Coinbase. daarna binance en ver daarna KrakenAMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:49:
Tussen binance en kraken en coin base... Welke is het gemakkelijkst qua traden in vergelijking met Bitvavo?
Ik ben ook wel van plan om opnieuw in te gaan stappen in ADA.cursquidHome schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:49:
[...]
Ik heb wel vertrouwen dat er meer in zit in deze bull markt. Ik liep met de gedachten om de waves te gaan volgen maar durf niet omdat ik op lang termijn verwacht dat dit nog wel eens richting de 0,30 euro cent kan gaan
Zeker met de zaken die er aan zitten te komen denk ik dat er een prima ROI te behalen valt. Mits al die zaken niet op een ADA manier eindeloos uitgesteld worden natuurlijk.
Niet traden maar elke week of maand bijkopen, dit deed ik de afgelopen 3 jaar nadat ik nooit had uitgecashed tijdens de ATH want ik had geen plan.kevinoku schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:40:
[...]
Vrijdag mijn ADA omgezet naar euro omdat ik er even geen hoop meer in had. Hij ging toen even naar beneden en ik wou mijn winst pakken.
Had ik maar....
Nu heb ik voor elke coin een plan gemaakt om winst te gaan pakken bij bepaalde waardes.
De altcoin rally moet nog komen
Bitcoin is niet meer waard geworden hoor... De Eurocoin en Dollarcoin is minder waard geworden...
En ben toch een beetje van de RED CANDLES MATTER beweging!
En ben toch een beetje van de RED CANDLES MATTER beweging!
Zag er ook een reactie van een Tweaker die 40 BTC voor 8 euro had verkocht en het in 2013 al een slechte deal vond.
https://www.coingecko.com...art_date=2020-01-03#panelTominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Op hoeveel stond de teller een jaar geleden? Ik dacht nog onder de 1 miljard, toen bereikte we geloof 'k nog net de milestone van 500 miljoen Tether, waarbij iedereen al zijn vraagtekens had.
21 miljard en richting de 22 miljard tether. Het blijft toch wel een bijzonder fenomeen. Gebacked zullen ze niet allemaal zijn, maar denk wel dat er een geniaal stelsel achter zit in de trend van: wij creëren usdt, daarna kopen we bitcoin, die pleuren we in de hold en dit dan constant herhalen. Resultaat: btc prijs stijgt, hun "assets(btc)" die de tethers backed wordt meer waard en zo heb je een mooie scheme gemaakt.
Wel echt geniaal, als er uiteindelijk een groot SEC onderzoek komt ofzo ben ik echt benieuwd wat ze aantreffen. Mocht dit echt een gigantische soort scam blijken komt er sowieso een film over uit. Kan niet wachten![]()
Moon,lambo
Lees toch wag negatieve berichten hier over Coinbase. Toch maar binance weer uitzoeken hoe dat exact werkt ellemaal ipv een account maken weer.
Sinds het begin van de eindejaarsrally heb ik ook eens besloten wat meer risico te nemen en op de naar mijn mening overbought momenten te verkopen en later weer terug te kopen, dat werkt in deze markt op dit moment beter dan HODL'en... mijn stack is best aardig gegroeid de laatste weken. Geeft wel veel onrust, vandaar dat ik nu in plaats van 100% te verkopen nog maar 50% verkoop op wat ik dan als de tijdelijk top zie.elektriekert schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Niet traden maar elke week of maand bijkopen, dit deed ik de afgelopen 3 jaar nadat ik nooit had uitgecashed tijdens de ATH want ik had geen plan.
Nu heb ik voor elke coin een plan gemaakt om winst te gaan pakken bij bepaalde waardes.
Hoe ziet jouw plan er uit als ik vragen mag ?elektriekert schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Niet traden maar elke week of maand bijkopen, dit deed ik de afgelopen 3 jaar nadat ik nooit had uitgecashed tijdens de ATH want ik had geen plan.
Waarom vraag je het danAMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Lees toch wag negatieve berichten hier over Coinbase. Toch maar binance weer uitzoeken hoe dat exact werkt ellemaal ipv een account maken weer.
