Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.712 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
Cake.nu nog de moeite waard dan ? Of heb ik die boot al gemist ?

Snap er de ballen van als ik jullie comments lees.
ik volg hier ook recent. Ik moet zeggen dat ik hier een hoop achterlijke commentaar lees. Zitten hier geen mods ofzo?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:39:
[...]

Ik heb geen flauw idee aan welk ecosysteem CAKE aan verbonden is. Ik weet wel dat onder anderen UNI de markt beheerst op het moment... Sommige van die DeFi namen gaan me echt te ver. Zal wel een post-millenial ding zijn of zo die "grappige" namen, maar ik houd me er niet mee bezig.
Cake is Binance Smart Chain.

He, en dit is nog eten. Ik zag ook al Drugs voorbijkomen op het Thug netwerk. Wel 335500% APY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:11

Chaes

#HODL

zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
Mijn BiFi worstje doet het ook nog altijd lekker.
Gister mijn hoeveelheid verdubbelt. Vandaag behoorlijke stijging weer ondergaan.
Laten we hopen dat het project richting YFI achtige proporties gaat!
Hoe kom je aan die coin dan? Alleen verhandelbaar op Pancakeswap ( 7(8)7 ) zie ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:43:
[...]

Hoe kom je aan die coin dan? Alleen verhandelbaar op Pancakeswap ( 7(8)7 ) zie ik?
Gebruik -> openocean.io
Die splitst je order op tussen streetswap en pancakeswap met de best mogelijke verhouding (meestal) maar voor de zekerheid altijd even alle 3 naast elkaar leggen en vergelijken wat voor jou order de beste deal oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
Cake.nu nog de moeite waard dan ? Of heb ik die boot al gemist ?

Snap er de ballen van als ik jullie comments lees.
Ja. Je krijgt via Beefy momenteel 288% APY. Of, aangezien dat niet zo stabiel is, momenteel 0,39% rente per etmaal (!!!)

CAKE zelf is ook nog eens in 2 dagen van 1,20 naar bijna 2 dollar gestegen. Mijn gevoel is dat je nog ruim op tijd bent. Tenzij CAKE compleet faalt.

Ik heb dus geen idee wat het is, hè. Maar ik dacht, ik waag eens een gok. Bitcoin kon je vroeger ook gratis uit de kraan tappen.

Het is wel high risk high reward natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Scifo83 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:40:
[...]

ik volg hier ook recent. Ik moet zeggen dat ik hier een hoop achterlijke commentaar lees. Zitten hier geen mods ofzo?
Achterlijk commentaar? Heb je een voorbeeld? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
[...]

Klopt. Net als Cake. Daarna mooi in the vault gooien. Ik beefy.finance. Auto compound.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Ja. Je krijgt via Beefy momenteel 288% APY. Of, aangezien dat niet zo stabiel is, momenteel 0,39% rente per etmaal (!!!)

CAKE zelf is ook nog eens in 2 dagen van 1,20 naar bijna 2 dollar gestegen. Mijn gevoel is dat je nog ruim op tijd bent. Tenzij CAKE compleet faalt.

Ik heb dus geen idee wat het is, hè. Maar ik dacht, ik waag eens een gok. Bitcoin kon je vroeger ook gratis uit de kraan tappen.

Dat denk ik dus ook. Pancake swap is in mijn ogen een beetje de UNI van BSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Klopt. Net als Cake. Daarna mooi in the vault gooien. Ik beefy.finance. Auto compound.
ik klop de cake daarna wifi met de auto in de vault :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:41:
[...]

Cake is Binance Smart Chain.

He, en dit is nog eten. Ik zag ook al Drugs voorbijkomen op het Thug netwerk. Wel 335500% APY.
Hahaa, echt? Ik word oud. In 2017 had je al die wietcoins in Amerika. Maar dat speelde toen ook tijdens dat hele legaliseringsdebat daar, dus daar werd mooi op ingespeeld.
[...]

Dat is dus één van mijn criteria: Als het niet 'breed' verkrijgbaar is, moet ik een verdomd goede reden hebben om er een extra wallet/exchange account/ etc... voor aan te maken en allerlei transactie en swap-fees aan kwijt te raken.

Het argument "ja, maar als het breed verkrijgbaar is, dan ben je al te laat!" gaat niet op, want ik wil alleen maar dingen kopen die écht toekomst (lijken te) hebben. Niet iets wat ergens in een obscuur hoekje zit en waarvan je hoopt (en waarvan iedereen hard roep) dat het ooit de markt gaat veroveren.... maar nog steeds nergens normaal te verkrijgen is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
Ik vond dit wel een mooie, van https://twitter.com/beefy.../1355844365034385414?s=20

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcl_rRjmnJKFRyebz0XoAGAQ9Cs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOMmhvVjuTKKocX5DbprnOgp.jpg?f=fotoalbum_large

Ter aanvulling:
Average Gas price on BSC = ~ 22 Gwei = ~ $0.01 (<- 22 Gwei BNB is way less actually, 0.000000966 usd, use https://bscscan.com/chart/gasprice )
Average Gas price on ETH = ~ 132 Gwei = ~ $3.65 (https://etherscan.io/gastracker)

[ Voor 20% gewijzigd door mjoaris op 31-01-2021 20:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:09
Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:32:
Dat Nexo gaat ook best wel prima eigenlijk hè. Lekker interest vergaren en die stijgt dan ook zelf nog eens mooi in waarde.
ik doe ook mee, ik zit er nu met ongeveer redelijk bedrag in, maar ben wat weerhoudend me om nog enkele keren mijn huidige inleg "in te steken".

wat als ik er morgen niet meer aankan?

voor de duidelijkheid, ik gebruik nexo om mijn fiat te parkeren in euro's en "speel" er dus niet mee, het hoofddoel is om nexo als intrest en divident te sprokkelen. maar hoe "betrouwbaar" is deze partij om er "gerust" 50k + te parkeren wetende dat dit geen geld is die ik kan missen "als het misgaat" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
MicroWhale schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:47:
[...]

[...]

Dat is dus één van mijn criteria: Als het niet 'breed' verkrijgbaar is, moet ik een verdomd goede reden hebben om er een extra wallet/exchange account/ etc... voor aan te maken en allerlei transactie en swap-fees aan kwijt te raken.

