Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Slux schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:19:
[...]

Vroeger wel geweest of het was op een ander soort website, was weinig animo en maakte het alleen maar nog onoverzichtelijker.

Heb al moeite om dit topic bij te houden zit echt niet te wacht op nog een tweakers topic op andere mediums
-- edit -- niet meer relevant

[ Voor 17% gewijzigd door jvp op 01-02-2021 10:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Sinds vorige week ben ik ook begonnen met Cryptocurrency, kleine bedragen om het een en ander te verkennen en te leren.
Gisteren XRP gekocht en nu met mijn neus op het beeldscherm de koers aan het volgen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bitcoin and the Blockchain Will Stomp Out Wall Street Fraud

Hele intressant video door wat er nu weer aan de hands is met hedge funds en gamestop.

Aanrader!

[ Voor 43% gewijzigd door Kain_niaK op 01-02-2021 10:33 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Allie74 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:31:
Sinds vorige week ben ik ook begonnen met Cryptocurrency, kleine bedragen om het een en ander te verkennen en te leren.
Gisteren XRP gekocht en nu met mijn neus op het beeldscherm de koers aan het volgen :-)
Dan val je wat dat betreft ook met die spreekwoordelijke neus in de boter (op dit moment) maar kijk uit dat je op tijd winst pakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:04
Hier idem, al wil ik niet continu koekeloeren.

Ben ook begonnen met Blox als app, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen. Nu zit ik te dubben of binance of bivavo. Beiden wel op aangemeld en goedgekeurd nu. Mensen hierin nog tips van deze twee?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Lees even in wat een Pump en Dump is en vraag je af wat dat betekent voor jouw XRP op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
Wicked-Game schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Ben ook begonnen met Blox als app, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen. Nu zit ik te dubben of binance of bivavo. Beiden wel op aangemeld en goedgekeurd nu. Mensen hierin nog tips van deze twee?
Dit volg ik even want ik ben ook begonnen met Blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ben ook in de XRP gestapt een tijdje terug, toen het nog rond de 0,20 cent staat. ik verwacht op 14:30 eerder een rode kaars dan een groene, een vooraf aangekondigde Pump waarbij de coin al bekend is, ik verwacht er niet heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik ben aan het werk maar toch even snel de koers bekeken.
Het besluit om gisteravond nog even wat cake en xrp in te slaan was een goede beslissing haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

[...]

Zou je eigenlijk in het aparte Exchanges topic moeten vragen.
Maar ook in de openingspost van dit topic staat eea

Zelf zit ik bij Bitvavo. Super tevreden, behalve dat het aanbod verschillende munten niet zo extreem hoog is als bv Binance.

PS: Blox is ruk imo
Afgelopen week volledig vast gelopen en ben daar echt kansen misgelopen door hun gebrekkige platform. Alles weggehaald daar.
Tevens kun je van Blox nooit je munten opnemen naar een eigen wallet.

[ Voor 15% gewijzigd door Ducksy88 op 01-02-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Allie74 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Dit volg ik even want ik ben ook begonnen met Blox
Tot nu toe ervaar ik meer ellende van die app dan de lol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik snap nog niet zo goed wat DOGE doet? Ik heb nog een tasje van die dingen voor de lol en zie dat hij +40% heeft gedaan vannacht en nu stabiel lijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
[...]

Kijk welke munten jou aanspreken en waar die te krijgen zijn.
De bekendere munten zullen wel bij beide te krijgen zijn, maar vooral bij de kleinere muntjes zal je her en der verschil zien.

Zelf doe ik het meeste via Binance, maar gister ook een account geopend bij Bitvavo alleen nog niets mee gedaan.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Ook zondag toch maar wat XRP aangeschaft nadat ik heb gezegd dat ik toch echt niet zou doen..

Mijn doge verlies wel een beetje goed gemaakt even afwachtent tot 14:30 of hij gedumpt word anders snel verkopen dan heb ik er nog wat aan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Binance is een Chinese exchange met een prachtige voorraad shitcoins van alle kleuren en prijzen. De guurste pump en dumps zul je hier vinden. Hoogste volume van de twee, tevens de laagste tradingfees.

