Dat is zéker gek doen!DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:23:
[...]
BTC ETH.
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik gewoon af en toe wat (klein)spaargeld in een willekeurige coin stop en er dan lekker afblijf.
LinearHermans123 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:17:
wat is jullie 1 munt om een jaar vast te zetten en vanaf te blijven?
STMX wordt gek
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Jongens jongens wat gebeurt er allemaal. VISA heeft nu aangegeven hun netwerk te willen voorzien van transactiemogelijkheden met Bitcoin https://www.forbes.com/si...-million/?sh=41dd2ee3401c
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Links of rechtsom zullen ze er gewoon cold hard cash aan verdienen. FOMO bij de bankenScuL schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:29:
Jongens jongens wat gebeurt er allemaal. VISA heeft nu aangegeven hun netwerk te willen voorzien van transactiemogelijkheden met Bitcoin https://www.forbes.com/si...-million/?sh=41dd2ee3401c
Haha, mocht het ooit allemaal fantastisch lopen heb ik gewoon een leuk spaarcentje voor de kleine opgebouwd. Een deel is van mij en een deel is voor de kids. Zo heeft mijn vader mij ook ooit wat nagelaten wat ooit begonnen is in guldens en de beurs pagina van de krant.
Het gaat niet om het idee, dat is prima! Goede gedachten.DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Haha, mocht het ooit allemaal fantastisch lopen heb ik gewoon een leuk spaarcentje voor de kleine opgebouwd. Een deel is van mij en een deel is voor de kids. Zo heeft mijn vader mij ook ooit wat nagelaten wat ooit begonnen is in guldens en de beurs pagina van de krant.
Het probleem is alleen dat de shitcoins vrijwel allemaal -90% doen tov BTC on long term..
Zou voor Link gaanHermans123 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:17:
Zo, weer uit STMX. Verkocht op ruim 1 eurocent
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Merk wel fomo bij mezelf, maar ik heb m'n ritje gehad, durf het niet nog een keer haha!
VISA faciliteert 8.8 Biljoen dollar aan betalingen per jaar en pakt daar gewoon een percentage op.ScuL schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:29:
Voor betalingen met Bitcoin gaan ze ook gewoon 2-4% vragen (bij de merchant waarschijnlijk). Met hun volumes lijkt er echt geen enkel risico te zijn voor hen. En ze lijken weer even innovatief.
Nu wachten op Mastercard die FOMO krijgt.
Volgens mij is er maar 1 juist antwoord, en dat isHermans123 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:17:
Bitcoin.
Tweederde van de gehele markt is Bitcoin. Het is de enige munt die naamsbekendheid heeft buiten ons fanboys.
De meeste munten die genoemd worden zijn amper een jaar oud. Om deze dan al een jaar vast te zetten is best tricky. Vaak zie je in de altmarkt dat na 6 maanden alweer hele andere munten de aandacht krijgen.
Maar luister vooral niet naar mij. Ik heb ook zwaar ingezet op een shitcoin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
So soon? Inmiddels al 1.4 cent
In retrospect, it was inevitable
van 30 naar 50 in 8 minuten is wel insane
17 cent aangetikt, in 10 seconden 100 dollar verdiend
Is STMX nou gewoon een PnD of is dit daadwerkelijk iets aan het worden? Kan me herinneren dat dit 3 jaar geleden ook al een ding was maar toen nooit echt groot was.
17 cent!? Waar dat danLouwPost schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:42:
[...]