Het argument "ja, maar als het breed verkrijgbaar is, dan ben je al te laat!" gaat niet op, want ik wil alleen maar dingen kopen die écht toekomst (lijken te) hebben. Niet iets wat ergens in een obscuur hoekje zit en waarvan je hoopt (en waarvan iedereen hard roep) dat het ooit de markt gaat veroveren.... maar nog steeds nergens normaal te verkrijgen is.
Je MetaMask of TrustWallet is genoeg hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

mathiasc schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:48:
[...]

ik doe ook mee, ik zit er nu met ongeveer redelijk bedrag in, maar ben wat weerhoudend me om nog enkele keren mijn huidige inleg "in te steken".

voor de duidelijkheid, ik gebruik nexo om mijn fiat te parkeren in euro's en "speel" er dus niet mee, het hoofddoel is om nexo als intrest en divident te sprokkelen. maar hoe "betrouwbaar" is deze partij om er "gerust" 50k + te parkeren wetende dat dit geen geld is die ik kan missen "als het misgaat" ?
Denk zelf dat hun business model niet al te sustainable is. In een langdurige bear market zullen ze het dan ook niet lang volhouden gok ik zo. Zou er dus ook geen 50k in stoppen, en zeker niet als je het niet kan missen.

Er zijn zat veiligere alternatieven waarmee je alsnog een mooie interest kunt pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mathiasc schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:48:
[...]

Geld dat je niet kan missen als het fout gaat zou ik toch lekker op de ouderwetsche bank houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

oNo

mannowlahn schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:28:
[...]

10 cent ja? Dat is idd wel een behoorlijk gok.
Dat hele crypto is gokken joh :+

(ik wil geen oude discussies aanwakkeren >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:39
[...]

Dus in in een half jaar (180 dagen) verdubbeld je de initiële inzet van hoeveelheid cake ?

En als cake dan ook nog eens stijgt in prijs op een exchange dan heb je dubbel kassa.

Waar is die hoge apy op gebaseerd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Gebruik -> openocean.io
Die splitst je order op tussen streetswap en pancakeswap met de best mogelijke verhouding (meestal) maar voor de zekerheid altijd even alle 3 naast elkaar leggen en vergelijken wat voor jou order de beste deal oplevert.
Oké ik heb geen idee waar je het over hebt, geen van die namen komt me bekend voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Ik ga jouw calls beter volgen. Je gaat volgens mij redelijk goed en handelt niet te snel emotioneel. Ondergetekende heeft daar wel last van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:30
mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
[...]

Mensen kijk nou verder dan CAKE, Beefy.finance gaat dubbel zo hard :9

[Afbeelding]
Dit kan toch niet kloppen? Ik weet dat Kebab lekker is maar ... 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1g1739DfqNpyV3qUwxZEYpFy1c0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fPvMRRdrH5zWvdRegzg47dlr.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:51:
[...]

Denk zelf dat hun business model niet al te sustainable is. In een langdurige bear market zullen ze het dan ook niet lang volhouden gok ik zo. Zou er dus ook geen 50k in stoppen, en zeker niet als je het niet kan missen.

Er zijn zat veiligere alternatieven waarmee je alsnog een mooie interest kunt pakken.
dat het niet "sustainable" is ben ik volledig met je eens, echter onder het motto "pak alles wat je kan" denk ik dan, wat ik heb, heb ik. als men de intrest verlaagd kan ik dan nog zien hoe/wat.

hetgeen me zorgen baart is dat ik er "plots" niet meer zou aankunnen.

en idd de ouderwetse bank is sowieso de safe haven, met garanties en al ... enkel de intrest en dividend ontbreekt ietwat :+ .

en die weak hands hé ... t'is zo snel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
[...]

Ben zelf niet zo van het gokken :+
En toch zit ik ook bij NEXO

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

-O-

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

mathiasc schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:55:
[...]

dat het niet "sustainable" is ben ik volledig met je eens, echter onder het motto "pak alles wat je kan" denk ik dan, wat ik heb, heb ik. als men de intrest verlaagd kan ik dan nog zien hoe/wat.

en idd de ouderwetse bank is sowieso de safe haven, met garanties en al ... enkel de intrest en dividend ontbreekt ietwat :+ .

Ik geloof dat je tot $100k verzekerd bent op Nexo. Maar goed, je weet nooit wat er kan gebeuren.
Ik refereerde niet naar de bank. Daar vang je namelijk geen rente meer op tegenwoordig. Check eens Binance flexible of locked staking. Zit je ook al gauw op een aantal procent per jaar. Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden, bijv. staken via Atomic wallet etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
DutchCrownNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:54:
[...]

[Afbeelding]
Het is een 1 op 1 kopie van Pancakeswap.
Ik heb toevallig mijn inleg kunnen verdubbelen in 1 dag. Vrijdag gekocht en zaterdag de deur uit gedaan.

Vooral omdat de groei echt heel hard ging en de kans op een rugpull me zenuwachtig maakte. Ergens op hun website werd je bij overview of information of iets ook doorgestuurd naar pancakeswap nog.
Blijkt na een prijs crash toch wel weer te houden... ik weet het niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
[...]

288% ?

Ik zie hiere en hoger apy ?

Hebben we het over hetzelfde ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bANGg3QLRHUcN9aTSmV7NYQZhDk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tblmwRnyBVBNSM8zrm7D2Dpi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:55:
[...]

Ben zelf niet zo van het gokken :+
En toch zit ik ook bij NEXO
Jij wil gewoon doekoes catchen net als ik _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Dat vraag ik me af. Ik denk wel dat het tijdens een bear markt minder lucratief is, maar het zijn eigenlijk vooral instant leningen tegen hoge maar schappelijke rentes -maar ze mogen dat onderpand dus gewoon liquideren als ze het echt nodig vinden. Ik vind het vooral een potentieel vrij onsympathiek bedrijfsmodel.

Maar ze hebben een gouden toekomst: ze zijn nu betaalkaarten aan het uitrollen waarbij je je Crypto niet verkoopt, maar er een lening op neemt. Voor een Nederlander is dat minder relvant, maar bijvoorbeeld België en Frankrijk rekenen 30% belasting op de koerswinst als je je crypto verkoopt. Maar bij Nexo hoef je dus niet te verkopen. (Zelf voor een Nederlander kan het trouwens een manier zijn om op 1 januari je box3 vermogen kunstmatig te verlagen.)

Maar zou ik 50k bij Nexo zetten... ik weet het niet. Ik weet wel dat je de baas van Nexo vrij makkelijk kan vinden trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
DutchCrownNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:54:
[...]

