[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.221 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]

De gelijkenis tussen de cycles die ik zelf mee gemaakt heb. En de techniek in bitcoin waar ik nu veel meer van weet. Ook het hele monetaire beleid en de wereld economie. Heb de laatste 2 jaar enorm veel gelezen en geleerd. Verlies maak ik ook nooit meer, dat helpt ook mee. In 2013 mijn inleg direct gecashed en telkens leuke winster eruit gehaald. Het DCA deel van afgelopen 24 maanden staat nu op 440%. Gemiddelde aankoop van 9kdollar......vind het allemaal wel prima
Hier zelfde inkoopprijs ongeveer. Ter info, de 200 WMA zit bijna op 9k. _/-\o_

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Angelus1753 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:51:
God wat een druktemakers hier zeg; Ging dat in 2017 ook zo??
:) blij dat het goed gaat, maar elke 1k een MOON berichtje???
Ik merk wel dat ik dit topic op dit moment minder volg.Het is zo druk geworden dat het niet meer te doen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 19:05

spok9

Groen...

Nee vroeger gingen de moon berichten per 100 usd 8)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
En de moon is voorlopig $ 1,000,000? Damn wat een marketcap heb je dan :9~

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-09 21:27
200k vind ik ook al een beste moon hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Bezulba schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:51:
[...]

We zijn nog niet eens op de helft...
Het was een discussie op het forum over of het MC-wise mogelijk was. Ik durf wel te stellen dat als 50k mogelijk is, 100k zeker ook te halen valt. Is 'slechts' een 2x.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDLI-1KxW9SA59cbhR-1vvm7ffM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9ugNBiu2i70tEEgm23dqynFo.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
:Y

Daarnaast houdt het de sfeer luchtig, wat belangrijk is om niet te vervallen in ofwel paniek ofwel teveel greed.

[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 08-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WiseGuy!
Bitcoin is het nieuwe Beskar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Er is veel (terechte) kritiek binnen de cryptowereld op fiat en ook het feit dat de centrale banken massaal geld aan het bijdrukken zijn. Ik vraag me dan wel af waarom crypto dan constant wel vergeleken wordt met een fiat bedrag. Zijn jullie van plan om ooit weer naar fiat te gaan, of blijven jullie in crypto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:02
D-Ed schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Een beetje trader kan in een opgaande én neergaande markt geld verdienen toch? Overigens ben ik semi-hardcore holder (heb met wat trades mijn IOTA stack kunnen vergroten in de loop der jaren) maar ben mijzelf wel wat meer aan het inlezen in het 'echte' traden :) Misschien toch ooit maar eens rustigjes mee beginnen..
Vast, maar er zijn denk ik veel mensen die hebben uitgezoomd. Die zagen die ongekende groene kaars en dachten. "Dit kan niet goed gaan. Ik koop wel weer op $20k". Ik probeer namelijk ook altijd zo'n persoon te zijn die verstandig naar de grafiek op de long-term kijkt.

Maar ik kwam er ook al snel achter dat ik zelf geen steek verandert ben, een- en al fomo hier. Dus zat mijn 13e maand vol in Bitcoin voordat de vrouw het doorhad...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +22 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:47:
HAPPY 41K ALL!!

@Verwijderd

(ja deze post stond al een paar minuten klaar)
Woeps, moet echt beter opletten :X het gaat ook zo snel he...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCw-N9heq9PzCIMWIqafLKtXkH8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PMdFOYk3BQpmok0qdFrLXTrz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Wordt nog hard werken straks.. Al die auto's wassen.. Enorme lap grond bijhouden.. en nee ik ga daar niet iemand voor inhuren, dat geld steek ik liever in btc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrTeonX35qA-LKRL5IW8eQzy2aU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8WkulDFLuZgCO0BCIEVmCHI.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
ATH btceur op kraken 33333.0 :|
die 0.3 moet er minimaal nog even bij natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:11

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:58:
[...]

[Afbeelding]
Ja, ze worden ook zo snel groot he.

