Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.941 views

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
Het Fantoom schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:10:
Ik doe nog niet echt mee, is dit het goede moment om met de helft van m'n spaargeld in BTC te stappen?
Time in the markets beats timing the market heb ik altijd geleerd, maar toch twijfel ik.
Bitcoin is de ideale asset om het geld in te stoppen wat je kan missen imho :P das toch key in deze vraag als je het mij vraagt.

Zeker als je nu instapt, zou ik er toch rekening mee houden dat je zo de helft van je inleg kwijt bent. Dat kan in een paar weken.

Direct de helft erin pompen lijkt me onhandig, maar ik denk dat het nooit te laat is om aan bijvoorbeeld DCA te beginnen. Als we daadwerkelijk S2FX gaan afmaken ben je nog steeds 'vroeg'. Als je de risico's maar accepteert :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Npo1 nu zo over bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
mouzetc schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:24:
[...]

Deze denk ik:

[Afbeelding]

Bij ETH durf ik alleen nooit zo op patronen te gaan.
Lig inmiddels op bed met mobiel maar deze bedoelde ik inderdaad :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Het Fantoom schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:25:
[...]

Die 100k opmerking was een post later, als reactie op een andere post die ook niet als serieus advies bedoeld was. Maar ik zit wel serieus te twijfelen om bij te kopen nu, of het verstandig is weet ik niet vandaar mijn vraag voor advies.
advies inwinnen over crypto of ze dalen of stijgen moet je hier niet gaan vragen. ten eerste gaan mensen het advies niet geven omdat zij er op worden aangekeken en de bad guy zijn als jij geld investeert en het verliest en daarnaast weet ook niemand wat er zal gebeuren. Niemand kan helaas toekomst kijken al lijkt mij dat een van de beste superpowers ever.

ten tweede doe zelf kennis op door onderzoek te doen, google staat er vol mee.

ten derde je moet zelf weten of je risico wil lopen met je geld. sommige spelen hier met tientjes andere met duizenden euros.

1 advies, speel niet met geld wat je niet kan missen of later mogelijk nodig kan hebben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 11-02-2021 22:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Raaafie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:22:
Wat heb je aan spaargeld op je bankrekening? Ik stop het liever in crypto en andere zaken. Huis kopen gaat mij als starter toch nooit lukken de komende 10 jaar.
Welkom bij de club van "de dood of de gladiolen" d:)b

Crypto is de enige asset die de woningmarkt een beetje bij kan houden, over bubbels gesproken _O- wel de kunst dus om op tijd van bubbel te wisselen hè ;)

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:24:
[...]

Euh, als morgen de motor van je auto kapot gaat en volgende week je wasmachine en vanavond klapt btc op -600%, dan heb je geen geld meer voor de dagelijkse zaken, laat staan een spaarcentje voor leuke dingen of een investering in een nieuw huis. Heel direct gezegd, ik zou het flink dom vinden als je ál je spaargeld in crypto steekt met als uitgangspunt dat het veel meer waard wordt en zonder bereidheid om alles op te geven wat je hebt (om je maar even voor te zijn als je begint over die kerel met z'n gezin die alles heeft opgegeven ;) ).
Klopt, ik had het beter moeten formuleren. Uiteraard is een buffer op je bankrekening handig/noodzakelijk. De grote van die buffer zal natuurlijk per persoon verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:52

JT

VETAK y0

Het Fantoom schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:25:
[...]

Die 100k opmerking was een post later, als reactie op een andere post die ook niet als serieus advies bedoeld was. Maar ik zit wel serieus te twijfelen om bij te kopen nu, of het verstandig is weet ik niet vandaar mijn vraag voor advies.
Ah zo. Ik denk dat je last heb van FOMO, iets wat iedereen kent en waar ik vandaag nog wat (gelukkig weinig omdat ik het snel genoeg door had) winst door heb ingeleverd. Als je echt wat wil doen dan denk ik dat je het beste een klein beetje geld op een Echange kan zetten en daarmee probeert te handelen. Als je dat tenminste wil.

Mocht je puur alleen btc willen hodlen dan zou je ook een klein bedrag kunnen doen. Stel je doet 750 euro en btc gaat toch nog door naar 150k dan heb je strak 2250 euro mocht je het cashen. En heb je minder het gevoel dat je het allemaal hebt gemist ;) Maar je risico is dan ook maar 750 euro. Als btc 80% omlaag gaat verlies je dan 600 euro als je zou uitcashen. Stel je gaat er met 20.000 euro in en btc keldert 80% dan verlies je 16.000 euro als je uit gaat cashen.

