweest voor iedereen die op dat moment UNI tokens had. Je kreeg dan 220 MIR wat op dat moment zo'n $200 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:37:
Action mogelijk incoming. BTC raakt nu weer de onderste lijn in de pennant, deze lijn kan je helemaal doortrekken naar de 31k van vorige week. Je zou de top ook kunnen doortrekken naar de 40k top, dan stellen we de actie nog een paar dagen uit. Een breakout nu naar beneden zou wel eens significant kunnen zijn. Hand staat boven de short knop als we de lijn doorbreken.

[Afbeelding]
5 minuten later is het zover ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Hm en het was zo’n lekker avondje. Biertje, online festivalletje , bitcoin lekker rond de 37k de hele dag. Nu begint het toch nog een beetje treurig, of iig zorgelijk, te worden voor de btc holders. Benieuwd hoe we morgen wakker worden!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001

FreakNL

Well do ya punk?

Ben je gek, stijgt zo weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twit schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:44:
Hm en het was zo’n lekker avondje. Biertje, online festivalletje , bitcoin lekker rond de 37k de hele dag. Nu begint het toch nog een beetje treurig, of iig zorgelijk, te worden voor de btc holders. Benieuwd hoe we morgen wakker worden!
Een 24h change van -0,85% wil ik nou niet direct zorgelijk noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Kan hier een vragen stellen over DOT staking ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:20
Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:53:
Ja dat mag uiteraard. Wat is je vraag?

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:53:
Dat heb je zojuist al gedaan d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Richh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Dat heb je zojuist al gedaan d:)b
Ja, en volgens mij mag je maar 1 vraag stellen toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:01

[Afbeelding]
ja dit is wel een cruciaal momentje nu, ben benieuwd of alle alt drastisch meegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
iVibes schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Een 24h change van -0,85% wil ik nou niet direct zorgelijk noemen...
Jullie hebben gelijk. Ik zit een beetje chaggo te wezen dat ik mijn mooie long niet heb afgedrukt op 37.6 of 1 van de andere 37.x momenten waar we de hele dag op hebben gehangen. greed is a hell of a drug |:(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Ja dat mag uiteraard. Wat is je vraag?
Dit klinkt vast heel erg als een noob vraag, wanneer ik het vast zet op Kraken dan behoud ik de inleg plus de rent erbij ? Dus als ik bijvoorbeeld 100 DOT munten heb en deze vast leg voor een periode van 30 dagen tegen een rente van 12%, dan heb ik toch na 30 112 DOT munten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:27:
Vandaag 3 trades met winst afgesloten op een 40x leverage :)
Living on the edge, makker. Dat gaat maar goed tot het een keer goed fout gaat :X

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:58:
[...]

Dit klinkt vast heel erg als een noob vraag, wanneer ik het vast zet op Kraken dan behoud ik de inleg plus de rent erbij ? Dus als ik bijvoorbeeld 100 DOT munten heb en deze vast leg voor een periode van 30 dagen tegen een rente van 12%, dan heb ik toch na 30 112 DOT munten ?
Ja. Na een jaar.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 10:48
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:31:
Ik durf niet meer in te stappen in dot.. zit weer maar eens verlamd naar het scherm te staren.. ben ik hierin de enige trouwens?? Zowel omhoog als omlaag tijdens een move doe ik vaak niks.. of voor de beweging of erna.
Jup. Niks mis mee toch? Heb wel geleerd om wat geduld op te brengen, soms wel 1 dag of langer helemaal geen trade.

Vrijwel elke impuls aankoop, verwachtende dat het nog wel verder stijgen zou, heeft mij onnodig veel stress en te weinig rendement opgeleverd. In een bull markt gaat alles omhoog dus uiteindelijk wel steeds met (minieme) winst weer kunnen verkopen. De trades die mij geld opleveren zijn gewoon na een dip instappen, paar uurtjes wachten en met (dikke) winst verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:58:
[...]

Nee, 12% per jaar

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Ah duidelijk heb dat inderdaad verkeerd gelezen. Anders had dat iedereen natuurlijk zijn DOT vast gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Action mogelijk incoming. BTC raakt nu weer de onderste lijn in de pennant.
Exact. Als de zone rond 35.5k breekt gaan de rode sluizen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 23:28

[Afbeelding]
Ik kijk een uur niet en we zitten in deze shit. Hopelijk knalt die van de lijn weer omhoog.