Weer heerlijk ingespeeld op de actualiteiten binnen het topic overigens _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
vrrs schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:57:
Er is veel (terechte) kritiek binnen de cryptowereld op fiat en ook het feit dat de centrale banken massaal geld aan het bijdrukken zijn. Ik vraag me dan wel af waarom crypto dan constant wel vergeleken wordt met een fiat bedrag. Zijn jullie van plan om ooit weer naar fiat te gaan, of blijven jullie in crypto?
Klopt, ik zit er in voor de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Stokstaart schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Hier zelfde inkoopprijs ongeveer. Ter info, de 200 WMA zit bijna op 9k. _/-\o_
Doe jij nu ook nog DCA? Ik ben gestop eind december op $24k. Wellicht gooi ik in een echte dip nog paar emmers fiat erin, maar ik koop nu iig niets meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Uitdrukken in fiat pairs: er zijn geen betere alternatieven.

Uitstappen naar fiat doe ik rond de top van de cycle om vervolgens in de bear market weer lager in te kopen. Tot het moment dat uitstappen naar fiat niet meer mogelijk nodig is, maar dat betekent een volatiliteit vergelijkbaar met goud en daar zijn we gewoon nog niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:58:
[...]

[Afbeelding]
Heerlijk @Verwijderd :9~

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Voorlopig blijven we nog wel even met fiat zitten. Met goud kan je tenslotte ook niet in de supermarkt betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:02
Waar zou je het anders mee moeten vergelijken? En de devaluatie van fiat is dan ook weer mede verantwoordelijk voor onze euforie :)

Ik hoop dat ik mezelf kan blijven overtuigen dat ik erin zit om "The Big Reset" fatsoenlijk door te komen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:59:
[...]

Doe jij nu ook nog DCA? Ik ben gestop eind december op $24k. Wellicht gooi ik in een echte dip nog paar emmers fiat erin, maar ik koop nu iig niets meer
Nee ik heb boven de 10k niks meer gekocht, met uitzondering van wat alts. En dan heb ik het over tradewinsten die in andere alts zijn gegaan, geen nieuw fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik wil als eerste wat meer cash geld om de verbouwingen aan m'n huis sneller af te werken dus momenteel wil ik gewoon m'n eurowaarde omhoog zien gaan. Maat het is wel de bedoeling om daarna crypto vast te houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-10 17:07
Mag bijna wel een NSFW tag op zo langzamerhand. Krijg al scheve blikken terwijl ik hier op het werk met een scheef oog het topic in de gaten houdt. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Waar zou je het anders mee moeten vergelijken? En de devaluatie van fiat is dan ook weer mede verantwoordelijk voor onze euforie :)

Ik hoop dat ik mezelf kan blijven overtuigen dat ik erin zit om "The Big Reset" fatsoenlijk door te komen
Ja eens, er is gewoon geen ander alternatief. Maar was meer benieuwd of mensen hier van plan zijn om ooit uit te stappen :).

En hopelijk ondersteunen die microchips ook de mogelijkheid om een hardware wallet er op te installeren. Kan ik mijn ledger op marktplaats zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
Wat is nu de beste weg, lees: laagste transactie kosten als ik BTC wil verkopen wat "op" mn ledger staat?

Ik dacht zelf aan Ledger -> Kraken -> iban.
Ik heb nog Kraken Fee Credit(FEE) 99,10 staan bij kraken, ooit gehad vanwege de Mtgox hack, maar wat die FREE nou is...?

Of zijn er betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Hey guys, ik zie dat ik bij bitvavo mijn crypto kan staken, is dit aan te raden of zeggen jullie nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
vrrs schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:04:
[...]

Ja eens, er is gewoon geen ander alternatief. Maar was meer benieuwd of mensen hier van plan zijn om ooit uit te stappen :).

En hopelijk ondersteunen die microchips ook de mogelijkheid om een hardware wallet er op te installeren. Kan ik mijn ledger op marktplaats zetten :)
Ik ga wel deel sellen ja. doel is de helft te gebruiken om een nieuw huis te kopen zonder hyptoheek. Wil met de andere helft door.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:04:
Wat is nu de beste weg, lees: laagste transactie kosten als ik BTC wil verkopen wat "op" mn ledger staat?

Ik dacht zelf aan Ledger -> Kraken -> iban.
Ik heb nog Kraken Fee Credit(FEE) 99,10 staan bij kraken, ooit gehad vanwege de Mtgox hack, maar wat die FREE nou is...?