Wat je ook doet, het is en blijft een gok. Ik gok erop dat btc wel weer een stukje onder het huidige niveau komt in een bearmarket. Als dat niet zo is dan wordt later instappen juist duurder. Maar dan weet ik in ieder geval dat dat het onderniveau is. Van de prijs nu weet ik dat niet. En bereid je alvast voor op het rotgevoel dat je nooit precies in de dip koopt en nooit precies op de top verkoopt :P

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 11-02-2021 22:33 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Korvaag schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Lijkt trouwens een hack te zijn:
https://twitter.com/SwapIceCream

We zien wel wat er gebeurt. Dit soort dingen doe ik dus met wat losse USDT die ik dan over heb. Denk aan 20-30 USDT per experiment. Gaat het goed is het een leuke extra ervaring. Gaat het niet goed dan ehh, jammer.
Ja ik had vaag zo iets opgevangen inderdaad. Gelukkig dat je er niet met veel in zit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Raaafie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Klopt, ik had het beter moeten formuleren. Uiteraard is een buffer op je bankrekening handig/noodzakelijk. De grote van die buffer zal natuurlijk per persoon verschillen.
Gelukkig maar :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
dogtagz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Dat zijn wel véél "if"jes die tegelijk gebeuren. Ik zie zelf eerder de wasmachine kapot gaan dan BTC -600% :+
-600% kan dan ook niet.

-100% is max 8)7

- Dus de wasmachine van iedereen op dit forum zal eerder kapot zijn dan dat BTC -600% doet _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

dogtagz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Dat zijn wel véél "if"jes die tegelijk gebeuren. Ik zie zelf eerder de wasmachine kapot gaan dan BTC -600% :+
Misschien. Maar je moet er wel in het echte leven mee dealen. En als je dan persoonlijk kapot gaat alleen maar omdat je mooie winsten wou draaien...echte leven > greed en fomo.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
DutchCrownNL schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Je hebt de zekerheid dat je het niet verliest
Ieder jaar verlies je 10% van je spaargeld aan koopkracht als je spaart voor een huis.
bij crypto kan je alles kwijt raken of in het gunstigste geval er (wat) mee verdienen, maar een zekerheid heb je niet. :)
Zonder crypto is de situatie voor velen uitzichtloos als de woningmarktbubbel voor eeuwig zo doorgaat als de afgelopen 3 jaar.
Feitelijk heb je weinig te verliezen. Ik snap het wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wat je imo wel beter kan doen is al het geld die je anders uitgeeft aan staatsloten etc kun je zeker beter imo hierin steken ;)

nothing stops this train

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Het Fantoom schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:10:
Ik doe nog niet echt mee, is dit het goede moment om met de helft van m'n spaargeld in BTC te stappen?
Time in the markets beats timing the market heb ik altijd geleerd, maar toch twijfel ik.
als je bereid bent om alles te verliezen ALL IN anders misschien eens proberen met speelgeld :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
1 ding is zeker. De laatste keer dat we hier zoveel nieuwe mensen hadden die voor het eerst gingen kopen, bleven we nog even omhoog gaan en toen ging alles -80% tot -99%. Genoeg mensen uit die tijd die bijvoorbeeld iets als XRP hebben gekocht en zelfs nu nog op enorme verliezen staan.

We kunnen zeker nog verder, maar we kunnen ook heel dicht bij de top zijn. Iedereen die nu nog wil kopen heeft 1000% gemist om misschien nog 100% te kunnen pakken en daarbij het risico loopt om 80% te verliezen. De risk to reward daarvan is niet echt geweldig :P

• JT

JT

VETAK y0

Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:36:
[...]

Ieder jaar verlies je 10% van je spaargeld aan koopkracht als je spaart voor een huis.

[...]

Zonder crypto is de situatie voor velen uitzichtloos als de woningmarktbubbel voor eeuwig zo doorgaat als de afgelopen 3 jaar.
Feitelijk heb je weinig te verliezen. Ik snap het wel :P
De meeste mensen hebben veel te verliezen als je je dagelijkse kosten niet meer kunt betalen.

Ecodan warmtepomp

• Richh
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:39:
[...]

De meeste mensen hebben veel te verliezen als je je dagelijkse kosten niet meer kunt betalen.
Ik snap niet helemaal hoe je dat relateert tot mijn antwoord?

• Duikerrr
  • Laatst online: 08-09 17:58
GRT gaat hard naar beneden. Wanneer zou je weer instappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Duikerrr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:43:
Nooit meer ;)

• Duikerrr
Dat is wel heel resoluut :-) Echt?

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
eight ball kent het antwoord :)

• JT

JT

VETAK y0

Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:42:
[...]

Ik snap niet helemaal hoe je dat relateert tot mijn antwoord?
Je zegt dat je feitelijk weinig te verliezen hebt als je voor een huis wil sparen. Deze stelling lijk je te willen ondersteunen met de uitspraak dat je elk jaar 10% koopkracht van je spaargeld verliest als je spaart voor een huis (denk dat je op de gekke huizenmarkt doelt?).

Maar ook zonder een eigen huis kun je veel te verliezen hebben dat je ook kúnt verliezen met de verkeerde financiele beslissingen. Zoals al je geld in crypto steken.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als coins 50% tot 100% of meer per dag doen is daarna alles mogelijk. Nog een keer 50% kan prima, maar 2 weken lang langzaam zakken kan ook prima. Zie bijvoorbeeld de 4 uur chart hoe extreem deze run is geweest en hoe enorm veel ruimte er omlaag is. Alles wat meer dan 50% op een dag doet kan iedere kant op gaan en hard ook, zowel omhoog als omlaag dus.