Bitvavo is een Nederlandse exchange, heeft ook een leuk aanbod aan shitcoin, maar vaak wel lagere volumes.

Binance ondersteund daar naast veel meer order mogelijkheden.

Ik zou zelf voor Binance gaan. Zit zelf ook op beide, maar voor traden gebruik ik zelf toch liever Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28
Afgaande op je eerste aankoop heb je nog wat research te doen voor een gebalanceerde en succesvolle porfolio ;)

Maar inderdaad, gefeliciteerd met je eerste winst en kijk uit. Zo gewonnen, zo...

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wicked-Game
Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Binance is een Chinese exchange met een prachtige voorraad shitcoins van alle kleuren en prijzen. De guurste pump en dumps zul je hier vinden. Hoogste volume van de twee, tevens de laagste tradingfees.

Bitvavo is een Nederlandse exchange, heeft ook een leuk aanbod aan shitcoin, maar vaak wel lagere volumes.

Binance ondersteund daar naast veel meer order mogelijkheden.

Ik zou zelf voor Binance gaan. Zit zelf ook op beide, maar voor traden gebruik ik zelf toch liever Binance.
Bedankt! duidelijke uitleg

Nu ben ik heel voorzichtig begonnen met 50 euro bij blox, maar die ga ik weghalen na deze XRP gekkigheid :D Daarna denk ik toch binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Heb zelf uit wanhoop mijn XRP Coinbase wallet overgezet naar Litebit, ik zie hier vrij weinig de naam Litebit, wat zijn jullie ervaringen daarmee eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
KaasNinja schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:45:
Heb zelf uit wanhoop mijn XRP Coinbase wallet overgezet naar Litebit, ik zie hier vrij weinig de naam Litebit, wat zijn jullie ervaringen daarmee eigenlijk ?
Begreep dat daar hoge rates werden gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Duur.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Wicked-Game schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Begreep dat daar hoge rates werden gevraagd.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter :+ het was dat of niet genieten van de XRP Kaars(XRP handel op Coinbase is namelijk gestaakt), tot nu toe dikke winst dus de hoge rate is helaas even niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Duur en achterhaald doordat je bij bijvoorbeeld Binance nu ook gewoon met iDeal kan storten. Zou er niet te veel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Slecht. Veel en veel te duur en heel vaak "onderhoud" op cruciale momenten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
bljkbaar heeft coinmarketcap iets gelijksaardig als coinbase earn gratis tokens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Litebit is meer een broker. Ze hebben vaak een flinke spread op aankopen/verkopen. Dus als je iets koopt mag je meteen 1 a 2% goedmaken voor je winst begint maken. Dat is hun verdienmodel.

Verder wel legit als in geen scam, maar voor aankopen zeker niet aan te raden.

Stamt nog beetje uit de tijd dat je weinig fiat ramps had, tegenwoordig ondersteund bijna iedere exchange euro dus dat maakt ze in mijn optiek vrijwel overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Persoonlijk denk ik dat binance het beste is, binance is wel een uitgebreide en voor beginners misschien ingewikkelde app.

Maar met de tijd die je er in steekt wordt er steeds meer duidelijk in de app/website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
maar op Binance is de handel op XRP toch ook gestopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
KaasNinja schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:51:
maar op Binance is de handel op XRP toch ook gestopt ?
Alleen op Binance US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Ah dank u, dan ga ik mijn Wallet maar weer verplaatsen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Coinbase geeft trouwens weer gratis $3 weg. Dit keer is NuCypher aan de beurt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Alle US markten stoppen xrp handel :')

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerIvan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-05-2021
[...]