17 cent aangetikt, in 10 seconden 100 dollar verdiend
Denk toch echt dat je een nulletje mist Louw
26% winst op STMX. Stop-loss iets te scherp gezet. Had meer kunnen zijn. Nou ja, weer een week boodschappen erbij
Whoops 1.7 cent bedoel ik natuurlijk, foutje kan gebeuren🤦♂️🤦♂️zer0l schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Denk toch echt dat je een nulletje mist Louw
ik stapte in op 0,0098 en verkocht op 0,015
[ Voor 23% gewijzigd door mannowlahn op 03-02-2021 13:51 ]
Volgende keer even een DM gaarnemannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:50:
[...]
ik stapte in op 0,0098 en verkocht op 0,015
heb drie kee rmijn stop loss aangepastsOid schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:45:
26% winst op STMX. Stop-loss iets te scherp gezet. Had meer kunnen zijn. Nou ja, weer een week boodschappen erbij
Gelukt, thanks. Zo kan ik het redelijk centraal houden. Als Bitvavo nou ook eens Polkadot opneemt...bukkum schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Hier kan je ook een s-l instellen alleen niet via app maar inloggen op de site.
Wat zijn de bedragen die jullie investeren in coins ?
Zo had ik toch maar STMX gefomod vanmorgen
Wat voor boormachine heb je?Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:58:
de winst vanuit dogeJaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:58:
Ik heb geen lijst van tientallen shitcoins, gelukkig. De paar extra coins naast eth en btc die ik heb is eigenlijk alleen litecoin de langste die ik heb. Het bedrag in al deze altcoins is niet spectaculair en mocht een van de coins expotioneel stijgen dan zet ik ze om in euro's of btc/eth. Voor de hele lange termijn zijn eth en btc munten waar ik op inzet.Aarebe1 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:35:
[...]
Het gaat niet om het idee, dat is prima! Goede gedachten.
Het probleem is alleen dat de shitcoins vrijwel allemaal -90% doen tov BTC on long term..
Als ik een coin kocht. Dan was dit voor mij altijd met de gedachte het minimaal een aantal maanden vast te houden.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:58:
Meestal tussen de €300 en €1000.
Onder de €300 is het net niks om echt op te winnen. En boven de €1000 gaat het om "serieus" geld.
Na verloop van tijd, als het vertrouwen groeit inversteerde ik meer. Of niet, en dan dump ik het. Verlies of niet
Je hoort hier nooit iets over STMX, mensen zien vervolgens dat de koers omhoog gaat en stappen erin om ff snel winst te pakken.Kyumia schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:42:
Is STMX nou gewoon een PnD of is dit daadwerkelijk iets aan het worden? Kan me herinneren dat dit 3 jaar geleden ook al een ding was maar toen nooit echt groot was.
Shitcoin.
Gister werd hier al een aankondiging gedaan voor een pump, tenminste dat las ik.Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:05:
[...]
Je hoort hier nooit iets over STMX, mensen zien vervolgens dat de koers omhoog gaat en stappen erin om ff snel winst te pakken.
Shitcoin.
Woop woop + 1300% winst op mn Ethertjes... Gaan met die banaan!
Yesterday at @binance #blockchain week @cz_binance spoke about #binance card:
— Crypto Lum (@crypto_lum) 3 februari 2021
🔶up to 8% cash back
🔶active users growing at double digit rates #adoption
🔶Europe is now open
🔶USA market is opening with @SwipeWallet @JLSwipe
🔶all the fees🔥 $sxp #sxp
🔶#dothemath #bnb $bnb pic.twitter.com/44DdoqrrVO
Let's gooo
Bijna 100% up op m'n Swipe
Ik ben redelijk nieuw en heb een vraag: hoe of waar houden jullie overzicht van jullie aankopen en wat ze nu waard zijn?
bvb een makkelijk lijstje:
01/02/2021 ...€ ETH gekocht - toenmalige koers 10€ - huidige waardering ...€ - huidige koers 12€
03/02/2021 ...€ ETH gekocht - toenmalige koers 11€ - huidige waardering ...€ - huidige koers 12€
...
01/02/2021 ...€ ETH gekocht - toenmalige koers 10€ - huidige waardering ...€ - huidige koers 12€
03/02/2021 ...€ ETH gekocht - toenmalige koers 11€ - huidige waardering ...€ - huidige koers 12€
...
wanneer gekauft?Rebbelx schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:07:
Woop woop + 1300% winst op mn Ethertjes... Gaan met die banaan!