Of zijn er betere opties?
Heb je Google al gebruikt? Eerst hit op "Kraken fee credit": https://support.kraken.co...-Kraken-fee-credits-KFEE-
1,000 KFEE = 10 USD worth of trading fees on the Kraken exchange.
Edit: de SEPA withdrawal fees voor een aantal exchanges:
Binance: 1,50
Kraken: 0,09
Bitstamp: 3,00
Coinbase: 0,15
Bitvavo: 0,00

[ Voor 9% gewijzigd door Innovi0 op 08-01-2021 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Als XLM weer even hetzelfde als ADA gaat doen dan staat ie voor een liftoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
even checkin tijdens mijn lunchbreak. NEW ATH!!!!!!!!!!!!!! Dan smaakt mijn broodje gerookte zalm extra goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:34
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]

De gelijkenis tussen de cycles die ik zelf mee gemaakt heb. En de techniek in bitcoin waar ik nu veel meer van weet. Ook het hele monetaire beleid en de wereld economie. Heb de laatste 2 jaar enorm veel gelezen en geleerd. Verlies maak ik ook nooit meer, dat helpt ook mee. In 2013 mijn inleg direct gecashed en telkens leuke winster eruit gehaald. Het DCA deel van afgelopen 24 maanden staat nu op 440%. Gemiddelde aankoop van 9kdollar......vind het allemaal wel prima
Mooi hè, dat oude techniek nog zo gewild is.
Het lijkt bijna op een klassieke roadster.

Ik hoop vooral met d’n elektriekerts van DLT winst te behalen.
High risk high reward wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

gijsvogel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:07:
Hope so, sta nog dik in de min met alts :| Alhoewel mijn portfolio door de btc stijging alweer een stukje meer waard is dan gister :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

gijsvogel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:07:
Dat zou tof zijn. Ik heb vannacht gekocht op 22 cent, nu graag omhoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:51
ETH is wel n beetje traag hoor :Y :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Het is echt niet te geloven wat er momenteel gaande is.
Vanaf 2017 hebben we werkelijk jaren gewacht op een nieuwe ATH. Hele topics hebben we volgepost met TA's en verwachtingen op een longrun en nu is het eindelijk waarheid <3
Gefeliciteerd aan alle mede weakers die er ook bij waren eind 2018/2019

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Ik hou er stiekem ook wel rekening mee dat dit de blow-off top is.. enorme euforie, knallen door naar de 50k en bam.. einde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4Fj-pvCtSqCGi0Cvx6hynpcV60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9RBxQuxhdjW7zOVfkQRZndx.jpg?f=fotoalbum_large

Nu bij greed??

[ Voor 62% gewijzigd door Pelox op 08-01-2021 12:13 ]

Zero.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:59:
[...]

Ja, ze worden ook zo snel groot he.

Weer heerlijk ingespeeld op de actualiteiten binnen het topic overigens _/-\o_
Ik moet wel zeggen dat ik gister de zaken wat heb laten verwaarlozen op het werk, en dat dat me niet helemaal lekker zit...

Ze betalen goed en dan vind ik ook dat mijn inzet goed mag zijn (om voor 1 keer serieus te zijn :+ )

Zowel het topic als de koersen zijn bijna niet meer bij te houden... Hoewel ik er echt van geniet moet ik wel even zaken op orde houden.

Dus @iedereen, vandaag ben ik misschien niet op tijd met de babes of zelfs helemaal afwezig, bij voorbaat excuus en ik hoop dat jullie het ietwat kunnen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Matthias87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Maar hij trekt toch omhoog?
Hier niet, wellicht kijken we met andere instellingen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Dat zou tof zijn. Ik heb vannacht gekocht op 22 cent, nu graag omhoog :D
Netjes, ik gisteren op 25 dus kom maar op!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je zou zweren dat dit interview uit 2013 is, maar het is toch echt van gisteren:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik gister de zaken wat heb laten verwaarlozen op het werk, en dat dat me niet helemaal lekker zit...

Ze betalen goed en dan vind ik ook dat mijn inzet goed mag zijn (om voor 1 keer serieus te zijn :+ )

Zowel het topic als de koersen zijn bijna niet meer bij te houden... Hoewel ik er echt van geniet moet ik wel even zaken op orde houden.

Dus @iedereen, vandaag ben ik misschien niet op tijd met de babes of zelfs helemaal afwezig, bij voorbaat excuus en ik hoop dat jullie het ietwat kunnen begrijpen.
Tot over 5 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:28
[...]

Ik ben de laatste dagen ook enorm afgeleid en er eigenlijk veel te veel mee bezig.. zowel crypto als de gewone beurs.

Het geld op papier groeit zo ontzettend hard op dit moment dat ik er onrustig van begin te worden.. en als er iemand nooit maar dan ook nooit gestrest is.. ben ik het :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Hier ook even snel tijdens de pauze kijken, blij dat ik vannacht heb gehold :) Werd wakker met een verliesje, maar nu alweer ruim in de plus. De berichten zijn ook niet in te halen in een paar minuten, gelukkig vat (naar ik begrijp) de afbeelding van Jaapio ze goed samen. Dan ben ik gewoon weer helemaal op de hoogte en kan ik weer verder, top! Op naar de 50k.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Tourniquet schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:13:
Je zou zweren dat dit interview uit 2013 is, maar het is toch echt van gisteren:

[Twitter]
Wat een zuurpruim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource

[Twitter]
Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk. Niet iedereen kan maar blijven profiteren van deze parabolische groei. Dus ik hoop dat iedereen wel op blijft letten en af en toe winst neemt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PHPResource schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk. Niet iedereen kan maar blijven profiteren van deze parabolische groei. Dus ik hoop dat iedereen wel op blijft letten en af en toe winst neemt.........
Pakken wat je pakken kan! Soort van hamsteren..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Men kan alleen maar waarderen als je zelf tot dit inzicht komt en daar vervolgens ook naar handelt lijkt mij.
Zolang je nog geen andere weg hebt uit het loonslaaf systeem moet je nog ff meedraaien ;) .

De grootste reden waarom ik in crypto zit is omdat ik ook niet mijn hele leven voor een baas wil werken.
Anders moet ik nog iets van 35 jaar.
Klinkt echt bizar als je daarover na denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 16:56

MicroWhale

The problem is choice

[Twitter]
Zoals hij het zegt, kijk ik tegen de fiat-wereld aan. En volgens mij heb ik meer recht van spreken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Laatst online: 04-02 22:08
Iemand enig idee waarom mijn EUR tegoeden zijn bevroren bij Binance? Ik kan er niet mee traden of overmaken naar mijn rekening.

Let me share my screen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Twitter]
Hoogleraar financiën en adviseur bij de Rabo. Wat denk je anders dat ie zou zeggen. Hij kan moeilijk btc gaan zitten shillen ter faveure van zijn opdracht / werkgever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Afbeeldingslocatie: https://cdn.substack.com/image/fetch/w_1456,c_limit,f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F8453b1c6-20bd-4657-80f7-adea595d9cb9_704x728.jpeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Kijk, dat vind ik nu een topattitude *O*
Ik ga ook maar verder aan het werk met 2.0 ogen ipv 1.5!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dr zit ook geen rem op he, correcties zijn er niet. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Tominatie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:18:
komt nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Volgende barrière ligt bij btceur op 34k lijkt me, wat is dat in $?
41.7/41.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Iemand enig idee waarom mijn EUR tegoeden zijn bevroren bij Binance? Ik kan er niet mee traden of overmaken naar mijn rekening.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

PHPResource schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:14:
[...]

"Niet iedereen kan maar blijven profiteren van deze parabolische groei"

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/f2b778e1d06219c69efdfcf12033b19e/tenor.gif?itemid=16660592

:+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Komt nog wel. Economie verloopt cyclish, bitcoin bullish/bearish. Na alle groene staven volgt vanzelf een rijtje rode. Dus voor iedereen in btc: pak op tijd winst. Hoeft niet te betekenen dat je je hele stash nu verzilverd. Maar haal je inleg eruit en de rest is speelgeld omdat het kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Aviv1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:18:
Heb je nog een order openstaan?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als we 2013 nadoen (zie https://www.moonmath.win/ recht omhoog tot in het rood) dan koop ik op de top een land ipv lambo :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Aviv1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:18:
Buy order openstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
Zelfs coingecko heeft het zwaar qua traffic

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PHPResource
In het kader van FO heb ik besloten om een deel van m'n winst in de hypotheek te stoppen. Lekkere veilige investering met een vast rendement #burgerlijk. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
Joosie200 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Komt nog wel. Economie verloopt cyclish, bitcoin bullish/bearish. Na alle groene staven volgt vanzelf een rijtje rode. Dus voor iedereen in btc: pak op tijd winst. Hoeft niet te betekenen dat je je hele stash nu verzilverd. Maar haal je inleg eruit en de rest is speelgeld omdat het kan.
ik heb inderdaad eindelijk een plan gesteld en daar ga ik mij aan houden.

Ik verwacht binnen nu en 2 weken de inleg eruit te halen, rest is dan monopolygeld totdat het gecasht is (of naar 0 :P ). Maar dan voelt t wel goed, wat er ook gebeurd, inleg is veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
XRP heeft ook weer zijn retracement gehad en begint weer op te krabbelen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ybos
PHPResource schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:24:
In het kader van FO heb ik besloten om een deel van m'n winst in de hypotheek te stoppen. Lekkere veilige investering met een vast rendement #burgerlijk. :+
zéér verstandig! :Y Dat pakken ze je niet meer af, en scheelt elke maand geld (die je dan weer in crypto kan stoppen ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Top! d:)b

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
ybos schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:25:
[...]

zéér verstandig! :Y Dat pakken ze je niet meer af, en scheelt elke maand geld (die je dan weer in crypto kan stoppen ;) )
Als het aan de DNB ligt pakken ze dat wel af hoor :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
robb. schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Ada! Check hun website voor meer info.
Agreed, 3 jaar DCA gedaan. Kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:26:
[...]

:X Maar dan is er serieuze ellende, denk dat je je dan niet meer druk maakt om dat huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
ybos schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:26:
[...]

:X Maar dan is er serieuze ellende, denk dat je je dan niet meer druk maakt om dat huis.
Het is Klaas' levenswerk geworden om je huis naar box 3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En dat noemt men win win.

Daarom is btc / fiat pairing nog van belang. De banken, belastingdienst, notariaat, makelaars en zelfs de meeste verkopers van woningen blijven bij fiat > crypto. Leuk dat je boodschappen kan afrekenen met bitcoin, maar je hypotheek ed kan alleen in euro's voor nu.

Ik heb DUO blij gemaakt, dat eerst maar doen zodat ik daarna kan nadenken over een hypotheek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aviv1
Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Heb je nog een order openstaan?
**facepalm** 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Echt hè, na jaren van huren eindelijk een huis gekocht, klussen alsof Mn leven er vanaf hangt, krijg je dat gel*l weer. Misschien moeten ze de huur verlagen om het gelijk te trekken.
Maar de staatskas moet ook gevuld worden natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Moet je maar eens uitrekenen wat 5000 euro aflossen je aan het einde van de rit oplevert/scheelt aan rente :) Mijn droom zou zijn om met een relatief kleine investering in crypto de helft van mijn hypotheek af te kunnen lossen. Alleen ik ben bang dat ik nu echt veeeeeel fiat erin moet steken om op dat punt te kúnnen komen, dat punt heb ik gemist ;(

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
elektriekert schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Echt hè, na jaren van huren eindelijk een huis gekocht, klussen alsof Mn leven er vanaf hangt, krijg je dat gel*l weer. Misschien moeten ze de huur verlagen om het gelijk te trekken.
Maar de staatskas moet ook gevuld worden natuurlijk...
Maar daardoor kan de belasting op arbeid natuurlijk omlaag hoor. Erewoord! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:29:
[...]

En als ze dat al doen gaat het btw tarief naar 25% ter compensatie want ja consumeren doet iedereen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://www.bartlett.com/images/badge_organic-and-natural.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
MA (25) 3m aangetikt en weer omhoog?

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 08-01-2021 12:34 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Herinner je je nog dat ik zei dat er 21.3B USDT in omloop zijn?

Nu 23,456,722,609 USDT :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
WiseGuy! schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Dit jaar gaan we er wel weer op vooruit hoor jongens, de belasting op je loon omlaag.
We gaan er tientallen euro’s op vooruit. Jammer dat ze bij dat nieuws nooit even vermelden wat er verder allemaal omhoog gaat voor de Henk & Ingrids onder ons.
Zoals gemeentelijke heffingen e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
The Redman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Je kan beter investeren in printerinkt nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
[...]

Ja super verstandig. Helemaal met de huidige rentes. Je kan geld wat je in je hypotheek steekt beter beleggen. Nu ben je een dief van je portomonee.

Ik snap echt niet waarom mensen met deze rentes hun hypotheek versneld willen aflossen. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 08-01-2021 12:37 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
[...]

Logisch toch? Er is gewoon 2 miljard dollar door investeerders meer ingestopt.

Opzich zegt het aantal USDT niks :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
green-tea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Ja super verstandig. Helemaal met de huidige rentes. Het geld wat je in je hypotheek steekt weg te zetten tegen meer rente ben je nu een dief van je portomonee.