• JT

JT

VETAK y0

PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Als coins 50% tot 100% of meer per dag doen is daarna alles mogelijk. Nog een keer 50% kan prima, maar 2 weken lang langzaam zakken kan ook prima. Zie bijvoorbeeld de 4 uur chart hoe extreem deze run is geweest en hoe enorm veel ruimte er omlaag is. Alles wat meer dan 50% op een dag doet kan iedere kans op gaan en hard ook, zowel omhoog als omlaag dus.
Op zich valt het nog wel mee ook, hij test nu de tweede keer de MA99 op 5m.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhKxilr9lblPBfeHcnNCmGpYdWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0n0wjSTl0zey2NsP6hqtQqoW.png?f=fotoalbum_large

Ik heb overigens GRT vanaf de Ledger naar de exchange overgemaakt om de winst veilig te kunnen stellen wanneer de koers écht naar beneden dreigt te gaan.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Op zich valt het nog wel mee ook, hij test nu de tweede keer de MA99 op 5m.
Klopt, maar zie iets als SFP. Het is prima mogelijk om een paar dagen te zakken vanuit hier na zo'n dikke run. Tuurlijk kan ie ook verder, maar zowel omhoog als omlaag is er heel veel ruimte.

Edit: Ik scalp GRT ook gewoon hoor, alleen kopen en vasthouden is iets heel anders.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 11-02-2021 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Nu online
PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:38:
1 ding is zeker. De laatste keer dat we hier zoveel nieuwe mensen hadden die voor het eerst gingen kopen, bleven we nog even omhoog gaan en toen ging alles -80% tot -99%. Genoeg mensen uit die tijd die bijvoorbeeld iets als XRP hebben gekocht en zelfs nu nog op enorme verliezen staan.

We kunnen zeker nog verder, maar we kunnen ook heel dicht bij de top zijn. Iedereen die nu nog wil kopen heeft 1000% gemist om misschien nog 100% te kunnen pakken en daarbij het risico loopt om 80% te verliezen. De risk to reward daarvan is niet echt geweldig :P
En aan de andere kant zitten we pas op een 2.4x ten opzichte van de vorige bullrun naar een ATH.

Gezien de vorige bullcycles is dat niet veel. 2013 naar 1000 ? Daarna in 2017 naar 20.000 dat is 20x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:48:
[...]

Klopt, maar zie iets als SFP. Het is prima mogelijk om een paar dagen te zakken vanuit hier na zo'n dikke run. Tuurlijk kan ie ook verder, maar zowel omhoog als omlaag is er heel veel ruimte.
Helemaal eens hoor, wou alleen aangeven dat het met echt zakken zoals Duikerr zei wel meevalt tot nu toe sinds de dip.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
Ik zie het zo, als Tesla 1.5 miljard in BTC steekt en vele bedrijven en celebs naar voren komen dat ze BTC hebben gekocht en holden dan is een halvering van de waarde niet aanstaande. Dat soort bedrijven en beroemdheden zullen het niet accepteren als hun investering in rook opgaat. Een crash kan altijd gebeuren maar ik denk dat we nog minstens tot het eind van 2021 stijgende prijzen zullen blijven zien.

Alle indicaties op het moment wijzen eigenlijk in de richting van marktacceptatie en het feit dat BTC wordt gezien als "volwassen" investeringsmiddel. Dat was heel erg anders in 2013/2017.

Als je nerveus wordt om nu in te stappen, doe het stapsgewijs (bijv. 100€ of 1000€ iedere week, afhankelijk van je budget ;) ), dan kun je inspelen op koersschommelingen en kijk dan de koers een tijdje aan en zet een stop-loss op het niveau waarvan je zeker weet dat je het geld niet kwijt wilt raken

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Bitcoin op Op1 nu.

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:47:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb overigens GRT vanaf de Ledger naar de exchange overgemaakt om de winst veilig te kunnen stellen wanneer de koers écht naar beneden dreigt te gaan.
Heb je deze niet gestaked? En duurt het niet 28 dagen alvorens je over je coins kan beschikken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:49:
[...]

En aan de andere kant zitten we pas op een 2.4x ten opzichte van de vorige bullrun naar een ATH.

Gezien de vorige bullcycles is dat niet veel. 2013 naar 1000 ? Daarna in 2017 naar 20.000 dat is 20x
Iedere cycle wordt ook wel steeds minder. Maar goed, ik weet het ook niet, alleen wel dat alles kan en dat de FOMO extreem is. Uber shitcoins die 100% op een dag doen. Vooral veel lowcaps die hard pumpen. Veel nieuwe mensen die FOMO krijgen. BTC op het nieuws.

