[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.221 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
Ray_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:03:
Waar is die ETH-meid met dat kleine lapje stof om d'r heen gebleven?
U vraagt, wij draaien..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9IM4OtWTDyI4-h2N8e0M4T14x0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OriPXEob4rdRXkINp9HKf1NJ.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:02
wat een heupen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Raketje is weer aangeslingerd zie ik. Gister door hangende Binance op €32k er in, later op hetzelfde uit kunnen stappen en vannacht op 31k er weer in. Sta nu op een leuke winst, over afgelopen week rond de 12% maar er komt nog het weekend aan.

Dikke pluim voor Kraken support, moest wel het nodige aan gegevens aanleveren maar heb weer toegang. Waarbij ik me ook meteen weer herinner waarom ik het niet meer gebruik. Koers staat flink lager tov Binance en Coinbase en die cartoonachtige interface doet het ook niet voor mij maar toch hulde voor de snelle oplossing. Geen idee waarom dat hiervoor zo moeizaam ging. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
robb. schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Ada! Check hun website voor meer info.
Mooi logo, goed team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Hm, beter dan die van @Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 16:56

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Geef ons onze dagelijkse lambo, zoiets?
Kijk! Goede ideeën zijn altijd welkom.... en we verwachten niet minder natuurlijk.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
MrWilliams schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:59:
[...]

HAAAAAAALELUUUUUUJJAAAAAA!!!!!! :D

Kunnen we een geloof oprichten voor dit? De Kerk van de Heilige Coin of zo?

Geeft ons de kans om, ook tijdens corona, gewoon bij elkaar te komen en het over echt zinvolle dingen te hebben.
En kerken betalen geen belasting O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:34
Kan nog steeds niet wennen aan die rode dildo's. Maar gelukkig weer wat groen. Dat geeft maar weer aan dat het goed is om van tijd tot tijd winst af te romen indien je in de alts zit.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 13:28
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:05:
[...]

O.a. het feit dat de roadmap geen planningsdata (meer) bevat. Na de launch van Shelley mainnet weinig meer gehoord behalve dat er gewerkt wordt aan features.

Ja, de implementatie van Goguen staat gepland voor eind februari, maar als dat net zo gaat als met Shelley verwacht ik niet dat ze dan klaar zijn. En dat zorgt voor negatief sentiment.
In maart is de volgende grote release: https://www.newsbtc.com/n...ation-for-goguen-upgrade/

Token locking, extended smart contracts, soort van DeFi als ik het goed begrepen heb. ik verwacht nog wel wat opwaartse beweging tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 16:56

MicroWhale

The problem is choice

AlterMann schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:20:
[...]

En kerken betalen geen belasting O-)
O-) ? eerder }) ! 8) d:)b

En het is nog vrij gemakkelijk ook om zo'n genootschap op te richten:
https://www.doehetzelfnot...k-een-kerkgenootschap-op/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 21:42
Daacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:20:
Kan nog steeds niet wennen aan die rode dildo's. Maar gelukkig weer wat groen. Dat geeft maar weer aan dat het goed is om van tijd tot tijd winst af te romen indien je in de alts zit.
dit is nog helemaal niets. Als je dit al moeilijk vind ga je het nog lastig krijgen in de toekomst. Laat staan 3 jaar bear

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Loop ik in Augustus nog VGX te shillen koop ik er vervolgens zelfs niets van. Zie zojuist dat ie x3 heeft gedaan :'(

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:02
Kan die koers ff stabiel blijven vandaag? Ik ben vandaag op kantoor aan het "werken" en moet niet om de zoveel posts een schaarsgeklede dame tegenkomen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:05:
[...]

O.a. het feit dat de roadmap geen planningsdata (meer) bevat. Na de launch van Shelley mainnet weinig meer gehoord behalve dat er gewerkt wordt aan features.