Ik ga al rekt op Loopring, iost, xlm dus btc moet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:35
twit schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:44:
Lijkt me nog niks om zorgelijk te noemen hoor. Zeker voor hodlers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Thanks voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Ah duidelijk heb dat inderdaad verkeerd gelezen. Anders had dat iedereen natuurlijk zijn DOT vast gezet.
Ze zijn elk moment weer vrij opneembaar, dus no troubles.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
klopt ook wel kijk maar naar de 3D ma7 dan kunnen we nog gemakklijk tot de 33k en als die gewoon houd lijkt het op grote schaal nogsteeds bullish

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:58:
[...]

ja dit is wel een cruciaal momentje nu, ben benieuwd of alle alt drastisch meegaan.
Als BTC goed zakt dan gaat alles altijd mee. Sommige misschien wat meer of minder en uitzonderingen kunnen er zijn, maar stel BTC zakt 20% dan staat alles in het rood. Gaat al jaren op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
TomTorquay schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Living on the edge, makker. Dat gaat maar goed tot het een keer goed fout gaat :X
Gaat niet om grote bedragen ;) Het is hier geen r/wallstreetbets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Binance heeft trouwens een est. APY van 15.79% op locked staking van DOT voor 30 dagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik zit naar de hourly van Cardano (ADA) te kijken. Lijkt me een sterke bullflag. Op de 4 uurs is de inversed H&S ook uitgebroken naar boven.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Als BTC goed zakt dan gaat alles altijd mee. Sommige misschien wat meer of minder en uitzonderingen kunnen er zijn, maar stel BTC zakt 20% dan staat alles in het rood. Gaat al jaren op die manier.
niet alles ! shitcoins staan soms dan nog in het groen :P altijd grappig om dan even het top 5 gainers lijste op binance te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Ik kijk een uur niet en we zitten in deze shit. Hopelijk knalt die van de lijn weer omhoog.

Ik ga al rekt op Loopring, iost, xlm dus btc moet omhoog.
Het lijkt erop dat het een beetje doorheen zakt, maar weinig volume. Klein shortje dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Binance heeft trouwens een est. APY van 15.79% op het locked staking van DOT voor 30 dagen...
Nadeel 1: locked
Nadeel 2: geen garantie dat t volgende maand nog 15% is, dus de APY zegt vrijwel niets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
iVibes schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:
Binance heeft trouwens een est. APY van 15.79% op het locked staking van DOT voor 30 dagen...
Durf ik niet aan. Als BTC -40% gaat, gaat DOT gewoon mee. Dan ben je niet zo veel met die 16%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:06:
[...]
niet alles ! shitcoins staan soms dan nog in het groen :P altijd grappig om dan even het top 5 gainers lijste op binance te bekijken
Als een coin 40% op een dag heeft gedaan en daar gaat 20% vanaf dan staat ie nog 20% in het groen, maar heeft wel 20% verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik ben vooral beneuwd om te zien of de 4H MA99 het gaat houden. Die heeft nu al een aantal keer als support gediend, dus er is een kans dat die gaat breken. Dan is het weer op naar de daily MA25 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Rektheid inc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

TomTorquay schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:07:
[...]
Durf ik niet aan. Als BTC -40% gaat, gaat DOT gewoon mee. Dan ben je niet zo veel met die 16%.
Ik ook niet, maar de vraag ging over het staken van DOT voor 30 dagen, dus ik vermeld even de opties...

Locked staking pas ik sowieso voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 23:28
Kenny_026 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:
Ik zit naar de hourly van Cardano (ADA) te kijken. Lijkt me een sterke bullflag. Op de 4 uurs is de inversed H&S ook uitgebroken naar boven.

Wat denken jullie?
Ik zie Ada vooral recht omlaag schieten nu? Of gaat die zo bounce richting maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ogi18 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Het is flexibel stacking op kraken. Je mag het bijvoorbeeld ook na paar uur weer uit de stack halen en verkopen als je wilt, je krijgt dan voor die paar uur rente.