In het beste geval blijft BTC stijgen en stijgen omdat we op een punt zijn gekomen dat de vraag hoger blijft dan het aanbod. In het slechtste geval is de ATH van deze cyclus er al en gaan we de komende 2 jaar omlaag. Niemand die het weet, maar met grote FOMO komen historisch gezien ook hoge risico's.

• Duikerrr
Bedankt Taro :-) Net weer GRT gekocht. Zit ook nog steeds in Ada. Met crypto ook net begonnen en doe het kalm aan. Hou het telkens ook goed in de gaten en neem ook mijn verliezen. Tot nu toe gaat het goed :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SmartCazeX schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Heb je deze niet gestaked? En duurt het niet 28 dagen alvorens je over je coins kan beschikken?
Nee, heb alleen Cake gestaked staan.
Duikerrr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:53:
Bedankt Taro :-) Net weer GRT gekocht. Zit ook nog steeds in Ada. Met crypto ook net begonnen en doe het kalm aan. Hou het telkens ook goed in de gaten en neem ook mijn verliezen. Tot nu toe gaat het goed :-)
Wel goed opletten: Als GRT nu niet boven de +-4128 sats uitkomt (top van de vorige golf) en daar op afketst, dan wordt de 5 minute MA99 opnieuw getest en kan die weleens bezwijken omdat dan de zoveelste keer is in korte tijd.

[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 11-02-2021 22:55 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Nee, heb alleen Cake gestaked staan.
Ah, dan was het Moody welke GRT heeft gestaked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

'Techniekje'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Nu online
PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Iedere cycle wordt ook wel steeds minder. Maar goed, ik weet het ook niet, alleen wel dat alles kan en dat de FOMO extreem is. Uber shitcoins die 100% op een dag doen. Vooral veel lowcaps die hard pumpen. Veel nieuwe mensen die FOMO krijgen. BTC op het nieuws.

In het beste geval blijft BTC stijgen en stijgen omdat we op een punt zijn gekomen dat de vraag hoger blijft dan het aanbod. In het slechtste geval is de ATH van deze cyclus er al en gaan we de komende 2 jaar omlaag. Niemand die het weet, maar met grote FOMO komen historisch gezien ook hoge risico's.
Ik weet niet of je NPO1 kijkt nu maar Jort Kelder maakt een ingeresante opmerking. Het oude geld en establishment ziet het nogsteeds als een shady iets maar door elon musk wordt het al "officieler".

Ik denk dat we nog maar aan een puntje zijn van een grote ontwikkeling voor crypto.

Natuurlijker is n=1 maar er zit wel een kern van waarheid in.

[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 11-02-2021 22:56 ]

• locmorto
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Ik weet niet of je NPO1 kijkt nu maar Jort Kelder maakt een ingeresante opmerking. Het oude geld en establishment ziet het nogsteeds als een shady iets maar door elon musk wordt het al "officieler".

Ik denk dat we nog maar aan een puntje zijn van een grote ontwikkeling voor crypto.

Natuurlijker is n=1 maar er zit wel een kern van waarheid in.
Iemand als Jort Basement neem ik alles behalve serieus als het om crypto goed ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Dat steeds meer grote jongens inkopen is inderdaad goed nieuws, maar ook dan kan er prima weer een bearmarket komen. Het mooiste zou zijn als BTC een nieuwe tijd in gaat en steeds meer mensen kopen en vasthouden, maar dat hoeft niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Je zegt dat je feitelijk weinig te verliezen hebt als je voor een huis wil sparen. Deze stelling lijk je te willen ondersteunen met de uitspraak dat je elk jaar 10% koopkracht van je spaargeld verliest als je spaart voor een huis (denk dat je op de gekke huizenmarkt doelt?).

Maar ook zonder een eigen huis kun je veel te verliezen hebben dat je ook kúnt verliezen met de verkeerde financiele beslissingen. Zoals al je geld in crypto steken.
Natuurlijk is dat wel zo, maar ik zeg ook nergens dat je al je spaargeld in crypto moet drukken :P
Nogmaals (zoals ik een paar posts daarboven ook zei), ik vind dat niemand daar verstandig aan doet.

Er zijn ontzettend veel starters voor wie 2000 euro minder niet zo'n verlies is ("dan kan ik nog steeds geen huis kopen"), maar waarvoor de kans op 20.000 euro net voldoende kan zijn om wel een keer voldoende over te bieden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Such wow. Is Doge eerder genoemd op staatstelevisie? 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
De discussie op Op1 vind ik overigens best te pruimen, redelijk eerlijk verhaal van waarom er hier dingen gebeuren :)
Heel anders dan wat NOS of Nieuwsuur er over zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Jort Kelder: Wat is beste advies wat je een beginner kan meegeven?
Meneer met bril: "De slechtste keuze afgelopen 10 jaar was om níét in te stappen in bitcoin.."

Dan denk ik dat wij hier beter advies geven. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Nu online
Aarebe1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:01:
Such wow. Is Doge eerder genoemd op staatstelevisie? 8)7
Breaking news.

