• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21:58
jjohan14 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:08:
[...]

Dat lijkt me wel het ultieme onderstel. Met welke zaag gebruik je hem? Volgens Bosch zelf past bijna iedere verstekzaag erop.

Wel ernstig duur overigens. Ik kan hem bij Bauhaus in Duitsland vinden voor 309 maar woon helaas te ver weg. In Nederland niet onder de 400 euro.

Andere optie is dan de DeWalt DE7260 maar die ziet er vergeleken met die Bosch wel een stukje minder handig uit. Heeft iemand die ooit gebruikt?

Misschien moet ik de zaag eerst maar een tijdje zelf naar heen en weer tillen. Daarna voelt het vast goedkoper :) .
Bosch heeft niet zulke handige typenamen maar uit mn hoofd de gcm12gdl. Van bosch idd. Zaag van 43 kilo maar heb hem nog nooit in mn handen hoeven te hebben door t onderstel. Ik ben er echt heel blij mee!

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | Laadpaal installateur, pb voor een offerte

Pagina: 1 ... 292 293 Laatste

Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).