Wie, Wat, Waar...
Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat jij dit een aardig project vindt?Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:38:
[...]
Is al maanden met een mooie opmars bezig in $
Logisch, nu ETH ook aan het moonen is. Ankr biedt eenvoudige staking services voor o.a. ETH.
Best een waardevolle usecase. Daarbij al 65% supply op de markt, supply is hard capped.
[Afbeelding]
Niet alleen Bitcoin maar ook andere crypto’sScuL schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:29:
Jongens jongens wat gebeurt er allemaal. VISA heeft nu aangegeven hun netwerk te willen voorzien van transactiemogelijkheden met Bitcoin https://www.forbes.com/si...-million/?sh=41dd2ee3401c
[ Voor 97% gewijzigd door Xanderk89 op 03-02-2021 16:02 ]
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Uurtje terug 94 sats geraaktPelox schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Ik zet vanavond een sell order op 95 sats, eens zien of dat gaat lukken vannacht.
[ Voor 17% gewijzigd door JT op 03-02-2021 16:04 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Even de token opzoeken op coingecko?Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:16:
Waar kan je het voordeligst ERC-20 tokens swappen? Op Uniswap kost het me gewoon fucking $50 aan transaction fee. Dat is toch bizar??
Geen USDC (nr 2) of DAI (nr 3)?! En wellicht zelfs EURS (nr 10) zodat je niet bang hoeft te zijn voor de USD?Xanderk89 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:01:
Was net wakkerHerkansing.
Poll: Welke trading pairs gebruiken jullie?
• ***/BTC
• ***/USDT
• ***/EUR
• ***/ETH
• ***/BUSD
• ***/BNB
• Anders?
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Afgelopen drie weken onder een steen geleefd?Amras schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
Echt waardeloos dit, waar blijven die inkoopmomenten?
eergister was er 1Amras schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
Ben wel benieuwd wat je fijner vind bij bitvavo? En je zal je geld moeten terug latens torten via binance en dan later weer storten op bitvavo, of een stabiele coin kopen op binance en sturen naar je wallet op bitvavo.Hermans123 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:19:
Weet iemand hoe ik het snelst geld van Binance naar Bitvavo krijg? Laatstgenoemde werkt toch een stuk makkelijker merk ik
Good luck. Keek net even: $100 gas fee. Dan liever een gokje op Binance of Kucoin..Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:16:
Waar kan je het voordeligst ERC-20 tokens swappen? Op Uniswap kost het me gewoon fucking $50 aan transaction fee. Dat is toch bizar??
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja, staat enkel Uniswap. Ik vind het onacceptabel dat bij een transactie ter waarde van $400 je gewoon 54$ aan transactiekosten betaalt.. Dat maakt het totaal niet aantrekkelijk.
Gaat inderdaad nergens over.Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Good luck. Keek net even: $100 gas fee. Dan liever een gokje op Binance of Kucoin..
Vandaag want volgende week 2000. (*)Amras schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
(*) geen garantie, geen aankoopadvies.
Afgelopen november gemist....Amras schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
Rapapa...
Je beste kans is een alternatief zoeken met veel liquiditeit.
Eenmalig ETH overmaken via bridge naar een site als Anyswap, dan heb je bijvoorbeeld aETH en daarmee kun je tegen superlage gas fees swappen naar andere munten.
Anyswap is het volume nog laag (en dus veel slippage) maar even als voorbeeld.
De dagen dat de boel met 30% omlaag gaat zijn meestal de beste momenten om te kopen. Alleen dan is iedereen bang dat het nog veel lager gaat.Amras schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
Meerdere keren ingekocht en weer verkocht. Nu stijgt het alleen maar, daar kopen we niks voor.Victor Belli schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:21:
[...]
Afgelopen drie weken onder een steen geleefd?
key?Palindrome schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:23:
Gister nog naar key zitten kijken, even het wekelijkse lijstje low marketcap coins bekijken maar niet ingezetvandaag 60% omhoog...
Zo'n dag hebben we weer eens nodig, toch alweer even geleden.PilatuS schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:27:
[...]
De dagen dat de boel met 30% omlaag gaat zijn meestal de beste momenten om te kopen. Alleen dan is iedereen bang dat het nog veel lager gaat.
*insert 69*420 rocket emojis*
[ Voor 39% gewijzigd door Chaes op 03-02-2021 16:30 ]
Zit met hetzelfde. Heb een paar gekke projecten die ik alleen daar kwijt kan. Die transactiekosten zijn het mij niet waard dus hodl maar die coins.Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Ja, staat enkel Uniswap. Ik vind het onacceptabel dat bij een transactie ter waarde van $400 je gewoon 54$ aan transactiekosten betaalt.. Dat maakt het totaal niet aantrekkelijk.