zelf ben ik nu ook al +- 2 maanden actief op beide.
Binance heeft veel meer coins die bitvavo niet heeft, verder vind ik dat bitvavo meer voor beginners is en een simpelere gebruiksinterface heeft.
mijn voorkeur als noobie gaat uit naar bitvavo maar ben toch meer actief op binance omdat hier nog veel meer te leren valt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
Nu zit ik te dubben of binance of bivavo. Beiden wel op aangemeld en goedgekeurd nu. Mensen hierin nog tips van deze twee?
Begonnen bij Litebit, dan Bitvavo en nu volledig Binance. Je hebt bij Binance veel meer coins, lagere fees en makkelijker om te traden.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:00
Ik ga jullie even tijdelijk vaarwel zeggen boys! Was een leuke ~9 maanden om mee te lezen vooral, maar wil even mezelf afsluiten van crypto. Ik heb alles omgezet in bitcoin en m'n inleg eruit gehaald, nu even rust. Misschien ben ik er wel weer razend snel bij als er weer een flinke crash komt.

Moge er vele babes ter vervanging van mijn shitposts zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Jeaust schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:58:
Ik ga jullie even tijdelijk vaarwel zeggen boys! Was een leuke ~9 maanden om mee te lezen vooral, maar wil even mezelf afsluiten van crypto. Ik heb alles omgezet in bitcoin en m'n inleg eruit gehaald, nu even rust. Misschien ben ik er wel weer razend snel bij als er weer een flinke crash komt.

Moge er vele babes ter vervanging van mijn shitposts zijn.
Ga je goed maat, het was gezellig! Ben overtuigd dat je binnenkort weer je hoofd om de spreekwoordelijke deur steekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

hmr schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:55:
Alle US markten stoppen xrp handel :')
Bron?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:00
Is al sinds voor het weekend bekend gemaakt. Heeft te maken met een aanklacht van de SEC. Daar heeft Ripple zelf vrijdag nog een zienswijze op gegeven. Maar hangende het onderzoek is de handel in de VS stil gelegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Gefeliciteerd papa!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
[...]

Gebruik zelf beide, bitvavo voor DCA en staking rewards, maar beperkt aantal muntjes.
Voor traden en groot aanbod muntjes gebruik ik Binance, ook meer handelsvolume wat voor traden beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Currry schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:11:
[...]

Is al sinds voor het weekend bekend gemaakt. Heeft te maken met een aanklacht van de SEC. Daar heeft Ripple zelf vrijdag nog een zienswijze op gegeven. Maar hangende het onderzoek is de handel in de VS stil gelegd.
Ja oud nieuws dus... dacht dat het te maken had met de pump...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Zou iemand mij een klein beetje uitleggen hoe Binance Earn werkt?
Het staken, savings and launchpool..

- Launchpool verdien je andere munten door bijv BNB te staken, toch?

- Flexible savings,is dezelfde munten verdienen, met de mogelijkheid de munten weer terug te nemen.
- Locked savings, is dezelfde munten verdienen, maar voor een bepaalde periode gelocked.

Hoe werkt de APY? Stel deze is 9,49%, wanneer krijg je dit dan uitgekeerd?

Ook het ETH 2.0 staken, dit zal toch erg groot worden, als deze volledig is geupdate?

En kort samengevat.. Is dit het allemaal waard.? Een beetje rentenieren is altijd handig..

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Lijkt ripple voor nu nog niet te stoppen inderdaad. Blijft maar stijgen momenteel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
corneedebruin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:13:
Lijkt ripple voor nu nog niet te stoppen inderdaad. Blijft maar stijgen momenteel..
Nou hij heeft wat moeite om die 0.55 Euro te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Stijgt al sinds 9.30 niet meer. Misschien zo nog een opleving, maar dan zal het snel klaar zijn.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:00
Ik zeg wel 9 maanden, maar het is volgende maand al Maart, 11 maanden dus al... Ik ben gelukkig nog geen papa en zal dat voorlopig ook nog niet willen :P Dit is meer een mentale pauze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-09 21:22
All in gegaan op xrp om 5 uur nachts , Yolo

Daarna gaan slapen, wordt vrolijk wakker nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Klopt , die 55 cent is een lastige verwacht daar ook even niet zo veel van momenteel en vermoed dat 14:30 er heel veel sells gaan komen of nog een kleine pump.