[Afbeelding]
Weet wel, zonder wallet gekoppeld kloppen de APY's vrijwel nooit. Maar het klopt wel, dat van KEBAB. Hoe legit het is geen idee, ik stap daar niet in. Voor mij zit er een grens aan de risk in "high risk high reward". Bovendien is dat niet iets waar de devs van beefy.finance op focussen, maar de community kan ook wat aanvragen wat enkel door de devs gecontroleerd wordt. Dat is in dit geval ook gebeurd. Voor zo ver ik weet is KEBAB een clone van Pancakeswap. Verder niet in verdiept. Maar die APY is nu waarheid, hoelang zoiets sustainable is geen idee. Maar als je het mij vraagt niet bijster lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
En helaas kan je zowel met pancakeswap als streetswap geen trust wallet connecten zonder op iOS testflight te installeren en een beta versie van de trust wallet te met dApps browser.

Via een normale browser werkt het gewoon niet. Je krijgt je trust wallet niet geconnect en ik ga er niet nog een wallet voor aanmaken.

Geen BIFI voor mij dus :(

PS: Kebabswap zelfde issue trouwens, maar dat is idd (zo naar het lijkt) een clone van pancakeswap, dus zelfde issue: blank page en JS errors in de console.

[ Voor 18% gewijzigd door Korvaag op 31-01-2021 21:01 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:59:
[...]

288% ?

[Afbeelding]
Zolang je geen wallet koppelt kloppen de APY'S niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:59:
[...]

Dat vraag ik me af. Ik denk wel dat het tijdens een bear markt minder lucratief is, maar het zijn eigenlijk vooral instant leningen tegen hoge maar schappelijke rentes -maar ze mogen dat onderpand dus gewoon liquideren als ze het echt nodig vinden. Ik vind het vooral een potentieel vrij onsympathiek bedrijfsmodel.

Maar ze hebben een gouden toekomst: ze zijn nu betaalkaarten aan het uitrollen waarbij je je Crypto niet verkoopt, maar er een lening op neemt. Voor een Nederlander is dat minder relvant, maar bijvoorbeeld België en Frankrijk rekenen 30% belasting op de koerswinst als je je crypto verkoopt. Maar bij Nexo hoef je dus niet te verkopen. (Zelf voor een Nederlander kan het trouwens een manier zijn om op 1 januari je box3 vermogen kunstmatig te verlagen.)

Maar zou ik 50k bij Nexo zetten... ik weet het niet. Ik weet wel dat je de baas van Nexo vrij makkelijk kan vinden trouwens.
De credit lines zijn inderdaad waar ze het van moeten hebben. Vraag me daarom toch af waarom iemand een lening wil afsluiten tegen zo'n hoge rente. Heb me niet helemaal in die leningen verdiept maar lijkt me dat er toch talloze goedkopere manieren moeten zijn in de crypto space om aan leningen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:00:
En helaas kan je zowel met pancakeswap als streetswap geen trust wallet connecten zonder op iOS testflight te installeren en een beta versie van de trust wallet te met dApps browser.

Via een normale browser werkt het gewoon niet. Je krijgt je trust wallet niet geconnect en ik ga er niet nog een wallet voor aanmaken.

Geen BIFI voor mij dus :(

PS: Kebabswap zelfde issue trouwens, maar dat is idd (zo naar het lijkt) een clone van pancakeswap, dus zelfde issue: blank page en JS errors in de console.
Of je zet je MacBook even aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:59:
[...]

Ik weet wel dat je de baas van Nexo vrij makkelijk kan vinden trouwens.
heb je even een linkje met die gegevens aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Of je zet je MacBook even aan?
Ik heb het inmiddels op drie PC's geprobeerd. Het werkt gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:30
mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:00:
[...]

Weet wel, zonder wallet gekoppeld kloppen de APY's vrijwel nooit. Maar het klopt wel, dat van KEBAB. Hoe legit het is geen idee, ik stap daar niet in. Voor mij zit er een grens aan de risk in "high risk high reward". Bovendien is dat niet iets waar de devs van beefy.finance op focussen, maar de community kan ook wat aanvragen wat enkel door de devs gecontroleerd wordt. Dat is in dit geval ook gebeurd. Voor zo ver ik weet is KEBAB een clone van Pancakeswap. Verder niet in verdiept. Maar die APY is nu waarheid, hoelang zoiets sustainable is geen idee. Maar als je het mij vraagt niet bijster lang.
Ah vandaar!
Overigens na koppelen wallet (die leeg is) staat hij alsnog op een goede 278K % _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:02:
[...]

Ik heb het inmiddels op drie PC's geprobeerd. Het werkt gewoon niet.
Bijzonder. Hier op de MBA en een Windows laptop nul problemen.
Gebruik zelf MetaMask

[ Voor 4% gewijzigd door zer0l op 31-01-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybeoh
  • Laatst online: 02-02-2021
Ivm bitcoin, ik las hier paar dagen terug dat er morgen iets was ( uiteenzetting van iemand ofzoiets) Wat is dit juist en welke invloed kan dit hebben op de prijs?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

288% ?

[Afbeelding]
Voel me echt dom bij dat beefy.finance en sushi etc. Ik snap dat het soort van decentralised exchanges zijn, maar als ik erop klik snap ik geen hol van de interface en wat er allemaal gebeurt. Voel me echt een bejaarde die met een kwijlbakkie naar zn scherm loopt te turen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

288% ?

[Afbeelding]
ja, we hebben het over hetzelfde. Maar zonder gekoppelde wallet is het inderdaad fout. Soms hoger, soms lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
DutchCrownNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Ah vandaar!
Overigens na koppelen wallet (die leeg is) staat hij alsnog op een goede 278K % _O-
Ja het is bizar. Niet voor mij weggelegd. Er zijn mensen die hier een sport van maken: als een van de eersten er in inkopen, zodat ze een zo hoog mogelijke APY zo vroeg mogelijk meepakken. Gaan vaak gemakkelijk x5 of meer. En even vaak trappen ze in scams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mannen, jullie maken mij een beetje lekker met allerlei Beef en Pancake berichten.
Ik ben van plan om gewoon nog een tijdje door te hodlen, en dan is die rente toch wel interessant moet ik zeggen.
Wat mij tegenhoud: ik wil geen nieuwe shitcoinachtige tafarelen meer doormaken. Ergens staken en eraf halen met m'n ledger of iets dergelijks prima maar niet al die bijkomstige moeilijkheden.. (Ben ook maar een digibeet).
Zo'n Nexo klinkt daarom ook wel aantrekkelijk.. 8% per jaar..
Hoeveel krijg ik bij mn vertrouwde Binance eigenlijk in de vault?

Bah de greedy kant van mij toont zich haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Aarebe1 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:06:
Mannen, jullie maken mij een beetje lekker met allerlei Beef en Pancake berichten.
Ik ben van plan om gewoon nog een tijdje door te hodlen, en dan is die rente toch wel interessant moet ik zeggen.
Wat mij tegenhoud: ik wil geen nieuwe shitcoinachtige tafarelen meer doormaken. Ergens staken en eraf halen met m'n ledger of iets dergelijks prima maar niet al die bijkomstige moeilijkheden.. (Ben ook maar een digibeet).

DYOR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Bijzonder. Hier op de MBA en een Windows laptop nul problemen.
Gebruik zelf MetaMask
Iphone: Firefox en Safari
Win 10 workstation: Firefox, IE en Brave
Win 10 laptop: Chrome en FF

De browser op de PC geeft bij connect wallet de optie 'download wallet'. Ja lekkere heren, nog nooit van walletconnect gehoord ? Het kan zomaar voorkomen dat mensen dit niet met hun mobiel doen. Op de telefoon krijg je een 'popup' zonder opties.

Pancakeswap geeft op alle browsers na de QRcode (als ie die al geeft) een witte pagina met JS errors. Het is gewoon 1 grote zooi.

Beefy Finance doet het verder prima overigens. Op alle devices. Die snapt blijkbaar wel wat een Trust Wallet is in tegenstelling tot de sites die het alleen maar zeggen te snappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Korvaag op 31-01-2021 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Wat ik trouwens nog vergeten ben na mijn tirade donderdag en vrijdag over BLOX:
De afloop was godzijdank nog “gunstig”. 500 euries op 2 cent kunnen verkopen op 4,4 cent. Dit zo’n 24 uren na de aankoop op donderdag.
Maar mijn mening blijft hetzelfde: Geen BLOX meer voor mij om ff snel wat DOGE zin te slaan. Foutje bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:53
doge gaat ook weer omhoog, jammer wou nog wat kopen vanmorgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Nee. Te lui voor. Ben vooral goed in hodlen..
Een eventuele plug and play voor rente overweeg ik, verder eigenlijk niet haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:07:
[...]

De browser op de PC geeft bij connect wallet de optie 'download wallet'. Ja lekkere heren, nog nooit van walletconnect gehoord ? Het kan zomaar voorkomen dat mensen dit niet met hun mobiel doen. Op de telefoon krijg je een 'popup' zonder opties.

Pancakeswap geeft op alle browsers na de QRcode (als ie die al geeft) een witte pagina met JS errors. Het is gewoon 1 grote zooi.
Staat je wallet wel ingesteld op het Binance Smart Chain netwerk? Apart dat het niet werkt man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
DarkShadow schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:05:
[...]

Voel me echt dom bij dat beefy.finance en sushi etc. Ik snap dat het soort van decentralised exchanges zijn, maar als ik erop klik snap ik geen hol van de interface en wat er allemaal gebeurt. Voel me echt een bejaarde die met een kwijlbakkie naar zn scherm loopt te turen.
Wat is staken ?

Waar komen de gegenereerde muntje vandaan ?

waarom klinkt geld printen zo onwerkelijk. 8)7

Als ik bij de Appie een pak pannenkoeken koop en die in een kluis leg zijn het er morgen ook geen 2 pakken pannenkoeken

Eli5 iemand ?

[ Voor 11% gewijzigd door Palindrome op 31-01-2021 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:01:
[...]

De credit lines zijn inderdaad waar ze het van moeten hebben. Vraag me daarom toch af waarom iemand een lening wil afsluiten tegen zo'n hoge rente. Heb me niet helemaal in die leningen verdiept maar lijkt me dat er toch talloze goedkopere manieren moeten zijn in de crypto space om aan leningen te komen.
Even een voorbeeld: stel ik kan niet goedkoop lenen voor bijvoorbeeld een auto. Een persoonlijk lening is in Nederland al gauw 10%, maar stel je voor dat het in landen als Roemenië al gauw tegen de 25% zit.
Nexo geeft tegen hooguit 12,9%, en met genoeg NEXO in kas zelfs tegen 5,9%. Daarbij krijg je in NL relatief makkelijk een lening. Maar goed, stel ik wil een auto kopen, tweedehandsje, voor 8k euro.
Dan kan ik natuurlijk 0,3 btc verkopen. Maar dat is oerstom, want op 30 juni staat BTC op 120k Euro - en dan was die 0,3 btc 38k waard geweest. Dure auto zo.Dus dan kan ik beter 8k van Nexo lenen, niet?

Maar over het algemeen, NEXO is bedacht door een stel Bulgaren die eerder bij een soort loanshark werkten die op Oost-Europa en Spanje was gericht, dus ik denk niet dat Nederlanders een briljant verdienmodel voor ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Staat je wallet wel ingesteld op het Binance Smart Chain netwerk? Apart dat het niet werkt man!
Jeps. Ik kan vanaf Binance ook prima dingen versturen via BSC. Zo heb ik CAKE er ook op gekregen. Werkt prima.

Eea lijkt wel te werken met de beta van trust wallet met daarin de dApps browser. Deze beta is beta omdat van de iOS voorwaarden de dApps browser eruit gesloopt moest worden. De standaard trust wallet heeft hem dus niet meer. Ik ga echter geen Testflight app installeren van Apple om daarmee een beta te installeren van trust wallet om dan misschien een wel werkende DEX te hebben. Ahwell. Dan maar geen BIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:12:
[...]

Jeps. Ik kan vanaf Binance ook prima dingen versturen via BSC. Zo heb ik CAKE er ook op gekregen. Werkt prima.

Eea lijkt wel te werken met de beta van trust wallet met daarin de dApps browser. Deze beta is beta omdat van de iOS voorwaarden de dApps browser eruit gesloopt moest worden. De standaard trust wallet heeft hem dus niet meer. Ik ga echter geen Testflight app installeren van Apple om daarmee een beta te installeren van trust wallet om dan misschien een wel werkende DEX te hebben. Ahwell. Dan maar geen BIFI.
Balen.. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:06:

Ik zit ook bij Nexo, voelt fijn, werkt goed, goede support zelfs... die zou ik best vertrouwen met 10k.

Pankcake in Beef niet - al zou ik momenteel dus met 6k daar m'n hypotheek maandelijks kunnen betalen 8)7

Maar, beste @Aarebe1 , vind je USDT ook een shitcoin? Want die staat nu lekker 55,5% te doen in Beefy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:55
mathiasc schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:55:
[...]