Over elke exchange zijn negatieve dingen te vinden, ik heb zelf alleen problemen met een Binance omdat ie niet snel genoeg refreshed en te vaak downtimes heeft maar dat zal vast aan mij liggen.
Bitstamp en coinbase zijn de perfecte exchanges om mee te starten, snap je er wat meer van dan is een Binance leuk, zelf vind ik Huoibi fijner werken.
Ja, crypto wereld vliegt alle kanten op. Ik kan bij Bitvavo hoog verkopen en dan lager weer inkopen ergens anders. Ga het nog eens bekijken allemaal. Iemand triggerdde mij met de hoge Bitvavo prijzen. Maar inderdaad. Liggen gewoon 600 oger dan bij binance(wel gelijk met Google)Slux schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:02:
[...]
Waarom vraag je het dan![]()
Over elke exchange zijn negatieve dingen te vinden, ik heb zelf alleen problemen met een Binance omdat ie niet snel genoeg refreshed en te vaak downimes heeft maar dat zal vast aan mij liggen.
Bitstamp en coinbase zijn de perfecte exchanges om mee te starten, snap je er wat meer van dan is een Binance leuk, zelf vind ik Huoibi fijner werken.
[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 03-01-2021 13:08 ]
Ben benieuwd of het je lukt om daar hoog te verkopen, zijn tovenaars zodra je een order plaats zijn de prijzen vaak net toch even anders, maar wie weet.AMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:05:
[...]
Ja, crypto wereld vliegt alle kanten op. Ik kan bij Bitvavo hoog verkopen en dan lager weer inkopen ergens anders.
laat even weten
Dit kun je denk ik beter automatiserenAMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:05:
[...]
Ja, crypto wereld vliegt alle kanten op. Ik kan bij Bitvavo hoog verkopen en dan lager weer inkopen ergens anders. Ga het nog eens bekijken allemaal. Iemand triggerdde mij met de hoge Bitvavo prijzen.
Het jammere is, de simpele app was wel gemakkelijk met aankopen in 1 klik.Slux schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Ben benieuwd of het je lukt om daar hoog te verkopen, zijn tovenaars zodra je een order plaats zijn de prijzen vaak net toch even anders, maar wie weet.
laat even weten
Is er animo om een gedeeld tweakers-account te maken voor glassnode? Er zijn een aantal indicatoren die het makkelijker maken een (lokale) top te signaleren. Betekent dan dus gezamenlijk de kosten delen en iedereen die mee deelt in de kosten krijgt de inlog. Of zouden er dan belletjes gaan rinkelen door de vele ip-adressen die inloggen met dezelfde creds?
Met name de NUPL en Thermocap Multiple lijken me bruikbaar.
Met name de NUPL en Thermocap Multiple lijken me bruikbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 03-01-2021 13:13 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Als zij het was op de meeste plaatjes dan had ik wel wat beters te doenStan schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:36:
[...]
Een vrouw die het wel ok vindt dat je geld in een bodemloze put gooit, en pinups fabriekt? Top!
(Of is zij het op de meeste plaatjes?!)
Iemand enig idee wat ik met mijn oude wallet.aes.json kan doen? Als ik hem sleep naar de blockchain.com plek dan krijg ik alleen maar een reeks nummers en letters.
God morks in wysterious ways.
Nog "ff" 10% erbij en ik heb officieel mn inleg verdubbeld 
Of dat slechts het begin is
Hier wel een beetje last van greed
Inleg eruit halen en verder gaan met "speelgeld" of alles laten staan voor higher gains... lastig, lastig 
Kan het geld prima missen, dat is t probleem niet maar om het te zien verdampen naar 0 zou ook zonde zijn
Hier wel een beetje last van greed
Kan het geld prima missen, dat is t probleem niet maar om het te zien verdampen naar 0 zou ook zonde zijn
[ Voor 19% gewijzigd door ybos op 03-01-2021 13:33 ]
ArtPhil-Flower schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:31:
alleen maar een reeks nummers en letters
Zo, ben hier een tijd al niet geweest, maar goed om te zien dat het weer een levendige boel is.
