ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wow Nu snap ik ADHDuitser. Niet naar te luisteren in de ochtend zeg.ScuL schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:44:
Ging om een extract uit een chat op "Club House"
YouTube: BREAKING: ELON MUSK FINALLY CONFIRMED HE IS IN BITCOIN!!!!!!! [clubh...
Hier stond die op 1269,46 dus ik zit net aan de andere kant en niet geraakt.ApC_IcE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:20:
ETH/USDT buy order geraakt vannacht.
1270 op Binance en dieptepunt was 1269.99. Dat is me nog nooit gebeurd.
Daar zit ik ook over te twijfelen. Als je Doge bekijkt (even hoog-over), dan is de koers x8 gegaan en daarna via wat gewiebel teruggezakt naar x4.Hermans123 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:44:
Wat zou het moment zijn om xrp te sellen haha. Gaat maar door
De vraag is alleen of we dat ook van XRP kunnen verwachten. Daar zit veel meer volume, dus ik kan dat wat slecht extrapoleren (ook niet echt tijd voor gehad).
Als dit Doge spiegelt (wat ik niet verwacht) dan betekent dat dus 2 dollar op de piek met een terugval naar 1 dollar.
Mijn taktiek gaat dus denk ik zijn vanaf de 1 dollar de stop loss omhoog schuiven als Bitvavo beschikbaar blijft.
UNOX: The worst operating system
Wel ook heel precies hoe dichtbij we allebei zaten.RenaldoN schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Hier stond die op 1269,46 dus ik zit net aan de andere kant en niet geraakt.
Altijd lastig. Of je stapt te vroeg ui OF te laatKorvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Daar zit ik ook over te twijfelen. Als je Doge bekijkt (even hoog-over), dan is de koers x8 gegaan en daarna via wat gewiebel teruggezakt naar x4.
De vraag is alleen of we dat ook van XRP kunnen verwachten. Daar zit veel meer volume, dus ik kan dat wat slecht extrapoleren (ook niet echt tijd voor gehad).
Als dit Doge spiegelt (wat ik niet verwacht) dan betekent dat dus 2 dollar op de piek met een terugval naar 1 dollar.
Mijn taktiek gaat dus denk ik zijn vanaf de 1 dollar de stop loss omhoog schuiven als Bitvavo beschikbaar blijft.
Sell wall op 60 cent meer dan 100 miljoen gezien

En poef weg.
[ Voor 60% gewijzigd door ApC_IcE op 01-02-2021 08:51 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Is inderdaad op dit moment erg aantrekkelijk als je erin zit. Heb CAKE maar wil wat bijkopen maar vind dit moment vrij lastig. Staat op dit moment op zijn top. Lees eens wat terug in het topic daar staat sowieso hoe CAKE en BIFI werkt. Kijk dan is op coingecko en check beide coins.WatcherZ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:46:
Gisteren zag ik verschillende posts over CAKE, Nano en Beefy.Finance voorbijkomen. Blijkbaar is dit (relatief) nieuw en kun je hier leuke rendementen op halen. Welke schatten jullie het best in, ook voor lange(re) termijn?
Als die $ 2 aan gaat tikken op deze pump dan moet er nog wel heel wat gebeuren. Dan gaan heeeeeeel veel bagholders al uitgestapt zijn. Persoonlijk denk ik dat een rode kaars van -60% veel aannemelijker is rond een uur of 14.00 / 14.30. Maar durf er niet short op te gaanKorvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Daar zit ik ook over te twijfelen. Als je Doge bekijkt (even hoog-over), dan is de koers x8 gegaan en daarna via wat gewiebel teruggezakt naar x4.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ja bizar. Ik doe nog niet aan margin trading, maar speel nog wat met UP/DOWN tokens @ Binance. Toch gisteren maar een XRPUP aangezet, met een stop loss op 50% van de waarde (toch iets instellen).ApC_IcE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:49:
[...]
Wel ook heel precies hoe dichtbij we allebei zaten.
[...]
Altijd lastig. Of je stapt te vroeg ui OF te laat![]()
Sell wall op 60 cent meer dan 100 miljoen gezien
En poef weg.
Geen spijt van gehad, maar ook dit doe ik maar met een paar tientjes, dus het gaat me niet de wereld opleveren, maar toch blij dat ik het gedaan heb.
Nu ook daarvan een uitstapppunt bepalen
Of niet.. geen idee.. ik heb een gokje genomen met een klein bedrag.. durf het niet echt vol aan.lucatoni schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:52:
Ripple door de 0.60 wall. Deze gaat gewoon door naar de 1, of niet?
Zero.
Ik hoop het voor alle bagholders.lucatoni schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:52:
Al is dit natuurlijk wel koren op de molen voor de army. Die gaan nu nog echt denken dat hij naar 589$ gaat.
Daarnaast denk ik dat Ripple hier zelf ook van wil profiteren en extra muntjes op de markt brengt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
http://www.ask8ball.net/lucatoni schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:52:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Same here, gister 20 dollar ingelegdPelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:53:
[...]
Of niet.. geen idee.. ik heb een gokje genomen met een klein bedrag.. durf het niet echt vol aan.
Ecodan warmtepomp
https://www.iex.nl/Gronds...ilver-World-Spot-EUR.aspx
De run op fysiek zilver is ook reeds gestart:
https://www.101munten.nl/...1-oz-30-gr/?orderby=price
Artikel met wat achtergronden:
https://www.iex.nl/Nieuws...zilverprijs-flink-op.aspx
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-02-2021 08:59 ]
Die bui zie ik ook wel hangen, maar die sell wall was wel enorme en daar zijn we nu doorheen. Ik denk dat we een flink aantal bag holders dus al kwijt zijn.WiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:53:
[...]
Als die $ 2 aan gaat tikken op deze pump dan moet er nog wel heel wat gebeuren. Dan gaan heeeeeeel veel bagholders al uitgestapt zijn. Persoonlijk denk ik dat een rode kaars van -60% veel aannemelijker is rond een uur of 14.00 / 14.30. Maar durf er niet short op te gaan
Anyways, daar durf ik ook niet short op te gaan (XRPDOWN short that is).
Ik iets meer, sta nu op 35 euro winst, 100 zou wel leuk zijn. Verwacht echt een flinke dump vanaf een uur of 14.00. dus handen aan de knoppen!
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 08:59 ]
Zero.
ik ben langzaam/voorzichtig begonnen met 30euro; 5euro coin dit, 5euro coin dat. Sommige zijn aardig omhoog, andere niet. Nu wilde ik enkele 'cashen' maar dat bleek niet mogeijk; het gekochtje aantal, kon ik niet verkopen want volume te laag [...] fuckers - wel laten kopen (10stk) maar minimale verkoop is 20stk

is er een plek waar ik als 'minmale values' / 'laag aantal' coins kan traden? zodat aangekochte coins ook kan verkopen?
de doge en ripple coins die eerder gekocht had, zijn verdubbeld

Binance is een stuk beter voor trade. Daar is je minimale trade 10USD. Als je dus ergens nog 8USD van hebt staan kun je het omzetten naar BNB. Trade met 5euro is gewoon niet te doen kost bijna meer fees.himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:00:
[...]
ik ben langzaam/voorzichtig begonnen met 30euro; 5euro coin dit, 5euro coin dat. Sommige zijn aardig omhoog, andere niet. Nu wilde ik enkele 'cashen' maar dat bleek niet mogeijk; het gekochtje aantal, kon ik niet verkopen want volume te laag [...] fuckers - wel laten kopen (10stk) maar minimale verkoop is 20stkik doe dit via kraken.com
is er een plek waar ik als 'minmale values' / 'laag aantal' coins kan traden? zodat aangekochte coins ook kan verkopen?
de doge en ripple coins die eerder gekocht had, zijn verdubbeldmaar kan niet 'uitkeren' ...
Ja dat ik had ik ook voor 1 coin. Ik heb maar gewoon x bijgekocht en daarna direct alles verkocht. Als de koers op moment van uitkeren stabiel-ish is verlies/win je daar niets op.himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:00:
[...]
de doge en ripple coins die eerder gekocht had, zijn verdubbeldmaar kan niet 'uitkeren' ...
Jammer dat ik gisteren alleen maar zo'n 100 euro heb ingezet (alle shitcoin-restjes verkocht en op XRP gezet).
Nu alleen ff op tijd maatregelen nemen voordat alles in elkaar gaat donderen
Kan je niet overzetten naar een andere coin die je vervolgens kan verkopen?himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:00:
[...]
ik ben langzaam/voorzichtig begonnen met 30euro; 5euro coin dit, 5euro coin dat. Sommige zijn aardig omhoog, andere niet. Nu wilde ik enkele 'cashen' maar dat bleek niet mogeijk; het gekochtje aantal, kon ik niet verkopen want volume te laag [...] fuckers - wel laten kopen (10stk) maar minimale verkoop is 20stkik doe dit via kraken.com
$ alias cd='rm -rf'
Voor nu nog geen sell order ingezet, maar als ie straks boven de 0,75 zit dan gooi ik er wel 1 in zodat ik niet met me neus in het scherm hoef te zitten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als echte starter/beginner doe ik het nu via de blox app. Zaterdag begonnen met €30 euro en mede via inleg op XRP sta ik nu al op een leuke plus van €10. Verkopen kan al vanaf heel laag.himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:00:
[...]
Wat promo zegthimlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:00:
[...]
Ecodan warmtepomp
Des te dichter bij 1430 des te vaker ik op het scherm kijkPelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Ik iets meer, sta nu op 35 euro winst, 100 zou wel leuk zijn. Verwacht echt een flinke dump vanaf een uur of 14.00. dus handen aan de knoppen!
Ecodan warmtepomp
Hou er rekening mee dat de Blox-app er een handje van heeft op altijd op het verkeerde moment (bij veel drukt) eruit te vliegen. Kijk dus uit dat je op tijd maatregelen neemt om niet alle/grotendeels kwijt te zijnCrawl NL schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Als echte starter/beginner doe ik het nu via de blox app. Zaterdag begonnen met €30 euro en mede via inleg op XRP sta ik nu al op een leuke plus van €10. Verkopen kan al vanaf heel laag.
Dump kan ook gewoon nu komen trouwens, dus ik zit er nu even kort op.JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:06:
[...]
Des te dichter bij 1430 des te vaker ik op het scherm kijk
Zero.
Lijkt zich nu wel redelijk uit te betalen
*update: even verkocht. Kijken of we lager kunnen instappen weer.
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 09:10 ]
Zero.
Ik heb gewoon een trailing stoploss staan op bitstamp, schuift lekker mee naar de maan 😄DutchCrownNL schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
Vanmorgen ook maar een kaartje gekocht voor de XRP trein op 0,585, benieuwd waar die naartoe gaat.
Voor nu nog geen sell order ingezet, maar als ie straks boven de 0,75 zit dan gooi ik er wel 1 in zodat ik niet met me neus in het scherm hoef te zitten
Hopelijk heb je ook een stoploss order gezet om die zuur verdiende centjes te behoudenPWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:08:
Gisteren een veeel groter bedrag XRP gekocht dan gedacht. Factor 10 om precies te zijn
Lijkt zich nu wel redelijk uit te betalenIk heb een sell order staan op $0.99, kijken of we het halen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Met XRPDOWN kun je je toch geen bult vallen? Die moet straks (als er een piek komt) wel gaan stijgen. En zo niet, verkoop je hem later... Je wordt toch niet geliquideerd of zo.Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:58:
[...]
Die bui zie ik ook wel hangen, maar die sell wall was wel enorme en daar zijn we nu doorheen. Ik denk dat we een flink aantal bag holders dus al kwijt zijn.