Rente wordt twee keer per week automatisch voor je gestacked, dus met die 100 heb je na 1 jaar meer dan 12 dot aan rente ontvangen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:07:
Ik ben vooral beneuwd om te zien of de 4H MA99 het gaat houden. Die heeft nu al een aantal keer als support gediend, dus er is een kans dat die gaat breken. Dan is het weer op naar de daily MA25 denk ik?
Er is net een poging geweest, maar weerstand heeft het gehouden.... voorlopig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Nadeel 1: locked
Nadeel 2: geen garantie dat t volgende maand nog 15% is, dus de APY zegt vrijwel niets
En die APY kan je met 1-2 goede trades ook verdienen itt als je DOT voor bijv. 30 dagen wilt vastzetten, wat dus maar een fractie van die 15% is. Zonder het risico dat je 30 dagen lang moet toekijken hoe DOT het putje in gaat als de stijging bijv. niet mocht doorzetten. Zit je er voor >1 jaar in en wil je niet traden, dan is het natuurlijk een zeer mooie optie.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:07:
[...]
Precies.

Iets vastzetten voor lange tijd is leuk als je echt vertrouwen in iets hebt en heel laag koopt met als doel er flink lang in te zitten. Dan is het een mooie extra. Alleen kopen terwijl een munt al 400% heeft gedaan en ook BTC al enorm veel heeft gedaan om het dan vast te zetten geeft enorme risico's. Is je plan 2 jaar vasthouden en doe je dat sowieso, dan kan je het gewoon doen.

Verder is dat hele staken natuurlijk niets meer dan hopen dat mensen het vastzetten om zo de supply kleiner te maken en te voorkomen dat mensen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Ik zie Ada vooral recht omlaag schieten nu? Of gaat die zo bounce richting maan?
De hele markt wordt even opgeschud nu 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UenJL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-08 15:00
Crypts schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:37:
[...]

Geen idee, op Iphone werkt het nog steeds niet. :/ Briljante anti-reclame wel. :P
Ik heb geen probleem met Blox op iPhone...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palindrome
even wat anders dan BTC, kijk een hoe mooi UNI zich aan de 2h ma7 houd vandaag ondanks btc dip tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laS4jT9k2vLlvK9JzxR5KksWbYE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NIyQ54LIbet56CCYxnJvw8rg.jpg?f=user_large

helaas de piek gemist dus dan nog maar even hodl en hopelijk de ma7 volgen de komende dagen.

edit: BTC heeft nu een mooi wikje beneden de pennant maar dus eigenlijk nog steeds er binnen in :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rr8vxy9MqAiSTTj2KiZLepSUwTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JqIjblqBKujquIetiQtbwUTw.jpg?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 23:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
Traden jullie wel eens op EUR/USD? Helemaal nu er geen fees op zitten op Binance?

Valt mij op dat die ook wel aardig schommelt, zo'n 1-2% per dag. Het ligt een beetje aan hoeveel je te besteden hebt, maar per $10.000 kun je per dag dus eigenlijk zonder risico wel zo'n $100-300 verdienen als je de schommelingen goed timed.

Er zijn dagen dat ik minder verdien met heel wat meer risico. Verder is mijn bag niet zo groot, maar stel dat je $40k~ hebt en elke dag 0.5-1% pakt, dan heb je er 2 modale inkomens bij per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:12:
[...]

Alleen kopen terwijl een munt al 400% heeft gedaan en ook BTC al enorm veel heeft gedaan om het dan vast te zetten geeft enorme risico's. Is je plan 2 jaar vasthouden en doe je dat sowieso, dan kan je het gewoon doen.
Ja, want er zijn bijster weinig coins te noemen die sinds de start van de munt 400% hebben gedaan en daarna nog eens 10x over de kop gingen...............of meer.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:18:
Traden jullie wel eens op EUR/USD? Helemaal nu er geen fees op zitten op Binance?

Valt mij op dat die ook wel aardig schommelt, zo'n 1-2% per dag. Het ligt een beetje aan hoeveel je te besteden hebt, maar per $10.000 kun je per dag dus eigenlijk zonder risico wel zo'n $100-300 verdienen als je de schommelingen goed timed.