Ik hoor weer van link en rechts mensen die aan de zijlijn aan het wachten zijn om de dip op te kopen.
Hoop dat 2021 een heel mooi jaar word!
Ik hoor weer van link en rechts mensen die aan de zijlijn aan het wachten zijn om de dip op te kopen.
Hoop dat 2021 een heel mooi jaar word!
Goedemiddag, ff een avondje er uit geweest.
Nog iets gemist?
Hier 30% gemaakt met 3 trades op LTC binnen 3 uur
Nog iets gemist?
Hier 30% gemaakt met 3 trades op LTC binnen 3 uur
Laten staan!ybos schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:32:
Nog "ff" 10% erbij en ik heb officieel mn inleg verdubbeld
Hier wel een beetje last van greedInleg eruit halen en verder gaan met "speelgeld" of alles laten staan voor higher gains... lastig, lastig
Kan het geld prima missen, dat is t probleem niet maar om het te zien verdampen naar 0 zou ook zonde zijn![]()
Ik heb zelf ook ooit de inleg er uit gehaald. Nu heel veel spijt van!
Ik ga gewoon zoveel mogelijk proberen te accumuleren vanaf nu.
DCA
DCA
Blox app met gratis 10tje werkt trouwens voor geen meter... Lekkere reclame en goed voor elkaar daar.
Saaie boel, gaat al half uurtje sideways.
Is dat net als n klein kind dat keihard op zn bek gaat
Even stilte, want moet gruwelijke hoeveelheid lucht naar binnen zuigen om vervolgens he-le-maal los te gaan.

(alleen in dit geval, nog verder naar boven, of vol naar beneden is de vraag!)
Is dat net als n klein kind dat keihard op zn bek gaat
(alleen in dit geval, nog verder naar boven, of vol naar beneden is de vraag!)
Vreselijke app. Voelt als een beta product. Hun support laat ook te wensen over, om al helemaal te zwijgen over hun algemene voorwaarden.gijsvogel schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:52:
Blox app met gratis 10tje werkt trouwens voor geen meter... Lekkere reclame en goed voor elkaar daar.
Ben overgestapt naar Bitvavo.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
3x long gesloten op 34.250 en nu in een 3x short tot 33.150, verder all-in.
@Stokstaart Thx, zal even kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-01-2021 13:59 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Tweakerspubliek is ook geen Blox-publiek. Blox is voor Hingrids en tieners.IMWhizzle schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:57:
[...]
Vreselijke app. Voelt als een beta product. Hun support laat ook te wensen over, om al helemaal te zwijgen over hun algemene voorwaarden.
Ben overgestapt naar Bitvavo.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Soms moet het ook even op adem komenybos schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:54:
Saaie boel, gaat al half uurtje sideways.
Vet en Ada gaan lekker zeg. Jammer dat ik net niet het lef heb om dan all in te gaan daar gisteren ivm alle red candles
Zie je de hanging man candle op 4H of waarop baseer je je short?Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:58:
3x long gesloten op 34.250 en nu in een 3x short tot 33.150, verder all-in.
Heb eerder een probleem met de 'advanced' view die de laatste dagen om de halve minuut disconnect bij BitvavoAMARONE schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:05:
Iemand triggerdde mij met de hoge Bitvavo prijzen.
Twijfel; wachten op de drop en dan instappen of nu instappen en meeliften op de trein..
Heb op verschillende kanalen wat staan, zowel Coinbase als Binance. Binance staat vooral vol met wat altcoins maar die staan inmiddels op de lijst om verkocht te worden voor een mooi prijsje.
Helaas door deze altcoins nog niet de volle buit "winst" gepakt.
Ik zit er aan te denken om nog wat euro's te storten maar ik zie ook dat het een aantal dagen duurt voordat deze in de wallet aankomen. Welke is op dit moment snel?
Heb op verschillende kanalen wat staan, zowel Coinbase als Binance. Binance staat vooral vol met wat altcoins maar die staan inmiddels op de lijst om verkocht te worden voor een mooi prijsje.
Ik zit er aan te denken om nog wat euro's te storten maar ik zie ook dat het een aantal dagen duurt voordat deze in de wallet aankomen. Welke is op dit moment snel?
