Blyatt! sell my comrades ETH vor mai pimped up blyin lada and buy woman sookaaa

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
XYM geloof ik jaraq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:58:
Voor de airdrop lovers hier, airdrop voor de XEM holder. Datum is 14jan lees ik. Supported door veel exchages iig. Misschien nog iets om op te speculeren? Ik heb nog een zak van die bende.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
die kan ineens de lucht inschieten dan?raq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:58:
Voor de airdrop lovers hier, airdrop voor de XEM holder. Datum is 14jan lees ik. Supported door veel exchages iig. Misschien nog iets om op te speculeren? Ik heb nog een zak van die bende.
Mijn hoogste buy order is ook van 31.8k EUR. Bizar dat kopen op dit soort levels niet eens als complete waanzin voelt.ruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:57:
Nog maar snel bijgekocht.... nu zit ie nog onder de 40k..... Ik geloof niet in de dip
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ATH is 12000 sat, zit nu op 600...raq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:58:
we only make way for the man who boldly pushes past us
Is dit een verwijzing naar de Tesla Roadster of hebben ze echt wat in de pijplijn? Ik zou zo gaan voor een Elise reboot op waterstof.PilatuS schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Lotus komt met een leuke nieuwe elektrische auto. 500pk (per wiel)
Betekent dus dat hij nog 600 sats zal zakken.
Dat gebeurd soms wel, zie recent nog XRP, geen garantie natuurlijk. Aangezien ik ze al heb, is het logisch om te besluiten deze over te slaan.
De tijd leert of het tij keert
Maar zal die XYM uiteindelijk nog wat waard zijn?raq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Dat gebeurd soms wel, zie recent nog XRP, geen garantie natuurlijk. Aangezien ik ze al heb, is het logisch om te besluiten deze over te slaan.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
2020 Lotus EvijaGlenn Hoddle schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Is dit een verwijzing naar de Tesla Roadster of hebben ze echt wat in de pijplijn? Ik zou zo gaan voor een Elise reboot op waterstof.
Maakt dat uit?Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:03:
[...]
Maar zal die XYM uiteindelijk nog wat waard zijn?
Over airshit gesproken, ik heb een flufje crypto verkocht en van de gains een airfryer gekocht en er gaat een wereld voor me open.raq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:58:
Dat weet niemand, zelfde geldt voor FLRDaacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:03:
[...]
Maar zal die XYM uiteindelijk nog wat waard zijn?
Deed ik gisteren, ben nu nog aan het wachten om te kopenWiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:06:
Ik ga het toch aandurven om de nacht over te slaan en morgen de dip te kopen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Even een correctie, lees net over de snapshot datum: 'currently a vote going on to determine snapshot date will move or not'raq schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:58:
4-Year #Bitcoin Journey Cycles video published. "The Next Leg".
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 7 januari 2021
Please LIKE and importantly RETWEET for others.
Hope you've enjoyed the series past 2 years. There are now posted (free) on our Bitcoin Live site, not Youtube.
Link to video >>>> https://t.co/X5B4QjUa1c pic.twitter.com/xENJen7sOW
Is dat goed of slecht?Aarebe1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:05:
Mooi triangle bij Nano ;-)
Hallo met Tim
What goes up... het zal niet de eerste keer zijn dat ik op ATH's positie inneemSpoekGTi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:10:
[...]
Deed ik gisteren, ben nu nog aan het wachten om te kopen![]()
The dip is a lie
[ Voor 13% gewijzigd door WiseGuy! op 07-01-2021 23:15 ]
Die moet ik nog wel even zien. Nice tyInnovi0 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:12:
Dit topic gaat echt veel te snel.
Anyway: Nieuwe 4-year journey video van Bob Loukas is live. Ik heb hier het afgelopen jaar veel aan gehad!
[Twitter]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb mij laten vertellen dat er dan 66% kans is op een uptrend.
lol bij coinbase is dat verkopen tegen verliesAMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:09:
Op 31944 kocht ik mijn laatste dip flufje gok. Ging net Aan goed. Verkocht het voor 32244
Verwijderd
Een vormende driehoek in de koers wijst vaak (niet 100% altijd) op een kans tot een volatiele beweging. Deze kan omhoog of naar beneden zijn.
