https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dikke pluim voor Kraken support, moest wel het nodige aan gegevens aanleveren maar heb weer toegang. Waarbij ik me ook meteen weer herinner waarom ik het niet meer gebruik. Koers staat flink lager tov Binance en Coinbase en die cartoonachtige interface doet het ook niet voor mij maar toch hulde voor de snelle oplossing. Geen idee waarom dat hiervoor zo moeizaam ging.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kijk! Goede ideeën zijn altijd welkom.... en we verwachten niet minder natuurlijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En kerken betalen geen belastingMrWilliams schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:59:
[...]
HAAAAAAALELUUUUUUJJAAAAAA!!!!!!![]()
Kunnen we een geloof oprichten voor dit? De Kerk van de Heilige Coin of zo?
Geeft ons de kans om, ook tijdens corona, gewoon bij elkaar te komen en het over echt zinvolle dingen te hebben.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
In maart is de volgende grote release: https://www.newsbtc.com/n...ation-for-goguen-upgrade/WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:05:
[...]
O.a. het feit dat de roadmap geen planningsdata (meer) bevat. Na de launch van Shelley mainnet weinig meer gehoord behalve dat er gewerkt wordt aan features.
Ja, de implementatie van Goguen staat gepland voor eind februari, maar als dat net zo gaat als met Shelley verwacht ik niet dat ze dan klaar zijn. En dat zorgt voor negatief sentiment.
Token locking, extended smart contracts, soort van DeFi als ik het goed begrepen heb. ik verwacht nog wel wat opwaartse beweging tot die tijd.

En het is nog vrij gemakkelijk ook om zo'n genootschap op te richten:
https://www.doehetzelfnot...k-een-kerkgenootschap-op/
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
dit is nog helemaal niets. Als je dit al moeilijk vind ga je het nog lastig krijgen in de toekomst. Laat staan 3 jaar bearDaacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:20:
Kan nog steeds niet wennen aan die rode dildo's. Maar gelukkig weer wat groen. Dat geeft maar weer aan dat het goed is om van tijd tot tijd winst af te romen indien je in de alts zit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ADA heeft wel een leuk rendement met staken, zeker nu die zo aan het stijgen is legert het flink wat extra’s op.WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:05:
[...]
O.a. het feit dat de roadmap geen planningsdata (meer) bevat. Na de launch van Shelley mainnet weinig meer gehoord behalve dat er gewerkt wordt aan features.
Ja, de implementatie van Goguen staat gepland voor eind februari, maar als dat net zo gaat als met Shelley verwacht ik niet dat ze dan klaar zijn. En dat zorgt voor negatief sentiment.
Ik denk dat we ook nog steeds aan het begin van de altcoin run zitten.
"Voor een kerkgebouw is een vrijstelling van de OZB. Het gebouw moet dan voor meer dan 70% van de tijd in gebruik zijn voor de openbare eredienst of voor het houden van openbare bezinningsbijeenkomsten van levensbeschouwelijke aard."MrWilliams schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:23:
[...]
En het is nog vrij gemakkelijk ook om zo'n genootschap op te richten:
https://www.doehetzelfnot...k-een-kerkgenootschap-op/
Ik zeg een gebouw op een eiland waar de dame van @Stokstaart natuurlijk ook welkom is.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Klopt, 2017 meegemaakt. Dus ik weet hoe het kan gaan. Maar blijf er wat nerveus onder. Neemt niet weg dat de markt in golven beweegt en dat het soms naar beneden moet om verder door te stijgen. Dat houden we dan maar in het achterhoofd.anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:24:
[...]
dit is nog helemaal niets. Als je dit al moeilijk vind ga je het nog lastig krijgen in de toekomst. Laat staan 3 jaar bear
SXP is net wakker zag ik. Maar dat zegt niet zoveel als ik naar de afgelopen maanden kijk. In afwachting van een dikke -20% rejection candlevrrs schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:26:
Nog coins in de top 100-200 die mij geshilld kunnen worden? Zit te denken aan LTO of SXP.
Ik durf 'm wel aan hoor.anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:57:
[...]
jep breakout. Nu nog ff confirmen en op naar de 43k
Just found out that CORONA test center at FRANKFURT Airport is using @iotatoken #IOTA as underlying technology! Unfortunately cannot share more due to privacy protection, but this is huuugeee neeeews! ADOPTION! ONWARDS! 🚀🔥🔥🔥 pic.twitter.com/sb9r9qT8Ih
— milancheck (@milancheck) 7 januari 2021
De grote grap is dat de IOTA Foundation niet eens wist van dit feit..