Via iDEAL bij Binance werkt supersnel.Ronzz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:08:
Twijfel; wachten op de drop en dan instappen of nu instappen en meeliften op de trein..
LINK en NANO zie ik nog wel sprongen maken vandaag
De grote bedrijven slokken de sell orders binnen no time op. Dit zou kunnen voorkomen dat er een pullback komt op korte termijn.
- Taro
- Niet online
3x lower high op de 5 minute en 2-3x de MA99 geraakt. Maar ik zit verder all-in, dus zie wel even hoe het uitpakt, stijgen is ook goed, dan sluit ik hem weer rond 34.550.wdbtje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Zie je de hanging man candle op 4H of waarop baseer je je short?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alleen voor mij een beetje jammer dat de link naar SNS bankieren niet werkt. Anderen ook dit probleem bij deze bank?
Ja ik ook;Matthias87 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:11:
LINK en NANO zie ik nog wel sprongen maken vandaag
Of sprongen omhoog, of sprongen omlaag, of zijwaartse sprongen. Of alledrie.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Boys, even advies gevraagd. Ik heb in 2017 - 2018 actief bezig geweest met altcoins.
Heel veel kwijtgeraakt op een exchange die ermee stopte .... dom geweest dus om ze niet lokaal in wallet te bewaren :-).
Soit als ik bitcoin zo zie stijgen dan zie ik een run op altcoins komen binnenkort.
Ik heb nog redelijk wat altcoins en ik zie dat de meeste zwaar gezakt zijn. Buitenkans dus om bij te kopen denk ik zo.
Nu is mijn vraag wat is de goedkoopste oplossing. Mijn alt / shitcoins doen enkel BTC/xxx . Mijn gedacht was ETH kopen via binance. Dan boeken naar kleine exchange en daar ETH omzetten naar BTC. Dan zo shitcoins kopen.
Wat denken jullie ? Dan zit ik al niet met bitcoin transactie fee's etc...
Heel veel kwijtgeraakt op een exchange die ermee stopte .... dom geweest dus om ze niet lokaal in wallet te bewaren :-).
Soit als ik bitcoin zo zie stijgen dan zie ik een run op altcoins komen binnenkort.
Ik heb nog redelijk wat altcoins en ik zie dat de meeste zwaar gezakt zijn. Buitenkans dus om bij te kopen denk ik zo.
Nu is mijn vraag wat is de goedkoopste oplossing. Mijn alt / shitcoins doen enkel BTC/xxx . Mijn gedacht was ETH kopen via binance. Dan boeken naar kleine exchange en daar ETH omzetten naar BTC. Dan zo shitcoins kopen.
Doe maar omhoog heel erg omhoog zodat ik kan verkopen en weer meer spreiden.Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Ja ik ook;
Of sprongen omhoog, of sprongen omlaag, of zijwaartse sprongen. Of alledrie.
Dan denk ik waarom opnieuw een kleine exchange? Blijkbaar ging dat de eerste keer niet zo goed? Genoeg shitcoins op binance.Yarisken schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:17:
Boys, even advies gevraagd. Ik heb in 2017 - 2018 actief bezig geweest met altcoins.
Thanks. Ik zie dat ik sowieso tot maandag 8:00u moet wachten
Mijn shitcoins zijn zo shit dat ze niet op binance staan :-). Eens gekocht gaan ze direct naar mijn offline wallet deze keer :-).Nopheros schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:19:
[...]
Dan denk ik waarom opnieuw een kleine exchange? Blijkbaar ging dat de eerste keer niet zo goed? Genoeg shitcoins op binance.
Spreiden? Bij dat woord denkt deze geile pater enkel aan....never mind.Barbapapa852 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:17:
[...]
Doe maar omhoog heel erg omhoog zodat ik kan verkopen en weer meer spreiden.
Spreiden...koop de top 10 en laat XRP en BCH links liggen. En DOGE.
Maar doe vooral niet wat ik zeg, dan eindig je met te weinig btc.
Hodl to the moon babe.
Bitonic nog een optie?Ronzz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:19:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bitvavo gaat vrij vlot.Ronzz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:19:
[...]
Wat denken jullie van polkadot? Tijdelijke hype of iets wat nog wel kan groeien? Heeft het bestaansrecht naast Eth? En gaat het hele Defi verhaal echt wat worden?
Arise chikun! 
Sorry, moest ff had hem nog niet voorbij zien komen.
Sorry, moest ff had hem nog niet voorbij zien komen.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Begint weer leuk mee te doen ja.
Heb een buy staan rond €103 die hij hopelijk bij een dipje even aantikt.
Zo ja dan heb ik daarna mijn aantal Ltc verdubbeld.
Ik was net dit aan het lezen:DarkShadow schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:29:
Wat denken jullie van polkadot? Tijdelijke hype of iets wat nog wel kan groeien? Heeft het bestaansrecht naast Eth? En gaat het hele Defi verhaal echt wat worden?
https://www.coindesk.com/...2s-altcoins-like-ethereum
Grappig dat iedereen weer als een kip zonder kop gaat investeren in Crypto en vooral alt-coins aka shit-coins.
Waar waren jullie toen Bitcoin op 3k stond niet zo lang geleden? Toen was het allemaal een bubbel toch? En nu een aantal grote investeerders massaal inkopen -de prijs opdrijven- springt iedereen weer op de sneltrein die dadelijk weer smerig hard tot stilstand komt.
Wacht nou maar gewoon even een aantal weken tot de boel stabiliseert, iets daalt, en koop dán.
Dankzij al die FOMO mensen stijgt de prijs alleen maar en de grote investeerders gaan de boel straks weer verkopen om later weer goedkoop terug te kopen.
Waar waren jullie toen Bitcoin op 3k stond niet zo lang geleden? Toen was het allemaal een bubbel toch? En nu een aantal grote investeerders massaal inkopen -de prijs opdrijven- springt iedereen weer op de sneltrein die dadelijk weer smerig hard tot stilstand komt.
Wacht nou maar gewoon even een aantal weken tot de boel stabiliseert, iets daalt, en koop dán.
Dankzij al die FOMO mensen stijgt de prijs alleen maar en de grote investeerders gaan de boel straks weer verkopen om later weer goedkoop terug te kopen.
Let me share my screen...
Helemaal gelijk en aan dat plan hou ik mij maar als je eth dan zo ziet dan kriebelt het welAviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:31:
Grappig dat iedereen weer als een kip zonder kop gaat investeren in Crypto en vooral alt-coins aka shit-coins.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
gewoon niet teveel naar omkijken. Dit gebeurt elke keer weer. niets nieuws. Over paar maanden/ klein jaar zijn ze allemaal rektAviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:31:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hoi ik ben nieuw hier en heb net wat teveel ontvangen kinderbijslag gestort. Raad jij BLOX aan voor kripto?Aviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:31:
BTC down ETH up.
Flippening!
Flippening!
Even +35% voor ETH laatste 7 dagen
Is niet zo. iDeal werkt direct op Binance, je moet wel eerst iDeal selecteren.Ronzz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:19:
[...]
Muah nog een eind verwijderd van zn ATH. Laat die maar weer eens komen.
precies, amateur shit die ETH. Honden rules
E(i)ther way, laat ETH maar lekker meeliften op BTC en daarna uit zichzelf stijgen... geen problemen mee!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nee mij ook niet, heb ze uiteraard ook naast honden en ltcMrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:41:
[...]
E(i)ther way, laat ETH maar lekker meeliften op BTC en daarna uit zichzelf stijgen... geen problemen mee!
Ik verwacht dat ETH1 in waarde zal dalen wanneer ETH2 officieel beschikbaar is en zo.
ETH inmiddels 80% van m'n portfolio haha, misschien even wat meer diversifiëren.
Ah nee, fuck dat.
Ah nee, fuck dat.
- Taro
- Niet online
Short maar afgesloten, ging prima, maar Bitcoin zal zo ETH wel achterna gaan.
ETH gaat naar 10k, dus no worries. Dan wordt ie 99% van je portfolio.Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:43:
ETH inmiddels 80% van m'n portfolio haha, misschien even wat meer diversifiëren.
Ah nee, fuck dat.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Waar kan ik tekenen voor de 10k?MrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:44:
[...]
ETH gaat naar 10k, dus no worries. Dan wordt ie 99% van je portfolio.
Je mag best een tekening maken hoor, maar die 10k is een kwestie van wachten.
Dat denk ik ook hoor. Kwestie van geduld inderdaad.MrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:46:
[...]
Je mag best een tekening maken hoor, maar die 10k is een kwestie van wachten.
Waarom kriebelt het? Ben je bang geld mis te lopen mijn jongen? Waar was je begin 2020? Toen kocht je ook niets want stel je voor het zou alleen maar minder waard worden he?JT schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Helemaal gelijk en aan dat plan hou ik mij maar als je eth dan zo ziet dan kriebelt het wel
Toen was het een bubbel. Een gevaarlijke investering. Nu is de prijs x8 t.o.v. een jaar geleden. Oh, het was toch geen bubbel!!? Dan maar kopen want het wordt vast nog meer.
Een ezel stoot zich.....
Zet je emoties uit. Laat je niet gek maken. Er is nu een nieuw prijsrecord, dat betekent dat er een platfond direct boven zit. Als Bitcoin zou zakken naar 10k, heb je er een groei ruimte van 20k boven en slechts 10k eronder. Nu is de ruimte boven 0 en onder 30.
Echter, wat we nu zien is dat er een hele grote groep is die hun Bitcoin trauma van 2017-2018 hebben verwerkt en Bitcoin na deze 2e stijging weer langzamerhand vertrouwen. En deze hele grote groep zegt tegen zichzelf: "oh, het was toch geen bubbel. Als hij straks weer daalt, dán ga ik kopen en dit keer HODLen." Met als gevolg dat de prijs voorlopig niet heel veel meer gaat dalen zoals in 2018. Maar hij gaat dalen, en hard ook. Maar zeker niet onder de 15k. De vraag is dan, wie durft er te kopen in een daling?
Met een tientje? Want dan heb ik ook een 39x long lopen..
Ik zie dat je vaker dit soort posts doet van high-leverage trades. Dit soort berichten voegen weinig toe, want het zegt niets over je trading strategie of het risico dat je neemt. Leverage doet er niet toe, alleen positie grootte (als percentage van je trading account), entry, take-profit en stop-loss.
Als je met je hele trading account een 39x long hebt geopend, dan ben je gewoon niet helemaal lekker.
Er komen een hoop nieuwe mensen kijken in dit topic en ik wil even benadrukken dat het niet verstandig is om als beginner te gaan spelen met leverage trading als je niet weet wat je doet.
Ik word pas enthousiast als ETH de 0.03 doorbreekt.Spyhard666 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:46:
Wow zie ETH gaan!
Ok man.Innovi0 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Met een tientje? Want dan heb ik ook een 39x long lopen..
Ik zie dat je vaker dit soort posts doet van high-leverage trades. Dit soort berichten voegen weinig toe, want het zegt niets over je trading strategie of het risico dat je neemt. Leverage doet er niet toe, alleen positie grootte (als percentage van je trading account), entry, take-profit en stop-loss.
Als je met je hele trading account een 39x long hebt geopend, dan ben je gewoon niet helemaal lekker.
Er komen een hoop nieuwe mensen kijken in dit topic en ik wil even benadrukken dat het niet verstandig is om als beginner te gaan spelen met leverage trading als je niet weet wat je doet.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je hoeft niet de hele 300GB op een SSD te hebben, als je de bitcoin directory zelf op een SSD zet, en de blocks directory op een HDD werkt het ook. Dan heb je ongeveer 30GB op de SSD nodig. Of andersom, dan laat je het nu staan, maar verplaats je de chainstate en indices directory naar de SSD met een link.Slonzo schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:06:
Maar nodes die niet zichtbaar/bereikbaar zijn, dar heb je er toch niet veel aan voor de consensus?
