Ik ga nu pitten en dan kijken hoe dit morgen is afgelopen.
Truste.
Truste.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
#dikkevingersTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Hij zit je te kutten ouwe pikkenbaas. In je post heb je het over 2012 ipv 2021.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik hoop het, dan kan ik mijn zojuist gewonnen eth verkopenStokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:03:
Ik gok dat in mei ETH in de 5k regionen is (geweest).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zelfs zo intelligent dat hij er vandoor gaat met 1 ETH.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:03:
[...]
#dikkevingers![]()
Maar modje snapt heus wel de strekking van mijn post mag ik hopen. Hij is intelligent enzo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waar koop jij je spul?Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:03:
Ik gok dat in mei ETH in de 5k regionen is (geweest).
Bij @Ali Baba 1001, hoezo?
Een typvoud tel dus ff niet he.oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Ik hoop het, dan kan ik mijn zojuist gewonnen eth verkopen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nou dan reis ik met liefde dat pleuris eind naar Limburg.
Je doelt erop dat mijn volgende auto dan een Tesla wordt?Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:41:
Als BTC direct naar 100k schiet, krijg je het Tesla-effect.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Internetfactuur? Stroomrekening? Telefoonrekening?Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:07:
Wat een gedoe toch dat verifiëren.
Ze willen mijn adres verifiëren en vragen daarvoor papieren tot minimaal 3 maanden terug met mijn gegevens erop.
Heb alleen al jaren geen printer en niks digitaal.
Weet geen raad nu.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee, ik pak m'n winst. Een goede gokker weet wanneer ie moet stoppen.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:07:
[...]
Een typvoud tel dus ff niet he![]()
Hoe is je werkelijke voorspelling voor ETH op 1-5-2021.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We gaan het zien Tomimaatje. Ik ben inderdaad erg bullish, ook wat ETH betreft.
En hoe moet ik het scannen zonder scanner/printer?iVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:08:
[...]
Internetfactuur? Stroomrekening? Telefoonrekening?
Even inloggen bij je provider voor een digitaal factuurtje?
.oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:09:
[...]
Nee, ik pak m'n winst. Een goede gokker weet wanneer ie moet stoppen.
Camscanner op je tel installeren en documentje "inscannen"?Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:07:
Ze willen mijn adres verifiëren en vragen daarvoor papieren tot minimaal 3 maanden terug met mijn gegevens erop.
Weet geen raad nu.
Gewoon foto nemen met telefoon?Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:10:
[...]
En hoe moet ik het scannen zonder scanner/printer?
Bij je provider kan je gewoon een PDF downloaden van je factuur.... dan is ie al digitaal...Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:10:
[...]
En hoe moet ik het scannen zonder scanner/printer?
Coinbase Pro gaat niet via mobiel, ze verifiëren alleen via web. Word doorverwezen, want had dat al geprobeerd.gijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:10:
[...]
Camscanner op je tel installeren en documentje "inscannen"?
Haha, ik vind het mooi man. Doe je goed!Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:09:
[...]
We gaan het zien Tomimaatje. Ik ben inderdaad erg bullish, ook wat ETH betreft.
Huh? je doet een beetje moeilijk geloof ik.Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:12:
[...]
Coinbase Pro gaat niet via mobiel, ze verifiëren alleen via web. Word doorverwezen, want had dat al geprobeerd.
Jammer dat ze het zo moeilijk maken.
Een goede mod weet ook waneer hij geen oprechte posts moet overrulen..oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:09:
[...]
Nee, ik pak m'n winst. Een goede gokker weet wanneer ie moet stoppen.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 00:18 ]
Hmm vreemd.. Ik heb bij Coinbase pro ook zeker op deze manier geverifieerd. Misschien een Kraken of Binance proberen?Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:12:
[...]
Coinbase Pro gaat niet via mobiel, ze verifiëren alleen via web. Word doorverwezen, want had dat al geprobeerd.
Jammer dat ze het zo moeilijk maken.
Pst foto maken van papier, of als je een digitaal iets hebt screenshotten en opslaan als pdf Tadaaa dat indien en klaar is klaraArea schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:07:
Weet geen raad nu.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Een pdf willen inscannen. Ik heb aan de verkeerde champignons gezeten precies
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
TomTorquay schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:17:
[...]
Oh nice, is het origineel van deze man? Ik ken alleen die van Johnny Cash... met zon achternaam ook wel toepasselijker.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:17:
[Video: Kenny Rogers - The Gambler]
gewoon omdat het een lekker nummertje is..moest eraan denken nu
Of je digitale factuur screenshotten om op te slaan als een digitaal bestandTomTorquay schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:17:
[...]