Ligt er aan welke driehoek. Ascending, descending of symmetrical ?Aarebe1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:15:
[...]
Ik heb mij laten vertellen dat er dan 66% kans is op een uptrend.
Op pro.coinbase.com niet hoorsuperchanbe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:16:
[...]
lol bij coinbase is dat verkopen tegen verlies
Ah ok. Kan het ook andersom?Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:19:
[...]
Een vormende driehoek in de koers wijst vaak (niet 100% altijd) op een kans tot een volatiele beweging. Deze kan omhoog of naar beneden zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Pkunk op 07-01-2021 23:24 ]
Hallo met Tim
[ Voor 51% gewijzigd door Mooody op 07-01-2021 23:24 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Bitvavo gaf het net aan wat extra btc en waardesuperchanbe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:16:
[...]
lol bij coinbase is dat verkopen tegen verlies
Dank, interessant om te kijken. Ik neem hier 2 dingen uit mee:Aarebe1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:44:
[...]
Willem Middelkoop![]()
Die zegt dat dit gebruikt gaat worden om 'normale' fiat te vervangen door digitale.
Was bij Madelon in de auto, klonk wel plausibel.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Waardeloos artikel.Galen2850 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:24:
Niet onaardig artikel in NRC dat hier volgens mij nog niet is langsgekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 07-01-2021 23:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb een paywall :((Galen2850 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:24:
Niet onaardig artikel in NRC dat hier volgens mij nog niet is langsgekomen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Komt ie aanAMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:16:
Waar blijft die 40k.
Werkt dit ook voor het FD, en de Telegraaf enzo? (asking for a friend)
Staat op de pagina van wel.Aarebe1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:42:
[...]
Werkt dit ook voor het FD, en de Telegraaf enzo? (asking for a friend)
Door te HODLlen. Dat is vrij makkelijk als je slaapt.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:44:
Iedereen naar bed. Het valt op dat in de nacht hier zoveel shit kan gebeuren, hoe kan je in godsnaam rustig slapen
Just hodl my friend.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:44:
Iedereen naar bed. Het valt op dat in de nacht hier zoveel shit kan gebeuren, hoe kan je in godsnaam rustig slapen
Gewoon ogen dicht doen?AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:44:
Geen enkel probleem! Ik zie morgen wel weer hoeveel geld erbij is gekomen (of verdwenen)AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:44:
Ik lul ook zomaar wat
Pf ook stabiel hier, dus ik ga ook hopelijk eindelijk weer eens lekker tukken.shovelhead1340 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:46:
[...]
Geen enkel probleem! Ik zie morgen wel weer hoeveel geld erbij is gekomen (of verdwenen)
Trusten
Op sommige exchanges (in ieder geval Kraken) kan je een 'conditional close' instellen. Dat is dus een order die wordt geplaatst zodra je initiële order is uitgevoerd.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:41:
Ik wou een flufje dmv een sellorders en automatische buuorder lager instellen. Kan natuurlijk niet met 0 euro op de balans
[ Voor 8% gewijzigd door Innovi0 op 07-01-2021 23:52 ]
Congrats!The Redman schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:49:
Net ETH gekocht
Al €2 virtuele winst
Toch een pils in de kroeg een sixpack pils bij Jumbo
Buy high, sell higher yes yesThe Redman schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:49:
Net ETH gekocht
Al €2 virtuele winst
Toch een pils in de kroeg een sixpack pils bij Jumbo
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Wie zegt dat we slapen. Ik ben in een half jaar tijd van het niet eens in huis hebben van koffie naar een koffie lurker met minimale hoeveelheid slaap gegaan. Dit zijn unieke weken om mee te maken en ik probeer er maar minimaal momenten van te missenAMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:44:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
PayPal geeft eindgebruiker gewoon z'n cryptowaarde. Zie geen problemen daar.Mooooody schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:34:
[...]
Waardeloos artikel.
Ze schetsen allerlei doemscenario's voor Bitcoin. Zouden beleggers als Greyscale en een multi-miljardenbedrijf als PayPal nadrukkelijk publiekelijk Bitcoin promoten als de grootste risico's niet afgedekt waren? Het zou hun bedrijf naar de afgrond kunnen helpen......
Beetje logica helpt je soms verder te kijken dan wat 1 Nederlandse journalist ons wil laten geloven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit is wel heel slecht, zal het mijn vriendin maar niet laten lezen.Prutzertje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:00:
Blyatt! sell my comrades ETH vor mai pimped up blyin lada and buy woman sookaaa
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
By Paypal zie ik zelfs voordelen - zolang ze het bij Bitcoin houden. Als je bij PayPal je Bitcoin niet kan verplaatsen, wat nu het geval is, is het in de praktijk een soort BTC-volgend fonds - of Paypal die BTC nu echt heeft of niet. Daardoor kan het klanten lokken met een sfeer van kijk-ons-eens-crypto-zijn, en daarmee klanten vasthouden die eigenlijk meer zouden hebben aan crypto-defi/cefi - en dus de ontwikkeling van betalingen met betere coins tegen gaan.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:50:
[...]
PayPal geeft eindgebruiker gewoon z'n cryptowaarde. Zie geen problemen daar.
Greyscale heeft een probleem, zal dat zeker willen voorkomen, maar heeft uiteindelijk ook niet onbeperkte middelen. Kan gewoon ook failliet.
Er is niks mis met dat artikel.
Zo makkelijk als Bitcoin over de 80k heen kan, zo makkelijk kan het ook door de helft.
[ Voor 3% gewijzigd door Glenn Hoddle op 07-01-2021 23:55 ]
God, kan een koffie gebruiken ja. De nacht is mijn probleem niet maar om dan overdag te kunnen functioneren gaat lastig worden.twit schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:50:
[...]
Wie zegt dat we slapen. Ik ben in een half jaar tijd van het niet eens in huis hebben van koffie naar een koffie lurker met minimale hoeveelheid slaap gegaan. Dit zijn unieke weken om mee te maken en ik probeer er maar minimaal momenten van te missen
Rising wedge pattern?
Bitcoin heeft die coins natuurlijk in zijn bezit. Het is veel te gevaarlijk om dat niet te doen.Glenn Hoddle schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:54:
[...]
By Paypal zie ik zelfs voordelen - zolang ze het bij Bitcoin houden. Als je bij PayPal je Bitcoin niet kan verplaatsen, wat nu het geval is, is het in de praktijk een soort BTC-volgend fonds - of Paypal die BTC nu echt heeft of niet.
Defi is een buzzword, er bestaan geen serieuze 'betere' coins, dus ik zie geen probleemDaardoor kan het klanten lokken met een sfeer van kijk-ons-eens-crypto-zijn, en daarmee klanten vasthouden die eigenlijk meer zouden hebben aan crypto-defi/cefi - en dus de ontwikkeling van betalingen met betere coins tegen gaan.
ana gavarit pa-russkij, ili sjto?Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:51:
[...]
Dit is wel heel slecht, zal het mijn vriendin maar niet laten lezen.
Ik bedoelde: praktischer coins om mee te betalen gezien de fee.Richh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Defi is een buzzword, er bestaan geen serieuze 'betere' coins, dus ik zie geen probleem
zat 2.5% van stoploss af was een DOMME trade. Zit er nog steeds in., Zal stoploss steeds wat lager zetten hopelijk kom er er met 5 euro verlies ofso vanaf
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 08-01-2021 00:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Daarom ook een nietszeggend artikel toch?Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:50:
Er is niks mis met dat artikel.
Zo makkelijk als Bitcoin over de 80k heen kan, zo makkelijk kan het ook door de helft.
Ik weet met vrij veel zekerheid dat 97,8% van de Bitcoin-transacties gebruikt wordt om er rijker van te worden, in fiat al dan niet in sats. De traders en whales zijn de "Bitcoin-criminelen".Hoeveel bitcointransacties nu crimineel zijn, weet niemand: de schattingen variëren van 1 procent tot 44 procent.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 08-01-2021 00:19 ]
Waarom dan ook wachten op 40k precies? Als jij denkt dat ie naar 38k zakt, dan had je afgelopen uur ook mogelijkheden gehad om op 39,8 of 39,9 te verkopen.
Bitcoin is emotie, althans volgens sommige kenners.Victor Belli schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:18:
[...]
Waarom dan ook wachten op 40k precies? Als jij denkt dat ie naar 38k zakt, dan had je afgelopen uur ook mogelijkheden gehad om op 39,8 of 39,9 te verkopen.
Succes - en misschien niet relevant qua crypto, maar wel voor jou: alle verhalen dat je eigen geld moet meenemen om een huis te kopen: dat is niet per se waar. Ik heb het zonder gedaan.m0ridin schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:17:
Ugh! Hou het ook met interesse in de gaten allemaal!
Ik was 1 van die mensen die precies in december 2017 eens ging instappemn (want hey, kerstvakantie dus tijd, wat in verdiept, etc). Nou... tot even geleden alles zien verdampen (ook door domme akties destijds) maar nu denk ik weer tegen break-even aan. Vergeleken met het moment dat ik nog geeneens een kwart overhad van wat ik erin had gestoken alweer heel wat.
Daardoor nu wel veel twijfel, grote FOMO maar zit maar te wachten op een correctie om ook weer mee te gaan doen. Ook weer niet heeeeel veel tijd om eindeloos alles in de gaten te houden (destijds ook een punt, wilde toch wel slapen af en toe)
Ga denk ik maar eens beginnen met een 'ik koop elke week/maand wat om te spreiden en speel voor de lange termijn' in combinatie met 'als het echt mogelijk is koop ik ook in de dip'.
Hoop persoonelijk op een correctie (maar ja, ik hoop ook nog steeds dat de huizenmarkt wat gaat instorten want dat speelt ook nog mee.... wil/moet nog steeds een eigen huis kopen) maar zie het ook nog wel even dorogaan allemaal, ook door alle onrust in de wereld. Bijzondere tijden
[ Voor 31% gewijzigd door AlterMann op 08-01-2021 00:21 ]
Ja, ik moest heel even wat schoonmaken. Had het ervoor moeten doen. En daarnaast gewoon weak hands/greedyVictor Belli schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:18:
[...]
niet echt bij een dikke shooting star op 4H met alle indicatoren rete hoog. +_met een grote tightening channel die gepiekt heeftPelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:18:
Weer een higher low, dat is bullish toch?
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 08-01-2021 00:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ja, BTC prijs die 4k dropt in enkele minuten..... was verschrikkelijk.AlterMann schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:19:
Om 16:45 het laatste bericht lezen, 0:15 thuiskomen, 1400 nieuwe berichten. Zou bijna denken dat ik wat gemist heb
Tot het weer even omkeert, want dan is het een lower high. Wat is trouwens het omgekeerde van Lambo Moon!? Fiat Crust! lijkt me.Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:18:
Weer een higher low, dat is bullish toch?
Hoe is 't met je kerelA87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:21:
[...]
niet echt bij een dikke shooting star op 4H met alle indicatoren rete hoog. +_met een grote tightening channel die gepiekt heeft
REKTGlenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:21:
[...]
Tot het weer even omkeert, want dan is het een lower high. Wat is trouwens het omgekeerde van Lambo Moon!? Fiat Crust! lijkt me.
0:15 thuiskomen en 0:19 ontdekken dat er 1400 berichten zijn.AlterMann schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:19:
Om 16:45 het laatste bericht lezen, 0:15 thuiskomen, 1400 nieuwe berichten. Zou bijna denken dat ik wat gemist heb
Tnx, ook voor de bemoedigende woordenGlenn Hoddle schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:19:
[...]
Succes - en misschien niet relevant qua crypto, maar wel voor jou: alle verhalen dat je eigen geld moet meenemen om een huis te kopen: dat is niet per se waar. Ik heb het zonder gedaan.
De kat eten gegeven, iets gedumpt en toen de laptop opgezochtMooooody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:22:
[...]
0:15 thuiskomen en 0:19 ontdekken dat er 1400 berichten zijn.
Wat heb je in die tussenliggende 4 minuten gedaan?
Wat heb je precies gedumpt?AlterMann schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:24:
[...]
De kat eten gegeven, iets gedumpt en toen de laptop opgezocht
Wel moedig om er vanuit te gaan dat mensen op tweakers een vriend/vriendin hebbenMooooody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:26:
[...]
Wat heb je precies gedumpt?
En was je vriendin wakker toen het gebeurde?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq