[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.315 views

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:13

WhySoSerious

Be the change.

wdbtje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Moet je mij niet zeggen, meeste verkocht voor 10% winst, kijk ik liever niet meer naar |:(
[Afbeelding]
Mja, als ik tegen de 2013-versie van mezelf kon zeggen dat ik nooit die BTC had moeten verkopen.

Maarja, dat denkt natuurlijk iedereen rond een ATH.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 10:14
Toch prettig dat bitcoin ATH na ATH aantikt en dat ethereum ook redelijk in beweging blijft. Al verlies je op dit moment sats als je iets behalve bitcoin in je portfolio hebt..

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

Goeiemoggel! Wat heerlijk wakker worden zo met die ETH pump! :*)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Bao_mi1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:07:
Toch prettig dat bitcoin ATH na ATH aantikt en dat ethereum ook redelijk in beweging blijft. Al verlies je op dit moment sats als je iets behalve bitcoin in je portfolio hebt..
Niet kijken naar ETH-BTC, alleen naar ETH-EUR.

Pro-tip :p

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:46
Dit is echt krankzinnig.

Dit gaat voor m'n gevoel steeds meer op 2017 lijken, alleen denk ik dat de crash nog wel even uitblijft.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:14
Ik denk dat zeker het e.e.a ook door Covid komt... Mensen kunnen niet reizen, geen geld uitgeven. Men zoekt een ander heenkomen voor kapitaal/investeringen..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Bitcoin is jarig lees ik net, 12 jaar.
3 januari * 12 = 36K vandaag :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ScuL schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:12:
Ik denk dat zeker het e.e.a ook door Covid komt... Mensen kunnen niet reizen, geen geld uitgeven. Men zoekt een ander heenkomen voor kapitaal/investeringen..
De meeste autogaragebedrijven/monteurs hebben het nu ook enorm druk dit jaar. Mensen kunnen niet op vakantie, dus maak alles maar in orde aan de auto. En als er twee nieuwe voorbanden om moeten, dan dan achter ook gelijk maar.

Heel wat anders, maar om toch een ezenbruggetje te maken. Bij die garage kan je ook met bitcoin betalen. O-)

• Chaes

Chaes

#HODL

We hebben inmiddels ook het record van de totale market cap (~$830bn in januari 2018) verbroken _/-\o_

• Ali Baba 1001
WhySoSerious schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:06:
[...]

Mja, als ik tegen de 2013-versie van mezelf kon zeggen dat ik nooit die BTC had moeten verkopen.

Maarja, dat denkt natuurlijk iedereen rond een ATH.
Tsja de 18-jarige versie van mezelf had ook Apple aandelen kunnen kopen in plaats van bier...toch blij dat ik dat deel van mn leven heb meegemaakt op de manier zoals ik het heb meegemaakt :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:14:
We hebben inmiddels ook het record van de totale market cap (~$830bn in januari 2018) verbroken _/-\o_
Waarbij alts nu maar 50% vormen van de ATH destijds.

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:16:
[...]

Tsja de 18-jarige versie van mezelf had ook Apple aandelen kunnen kopen in plaats van bier...toch blij dat ik dat deel van mn leven heb meegemaakt op de manier zoals ik het heb meegemaakt :)
Zo is dat! Geld is maar geld. Er zijn belangrijkere dingen in 't leven.

Zo heb deze vakantie heel veel dagen besteed aan mijn zoontje, films kijken, wat dom gamen, spelletjes, omprutsen met categorie 1 vuurwerk, samen klussen zodat het allemaal nog veel langer duurde als normaal...

Maar ach, time you enjoy wasting is not wasted time.

Die herrineringen pakken ze hem nooit meer af. Voor het geval dat ik er op een dag niet meer ben, hoop ik dat ie in ieder geval kan denken: 'Die ouwe deed toch vaak wel wat met me.' :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nu we toch nostalgisch bezig zijn.

1 maand geleden (wat vliegt de tijd :')) stonden we op 19,5K, aan de vooravond van het 20K-moment!

Little did we know :D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:24:
[...]

Zo heb deze vakantie heel veel dagen besteed aan mijn zoontje, films kijken, wat dom gamen, spelletjes, omprutsen met categorie 1 vuurwerk, samen klussen zodat het allemaal nog veel langer duurde als normaal...