Ik heb een paar dagen geleden inderdaad ook een full node aangeslingerd, ik dacht: kan er misschien nog wat uit lerenZo gezegd, zo gedaan... We zijn ondertussen 78 uur verder, en de Initial Block Download zit aan block 494000 (november 2017) van de 664033, terwijl het alsmaar trager lijkt te gaan
Tot 300k ging het snel (logisch, weinig transacties per block), nu duurt het meer dan 24u om 70k blocks te verwerken...
Ik heb 'm 2 cores van 2.5 tot 3.1GHz assigned, maar die hebben 't niet eens druk. 2.5GB cache zou ruim voldoende moeten zijn, die raakt dikwijls niet eens gevuld. En disk IO fluctueert constant tussen 1.5 a 7MB/s, voornamelijk reads (ouderwetse HDD; niet genoeg plaats op SSD voor de hele blockchain).
Ik las al dat de IBD voornamelijk bottlenecked is door IO, maar dat het zo triest gesteld zou zijn op een HDD met <100iops en een gemiddelde latency van 14.7ms... dat had ik nou ook weer niet verwachtGaat sowieso nog een aantal dagen duren om tot aan de top te geraken.
Weet niet welk OS je draait, of je dat makkelijk kan doen.
Dit is wellicht beter voor Bitcoin-topic #4, dat mag wel wat leven gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door DaCoTa op 03-01-2021 14:52 ]
Tijd om even uit mijn winterslaapje te komen! Hallo iedereen;)
Ik heb net mijn BTC verkocht voor HNT, en zit me langzamerhand verder in te kopen in HNT Helium.
Ik voorspel je, en sommige oldskoolers kennen me
, Minimaal X 2 binnen een week, en als Coinbase accepteert is de sky de limit.
Zeer laag sell order book, met mogelijke high Gains.
No Guts no Glory.
Ik heb net mijn BTC verkocht voor HNT, en zit me langzamerhand verder in te kopen in HNT Helium.
Ik voorspel je, en sommige oldskoolers kennen me
No Guts no Glory.
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2021 14:52 ]
Even gaan spelen met wat tientjes in binance. Usdt met een limit op zil. Misschien dat ik even wat met eth doe nog als die zo door het dak gaat. Winsten pakken gaat nu niet lukken met deze kleine bedragen.
Alleen al het schakelen tussen euro, Usdt, dollar moet ik nog even doorkrijgen en binance wat duidelijker indelen met favorieten.
Alleen al het schakelen tussen euro, Usdt, dollar moet ik nog even doorkrijgen en binance wat duidelijker indelen met favorieten.
Het is sowieso niet verstandig om te gaan spelen met leverage trading. Zelfs niet als je een belegger bent. Je kunt echt meer dan rekt gaan (lees: diep in de schulden raken) als je geliquideerd wordt. En zeker op een coin als BTC, die nogal wispelturig kan zijn, kan dat enorm hard gaan.Innovi0 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Voor een leek ziet het eruit als een gereedschap om snel veel geld mee te verdienen. De schaduwzijde wordt daarbij dan voor het gemak even over het hoofd gezien onder het mom: "Dat zal mij niet gebeuren". 1x is genoeg.
zulke hoge verwachtingen?Thommie.nl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:50:
Ik voorspel je, en sommige oldskoolers kennen me, Minimaal X 2 binnen een week, en als Coinbase accepteert is de sky de limit.
No Guts no Glory.
Ik doe met je mee.Thommie.nl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:50:
Ik voorspel je, en sommige oldskoolers kennen me, Minimaal X 2 binnen een week, en als Coinbase accepteert is de sky de limit.
No Guts no Glory.
Waar waren jullie begin dit jaar?
Nou nee, maar 1 aankoop van 1,5 BTC is een verdubbeling in prijs momenteel....
ROI is bruut, helemaal met dat Coinbase verhaal.
Ik hou het ook al iets langer in de gaten, maar er is echt heel erg veel opgekocht om de prijs te drukken en eenmaal laag is er bizar veel Gekocht....
Dat is een dikke tel voor mij.
Eergisteren? Gewoon thuis.Aviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:54:
Denk dat ik mn ETH maar unload, zal zo wel weer droppen.
Je punt is duidelijk hoor.Aviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:54:
Groetjes
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!