SpoekGTi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:16:
[...]
of als je een digitaal iets hebt screenshotten en opslaan als pdf
Okeeee...Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:14:
[...]
Een goede mod weet ook waneer hij geen oprechte posts moet overrulen.
Tot zover de vergelijking met mods en gokkers. Beide zijn mensen.
Is oprecht mijn eerste post sinds 20 jaar die is weggecijferd op GoT, terwijl er niets aan mankeert.
Laat het hier aub niet op dat kleutergedoe van Fok gaan lijken, want dan ben ik hier net zo snel weer weg
Haha niet gelijk in zo'n deprimerende moody. Hij zit je gewoon te fucken, mag toch jongen..Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:14:
[...]
Is oprecht mijn eerste post sinds 20 jaar die is weggecijferd op GoT, terwijl er niets aan mankeert.
Laat het hier aub niet op dat kleutergedoe van Fok gaan lijken, want dan ben ik hier net zo snel weer weg
Nou, nog en poging dan...Area schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:19:
Raar, Coinbase Pro, accepteert alleen bankafschriften, energierekeningen of cc afschriften maar geen telefoon factuur/rekening.
Denk dat we 'm beter kunnen verwijzen naar studentaanhuis. Die helpen oude oma's en opa's met dergelijke zaken.gijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:23:
[...]
Nou, nog en poging dan...
Loop naar je la, pak je papieren energierekening, scan met telefoon/foto maken, mail naar jezelf, upload naar exchange.
of
ga naar site van energieleverancier, log in, download factuur, upload naar exchange.
Als er ergens een discussie uit de hand loopt dan wordt iedere post van die complete discussie verwijderd. Ook al zitten daar sommige posts bij die niet fout zijn. Een deel van de posts zonder de rest die wel fout zijn laten staan heeft ook geen zin want er is geen context meer. Verder heb je mogelijk nog posts die prima zijn maar iets quoten wat dat niet is.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:14:
[...]
Geloof me. Dat is het hier nog lang niet.. ik ben sinds 2002 actief op Fok. Ik ben pas het afgelopen jaar hier gekomen enkel vanwege de crypto topicsMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:14:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
wat fijn dat we jou hier hebben voor de relativering. Ik mis wel een beetje de Pilatus TA's. Komt dat ATH morgen? Duurt lang allemaalPilatuS schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:26:
[...]
Als er ergens een discussie uit de hand loopt dan wordt iedere post van die complete discussie verwijderd. Ook al zitten daar sommige posts bij die niet fout zijn. Een deel van de posts zonder de rest die wel fout zijn laten staan heeft ook geen zin want er is geen context meer. Verder heb je mogelijk nog posts die prima zijn maar iets quoten wat dat niet is.
Mijn manier van traden blijft zeer korte termijn. Lange termijn daar vind ik van dat het niet te voorspellen is. BTC kan 50k doen en keihard naar de klote gaan voor weer 3 jaar of maar blijven stijgen tot weet ik veel hoe hoog. Hell, misschien is de high er voor de komende 2 jaar er al, hoewel ik denk van niet als ik naar de chart kijk. Maar goed, hoe korter de termijn hoe groter dus de kans dat je gelijk hebt. Ga je voorbij dagen dan durf ik er echt niets over te zeggen.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:29:
[...]
wat fijn dat we jou hier hebben voor de relativering. Ik mis wel een beetje de Pilatus TA's. Komt dat ATH morgen? Duurt lang allemaal
Ik snap het man! niks mis meeMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:30:
[...]
Ja lange werkdag. 2 werknemers met Corona. Moet ff stoom uitblazen![]()
Maar als modje mijn typvoud meervoudig als hilariteit brengt, maar wel mijn onschuldige post verwijderd, snap ik de inbreng van een modje niet helemaal. Elke andere user met inhoudelijke inbreng in dit topic had mij ook voor lul kunnen en mogen zetten.
[ Voor 26% gewijzigd door Specy op 06-01-2021 00:40 ]
Terug gelezen en zie dat ook welTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:35:
[...]
Ik snap het man! niks mis mee
Een mod is hier ook gewoon voor de fun en hij zat je gewoon te dollen om dat typfoutje, daar is niks mis mee. Het zijn net mensen.