Ik snap echt niet waarom mensen met deze rentes hun hypotheek versneld willen aflossen. 8)7
En de rente die je betaalt mag je nog aftrekken ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
[...]

Ja super verstandig. Helemaal met de huidige rentes. Je kan geld wat je in je hypotheek steekt beter beleggen. Nu ben je een dief van je portomonee.

Vast rendement, en er zijn nog zat mensen die 3-5% rente betalen. En rust in je hoofd is ook wat waard!

[ Voor 4% gewijzigd door ybos op 08-01-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Luuk schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:37:
[...]

Dit is voor mij ook altijd een twistpunt.
Ik kan wel een x bedrag (bijv. 10k) aflossen, maar dan? Dat bespaart me een paar tientjes op maandelijkse basis. Dan heb ik liever een bedrag om leuke dingen mee te doen of om eventuele onvoorziene uitgaven te counteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Dit jaar gaan we er wel weer op vooruit hoor jongens, de belasting op je loon omlaag.
We gaan er tientallen euro’s op vooruit. Jammer dat ze bij dat nieuws nooit even vermelden wat er verder allemaal omhoog gaat voor de Henk & Ingrids onder ons.
Gemeentebelastingen
Inflatiecorrectie/prijsstijging bij KPN/Ziggo en co in mei
Zorgverzekeringen worden jaarlijks duurder
Energierekening kost meer en meer

Die paar tientjes? Aaaaand it's gone.

Bitcoin is idd de ideale hedge tegen fiat op dit moment om een beetje koopkracht te behouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:07
elektriekert schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:34:
[...]

ach dat geklaag altijd net zo als de benzine prijzen of ze nou hoog of laag staan maakt mij geen reet uit tank toch altijd voor 25 euro

:+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
[...]

Die zijn sowieso gebacked

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravissant
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
[...]

Vaste lasten verlagen is altijd fijn, veilig stapje richting FO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-10 18:23
edit: vaak ben je te bang...

[ Voor 95% gewijzigd door dehardstyler op 08-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Luuk schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:37:
[...]

Het is toch een stuk zekerheid, als je ooit je baan kwijt raakt of een lager loon ontvangt is het toch prettig als je hypotheek lasten lager zijn.

Op een lening van 350k betaal je aan het eind van de rit (30jaar vast) 170k aan rente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
ravissant schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Vaste lasten verlagen is altijd fijn, veilig stapje richting FO
Nee je passief inkomen vergroten is een stap naar FO.

Lets say ik los nu 25k extra af op een hypo van 400k met rente van 2% wat scheelt dat? Ga je het verschil extra sparen ... nee?

Dan kan je toch beter die 25k wegzetten tegen 6-8%.

[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 08-01-2021 12:43 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Joosie200 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Gemeentebelastingen
Inflatiecorrectie/prijsstijging bij KPN/Ziggo en co in mei
Zorgverzekeringen worden jaarlijks duurder
Energierekening kost meer en meer

Die paar tientjes? Aaaaand it's gone.

Bitcoin is idd de ideale hedge tegen fiat op dit moment om een beetje koopkracht te behouden.
Bedankt voor de aanvulling, ik ben een beetje lui vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
green-tea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Nee je passief inkomen vergroten is óók een stap naar FO.
Fixed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
bie100 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:39:
[...]

ach dat geklaag altijd net zo als de benzine prijzen of ze nou hoog of laag staan maakt mij geen reet uit tank toch altijd voor 25 euro

Hahaha, die ritjes beginnen steeds spannender te worden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sovieto
bie100 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Precies. En als je pizza duurder wordt snij em dan gewoon in meer stukjes. Dan betaal je evenveel per slice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Wij voelen maandelijks de druk van de hypotheekkosten, als ik die kan verlagen doe ik het direct. Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld zonnepanelen dan leveren die mij iets van 10 euro extra op per maand tov aflossen. In mijn geval zou ik niet aflossen maar extra bijstorten op een bankspaarhypotheek waarbij ik 3.4% rente krijg op het spaardeel en de bank dus een groot deel van de hypotheeklasten vergoeden. Dat is heel anders dan aflossen trouwens.

Uiteindelijk zal ik hiermee meer besparen/verdienen dan met zonnepanelen heb ik zojuist uitgerekend :)

[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 08-01-2021 12:52 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 138 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!