[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:02
Tominatie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:29:
Fucking ETH op $1200, welke mafketel verzint het.
Elke dag zo'n 14000 ETH die er extra bijkomen op de markt. Op deze prijs gelijk aan een inflatie van 16 miljoen dollar per dag. Dat is toch totaal niet sustainable?

D'r is ook geen reward halving ofzo, de miners en dan binnenkort ook stakers blijven maar meer ETH creëren. Van 'n totale supply is ook totaal geen sprake. Bitcoin heeft dat reward halving systeem tenminste waardoor je af'n toe die hype cycles hebt.

ETH is echt 'n asset die gemaakt is om minder waard te worden. Net zoals fiat geld.

Ik volg 't allemaal met de nodige interesse, het zal mij benieuwen wat er allemaal nog gaat gebeuren. Het voelt wel fijn om nu met nauwelijks exposure behalve een zak Swipe naar de markt te kijken.
ja, ik heb een flufje eth maar soms vraag ik mij af dof dat niet gewoon btc moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:30:
[...]
ja, ik heb een flufje eth maar soms vraag ik mij af dof dat niet gewoon btc moet zijn.
BTC > ETH sowieso voor mij. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
En moet je voorstellen dat eth gewoon naar de 2k gaat de komende tijd, mits btc stabiel blijft natuurlijk..

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:00
Pro tip:

Als je in elke shitcoin investeert, loop je geen enkele stijging mis.

*Dit is geen financiëel advies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

m0ridin schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:24:
[...]

Tnx, ook voor de bemoedigende woorden ;) En misschien niet nodig, maar wel erg handig... Maar tegelijk kan ik daar ook een verantwoordleijk deel van investeren wat zich uiteindelijk uit zal betalen. Wil alleen niet in dezelfde valkuil als 3 jaar geleden vallen.
Dat lijkt me erg verstandig. Ik heb natuurlijk geen idee hoe groot die kans nu is, al zegt iedereen kleiner. Wat ik je wel kan vertellen - uit eigen ervaring en beroepsmatige achtergrond - is dat een huis (op de meeste plekken in Nederland) een zeer zekere investering is waarbij je een goede zet doet mits je enige inkomenszekerheid hebt. Het geeft mij eigenlijk een makkelijker gevoel in mijn crypto-investering, omdat het huis afbetaald wordt en dat ook waarde heeft.
En ten slotte, geluk blijft ook altijd een factor, in alles, niet alleen crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Elke dag zo'n 14000 ETH die er extra bijkomen op de markt. Op deze prijs gelijk aan een inflatie van 16 miljoen dollar per dag. Dat is toch totaal niet sustainable?

D'r is ook geen reward halving ofzo, de miners en dan binnenkort ook stakers blijven maar meer ETH creëren. Van 'n totale supply is ook totaal geen sprake. Bitcoin heeft dat reward halving systeem tenminste waardoor je af'n toe die hype cycles hebt.

ETH is echt 'n asset die gemaakt is om minder waard te worden. Net zoals fiat geld.

Ik volg 't allemaal met de nodige interesse, het zal mij benieuwen wat er allemaal nog gaat gebeuren. Het voelt wel fijn om nu met nauwelijks exposure behalve een zak Swipe naar de markt te kijken.
Fake news.

De inflatie van ETH is op dit moment iets hoger dan van BTC. Na release van ETH 2.0 is de inflatie zelfs lager dan die van BTC.

Zolang de vraag naar ETH hoger is dan de nieuwe supply, zal de prijs stijgen. Zo eenvoudig is het.

Wanneer Bitcoin de volgende halving doormaakt, zal ETH wellicht weer schikken aan BTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 08-01-2021 00:35 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
Mooooody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:26:
[...]

Wat heb je precies gedumpt?
En was je vriendin wakker toen het gebeurde?
Zie je die $1000 drop om 0:00? Dat dus niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ik een long geopend op ETH op $ 1.241,-- :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Er komt 6 miljard Euro bij per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mooooody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:33:
[...]

Fake news.

De inflatie van ETH is op dit moment iets hoger dan van BTC. Na release van ETH 2.0 is de inflatie zelfs lager dan die van BTC.

Zolang er de vraag naar ETH hoger is dan de nieuwe supply, zal de prijs stijgen. Zo eenvoudig is het.
De inflatie van ETH ligt op ongv. 4.5% per jaar. Da's meer dan fiat geld pretendeert.
In principe is m'n stelling dus niet gek. ETH is op dit moment gemaakt om minder waard te worden.

Ik hoor graag van jou wat er bij ETH 2.0 nou precies veranderd. Misschien wil ik dan ooit is een keer wat investeren.

Ik moet wel echt perspectief zien want nu zie ik het echt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:34:
[...]

Er komt 6 miljard Euro bij per dag.
good point sir
good point

>:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:35:
[...]

De inflatie van ETH ligt op ongv. 4.5% per jaar. Da's meer dan fiat geld pretendeert.
In principe is m'n stelling dus niet gek. ETH is op dit moment gemaakt om minder waard te worden.

Ik hoor graag van jou wat er bij ETH 2.0 nou precies veranderd. Misschien wil ik dan ooit is een keer wat investeren.

Perspectief:

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmXNM91YKyCPPoL5uhdPuPoaaEbAfDiNoghSP4aeoQ2ReD/download%20(1)funny.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Mooooody nu je hier toch bent - hallo, ik ben Glenn, nieuw hier - ik heb je zien posten over zaken als Nexo en Celsius - dank daarvoor, sowieso! Ik vroeg me wel af of je een beredeneerd idee hebt bij het risico voor zulke partijen. Zelf zie ik en business case en een token/coin dat zowaar een functie heeft, maar ik zie ook volstrekt irrationeel geld smijten op de wereld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Perspectief, met lijnen. Moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxcOGMtsuWosqMzc1xS-F9TQGKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2bAIdwTmIwyAGe7HXQFqk0C4.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:21:
[...]

niet echt bij een dikke shooting star op 4H met alle indicatoren rete hoog. +_met een grote tightening channel die gepiekt heeft

Een shooting star op 4H is gewoon tijd voor trendreversal en nog een mooi rond getal ook 40k
Ga op investopedia nog even lezen wat een shooting star candle nou precies is en hoe je die moet traden. Succes!

P.S. Wat je nu ziet is een (of twee, afhankelijk van close over 20 min) spinning top candle(s). Die zijn niet bullish of bearish, maar neutraal. Kopers en verkopers in equilibrium, consolidatie. We hebben er afgelopen maand een paar gehad. Je kan zelf kijken hoe ze hebben uitgepakt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is echt spot on, gemiste trein! Ook voor mij hoor...

Kut Ethereum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:40:
[...]

Kut Ethereum.
kut project
waarom kocht ik het niet op $130

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:43:
[...]

kut project
I feel u bro

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:40:
[...]

Kut Ethereum.
De trein is vertrokken inderdaad. Onderweg naar de raket.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Je ziet het hopelijk wel als 1 van de 2 assets die gegarandeerd gainen in een bull market toch?
Alleen al daarom inslaan in een bear market en meeliften. Veel minder stress dan 20 shitcoins verzamelen.

Bitcoin heeft een vast stramien. Zolang er inflatie is, zal Bitcoin stijgen, dankzij de max supply en naamsbekendheid.

I.t.t. Bitcoin, wordt ETH niet alleen gehodld, maar ook grootschalig gebruikt als "money" in het crypto-ecosysteem. Je hebt ETH nodig als je obscure alts wilt kopen, je hebt ETH nodig als je iets wilt bouwen op Ethereum.

Het is een speculatief product (net als BTC), maar met een groeiende organische vraag. Key is dat de vraag sneller zal groeien dan de (bewust) ingeprogrammeerde inflatie. De prijsactie op het moment zegt dat dat het geval is. Verwachting in het afgelopen jaar was ook dat dat het geval zou zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 17:44
Tominatie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:43:
[...]

kut project
Zo zat ik van de week over bnb die ik in het begin kocht en later weer verkocht en nu xzoveel 1000 is gegaan en boven de 40 dollar, achja je kan niet alles hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
5 bier op na de maandelijkse meetup met oude schoolvrienden (nu digitaal). Ben ook niks meer gewend.

Heb m'n Disneyland funds naar Bitcoin geschoven aangezien er geen Disneyland trip komt aankomend jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeaust op 08-01-2021 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nu slapen, kijken hoe rekt mn alt bags morgen zijn :') Truste all

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jeaust schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:45:
5 bier op na de maandelijkse meetup met oude schoolvrienden (nu digitaal). Ben ook niks meer gewend.

Heb m'n Disney funds naar Bitcoin geschoven aangezien er geen Disney komt aankomend jaar.
Je kan altijd nog naar het Popeye-Village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ohhhh had ik maar DNT . Waarom doen mijn shitcoins nooit zoiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:53:
Ziet er uit als een pump en dump. Vorige week ook 200% op een lowcap alt, weet niet meer welke. Toen 70% er af in 10 minuten. Als je lowcap alts hebt die niet te shorten zijn dan zet een verkooporder op 100% en 150% met een alert op 50% oid. De vorige lowcap pump was een coin die niet te shorten was op Binance en deze ook weer. Mocht je wat hebben staan wat nog niet is gepumped, misschien heb je mazzel en pakken ze jouw coin ook de komende weken.

Edit: Ik ben scheel, hij is wel te shorten. Loopt ook al iets langer door dan een standaard pump en dump. Nieuws misschien ?

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 08-01-2021 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 08:50
Ach, en om in ieder geval van het 'what if' gevoel af te komen maar wat BTC gekocht... lange termijn komt sowieso wel goed en vanaf nu echt maar even goed gaan kijken naar de juiste aanpak. Maar kan ik nu even slapen en rust nemen ;)

Wordt waarschijnlijk een combi van maandelijks/wekelijks wat bijkopen en verder eea echt in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ja ik heb er een paar. Kleine beetjes, maar wel hoge sellorders. Voor het geval dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:38:
@Mooooody nu je hier toch bent - hallo, ik ben Glenn, nieuw hier - ik heb je zien posten over zaken als Nexo en Celsius - dank daarvoor, sowieso! Ik vroeg me wel af of je een beredeneerd idee hebt bij het risico voor zulke partijen. Zelf zie ik en business case en een token/coin dat zowaar een functie heeft, maar ik zie ook volstrekt irrationeel geld smijten op de wereld.
Hoi Glenn...of wie je ook bent :+

Deze platforms zijn in totaal slechts +/- 8% van de PF, dus geen hoofdzaak, maar reken maar dat ik het beredeneerd heb. Bedrijven als Nexo, Celsius en Crypto.com staan met 1,5 been in de "oude" economie. Nexo is bijvoorbeeld gewoon een zusterbedrijf van een grote bank met enige garanties inclus.

Zolang de markt aantrekt, zullen ook deze bedrijven hun klanten "waar voor hun tokens" moeten geven, omdat ze anders niet gaan groeien in userbase. Ik zie dit soort inleg meer als "crypto market cap indexes" dan als moonshots.

Daarbij wil ik altijd zelf ondervinden wat een fijn platform is en zodoende er (hopelijk) achterkomen wat vele mensen na mij gaan gebruiken. Ik moet zeggen dat ik Nexo en Crypto.com erg kan waarderen door de duidelijke regels en "betrouwbare feel" die ze hebben. Celsius heeft een meer "crypto gevoel", iets minder afstandelijk. En heeft ook een enorme potentie dankzij de vent met de gouden pik die het zootje leidt :)

En wat het mooie is.....als je er over een jaar achterkomt dat je investering stagneert, dan switch je toch gewoon naar dat geweldige nieuwe platform dat net is uitgekomen. Blijven anticiperen, maar niet op wekelijkse schaal aub :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 08-01-2021 01:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:58:
Ja ik heb er een paar. Kleine beetjes, maar wel hoge sellorders. Voor het geval dat.
Gewoon lekker zo laten staan joh :) Prima kans dat wanneer de midcaps hun run hebben gehad er meer dan genoeg lowcaps nog even dik moonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:53:
Mijne doen het elke keer nadat ik ze verlaten heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:59:
[...]

Hoi Glenn...of wie je ook bent :+

Deze platforms zijn in totaal slechts +/- 8% van de PF, dus geen hoofdzaak, maar reken maar dat ik het beredeneerd heb. Bedrijven als Nexo, Celsius en Crypto.com staan met 1,5 been in de "oude" economie. Nexo is bijvoorbeeld gewoon een zusterbedrijf van een grote bank met enige garanties inclus.

Zolang de markt aantrekt, zullen ook deze bedrijven hun klanten "waar voor hun tokens" moeten geven, omdat ze anders niet gaan groeien in userbase. Ik zie dit soort inleg meer als "crypto market cap indexes" dan als moonshots.

Daarbij wil ik altijd zelf ondervinden wat een fijn platform is en zodoende er (hopelijk) achterkomen wat vele mensen na mij gaan gebruiken. Ik moet zeggen dat ik Nexo en Crypto.com erg kan waarderen door de duidelijke regels en "betrouwbare feel" die ze hebben. Celsius heeft een meer "crypto gevoel", iets minder afstandelijk. En heeft ook een enorme potentie dankzij de vent met de gouden pik die het zootje leidt :)

En wat het mooie is.....als je er over een jaar achterkomt dat je investering stagneert, dan switch je toch gewoon naar dat geweldige nieuwe platform dat net is uitgekomen. Blijven anticiperen, maar niet op wekelijkse schaal aub :)
Ha, ik heet natuurlijk niet echt Glenn. Dat is wel een van de laatste namen op de aardkloot die ik zou kiezen eigenlijk.
Ik ben zelf min of meer per ongeluk in Nexo terecht gekomen, en dat ze serieus zijn, aan Credissimo vasthangen (of niet?) etc geeft me wel vertrouwen. Niet heel transparant, maar deel van de onderneming in Zug (CH), Estland en Bulgarije is gewoon logisch. Maar waarom rendeert hun token dan niet? Ik krijg er voor m'n gevoel geen waar voor. Fijn platform is het zeker.

En Celsius, echt, tering. Een keer hun homepage geopend. En in walging weggeklikt. En nog eens geprobeerd. Weer hetzelfde. Misschien moeten ze er nog een hipster met een knotje en een racefiets op zetten. Ziet er uit als de site van een vegan koffietent in Amsterdam. Kan best een goed bedrijf zijn, maar je kan toch geen vertrouwen hebben in die gast, denk ik dan? Tenzij hij je met z'n gouden pik swaffelt. Misschien ben ik niet de doelgroep of zo - neemt niet weg dat ik het bedrijf, net als nexo, wel als een groeibriljant zie, maar betrouwbaar ook weer niet echt.

Oh, en jij loopt lang mee, waarom gaan NEXO en in mindere mate CEL niet door het dak nu? Het zijn alts met werkend nut. Dat zou beter moeten zijn dan Alts met een leuk idee.(Zo niet wil ik mensen uitnodigen de Bob Ross Coin met me te beginnen, waarbij er geen koersdalingen zijn, no mistakes, just happy accidents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Gelukkig had ik alles van 2018 laten staan, toen enkel mijn inleg eruit gehaald (gelukkig voor de "crash" van toen . Vandaag de ganse dag bezig geweest alles wat ik nog overhad voor 75% te verkopen. Bye ETH, BTC, BNB & LTC. Hou enkel nog een deel VET over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
k995 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:18:
Gelukkig had ik alles van 2018 laten staan, toen enkel mijn inleg eruit gehaald (gelukkig voor de "crash" van toen . Vandaag de ganse dag bezig geweest alles wat ik nog overhad voor 75% te verkopen. Bye ETH, BTC, BNB & LTC. Hou enkel nog een deel VET over.
Geluk, maar ik snap die keuze niet helemaal. Vet over btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:20:
[...]

Misschien gewoon een YOLO bag ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mij lijkt dit in een bull run vrij ondoordacht. Maar wie ben ik .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met EIP 1559 dat dit jaar nog verwacht wordt, wordt de inflatie flink minder en wordt er wellicht zelfs sprake van deflatie, zie

https://eips.ethereum.org/EIPS/eip-1559
https://finematics.com/ethereum-eip-1559-explained/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:20:
[...]

Ooit gekocht toen het 0.1 euro stond (VEN toen), nostalgie omdat daar zoiets van een 60-70% van al mijn winst die ik ooit gemaakt heb uitkwam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:21:
Mij lijkt dit in een bull run vrij ondoordacht. Maar wie ben ik .
Vorige keer te laat uit de bull run gestapt, deze keer niet dus.

EN als het nog stijgt ach ja gooed voor diegene die er na mij nog instapte.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
:) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fd9D7aGDZfA613y2LYXUMh4ojsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CqPsw9m9JuOdRzQyzvGgjlqR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54
QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:00:
GRT is beetje ondeugend aan het doen.... :(
Ik werd wakker met een stop loss trigger. Geen geld verloren maar volledig uitgestapt helaas

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wauw, mooi verhaal. <3
Hopelijk kan ik dat ook ooit doen voor m'n moeder. Mooi doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 01:06

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ben redelijk nieuw in dit wereldje, gebruik Binance voor mn coins. Ben er alleen niet over uit hoe ik na een verkoop mijn coins kan "parkeren" in mijn wallet. Tot nu toe trek ik ze terug naar BNB of USDB. Hoort het ook zo te gaan?

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:16
SalimRMAF schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:01:
Ben redelijk nieuw in dit wereldje, gebruik Binance voor mn coins. Ben er alleen niet over uit hoe ik na een verkoop mijn coins kan "parkeren" in mijn wallet. Tot nu toe trek ik ze terug naar BNB of USDB. Hoort het ook zo te gaan?
usdt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je doelt op tijdelijk uitstappen kan je iedere stablecoin gebruiken. De meeste hier gebruiken USDT als ze veel handelen omdat daar veel volume zit, maar een andere stable kan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik gebruik schuif weinig met m'n coins. Maar als je bedoelt dat je na het pakken van winst je waarde even veilig wil parkeren, dan zou ik in een stabiele dollarcoin gaan zitten en niet in BNB. Hoewel BNB de laatste tijd winstgevend is geweest kan die ook weer zakken, ik denk niet dat dit jou bedoeling is.

-edit- ich bin spuijt 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1Grazie
  • Laatst online: 20-01-2021
Iemand enig idee wrm enji coin zo hard omhoog gaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
P1Grazie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:10:
Waarschijnlijk vanwege de goede tech met veel potentie en fantastische use cases.
Het zou ook een random pump en dump kunnen zijn, maar dat blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
P1Grazie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:10:
Verschillende lowcap alts pumpen of hebben gepumped. Betekend niet dat er iets specifieks aan de hand is. Er hoeft geen echte reden voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:16
donald concedes ! wat voor invloed zal dit hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
bloedbad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Vorige drop ging naar 37k om daarna weer op te veren...
Double top op 1h?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zeker nieuw hier ?

Hier heb je 05-02-2018. Dat is een bloedbad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcBUHnxA4W7Xz1kfZr0GtjP8iXk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSztqBucqrs149qEdqq4Bd1u.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:40:
[...]

Zeker nieuw hier ?

[Afbeelding]
mijn 2,10 EUR waarde XRP zien verdampen niks verbaast me nog :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 17:44
Ik ga slapen met een nieuwe tactiek de shitcoin die het meest in de min staat gekocht, SNT die op -31% in btc staat. Gewoon omdat het kan :)

[ Voor 12% gewijzigd door robino007 op 08-01-2021 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
superchanbe schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:44:
[...]

mijn 2,10 EUR waarde XRP zien verdampen niks verbaast me nog :+ :+
Krijg je er van als je XRP koopt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:45:
[...]

Krijg je er van als je XRP koopt :P
Stomtoevallig dan wel weer het enige muntje wat dik in de +% staat nu.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
gijsvogel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:47:
[...]

Stomtoevallig dan wel weer het enige muntje wat dik in de +% staat nu.
8)7
De meeste highcaps staan in de plus of hebben mooie runs gedaan. XRP had enorm veel verloren dus maakt nu weer wat goed.

Verder weet ik niet wat iemand met XRP wil op de langere termijn. Crypto hoort voor de meeste mensen juist iets te zijn wat tegen de banken in gaat en los staat van banken. Waarom je dan iets zou willen kopen wat gemaakt is voor banken zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:50:
[...]

De meeste highcaps staan in de plus of hebben mooie runs gedaan. XRP had enorm veel verloren dus maakt nu weer wat goed.

Verder weet ik niet wat iemand met XRP wil op de langere termijn. Crypto hoort voor de meeste mensen juist iets te zijn wat tegen de banken in gaat en los staat van banken. Waarom je dan iets zou willen kopen wat gemaakt is voor banken zou ik niet weten.
Geen idee, denk dat de meeste mensen het gewoon als een instap gokmuntje zien, die denken niet over die langere termijn na die jij bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:50:
[...]

Crypto kan op een bepaalde manier bedoeld zijn, maar het hoort m.i. niks. Bijna niemand zit hier voor de techniek of de privacy. Veel mensen willen betere techniek dan bij gewone banken en/of wat winst pakken op een ontluikende techniek, maar xrp, tja, men vlucht nu voor de SEC zoals men eerder vluchtte naar het gouden kalf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
gijsvogel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:55:
[...]

Geen idee, denk dat de meeste mensen het gewoon als een instap gokmuntje zien, die denken niet over die langere termijn na die jij bedoelt.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Ik trade XRP ook gewoon en het maakt niet uit wat het is. Er zijn alleen ook genoeg mensen die fanboy zijn van XRP en dat snap ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54
We zitten inmiddels weer op $37K. Denk dat hij binnenkort door de $40K gaat rammen als Europa wakker wordt

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Ik hoop het; laat maar komen.

We duiken nu weer even kort onder de 30k €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ScuL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 03:40:
We zitten inmiddels weer op $37K. Denk dat hij binnenkort door de $40K gaat rammen als Europa wakker wordt
Moge de Here je dit genoegen doen - maar ik ken hem... en helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mooi verhaal, maar ik hoop dat mocht de koers nog flink door stijgen in de komende maanden dat hij er vrede mee en geen spijt heeft dat hij niet even had gewacht. Het zou zo maar kunnen dat hij dan de hypotheek van zijn ouders had kunnen betalen en wel meer dan alleen een knappe auto had kunnen aanschaffen.

Maar goed je weet het natuurlijk nooit en dat zijn ouders hun pensioen niet hoeven uit te stellen zal hem vast goud waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Auw :') Kijken of ik nog weer in slaap kom :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Warm kitty
Soft kitty
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Aaah zonde... behoorlijke dip gemist in de nacht zie ik, hier had ik veel meer uit kunnen halen dan de 2 orders die gehit zijn...

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Wat een stilte op de vroege morgen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen raket afgevuurd vannacht...

Dan maar weer een dagje werken..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:40:
[...]

Zeker nieuw hier ?

[Afbeelding]
Wel opvallend dat die Tether niet daalt, zal wel een goede munt zijn. Heel interessant, heb er maar wat van ingeslagen voor die hard gaat stijgen. Gr Ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

MicroWhale

The problem is choice

Sow, wat is het stil hier zeg.

* echo .... stil hier zeg

Ook op de aggr.trade is het heel rustig. Wat relaxt!

Wel jammer van die alt-daling van vannacht zeg. Hopen dat dat weer een beetje bijtrekt gedurende de dag. Vooral Eth mag weer wat gaan knuffelen met Btc.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Vannacht toch een kleine long mee kunnen pakken in de dip. Kan ik een uur minder werken vandaag dat is positief.

Vandaag terug naar 34k regionen?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ben benieuwd of NANO nog wat doet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

MicroWhale

The problem is choice

Dat we maar eens een dagje sideways gaan... kunnen die alts een beetje bijkomen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:10

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:56:
Sow, wat is het stil hier zeg.

* echo .... stil hier zeg

Ook op de aggr.trade is het heel rustig. Wat relaxt!

Wel jammer van die alt-daling van vannacht zeg. Hopen dat dat weer een beetje bijtrekt gedurende de dag. Vooral Eth mag weer wat gaan knuffelen met Btc.
Sereen hoe we gisteravond weer naar de 39K klommen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
descending triangle. Is bearish partroon maar in een uptrend pakt ie ook wel eens bullish uit. Maar ik gok dat als we weer bij de 36,5k komen en die valt dat we de echte dip gaan krijgen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:09:
descending triangle. Is bearish partroon maar in een uptrend pakt ie ook wel eens bullish uit. Maar ik gok dat als we weer bij de 36,5k komen en die valt dat we de echte dip gaan krijgen
Is de periode niet veels tekort om te zeggen dat het een triangle is? Je moet dan meten vanaf top gister avond 19:00.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05

Bever!

3

green-tea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:13:
[...]

Is de periode niet veels tekort om te zeggen dat het een triangle is? Je moet dan meten vanaf top gister avond 19:00.
Op de 15 min chart zie je het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
green-tea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:13:
[...]

op de 15min en 30min is ie goed te zien. uiteraard is de waarde minder dan op de 4h of de daily. Maar kan zeker richting geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:32

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:44:
Geen raket afgevuurd vannacht...

Dan maar weer een dagje werken..
Dat was een jaar of drie geleden toch ook al zo, in de nacht Azie die de boel afroomde en uitcashte, en overdag gingen de koersen weer omhoog :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Matthias87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:04:
Ben benieuwd of NANO nog wat doet vandaag.
Hoop het, alts zak staat op -15% ongeveer :X :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
JT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:28:
[...]

Hoop het, alts zak staat op -15% ongeveer :X :P
Hij heeft mijn sell orders ook niet gehaald. Dus ik heb ook een flinke deuk in mijn alt bag haha..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMprXRYOk_zMaMHG-aSQhSpIGUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xuu2L3WTD5pwZSyDUrwsT0Ye.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:15:
[...]

op de 15min en 30min is ie goed te zien. uiteraard is de waarde minder dan op de 4h of de daily. Maar kan zeker richting geven
breekt net uit. prima dus. 41k voor het weekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
ETH toch nog aardige dip gehad vannacht zie ik. Iets te hoog bijgekocht.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giT9nFu-NKrWF2HqJcMVLy6kztQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MYWkHoedc9xyidbyT1XAOWww.png?f=fotoalbum_large

Das toch lekker wakker worden :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henk95
  • Laatst online: 08-01-2021
Maar ook eens een Tweaker account aangemaakt. Lees al langere tijd mee op dit forum.

Ps: de ''dump'' van gisteren is niks bijzonders. Veel sell-orders stonden op de 40K. Wellicht schieten we er vandaag weer doorheen.

Gr,
Henk95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-10 11:23
Die vieze BQX coin heeft me zo hard rekt laten gaan in 2018 en staat nu gewoon 2e in de groene lijst. Weg met dat ding krijg er nog steeds een naar gevoel van loll

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Henk95 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:40:
Maar ook eens een Tweaker account aangemaakt. Lees al langere tijd mee op dit forum.

Ps: de ''dump'' van gisteren is niks bijzonders. Veel sell-orders stonden op de 40K. Wellicht schieten we er vandaag weer doorheen.

Gr,
Henk95
Welkom Henk, doe je de groetjes aan Ingrid namens ons? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
Ik heb redelijk wat BNB staan bij Binance. Wie heeft dit ook? Of zetten jullie dit om in BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Henk95 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:40:

Gr,
Henk95
Dat klopt alleen was er sprake van een behoorlijke tweede dip een paar uur later.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@Verwijderd @Stokstaart Geen comfort-babe :?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
dChained schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:46:
Ik heb redelijk wat BNB staan bij Binance. Wie heeft dit ook? Of zetten jullie dit om in BTC?
Ik ben redelijk bullish wbt BNB, want ze forceren een usecase (staken, transactie fees). Ik koop dus af en toe een beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Had je dit ingesteld in anticipatie op een dip? En je had al eth dat je beide orders in kon stellen van tevoren?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:31
Werd vanochtend wakker zonder een nieuwe ATH, was wel even wennen hoor!
Kijk nu naar de koers en denk gewoon dat ik wat langer had moeten slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 13:36
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:09:
descending triangle. Is bearish partroon maar in een uptrend pakt ie ook wel eens bullish uit.
Oftewel het kan omhoog of omlaag gaan.
:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Midden in de nacht bij de 2e dip toch een deel verkocht. Heb ik nu opgenomen als winst.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:55:
Midden in de nacht bij de 2e dip toch een deel verkocht. Heb ik nu opgenomen als winst.
Ik ga btc goed in de gaten houden zodat ik eventueel in usdb kan gaan. Crash voor zijn :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:47

Chaes

#HODL

Kleine pullback vannacht en nu gelijk door naar nieuwe ATHs?
Pagina: 1 ... 135 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!