Ik zou Nexo niet beschouwen als alternatief voor je spaarrekening. Daarvoor is de hele markt nog veel te instabiel. Die garanties zijn echt niets waard als de boel in elkaar stort. Ik had zelf mijn bij elkaar gespaarde geld uit mijn krantenwijk destijds bij Icesave staan en daar heeft de staat ondanks de garanties vooraf behoorlijk hard aan moeten trekken voordat ik dat terug zag. Bij Nexo komt niemand je helpen om je geld terug te krijgen als het mis gaat. In het scenario waar de macro-economische bubbel barst (in mijn ogen niet geheel onwaarschijnlijk) verwacht ik niet dat je dan nog wat terug ziet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:01
Ik snap ook geen bal van heel dat cake sushi beef teriyaki verhaal..

Koop wel gewoon een paar munten voor de hodl. Nexo heb ik een tijdje gedaan, uiteindelijk een leuke rente, maar om mijn nexo weer van de hand te doen was ik weer 10 euro kwijt.. hoop gedoe, voor uiteindelijk een paar knikkercenten. En dan zat ik er met een heel aardig bedrag in.

Ps. Wat een vreselijk rode dag weer..

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 31-01-2021 21:17 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 14:15
Waar zou ik euro's kunnen parkeren behalve Nexo waar je interest op krijgt? Maar dan niet via mijn bankrekening, gewoon crypto verkopen op de site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:11:
[...]

Even een voorbeeld: stel ik kan niet goedkoop lenen voor bijvoorbeeld een auto. Een persoonlijk lening is in Nederland al gauw 10%, maar stel je voor dat het in landen als Roemenië al gauw tegen de 25% zit.
Nexo geeft tegen hooguit 12,9%, en met genoeg NEXO in kas zelfs tegen 5,9%. Daarbij krijg je in NL relatief makkelijk een lening. Maar goed, stel ik wil een auto kopen, tweedehandsje, voor 8k euro.
Dan kan ik natuurlijk 0,3 btc verkopen. Maar dat is oerstom, want op 30 juni staat BTC op 120k Euro - en dan was die 0,3 btc 38k waard geweest. Dure auto zo.Dus dan kan ik beter 8k van Nexo lenen, niet?

Maar over het algemeen, NEXO is bedacht door een stel Bulgaren die eerder bij een soort loanshark werkten die op Oost-Europa en Spanje was gericht, dus ik denk niet dat Nederlanders een briljant verdienmodel voor ze zijn.
Dacht dat de rente op persoonlijke leningen wel wat lager zou liggen in het huidige klimaat. Dan zijn de rentes die zij vragen nog wel acceptabel inderdaad, zij het wat minder voor Nederlanders.

Enfin, leuke analogie. Laat even weten welke bak het wordt 8) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

[...]

Lolwut, loop je wel vaker een borrel binnen waarop je roept "jezus wat een achterlijke gesprekken, niemand die er wat van zegt?" Mooie binnenkomers :')

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:15:
Ik snap ook geen bal van heel dat cake sushi beef teriyaki verhaal..

Koop wel gewoon een paar munten voor de hodl. Nexo heb ik een tijdje gedaan, uiteindelijk een leuke rente, maar om mijn nexo weer van de hand te doen was ik weer 10 euro kwijt.. hoop gedoe, voor uiteindelijk een paar knikkercenten. En dan zat ik er met een heel aardig bedrag in.

Ps. Wat een vreselijk rode dag weer..
Wordt dat Nexo ooit nog gelist op grotere exchanges als Binance denk je? Zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:15:
[...]

Ik zit ook bij Nexo, voelt fijn, werkt goed, goede support zelfs... die zou ik best vertrouwen met 10k.

Pankcake in Beef niet - al zou ik momenteel dus met 6k daar m'n hypotheek maandelijks kunnen betalen 8)7

Maar, beste @Aarebe1 , vind je USDT ook een shitcoin? Want die staat nu lekker 55,5% te doen in Beefy.
Haha! Das een goeie! Ik probeer me vooral op satoshis te focussen.. Maar 55% is lekker natuurlijk..
Zal eens kijken hoe dat werkt.. Neem aan dat ze niet op m'n Binance te vinden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Wordt dat Nexo ooit nog gelist op grotere exchanges als Binance denk je? Zou ideaal zijn.
Dat zou het wel aantrekkelijker maken idd

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
maar pancakeswap zit binance toch ook achter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Chaes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:18:
[...]

Dacht dat de rente op persoonlijke leningen wel wat lager zou liggen in het huidige klimaat. Dan zijn de rentes die zij vragen nog wel acceptabel inderdaad, zij het wat minder voor Nederlanders.

Enfin, leuke analogie. Laat even weten welke bak het wordt 8) .
Even gecheckt, ik zie inderdaad rond de 6% nu ook.

En een Lambo natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Beefy Finance doet het verder prima overigens. Op alle devices. Die snapt blijkbaar wel wat een Trust Wallet is in tegenstelling tot de sites die het alleen maar zeggen te snappen.
Heb je een pihole raspberry kastje in je netwerk draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

zer0l schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:07:
Wat ik trouwens nog vergeten ben na mijn tirade donderdag en vrijdag over BLOX:
De afloop was godzijdank nog “gunstig”. 500 euries op 2 cent kunnen verkopen op 4,4 cent. Dit zo’n 24 uren na de aankoop op donderdag.
Maar mijn mening blijft hetzelfde: Geen BLOX meer voor mij om ff snel wat DOGE zin te slaan. Foutje bedankt.
Zelfde hier. Ik ben op 1 van de transacties echter wel 20% verloren omdat ik niet op tijd kon verkopen (defaankoop heeft 24uur vast gestaan) en ik heb tientallen procenten gemist omdat ik de eerste keer te snel uitgestapt was en niet meer in kon stappen.

Ook hier nooit meer Blox. Binance nu verified.

Heb op Blox gemeld dat ik m'n toestemming intrek om gebruik te maken van al m'n persoonsgegevens en daarmee dus ook de account ophef. Nu alleen nog een dingetje dat ik dat moet doen door een email te sturen met het exacte adres waarmee ik geregistreerd ben. Echter heb ik in mijn Gmail puntjes zitten , die ik nooit typ bij registraties. Dat werkt prima maar ik kan geen uitgaande e-mail opstellen met hetgadresnzonder puntjes... Tbc

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bitcoin ziet er op de weekly twijfelachtig uit. De huidige candle is een zogenaamde doji, die heel vaak een ommekeer in de trend markeert. De afgelopen 2 weken is die trend dalend geweest, dus dat kan positief uitpakken. Ik neig naar bullish ivm de mooie bounce op de MA7. Over een paar uurtjes zullen we weten of deze candle rood of groen sluit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oiE92akKwa0sIbTwFew3YD64h4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qFDr4uLdfgImn41HhwbTVsTm.png?f=fotoalbum_large

De 3D: Onduidelijk, ik neig naar dalen. Hier verwacht ik eerst 30k ivm de onderkant van één van de vorige candles.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vrAbffQ1qi-fHvGJKxrNRv2kL4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QZYRgO4zUeIoZdfgne965t7f.png?f=fotoalbum_large

Op de 1D heeft de Elon Musk candle Bitcoin door de MA25 heen gedrukt, maar Bitcoin is er inmiddels weer onder gedaald en zojuist op de MA7 gebounced. Zit dus tussen de MA25 en MA7, waarbij de MA25 met meer gewicht er boven ligt. Zal niet makkelijk worden om die te doorbreken. Het feit dat we na die enorme pump van een paar dagen geleden weer zo'n eind zijn gedaald is geen bullish signaal. Ook hier verwacht ik eerst 30k ivm de onderkant van één van de vorige candles.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3G81bbOVfk1qj_M5cIPx7t0GwVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yqOqDwrlLJoN0uZMXOWpQTWX.png?f=fotoalbum_large

De 4H: Bearish, punt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaHD_ZRV6VoEzsN1Xp_20CKruTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZJVuDuXoZtCHmuBth7Wqn1iZ.png?f=fotoalbum_large

Zoals altijd kan het alle kanten op. Ik vermoed in ieder geval eerst nog een 30k test, omdat dat niveau op 2 van de charts de onderkant van een vorige candle was, maar ook de MA7 op de 1W is. Daarna twijfel ik, de 30k kan het begeven en dan is 24k-28k prima mogelijk. Als de 30k het kan houden, dan zie ik tot 34k voldoende ruimte, maar tussen de 34k-35k wordt het weer moeilijk. Met andere woorden: Ik hou op dit moment meer rekening met een daling dan een stijging. Ik zit vanaf 33.5k in USDT en blijf daar waarschijnlijk vannacht ook in zitten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:12:
[...]

Installer niet zomaar een TestFlight app, ken je de developers goed genoeg?. Waarom is deze app niet beschikbaar in de App Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybeoh
  • Laatst online: 02-02-2021
Wat staat er morgen te gebeuren ivm bitcoin? En welke invloed zou dit kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dank voor de analyse. Zit ook vanaf 33.5k in usdt. Twijfelde bij 34.5, omdat ik een lekkere stijging had meegepakt. Maar was bang voor een verhelderende tweet van Elon oid.

Eigenlijk was de hele markt klaar voor een final test van de 30k voor mijn gevoel, en misschien zelfs een dip naar 25k, dat gaat heel veel angst opleveren. Daarna hoop je op een snelle stijging.

Als Elon zelf geinvesteerd heeft in BTC zou je toch zeggen dat je even Michael style een interviewtje geeft, creeer je vertrouwen en bromt hij vanzelf door naar een ATH (denk echt dat het zo simpel is, of is dat te naief).

Aan de andere kant, het slaat natuurlijk nergens op dat 1 persoon zoveel invloed heeft op de markt. Wat ik ook niet snap is dat we voortdurend horen dat whales meer accumuleren en dat grayscale voortdurend bijkoopt in iedere dip, maar dan verwacht je toch gewoon een verdere stijging doordat er minder btc te verhandelen valt.

Er zit blijkbaar toch genoeg nervositeit in de markt op het moment, traditionele markten voelen ook wiebelig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Haha! Das een goeie! Ik probeer me vooral op satoshis te focussen.. Maar 55% is lekker natuurlijk..
Zal eens kijken hoe dat werkt.. Neem aan dat ze niet op m'n Binance te vinden zijn.
Ik ben een soort digibeet, maar ik heb het zo gedaan:

Stap 1: Ik nam een wallet. De Trustwallet.
Stap 2: Ik zette mijn USDT van Binance op de Trustwallet via BEP-20 (Binance Smart Chain.)
Stap 3: Ik wacht ongeveer 40 minuten vrij zenuwachtig omdat ik wel een melding kreeg dat mijn USDT er was, maar het er niet was. Het bleek erg druk op de Chian van Binance. Hierna nooit meer gehad.
Stap 3a: Ik zette ook wat BNB via de Smart Chain over om straks het Defi-contract te betalen.(Was 30 cent)
Stap 4. Ik ging naar beefy.finance. Rechtsboven zit een knop wallet. Ik drukte op het knopje smart wallet. Tot 10 keer toe. Maar dat bleek geen knopje. Je moet op walletconnect drukken en dan een QR-code scannen.
Stap 5: De wallet is verbonden. Beefy ziet hoeveel USDT ik heb.
Stap 6: Ik klik op deposit all.
Stap 7: de trust wallet vraagt of ik dat echt wil. Ja, dat wil ik.
Stap 8: mijn telefoon zegt: smart contract executed!
Stap 9: beefy toont dat alle USDT nu in een vault zit. Ik kijk hoe ik dikken rente krijgt.

ps. Cake doet nu weer even 789% APY/ 0,6% dagelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
mannowlahn schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:22:
[...]

Heb je een pihole raspberry kastje in je netwerk draaien?
Jeps, en ook allang uitgezet inclusief alles wat maar enigszins in de weg zou kunnen zitten.

Ook via mobiel internet werkt het niet en dan zit de pihole er al helemaal niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:24:
Bitcoin ziet er op de weekly twijfelachtig uit. De huidige candle is een zogenaamde doji, die heel vaak een ommekeer in de trend markeert. De afgelopen 2 weken is die trend dalend geweest, dus dat kan positief uitpakken. Ik neig naar bullish ivm de mooie bounce op de MA7. Over een paar uurtjes zullen we weten of deze candle rood of groen sluit:
[Afbeelding]

De 3D: Onduidelijk, ik neig naar dalen. Hier verwacht ik eerst 30k ivm de onderkant van één van de vorige candles.
[Afbeelding]

Op de 1D heeft de Elon Musk candle Bitcoin door de MA25 heen gedrukt, maar Bitcoin is er inmiddels weer onder gedaald en zojuist op de MA7 gebounced. Zit dus tussen de MA25 en MA7, waarbij de MA25 met meer gewicht er boven ligt. Zal niet makkelijk worden om die te doorbreken. Het feit dat we na die enorme pump van een paar dagen geleden weer zo'n eind zijn gedaald is geen bullish signaal. Ook hier verwacht ik eerst 30k ivm de onderkant van één van de vorige candles.
[Afbeelding]

De 4H: Bearish, punt.
[Afbeelding]

Zoals altijd kan het alle kanten op. Ik vermoed in ieder geval eerst nog een 30k test, omdat dat niveau op 2 van de charts de onderkant van een vorige candle was, maar ook de MA7 op de 1W is. Daarna twijfel ik, de 30k kan het begeven en dan is 24k-28k prima mogelijk. Als de 30k het kan houden, dan zie ik tot 34k voldoende ruimte, maar tussen de 34k-35k wordt het weer moeilijk. Met andere woorden: Ik hou op dit moment meer rekening met een daling dan een stijging. Ik zit vanaf 33.5k in USDT en blijf daar waarschijnlijk vannacht ook in zitten.
Maar als Elon Musk vannacht een scheet laat en daarna een tweet stuurt welke begint met de letter B, gaan we naar de 50k morgen. :9

Ik gok op dit laatste.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
mannowlahn schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:26:
[...]

Installer niet zomaar een TestFlight app, ken je de developers goed genoeg?. Waarom is deze app niet beschikbaar in de App Store?
Dat geef ik aan. Omdat de dApps browser eruit gesloopt moest worden ivm de Apple voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mannowlahn schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:26:
[...]

Nou, Apple haat concurrentie als het gaat om geld verdienen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ybeoh schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:26:
Wat staat er morgen te gebeuren ivm bitcoin? En welke invloed zou dit kunnen hebben?
schijnt dat satoshi uit de dood opstaat en al zn munten in een keer weg geeft. Eerst is dat heel fijn, totdat blijkt dat alles ineens waardeloos is. Maar gewoon hodlen, over 30 jaar kan je er weer een nieuwe lambo van kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ybeoh schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:26:
Ik geloof 49 stukken cake met fork en een update naar 15.0 met een glas limo en een schaaltje chips.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:30:
[...]

Maar als Elon Musk vannacht een scheet laat en daarna een tweet stuurt welke begint met de letter B, gaan we naar de 50k morgen. :9

Ik gok op dit laatste.
hij is een van de weinigen, van wie ik meldingen krijg op twitter als hij twittert. (en dan nog heb ik de doge pump gemist).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:31:
[...]

Ik geloof 49 stukken cake met fork en een update naar 15.0 met een glas limo en een schaaltje chips.

:O
En waar is nou je kebab gebleven!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
@Glenn Hoddle
Jeps zo simpel is het. Beefy werkt wel prima met wallet connect. De rest alleen niet hier. Kan me dus niet aan de indruk onttrekken dat het niet aan mij ligt (ook wat bug reports online mbt pancakeswap en trust wallet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:29:
[...]

stap 1: Ik nam een wallet. de Trustwallet.
stap 2: Ik zette mijn USDT van Binance op de Trustwallet via BEP-20 (Binance Smart Chain.)
stap 3: Ik wacht ongeveer 40 minuten vrij zenuwachtig omdat ik wel een melding kreeg dat mijn USDT er was, maar het er niet was. Het bleek erg druk op de Chian van Binance. Hierna nooit meer gehad.
Stap 3a: Ik zette ook wat BNB via de Smart Chain over om straks het Defi-contract te betalen.(Was 30 cent)
stap 4. Ik ging naar beefy.finance. Rechtsboven zit een knop wallet. Ik drukte op het knopje smart wallet. Tot 10 keer toe. Maar dat bleek geen knopje. Je moet op walletconnect drukken en dan een QR-code scannen.
Stap 9: beefy toont dat alle USDT nu in een vault zit. Ik kijk hoe ik dikken rente krijgt.

Ik denk dat beefy.finance via de DApps sectie van TrustWallet een stuk fijner werkt? Tenzij je het dan niet kan gebruiken, ik wist niet dat dit op iOS zo ruk was.

APY klopt niet. Ligt rond de 300%. Soms langer laten laden fixt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

Stap 2: Ik zette mijn USDT van Binance op de Trustwallet via BEP-20 (Binance Smart Chain.)
Stap 3: Ik wacht ongeveer 40 minuten vrij zenuwachtig omdat ik wel een melding kreeg dat mijn USDT er was, maar het er niet was. Het bleek erg druk op de Chian van Binance. Hierna nooit meer gehad.
Stap 4. Ik ging naar beefy.finance. Rechtsboven zit een knop wallet. Ik drukte op het knopje smart wallet. Tot 10 keer toe. Maar dat bleek geen knopje. Je moet op walletconnect drukken en dan een QR-code scannen.

En kan je het er op ieder moment uithalen? (dank trouwens voor je uitgebreide uitleg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:33:
[...]

Ik denk dat beefy.finance via de DApps sectie van TrustWallet een stuk fijner werkt? Tenzij je het dan niet kan gebruiken, ik wist niet dat dit op iOS zo ruk was.

Ja, ik heb alleen geen Android device liggen anders had ik dat allang gedaan, maar onder iOS is dit momenteel imho een no-go door Testflight.

Zie bv hier:
https://community.trustwa...dapp-browser-on-ios/69390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Twijfel.. goedkope Android telefoon kopen... hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:15:
[...]

Als ik met 6.000 inleg mijn hypotheek kan betalen dan doe ik het direct. Denk alleen dat wij een andere hypotheek hebben.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

Ik zie niet eens een DApps sectie op iOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Ik denk dat beefy.finance via de DApps sectie van TrustWallet een stuk fijner werkt?

Nee, dat werkt een stuk rukker. Die heeft zelfs - zij het voor een paar cent - lege contracten geprobeerd te maken omdat hij niet begreep dat er iets niet helemaal goed ging. Desktop werkt voor mij een stuk beter, die DApps sectie is juist buggy.

Qua APY: ik ben ingelogd en die verspringt af ent oe. Was vandaag voor 303%, toen tussen de 287 en 289 aan het schommelen en nu even 789%. Volgens mij klopt het, maar ik ga nu even naar het scherm turen of hun api niet stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
DarkShadow schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:33:
[...]

En kan je het er op ieder moment uithalen? (dank trouwens voor je uitgebreide uitleg)
Er komt van de week een medium artikel waarin alles wordt uitgelegd hoe de Venus vaults op beefy.finance werken. Wellicht even wat media zoals de beefy.finance discord gaan volgen, of beefypulse op Twitter.

Soms kan je niet withdrawen op het moment dat jij wilt, dat kan bijvoorbeeld zo zijn als er op Venus teveel op "borrow" staat, uitgeleend dus. Dan moet je wachten tot mensen hun lening hebben terugbetaald en er weer meer "supply" is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
DarkShadow schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Ik zie niet eens een DApps sectie op iOS
Dat is dus het probleem. Die is er niet meer. Zie de URL hierboven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkShadow
Maar jongens, die hoge percentages van beefy kan toch niet, hoe kunnen ze dat betalen? Waar komt dat geld en die tokens vandaan, voelt heel erg bitcooooonnnnnnect dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
[...]

Maar niet elke vault neemt usdt aan toch ? Ik dacht dat je juist cake moest staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:37:
[...]

Als ik met 6.000 inleg mijn hypotheek kan betalen dan doe ik het direct. Denk alleen dat wij een andere hypotheek hebben.
Ik wou net zeggen.
Hoe dan?
Die klinkt mij als te mooi om waar te zijn..
Maar goed, ik ben dan ook een ouwe zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Ducksy88 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Zelfde hier. Ik ben op 1 van de transacties echter wel 20% verloren omdat ik niet op tijd kon verkopen (defaankoop heeft 24uur vast gestaan) en ik heb tientallen procenten gemist omdat ik de eerste keer te snel uitgestapt was en niet meer in kon stappen.

Ook hier nooit meer Blox. Binance nu verified.

Heb op Blox gemeld dat ik m'n toestemming intrek om gebruik te maken van al m'n persoonsgegevens en daarmee dus ook de account ophef. Nu alleen nog een dingetje dat ik dat moet doen door een email te sturen met het exacte adres waarmee ik geregistreerd ben. Echter heb ik in mijn Gmail puntjes zitten , die ik nooit typ bij registraties. Dat werkt prima maar ik kan geen uitgaande e-mail opstellen met hetgadresnzonder puntjes... Tbc
Linux ervaring? Je kan toch wel een SendMail scriptje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

DarkShadow schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:29:
Dank voor de analyse. Zit ook vanaf 33.5k in usdt. Twijfelde bij 34.5, omdat ik een lekkere stijging had meegepakt. Maar was bang voor een verhelderende tweet van Elon oid.

Eigenlijk was de hele markt klaar voor een final test van de 30k voor mijn gevoel, en misschien zelfs een dip naar 25k, dat gaat heel veel angst opleveren. Daarna hoop je op een snelle stijging.
Zo zat ik er ook in en je was niet de enige.
Als Elon zelf geinvesteerd heeft in BTC zou je toch zeggen dat je even Michael style een interviewtje geeft, creeer je vertrouwen en bromt hij vanzelf door naar een ATH (denk echt dat het zo simpel is, of is dat te naief).
Ik vermoed dat hij zelf gewoon even een dikke pump heeft veroorzaakt om vervolgens zelf te dumpen en lager weer in te kopen.
Aan de andere kant, het slaat natuurlijk nergens op dat 1 persoon zoveel invloed heeft op de markt. Wat ik ook niet snap is dat we voortdurend horen dat whales meer accumuleren en dat grayscale voortdurend bijkoopt in iedere dip, maar dan verwacht je toch gewoon een verdere stijging doordat er minder btc te verhandelen valt.

Er zit blijkbaar toch genoeg nervositeit in de markt op het moment, traditionele markten voelen ook wiebelig.
Het is gewoon een rare markt. Er is genoeg op te merken op de traditionele markten waar de macht toch vooral bij de grote partijen ligt en die zaken kunnen doen waar je ethisch gezien je vraagtekens bij kunt zetten. Maar crypto maakt imho zijn beloftes ook niet waar. BTC is destijds in de markt gezet als alternatief voor betalingen maar daar is het door de volatiliteit en "kosten" totaal niet geschikt voor. En dan zou het decentraal zijn, maar daar kun je je vraagtekens imho ook bij zetten als 1 persoon inderdaad zoveel macht heeft. En dan nog de shitcoins die vooral als nut de zero sum game hebben en praktisch geen nut en daarmee waarde in de praktijk hebben. Voor btc zie ik nog wel een rol als store of value maar de rest is gewoon echt een dikke bubbel.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Ik will ook wel bullshit staken, bestaat die al in de stal van beefy ?

[ Voor 17% gewijzigd door Palindrome op 31-01-2021 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
DarkShadow schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:39:
Maar jongens, die hoge percentages van beefy kan toch niet, hoe kunnen ze dat betalen? Waar komt dat geld en die tokens vandaan, voelt heel erg bitcooooonnnnnnect dit.
Beefy optimaliseert enkel andere yield farming protocollen. In het geval van Pancakeswap bijvoorbeeld auto compound ie de shit met je CAKEs (iedere 10 min ofzo?) en de bijbehorende compound fees worden proportioneel verdeeld over alle gebruikers van de vault waardoor je eigenlijk niets betaald voor het compounden. Ohja en het gaat dus allemaal automatisch in plaats van dat je zelf tig keer per dag naar Pancakeswap moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Pelox schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:37:
[...]

Ik zit op iets van 1050 per maand. Het moet trouwens 7,2 k zijn in mijn geval, maar dat is dan nog zonder de compound interest. Afijn, het is bizar natuurlijk.

Was dat bij UNI in het begin ook ,dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:43:
[...]

Ik zit op iets van 1050 per maand. Het moet trouwens 7,2 k zijn in mijn geval, maar dat is dan nog zonder de compound interest. Afijn, het is bizar natuurlijk.

Was dat bij UNI in het begin ook ,dit soort dingen?
Ben je niet heel bang dat het hele systeem klapt. Anyway, als beefy het proces blijkbaar kan optimaliseren zal de hoge winst die er behaalt wordt wel snel verdwijnen, omdat anderen dat ook gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:39:
[...]

Maar niet elke vault neemt usdt aan toch ? Ik dacht dat je juist cake moest staken
Er zijn vele vaults en vele platformen die ze gebruiken. Persoonlijk gebruik ik alleen de vaults die Pancakeswap en Venus gebruiken. Die zijn beide binance backed en bovendien hebben ze ook de hoogste marketcap op de binance smart chain (beefy.finance staat qua marketcap op #3) Die twee schaar ik dus wel als betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:42:
[...]

Beefy optimaliseert enkel andere yield farming protocollen. In het geval van Pancakeswap bijvoorbeeld auto compound ie de shit met je CAKEs (iedere 10 min ofzo?) en de bijbehorende compound fees worden proportioneel verdeeld over alle gebruikers van de vault waardoor je eigenlijk niets betaald voor het compounden. Ohja en het gaat dus allemaal automatisch in plaats van dat je zelf tig keer per dag naar Pancakeswap moet gaan.
Dank :)

Ik weet dus niet wat compounden is, ga het nu even uitzoeken, maar ik begin het te begrijpen geloof ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:39:
[...]

Niet per se. Ga even naar beefy.finance en klik dan Venus aan - dan krijg je de gangbaarder opties als USDT, BTC, DAI, etc.
Pagina: 1 ... 119 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!