Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:34:
Als 32.4/7k het houdt is het prima, daaronder kan het hard omlaag gaan.

Gelukkig op 33.5k al uitgestapt, rond 32.4k waag ik mogelijk weer een instappoging.
[Afbeelding]
ik heb uniswap gekocht,
die bleef sterk
als ethereum wat daalt koop ik dat en dan holden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:39:
[...]

ik heb uniswap gekocht,
die bleef sterk
als ethereum wat daalt koop ik dat en dan holden
uniswap...meneer Musk zal daar ook wel een mening over hebben :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjxV_lQ5Wf1Q6MH5kfmYq0yK-ng=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SeyFOJUEiwa3KSR0Bl1cFhQw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 12:45
juggle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:59:
[...]

ETH is in mijn ogen de enige "alt-coin" die serieus potentie heeft. Het zou zelfs heel goed naast BTC kunnen bestaan.

Niemand weet wat de koersen gaan doen, niemand. ETH kan naar 10.000 gaan het kan ook gewoon strax allemaal in gereguleerd worden of de overheid zet er strax doodgewoon een streep door. Alles is mogelijk.
ETH is leuk, maar fundamenteel is het wel zo anders onder de motorkap dat het gewoon anders zal gedragen. Er zijn genoeg mensen die denken dat elke coin hetzelfde is en ook goed is om long term te houden.

Veel mensen zijn ingestapt in Alt-coins met fundamentele technieken die anders werken als Bitcoin maar wel hetzelfde gedrag verwachten.

BTC -> Bekendheid, First-mover advantage -> 21 Miljoen limiet -> Halvings.

ETH heeft al die zaken niet, en ETH is ook onder de motorkap niet zo gemaakt betreft een Ponzi achtige techniek die ingebakken zit in BTC.

Daarnaast, een distributed currency voor betalen zal waarschijnlijk een techniek bevatten die juist 180graden is wat Bitcoin is en juist super stabiel moet zijn.
BTC = Ponzi algoritme ingebakken. En laten we daar eens transparant in zijn... het werkt ook nog. Dus kun je er goed geld aan verdienen.

ETH is totaal anders dan BTC. Qua kopen van van BTC of ETH moet je fundamenteel anders over denken. En zeker met ERC20 tokens, die gehackt kunnen worden waardoor al je waarde ineens verdampt omdat het bovenop een andere cryptovaluta draait.

Persoonlijk HODL ik geen ENKELE alt. Alleen BTC, maar handel wel in alt's. Speculeer en monitor allerlei alts.

Ik maak persoonlijk een groot verschil tussen: Snelle profits via Alt's en dus korte trades. Lange Trades op BTC, Waarbij je dus BTC via DCA aankoopt (in de dips) met de winsten van de ALTS(via lage levs).

Daarnaast denk ik dat bepaalde crypto's interessante technieken hebben, dat betekend nog niet dat je daar geld aan kan verdienen. Technisch is het gewoon interessant en leuk.... maar dat heeft geen verband met winst. Totaal niet.
ETH voor mij is leuke techniek, en het evolueert. Maar het heeft wel andere fundamentals qua techniek als BTC waardoor voor mij praktisch alle ALT's oninteressant zijn om te HODLen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
een interessante blik op het gebeuren, bedankt
wat ik zou willen is ook btc hodlen, maar ik vind de prijs heel hoog nu
en elon heeft blijkbaar btc 5k gepumpt

20k eur 25k dollar zou een prima instap moment zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
XRP gaat morgen boven de dollar komen, maar zakt daarna heel snel weer.

Denk ik ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:51
Flow gaat ook lekker vandaag! Benieuwd wanneer het stopt...

Van de week ingestapt voor de grap omdat hij nieuw was op kraken. Waarde is alleen te hoog (nu € 10 per stuk) om zo maar x 10 of 20 te gaan denk ik.

Luxe problemen :P nu 15% winst, maar geen idee wat het is of wat het doet, maar moet je dan winst pakken of maar gewoon houden :? :P absoluut gezien in geld is het niet veel, daarom denk ik dat ik t maar gewoon hou en zie wel waar t schip strandt :)

Enne: ETH / BTC, wat doen jullie nu :? :/

[ Voor 4% gewijzigd door ybos op 31-01-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

LouwPost schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:48:

Denk ik ^
Based on?