Ja, de implementatie van Goguen staat gepland voor eind februari, maar als dat net zo gaat als met Shelley verwacht ik niet dat ze dan klaar zijn. En dat zorgt voor negatief sentiment.
ADA heeft wel een leuk rendement met staken, zeker nu die zo aan het stijgen is legert het flink wat extra’s op.
Ik denk dat we ook nog steeds aan het begin van de altcoin run zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:42

Pogostokje

* twiet *

MrWilliams schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:23:
[...]
En het is nog vrij gemakkelijk ook om zo'n genootschap op te richten:
https://www.doehetzelfnot...k-een-kerkgenootschap-op/
"Voor een kerkgebouw is een vrijstelling van de OZB. Het gebouw moet dan voor meer dan 70% van de tijd in gebruik zijn voor de openbare eredienst of voor het houden van openbare bezinningsbijeenkomsten van levensbeschouwelijke aard."

Ik zeg een gebouw op een eiland waar de dame van @Stokstaart natuurlijk ook welkom is.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Nog coins in de top 100-200 die mij geshilld kunnen worden? Zit te denken aan LTO of SXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:24:
[...]

dit is nog helemaal niets. Als je dit al moeilijk vind ga je het nog lastig krijgen in de toekomst. Laat staan 3 jaar bear
Klopt, 2017 meegemaakt. Dus ik weet hoe het kan gaan. Maar blijf er wat nerveus onder. Neemt niet weg dat de markt in golven beweegt en dat het soms naar beneden moet om verder door te stijgen. Dat houden we dan maar in het achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
vrrs schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:26:
Nog coins in de top 100-200 die mij geshilld kunnen worden? Zit te denken aan LTO of SXP.
SXP is net wakker zag ik. Maar dat zegt niet zoveel als ik naar de afgelopen maanden kijk. In afwachting van een dikke -20% rejection candle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:57:
[...]

jep breakout. Nu nog ff confirmen en op naar de 43k
Ik durf 'm wel aan hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
nou daar gaan we...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

De grote grap is dat de IOTA Foundation niet eens wist van dit feit.. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYQ8ERQbI_VZ9jXUq0CMHcKsG7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V5nQIfWhNXH17j18YjsH3CYw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/007f4TkPLc6Ba19qUDoUM61lO7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FSExATwgu9N86x6wuMVLKM5Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
DOT lijkt wat te turnen op 15, 1h en 4h. Net ook wat nieuws geweest erover mbt staking.

Heb daar een flufje van gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Daacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Klopt, 2017 meegemaakt. Dus ik weet hoe het kan gaan. Maar blijf er wat nerveus onder. Neemt niet weg dat de markt in golven beweegt en dat het soms naar beneden moet om verder door te stijgen. Dat houden we dan maar in het achterhoofd.
ah oke. Ja ik had dat in 2017 ook nog na 2013 mee gemaakt te hebben. Deze keer zit ik er zeer relaxed bij moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Gewoon even met een koffie de ATH aanschouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:16
Verschillende exchanges zullen hun hart weer vasthouden richting die 40k :+

Benieuwd wanneer er een volgende grotere correctie komt, 50k, 60k,..?
Had tegen mezelf gezegd in de 'dip richting 20k' opnieuw in te kopen maar nu komt de twijfel of die dip nog wel bereikt zal worden. Dit zou tevens een correctie van >50% moeten zijn en in dat geval ga ik eerder uit van het begin van een bearmarket dan van een 'gewoon dipje'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:30:
[...]

ah oke. Ja ik had dat in 2017 ook nog na 2013 mee gemaakt te hebben. Deze keer zit ik er zeer relaxed bij moet ik zeggen
Dat komt omdat je een duidelijk plan hebt afgestemd op een verwachting gebaseerd op je ervaring. Ik zei het al eerder, maar ik denk dat veel nieuwe instromers erg gebaat zijn bij onze ervaringen en verwachtingen. Wat ze ermee doen is dan een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:15:
Raketje is weer aangeslingerd zie ik. Gister door hangende Binance op €32k er in, later op hetzelfde uit kunnen stappen en vannacht op 31k er weer in. Sta nu op een leuke winst, over afgelopen week rond de 12% maar er komt nog het weekend aan.

Dikke pluim voor Kraken support, moest wel het nodige aan gegevens aanleveren maar heb weer toegang. Waarbij ik me ook meteen weer herinner waarom ik het niet meer gebruik. Koers staat flink lager tov Binance en Coinbase en die cartoonachtige interface doet het ook niet voor mij maar toch hulde voor de snelle oplossing. Geen idee waarom dat hiervoor zo moeizaam ging. :)
Nice man! En vond je er nog iets wat de moeite waard was? Of alleen wat fluffjes van dittum en dattum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Die raket kan elk moment losgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
wdbtje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:

Had tegen mezelf gezegd in de 'dip richting 20k' opnieuw in te kopen maar nu komt de twijfel of die dip nog wel bereikt zal worden. Dit zou tevens een correctie van >50% moeten zijn en in dat geval ga ik eerder uit van het begin van een bearmarket dan van een 'gewoon dipje'
+1 :|

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Matthias87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:29:
DOT lijkt wat te turnen op 15, 1h en 4h. Net ook wat nieuws geweest erover mbt staking.

Heb daar een flufje van gehaald.
Bij mij duikt de ema 10 weer onder de 21 en beide ver onder de 50?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart

In 2013 was de correctie na de eerste run 85%. Ik hou zelf rekening met iets soortgelijks, maar wel vanaf een hoger level. Dan kan het alleen maar mee vallen en val ik minder snel ten prooi aan panic selling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb te doen met jullie verstandige traders die afwachten tot de dip

Die 20k lijkt écht een eind weg nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
40k!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
There we go again. 40k op Binance!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
@Verwijderd kom maar op met die k-babe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:

Eens... toch ga ik het afwachten... maar ben het wel met anderen eens dat een langdurige bearish markt niet aannemelijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Over 2 dagen op 50k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

mathiasc schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:18:
[...]

ik vrees dat het ook zo zal worden ...

een andere vraag: slaap je dan goed ? :?
Ja, Ik zit hoogstens met een paar honderd in alts en ook al vind ik dat ook een beetje spannend, Ik begin te leren te wachten :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Dat komt omdat je een duidelijk plan hebt afgestemd op een verwachting gebaseerd op je ervaring. Ik zei het al eerder, maar ik denk dat veel nieuwe instromers erg gebaat zijn bij onze ervaringen en verwachtingen. Wat ze ermee doen is dan een tweede.
ja is zo. in 2013 schoot ik zonder enig plan van de ene naar de andere shit coin. helemaal high van de greed. De klappen die je daarna krijgt 8)7
Plan maken helpt om meer emotieloos ernaar te kijken en in bezig te zijn. Als ik zie waar ik nu mee "speel" tov van 2013 en 2017 dan had ik in die jaren een hartverlamming gekregen bij echte downs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Gaan we weer.

Later zal ik deze post editten met moon of dal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:34:
[...]

In 2013 was de correctie na de eerste run 85%. Ik hou zelf rekening met iets soortgelijks, maar wel vanaf een hoger level. Dan kan het alleen maar mee vallen en val ik minder snel ten prooi aan panic selling.
Heb je dan een soort 'target' waarbij je verkoopt om dan te wachten op die dip of ga je hodlen en er in de dip nieuw geld inpompen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
YESSS 40K
HODL MOON

Op naar 50K en daarna naar de maan 100K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Gisteren dipte die ineens weer 2k, vandaag weer of door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
We zijn los zo te zien :) MOOOOOOOOON

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Weinig sell-pressure naar de 43K })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:36:
[...]

ja is zo. in 2013 schoot ik zonder enig plan van de ene naar de andere shit coin. helemaal high van de greed. De klappen die je daarna krijgt 8)7
Plan maken helpt om meer emotieloos ernaar te kijken en in bezig te zijn. Als ik zie waar ik nu mee "speel" tov van 2013 en 2017 dan had ik in die jaren een hartverlamming gekregen bij echte downs
En wat is dan hetgeen jou het meeste vertrouwen geeft in een hogere prijs in deze cycle? Naast het geluk van een lage instapprijs natuurlijk.