Nederlandse regering investeerd in Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Donderdag dip :F :F _O- _O- (grap van de dag)

Weltrusten

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Et2RcMbXIAESB_x?format=jpg&name=large

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 11-02-2021 23:07 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Natuurlijk is dat wel zo, maar ik zeg ook nergens dat je al je spaargeld in crypto moet drukken :P
Nogmaals (zoals ik een paar posts daarboven ook zei), ik vind dat niemand daar verstandig aan doet.

Er zijn ontzettend veel starters voor wie 2000 euro minder niet zo'n verlies is ("dan kan ik nog steeds geen huis kopen"), maar waarvoor de kans op 20.000 euro net voldoende kan zijn om wel een keer voldoende over te bieden.
Ok, dan zitten we op dezelfde golflengte d:)b
Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:01:
De discussie op Op1 vind ik overigens best te pruimen, redelijk eerlijk verhaal van waarom er hier dingen gebeuren :)
Heel anders dan wat NOS of Nieuwsuur er over zegt.
Veel zaken die je ook in dit topic terug hoort komen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik vond het best te hachelen dit stukje bij Op1... een keer niet van dat voorzichtige, negatieve...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-10 18:33
Nou als iemand een linkje heeft van het Op1 fragment houd ik me aanbevolen.

Maar dit is natuurlijk Jort die ook al lang en breed wat bitcoin heeft ingeslagen.

Het is allemaal doorgestoken kaart!1!!

• JT

JT

VETAK y0

Victor Belli schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:14:
Nou als iemand een linkje heeft van het Op1 fragment houd ik me aanbevolen.

Maar dit is natuurlijk Jort die ook al lang en breed wat bitcoin heeft ingeslagen.

Het is allemaal doorgestoken kaart!1!!
npogemist.nl ;)

Ecodan warmtepomp

• Palindrome
  • Nu online
locmorto schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Iemand als Jort Basement neem ik alles behalve serieus als het om crypto goed ;(
Het gaat ook niet om zijn kennis over crypto maar over zijn verandering van standpunt. Door Elon ervaart hij Bitcoins als legitieme handel.

• locmorto
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:16:
[...]

Het gaat ook niet om zijn kennis over crypto maar over zijn verandering van standpunt. Door Elon ervaart hij Bitcoins als legitieme handel.
Wat interesseert mij nou wat Jort wel of niet vindt van Bitcoin ;w

Gaan we het succes van Bitcoin nu ineens toeschrijven aan Elon?

8)7

• Palindrome
  • Nu online
locmorto schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Gaan we het succes van Bitcoin nu ineens toeschrijven aan Elon?

8)7
Tja dan niet, hoef je er ook niet op te reageren.

Waar zeg ik dat we het succes and bitcoin moeten toeschrijven aan elon ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
locmorto schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Ik krijg hier meerdere keren per dag een spam mailtje van Jort ivm Bitcoin en ik ben vast niet de enige? Geen idee waarom een scammer de naam van Jort eraan verbindt, maar blijkbaar zegt het in Nederland iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Aardig stukje bij Op1. Wat ik jammer vind is dat bij de altijd terugkerende vraag: "Wat moeten wij hiermee doen?" in dit geval de NRC journalist weer vooral wil laten weten dat mensen vooral niet al hun vermogen in Bitcoin moeten stoppen.

Aan het eind vertelde hij nog dat al zijn negatieve voorspellingen over de afgelopen jaren niet uitgekomen zijn.

Zou er dan niet ooit een moment komen dat meneer de journalist DCA zou adviseren? Aan elke Nederlander zonder schulden, koop elke maand voor €25 Bitcoin. Dat kan gewoon met iDeal. Dat ga je over een maand niet merken, maar als het wat gaat worden is het over 10 jaar nog eens iets.

Of is dit de journalistieke code, behoed mensen ten alle tijde voor risico's?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Grayscale geeft in ieder geval weer het goede voorbeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:22:
[...]

Ik krijg hier meerdere keren per dag een spam mailtje van Jort ivm Bitcoin en ik ben vast niet de enige? Geen idee waarom een scammer de naam van Jort eraan verbindt, maar blijkbaar zegt het in Nederland iets.
Jort is de belichaming van het oude geld. Die vertrouwen Jort, kunnen vanwege de leeftijd een normale mail van spam niet onderscheiden, en hebben geld om te verliezen.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:24:
Aardig stukje bij Op1. Wat ik jammer vind is dat bij de altijd terugkerende vraag: "Wat moeten wij hiermee doen?" in dit geval de NRC journalist weer vooral wil laten weten dat mensen vooral niet al hun vermogen in Bitcoin moeten stoppen.

Aan het eind vertelde hij nog dat al zijn negatieve voorspellingen over de afgelopen jaren niet uitgekomen zijn.

Zou er dan niet ooit een moment komen dat meneer de journalist DCA zou adviseren? Aan elke Nederlander zonder schulden, koop elke maand voor €25 Bitcoin. Dat kan gewoon met iDeal. Dat ga je over een maand niet merken, maar als het wat gaat worden is het over 10 jaar nog eens iets.

Niemand wil het risico lopen te zeggen: investeer maar (alles) en vervolgens een (groot) deel verliezen.

Vind het een zeer logische vraag om te stellen, gezien de brede media-aandacht wat BTC inmiddels vergaard.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:26:
[...]

Jort is de belichaming van het oude geld. Die vertrouwen Jort, kunnen vanwege de leeftijd een normale mail van spam niet onderscheiden, en hebben geld om te verliezen.
Dat is waar, benieuwd met welke profiler ze mij dan als 40 jarige binnen die doelgroep hebben gedrukt...

Tip voor iedereen: Gebruik niet je echte e-mailadres om je voor al die exchanges, ICO's en airdrops aan te melden. Je hebt er nog jarenlang last van dmv spam :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:24:

Dat is nogal iets om aan te bevelen op staatstelevisie. De interviewers willen rechts (100k loonstrookje), maar de zender wil links (doelgroep behouden, bestaansrecht behouden).

Het is een spelletje.

Wil je de waarheid, dan ga je dat niet op nationale tv vinden :)
En ja, Kelder heeft al lang een mooi aantal Bitcoins verzameld. Hij is slim genoeg om dat te doen. Hij mag het alleen niet zeggen, omdat het spelletje.....

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 23:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gelukszoekr
SanderTje! schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Niemand wil het risico lopen te zeggen: investeer maar alles en vervolgens een (groot) deel verliezen.

Vind het een zeer logische vraag om te stellen, gezien de brede media-aandacht wat BTC inmiddels vergaard.
Ja, eens. Ik snap de voorzichtigheid ook wel. Maar je kan DCA wel uitleggen. Dan geef je nog echt advies. Nu blijven ze herhalen het vooral niet te doen. Dat gaat voor sommige mensen averechts werken waardoor ze mogelijk toch meer investeren dan ze lief is

• JT

JT

VETAK y0

GRT beweegt weer wat omhoog :)
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:30:
[...]

Ja, eens. Ik snap de voorzichtigheid ook wel. Maar je kan DCA wel uitleggen. Dan geef je nog echt advies. Nu blijven ze herhalen het vooral niet te doen. Dat gaat voor sommige mensen averechts werken waardoor ze mogelijk toch meer investeren dan ze lief is
Ze zegggen dat je niet al je spaargeld erin moet stoppen. Een deel zou dus wel kunnen. En voor iedereen die wel overweegt alles erin te stoppen, die weten waarschijnlijk al hoe het zit en dat ze dit soort adviezen dan kunnen negeren :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 16:27
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:26:
Grayscale geeft in ieder geval weer het goede voorbeeld :)
[Twitter]
Mwa, dat is slechts 52729,8 meer dan ik. Graag gedaan, zegt het voort!

Ik lul ook zomaar wat

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Volgens mij gaf hij gewoon toe dat hij vroeger sceptisch was maar dat hij ongelijk heeft gehad... uiteindelijk zat hij het gewoon te promoten...
Ik heb het anders ervaren dan jij begrijp ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De redenen waarom BTC steeds populairder wordt werd anders aardig uitgelegd.
Een wantrouwen tegen de banken en de overheid en het aanzetten van de geldpers.
Een gemiste kans was dat er niet vermeld werd dat de BTC er is n.a.v. de fin.crisis in 2008.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 11-02-2021 23:35 ]

• Palindrome
  • Nu online
iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:32:
[...]

Volgens mij gaf hij gewoon toe dat hij vroeger sceptisch was maar dat hij ongelijk heeft gehad... uiteindelijk zat hij het gewoon te promoten...
Vooral de zin "de slechtste keuze die je had kunnen maken is niet investeren in bitcoin".

Enige negatieve vond ik aan het hele verhaal is het opwerpen van "cults".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:30:
[...]

Dat is nogal iets om aan te bevelen op staatstelevisie. De interviewers willen rechts (100k loonstrookje), maar de zender wil links (doelgroep behouden, bestaansrecht behouden).

Het is een spelletje.

Wil je de waarheid, dan ga je dat niet op nationale tv vinden :)
Nouja, dat vind ik ook wel makkelijk klinken. Ik denk wel dat ze proberen een eerlijk beeld te geven.

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:29
Wat een lekkere dag voor NANO. :D

dion.dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:34:
[...]
Vooral de zin "de slechtste keuze die je had kunnen maken is niet investeren in bitcoin".
Precies, dat zie ik als een zeer positieve uitspraak... of in ieder geval een verandering van je mening als je vroeger alleen maar over bubbles schreef...

[ Voor 15% gewijzigd door iVibes op 11-02-2021 23:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Crypts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zeau, lekker m'n nest in. Benieuwd hoeveel er morgen in het rood staat. Truste :w
TIFTFY ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:32:
[...]

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar dan kan je op de vraag "Wat moeten wij hiermee?" naar mijn idee ook wel iets meer informatie geven over hoe te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:37:
[...]

