Tussen al het Crypto geweld... even terug naar af.
Hoe ben jij in aanraking gekomen met Crypto?
Bij mij was het puur toeval.
Ik keek, zoals elk leek, al jaren van de zijlijn naar Bitcoin... maar dacht dat ik al veel te laat was om in te stappen.
Toen zag ik eind 2019 dat Facebook ook ging beginnen met een eigen coin, Libra.
Ik zag gelijk dollar tekens voor mijn ogen... "Facebook, miljoenen gebruikers... dat is een instant success als ik van te voren snel instap!!!!"
Dus ik zoeken... kan ik al ergens Libra kopen, in facebook investeren, ergens reserveren.. GIMMI !!!
Maar uiteraard was Libra nog nergens te vinden. Het zou "begin 2020" worden gelanceerd.
Maar tijdens mij zoektocht kwam ik wel wat meer te weten over andere projecten en Bitcoin ansich..
Dus maar "alvast" wat BTC en ADA en XLM kopen... en dan straks gelijk omzetten naar Libra!!
...
1.5 jaar later.... geen Libra/DIEM, en ook geen haar op me hoofd die er nu nog aan denkt om Libra/DIEM te gaan kopen als het straks uitkomt, mede ook omdat het een stable coin is en dus boring

Misschien dat ik net ervoor nog wel wat aandelen FB koop, omdat die bij een succesvolle DIEM integratie best wel eens kan gaan moonen.... maar ..eerst maar eens zien of DIEM er nog komt dit jaar...
En jullie?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html