En geen enkele reactie van de marktScuL schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:29:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
btc volume gaat ook nergens over bij stmx. gister zat die op de 200+ en nu op 1800+Luca schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:05:
[...]
Je hoort hier nooit iets over STMX, mensen zien vervolgens dat de koers omhoog gaat en stappen erin om ff snel winst te pakken.
Shitcoin.
CMA app voor androidSideShow schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:10:
Ik ben redelijk nieuw en heb een vraag: hoe of waar houden jullie overzicht van jullie aankopen en wat ze nu waard zijn?
...
Delta app.SideShow schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:10:
...
Wat verwachten jullie van Link? Potentie om een aantal euro waard te worden ?
Dat issie toch al? Of bedoel je dat we verwachten dat hij daalt naar een aantal euro?Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:16:
20k GTO gekocht op 0.02186 USDT, ben benieuwd.
Zou mooi zijn. Heb die als alt hodl toegevoegd vorige maand op $ 0.29Aarebe1 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:08:
GRT ook aan een nieuwe run bezig?
Wat denken de experts?
Sta nu op 10%.. (79 cent) Gaan we die dollar nog aantikken? ;-)
we only make way for the man who boldly pushes past us
Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:03:
Is het een goed moment om Cordano nu te kopen?
Niemand weet het antwoord op dit soort vragen.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:16:
Een flufje.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:58:
Ja.. ik postte gisteren ook al. Heb zelf ook positie in ANKR genomen voor short term (< 1mnd). Die staat op knappen..Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:11:
[...]
Met 32ETH kun je validator worden op het ETH2 netwerk. Je kan ook een veelvoud van dat aantal staken.
Ik lees hierboven dat je op Binance kunt staken. Ik zou dat zelf nooit doen.
Ik ben van plan een deel van mijn ETH via Ankr te staken, dan houd je zelf de keys in bezit en krijg je rETH terug. Een synthetische token waarmee je kan traden.
Via Ankr kun je overigens vanaf 0,5 ETH al staken. Dus of je nou 0,5 ETH of 2000 ETH hebt, dat boeit niet.
https://eth2.ankr.com/
Ankr gebruikt de "ETH pools" om daadwerkelijk ETH te staken op het netwerk. Wat Binance doet, moet je maar afwachten. Kan ook zijn dat die jouw ETH gebruiken om mee te traden. Daar maak je het netwerk niet sterker van. Maar wellicht weet iemand hier meer van....
De Ankr stoken staat imo op ontploffen op dit moment. Ik heb in ieder geval een leuke stack, just in case
Edit: hopelijk de uitbraak.. volumes nemen toe
[ Voor 15% gewijzigd door WiseGuy! op 03-02-2021 14:53 ]
Dat is het al! Heb in 2017 een paar 100 gekocht op 0,30 cent ofzo. Heb die inmiddels wel de deur uit gedaan in december. Maar ik zie het nog wel wat verder groeien alleen niet zo snel meer als vorig jaar.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:16:
Zo moeilijk is een grapje toch niet te spotten.. of wel ?TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Inderdaad, Als je al tranen in de ogen krijgt van +5%. Die fanboys toch
UNOX: The worst operating system
BTC gaat vandaag ook in flufjes omhoog. 36.7k inmiddels.
Ja, zit er ook naar te kijken, maar lijkt al weer uitgepompt.DylanV1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:26:
As we speak..?
Ik vind het nieuws van VISA best groot nieuws, beetje koele reactie van de markt vooralsnog.
knakworst schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:27:
[...]
BTC gaat vandaag ook in flufjes omhoog. 36.7k inmiddels.
UNOX: The worst operating system
19/12/2018 ... dat moet zo rond een koers van 105 dollar geweest zijn ofzo
Ja, zag het. Wie weet wat er nog komt.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
[...]