Die herrineringen pakken ze hem nooit meer af. Voor het geval dat ik er op een dag niet meer ben, hoop ik dat ie in ieder geval kan denken: 'Die ouwe deed toch vaak wel wat met me.' :+
Mooi verwoord Jaapio :)

Ik zie het rendement op de beleggingen hier ook gewoon als tijd & vrijheid. Om die in te vullen hoe je wil (kattenbakken & luiers verschonen) ipv te moeten werken. Want dat laatste heb ik na deze gebroken nacht totaal geen zin in :*)

• Ali Baba 1001
[...]

De dag dat jij er niet meer bent, in het zeer onwaarschijnlijke geval dat deze ooit aanbreekt, zal jouw zoon een lambo bestellen van de mega crypto-erfenis. Dus ja, hij zal zeker denken dat je wat met m hebt gedaan :))

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:30:
[...]

De dag dat jij er niet meer bent, in het zeer onwaarschijnlijke geval dat deze ooit aanbreekt, zal jouw zoon een lambo bestellen van de mega crypto-erfenis. Dus ja, hij zal zeker denken dat je wat met m hebt gedaan :))
Of een DOGE-tekkel, mocht we tegen die tijd in een bear-market zitten.

• Bao_mi1
[...]

Dit is zo belangrijk om te blijven onthouden. Soms kijk ik naar mijn aandelen, spaarrekening, hypotheek, crypto en de rendementen op alles en dan denk ik, had ik maar meer in crypto gegooid.

Maar goed, er moet een balans zijn waardoor ik in m'n kop rustig blijf. Zolang ik de tijd en geld voor me laat werken zijn er belangrijkere zaken dan maximaal rendement.

• Martine
  • Niet online
Mooi ritje in een long trade gepakt met ETH, ook de eerder aangekochte coins met een flufje winst verkocht. Tevens nog een kleine long gehad op BTC welke zeer netjes uit pakte.

Zojuist de hele rotzooi verkocht en in BUSD gezet, jawel de hele bende staat gewoon op de exchange. Een beetje vertrouwen in de medemens is toch fijn. :z

Nu ga ik op bed, want heb een nacht overgeslagen. 8)7

Anders zou ik een stop-loss en trailing stop zetten, maar ik zat er wel lekker in, biertje erbij, muziekje aan, beetje nagels knippen en naar de candlesticks kijken.

Tot morgen, vanavond of vannacht _/-\o_

Het forum is gaaf, maar dit topic houdt mij wel op de been, ik lach mij kapot. Het is leuk
hier te zijn *O* *O*

//edit;
nieuwe limit buy durf ik op dit moment niet te plaatsen, dit kán niet lang meer goed gaan. :|

[ Voor 14% gewijzigd door Martine op 03-01-2021 10:55 ]

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Als jij er niet meer bent, kan hij dan nog wel de plaatjes van de halfnaakte dames posten bij elk duizendtal dat verbroken wordt? :+

• bie100
  • Nu online
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:30:
[...]

haha als ik een keer in het oude mannenpakhuis zit en de kinderen komen 1 keer in de 4 maanden langs heb ik de poen er al lang door heen gedraaid :)

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Hallo even een vraagje. Sinds een kleine week een X bedrag aan bitcoin gekocht. De materie is allemaal wat nieuw voor mij maar ik ben wel goed ingelezen en heb de nodige vertrouwen. Indicatief bedrag (even als rekenvoorbeeld) is 250 euro, elke dag als de koers omhoog ging roomde ik alles boven de 250 euro af en stort dat terug. Onder de 250 euro verkoop ik niks. In 4 dagen tijd heb ik 38 euro afgeroomd en is de hoeveelheid bitcoin nog steeds 250 euro waard. Uiteraard heb ik nu minder bitcoin.

Ik geloof zeker in de bitcoin maar vind het ook wel wat spannend. Deze manier geeft mij toch een relatief veilig gevoel omdat ik idee heb dat ik gelijk besteedbaar geld verdien aan bitcoin.

Is dit een verstandige tactiek als je relatief op safe wil spelen?

• Victor Belli
Toch weer all in. FOMO!

Maar wel met stop limit order.

• Ali Baba 1001
Ik heb zelf geen kinderen of partner.
Aangezien ik voorlopig hodl, en niemand in mijn omgeving met crypto bezig is, heb ik laatst maar alles uitgeschreven voor m’n broer en zussen voor het geval dat...
Dus een serieuze tip van Ali Baba, zorg dat je nageslacht of erfgenamen weten wat je hebt en hoe ze erbij kunnen, zou anders zonde zijn toch.