Als die hetzelfde doet als STMX, dan gaat die ook wel de 0,015 aantikkenPalindrome schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:23:
Gister nog naar key zitten kijken, even het wekelijkse lijstje low marketcap coins bekijken maar niet ingezetvandaag 60% omhoog...
Dat heb je goed geraden.Steefmeister schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:41:
[...]
Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat jij dit een aardig project vindt?
En gezien de prijsontwikkeling van het laatste half jaar denken er meer mensen zo over gelukkig
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar wat moet je doen als de tokens die je wilt hebben, louter via Uniswap verkrijgbaar zijn? Dan loop je weer tegen die transactiefees aan - of mis ik iets.DJ-Promo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Zit met hetzelfde. Heb een paar gekke projecten die ik alleen daar kwijt kan. Die transactiekosten zijn het mij niet waard dus hodl maar die coins.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 93% gewijzigd door bronce op 03-02-2021 16:42 ]
Yep.. ik wilde gisteren wat losgeld omzetten totaal 70 usdt ongeveer.. transactiekosten 110 dollar..Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Maar wat moet je doen als de tokens die je wilt hebben, louter via Uniswap verkrijgbaar zijn? Dan loop je weer tegen die transactiefees aan - of mis ik iets.
Zero.
Nee je mist niks. Daarom koop ik de laatste tijd daarvan niks bij. Die fluffjes die ik koop zijn het niet waard. Pak dan coins die al op Binance staan.Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Maar wat moet je doen als de tokens die je wilt hebben, louter via Uniswap verkrijgbaar zijn? Dan loop je weer tegen die transactiefees aan - of mis ik iets.
Je kan kiezen uit 2, 3, 4 of 6 charts in 1 scherm
https://www.binance.com/en/trade/multipleChart?layout=pro&type=six
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik zou niet openlijk op een forum spreken over de opbrengsten van je laatste kidnapping..Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Yep.. ik wilde gisteren wat losgeld omzetten totaal 70 usdt ongeveer.. transactiekosten 110 dollar..laat maar.
Zit er ook een optie in dat je alleen de groene candles te zien krijgt?iVibes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:47:
Ik weet niet of het al gemeld is maar Binance heeft Multiple Charts uitgerold...
[Afbeelding]
Tof. Behalve via deze link, waar kan ik dit vinden op hun site? In een menu bijv.iVibes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:47:
Ik weet niet of het al gemeld is maar Binance heeft Multiple Charts uitgerold...
[Afbeelding]
Ik ben ook zoekendeLuca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Tof. Behalve via deze link, waar kan ik dit vinden op hun site? In een menu bijv.
Gezien de URL had ik het 'Trade' menu verwacht, maar daar staat het (nog?) niet.
UNOX: The worst operating system
Tandwieltje rechtsboven....Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Tof. Behalve via deze link, waar kan ik dit vinden op hun site? In een menu bijv.
[ Voor 41% gewijzigd door iVibes op 03-02-2021 16:55 ]
Nee geen kidnapping, was iets met een boormachine.YES schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Ik zou niet openlijk op een forum spreken over de opbrengsten van je laatste kidnapping..
Zero.
Edit: En breached like an 18 year old...
[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious op 03-02-2021 16:57 ]
Nee Nee Nee alleen om de 500usd. ik moet wel gewoon gefocust blijven en door al die babes ben ik niet meer productief
Meer een inside joke. Laatst was er een XRP pump (aangekondigd in een 200k telegram group) om 14:30.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 100% gewijzigd door -36- op 04-02-2021 01:01 ]
Alsof je niet naar de 1M zit te kijkenRenaldoN schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Nee Nee Nee alleen om de 500usd. ik moet wel gewoon gefocust blijven en door al die babes ben ik niet meer productief
Dat had ik ook en maar mijn minimale verlies genomen en gekocht op 1230. Na wat daytraiden heeft me dit nagenoeg geen volume aan etherium gekost. Blij dat ik het gedaan heb. Nu koop ik gewoon bij mocht ie echt dalen.PWM schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:57:
Ik heb dus een flinke buyorder staat op €1100,- ETH. Maar op een of andere manier word ie maar niet verwerkt
Ik verwacht weer een dag of twee tegen de 37,5/6 aanbeuken en daarna door naar de volgende drempel!
Ja!WhySoSerious schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Zit er ook een optie in dat je alleen de groene candles te zien krijgt?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nog iemand met dezelfde smaakTomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:17:
Ik wil niet flauw doen, maar kunnen we het babe-posten een beetje temperen? Er zijn genoeg andere plaatsen om aan je "trekken" te komen
Je weet wat er gebeurde toen Jaap aangaf geen tijd meer vrij te kunnen maken voor nieuwe babes? We hebben ATH van BTC nooit meer gezien toen.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:17:
Ik wil niet flauw doen, maar kunnen we het babe-posten een beetje temperen? Er zijn genoeg andere plaatsen om aan je "trekken" te komen
Oftewel, naar welk adres kan ik mijn schadeclaim sturen?