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar dan kan je op de vraag "Wat moeten wij hiermee?" naar mijn idee ook wel iets meer informatie geven over hoe te beginnen.
Ja oke, maar een cursusje DCA op nationale televisie zit er nog niet in denk ik.... :+
En dan klagen over 40 euries transactiekosten die @Crypts
Dikke whale jonguh!
8)

[ Voor 33% gewijzigd door iVibes op 11-02-2021 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 16:27
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:20:
[...]

Tja dan niet, hoef je er ook niet op te reageren.

Waar zeg ik dat we het succes and bitcoin moeten toeschrijven aan elon ?
Hij bedoelt die knakker op tv. Die zegt dat Musk verantwoordelijk is voor de stijging maar vergeet even te melden dat t al bijna n jaar stijgt. Heeft ie niet gezien denk ik.
Voor journalist of nieuwslezer hoef je echt helemaal niets te weten.

Ik zie trouwens nu pas dat Dash en Monero weer helemaal terug geklommen zijn.
Heb beide al lang niet meer maar toch leuk om te zien dat ze alle negativiteit van even terug achter zich laten.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Ik heb dit aan mijn vader geprobeerd uit te leggen (50 jaar), hij vind het maar gevaarlijk en zegt dat je alleen de succesverhalen hoort. Had hem al verteld dat je niet meteen alles erin moet beleggen, maar gewoon rustig op kan bouwen. Gaat er bij hem niet in.

Wacht maar af pap, als alles meezit kan ik jullie hypotheek afbetalen in de toekomst.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 12:34
Bensimpel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Ik heb dit aan mijn vader geprobeerd uit te leggen (50 jaar), hij vind het maar gevaarlijk en zegt dat je alleen de succesverhalen hoort. Had hem al verteld dat je niet meteen alles erin moet beleggen, maar gewoon rustig op kan bouwen. Gaat er bij hem niet in.

Wacht maar af pap, als alles meezit kan ik jullie hypotheek afbetalen in de toekomst.
Ja leuke dreigementen, ik ben van die generatie van je vader en hoop mijn moeders huis over te nemen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:21
Ik houd ook zeker nog steeds rekening met een BTC terugval tot ~20kUSD regionen.
Maar ja, feit blijft dat er een zeker sneeuwballetje aan het rollen is, die nog wel es een heel stukkie groter kan gaan worden, gezien de interesse die alsmaar lijkt toe te nemen...
Als invloedrijke mensen -maakt niet uit wie- in plaats van argwanend te zijn, zich juist positief uitlaten in de media, of zich in ieder geval serieus laten informeren zonder die voorheen ingebakken lacherigheid te tonen als het over crypto's gaat, zal er toch een kudde wakker worden en overstag gaan.
Die ontwikkeling lijkt voorlopig alleen maar sterker te worden.
Ik betrap mezelf er iig op dat ik de lage koopordertjes (10 - 20k) langzaamaan aan het cancelen ben, en die poet in allerhande coins aan het proppen ben, om die poet in ieder geval te laten meewerken in plaats van aan de zijlijn te laten staan.
Hopen dat het balletje de goede kant op rolt.
Alle seinen staan op groen wat mij betreft.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 10:27
Iets met een politieke agenda en verkiezingen? :)

V-Strom 650

• Gelukszoekr
RaptorXS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:34:
Een gemiste kans was dat er niet vermeld werd dat de BTC er is n.a.v. de fin.crisis in 2008.
Er word wel vaak aangehaald dat de creatie van Bitcoin perfect getimed was met de crisis. Volgens mij was het een soort toevalstreffer. De cypherpunk's waren al jaren met het idee bezig. Zou Satoshi gewacht hebben op een groot event voor het het genesis block gemint zou worden?

Maar er van uitgaande dat dit het geval was. Ik weet niet of dat nu, 13 jaar later nog relevant is. Ik denk dat de meeste kijkers dit al lang vergeten zijn.

Bitcoin is toen ook gebracht als nieuw betaalsysteem. Op dit moment zijn we het er redelijk over eens dat het niet op deze manier gebruikt wordt. Waarmee ik bedoel dat naast de techniek ook de tijdsgeest de kijk op zaken nog wel kan veranderen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Uitzending van Op1 staat inmiddels online...

Vanaf 23 minuut 30 ongeveer

• Gelukszoekr
Bensimpel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Ja hier ook hoor. Die ouwe laat liever lekker alles verdampen. Gelooft er niet in, en gaat ook niet meer gebeuren.

Tegelijkertijd wel vol verbazing als ik m'n Blockfolio/Delta onder z'n neus druk :P

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nog steeds die fucking BTC niet binnen, kansloos. Hoeveel fee moet je betalen om het wel binnen redelijke tijd binnen te hebben? Gaat echt nergens meer over. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 10:27
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:49:
[...]

Ja hier ook hoor. Die ouwe laat liever lekker alles verdampen. Gelooft er niet in, en gaat ook niet meer gebeuren.