Er zijn dagen dat ik minder verdien met heel wat meer risico. Verder is mijn bag niet zo overdreven groot, maar stel dat je $40k~ hebt en elke dag 0.5-1% pakt, dan heb je er 2 modale inkomens bij per maand.
Bij Freo kan je 40k tegen 3,6% lenen. Ik zou zeggen, je kan (bijna) niet verliezen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:18:

Er zijn dagen dat ik minder verdien met heel wat meer risico. Verder is mijn bag niet zo overdreven groot, maar stel dat je $40k~ hebt en elke dag 0.5-1% pakt, dan heb je er 2 modale inkomens bij per maand.
Risico zit er altijd aan natuurlijk, ook bij valuta.

Verder waarom iets traden wat weinig swingt als je ook iets kan traden dat wel flink beweegt ? Aandelen traden is makkelijker dan crypto, maar het beweegt ook minder hard. Valuta traden is misschien nog wel iets makklijker, hoewel ik geen idee heb of dat zo is, maar het beweegt ook minder.

Ik wil grote swings met veel volume, niet kleine swings, anders ging ik wel naar aandelen ipv crypto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
@Ypuh Dank voor de tip! Zit daar ook wat volume op?
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:21:
Ik wil grote swings met veel volume, niet kleine swings, anders ging ik wel naar aandelen ipv crypto.
Voor beginners of mensen die nog onzeker zijn over hun strategie is het wel een mooi oefenprojectje. Beter dan traden met fake geld.

[ Voor 76% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2021 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
zer0l schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Ja, want er zijn bijster weinig coins te noemen die sinds de start van de munt 400% hebben gedaan en daarna nog eens 10x over de kop gingen...............of meer.
nog 54000% te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zer0l schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Of ze zakken compleet terug en verliezen 90%. Dat ze alsnog x10 kunnen gaan is geem argument als het net zo goed andersom kan gaan.

Kijk eens naar iets als GRT ofzo. Zo zijn er nog tig andere coins. Enorme swings en dan weken of maanden lang bloeden. Gaat het hele zooitje naar een nieuwe bearmarket ben je helemaal de sjaak.

Dat er munten zijn die alsnog x10 doen is een zeer slecht voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:25:
[...]

Of ze zakken compleet terug en verliezen 90%. Dat ze alsnog x10 kunnen gaan is argument als het net zo goed andersom kan gaan.

Kijk eens naar iets als GRT ofzo. Zo zijn er nog tig andere coins. Enorme swings en dan weken of maanden lang bloeden. Gaat het hele zooitje naar een nieuwe bearmarket ben je helemaal de sjaak.

Dat er munten zijn die alsnog x10 doen is een zeer slecht voorbeeld.
Ik vind het kortzichtig om een munt af te schieten puur omdat hij op 400% zit. Dat vind ik een zeer slecht voorbeeld. Maar thats just me. Time will tell.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zer0l schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Ik vind het kortzichtig om een munt af te schieten puur omdat hij op 400% zit. Dat vind ik een zeer slecht voorbeeld. Maar thats just me. Time will tell.
Ik schiet een munt niet af. Ik zeg dat het risico voor het vastzetten zeer groot is. Ja, een munt kan prima x10 doen. Alleen gaan instappen en vastzetten na 100% in 1 week is meestal een zeer slecht plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hmm zit te twijfelen om wat te kopen maar zie op 't moment maar weinig interessants.
NEO wel...maar die heeft echt te weinig volume, daar zitten alleen wat bots.

Misschien LINK retest op $20? Zou wellicht een leuke swing kunnen zijn, teken voor 2% winst. Mja de BTC is ook wel heel labiel op 't moment. Denk nog maar even afwachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:21:
[...]

Risico zit er altijd aan natuurlijk, ook bij valuta.
Mwoah, risico. Zowel de euro als dollar zijn redelijk 'safe'. Bagholder worden van de dollar lijkt me minder erg dan VeChain o.i.d.

Hou het nu een weekje in de gaten en het volume is heel behoorlijk. De schommelingen gaan minder abrupt, maar bijv. die impeachment van Trump en die aanval op het Capitool zag je wel flinke uitschieters. Die crash op 11 januari had ook iets met de dollar/euro koers te maken. De spread is ook wel redelijk, bijv. verschil tussen hoogste en laagste koers dit jaar is gewoon 11% in het voordeel van de dollar, al had niemand die spikes kunnen voorspellen.