Anyways, daar durf ik ook niet short op te gaan (XRPDOWN short that is).
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
$ alias cd='rm -rf'
sowieso, altijd meer verliezers dan winnaars.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:14:
Oh oh... Ik ben bang dat er een hoop bagholders hieruit ontstaan. Onthoudt: Beter te weinig winst dan te veel verlies hé?
Zero.
https://info.uniswap.org/...3f2333bd4466acb46cd8323e6
https://www.akitatoken.net/
[ Voor 86% gewijzigd door ThijsM op 01-02-2021 09:20 ]
Met dit scammuntje doe ik alleen XRPdown en XRPup voor bedragen die ik ook bij de staatsloterij inleg. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik heb er wel meer lol van dan de staatsloterij waarbij je achteraf soms een flutbedrag op je rekening gestort krijgt.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:14:
Oh oh... Ik ben bang dat er een hoop bagholders hieruit ontstaan. Onthoudt: Beter te weinig winst dan te veel verlies hé?
Levert dit niet iets meer op dan staking, mits de volume natuurlijk hoog is?
Voor de lange termijn schat ik $BIFI beter in dan $CAKE, om de simpele reden dat de supply van BIFI vast staat terwijl er van CAKE meer en meer bij komt, ondanks de frequente burns in de lottery en minder frequente burns door de devs. Daarbij staat ruim 90% van BIFI gestaked door de holders, de voorraad is nu dus al enorm schaars.WatcherZ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:46:
Gisteren zag ik verschillende posts over CAKE, Nano en Beefy.Finance voorbijkomen. Blijkbaar is dit (relatief) nieuw en kun je hier leuke rendementen op halen. Welke schatten jullie het best in, ook voor lange(re) termijn?
Dat heb ik ook vernomen, probeer in diverse telegram groups wat te polsen, maar zoals het nu lijkt gaan we 14:30 met de raket omhoog of met de lift naar benedenWeekendWarrior schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:13:
Gisteren nog wat oproepen voorbij zien komen om wereldwijd gecoördineerd XRP te kopen op een bepaald tijdstip. Geloof dat het voor NL zo rond 2.30 PM zou moeten zijn. Gisteren rond de 0,49 ingestapt met € 75. Tot dusver nog geen spijt. Blijft afwachten. Denk dat we tussen 1 en 3 vandaag de balans op kunnen maken.
Wie, Wat, Waar...
Dat kan of door het dak gaan of een waar bagholders festijn worden.
Lag er gisteravond inderdaad al even uit. Ik hou het in de gaten en mocht ik hiermee er een nieuwe hobby bijkrijgen dan wellicht op zoek naar andere manieren om te handelen. Vooralsnog gaat het prima. Wel jammer dat je in de app niet kan instellen om automatisch te kopen/verkopen.Fixer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:06:
[...]
Hou er rekening mee dat de Blox-app er een handje van heeft op altijd op het verkeerde moment (bij veel drukt) eruit te vliegen. Kijk dus uit dat je op tijd maatregelen neemt om niet alle/grotendeels kwijt te zijn
Iedereen is op de hoogte van de zogenoemde pump om 14.30u dus iedereen koopt nu. om 14.30 zal er niet veel meer te pumpen zijn verwacht ik,.PoKi schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Dat heb ik ook vernomen, probeer in diverse telegram groups wat te polsen, maar zoals het nu lijkt gaan we 14:30 met de raket omhoog of met de lift naar beneden
Zero.
dan wordt een shitload verkochtPelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:21:
[...]
Iedereen is op de hoogte van de zogenoemde pump om 14.30u dus iedereen koopt nu. om 14.30 zal er niet veel meer te pumpen zijn verwacht ik,.
Dit is het enige waar xrp goed voor is. Pump en dump en dan langzaam van het toneel verdwijnen aub.Hermans123 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:22:
Las ergens dat de telegram met 200k mensen vol zit. Zie het eerder gebeuren dat er om 2:30 gedumpt wordt i.p.v. de door hen afgesproken pump haha. Jammer dat xrp op deze manier vernaggeld gaat worden als deze dat nog niet is.
Zero.
Ik doe meePWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:23:
Ik denk dat ik mijn sellorder gewoon maar blind rond een uur of 13.30 ga plaatsen
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dit is een beete als in een western, wie trekt als eerste zijn gun tevoorschijn. 12 uur, 13 uur, 14 uur? Als we zakken gaat het in één keer hard.
Nee zo werkt dat niet want de multiplier is niet fixt. Dat is een val waar velen in valen. Stel Ripple is 1 dollar waard en XPRDown is 10 cent waard. De multiplier is 2x. Ripple gaat naar 50 cent. Dat is -50%MicroWhale schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:12:
[...]
Met XRPDOWN kun je je toch geen bult vallen? Die moet straks (als er een piek komt) wel gaan stijgen. En zo niet, verkoop je hem later... Je wordt toch niet geliquideerd of zo.
De multiplier maakt daar 75% up van. Dus xrpdown gaat naar 17.5 cent.
Nu gaat ripple terug naar 1 dollar. Dit is 100% gain.
Maar de multiplier verandert nu naar 4x, XRP down gaat nu 50 + 25 + 12,5 + 7.25 = 94.75% naar beneden. XRPDOWN is nu 0.9 cent waard.
Terwijl ripple terug op dezelfde prijs is, is XRPdown van 10 cent naar 0.9 cent gegaan.
En dat is de val. De uiteindelijk waarde van elke UP or DOWN token is 0.
Elke leveraged token UP or DOWN graph is een omgekeerde hockey stick, kijk zelf maar.
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 01-02-2021 09:34 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Ja ik heb er nog een stuk of 25.Cogy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:17:
Zijn er hier ook KCS hodlers?
Levert dit niet iets meer op dan staking, mits de volume natuurlijk hoog is?
Inmiddels over de jaren 2 KCS ontvangen aan rewards, maargoed het muntje ooit gekocht aan een dollar of 3 dus dikke vette min

Samen met nog wat muntjes had ik ooit 0.03BTC op Kucoin staan wat nu 0.0015 is. Win.

KuCoin lijkt ietwat geflopt als exchange. Gewoon een Binance kloontje ook. Achteraf beter Huobi kunnen kiezen.
Ik hodl ze maar gewoon, als het ooit nog wat waard wordt misschien leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 09:32 ]
Zero.
Dat is ook wel weer zo, maar ik ga wil ik hem uiteraard pas kopen zodra het moment daar is (naja, 10 seconden ervoor).MicroWhale schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:12:
[...]
Met XRPDOWN kun je je toch geen bult vallen? Die moet straks (als er een piek komt) wel gaan stijgen. En zo niet, verkoop je hem later... Je wordt toch niet geliquideerd of zo.
Met alle respect, is dit niet hetzelfde als gewoon reclame te maken voor die pump, en mensen die op Tweakers meelezen lekker maken?
Die mensen kopen ook munt Z, want willen het niet missen. Dit is onbewust naar mijn idee gewoon pumpen van die munt, nu lees ik ook al reacties wanneer groep X gaat dumpen..
Nou het cirkeltje is rond, waarom wordt hier niet op ingegrepen in dit topic maar wel over GME?
$ alias cd='rm -rf'
Toch iets omlaag, ben er even uitPelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:26:
xrp zit nu op de weerstand van 12 januari.
Ecodan warmtepomp
CME is geen crypto. oh wacht xrp ook niet.. je hebt gelijkdogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:32:
Er wordt enorm vaak verteld "dat er in groep X op telegram op tijdstip Y muntje Z gaat pompen".
Met alle respect, is dit niet hetzelfde als gewoon reclame te maken voor die pump, en mensen die op Tweakers meelezen lekker maken?
Die mensen kopen ook munt Z, want willen het niet missen. Dit is onbewust naar mijn idee gewoon pumpen van die munt, nu lees ik ook al reacties wanneer groep X gaat dumpen..
Nou het cirkeltje is rond, waarom wordt hier niet op ingegrepen in dit topic maar wel over GME?
Zero.
https://isthesqueezesquoze.com/
Om het nog mooier te maken gaat het inderdaad over een shitcoin zoals XRP.. als die pump nou over een coin gaat met goeie tech, dan had ik er nog wat moois ingezien. Aandacht voor de tech etc.Pelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:34:
[...]
CME is geen crypto. oh wacht xrp ook niet.. je hebt gelijk
Als je inkoopt zonder te weten wanneer je winst gaat pakken, ben je niet voorbereid en eindig je waarschijnlijk als (naïeve) bagholder van die munt.(XRP)
$ alias cd='rm -rf'
GME is geen crypto. Daarnaast heb je enigszins een punt, alleen is het wel een beetje een grijs gebied. Je kan het m.i. ook beschouwen als een nieuwswaardig item: "coin x stijgt met double digits, hoe komt dit?". Dit zou ook kunnen gelden voor vergelijkbare ontwikkelingen op /r/CryptoCurrency.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:32:
Er wordt enorm vaak verteld "dat er in groep X op telegram op tijdstip Y muntje Z gaat pompen".
Als je dat soort informatie gaat censureren, dan blijf je bezig, denk ik (ik ben relatief nieuw in dit topic, hoor graag als mensen hier anders over denken). Neemt niet weg dat de oneliners wellicht wat minder kunnen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nu voor een paar tientje kopen om 10 euro te pakken is leuk tijdverdrijf maar is natuurlijk de moeite niet waard, en er is het risico dat er een dump komt na jouw inkoop is altijd aanwezig. Een ieder die hier een graantje wil meepikken, doe het niet. Je kan je geld kwijtraken en dat is zonde..
[ Voor 4% gewijzigd door Lumics op 01-02-2021 09:45 ]
Ik snap dat GME geen crypto is. Maar dat werd glashard verwijderd (ook op andere draadjes geloof ik). Daarentegen staat in de regels dat pumps en dumps initiëren gewoonweg niet toegestaan is.Jedi_Pimp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:39:
[...]
GME is geen crypto. Daarnaast heb je enigszins een punt, alleen is het wel een beetje een grijs gebied. Je kan het m.i. ook beschouwen als een nieuwswaardig item: "coin x stijgt met double digits, hoe komt dit?". Dit zou ook kunnen gelden voor vergelijkbare ontwikkelingen op /r/CryptoCurrency.
Als je dat soort informatie gaat censureren, dan blijf je bezig, denk ik (ik ben relatief nieuw in dit topic, hoor graag als mensen hier anders over denken). Neemt niet weg dat de oneliners wellicht wat minder kunnen.
Je kan dit echt niet vergelijken met "coin X stijgt, hoe komt dit?"
Ik vind het bespreken van Elon Musk en de pump die afgelopen vrijdag volgde heel anders dan een of ander telegram(of andere medium) gerucht en een pump in een shitcoin.
$ alias cd='rm -rf'
Mooie moon.
[ Voor 10% gewijzigd door -Splash- op 01-02-2021 09:47 ]
Dat hangt natuurlijk helemaal van het koop en verkoop moment af of dit rendabel of niet is..-Splash- schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:47:
Je zou maar je BTC verkocht hebben voor XRP.(ik niet)
Mooie moon.
[ Voor 4% gewijzigd door Lumics op 01-02-2021 09:48 ]
/f/image/PKoswQgWhVcc4VytZCsVXqNz.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb sinds de laatste dump mijn order staan rond de .382 fib retracement. Natuurlijk niet gezegd dat we daar nu al naartoe gaan.
Edit: niet de laatste dump, de dump van $0.17 voor de duidelijkheid.
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 01-02-2021 09:49 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Komt wel overeen met de gekke dingen die we tegenwoordig zien. Afgelopen jaar en afgelopen maand-Splash- schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:47:
Mooie moon.
$ alias cd='rm -rf'
Dan kunnen we dit topic wel sluitenLumics schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:43:
Een ieder die hier een graantje wil meepikken, doe het niet. Je kan je geld kwijtraken en dat is zonde..
Ik had voordat die airdrop van XFLR begon ook een plukje XRP gekocht, en uiteraard was ik vergeten die gelijk na de airdrop te verkopen, dus ik bleef met 'n tasje XRP zitten toen ie ontzettend begon te dalen. Nu toch maar verkocht en toch nog een keertje boodschappen erop verdiend. Ik durf het niet meer aan om te wachten tot de pump&dump begint. Ik heb het flauwe vermoeden dat ie vlak ervoor (10 minuten? 2 uur?) in gaat storten.
Succes met XRP, ik blijf er nu van weg.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ta had ik ook maar al mijn spaargeld in CAKE gestopt. Zo werkt het niet, dan kun je net zo goed alles in casino op rood of zwart zetten. Maar met een beetje spelen houd je het leuk, zelfs als je een klein beetje verliest want dan kun je in dit topic de REKT berichten lezen-Splash- schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:47:
Mooie moon.
True, het kan ook net zo hard weer naar beneden gaan.Lumics schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:48:
[...]
Dat hangt natuurlijk helemaal van het koop en verkoop moment af of dit rendabel of niet is..
Als een coin 300% stijgt en er daarna 0.01% daling zichtbaar is, staat het hier al vol met REKTknakworst schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:50:
[...]
zelfs als je een klein beetje verliest want dan kun je in dit topic de REKT berichten lezen
Niemand initieert toch pump en dump hier? Heb ook nog geen links gezien naar dit soort groepen, enkel dat ze er zijn. En overigens... Het idee voor xrp pump, maar iemand met verstand weet dat een dump daarna ook komt. Er wordt nu veel gesproken over Ripple, logisch dat we het hier ook over hebben toch?dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:43:
[...]
Ik snap dat GME geen crypto is. Maar dat werd glashard verwijderd (ook op andere draadjes geloof ik). Daarentegen staat in de regels dat pumps en dumps initiëren gewoonweg niet toegestaan is.
Je kan dit echt niet vergelijken met "coin X stijgt, hoe komt dit?"
Ik vind het bespreken van Elon Musk en de pump die afgelopen vrijdag volgde heel anders dan een of ander telegram(of andere medium) gerucht en een pump in een shitcoin.
Wat is eigenlijk je eigen mening? Je vergelijkt het met GME, en hoe Tweakers reageert. Maar zegt niet wat je zelf vind. Jij wil berichten verwijderd hebben?
[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 09:55 ]
Zero.
Ja dat vind ik ook wel een beetje apart. Iets daalt 10% en meteen doet de helft alsof ze aankomen decennium niet meer kunnen eten. Nou is een grapje erover natuurlijk best leuk op z'n tijd, maar ik snap prima dat de oneliners er een beetje uitgemodereerd worden.PWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Als een coin 300% stijgt en er daarna 0.01% daling zichtbaar is, staat het hier al vol met REKTHet blijkt natuurlijk allemaal een beetje gokken, maar het is nog altijd iets veiliger dan je geld in een online casino stoppen.
Dit is het resultaat:
PancakeSwap: 3.23%
Beefy.Finance: 3.3%
Dan heb je bij PancakSwap geen automatische compound en moet je dus wat BNB betalen om het te compounden of te harvesten.
To zover het mini onderzoek van prof. Promo.
Ik zag een aantal keren de opmerking voorbij komen met "telegram groep met 140000 leden gaat XRP pumpen om tijdstip X". Dat is naar mijn inziens gewoon een pump initiëren hier op Tweakers, als GME meteen verwijderd wordt (ook als simpel OT gesprek wat een paar posts duurt), dan kunnen die opmerkingen over telegram groepen ook weg.lucatoni schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:54:
[...]
Niemand initieert toch pump en dump hier? Heb ook nog geen links gezien naar dit soort groepen, enkel dat ze er zijn. En overigens... Het idee voor xrp pump, maar iemand met verstand weet dat een dump daarna ook komt. Er wordt nu veel gesproken over Ripple, logisch dat we het hier ook over hebben toch?
Wat is eigenlijk je eigen mening? Je vergelijkt het met GME, en hoe Tweakers reageert. Maar zegt niet wat je zelf vind. Jij wil berichten verwijderd hebben?
Edit:
Ik wil nog even toevoegen, zonder linkjes of iets zijn die opmerkingen nog minder waard.. Anders kan ik ook wel een aantal keer roepen dat munt X op tijdstip Y gaat pumpen. Grote kans dat iemand een flufje aanschaft als dat gerucht 3 keer herhaald wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door dogtagz op 01-02-2021 10:02 ]
$ alias cd='rm -rf'
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 10:01 ]
Zero.
Flinke bag...
Me 2Pelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:54:
Verkocht, vallen net onder de 7 ma op de 3min chart. Kijk weer even de kat uit de boom.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ecodan warmtepomp
Nee... XLM volgt al jaren XRPTwee Dee schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:02:
Zijn er een paar mensen per ongeluk XLM aan het pompen geweest? Omdat het ook begint met X???
Had een sell order voor Ripple op €0.65, die perongeluk verlaagd onder de market value dus die execute instant. 1 candle later dik rood.Ducksy88 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 01:22:
[...]
Mijn buys staan iets minder agressief en mocht er toch een spurt omhoog zijn pak ik wat winstjes.
Toch weer in XRP gestapt en mssn pak ik nog wat Ada op als die samen met BTC naar beneden duikt.
Morgen geen crypto maar stonks dagSlaap lekker
Twee pumps 40-50% gepakt
Meer BTC en ETH voor Ducksy
Nu je het zegt daagt er iets ja. Had er de laatste tijd geen erg meer in omdat XLM iets meer op eigen houtje beweegt, minder last heeft van SEC gedoe van Ripple.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Buy high sell low -0,1% REKTPWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Als een coin 300% stijgt en er daarna 0.01% daling zichtbaar is, staat het hier al vol met REKTHet blijkt natuurlijk allemaal een beetje gokken, maar het is nog altijd iets veiliger dan je geld in een online casino stoppen.

Ecodan warmtepomp
[ Voor 91% gewijzigd door jvp op 01-02-2021 10:46 ]
Hoe kan GME ontopic zijn...? Dit is een topic over crypto.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Ik zag een aantal keren de opmerking voorbij komen met "telegram groep met 140000 leden gaat XRP pumpen om tijdstip X". Dat is naar mijn inziens gewoon een pump initiëren hier op Tweakers, als GME meteen verwijderd wordt (ook als simpel OT gesprek wat een paar posts duurt), dan kunnen die opmerkingen over telegram groepen ook weg.
Edit:
Ik wil nog even toevoegen, zonder linkjes of iets zijn die opmerkingen nog minder waard.. Anders kan ik ook wel een aantal keer roepen dat munt X op tijdstip Y gaat pumpen. Grote kans dat iemand een flufje aanschaft als dat gerucht 3 keer herhaald wordt.
Ik vind het interessant wat daar gebeurt hoor en lees graag mee. Maar om nu te zeggen GME=crypto want OT, neuuh.
In retrospect, it was inevitable
Vroeger wel geweest of het was op een ander soort website, was weinig animo en maakte het alleen maar nog onoverzichtelijker.jvp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:14:
Ik weet dat Discord berichten niet toegestaan zijn in dit topic. Maar toch stiekem de vraag: Waarom is er op de Tweakers Discord geen crypto kanaal of zie ik deze compleet over het hoofd?
Heb al moeite om dit topic bij te houden zit echt niet te wacht op nog een tweakers topic op andere mediums
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!