Ja, zit er ook naar te kijken, maar lijkt al weer uitgepompt.
Ik vind het nieuws van VISA best groot nieuws, beetje koele reactie van de markt vooralsnog.
Ben het met je eens dat de markt wat lauw reageert erop. Mij lijkt het ook behoorlijk bullish voor BTC. Even afwachten maar, maar in ieder geval positieve ontwikkelingen, los van de prijs!
Erg kinderachtig inderdaad.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
[...]
Ja, zit er ook naar te kijken, maar lijkt al weer uitgepompt.
Maar ik lees vaker hier dat de EU/China/de VS wakker gaat worden zo rond dit tijdstip
DeltaSideShow schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:10:
...
Dat zou best kunnen.norua schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:54:
[...]
Ik weet niet zo goed wat ik van kebab moet denken, dat kan zo toch niet blijven gaan?
Zelf heb ik van 4 naar 8 dollar erin gezeten en toen durfde ik echt niet langer.
Is dit niet gewoon een stoelendans?
Damn, lekkere ROI hoorsolidslayer schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Dat is het al! Heb in 2017 een paar 100 gekocht op 0,30 cent ofzo. Heb die inmiddels wel de deur uit gedaan in december. Maar ik zie het nog wel wat verder groeien alleen niet zo snel meer als vorig jaar.
Hier nog EOS holders? Ik heb EOS aantal dagen geleden op 1,97 € gekocht. Deze danst keurig zo rond de 2,50 op het moment.
Welkom op Tweakers!Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:16:
Ik verwacht er niet zo veel van, maar het kan alle kanten op. Dus moon.
Rekt? Wellicht?
BUY DIP{!
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 03-02-2021 14:37 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik gebruik zelf ook al tijden de Delta app. Wat ik mij echter afvraag: wie gebruikt hier de automatische koppeling met de exchanges? Ik doe elke avond handmatig de administratie 🤦♂️ , want vertrouw het niet om mijn credentials te koppelen..
hmr schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Welkom op Tweakers!
Ik verwacht er niet zo veel van, maar het kan alle kanten op. Dus moon.
Rekt? Wellicht?
BUY DIP{!
waar blijven de tweets van papa Michael Saylor en bro Elon
Ik doe ook handmatig, maar ik ben een HODL'er dus heb niet zoveel transacties om toe te voegen.WiseGuy! schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Ik gebruik zelf ook al tijden de Delta app. Wat ik mij echter afvraag: wie gebruikt hier de automatische koppeling met de exchanges? Ik doe elke avond handmatig de administratie 🤦♂️ , want vertrouw het niet om mijn credentials te koppelen..
Ik ben heel jaloers op jeRebbelx schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:31:
[...]
19/12/2018 ... dat moet zo rond een koers van 105 dollar geweest zijn ofzo
Ja dat was het zeker
Je koppelt je credentials niet (in ieder geval niet bij Binance) maar een read-only API-gedoe.WiseGuy! schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Wat was je doel toen je kocht? Je kan die 26% ook pakken?Steefmeister schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:36:
Hier nog EOS holders? Ik heb EOS aantal dagen geleden op 1,97 € gekocht. Deze danst keurig zo rond de 2,50 op het moment.
Winst pakkenWiseGuy! schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Wat was je doel toen je kocht? Je kan die 26% ook pakken?
sollicitatiegesprek gehad.. ging oke.. niet super goed of heel slecht. Blij dat het erop zit wel.
Nu weer lekker koersen kijken, veel leuker! Iemand nog een leuke meme?
Zero.
Hmm, ETH 38K voor m'n verjaardag zie ik niet meer gebeuren
Een flauw grapje wellicht?Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:45:
sollicitatiegesprek gehad.. ging oke.. niet super goed of heel slecht. Blij dat het erop zit wel.
Die pump&dump groepen, zijn die hier echt verboden, of kunnen we ze toch geDOGE ?
ligt eraan welk jaartal je bij je verjaardag in je hoofd hadWhySoSerious schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:45:
BTC mss wel?WhySoSerious schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:45:
Dat is bullish.sOid schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:53:
Zie ik hier daadwerkelijk een patroon?![]()
EGLD/USDT, 4h
[Afbeelding]
Als het bullshit is: vertel het me. Leren enzo.
Tot het niet meer bullish is.
Duidt in ieder geval op aanstaande actie.. up or downsOid schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:53:
EGLD/USDT, 4h
[Afbeelding]
Nee, zeker geen bullshit. Probleem is alleen dat de altcoins altijd BTC achterna gaan, zelfs als hun eigen TA bullish is.sOid schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:53:
EGLD/USDT, 4h
[Afbeelding]
Voor mijn verjaardag hoop ik op een LTC ath, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren
Ik op een Nano ATH, maakt niet uit welke verjaardagWiseGuy! schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:58:
Voor mijn verjaardag hoop ik op een LTC ath, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren
112 en het vreugde gevoel gaf je helaas een hartaanval...Egeau schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:05:
[...]
Ik op een Nano ATH, maakt niet uit welke verjaardag
* sh4d0wman reist weer terug naar 2450. Je moest de Bitcoin prijs hier eens zien.... dat is in jullie oude valuta niet meer uit te drukken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
"Ze" zeggen morgen, 4 feb.Slux schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:04:
Er komt weer een Doge pump aan begrijp ik ?
Want dan zijn de funds van alle nieuwe Robin Hood mensen beschikbaar...jwt want die hebben zoveel buyingpower dat de koers makkelijk naar de 10 dollarcent kan..
Dont shoot the messenger..
Farmed er iemand hier $BOND via BarnBridge of Uniswap die ik zou mogen DM'en met een vraag? Ik zie weinig tot geen beschikbare informatie die me verder helpt op het moment
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ankr wil heeel graag omhoog op het moment, profiteer daar van 
https://coinmarketcap.com/currencies/ankr/
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 03-02-2021 15:25 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Filipijnen zijn wakker.Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:25:
Shitcoin snel omhoog is ook weer snel omlaag.Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:25:
weer om 14:30?Partypsych schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:18:
[...]
"Ze" zeggen morgen, 4 feb.
Want dan zijn de funds van alle nieuwe Robin Hood mensen beschikbaar...jwt want die hebben zoveel buyingpower dat de koers makkelijk naar de 10 dollarcent kan..![]()
Dont shoot the messenger..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zolang er kopers blijven, zal dit zich nog wel een paar keer herhalen. Ankr is wel een solid project met een fijn blauw logo.LouwPost schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Shitcoin snel omhoog is ook weer snel omlaag.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ongeveer een tosti ijzer / wasdroger / 700 euro netto per dag. Geen vetpot in ieder geval.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:58:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een full optie Maybach S 650 L per week, het kleine geld héRichh schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:30:
[...]
Ongeveer een tosti ijzer / wasdroger / 700 euro netto per dag. Geen vetpot in ieder geval.
Ah thanks! M'n eerste stop-limit is inmiddels getriggerd op +30% (tijd geleden al gekocht). Nu maar even monitoren of ik m'n andere stop-limits moet aanpassen.Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:25:
Ik heb het ook gezien, niet normaal dat die nog neit breekt.Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:25:
Is al maanden met een mooie opmars bezig in $djatwork007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:34:
[...]
Ik heb het ook gezien, niet normaal dat die nog neit breekt.
Logisch, nu ETH ook aan het moonen is. Ankr biedt eenvoudige staking services voor o.a. ETH.
Best een waardevolle usecase. Daarbij al 65% supply op de markt, supply is hard capped.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 03-02-2021 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/fdNvSWAYJfapSFmss07q0NAm.jpg?f=fotoalbum_large)