:strip_exif()/f/image/V5nQIfWhNXH17j18YjsH3CYw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FSExATwgu9N86x6wuMVLKM5Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb daar een flufje van gehaald.
ah oke. Ja ik had dat in 2017 ook nog na 2013 mee gemaakt te hebben. Deze keer zit ik er zeer relaxed bij moet ik zeggenDaacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:26:
[...]
Klopt, 2017 meegemaakt. Dus ik weet hoe het kan gaan. Maar blijf er wat nerveus onder. Neemt niet weg dat de markt in golven beweegt en dat het soms naar beneden moet om verder door te stijgen. Dat houden we dan maar in het achterhoofd.
Benieuwd wanneer er een volgende grotere correctie komt, 50k, 60k,..?
Had tegen mezelf gezegd in de 'dip richting 20k' opnieuw in te kopen maar nu komt de twijfel of die dip nog wel bereikt zal worden. Dit zou tevens een correctie van >50% moeten zijn en in dat geval ga ik eerder uit van het begin van een bearmarket dan van een 'gewoon dipje'
Dat komt omdat je een duidelijk plan hebt afgestemd op een verwachting gebaseerd op je ervaring. Ik zei het al eerder, maar ik denk dat veel nieuwe instromers erg gebaat zijn bij onze ervaringen en verwachtingen. Wat ze ermee doen is dan een tweede.anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:30:
[...]
ah oke. Ja ik had dat in 2017 ook nog na 2013 mee gemaakt te hebben. Deze keer zit ik er zeer relaxed bij moet ik zeggen
Verwijderd
Nice man! En vond je er nog iets wat de moeite waard was? Of alleen wat fluffjes van dittum en dattum?Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:15:
Raketje is weer aangeslingerd zie ik. Gister door hangende Binance op €32k er in, later op hetzelfde uit kunnen stappen en vannacht op 31k er weer in. Sta nu op een leuke winst, over afgelopen week rond de 12% maar er komt nog het weekend aan.
Dikke pluim voor Kraken support, moest wel het nodige aan gegevens aanleveren maar heb weer toegang. Waarbij ik me ook meteen weer herinner waarom ik het niet meer gebruik. Koers staat flink lager tov Binance en Coinbase en die cartoonachtige interface doet het ook niet voor mij maar toch hulde voor de snelle oplossing. Geen idee waarom dat hiervoor zo moeizaam ging.
+1wdbtje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:
Verschillende exchanges zullen hun hart weer vasthouden richting die 40k![]()
Had tegen mezelf gezegd in de 'dip richting 20k' opnieuw in te kopen maar nu komt de twijfel of die dip nog wel bereikt zal worden. Dit zou tevens een correctie van >50% moeten zijn en in dat geval ga ik eerder uit van het begin van een bearmarket dan van een 'gewoon dipje'
we only make way for the man who boldly pushes past us
Bij mij duikt de ema 10 weer onder de 21 en beide ver onder de 50?Matthias87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:29:
DOT lijkt wat te turnen op 15, 1h en 4h. Net ook wat nieuws geweest erover mbt staking.
Heb daar een flufje van gehaald.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
In 2013 was de correctie na de eerste run 85%. Ik hou zelf rekening met iets soortgelijks, maar wel vanaf een hoger level. Dan kan het alleen maar mee vallen en val ik minder snel ten prooi aan panic selling.wdbtje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:
Die 20k lijkt écht een eind weg nu...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Eens... toch ga ik het afwachten... maar ben het wel met anderen eens dat een langdurige bearish markt niet aannemelijk lijkt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:
Ik heb te doen met jullie verstandige traders die afwachten tot de dip
Ja, Ik zit hoogstens met een paar honderd in alts en ook al vind ik dat ook een beetje spannend, Ik begin te leren te wachtenmathiasc schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:18:
[...]
ik vrees dat het ook zo zal worden ...
een andere vraag: slaap je dan goed ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
ja is zo. in 2013 schoot ik zonder enig plan van de ene naar de andere shit coin. helemaal high van de greed. De klappen die je daarna krijgtStokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:32:
[...]
Dat komt omdat je een duidelijk plan hebt afgestemd op een verwachting gebaseerd op je ervaring. Ik zei het al eerder, maar ik denk dat veel nieuwe instromers erg gebaat zijn bij onze ervaringen en verwachtingen. Wat ze ermee doen is dan een tweede.

Plan maken helpt om meer emotieloos ernaar te kijken en in bezig te zijn. Als ik zie waar ik nu mee "speel" tov van 2013 en 2017 dan had ik in die jaren een hartverlamming gekregen bij echte downs
Later zal ik deze post editten met moon of dal.
Heb je dan een soort 'target' waarbij je verkoopt om dan te wachten op die dip of ga je hodlen en er in de dip nieuw geld inpompen?Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:34:
[...]
In 2013 was de correctie na de eerste run 85%. Ik hou zelf rekening met iets soortgelijks, maar wel vanaf een hoger level. Dan kan het alleen maar mee vallen en val ik minder snel ten prooi aan panic selling.
HODL MOON
Op naar 50K en daarna naar de maan 100K
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En wat is dan hetgeen jou het meeste vertrouwen geeft in een hogere prijs in deze cycle? Naast het geluk van een lage instapprijs natuurlijk.anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:36:
[...]
ja is zo. in 2013 schoot ik zonder enig plan van de ene naar de andere shit coin. helemaal high van de greed. De klappen die je daarna krijgt![]()
Plan maken helpt om meer emotieloos ernaar te kijken en in bezig te zijn. Als ik zie waar ik nu mee "speel" tov van 2013 en 2017 dan had ik in die jaren een hartverlamming gekregen bij echte downs
Ik zal mijn punten ook nog toelichten.
Helaas alleen wat dust in BTC en ETH ter waarde van een patatje, blijkbaar had ik al alles weggesluisd. Nou ja mochten we naar de 100k gaan is dat een gyros menu.Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:32:
[...]
Nice man! En vond je er nog iets wat de moeite waard was? Of alleen wat fluffjes van dittum en dattum?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar hij trekt toch omhoog?JT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:34:
[...]
Bij mij duikt de ema 10 weer onder de 21 en beide ver onder de 50?
Heerlijk gyros! Dat gaan we dus vanavond halen! Bedankt voor de tip!Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]
Helaas alleen wat dust in BTC en ETH ter waarde van een patatje, blijkbaar had ik al alles weggesluisd. Nou ja mochten we naar de 100k gaan is dat een gyros menu.
Zero.
En je hebt rust dat je weet dat je niks achter laat.Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]
Helaas alleen wat dust in BTC en ETH ter waarde van een patatje, blijkbaar had ik al alles weggesluisd. Nou ja mochten we naar de 100k gaan is dat een gyros menu.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Die was gister al gepost? Wake me up @41kStokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:
@Verwijderd kom maar op met die k-babe!
Maar
:strip_exif()/f/image/bPvO8vlNvg7HUu1ocrFse0qM.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou het helpen als wij beiden een XLM dansje doen?Simbob schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:40:
kom XLM, stijgen
Eerder vanochtend helft verkocht en gelijk daarna stijging tot waar we nu zijn. En toch maar weer alles in BTC gegooid, dus minder BTC ervoor terug. Geen dank.
Niet voor een bepaalde strategie, hooguit om bepaalde vaker voorkomende handelingen sneller of makkelijker uit te kunnen voeren geloof ik.Angelus1753 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:39:
Gebruiken mensen nog trading bots? En zo ja, welke?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ik denk dat je te veel focust op ronde getallen. Afgelopen maandag dropte bitcoin van 34k naar 28k USD en die plusminus 20% daling was een stuk groter dan wat we gister na de 40k hebben gezien.wdbtje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:
Uiteraard niks vergeleken met de correctie eind 2017 maar in die fase van de bull market zitten we nog lang niet.
Vergeet niet dat veel trades door bots gemaakt worden dus de psychologie achter ronde getallen als 30k en 40k valt wel mee.
Get ready bitchVerwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:40:
[...]
Die was gister al gepost? Wake me up @41k
Ehm heb je 5 min?Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:40:
[...]
Die was gister al gepost? Wake me up @41k![]()
Maar [Afbeelding]

Komt de dip nog wel
Een beetje trader kan in een opgaande én neergaande markt geld verdienen toch? Overigens ben ik semi-hardcore holder (heb met wat trades mijn IOTA stack kunnen vergroten in de loop der jaren) maar ben mijzelf wel wat meer aan het inlezen in het 'echte' tradenGelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:35:
Ik heb te doen met jullie verstandige traders die afwachten tot de dip
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 08-01-2021 11:46 ]
Spreek met jezelf wat basisprincipes af wanneer je wilt traden. Op statistiek. Niet op gevoel..technoaddict schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:41:
Ik doe AF EN TOE een poging om te traden, en altijd op verkeerde moment.
Eerder vanochtend helft verkocht en gelijk daarna stijging tot waar we nu zijn. En toch maar weer alles in BTC gegooid, dus minder BTC ervoor terug. Geen dank.
Ik heb deze zelf een aantal. Zelfs deze week nog bijgesteld omdat ik mij nog te makkelijk mee liet slepen.
Jij wilt kopen, niet op basis van het forum koopt.
Ja.. Alleen wanneer en waar..dChained schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:43:
*Wacht tot er een dip is en stap dan weer in BTC..*
Komt de dip nog wel
Retest van de 2017 ATH nog steeds ZEER goed mogelijk en waarschijnlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 08-01-2021 11:44 ]

Zero.
Voorlopig lijkt het er niet op.Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Ja.. Alleen wanneer en waar..
Retest van de 2017 ATH nog steeds ZEER goed mogelijk en waarschijnlijk.
Ik focus nu op afgeronde getallen omdat er geen vorige resistance meer te zien valt, hoe dan ook hoop ik dat je gelijkt hebt dat we nog niet in die fase zitten van de bullmarketBao_mi1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Ik denk dat je te veel focust op ronde getallen. Afgelopen maandag dropte bitcoin van 34k naar 28k USD en die plusminus 20% daling was een stuk groter dan wat we gister na de 40k hebben gezien.
Uiteraard niks vergeleken met de correctie eind 2017 maar in die fase van de bull market zitten we nog lang niet.
Vergeet niet dat veel trades door bots gemaakt worden dus de psychologie achter ronde getallen als 30k en 40k valt wel mee.
Ik wacht maar geduldig af. Als deze koers behouden blijft dan stap ik nu in. Alleen ik heb nog steeds het gevoel dat er een daling komt.
Wellicht is het wel slim om alvast wat ordertjes te planten..
FOMO?Ray_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Ennn deposit is verified. Zoals ik voorspelde precies te laat
Ons mamStokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Wie was er ook alweer zo stellig van overtuigd dat een 100k BTC niet mogelijk was? Maandje of 2 geleden..
@Verwijderd
(ja deze post stond al een paar minuten klaar)
Nee, wou vanochtend bijkopen toen de boel nog een stuk lager stond, maar fiat-potje was leeg. Moest dus als de sodemieter wat naar Kraken sturen, maar dat heeft wat uurtjes geduurd waardoor de boel weer lekker is opgekrabbeld. Voorspelde al dat we door de 40K zouden gaan, en vlak daarna mijn deposit binnen zou komen...
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:40:
[...]
Die was gister al gepost? Wake me up @41k

[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2021 11:49 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Pas wel op de front runners. Als je denkt aan winst nemen zou ik eerder rond de 48k gaan zitten..Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:47:
Ik denk echt dat iedereen op de 50k zit te azen, gaat gewoon gebeuren.
De gelijkenis tussen de cycles die ik zelf mee gemaakt heb. En de techniek in bitcoin waar ik nu veel meer van weet. Ook het hele monetaire beleid en de wereld economie. Heb de laatste 2 jaar enorm veel gelezen en geleerd. Verlies maak ik ook nooit meer, dat helpt ook mee. In 2013 mijn inleg direct gecashed en telkens leuke winster eruit gehaald. Het DCA deel van afgelopen 24 maanden staat nu op 440%. Gemiddelde aankoop van 9kdollar......vind het allemaal wel primaStokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:
[...]
En wat is dan hetgeen jou het meeste vertrouwen geeft in een hogere prijs in deze cycle? Naast het geluk van een lage instapprijs natuurlijk.
Ik zal mijn punten ook nog toelichten.
Dat ze in mag fomo-en op 90k.
Voor 40k misschien, niet voor de 1 miljoen.Ray_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Ennn deposit is verified. Zoals ik voorspelde precies te laat
We zijn nog niet eens op de helft...Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:
Wie was er ook alweer zo stellig van overtuigd dat een 100k BTC niet mogelijk was? Maandje of 2 geleden..
blup
Over een week staan we op 50k en dan heb je na elke 2% stijging een nieuwe babe nodig. Is dat allemaal wel te doen?
Er zijn vast wel liefhebbers op dit forum die een stage bij jou willen volgen!
Ja dat doe ik altijd, eerst maar eens zien of we dit op de short term vast kunnen houden..Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]
Pas wel op de front runners. Als je denkt aan winst nemen zou ik eerder rond de 48k gaan zitten..
Zero.
Zoals ik op 29.5 winst namStokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]
Pas wel op de front runners. Als je denkt aan winst nemen zou ik eerder rond de 48k gaan zitten..

Niet te geloven hè?!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
jaAngelus1753 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:51:
Ging dat in 2017 ook zo??
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!