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:47
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:41:
Aangezien ik voorlopig hodl, en niemand in mijn omgeving met crypto bezig is, heb ik laatst maar alles uitgeschreven voor m’n broer en zussen voor het geval dat...
Dus een serieuze tip van Ali Baba, zorg dat je nageslacht of erfgenamen weten wat je hebt en hoe ze erbij kunnen, zou anders zonde zijn toch.
En wij dan? Wij krijgen niets?

• Ali Baba 1001
tony-stark schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Tony Stark begin jij maar uit te delen, jij hebt meer dan het hele forum bij elkaar.

Edit: ik wil best wat DOGE achterlaten zodat jullie Jaapio’s zoon kunnen blijven betalen voor zijn memes.

[ Voor 18% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 03-01-2021 10:46 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
tony-stark schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Tony Stark is al miljardair.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ricardovv schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:37:
Hallo even een vraagje. Sinds een kleine week een X bedrag aan bitcoin gekocht. De materie is allemaal wat nieuw voor mij maar ik ben wel goed ingelezen en heb de nodige vertrouwen. Indicatief bedrag (even als rekenvoorbeeld) is 250 euro, elke dag als de koers omhoog ging roomde ik alles boven de 250 euro af en stort dat terug. Onder de 250 euro verkoop ik niks. In 4 dagen tijd heb ik 38 euro afgeroomd en is de hoeveelheid bitcoin nog steeds 250 euro waard. Uiteraard heb ik nu minder bitcoin.

Ik geloof zeker in de bitcoin maar vind het ook wel wat spannend. Deze manier geeft mij toch een relatief veilig gevoel omdat ik idee heb dat ik gelijk besteedbaar geld verdien aan bitcoin.

Klinkt als een slimme tactiek. Misschien wel handig om het in bundels van meerdere dagen naar je rekening te storten om evt. fee's te besparen, maar verder zo doorgaan idd.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:47
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Tony Stark begin jij maar uit te delen, jij hebt meer dan het hele forum bij elkaar.
Helaas alles kwijt geraakt bij de mtgox hack en daarna dacht ik laaaat maaar! Veeeel later pas weer met een een beetje ingestapt.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:53
iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:42:
Wel sneu dat je op coinbase geen instant deposits kan doen blijkbaar, CC accepteren ze niet meer en een SEPA transfer duurt 3 werkdagen
Sinds ongeveer een half jaar ondersteunt bv BNP Paribas Fortis instantoverschrijvingen. Zie https://nl.community.bnpp...-hoe-voer-ik-het-uit-3750
Je moet op Datum klikken en dan kan je Instantoverschrijving aanvinken. Dit kost 60 cent 👍

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:39
Tering kriebels. Waar gaat dit heen!? :D

Het gaat nu wel heel erg hard. Waar zijn die grote correcties? :P dit kan echt niet eeuwig goed gaan.
Maar eerlijk is eerlijk. Als dit nog wel een week goed zou gaan... Dan gaan we wel heel hard naar S2fx levels...

Ik had eigenlijk ook niet echt verwacht dat mijn flufje aankoop van gisteren daadwerkelijk in de plus zou komen op korte termijn, maar dus toch....

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 08:13
Richh schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:47:
Tering kriebels. Waar gaat dit heen!? :D

Het gaat nu wel heel erg hard. Waar zijn die grote correcties? :P dit kan echt niet eeuwig goed gaan.
Maar eerlijk is eerlijk. Als dit nog wel een week goed zou gaan... Dan gaan we wel heel hard naar die ATH.

Ik had eigenlijk ook niet echt verwacht dat mijn flufje aankoop van gisteren daadwerkelijk in de plus zou komen op korte termijn, maar dus toch....
De huidige waarde is al min of meer de ATH :P

• Martine
  • Niet online

Ja, als jij je aan het plan houdt dan komt dit helemaal goed.

Nadat je in totaal meer dan 250,-- euro hebt afgeroomd, heb je een gratis positie en kan je met een eventuele dip/crash voor ieder gewenst bedrag verkopen.

Met het afgroomde geld kan je later eventueel in een flinke dip, weer meer coins kopen en dat zijn dan gratis coins. Je krijgt dan winst, op winst, op winst, etc etc en daarna groeit je asset snel.