Als btc de 32,4-32.7k niet gaat houden gaat er niet veel om hoog ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
LouwPost schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:48:

Denk ik ^
Ik acht dit als financieel advies en dump daarom mijn hele spaarrekening in XRP. Bedankt! ;)

XRP kan mij niet snel genoeg de afgrond in donderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
UntamedNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:50:
[...]

Based on?

Als btc de 32,4-32.7k niet gaat houden gaat er niet veel om hoog ben ik bang
Ze zitten op verschillende sociale media XRP op te hypen.
Zit nu in een telegramgroep met 200k mensen met als doel om allemaal op 1 tijdstip xrp te gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
LouwPost schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:54:
[...]

Zit nu in een telegramgroep met 200k mensen met als doel om allemaal op 1 tijdstip xrp te gaan kopen
Ga er maar vanuit dat hij snel daalt op dat punt aangezien iedereen die hier winst uit zou willen halen al voor die tijd gaat kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.joep
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-03-2021
Bartske schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:55:
[...]

Ga er maar vanuit dat hij snel daalt op dat punt aangezien iedereen die hier winst uit zou willen halen al voor die tijd gaat kopen
Mooi, dan zet ik al mijn spaargeld op een XRP short. Thx!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
LouwPost schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:54:
[...]

Je bedoelt dat 200k mensen bagholder gaan worden omdat de whales alles al lang hebben ingeslagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
XRP short geopend @ 3 minute MA99:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9GbNDdhg3-nNla8VVrOPTxIxsM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2Fm7WlcIKnxhpTV2bTnlxfC7.png?f=user_large

En Bitcoin @ 32,755.23.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 31-01-2021 17:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:03:
XRP short geopend @ 3 minute MA99:
[Afbeelding]

En Bitcoin @ 32,755.23.
Ook al xrp zelf van de hand gedaan dan denk ik?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:09:
[...]

Ook al xrp zelf van de hand gedaan dan denk ik?
Ja, zit verder in USDT.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:36:
[...]

wordt tijd dat Ripple ff weer een lading XRP op de markt pleurt. Dit worden allemaal bagholders.
Tominatie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:50:
ouwe XRP gaat net zo hard weer dumpen straks en dan blijven al die plebs weer over met bags vol waardeloze kut coins.

Doe er nou maar gewoon niet aan mee. Anders kun je net zo goed je geld doneren aan de voedselbank.
Hopen dat bitcoin en de meuk weer in elkaar dondert zodat XRP net zo hard meegaat.

Ik amuseer me tot die tijd prima on da sidelines iig.
y u so hate?
y u so mad?

Afbeeldingslocatie: https://hg1.funnyjunk.com/pictures/Y_4cdc23_2832591.jpg

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:10:
[...]

Ja, zit verder in USDT.
Hmmm. Ik heb nu leuke winstjes op HNT en BAT en als btc de 32,8k blijft koppen, overweeg ik om voor de nacht de alts van de hand te doen en om te zetten naar fiat.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mijn BTCST wordt gelanceerd. Gisteren hier getipt. De Launchpool munten die toch wel goed doen, behalve de voetbalcollecties.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:15
lurker hier Doge word weer wakker lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
pletter schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:19:
lurker hier Doge word weer wakker lol
elke keer dat je pompt word de pomp kleiner
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:41
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:20:
[...]

elke keer dat je pompt word de pomp kleiner
:)
Gaat er nog iets gebeuren aan dat Doge verhaal denken jullie? Of is reddit alweer wat anders aan 't doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Animal schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:21:
[...]