Morgen zul je vast inzien dat 't opzich wel komisch was.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 00:43 ]
saai zonder alts?Specy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:40:
Nou, van mij mag BTW wel weer een klein beetje (niet te veel, paar honderd euro) zakken zodat er weer een veilige marge is om weer in de alts te stappen. Zonder alts is het best wel saai eigenlijk...
Zal dit weekend eens kijken of ik iets kan programmeren om automatisch in/uit te stappen afhankelijk van hoe ver we van de ATH afzitten.
Van mij mag de BTW naar 0 zakkenSpecy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:40:
Nou, van mij mag BTW wel weer een klein beetje (niet te veel, paar honderd euro) zakken
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kom, die bet kan toch nog steeds doorgaan?Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:42:
[...]
Terug gelezen en zie dat ook wel
Maar toch....1 typfoutje en de strekking van de post is niet alleen foetsie, maar zelfs totaal omgekeerd. Toch jammer.
Ik merk om me heen wel dat men die lage rente nu wel echt beu is. Ook omdat de centrale banken maar bij blijven drukken (dus de inflatie op termijn stijgt). Dat lijkt nu vele malen erger dan 2 of 3 jaar geleden. Waarschijnlijk met de Coronacrisis als catalysator.PilatuS schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:33:
[...]
Mijn manier van traden blijft zeer korte termijn. Lange termijn daar vind ik van dat het niet te voorspellen is. BTC kan 50k doen en keihard naar de klote gaan voor weer 3 jaar of maar blijven stijgen tot weet ik veel hoe hoog. Hell, misschien is de high er voor de komende 2 jaar er al, hoewel ik denk van niet als ik naar de chart kijk. Maar goed, hoe korter de termijn hoe groter dus de kans dat je gelijk hebt. Ga je voorbij dagen dan durf ik er echt niets over te zeggen.
Dit speelt natuurlijk zeker mee. Net zoals de grote investeerders die in BTC stappen. Alleen hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende jaren blijft de vraag. Vooral dat blijven drukken van geld is natuurlijk vragen om problemen. Dat de beurs stijgt is ook niet zo vreemd omdat er genoeg mensen zijn die normaal een vakantie boeken of bijvoorbeeld een nieuwe auto kopen, maar dit nu niet doen door corona en geld in de beurs stoppen. Een nieuwe beurs ATH tijdens een pandemie is echter ook wel compleet waanzin. Mensen worden ontslagen en de economie krijgt klappen, maar de beurs blijft gaan. Dan is het dus weer de vraag hoe lang dit goed blijft gaan. Ik heb geen idee, maar gezond is het niet.Shmorky schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Ik merk om me heen wel dat men die lage rente nu wel echt beu is. Ook omdat de centrale banken maar bij blijven drukken (dus de inflatie op termijn stijgt). Dat lijkt nu vele malen erger dan 2 of 3 jaar geleden. Waarschijnlijk met de Coronacrisis als catalysator.
Je ziet het ook op de beurs. Daar lijkt ook geen einde aan de stijging te komen, ondanks dat de uitgaven kelderen. Dat moet toch allemaal spaargeld zijn dat geïnvesteerd wordt?
.oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:45:
[...]
Kom, die bet kan toch nog steeds doorgaan?
Kun je je verlies weer goed maken. Ok I'll stop now
ik slaap al jaren goed zonder stoploss.A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:54:
Ik ga slapen met stoploss op 33150 en 3x .
Sorry ik doe niet aan dat soort voorspellingenMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:53:
[...]
you bastard
![]()
Weet nog steeds niet welke prijs je aan ETH hangt voor de komende maanden.
Ja dat voelt toch niet helemaal koosjer. De AEX staat na de uitbraak inmiddels weer het hoogst sinds de dot com bubbel. De S&P 500 en de Dow Jones staan hoger dan ooit. Terwijl iedereen bloedt en alles gesloten is. Dan weet je wel waar die gigantische verkapte belasting op geldbezit (want dat is geld bijdrukken) naartoe gaat.Shmorky schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Je ziet het ook op de beurs. Daar lijkt ook geen einde aan de stijging te komen, ondanks dat de uitgaven kelderen. Dat moet toch allemaal spaargeld zijn dat geïnvesteerd wordt?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hoge toppen, diepe dalen. Er zal bloed door de straten lopen op alle fronten. En dat kan sneller zijn dan we met zijn allen durven te dromen.Sando schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 02:17:
[...]