Tegelijkertijd wel vol verbazing als ik m'n Blockfolio/Delta onder z'n neus druk :P
Ik denk dat dit de angst is voor techniek. Ik heb mijn schoonmoeder geholpen met haar eerste en enige aankopen van BTC. Ze was blij met verdubbeling van haar inleg. inmiddels eruit en kan nu meepraten dat ze in BTC heeft belegd. ;)

V-Strom 650

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:50:
Nog steeds die fucking BTC niet binnen, kansloos. Hoeveel fee moet je betalen om het wel binnen redelijke tijd binnen te hebben? Gaat echt nergens meer over. :/
Deze site geeft 6 uur aan ipv 30 minuten...... raar....

https://bitcoinfees.net/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Xoxol schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:52:
[...]

Ik denk dat dit de angst is voor techniek. Ik heb mijn schoonmoeder geholpen met haar eerste en enige aankopen van BTC. Ze was blij met verdubbeling van haar inleg. inmiddels eruit en kan nu meepraten dat ze in BTC heeft belegd. ;)
Haha lol, hier ook. De schoonmoeder wil wel :Y Ik hielp haar begin 2018 met haar aankoop. 3 jaar niks mee gedaan, en dan nu vragen of ze moet bijkopen.

Nee, dat had je op elk willekeurig moment over de afgelopen 3 jaar moeten doen. Niet nu :P

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 19:19
Toen men moeder (65+) eerder deze week me vertelde dat de btc koers goed hoog staat dacht ik, ok de bubbel is bereikt. 8)7

Bensimpel

Positieve meneer

Xoxol schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:52:
[...]

Ja techniek bij de ouwe is nogal lastig uit te leggen, hij weigert zelfs ook met een bank pas te werken. Pinnen? Lastig. Dan maar cash geld opslaan. Veel makkelijker.

Heb hem al eens voor de lol eens laten afrekenen met mijn pin pas, en toen raakte die geblokkeerd :+

Hij snapt dit soort dingen niet, en wilt het ook niet snappen. Stuck in the good ol' times zegmaar.

😆 - Denk ook eens om ;)

• locmorto
** Niet op de man spelen aub **

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 07:28 ]

Bensimpel

Positieve meneer

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:54:
[...]

Haha lol, hier ook. De schoonmoeder wil wel :Y Ik hielp haar begin 2018 met haar aankoop. 3 jaar niks mee gedaan, en dan nu vragen of ze moet bijkopen.

Nee, dat had je op elk willekeurig moment over de afgelopen 3 jaar moeten doen. Niet nu :P
Ik zou nu ook nog gewoon bijkopen, het begint nu eindelijk flink te gaan rollen, de grotere domino stenen beginnen te vallen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
locmorto schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:57:
[...]
** Niet op de man spelen aub **
Onder welke steen leef jij? Stufi bestaat allang niet meer voor de normale student :9

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 07:32 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

WTF? het is je pa!
8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:53:
[...]

Deze site geeft 6 uur aan ipv 30 minuten...... raar....

https://bitcoinfees.net/
6 uur als je €40 betaald... Okee. Gaat toch nergens meer over?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Kyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:58:
[...]

Onder welke steen leef jij? Stufi bestaat allang niet meer voor de normale student :9
hij klinkt als een klein kind die even zijn ei kwijt moet en hier probeert grote verhalen op te hangen en dan ook nog achter de rug om van zijn eigen familie 8)7

Bensimpel

Positieve meneer

Maar dan kan die pa wel straks rond racen in een Ferrari/Lambo/Rolls Royce. :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Hij vraagt toch om een oplossing dit is gewoon 'business as usual' in de rechtbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

locmorto schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:01:
[...]

Hij vraagt toch om een oplossing dit is gewoon 'business as usual' in de rechtbank.
Misschien wel business as usual, maar erg onethisch. Als mijn pa het niet wilt, dan wilt die het niet. Klaar. Hij mag en kan nog prima zelf beslissingen maken.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Je moet gewoon respect voor je ouwe heer hebben en met je tengels van z'n centen afblijven....
Maar we dwalen af...

when moon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7i2b1v5jx6huLXkPBOFZt325noA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cV77yCVmLMqJGwMTGclPxKpo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door iVibes op 12-02-2021 00:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Trap er niet in joh.
Sinds 2014 is de bewindvoerder een beschermd beroep. Hierdoor is het niet meer mogelijk om zomaar aan de slag te gaan als bewindvoerder of assistent bewindvoerder.
En ook een niet-professionele bewindvoerder geeft elk jaar uitleg bij de rechter over hoe het met de geldzaken gaat. Dit heet 'rekening en verantwoording'.

De bewindvoerder heeft bij sommige uitgaves toestemming van de kantonrechter nodig zoals:

Uitgaves boven de €1500;
Verkoop van een woning;
Afsluiten van een hypotheek;
Aangaan van een lening of schenkingen;
Het verdelen van een nalatenschap.

[ Voor 20% gewijzigd door Nnoitra op 12-02-2021 00:10 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Crypts
** Knip **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 12-02-2021 07:33 ]

Pagina: 1 ... 216 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!