OMG!Hermans123 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:35:
Denkt niemand hier dat Waltonchain potentie heeft flink te gaan stijgen? Die is al een poosje aan het kabbelen.. ik heb wat ingeslagen iig.
Hier weer down
geen centje pijn bij binanceAppeltjeeitje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:
Kraken, Kraken, Kraken......
Hier weer down
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Kan je uitleggen waarom je mijn acties merkwaardig vind?Bao_mi1 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:56:
[...]
Ik vroeg het ook niet zozeer omdat het een strategie is die ik zelf zou volgen, maar meer omdat het op het eerste gezicht merkwaardig overkomt om zo van de een op de andere coin te springen met je complete portfolio.
In een bullmarket kan dat vaker goed dan fout gaan, al ligt er altijd gevaar op de loer dat je te laat uitstapt omdat je probeert de pieken en dalen te timen. Maar als we straks in de bear market zitten dan kan je met deze strategy wel flink bloeden.
Een pump en dump heeft al veel keren grote stappen in PF gemaakt.
Tja, mijn portfolio is momenteel opgebouwd uit 100% winst wat ik heb behaald met mijn inleg.
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik doe. Ik ga in een bearmarket geen geld weggooien.
Prima exchange voor de hodl, daarom staan mijn dotjes daarAppeltjeeitje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:
Hier weer down
Maar dit was weer genoeg actie voor vandaag, vanaf nu een paar dagen stabiel op deze koers aub
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 03-02-2021 17:28 ]
Zero.
Alias moon!!! Yes gogogogogoAppeltjeeitje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:
Hier weer down
Wat is dat voor kutsite. Week na week technische problemen. Waarom blijf je daar handelen?Appeltjeeitje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:
Hier weer down
heerlijk, even casten naar mijn extra monitor aan de muuriVibes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:47:
Ik weet niet of het al gemeld is maar Binance heeft net Multiple Charts uitgerold...
[Afbeelding]
Wel de enige exchange met een US banklicentieTomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Wat is dat voor kutsite. Week na week technische problemen. Waarom blijf je daar handelen?
Er staat wel odh gepland maar pas vanaf 1700 UTC ....TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Wat is dat voor kutsite. Week na week technische problemen. Waarom blijf je daar handelen?
Ja, ze hebben ongetwijfeld hun bestaansredenen, maar heeft zo'n banklicentie ook voordelen voor Europese handelaars?Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:32:
Wel de enige exchange met een US banklicentie
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Meh, ik kan me alleen voorstellen dat hun bedrijfsprocessen betrouwbaar zijn door de licentie. Of we ook dezelfde garanties en rechten hebben weet ik eigenlijk niet.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Ja, ze hebben ongetwijfeld hun bestaansredenen, maar heeft zo'n banklicentie ook voordelen voor Europese handelaars?
Ik gebruik gewoon CB voor de stabiliteit en Binance voor de shitcoins & traden. Daarnaast Kucoin voor de hogere gok-kunde.
Weak hands protection activated!Appeltjeeitje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:
Hier weer down
Yep, idem hierStokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:36:
Ik gebruik gewoon CB voor de stabiliteit en Binance voor de shitcoins & traden. Daarnaast Kucoin voor de hogere gok-kunde.
Hoe kom ik dan nog van mijn shitcoins af??Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:39:
[...]
Moeten ze op alle exchanges installeren.. enkel pump allowed
TradingviewPietjuh99 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:45:
Een goed advies voor een website voor charts? iemand?
[ Voor 67% gewijzigd door Pelox op 03-02-2021 17:51 ]
Zero.
Tijd om te verkopen en morgen weer inkopen...Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:50:
Vandaag feest, morgen weer huilen op donderdag dipdag..
morgen gooi ik mijn 0.5 lit in de verkoop.dehardstyler schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:53:
Zijn er hier nog gegadigden voor LIT morgen?
Zero.
XRP piekte na de eerste piek hard, Doge helemaal.
dehardstyler schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:53:
Zijn er hier nog gegadigden voor LIT morgen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/7Tk2GJmQkKCwTrPhFPNN4vQm.png?f=user_large)
Dit is m'n moonbag.
Ja joh? Waarom dat dan? Wordt dit niet de volgende ALPHA of UNFI denk je? Als je ziet wat daar de startprijzen van waren en wat de prijzen nu zijn, dan lijkt het mij juist een fantastisch gok om in te stappen morgen, uiteraard voor de juiste prijs. Als LIT morgen minder dan 1 dollar kost, is dat echt een zeer mooie gok denk ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/JrPB9KChtoFcm6dwlKThw20a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8xRXAOxuIF29yKhAH3tMIisO.png?f=fotoalbum_large)