Gaat er nog iets gebeuren aan dat Doge verhaal denken jullie? Of is reddit alweer wat anders aan 't doen?
ik denk dat doge wel klaar is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DQbXD_ZmjVn4tOmmTFPmjlJ6OA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V8IQCbJZQngF0bv6MObdssZa.png?f=fotoalbum_large
eerste up was gisteren een mini pump rode streep waar ik heb verkocht,
en later in de grafiek nog een pump
maar het stopt wss op de 100
al kunnen er genoeg believers zijn die het nog stevig laten stijgen _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door djzz op 31-01-2021 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:22:
[...]

ik denk dat doge wel klaar is
[Afbeelding]
eerste up was gisteren een mini pump rode streep waar ik heb verkocht,
en later in de grafiek nog een pump
maar het stopt wss op de 100
al kunnen er genoeg believers zijn die het nog stevig laten stijgen _/-\o_
Het is weekend he, als zometeen de stonks weer beginnen dan zal DOGE ook wel wat meer in de spotlights staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
uniswap gaat goed ik ben blij met de gratis btc,
in bitcoin gezien 1/10 bitcoin er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:31:
uniswap gaat goed ik ben blij met de gratis btc,
in bitcoin gezien 1/10 bitcoin er bij
Achteraf ook moeten doen, ik ben er bang voor dat als ik dat nu ga doen dat UNI ineens een correctie krijgt van 50%. Zoiets typisch overkomt mij namelijk altijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Kyumia schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:33:
[...]

Achteraf ook moeten doen, ik ben er bang voor dat als ik dat nu ga doen dat UNI ineens een correctie krijgt van 50%. Zoiets typisch overkomt mij namelijk altijd :X
ik weet niet eens waarom uniswap waarde heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

xrp going down. Denk dat ik met m'n 20 dollar gewoon even blijf zitten :P Verwacht morgenochtend ofzo nog wel een pumpje :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Immutable schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:44:
[...]

ETH heeft al die zaken niet, en ETH is ook onder de motorkap niet zo gemaakt betreft een Ponzi achtige techniek die ingebakken zit in BTC.
Wat bedoel je hier mee? Het is een halve zin. Zeg je nu dat ETH een Ponzi-achtige techniek heeft? Leg eens uit?
Daarnaast, een distributed currency voor betalen zal waarschijnlijk een techniek bevatten die juist 180graden is wat Bitcoin is en juist super stabiel moet zijn.
BTC = Ponzi algoritme ingebakken. En laten we daar eens transparant in zijn... het werkt ook nog. Dus kun je er goed geld aan verdienen.
Hoe heeft BTC een Ponzi algoritme ingebakken?
ETH is totaal anders dan BTC. Qua kopen van van BTC of ETH moet je fundamenteel anders over denken. En zeker met ERC20 tokens, die gehackt kunnen worden waardoor al je waarde ineens verdampt omdat het bovenop een andere cryptovaluta draait.
ETH is inderdaad anders dan BTC. Je kunt er contracten op uitvoeren. Dat is handig.

Dat ERC20 tokens gehackt kunnen worden ligt niet aan ETH. Dat ligt aan de makers van die ERC20 tokens die hun contract niet goed ingericht hebben. In 2017 gebeurde dat nog wel eens (sporadisch). Tegenwoordig zijn alle contracten nagenoeg waterdicht. Als je er eentje uit pre-2017 kopieert om (op) een token te maken (of gebruiken), tsja... dan ben je gewoon niet zo slim.
Persoonlijk HODL ik geen ENKELE alt. Alleen BTC, maar handel wel in alt's. Speculeer en monitor allerlei alts.
Dat viel gezien bovenstaande te verwachten
Ik maak persoonlijk een groot verschil tussen: Snelle profits via Alt's en dus korte trades. Lange Trades op BTC, Waarbij je dus BTC via DCA aankoopt (in de dips) met de winsten van de ALTS(via lage levs).

Daarnaast denk ik dat bepaalde crypto's interessante technieken hebben, dat betekend nog niet dat je daar geld aan kan verdienen. Technisch is het gewoon interessant en leuk.... maar dat heeft geen verband met winst. Totaal niet.
ETH voor mij is leuke techniek, en het evolueert. Maar het heeft wel andere fundamentals qua techniek als BTC waardoor voor mij praktisch alle ALT's oninteressant zijn om te HODLen.
Lees je eens in in tokenomics of coinomics. Vooral in DeFi zijn er steeds meer munten die dat begrijpen en inbouwen. Lange termijn heeft dat zeker met winst te maken. Zonde als je daar blind voor wilt zijn.

(Ik ben het overigens met je eens dat, gezien de lage adoptie, het nog steeds zo is dat traden voor grote koersschommelingen zorgt waar traders hun geld op verdienen. Naarmate er meer adoptie is richting DeFi op crypto, zal de prijs hoger worden. En dat komt door de schaarste die door het gebruik van die muntjes ontstaat. Niet omdat 'traders het een leuk muntje vinden om geld mee te verdienen'.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
zou het internet blijven bestaan?

iig we kunnen hier onze guestimate stoppen voor de toekomst wanneer wij denken dat BTC een miljoen waard word.

ik bedoel,
als we allemaal blijven kopen houd de waarde stijging nooit op
net zoals inflatie van de euro oid
2044 mijn guess

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:04
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:50:
zou het internet blijven bestaan?

iig we kunnen hier onze guestimate stoppen voor de toekomst wanneer wij denken dat BTC een miljoen waard word.

ik bedoel,
als we allemaal blijven kopen houd de waarde stijging nooit op
net zoals inflatie van de euro oid
2044 mijn guess
De volatiliteit neemt af met de toename van adoptie. Dus denk hyperbolische functie tijd irt prijs.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 11:04
spaceboy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:21:
Ik heb een wat serieuzere vraag dan 'slowtalk', maar ik gooi hem er hier ff in....

Ik heb nu een tijdje een Nano Ledger S. Portefeuille van BTC en ETH en ADA. Als je naar ADA kijkt: dat benader ik via adalite.io. Inloggen met Ledger via USB gekoppeld. Als je naar BTC en ETH kijkt: via Ledger Live.

ADA kan ik staken. BTC en ADA kun je op Bitvavo ook staken. Op Ledger Live niet. Is deze techniek anders? Kan ik mijn ETH ook staken zónder risico van laten-staan-bij-Bitvavo?
Ada staken bij bitvavo is volgens mij 5 %op jaar basis.
Ik heb ze op kucoin staan in pool x krijg elke dag % bijgeschreven

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:10:
[...]

Ik heb m'n ADA daarom inderdaad bewust op Bitvavo staan. Tis niet veel, maar op Coinbase of Binance doet het niets, en op Bitvavo heeft het een jaarlijks rendement van 5%. Wie het kleine niet eert :)
Misschien dat je hem kan overzetten naar kucoin. Softstaking 1,5-8% maar wel elke 24 iets

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
@Offens1490
Bitvavo schrijft ook elke dag bij hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smGaQCM8W2yK4jbO2rBoCTfsrxg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/rX6nsuvCXTMugLS6mwLulJ2D.png?f=fotoalbum_small

[ Voor 75% gewijzigd door Korvaag op 31-01-2021 18:32 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Korvaag schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:30:
@Offens1490
Bitvavo schrijft ook elke dag bij hoor.
Mijn fout dan heb ik niet goed gelezen dacht 5% per jaar

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Offens1490 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:30:
[...]

Mijn fout dan heb ik niet goed gelezen dacht 5% per jaar
Klopt, maar dat zegt niets over het moment van uitbetalen :)
Screenshotje toevoegd. Aangezien ik momenteel op tientjeswerk-traden zit heb ik de hoeveelheden er gewoon in laten staan. Hier is niets te halen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Korvaag op 31-01-2021 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Ik krijg elke maandag staking rewards uitgekeerd op Bitvavo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Ducksy88 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:32:
[...]

Ik krijg elke maandag staking rewards uitgekeerd op Bitvavo
Ja okee, ze boeken het 1x per week, maar het wordt wel elke dag berekend:

Staking opbrengsten worden dagelijks berekend en iedere maandag om 10:00 UTC uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Like Dogs 13% and going

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24
BNB is best redelijk blijven staan vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Zit toch nog leven in de Doge. Leuk om te zien, had liever gezien dat ze ETH eens gaan pumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Spyhard666 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:45:
Zit toch nog leven in de Doge. Leuk om te zien, had liever gezien dat ze ETH eens gaan pumpen.
Anders ik wel. Als we nou eens alle $ uit XRP en DOGE halen en dat in ETH stoppen... if only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
Kyumia schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Anders ik wel. Als we nou eens alle $ uit XRP en DOGE halen en dat in ETH stoppen... if only
Niet uit Doge! 1 doge = 1 doge, XRP/Ripple mag door het putje dat zijn zakkenvullers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Spyhard666 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:53:
[...]

Niet uit Doge! 1 doge = 1 doge, XRP/Ripple mag door het putje dat zijn zakkenvullers.
Zou ook wel echt dom zijn als je je Doge voor ETH ruilt... |:( |:( 8)7
So much wow in Doge, dat vind je echt niet in ETH. Ook niet in 2.0

edit: papa BTC gaat even uitrusten op een lager traptrede?

[ Voor 7% gewijzigd door Ducksy88 op 31-01-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Gaat lekker de honden 20% 24 uur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Palindrome
wat eten we vanavond ? , Rekteroni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Het gaat met speels gemak gewoon weer terug naar de 30,5 ergens. De meeste zijn er ingetrapt bij de fake out op 34,5 na de Elon pump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Ducksy88 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:55:
[...]

Zou ook wel echt dom zijn als je je Doge voor ETH ruilt... |:( |:( 8)7
So much wow in Doge, dat vind je echt niet in ETH. Ook niet in 2.0

edit: papa BTC gaat even uitrusten op een lager traptrede?
DOGE is toch de nieuwe BTC? THE SWAPPENING IS FINALLY HAPPENING _/-\o_ Hopelijk zet de ontwikkeling van 2.0 zich snel door. Ze lopen al best achter...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Palindrome schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:59:
wat eten we vanavond ? , Rekteroni
Shorteroni heeft mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCPZS_kjH0_imuAPGQwB7rm8l9s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8kmlIugD9vCSjti4qqX5dgB4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Kyumia schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Als we nou eens alles uit alle 38.000 shitcoins in btc en eth stoppen.. if only

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
T mag van mij wel een keer klaar zijn met dat doge.
Met ijzeren discipline links laten liggen en alleen maar naar gekeken. Blegh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zooo waar gaat ADA naar toe dan? :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
-3.5% over 24 uur? Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:58
Ladonna schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:04:
T mag van mij wel een keer klaar zijn met dat doge.
Met ijzeren discipline links laten liggen en alleen maar naar gekeken. Blegh :(
Misgunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja , eindelijk de mijne een keer. Link en ada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Azer schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Oh ik keek even op de 1 min chart en die kreeg een leuke bounce naar boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik snap het eth2 staken niet.
Er staat dat je er 2 jaar niet bij kan.
Maar je krijgt Beth voor je eth.
Maar die kan je gewoon weer inwisselen voor je eth.
Dus het staat niet vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Ladonna schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:15:
Dus het staat niet vast
klopt ik denk vaak ook nog dat het voor een deel fake is
het enige rechtlijnige is mijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Justevo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:59:
Het gaat met speels gemak gewoon weer terug naar de 30,5 ergens. De meeste zijn er ingetrapt bij de fake out op 34,5 na de Elon pump.
Thanks elon daardoor kon ik weer uitstappen op een acceptabel niveau.

ik zit nu wel met een flufje doge op 50 cent dus pompen die zooi

doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Ladonna schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:15:
Dus het staat niet vast
Jawel, stel je hebt 10 ETH, deze 10 ETH zet je vast. Vervolgens krijg je in ETH uitbetaald, voor het gemak 0.01ETH, deze kun je dan wel spenderen.

Edit: Oke het ging over Binance staken, my bad

[ Voor 6% gewijzigd door Kyumia op 31-01-2021 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Die CAKE is mij rijk aan het maken. Ben benieuwd hoe lang het moonen nog doorgaat de APY is gestaag gezakt van 250 naar 140 procent, nog steeds krankzinnig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
knakworst schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:18:
Die CAKE is mij rijk aan het maken. Ben benieuwd hoe lang het moonen nog doorgaat de APY is gestaag gezakt van 250 naar 140 procent, nog steeds krankzinnig.
Apy zakt maar de prijs stijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
is het hetzelfde als uniswap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hoelang stake je nu dan, en heb je je "inleg" er dan al uit of wil je dat liever niet zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
Azer schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Ik denk dat hij wacht op eind februari "Goguen"
Persoonlijk denk ik wel dat CARDANO weer zijn eigen ath moet kunnen inhalen.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Ik hoef er denk ik geen geheim van te maken dat ik met meer dan een hele trade. Maar dat went vanzelf. Ik was in 2017 heel erg terughoudend met mijn eerste ETH voor 120 Euro kopen en nu druk ik met minder moeite voor bijv. 1 BTC op de knop. Het enige waar ik nog dagelijks van opkijk is hoeveel BNB je daardoor iedere keer verbrandt :)
Misschien een gekke vraag maar waarom Ha del je dan niet in euro? Of treed je alleen maar futurus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Spookie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Misschien een gekke vraag maar waarom Ha del je dan niet in euro? Of treed je alleen maar futurus?
is dat gas? futu rus, want wij hebben niet zoveel #gas meer
of bedoel je features :+

[ Voor 4% gewijzigd door djzz op 31-01-2021 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Spookie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Ik handel vs USDT omdat de liquiditeit in de orderboeken veel hoger is met USDT. Dus zowel voor het kopen als verkopen krijg je een betere prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Binance werkt de PNL pagina weer: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account.

+17% vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
jajaja boven de 0.034 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
go go dogs stil going ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Had liever dat 'ie het niet deed, lol. -10% vandaag. Met weinig trades overigens.

Wat heb jij voor trades gemaakt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:40:
[...]
Wat heb jij voor trades gemaakt vandaag?
ZRX/0X & GRT vannacht hebben het meeste impact gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Taro schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:26:
[...]

Ik handel vs USDT omdat de liquiditeit in de orderboeken veel hoger is met USDT. Dus zowel voor het kopen als verkopen krijg je een betere prijs.
Thanks! Want het handelen in euro betaal ik namelijk geen fee voor ;-)! Dus dat kan best wel wat schelen als je veel trades maakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Spookie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:41:
[...]

Thanks! Want het handelen in euro betaal ik namelijk geen fee voor ;-)! Dus dat kan best wel wat schelen als je veel trades maakt
Was ik van op de hoogte, maar ik handel heel veel in coins die geen EUR pair hebben. En om nou constant via BTC of EUR -> USDT in te stappen kost ook weer een fee... Heb het even snel berekend, afgelopen 30 dagen ~100 BNB aan fee's betaald, dus toch maar eens kijken of ik meer met EUR kan handelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spyhard666
Hier nog mensen ingestapt op de Doge trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Spyhard666 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:52:
Ja, op 119 sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Laatst online: 07-02 08:13
Wat vinden jullie momenteel van Bitcoin Cash?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
God... not again, alles voor de meme... Pump fatsoenlijke projecten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
GRT, Nano en XTZ in portefeuille. GRT voor het eerst gestaked, kostte 0,022 ETH, omgerekend 28 euro. Vraagje, varieren gasfee? Indien ik op een "rustiger" moment verstuur, kost het dan minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Kyumia schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:58:
God... not again, alles voor de meme... Pump fatsoenlijke projecten aub
wel gekke grafieken op doge ik ben gewoon aan het kijken
maar deze dogs zorgen wel dat de rest inzakt

[ Voor 8% gewijzigd door djzz op 31-01-2021 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
djzz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:59:
[...]

wel gekke grafieken op doge ik ben gewoon aan het kijken
maar deze dogs zorgen wel dat de rest inzakt
zoals reddcoin aub 😇😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

DutchCrownNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:21:
[...]

Hoelang stake je nu dan, en heb je je "inleg" er dan al uit of wil je dat liever niet zeggen?
Inleg is keer vier nu sinds begin december. Zodra de apy onder de 50 gaat haal ik alles eruit.

Edit: keer vier in bnb, omgerekend in euro's verzesvoudigd.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 31-01-2021 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
knakworst schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:02:
[...]

Inleg is keer vier nu sinds begin december. Zodra de apy onder de 50 gaat haal ik alles eruit.

Edit: keer vier in bnb, omgerekend in euro's verzesvoudigd.
Dat is niet slecht! Gefeliciteerd :) Hoe staat dit in verhouding tov BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

oNo

Spyhard666 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:52:
Vanmorgen al m'n buy orders afgegaan van 0.029 tot 0.024, m'n complete DOGE winst van het weekend ingezet. Als die dik over de 10 cent gaat gaat alles er uit en ga ik eens wat moois kopen. Een Sram Etap AXS groepje kan er dan wel af 😁 en de rest in een spaarvarken.

[ Voor 3% gewijzigd door oNo op 31-01-2021 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wat IS dat hele CAKE nou eigenlijk?

Ik heb er momenteel trouwens een flink hogere APY op.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:19:
[...]

Cake:
Cake is een eenvoudig soort gebak. Hoewel het woord "cake" in Engelstalige landen een verzamelnaam voor 'gebak' of 'taart' is, bestaat er in Nederland en België slechts één type onder deze naam.

Beschrijving
Cake heeft een eenvoudig basisrecept: bloem, boter, eieren en suiker, in gelijke hoeveelheden, met een rijsmiddel. Het is een van de vaakst bereide recepten in Nederlandse en Belgische huishoudens. Het meest voorkomend is een cake uit een rechthoekige vorm, maar vaak worden ook een tulbandvorm of kleine papieren vormpjes gebruikt. Die laatste dienen voor het bereiden van cupcakes, vergelijkbaar met muffins. Overigens is een tulband van oorsprong een ander soort gebak. Hierbij wordt namelijk gist gebruikt.

In Vlaanderen noemt men de cake dikwijls vier-vierden cake, naar het Franse quatre-quarts. De reden van de naam ligt in het feit dat er van de ingrediënten bloem, boter, suiker en eieren precies evenveel benodigd is. De oude term 'evenveeltje', die eveneens op cake slaat, heeft een identieke achtergrond. Dat geldt ook voor de in Engelstalige landen gebruikte term "pound cake", een cake met van elk ingrediënt een "pound".

Varianten
Er bestaan tal van varianten van cake, met een uiteenlopende samenstelling of vorm. Zo worden bijvoorbeeld specerijen, chocolade en citroen of andere vruchten toegevoegd. In de handel wordt soms gesproken over 'boerencake' of 'oma's cake' maar deze hebben geen afwijkende receptuur. De term 'hotelcake' wordt wel gebruikt voor fabrieksmatige gemaakte, soms wat grotere cake, waarvan veel plakken kunnen worden afgesneden. Bekende varianten zijn:

- Tulband, cake gebakken in een ronde vorm met een gat in het midden
- Arretjescake
- Marmercake (basisrecept gecombineerd met chocoladecake)
- Kruidcake of kruidkoek (met koekkruiden)
- Spacecake
- Cupcakes
- Mug cakes

geen dank, graag gedaan!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:54
iVibes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:24:
[...]

Cake:
Cake is een eenvoudig soort gebak. Hoewel het woord "cake" in Engelstalige landen een verzamelnaam voor 'gebak' of 'taart' is, bestaat er in Nederland en België slechts één type onder deze naam.

Beschrijving
Cake heeft een eenvoudig basisrecept: bloem, boter, eieren en suiker, in gelijke hoeveelheden, met een rijsmiddel. Het is een van de vaakst bereide recepten in Nederlandse en Belgische huishoudens. Het meest voorkomend is een cake uit een rechthoekige vorm, maar vaak worden ook een tulbandvorm of kleine papieren vormpjes gebruikt. Die laatste dienen voor het bereiden van cupcakes, vergelijkbaar met muffins. Overigens is een tulband van oorsprong een ander soort gebak. Hierbij wordt namelijk gist gebruikt.

In Vlaanderen noemt men de cake dikwijls vier-vierden cake, naar het Franse quatre-quarts. De reden van de naam ligt in het feit dat er van de ingrediënten bloem, boter, suiker en eieren precies evenveel benodigd is. De oude term 'evenveeltje', die eveneens op cake slaat, heeft een identieke achtergrond. Dat geldt ook voor de in Engelstalige landen gebruikte term "pound cake", een cake met van elk ingrediënt een "pound".

Varianten
Er bestaan tal van varianten van cake, met een uiteenlopende samenstelling of vorm. Zo worden bijvoorbeeld specerijen, chocolade en citroen of andere vruchten toegevoegd. In de handel wordt soms gesproken over 'boerencake' of 'oma's cake' maar deze hebben geen afwijkende receptuur. De term 'hotelcake' wordt wel gebruikt voor fabrieksmatige gemaakte, soms wat grotere cake, waarvan veel plakken kunnen worden afgesneden. Bekende varianten zijn:

- Arretjescake
- Spacecake
- Cupcakes
- Mug cakes

geen dank, graag gedaan!
Eindelijk een post waar ik iets mee kan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
iVibes schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:24:
[...]

Cake:

Beschrijving

Varianten

- Arretjescake
- Spacecake
- Cupcakes
- Mug cakes

geen dank, graag gedaan!
vergeet niet de verleden tijd van kijk, ik cake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
oNo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:14:
[...]

Vanmorgen al m'n buy orders afgegaan van 0.029 tot 0.024, m'n complete DOGE winst van het weekend ingezet. Als die dik over de 10 cent gaat gaat alles er uit en ga ik eens wat moois kopen. Een Sram Etap AXS groepje kan er dan wel af 😁 en de rest in een spaarvarken.
10 cent ja? Dat is idd wel een behoorlijk gok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

Dat Nexo gaat ook best wel prima eigenlijk hè. Lekker interest vergaren en die stijgt dan ook zelf nog eens mooi in waarde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:19:
[...]

The cake is a lie! :P

@iVibes ... je vergat Fruitcake

Cake is een beetje een UNI, maar dan met een loterij er bij.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:34:
[...]

The cake is a lie! :P

@iVibes ... je vergat Fruitcake

Cake is een beetje een UNI, maar dan met een loterij er bij.
hmmm... UNI werkt toch prima, een loterij houden ook veel mensen van. Maar heeft het een toekomst zoals UNI?
(Qua gebruik, niet qua dat het naar $15 gaat, hoewel mijn portemonnees dat ook fijn zou vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
mjoaris schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:07:
[...]
Dus wees geen pannenkoek maar koop een worstje! Amen.
Mensen kijk nou verder dan CAKE, Beefy.finance gaat dubbel zo hard :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n__tJ4bvU9cL926nfBHswCVu9fM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2RM5f55jEq9diOgKj9qO5K6q.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Mijn BiFi worstje doet het ook nog altijd lekker.
Gister mijn hoeveelheid verdubbelt. Vandaag behoorlijke stijging weer ondergaan.
Laten we hopen dat het project richting YFI achtige proporties gaat!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Cake.nu nog de moeite waard dan ? Of heb ik die boot al gemist ?

Snap er de ballen van als ik jullie comments lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjoaris schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
[...]

Mensen kijk nou verder dan CAKE, Beefy.finance gaat dubbel zo hard :9

[Afbeelding]
Ik wil wel, maar ik snap DeFi nog niet goed (genoeg) en kan het bijkans niet kopen. Ik vind het al heel wat van mezelf dat het me is geluk CAKE te deponeren bij Beefy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:38:
[...]

hmmm... UNI werkt toch prima, een loterij houden ook veel mensen van. Maar heeft het een toekomst zoals UNI?
(Qua gebruik, niet qua dat het naar $15 gaat, hoewel mijn portemonnees dat ook fijn zou vinden.)
Ik heb geen flauw idee aan welk ecosysteem CAKE aan verbonden is. Ik weet wel dat onder anderen UNI de markt beheerst op het moment... Sommige van die DeFi namen gaan me echt te ver. Zal wel een post-millenial ding zijn of zo die "grappige" namen, maar ik houd me er niet mee bezig.

Pagina: 1 ... 118 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!