Ik ben het er mee eens dat het voor de crypto junkies waar ik onderval voelt als trouwen en in een Skoda rijden terwijl je ook in je Lambo iedere avond met een Hunkemuller model oppad kunt (post-corona uiteraard), maar een 0,5% per dag lijkt me heel realistisch (* $40k * 25 dagen per maand = $5k per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
BTC kleurt weer binnen de lijntjes na veel twijfel, lijkt er niet op dat ze er echt doorheen zakken bij deze dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:33:
BTC kleurt weer binnen de lijntjes na veel twijfel, lijkt er niet op dat ze er echt doorheen zakken bij deze dip.
Allemaal kleine kut candles op BTC waar je niks mee kan. Lijkt idd geen kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:29:
[...]
Mwoah, risico. Zowel de euro als dollar zijn redelijk 'safe'. Bagholder worden van de dollar lijkt me minder erg dan VeChain o.i.d.
Het risco op bagholder worden is natuurlijk extreem veel lager, maar het risico van de trade blijft wel. Daar doel ik op en niet zozeer wat de USD de komende tijd doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:29:
Hmm zit te twijfelen om wat te kopen maar zie op 't moment maar weinig interessants.
NEO wel...maar die heeft echt te weinig volume, daar zitten alleen wat bots.

Misschien LINK retest op $20? Zou wellicht een leuke swing kunnen zijn, teken voor 2% winst. Mja de BTC is ook wel heel labiel op 't moment. Denk nog maar even afwachten.
NLG :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33
Had de vraag al eerder gesteld, maar nog geen antwoord gekregen :z

Maar is het normaal dat een transactie van Usdt uren in de mempool blijft hangen?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC is gebounced op de 1D MA99 en komt niet door de 1D MA7. Normaal gesproken heb ik zelf een gevoel welke richting het uit zal gaan, maar nu ben ik ook in dubio... Short gesloten (te hoog risico voor de nacht) en met de normale pot 50% in DOT, LINK, NEO, ETH en BTC en 50% in USDT. Benieuwd hoe het er morgenochtend uit ziet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daacuso schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:38:
Maar is het normaal dat een transactie van Usdt uren in de mempool blijft hangen?
Als het via de ETH blockchain gaat denk ik wel. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:33:
Ik denk dat je te vroeg victorie kraait. Dat ze niet bij de eerste touch gingen doorzakken was te verwachten. Of BTC de komende uren 'overleeft' is een andere vraag. Het kruisen van de (neerwaarts lopende) 1m MA99 lijkt alvast niet van een leien dakje te lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Het risco op bagholder worden is natuurlijk extreem veel lager, maar het risico van de trade blijft wel. Daar doel ik op en niet zozeer wat de USD de komende tijd doet.
Klopt, de dollar is bijv. flink in waarde toegenomen de afgelopen week. In zekere zin kun je dan ook gewoon met een slechte trade blijven zitten.

Hoe dan ook, ik ben een beetje aan het kijken wat te doen met een deel van mijn inleg. Heb een paar weken terug wat spaarcentjes bijgelegd met het idee om te profiteren van de bullrun. Die spaarcentjes wil ik er nu weer uithebben, maar ga ik natuurlijk niet terug op de spaarrekening zetten tegen 0.15% per jaar :+.

Denk dat ik toch maar voor Nexo ga. Inleg daar neerzetten tegen 8% en direct op te nemen, en dan met de winst verder traden. Het gaat ook weer niet om zoveel geld dat ik me echt zorgen moet maken dat het op een exchange staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:34:
[...]

Allemaal kleine kut candles op BTC waar je niks mee kan. Lijkt idd geen kant op te gaan.
ik wil geen shorts overnight aan laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybeoh
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-02-2021
Blijft even hangen rond 36,. Maar ik vrees dat ie verder zakt. Vaak richting 6h s morgens een dip. En Dat zal vandaag de doorslag nog meer geven vrees ik. Wat denken jullie van de regelmatige dip van 6h?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin buy orders ingesteld voor 50% van de pf: 30.7k t/m 31.7k ivm 1D grafiek. Toelichting is denk ik niet meer nodig. Verder nog in BTC, ETH, DOT, LINK, NEO en fluffje BNB omdat ik er op de langere termijn sowieso vertrouwen in heb. Beide kanten op is prima :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:20
Dot heeft er weer zin in.. heel benieuwd of hij ook kan doorzetten als btc een dip maakt vannacht. Sowieso een slechte week voor btc en een goede voor de alts. Stelt nog niet veel voor, maar het begin is wel gemaakt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
H&I peak incoming!

Ze zegt dat ze tussen de 1k en 1,5k per maand bijverdient met bitcoin en beleggen. Ze is 26 en wil met FIRE over 10 jaar met pensioen.

hmmm... weet je, ik krijg een beetje twijfels bij het verhaal, jullie? :X

https://www.ad.nl/werk/ch...-tot-1500-extra~a9d0363d/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:52:
H&I peak incoming!

Ze zegt dat ze tussen de 1k en 1,5k per maand bijverdient met bitcoin en beleggen. Ze is 26 en wil met FIRE over 10 jaar met pensioen.

Chantal stopt geld in een piramidespel en denkt over 10 jaar echt te kunnen stoppen met werken. Chantal is niet zo slim en het AD blijkbaar ook niet.

Edit: Misschien ook niet trouwens. Geen idee of ze het nou zelf doet of ergens geld aan geeft wat haar het bedrag per maand geeft. Als ze het zelf doet en nu 1500 euro per maand verdient omdat ze BTC heeft. Dan komt ze er de komende bearmarket wel weer achter dat die 10 jaar wat langer gaat duren.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2021 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
H&I peak incoming!

Maakt niet uit of het waar is en klopt het is reclame voor Bitcoin. d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:57:
[...]

Chantal stopt geld in een piramidespel en denkt over 10 jaar echt te kunnen stoppen met werken. Chantal is niet zo slim en het AD blijkbaar ook niet.
...wees geen Chantal

[ Voor 33% gewijzigd door iVibes op 17-01-2021 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
H&I peak incoming!

Ach, ik ben een FIRE figuur geworden dankzij de crypto's.
Wat is er mis mee ;)
Kan het iedereen aanraden 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• QA123
RaptorXS schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:01:
[...]

Ach, ik ben een FIRE figuur geworden dankzij de crypto's.
Wat is er mis mee ;)
Kan het iedereen aanraden 8)
Goed naar je financiële situatie en een planning maken is alleen maar aan te moedigen, maar denken dat je met FIRE binnen 10 jaar met 2250 bruto met pensioen kan gaan, lijkt mij niet heel realistisch.

En waarschijnlijk rekent ze in die rekensom 1500 per maand erbij uit bitcoin omdat ze in november is ingestapt en de rit omhoog heeft meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:49:
Bitcoin buy orders ingesteld voor 50% van de pf: 30.7k t/m 31.7k ivm 1D grafiek. Toelichting is denk ik niet meer nodig. Verder nog in BTC, ETH, DOT, LINK, NEO en fluffje BNB omdat ik er op de langere termijn sowieso vertrouwen in heb. Beide kanten op is prima :)
We zijn een half uur en toch een bounce weer verder. Ik heb ook wat lage buy orders staan, maar ik moet het echt nog zien :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
QA123 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:05:
[...]
En waarschijnlijk rekent ze in die rekensom 1500 per maand erbij uit bitcoin omdat ze in november is ingestapt en de rit omhoog heeft meegemaakt.
Precies. Of ze zit in een of ander systeem wat een scam is, of ze heeft BTC en die 1500 in de maand komt van BTC. Als je weet wanneer ze ingestapt is weet je ook hoeveel BTC ze heeft. Ik vermoed minder dan 0.5 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybeoh
  • Laatst online: 02-02-2021
Denk je dat we terug omhoog kunnen? Ik denk het eigenlijk nog niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:36
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:24:
Kan iemand die machinist bij ADA ff een fooitje geven, hij mag wel wat sneller rijden :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJml-xn6_x36HFoZ-wptKfJbzZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gaPiV7EAzoDv5oK8ATXKcarU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Heb ons nog geen 1x soepel langs 36.5 zien gaan de afgelopen periode dus ‘omhoog’ lijkt me maar beperkt mogelijk idd. Hier even stabiliseren is wat mij betreft ook prima. Nachtje slapen en morgen weer verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ybeoh schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:17:
Denk je dat we terug omhoog kunnen? Ik denk het eigenlijk nog niet
Alles kan, maar we zijn enkele minuten geleden op het plafond gevormd door de 1m MA200 afgeketst nadat we ook al niet bepaald vlot door de MA99 gingen. Biedt allemaal weinig vertrouwen. Alles is mogelijk, maar ik neig naar het bearishe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

We zitten ook nog steeds binnen de lijntjes van het kanaal omlaag, eerst daaruit zien te raken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Iedereen hier is zo bearish dat BTC wel omhoog MOET gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik kijk liever naar de horizontale lijntjes, en dan bewegen we gewoon lekker tussen de 35K en 38K...
En als we verder zakken, zoals wel vaker in het weekend, bouncen we gewoon keihard op 35K weer richting de maan.... no problem...
:)

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 17-01-2021 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 15:19
DW23 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:33:
Nah ben uit BTC gestapt naar FIAT, heb nog genoeg in ADA (en ADAUP) zitten :)

Terwijl ik dit typ een dikke groene kaars _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
DutchCrownNL schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:36:
[...]

Nah ben uit BTC gestapt naar FIAT, heb nog genoeg in ADA (en ADAUP) zitten :)

Terwijl ik dit typ een dikke groene kaars _O-
d:)b welkom to crypto

Dot had weinig last van de btc consolidatie en pompt nu waarschijnlijk door.

*Palindroom heeft geen dot

[ Voor 17% gewijzigd door Palindrome op 17-01-2021 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:41:
[...]

Denk dat ik toch maar voor Nexo ga. Inleg daar neerzetten tegen 8% en direct op te nemen, en dan met de winst verder traden. Het gaat ook weer niet om zoveel geld dat ik me echt zorgen moet maken dat het op een exchange staat.
Ik heb over Nexo in elk geval niks te klagen en ik zou het iedereen die een niet al te groot bedrag even wil hoddelen aanraden wel. Klantenservice is wel ook goed zodra je hem weet te vinden, alleen die NEXO tokens kopen is een beetje gedoe nu nog, maar dat is binnenkort ook opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

DW23 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:33:
Niks te bearish, het grootste deel van m'n BTC heb ik nog. Heb er een plukje uitgehaald voor just in case - altijd leuk om meer BTC te hebben op het eind van de rit, niet? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Glenn Hoddle schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:42:
[...]

Ik heb over Nexo in elk geval niks te klagen en ik zou het iedereen die een niet al te groot bedrag even wil hoddelen aanraden wel. Klantenservice is wel ook goed zodra je hem weet te vinden, alleen die NEXO tokens kopen is een beetje gedoe nu nog, maar dat is binnenkort ook opgelost.
Toevallig net vanavond weer een zak XLM richting Nexo gepompt om wat uit te laten rusten... :)
Nexo kopen zou ik sowieso niet via hun eigen platform doen, dat is schrikbarend duur... Huobi of Binance DEX zijn dan beter opties...

Over het Nexo platform inderdaad wel tevreden, nu wat verschillende potjes met munten staan.
Om het Loyalty Level "Platinum" te krijgen/behouden (hoogste rente) moet je wel zorgen dat Nexo minimaal 10% van je portfolio is...

De Nexo coin mag trouwens wel eens wat gaan doen, lijkt wel een stablecoin momenteel. Ben benieuwd wanneer deze op grote exchanges als Binance en/of Coinbase komt...

[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 17-01-2021 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

iVibes schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:50:
[...]

Toevallig net vanavond weer een zak XLM richting Nexo gepompt om wat uit te laten rusten...
Nexo kopen zou ik sowieso niet via hun eigen platform doen, dat is schrikbarend duur... Huobi of Binance DEX zijn dan beter opties...

Over het Nexo platform inderdaad wel tevreden, nu wat verschillende potjes met munten staan.
Om het Loyalty Level "Platinum" te krijgen/behouden (hoogste rente) moet je wel zorgen dat Nexo minmaal 10% van je portfolio is...
Ja, ik zit toevallig net aan die 10% met mijn pf daar, maar ik vraag me af of dat het nou waard is. Dat Nexo-token keert natuurlijk wel dividend uit, maar het verschil tussen 5 of 6% rente is natuurlijk niet enorm. Het verschil zit hem vooral in een veel lagere rente als je een lening via hen wil.
Pagina: 1 ... 23 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!