Ik zal mijn punten ook nog toelichten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Nice man! En vond je er nog iets wat de moeite waard was? Of alleen wat fluffjes van dittum en dattum?
Helaas alleen wat dust in BTC en ETH ter waarde van een patatje, blijkbaar had ik al alles weggesluisd. Nou ja mochten we naar de 100k gaan is dat een gyros menu. :9

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 07:01
Gebruiken mensen nog trading bots? En zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
JT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Bij mij duikt de ema 10 weer onder de 21 en beide ver onder de 50?
Maar hij trekt toch omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]

Helaas alleen wat dust in BTC en ETH ter waarde van een patatje, blijkbaar had ik al alles weggesluisd. Nou ja mochten we naar de 100k gaan is dat een gyros menu. :9
Heerlijk gyros! Dat gaan we dus vanavond halen! Bedankt voor de tip!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
In euro gaan we de 33k muur slachten zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 14:57
41k inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
kom XLM, stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]

En je hebt rust dat je weet dat je niks achter laat.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Hoe heerlijk en gezond zou een 2 maanden consolidatie rond 50k zijn met ondertussen een dikke alt rally.. Daar is mijn hopium op ingesteld..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:
@Verwijderd kom maar op met die k-babe!
Die was gister al gepost? Wake me up @41k :+

Maar Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpoOm1GxTFWLZFlIw4kN1laqX7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bPvO8vlNvg7HUu1ocrFse0qM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:12
Op naar de 50k dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 08:13
Zou het helpen als wij beiden een XLM dansje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:54
Ik doe AF EN TOE een poging om te traden, en altijd op verkeerde moment.
Eerder vanochtend helft verkocht en gelijk daarna stijging tot waar we nu zijn. En toch maar weer alles in BTC gegooid, dus minder BTC ervoor terug. Geen dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001

Pogostokje

* twiet *

Angelus1753 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:39:
Gebruiken mensen nog trading bots? En zo ja, welke?
Niet voor een bepaalde strategie, hooguit om bepaalde vaker voorkomende handelingen sneller of makkelijker uit te kunnen voeren geloof ik.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18:42

Ik denk dat je te veel focust op ronde getallen. Afgelopen maandag dropte bitcoin van 34k naar 28k USD en die plusminus 20% daling was een stuk groter dan wat we gister na de 40k hebben gezien.

Uiteraard niks vergeleken met de correctie eind 2017 maar in die fase van de bull market zitten we nog lang niet.

Vergeet niet dat veel trades door bots gemaakt worden dus de psychologie achter ronde getallen als 30k en 40k valt wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Gaat lekker zo, tijd voor een vervroegde vrijmibo om het te vieren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Goedemorgen, lekker wakker worden dit... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:40:
[...]

Get ready bitch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
[...]

Maar [Afbeelding]
Ehm heb je 5 min? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Laatst online: 02-09 12:27
*Wacht tot er een dip is en stap dan weer in BTC..*

Komt de dip nog wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:

Een beetje trader kan in een opgaande én neergaande markt geld verdienen toch? Overigens ben ik semi-hardcore holder (heb met wat trades mijn IOTA stack kunnen vergroten in de loop der jaren) maar ben mijzelf wel wat meer aan het inlezen in het 'echte' traden :) Misschien toch ooit maar eens rustigjes mee beginnen..

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 08-01-2021 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
technoaddict schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:41:
Ik doe AF EN TOE een poging om te traden, en altijd op verkeerde moment.
Eerder vanochtend helft verkocht en gelijk daarna stijging tot waar we nu zijn. En toch maar weer alles in BTC gegooid, dus minder BTC ervoor terug. Geen dank.
Spreek met jezelf wat basisprincipes af wanneer je wilt traden. Op statistiek. Niet op gevoel..

Ik heb deze zelf een aantal. Zelfs deze week nog bijgesteld omdat ik mij nog te makkelijk mee liet slepen.

Jij wilt kopen, niet op basis van het forum koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
dChained schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:43:
*Wacht tot er een dip is en stap dan weer in BTC..*

Komt de dip nog wel :o
Ja.. Alleen wanneer en waar..

Retest van de 2017 ATH nog steeds ZEER goed mogelijk en waarschijnlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 08-01-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

DOT lijkt me wel interessant, maar ik wel 'm graag eerst door de 1h MA99 zien gaan. Momenteel zit ie daarrond te draaien, dus ik wacht nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Als we echt boven de 40 blijven dan was dit een hele belangrijke horde.. man man man.. 50k komt dan echt dichtbij 8)7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Ja.. Alleen wanneer en waar..

Retest van de 2017 ATH nog steeds ZEER goed mogelijk en waarschijnlijk.
Voorlopig lijkt het er niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Wie was er ook alweer zo stellig van overtuigd dat een 100k BTC niet mogelijk was? Maandje of 2 geleden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
Bao_mi1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat je te veel focust op ronde getallen. Afgelopen maandag dropte bitcoin van 34k naar 28k USD en die plusminus 20% daling was een stuk groter dan wat we gister na de 40k hebben gezien.

Uiteraard niks vergeleken met de correctie eind 2017 maar in die fase van de bull market zitten we nog lang niet.

Vergeet niet dat veel trades door bots gemaakt worden dus de psychologie achter ronde getallen als 30k en 40k valt wel mee.
Ik focus nu op afgeronde getallen omdat er geen vorige resistance meer te zien valt, hoe dan ook hoop ik dat je gelijkt hebt dat we nog niet in die fase zitten van de bullmarket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Ennn deposit is verified. Zoals ik voorspelde precies te laat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Laatst online: 02-09 12:27
AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Voorlopig lijkt het er niet op.
Ik wacht maar geduldig af. Als deze koers behouden blijft dan stap ik nu in. Alleen ik heb nog steeds het gevoel dat er een daling komt.

Wellicht is het wel slim om alvast wat ordertjes te planten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Ray_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
FOMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik denk echt dat iedereen op de 50k zit te azen, gaat gewoon gebeuren.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Wie was er ook alweer zo stellig van overtuigd dat een 100k BTC niet mogelijk was? Maandje of 2 geleden..
Ons mam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Hahaha 41K incoming

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

HAPPY 41K ALL!!

@Verwijderd

(ja deze post stond al een paar minuten klaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Nee, wou vanochtend bijkopen toen de boel nog een stuk lager stond, maar fiat-potje was leeg. Moest dus als de sodemieter wat naar Kraken sturen, maar dat heeft wat uurtjes geduurd waardoor de boel weer lekker is opgekrabbeld. Voorspelde al dat we door de 40K zouden gaan, en vlak daarna mijn deposit binnen zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

41KKKKKKKK!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
ETH gaat mooi mee. Verkoopje klaar gezet en daarna weer wachten op de dip.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
[...]

_O-

[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

41037

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:00
Mooi getal hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:47:
Ik denk echt dat iedereen op de 50k zit te azen, gaat gewoon gebeuren.
Pas wel op de front runners. Als je denkt aan winst nemen zou ik eerder rond de 48k gaan zitten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]

En wat is dan hetgeen jou het meeste vertrouwen geeft in een hogere prijs in deze cycle? Naast het geluk van een lage instapprijs natuurlijk.

Ik zal mijn punten ook nog toelichten.
De gelijkenis tussen de cycles die ik zelf mee gemaakt heb. En de techniek in bitcoin waar ik nu veel meer van weet. Ook het hele monetaire beleid en de wereld economie. Heb de laatste 2 jaar enorm veel gelezen en geleerd. Verlies maak ik ook nooit meer, dat helpt ook mee. In 2013 mijn inleg direct gecashed en telkens leuke winster eruit gehaald. Het DCA deel van afgelopen 24 maanden staat nu op 440%. Gemiddelde aankoop van 9kdollar......vind het allemaal wel prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Dat ze in mag fomo-en op 90k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:21

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Voor 40k misschien, niet voor de 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
We zijn nog niet eens op de helft...

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18:42
@Verwijderd ik hoop dat je alvast vooruit hebt gewerkt aan je babes collectie.

Over een week staan we op 50k en dan heb je na elke 2% stijging een nieuwe babe nodig. Is dat allemaal wel te doen?

Er zijn vast wel liefhebbers op dit forum die een stage bij jou willen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 07:01
God wat een druktemakers hier zeg; Ging dat in 2017 ook zo??
:) blij dat het goed gaat, maar elke 1k een MOON berichtje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Pas wel op de front runners. Als je denkt aan winst nemen zou ik eerder rond de 48k gaan zitten..
Ja dat doe ik altijd, eerst maar eens zien of we dit op de short term vast kunnen houden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Leuk en aardig deze 40K stap, een belangrijke milestone! maar insignificant in het grotere plaatje, de weg naar 1 miljoen en verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 19:05

spok9

Groen...

Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Zoals ik op 29.5 winst nam :z

Niet te geloven hè?!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
41... Hierna 42k en dan 42069 _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Pagina: 1 ... 137 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!