Stick to the plan! Succes! :)

• Ali Baba 1001
Officieel is vandaag de laatste dag van week 53, week 1 begint morgen (als je van de maandag als eerste dag vd week uitgaat)
Dus 2021 is nog niet eens echt bezig....

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Martine schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:50:
[...]

Ja, als jij je aan het plan houdt dan komt dit helemaal goed.

Nadat je in totaal meer dan 250,-- euro hebt afgeroomd, heb je een gratis positie en kan je met een eventuele dip/crash voor ieder gewenst bedrag verkopen.

Met het afgroomde geld kan je later eventueel in een flinke dip, weer meer coins kopen en dat zijn dan gratis coins. Je krijgt dan winst, op winst, op winst, etc etc en daarna groeit je asset snel.

Stick to the plan! Succes! :)
Dank je wel voor je tip!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:42:
Wel sneu dat je op coinbase geen instant deposits kan doen blijkbaar, CC accepteren ze niet meer en een SEPA transfer duurt 3 werkdagen
Ik maakte tot nu toe altijd geld over via de abnamro bank app naar coinbase en het stond seconden later op mijn cb account. Is er iets veranderd dit jaar???
Ook altijd kostenloos, dus beetje zonde als hier je hier bij bnp paribas 60 cent voor betaald.

[ Voor 10% gewijzigd door KoffieAnanas op 03-01-2021 11:09 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hihi nu.nl heeft de prijs inmiddels maar uit de titels gehouden. Bullishhhhh *O*

https://www.nu.nl/economi...at-onverminderd-door.html

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Bao_mi1
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:52:
Officieel is vandaag de laatste dag van week 53, week 1 begint morgen (als je van de maandag als eerste dag vd week uitgaat)
Dus 2021 is nog niet eens echt bezig....
Dat zei ik gister ook tegen mezelf toen ik een pizza thuis liet bezorgen. 2021 en daarmee de goede voornemens zijn nog niet eens begonnen :*)

• Ali Baba 1001
Bao_mi1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Dat zei ik gister ook tegen mezelf toen ik een pizza thuis liet bezorgen. 2021 en daarmee de goede voornemens zijn nog niet eens begonnen :*)
Geen pizza bestellen kan ik geen goed voornemen noemen....

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 07:58:
Hopelijk weet LTC stuivertje te wisselen met XRP op de lijst. Dan is dat plots de goedkoopste 'goeie' coin uit de top 3, speciale aanbiedingen voor Henk en Ingrid.

Waarom? Ik heb er een paar en gun me wat.
Gaat de goeie kant op, denk dat ik m'n zin krijg vandaag. Dan nog even een 2e account aanmaken geef ik mezelf nog een duimpje ook. Stelletje klokzakken met jullie BTC, altcoiners kunnen ook egoïstisch zijn hoor :Y)

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Victor Belli
Crash!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Op zich kan het wel, maar houd rekening met de wet van de afnemende opbrengst. Je gaat namelijk steeds minder BTC bezitten (ik lees niet dat je iets terugkoopt). Ook zul je er steeds minder uit kunnen halen.
Wat je misschien wel kunt doen is dat als je 250 hebt afgeroomd je je investering met rust laat, omdat het je geen pijn meer kan doen. Je hebt immers je inleg er al uit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-01 10:19
Buy buy buy for new ath

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

spok9

Groen...

Zoooo, niet meer bij te houden mensen, dit topic. Gaat nog harder dan de koers :*)

Ik heb op 29.5 de helft van m’n eth en btc verkocht *O* Dat was m’n plan, had alleen niet verwacht dat dat moment al zo snel zo komen :P

Stiekem hoop ik nu natuurlijk op een correctie, maar ook prima als we door knallen ;) Valt me op dat fear & greed ook niet echt hoger komt de afgelopen weken, kan goed nieuwe zijn.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• AMARONE
Waar gaat dit heen, twijfel om zelfs nu nog geld bij te pompen in btc. Fomo

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Doe het voor 12u. Afgelopen begon om 12:05 een trappetje omhoog.

(geen garantie dat t vandaag ook gebeurt, maar toch) :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:14
Ik heb een paar uur geleden voor zo'n 250€ bijgekocht, via Binance.
Coinbase schoot voor geen meter op, verificatie kwam nooit aan

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Chaes

Chaes

#HODL

Gewoon te veel support voor een grote crash.

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
MrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Ja dat valt mij ook op. Meestal gebeurt wat tussen 12-14 en 0-2 uur.

MarsRover

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Klote... Nu komt Coinbase in eens met een verificatie van een rekening.. en kan daardoor niet op mn account! De hufters :(

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
LTC heeft XRP te pakken, nu ff doorzetten... Hnggggg zware keutel

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• meridin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01 15:54
Ik heb blijkbaar voor 400 euro aan MCO coins staan op Bittrex kwam ik achter.. Maar nu is deze delisted. Ik kan niet transferen of verkopen.. Support geeft niet thuis.. Ben ik nu deze coins gewoon kwijt :o

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

meridin schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:00:
Ik heb blijkbaar voor 400 euro aan MCO coins staan op Bittrex kwam ik achter.. Maar nu is deze delisted. Ik kan niet transferen of verkopen.. Support geeft niet thuis.. Ben ik nu deze coins gewoon kwijt :o
Denk t wel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:56:
LTC heeft XRP te pakken, nu ff doorzetten... Hnggggg zware keutel
Wooow wat ziekkkk
En ditmaal kan Charlie Lee niet op iedereen meer dumpen, dat heeft ‘ie al in 2017 gedaan. 😛

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-12-2025
MrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Vandaag weer. Valt wel op!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• meridin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01 15:54
https://cryptobriefing.co...kens-mco-rallies-over-37/
Hmm er was een swap beschikbaar tot begin november. Helaas. Wel een wijze les..!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-01 17:12
Litecoin gaat nu ook hard

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Wooow wat ziekkkk
En ditmaal kan Charlie Lee niet op iedereen meer dumpen, dat heeft ‘ie al in 2017 gedaan. 😛
Het zit mensen nog steeds dwars lees is :P

De hele markt ging toen down je zou dom geweest zijn om niet te verkopen.

Pas maar op dat ie nu zijn BTC niet gaat dumpen want daar heeft ie er een stuk meer van. ;)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Topic starter heeft zich geregistreerd 1 reactie geplaatst en verdwenen

bitanarch
Geregistreerd op 1 december 2010, laatste wijziging 1 december 2010.

• Chaes

Chaes

#HODL

meridin schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:06:
[...]

https://cryptobriefing.co...kens-mco-rallies-over-37/
Hmm er was een swap beschikbaar tot begin november. Helaas. Wel een wijze les..!
Die vent is nu multimiljonair zeker

• E.e.L
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-04-2024
Die bemoeit zich niet meer met ons plebs

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-01 16:56
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:41:
Heb je hier een of ander template voor gebruikt, of van scratch geschreven? Indien het laatste, kan je er een template van maken en delen met je cryptobroeders? :*) Zelfde situatie hier, ik zat ook al te denken "what if..".

• Toon60
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-06-2025
Koop mijn BTC ( en wat alts) bij Bitvavo en Binance. Nu wil ik weer wat bijkopen en zie dat de prijs BTCEUR bij Bitvavo ongeveer € 600 hoger ligt dan bij Binance! Altijd al zo'n verschil of nu bij deze heftige stijgingen?

• Slux
  • Niet online
Toon60 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:12:
Koop mijn BTC ( en wat alts) bij Bitvavo en Binance. Nu wil ik weer wat bijkopen en zie dat de prijs BTCEUR bij Bitvavo ongeveer € 600 hoger ligt dan bij Binance! Altijd al zo'n verschil of nu bij deze heftige stijgingen?
Ja ze moeten ergens hun geld vandaan halen, sowieso altijd opletten met bitavo dat zijn boefjes met de prijzen.

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:08:
[...]

Het zit mensen nog steeds dwars lees is :P

De hele markt ging toen down je zou dom geweest zijn om niet te verkopen.

Pas maar op dat ie nu zijn BTC niet gaat dumpen want daar heeft ie er een stuk meer van. ;)
Mij zit het niet dwars, ik heb toen nooit in Ltc gezeten behalve soms een trade. Maar dat was 1 van de dingen waardoor die hele Litecoin community boos was, terwijl het zijn goed recht is om te verkopen. Zoiets blijft mij wel bij😛

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:39

gws24

Thinking is hard!

Toon60 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:12:
Bitvavo is geen beurs waar je handelt met andere gebruikers maar een broker waar je bij Bitvavo zelf koopt/verkoopt. Daarom zijn bij de koop daar de prijzen een stuk hoger dan op echte beurzen omdat Bitvavo ook geld wil verdienen ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Mij zit het niet dwars, ik heb toen nooit in Ltc gezeten behalve soms een trade. Maar dat was 1 van de dingen waardoor die hele Litecoin community boos was, terwijl het zijn goed recht is om te verkopen. Zoiets blijft mij wel bij😛
Hij had op elke ATH verkocht en daar hoor je niemand over, het is echt van het publiek wat in 2017 was ingestapt die er van wakker lag.

• gws24
  • Laatst online: 22:39

gws24

Thinking is hard!

AlterMann schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Heb je hier een of ander template voor gebruikt, of van scratch geschreven? Indien het laatste, kan je er een template van maken en delen met je cryptobroeders? :*) Zelfde situatie hier, ik zat ook al te denken "what if..".
Ik heb ook hetzelfde, met kerst nog eens met de familie over gehad dat een handleiding misschien wel handig zou zijn. Ze weten in ieder geval wel waar mijn seed opgeborgen is nu.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11-2025
The Flippening is real.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBUIflDcjcsRqhYcu5gnBmK-4GE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IqHIJQxRMfsLUVgQIRO3MN1X.png?f=fotoalbum_large

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:16:
[...]

Ik heb ook hetzelfde, met kerst nog eens met de familie over gehad dat een handleiding misschien wel handig zou zijn. Ze weten in ieder geval wel waar mijn seed opgeborgen is nu.
Je hele familie? Weet niet of dat slim is.. :z

• Victor Belli
rapture schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:55:
De techniek in de topicstart is leuk. Hoe zit het economisch in elkaar? Is het nu een booming tulpenmanie? De waarde is uiteindelijk wat de gek ervoor geeft.
Uit het topic:
Bitcoins - Virtueel Geld

Twee duizend fucking 11

En hij had het al over tulpenmanie.

• E.e.L
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/0x0/https://res.cloudinary.com/hpiynhbhq/image/upload/v1510358307/ge3hmm4ubh3gytfsxlu8.gif

Maar toch: weer kunnen de alts btc niet bijbenen...

• Prutzertje
Echt he... hoelang duurt verificatie van een afrekening bij Pro.Coinbase? Wat een timing dat ze dat nu vragen...

• Ali Baba 1001
AlterMann schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Gewoon een kort verhaaltje geschreven op papier met korte uitleg en alle wachtwoorden en seeds, en ik ga het mn broertje ook nog wel uitleggen en laten zien. Als ik het zou uittypen zal ik een template delen :)

• E.e.L
Prutzertje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:22:
Echt he... hoelang duurt verificatie van een afrekening bij Pro.Coinbase? Wat een timing dat ze dat nu vragen...
Ze hebben het nu allemaal erg druk. Als de verificatie nu handmatig zou moeten gebeuren, kan je nog wel even wachten.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Go ADA go *O*

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 13-01 14:46
Gisteren 57k SXP burned. Oftewel €35k tegen de huidige waarde. In het huidige tempo van adoptie van de kaarten is het een kwestie van maanden voor Swipe deflationair zal zijn.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
Victor Belli schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Uit het topic:
Bitcoins - Virtueel Geld

Twee duizend fucking 11

En hij had het al over tulpenmanie.
Hehe das een leuke vraag , nouja aangezien ik een gamer ben kan ik voor 1,9 een steam game kopen. Maar als je op bitcoin forum kijkt zie je er best veel staan zeg maar :D.
That didn't age well.

• Prutzertje
E.e.L schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Ze hebben het nu allemaal erg druk. Als de verificatie nu handmatig zou moeten gebeuren, kan je nog wel even wachten.
Mooi ruk dus :'(

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:50:
[...]

Ach, zolang ik die memes blijf maken krijg ik er ook voor betaald toch? >:)

De vrouw moet er wel om lachen, al vindt ze dat ik wat teveel achter de telefoon zit. En ze heeft al 20x moeten horen: 'Ik zei het toch?' :+

Maar, die heeft ze nog tegoed voor al die keren dat ze liep te zeuren over mijn bijkopen van Bitcoin.

'Heb je nou alweer 'Bitcoins' gekocht? Het is een bodemloze put Jaap!' 'Nou en pop, we kunnen het missen en het is voor de toekomst. Bitcoin gaat niet meer weg en het is nu nog betaalbaar.'

8)
Een vrouw die het wel ok vindt dat je geld in een bodemloze put gooit, en pinups fabriekt? Top!
(Of is zij het op de meeste plaatjes?!)
Moet het nou weer over een index gaan ;)

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:37
anders moet je even mijn reddit topic bekijken

https://www.reddit.com/r/...ur_account_is_limited_to/

"plots" lukt het ... ik ben eindelijk niet meer gegijzeld

but still HODL! 8)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:55
Meer dan 21.3 miljard USDT in omloop

Organic!

• Tominatie
  • Niet online
Prutzertje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:22:
Bijzondere gang van zaken daaro. Ik zie op reddit echt om de haverklap dit soort vervelende verhalen over coinbase voorbij komen.

Mensen die hun account opeens geblokkeerd zien worden, mensen die opeens weer meer verificatie moeten doorlopen etc.
Daarnaast is hun service echt erbarmelijk en de support reageert zo ontiegelijk traag. Kraken is wat dat betreft echt veel beter.

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Vrijdag mijn ADA omgezet naar euro omdat ik er even geen hoop meer in had. Hij ging toen even naar beneden en ik wou mijn winst pakken.

Had ik maar....

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:56:
@Stokstaart Zit film te kijken, welke theorie was dat?

Overigens zou een daily close op 32.768 wel heel mooi zijn voor IT'ers :)
Sorry, was druk met andere zaken. Hij heeft het over een cross van de Thermocap multiple, waarna in het verleden een 3x-4,5x pump (met lokale top) kwam binnen een tijdsbestek van 2 maanden.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

IMWhizzle schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:05:
[...]

Vandaag weer. Valt wel op!
Hij moet nog komen zie ik, want de binance klok loopt bij mij 1 uur achter... dus over 20 minuten is ie er pas.

• AMARONE
gws24 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Bitvavo is geen beurs waar je handelt met andere gebruikers maar een broker waar je bij Bitvavo zelf koopt/verkoopt. Daarom zijn bij de koop daar de prijzen een stuk hoger dan op echte beurzen omdat Bitvavo ook geld wil verdienen ;)
Volgens mij valt dit echt wel mee bij Bitvavo. Die volgt gewoon goed de koers.

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Bijzondere gang van zaken daaro. Ik zie op reddit echt om de haverklap dit soort vervelende verhalen over coinbase voorbij komen.

Mensen die hun account opeens geblokkeerd zien worden, mensen die opeens weer meer verificatie moeten doorlopen etc.
Daarnaast is hun service echt erbarmelijk en de support reageert zo ontiegelijk traag. Kraken is wat dat betreft echt veel beter.
De wetgeving verandert ook en dus zullen exchanges daarin mee moeten gaan. Dit is een van de redenen waarom verificatie een stuk strenger is geworden. Dat CB zo traag is met de verwerking van verificatie is wel een beetje jammer inderdaad. Het zal nu ook topdrukte zijn met a) nieuwe aanmeldingen en b) bestaande accounts die plots actief worden en nog geen strengere verificatie hebben ondergaan.

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:37
[...]

klopt, zie mijn post hierboven, ik kon gewoon niets meer behalve alles verkopen, maar niks traden of bijkopen. Plots. ik ben/was level 2 verified, 2 case's ingediend, 1 op 1/12 en 1 op 15/12, tot op heden geen reactie.

plots deze morgen lukte het wel ...

voor de geinteresseerden:

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:46
[...]

Ik heb verder geen inleg op coinbase staan, kom er alleen voor de gratis rewards die je kunt krijgen door vragen te bantwoorden.

Echter kan ik sinds enkele dagen opeens niet meer inloggen, blijkbaar is MFA, opeens, ingeschakeld en moet ik een code doorgeven. Heb wel de coinbase app voor android in gebruik maar kan nergens een code genereren lijkt het.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
kevinoku schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Vrijdag mijn ADA omgezet naar euro omdat ik er even geen hoop meer in had. Hij ging toen even naar beneden en ik wou mijn winst pakken.

Had ik maar....
Ik dacht vanmorgen... hem zal ik eens ada bijkopen..

Had ik maar....

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
The Redman schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:40:
Meer dan 21.3 miljard USDT in omloop

Organic!
Op hoeveel stond de teller een jaar geleden? Ik dacht nog onder de 1 miljard, toen bereikte we geloof 'k nog net de milestone van 500 miljoen Tether, waarbij iedereen al zijn vraagtekens had.

21 miljard en richting de 22 miljard tether. Het blijft toch wel een bijzonder fenomeen. Gebacked zullen ze niet allemaal zijn, maar denk wel dat er een geniaal stelsel achter zit in de trend van: wij creëren usdt, daarna kopen we bitcoin, die pleuren we in de hold en dit dan constant herhalen. Resultaat: btc prijs stijgt, hun "assets(btc)" die de tethers backed wordt meer waard en zo heb je een mooie scheme gemaakt.

Wel echt geniaal, als er uiteindelijk een groot SEC onderzoek komt ofzo ben ik echt benieuwd wat ze aantreffen. Mocht dit echt een gigantische soort scam blijken komt er sowieso een film over uit. Kan niet wachten :+

Moon,lambo

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 14-12-2025
Als USDT ooit als scam wordt aangeduid dan breekt de hel los vrees ik... ik gebruik USDT juist vaak tussen de buy en sell orders om meer muntjes te kunnen verzamelen op termijn :*)

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Valt mij wel op dat er veel sites andere data laten zien, sommige zijn sneller dan andere, welke site gebruiken jullie voor de koersen?

• Slux
  • Niet online
Distrax1988 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:49:
Valt mij wel op dat er veel sites andere data laten zien, sommige zijn sneller dan andere, welke site gebruiken jullie voor de koersen?
Ik gebruik zelf deze
https://cryptowatch.net/

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Tominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:45:
[...]

Op hoeveel stond de teller een jaar geleden? Ik dacht nog onder de 1 miljard, toen bereikte we geloof 'k nog net de milestone van 500 miljoen Tether, waarbij iedereen al zijn vraagtekens had.

21 miljard en richting de 22 miljard tether. Het blijft toch wel een bijzonder fenomeen. Gebacked zullen ze niet allemaal zijn, maar denk wel dat er een geniaal stelsel achter zit in de trend van: wij creëren usdt, daarna kopen we bitcoin, die pleuren we in de hold en dit dan constant herhalen. Resultaat: btc prijs stijgt, hun "assets(btc)" die de tethers backed wordt meer waard en zo heb je een mooie scheme gemaakt.

Wel echt geniaal, als er uiteindelijk een groot SEC onderzoek komt ofzo ben ik echt benieuwd wat ze aantreffen. Mocht dit echt een gigantische soort scam blijken komt er sowieso een film over uit. Kan niet wachten :+

Moon,lambo
Mijn onderbuikgevoel zegt dat Tether een grote farce is.

Ik heb geen argumenten of feiten die mijn gevoel bevestigen.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
kevinoku schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Had ik maar....
Ik heb wel vertrouwen dat er meer in zit in deze bull markt. Ik liep met de gedachten om de waves te gaan volgen maar durf niet omdat ik op lang termijn verwacht dat dit nog wel eens richting de 0,30 euro cent kan gaan

• AMARONE
Tussen binance en kraken en coin base... Welke is het gemakkelijkst qua traden in vergelijking met Bitvavo?

• AMARONE
cursquidHome schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Ik heb wel vertrouwen dat er meer in zit in deze bull markt. Ik liep met de gedachten om de waves te gaan volgen maar durf niet omdat ik op lang termijn verwacht dat dit nog wel eens richting de 0,30 euro cent kan gaan
Alle alts gaan ziek lekker nu.

• Tominatie
  • Niet online
mathiasc schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:44:
[...]

klopt, zie mijn post hierboven, ik kon gewoon niets meer behalve alles verkopen, maar niks traden of bijkopen. Plots. ik ben/was level 2 verified, 2 case's ingediend, 1 op 1/12 en 1 op 15/12, tot op heden geen reactie.

plots deze morgen lukte het wel ...

voor de geinteresseerden:

Ah ja! Gelukkig is het nu voor je opgelost.

Je kunt op de coinbase reddit ook alleen je verhaal posten als je een bepaald aantal post karma hebt. Zou dat komen omdat belachelijk veel mensen worden gegijzeld door coinbase? ;)

Treurig dat de support alleen wat doet als je op reddit je verhaal doet...puur voor de bühne. Hoop dat ze het allemaal op orde krijgen daar maar dit is echt al belachelijk lang aan de gang.
Pagina: 1 ... 78 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!