Ik weet het ook niet ben er in gestapt toen litecoin nog een paar euro was en heb genoeg foute keuzes gemaakt on the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Staat al 2 uren stil rond de 1950 sats. Wat is je definitie van blijft maar stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Cogy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:13:
Zou iemand mij een klein beetje uitleggen hoe Binance Earn werkt?
Het staken, savings and launchpool..

- Launchpool verdien je andere munten door bijv BNB te staken, toch?

- Flexible savings,is dezelfde munten verdienen, met de mogelijkheid de munten weer terug te nemen.
- Locked savings, is dezelfde munten verdienen, maar voor een bepaalde periode gelocked.

Hoe werkt de APY? Stel deze is 9,49%, wanneer krijg je dit dan uitgekeerd?

Ook het ETH 2.0 staken, dit zal toch erg groot worden, als deze volledig is geupdate?

En kort samengevat.. Is dit het allemaal waard.? Een beetje rentenieren is altijd handig..

Alvast bedankt
Ik kan je er van alles over vertellen, maar je kan het allemaal vrij makkelijk vinden op de site. Het mooie aan de Launchpad, of savings dat je op elk moment alles er weer uit kan halen. Zo kan je zonder hierop te verliezen het gewoon proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tesla CEO Elon Musk has said that bitcoin is a "good thing" and that it is set to get mainstream attention.

"I think bitcoin is really on the verge of getting broad acceptance by sort of the conventional finance people," said Musk on Sunday night during a Clubhouse chat session. "I don't have a strong opinion on other cryptocurrencies."

Musk went on to say that many of his friends have convinced him to buy bitcoin in the past, but he is "late to the party."

The billionaire CEO added that he should have bought some bitcoin in 2013 when one of his friends introduced the cryptocurrency at the time.

Musk also briefly talked about Dogecoin, the meme-coin he has tweeted about in the past, saying that he "occasionally" makes "jokes about Dogecoin."

"They are really just meant to be jokes, but you know Dogecoin was made as a joke to make fun of cryptocurrencies obviously, but fate loves irony and often as a friend of mine says that the most ironic outcome or I'd say the most entertaining outcome and the most ironic outcome would be that Dogecoin becomes the currency of earth in the future."
https://www.theblockcrypt...raditional-finance-people

Kom op Musk, instappen nu dan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustC
Dhr. Satoshi schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Staat al 2 uren stil rond de 1950 sats. Wat is je definitie van blijft maar stijgen?
Vergeet mijn reactie maar 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Soms kijk je perongeluk naar de urenchart ipv de 1m :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik te twijfelen om mijn ETH over te zetten naar BTC. Ook vanwege de BTC event van Microstrategy. Iemand die hier voors en tegens kan geven?

Link van Microstrategy: https://www.microstrategy...world-2021/bitcoin-summit

[ Voor 27% gewijzigd door juggle op 01-02-2021 11:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Shitcoin XRP heeft me vannacht toch 10 dollar opgeleverd. Nu maar weer ingestapt met een stop los die me maximaal $9,99 gaat kosten als 'ie gehit wordt :+

Verder natuurlijk 100% eens met Elon Musk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
juggle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:25:
Ik te twijfelen om mijn ETH over te zetten naar BTC. Ook vanwege de BTC event van Microstrategy. Iemand die hier voors en tegens kan geven?

Link van Microstrategy: https://www.microstrategy...world-2021/bitcoin-summit
In principe is elk 'instituut' dat met nieuws komt en een plan voor BTC investeringen goed nieuws voor de koers van BTC. Het nieuws en de announcements van Microstrategy op dit vlak zien er op z'n minst goed overdacht en uitgebreid uit. Dus ja.. ik verwacht er wel wat van.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:26:

Verder natuurlijk 100% eens met Elon Musk.
Behalve dan dat ie te laat is. Dat is zoooo 2020

Zoals onze geliefde Chinezen altijd zeggen; "植树的最佳时间是20年前。第二好的时刻是今天"
Vertaald: "Het beste moment om een boom te planten was 20 jaar geleden. Het op één na beste moment is vandaag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Laatste pumpje voor xrp vandaag? Hij probeert het toch nog even. Zitten er een paar een aantal uur abuis geloof ik ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 11:36 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Gelukszoekr schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Ik kan je er van alles over vertellen, maar je kan het allemaal vrij makkelijk vinden op de site. Het mooie aan de Launchpad, of savings dat je op elk moment alles er weer uit kan halen. Zo kan je zonder hierop te verliezen het gewoon proberen.
Bedankt voor de reactie Roellie80.

Voor de stable coins, kun je eigenlijk geen risico hebben, toch?

Kun je mij uitleggen wat de 7-day APY betekent?

Het is toch niet wekelijks deze percentage, maar dit is toch een jaarlijks percentage? (annual percentage yield)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
Pelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:35:
Laatste pumpje voor xrp vandaag? Hij probeert het toch nog even.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9a/Soyuz_TMA-9_launch.jpg/1200px-Soyuz_TMA-9_launch.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:35
71 cent op XRP gemaakt :D :D :D

Uitgestapt en klaar nu, die munt mag van mij snel de bak in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeekendWarrior
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-11-2024
Sold op 0,7; geen diamond hands ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillan
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-12-2024
Heeft er iemand ervaring met Quadency?
Ik heb interesse in het traden via dit platform en eventueel wat bots gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 15:27
Zelf ook in XRPUP gestapt vanmorgen. 50 en 60 cent waren belangrijke resistance levels.. Zaterdag reeds mooie rit gemaakt met XRPUP. Verkocht voor 5.10, maar vanmorgen toch maar opnieuw ingestapt op 8 dollar. Benieuwd waar dit heen gaat. :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Cogy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Bedankt voor de reactie Roellie80.

Voor de stable coins, kun je eigenlijk geen risico hebben, toch?

Kun je mij uitleggen wat de 7-day APY betekent?

Het is toch niet wekelijks deze percentage, maar dit is toch een jaarlijks percentage? (annual percentage yield)
Ik ben even niet in de gelegenheid op Binance in te loggen... Misschien dat iemand anders je inhoudelijk hier nu mee kan helpen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47
Bitvavo plat?
Als ik straks koud water vrees wil ik wel uit kunnen stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:30
En Bitvavo ligt eruit. Zal je zien dat ik straks niet eens winst kan pakken :(

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Xrp zat even op 0.71

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
Als je kijkt op https://twitter.com/whale_alert zie je dat er flink word getransfereerd van wallet naar exchange.

Probeer nog de rit even mee te rijden zo lang mogelijk sta nu €200 maar die dump gaat er komen alleen wanneer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:41:
En Bitvavo ligt eruit. Zal je zien dat ik straks niet eens winst kan pakken :(
Zou het zijn, heb net me XRP winst naar de bank geschoten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
BoulaMouzer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Zou het zijn, heb net me XRP winst naar de bank geschoten... :+
Gelukkig staat sell order voor XLM er al in.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicideman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Ik ben benieuwd hoe hoog die XRP gaat eindigen ik ben full YOLO erop gegaan, levert al aardig wat centjes op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Suicideman schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:44:
Ik ben benieuwd hoe hoog die XRP gaat eindigen ik ben full YOLO erop gegaan, levert al aardig wat centjes op nu.
die gaat gewoon de 1 dollar aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
XRP gaat straks gewoon nog over die 0.71 heen hoor :P zitten behoorlijk rond de 70 cent te schommelen nu.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
Daacuso schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:44:
[...]

Daar teken ik voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicideman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
[...]

1430 wordt spannend vandaag, ik ben bang voor een dump op 1435 als die "pump" tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Denk dat we tot half 3 redelijk safe zitten. Na die tijd ga ik een stoploss zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
[...]