Ja dat voelt toch niet helemaal koosjer. De AEX staat na de uitbraak inmiddels weer het hoogst sinds de dot com bubbel. De S&P 500 en de Dow Jones staan hoger dan ooit. Terwijl iedereen bloedt en alles gesloten is. Dan weet je wel waar die gigantische verkapte belasting op geldbezit (want dat is geld bijdrukken) naartoe gaat.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lang niet iedereen bloedt en zeker niet de bedrijven op de aandelenmarkten die je noemt. Die weten ook dat als het allemaal weer voorbij is dat zij het kapitaal hebben of kunnen aantrekken om door te pakken, terwijl alle kleinere concurrenten het nakijken hebben en blij moeten zijn dat ze het einde van de maand halen. Het leed van de kleinere ondernemingen zie je niet op de AEX, S&P 500 of Dow Jones voorbij komen.Sando schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 02:17:
[...]
Ja dat voelt toch niet helemaal koosjer. De AEX staat na de uitbraak inmiddels weer het hoogst sinds de dot com bubbel. De S&P 500 en de Dow Jones staan hoger dan ooit. Terwijl iedereen bloedt en alles gesloten is. Dan weet je wel waar die gigantische verkapte belasting op geldbezit (want dat is geld bijdrukken) naartoe gaat.
Ik denk dat je het toch meer moet zoeken in geldontwaarding dan alleen een overwaardering van aandelen. Je merkt de inflatie niet dirct bij het kopen van de dagelijkse boodschappen, maar op de huizenmarkt, de aandelenmarkten en de bitcoinmarkt des te meer.burnebie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 03:21:
[...]
Hoge toppen, diepe dalen. Er zal bloed door de straten lopen op alle fronten. En dat kan sneller zijn dan we met zijn allen durven te dromen.
Ik ben mijn fiatpot in ieder geval maandelijks aan het stacken. Er zullen mooie kansen voorbij komen.
God morks in wysterious ways.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 7% gewijzigd door sampoo op 06-01-2021 06:48 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 06-01-2021 07:02 ]
Ik hoop even op een red candle Ala maandagochtend straks.ScuL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 06:36:
Ik zit ook te twijfelen of ik er nog meer in stop of even wacht op een dipje
Misser gemaakt hier. Ik gooide xlm eruit en hield zil en Aion.jvp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 07:14:
En XLM is, ondanks de nieuwe ATH van bitcoin, XRP tot op 1 euro cent genaderd! Go XLM!! Go BTC!! Go ETH!!
En nu schiet hij XRP voorbijjvp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 07:14:
En XLM is, ondanks de nieuwe ATH van bitcoin, XRP tot op 1 euro cent genaderd! Go XLM!! Go BTC!! Go ETH!!
En heeft de potentie dat heel xrp leeggezogen word en xlm naar 0.4 gaat?
[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 06-01-2021 07:45 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De dip hebben we gehad in maart 😉ScuL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 06:36:
Ik zit ook te twijfelen of ik er nog meer in stop of even wacht op een dipje
[ Voor 52% gewijzigd door AMARONE op 06-01-2021 08:06 ]
Ik zou er een schepje hopium in doenFijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 07:59:
Mogguh volk...
Nieuw jaar, nieuwe ATH's, nieuwe moon ... ik ga er weer ff voor zitten met mijn pickwick theetje en beschuitje.
Komt u maar..
[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 06-01-2021 08:08 ]
Red candle incoming?green-tea schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:07:
Realiseren jullie je wel in 2 dagen van 26700 naar een nieuwe ATH van 36k. Bijna 10k verschil tussen high en low. Is een gevaarlijk teken lijkt mij.
Nee dat bedoel ik niet, meer het verschil tussen nu en 2017. Het herstelt veel sneller, ik moet percentages eens gaan vergelijken, het lijkt natuurlijk extreem veel 10k maar de prijs is ook een stuk hoger als toen
[ Voor 13% gewijzigd door green-tea op 06-01-2021 08:13 ]
Niks aan de hand....green-tea schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:07:
Realiseren jullie je wel in 2 dagen van 26700 naar een nieuwe ATH van 36k. Bijna 10k verschil tussen high en low. Is een gevaarlijk teken lijkt mij, eenvoudige prijs manipulatie
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Is al een paar keer voorfek de laatste paar wekenjvp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:15:
Was het al genoemd dat LTC inmiddels XRP voorbij is op Coinmarketcap? Heb nog een klein plukje XRP vanwege "de wat als ze toch winnen" kansen
Ok, ik ben ook XLM fomosexual geworden, beter paar dagen geleden kunnen doen, maargoedMatthias87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:22:
XLM blijft ook maar doorgaan..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq