Glenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:17:
[...]
Ha, ik heet natuurlijk niet echt Glenn. Dat is wel een van de laatste namen op de aardkloot die ik zou kiezen eigenlijk.
Ik ben zelf min of meer per ongeluk in Nexo terecht gekomen, en dat ze serieus zijn, aan Credissimo vasthangen (of niet?) etc geeft me wel vertrouwen. Niet heel transparant, maar deel van de onderneming in Zug (CH), Estland en Bulgarije is gewoon logisch. Maar waarom rendeert hun token dan niet? Ik krijg er voor m'n gevoel geen waar voor. Fijn platform is het zeker.
Nexo staat op $0.61 nu, een jaar geleden op $0.09. Daarbij het feit dat je 8% rente op je coins krijgt én ook nog eens 15-20% dividend over je tokens. Dat is rente op rente op een token die in prijs stijgt. Dat is zo'n beetje de definitie van rendement

En Celsius, echt, tering. Een keer hun homepage geopend. En in walging weggeklikt. En nog eens geprobeerd. Weer hetzelfde. Misschien moeten ze er nog een hipster met een knotje en een racefiets op zetten. Ziet er uit als de site van een vegan koffietent in Amsterdam. Kan best een goed bedrijf zijn, maar je kan toch geen vertrouwen hebben in die gast, denk ik dan? Tenzij hij je met z'n gouden pik swaffelt. Misschien ben ik niet de doelgroep of zo - neemt niet weg dat ik het bedrijf, net als nexo, wel als een groeibriljant zie, maar betrouwbaar ook weer niet echt.
Celsius is Machinsky, ook wel "the machine" genoemd

Mede-bedenker van Voice-over-IP en heeft tig andere patenten op zijn naam. Je investeert eigenlijk in een slim poppetje met een werkend en snelgroeiend product. Dat is op lange termijn meestal lucratiever dan te investeren in een leuk idee (95% van de alts)
Oh, en jij loopt lang mee, waarom gaan NEXO en in mindere mate CEL niet door het dak nu? Het zijn alts met werkend nut. Dat zou beter moeten zijn dan Alts met een leuk idee.(Zo niet wil ik mensen uitnodigen de Bob Ross Coin met me te beginnen, waarbij er geen koersdalingen zijn, no mistakes, just happy accidents)
Nexo en Celsius zijn volgens mij toch echt sterk gestegen de afgelopen maanden. Celsius in 1 jaar tijd van $0.15 naar $6.00

Het wordt juist tijd voor een flinke koersdaling om weer nieuwe users aan te trekken.
Dit soort alts hebben tevens een kleinere correlatie met Bitcoin dan veel andere alts, wat het juist een mooie aanvulling in je portfolio maakt imo.
[
Voor 4% gewijzigd door
Mooody op 08-01-2021 10:16
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.