Dat zou de verliezen van 2017/2018 wel in 1 klap goed maken, want heb op 0.20 en 0.30 aardig wat bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
[...]

Is dat een 'gevoel' of zijn er ontwikkelingen die dat kunnen onderbouwen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Webgnome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Moet ik daar serieus een antwoord op geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
Daacuso schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Moet ik daar serieus een antwoord op geven???
ja >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Daacuso schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:45:
Denk dat we tot half 3 redelijk safe zitten. Na die tijd ga ik een stoploss zetten.
Als je denkt dat je safe zit, moet je uitkijken ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Slechte beurt voor Bitvavo. Afgelopen vrijdag niets aan de hand, maar nu liggen ze eruit. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:35
Webgnome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nBxCQTNznNoZqoZXUj_N_xahz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kb1R6YRdv8OdHiNfmw9Ler6r.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Bij Whale Alert zie ik veel XRP naar Coinbase verplaatst worden, maar de XRP wordt daar toch helemaal niet meer verhandeld? Wat zou het idee achter deze verplaatsingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
BamSlam_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:48:
Slechte beurt voor Bitvavo. Afgelopen vrijdag niets aan de hand, maar nu liggen ze eruit. :(
Je zou bijna denken dat ze het expres doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:30
BamSlam_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:48:
Ik krijg ook net mail dat m'n staking rewards zijn bijgeschreven. Ik hoop maar dat 'het systeem' het daar even te druk mee heeft waardoor eea eruit ligt, anders ga ik wel zuur zijn.

Wilde net wat orders erin gaan zetten. Momenteel staat er nog niets aan take profit of stop loss in :(

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:49:
Wilde net wat orders erin gaan zetten. Momenteel staat er nog niets aan take profit of stop loss in :(
Wilde juist net mijn stop loss eruithalen en winst pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Isaya schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:48:
Bij Whale Alert zie ik veel XRP naar Coinbase verplaatst worden, maar de XRP wordt daar toch helemaal niet meer verhandeld? Wat zou het idee achter deze verplaatsingen zijn?
Trading is daar idd suspended.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:49:
[...]

Ik krijg ook net mail dat m'n staking rewards zijn bijgeschreven. Ik hoop maar dat 'het systeem' het daar even te druk mee heeft waardoor eea eruit ligt, anders ga ik wel zuur zijn.

Auw.. daar gaat ie.. -45%... :X

grapje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 11:51 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Waar staan jullie stoplosses for ripple ?

Heb hem express niet e hoog gedaan , anders loop ik weer tegen de lamp net als bij doge.

[ Voor 52% gewijzigd door Palindrome op 01-02-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
WiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:50:
[...]

Trading is daar idd suspended.
Misschien insider info dat sec de case dropt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Laatst online: 08:28
bitvavo zit ik gewoon ingelogd al een tijdje en de koersen veranderen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:59
Toerq schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:52:
bitvavo zit ik gewoon ingelogd al een tijdje en de koersen veranderen gewoon.
Hier nog steeds down, zowel de App als desktop browser. |:(

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
kernie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:53:
[...]

wees blij dat xrp nog niet down gaat maar verder up

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Door de 0.71 heen.. ben benieuwd hoor...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:51
Palindrome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:52:
[...]

Misschien insider info dat sec de case dropt ?
Stel je voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
hmr schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:53:
Door de 0.71 heen.. ben benieuwd hoor...
Hopelijk r&s flip en dan 1 dollar aantikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Palindrome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Hopelijk r&s flip en dan 1 dollar aantikken
haha 1 dollar ga ik denk ik wel verkopen, maar dan kan je ook nog wel echt hoger gaan

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
kernie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:53:
[...]

Hier kom ik er ook nog steeds niet in.

Ja, er in nu.

En nog steeds geen veranderende koersen. Ook het trade gedeelte ligt plat.

[ Voor 16% gewijzigd door Daacuso op 01-02-2021 11:58 ]

Pagina: 1 ... 123 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!