[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.503 views

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-01 15:54

MicroWhale

The problem is choice

Van mij mag ie even terug naar 28k hoog of zo... leuk dat we die nieuwe aths aan hebben getikt, maar t begint te vervelen. Niet dat ik iets wil verhandelen of zo, maar meer gewoon omdat het gezond is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:26
MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:13:
Van mij mag ie even terug naar 28k hoog of zo... leuk dat we die nieuwe aths aan hebben getikt, maar t begint te vervelen. Niet dat ik iets wil verhandelen of zo, maar meer gewoon omdat het gezond is.
hoho, ik ben high ingestapt weer in BTC, gewoon door naar moon, anders REKT hier.

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dat hebben we net gedaan... ;)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

JohnW1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Doorgaan tot chinees nieuwjaar richting 40K, dip richting 30K, kop of munt?
Omdat het zo absurd hard is gestegen verwacht ik nog wel een correctie van 30% zo rond 12 januari.
Dit zijn de regionen waar het meest wordt gecasht.
Fear & Greed staat nog steeds hoog.

XRP = trash

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Jij... bent mijn nieuwe held (sorry @Mooooody )
Haha nou zo'n held ben ik niet hoor. Nooit verkocht voor fiat maar wel flink geschoven tussen shitcoins en Bitcoin, daardoor nog extra REKT gegaan in sats.

En ik zit er echt niet met een vermogen in, al loopt het inmiddels naar flink wat weken all inclusive zomervakantie naar tokkiepark Slagharen in de bouwvak.

Als ik er echt met een aanzienlijk bedrag had in gezeten had ik waarschijnlijk heel anders gehandeld. Misschien zelfs allang uitgecasht.

Maar nu is het gewoon de dood of de gladiolen. Het geld wat erin zit is allang afgeschreven en zullen we nooit missen.

Waarschijnlijk hodl ik de top en ga ik gewoon weer rekt.

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:24:
Tussen al het Crypto geweld... even terug naar af.

Hoe ben jij in aanraking gekomen met Crypto?

Bij mij was het puur toeval.
Ik keek, zoals elk leek, al jaren van de zijlijn naar Bitcoin... maar dacht dat ik al veel te laat was om in te stappen.

...

En jullie?
Bij mij was het precies een jaar geleden. Er kwam een vriend met zijn nu-verloofde in ons vakantie-appartement logeren. Hij liet me de app van Bitpanda zien met wat "altcoins". Ik kende alleen bitcoin. Sindsdien:
Bitpanda, bitvavo
market buys en sellen. Limit order nog nooit van gehoord. Candles? Cardano, IOTA
XRP snel sellen want iets met een rechtzaak (feb was dat meen ik)
Excelletje in elkaar klussen met alle gains
Later naar binance.
Excelletje waardeloos want alles in EUR.
BNB Launchpad, Staking, Debit cards
Ledger, Nexo, WFT is dit voor cool wereldje.

En natuurlijk op het forum scrollen scrollen en scrollen. Zeker deze weken, ik hou het niet meer bij.

Beste Wensen nog voor iedereen! TO MARS AND BEYOND!!

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2025

FijneKerst

Flufjes!!

Daar komt die net vandaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4JuivTax203k1UDxiwEyopLvZA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cjgPe2IBUdmoVq7wIagxZKfO.png?f=fotoalbum_large

Gewoon naar de 40K hoor deze week... hup... niet zo luieren

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:14:
[...]

hoho, ik ben high ingestapt weer in BTC, gewoon door naar moon, anders REKT hier.
Ik denk niet dat wat wij doen er toe doet op de schaal van whale

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• AMARONE
Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:18:
[...]

En ik zit er echt niet met een vermogen in, al loopt het inmiddels naar flink wat weken all inclusive zomervakantie naar tokkiepark Slagharen in de bouwvak.
Dus jij zit elke keer mijn citrix verbinding leeg te trekken? :(

[ Voor 40% gewijzigd door AMARONE op 06-01-2021 10:26 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:23:
[...]

Daar komt die net vandaan...

[Afbeelding]

Gewoon naar de 40K hoor deze week... hup... niet zo luieren
Oeh, daar heb je een punt ja. Ik hoop dat dat kleine kusje genoeg was dan.
... en ik ga wel lekker luieren, want ik stop er geen cent meer in. Anders trekt crypto mijn hele pf zo krom als een hoepel.

• E.e.L
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik ben vanochtend vroeg uitgestapt, mijn hele pf was BTC. Lijkt een veilige keuze nu, maar met mijn trackrecord kan ik jullie vertellen dat we nu echt richting de 50k gaan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
We zijn hier met het huiswerk bezig.. maar we komen er niet aan uit.. hoort die munt linksboven nou bij de maan of bij de raket??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bBx_N6-uoQ4_SABufQ6OwEkcE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VgCsYXUSYvXvJmorns7gWXJe.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:29:
We zijn hier met het huiswerk bezig.. maar we komen er niet aan uit.. hoort die munt linksboven nou bij de maan of bij de raket??

[Afbeelding]
Als je de maan, de raket én Bitcoin verbindt, wordt het lampje oranje en start de miner die ingebouwd is.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:31:
[...]

Als je de maan, de raket én Bitcoin verbindt, wordt het lampje oranje en start de miner die ingebouwd is.
Niet doen!!!! Als je die connectie maakt dan start er een GPS tracker waardoor ze met een ficher price boormachine langs de deur komen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
In de categorie stick to the plan.. Canceled order was keurig 5 $ boven dat dalletje omlaag maar ja ik moest hem weer cancellen en met een market buy inkopen |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzLIfegjH3NscHUUqwYA99VX1GE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4C1fF7Ui6k72xCpNdH0pUGe3.png?f=fotoalbum_large

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AMARONE
Ik ben weer teveel FOMO geweest door ene flufje BTC te kopen terwijl die nu weer lager staat.

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-01 12:21
Het is inderdaad lastig zo'n koers als deze, had wel verwacht dat hij door zou knallen na de ATH.
Vanochtend ingestapt op ETH maar op zelfde prijs toch weer uitgestapt, gaat die hoger stap ik weer in; liever iets minder winst dan verlies.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:54

WhySoSerious

Be the change.

AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:35:
Ik ben weer teveel FOMO geweest door ene flufje BTC te kopen terwijl die nu weer lager staat.
Hodl in a bullmarket.
Hodl in a bearmarket.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-01 08:05
XLM zijn adempauze is voorbij

Verwijderd

Mooi om te zien dat BTC lekker doorstijgt en het nu meer geaccepteerd wordt, dan pak hem beet, 5 jaar geleden. Ik hoor nu weer van veel meer mensen om mij heen dat ze geïnteresseerd zijn in BTC. De andere crypto’s kennen ze totaal niet, dus ze slaan massaal BTC in. Net als veel gebeurde in 2017 :+

• AMARONE
Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:40:
Mooi om te zien dat BTC lekker doorstijgt en het nu meer geaccepteerd wordt, dan pak hem beet, 5 jaar geleden. Ik hoor nu weer van veel meer mensen om mij heen dat ze geïnteresseerd zijn in BTC. De andere crypto’s kennen ze totaal niet, dus ze slaan massaal BTC in. Net als veel gebeurde in 2017 :+
Ik hoop dan toch dat die weer een keer richting 10k gaat. Ik ga de interesse niet meer verliezen namelijk en structureel inleggen. :P

Verwijderd

Ik zal weer bezig met de VAPRO, waar ik dankzij crypto en mijn muismat hopeloos achterloop met de praktijk opdrachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFCD3ugTkIQo6-S7RWEwtJjiUHM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rp1wS3HqJNe86XycZCFg1Rv0.jpg?f=user_large

Verwijderd

AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:41:
[...]

Ik hoop dan toch dat die weer een keer richting 10k gaat. Ik ga de interesse niet meer verliezen namelijk en structureel inleggen. :P
En dan ben ik weer de boeman }:O

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:42:
Ik zal weer bezig met de VAPRO, waar ik dankzij crypto en mijn muismat hopeloos achterloop met de praktijk opdrachten.

[Afbeelding]
Mag je van 't vrouwelijk schoon ook al niet meer aan de eettafel zitten? Of heb je die ook verkocht voor bitcoin? ;)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36

Ik was er ook veel te laat bij. Ik heb juni 2019 wat gekocht, omdat ik met wat bevriende collega's bij een bank werkte en we het over de bitcoin hadden. Ik had toen in 10 jaar tijd bij een aantal banken (gedetacheerd) gewerkt en ondanks de opkomende hype werd er nauwelijks een woord gerept over Bitcoin, tot een collega begon te klagen dat hij de hype gemist had, en nu waarschijnlijk te laat zou zijn. Ik voorspelde dat het nog wel een tijdje exponentieel zou groeien, al was dat op vrijwel niets gebaseerd. Ja, de slowchat van Tweakers waar ik al een jaar aan het meelezen was.

Als een soort weddenschap mijn eerste centjes er in gestopt die het lekker deden, en helaas duurde het nog een paar maanden voordat ik mij realiseerde dat er nog veel meer uit te halen viel en ik structureel ging kopen.

En toen maakte ik de domme fout een keer te reageren in dit topic, terwijl ik verder alleen maar lurk op Tweakers.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ondertussen flipt LTC XRP weer op de cmc lijst.... Hopen dat ie volhoudt! Zit er met 1 vinger in.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Morning mensen.

Zijn er meer die een Flag zien op 5 min BTC, ETH en LTC?
Issie Bull of Bear? :9

Verwijderd

[Afbeelding]
Dit is onze eettafel, van steigerhout.

Want goedkoop en kinderen die alles slopen.

Als die ooit het huis uit zijn kopen we wel een deftige, sjieke tafel. Voor nu geen stress als er een pak stiften tevoorschijn komt ;)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[Afbeelding]
JE MUISMAT IS EEN MOON???

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022

[Afbeelding]
Wat een fantastische muismat.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 16:02
EOS ik dank u. Nu graag weer flink dippen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 23:12

JT

VETAK y0

8) Besloten om toch niet snel weer eruit te te stappen bij 700 (stond toen op -50). Dat had ik normaal wel gedaan. Ik moet het vaker zo doen. Ik handel te snel.
Aantal collega's waar ik het goed mee kon vinden pakte in 2017/2018 goede winsten. Maar ja, ook toen wist ik al, met zo een piek is instappen een enorm risico. Dus wachten tot daling en die kwam. Bij 10k ingestapt omdat die weer wat op leek te gaan trekken. Daarna REKT:
  • Daalde toch verder
  • Talloze verhalen van ICO's met dikke winsten, 1 meegepakt, de drie opvolgende ging ik REKT op, deden allemaal niks/scam enzovoort. (iemand nog wel eens wat gehoord over ORCA Alliance?)
  • Zat in een signal groepje die op zich prima werkte, daar maakte ik fouten. Alts kopen, geen stop loss zetten, wel target om bij te verkopen voor ik ging slapen. Te snel er bij verlies uit stappen, te lang erin blijven na vaak bij 10% winst uit te stappen terwijl de alt nog even naar 30% ging. En dan de volgende keer dat ook willen doen...waarna zo een alt bij 11% lekker weer ging zakken :')
  • Foute middellangetermijn inschattingen (colx!! 15% van m'n budget ingestoken)
Ik had er geen spijt van, geld konden we missen maar het deed wel pijn. Ik vond het even niet meer leuk. Tijdje nog de markt in de gaten gehouden maar deed niks. Verreweg het meeste stuk gegaan op ICO's. Overwoog ergens in 2020 nog eth te kopen, faler dat ik ben dat ik dat niet heb gedaan :') En als ik gewoon btc had vastgehouden zat ik nu x3 a x3,5 :X

Nu weer actief nu het weer loopt, beetje traden proberen, verder verdiepen en wachten op een flink dip om btc/eth te kopen en te hodlen voor de lange termijn. Ik doe het nu met 0,02btc :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-01 20:59

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Valt me trouwens op hoe eigenwijs / tegendraads Monero is. Geen peil op te trekken. Heb heel klein beetje gekocht omdat het nog geen gekke groei heeft gehad en het misschien ook nog in beweging komt. Iemand wat slims over te zeggen?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het fiat bij Bitfinex voor margin funding is op. Je krijgt nu maarliefst 0,17% rente *per dag* op je euro's 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
gijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:49:
Morning mensen.

Zijn er meer die een Flag zien op 5 min BTC, ETH en LTC?
Issie Bull of Bear? :9
Ik kan er niet meer van maken dan een lange wimpel die bij weinig wind aan een te korte mast hangt.
Maar ik hoor wel vaker dat ik teveel in plaatjes denk.

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Dit is onze eettafel, van steigerhout.

Want goedkoop en kinderen die alles slopen.

Als die ooit het huis uit zijn kopen we wel een deftige, sjieke tafel. Voor nu geen stress als er een pak stiften tevoorschijn komt ;)
Mijn vrouw wou een paar jaar geleden persé eiken. En we vonden een mooie tafel. Onbehandeld :+ Die wou ze ook zo houden :P We hadden toen al een baby. Nu ligt er bijna dag en nacht een plastic zeiltje op de helft van de tafel, mooi joh, zo een onbehandelde eiken tafel, jammer dat we hem maar voor de helft zien :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• bloq
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-10-2025
JT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:57:
[...]

Mijn vrouw wou een paar jaar geleden persé eiken. En we vonden een mooie tafel. Onbehandeld :+ Die wou ze ook zo houden :P We hadden toen al een baby. Nu ligt er bijna dag en nacht een plastic zeiltje op de helft van de tafel, mooi joh, zo een onbehandelde eiken tafel, jammer dat we hem maar voor de helft zien :+
Dit doet mij ergens denken aan mensen die een mooie telefoon willen en vervolgens een foeilelijk hoesje eromheen doen zodatie mooi blijft :D

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

zwartewoud schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Bij mij was het precies een jaar geleden. Er kwam een vriend met zijn nu-verloofde in ons vakantie-appartement logeren. Hij liet me de app van Bitpanda zien met wat "altcoins". Ik kende alleen bitcoin. Sindsdien:
Bitpanda, bitvavo
market buys en sellen. Limit order nog nooit van gehoord. Candles? Cardano, IOTA
XRP snel sellen want iets met een rechtzaak (feb was dat meen ik)
Excelletje in elkaar klussen met alle gains
Later naar binance.
Excelletje waardeloos want alles in EUR.
BNB Launchpad, Staking, Debit cards
Ledger, Nexo, WFT is dit voor cool wereldje.

En natuurlijk op het forum scrollen scrollen en scrollen. Zeker deze weken, ik hou het niet meer bij.

Beste Wensen nog voor iedereen! TO MARS AND BEYOND!!
Zo, jij hebt goede vrienden zeg. Precies op het juiste moment ingestapt :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Komt er nou nog een dip, zoals hier al ~2 weken wordt volgehouden? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• JT

JT

VETAK y0

bloq schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Dit doet mij ergens denken aan mensen die een mooie telefoon willen en vervolgens een foeilelijk hoesje eromheen doen zodatie mooi blijft :D
Hehe :) Ik weet van mezelf dat ik zo een zeiltje er echt niet steeds op en af ga doen, er is veel gebeurd in ons leven to be honest waardoor mijn vrouw dat soort dingen ook iets minder doet :+

Ecodan warmtepomp

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:30

almightyarjen

When does the hurting stop?

Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:01:
Ik zit er idd al een week op te wachten :') FOMO is hoog maar durf het nu niet aan om in te stappen.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:01:
Jij hebt de dip gemist?
Gisteren zaten we nog op de 28K.

Nu weer moon tot een 40K ofzo
O-) O-)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dit was de dip voor vandaag. Nu gaan we weer een reverse dip maken dus omhoog (of niet natuurlijk). :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-01 08:05
sh4d0wman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:04:
Dit was de dip voor vandaag. Nu gaan we weer een reverse dip maken dus omhoog (of niet natuurlijk). :+
Tot zover de gemiddelde TA op elke website.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Matthias87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:06:
[...]

Tot zover de gemiddelde TA op elke website.
Ik wil serieus net vragen of er iemand nog een mooie TA heeft >:)

Er waren tijden dat we hier elke dag verschillende TA's zagen

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Onze Turkse vrienden krijgen HNT in het vizier; Er borrelt iets;
Ik zit er dikke vette in, en ga zo nog effe wat halen:D

Elliot Wave Pattern btw;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D39fiWzgetv_CxcelBTPl3oju0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AafSeaSFlm7pttoaGllS0QFt.jpg?f=fotoalbum_large

• Specy
  • Laatst online: 12-01 20:39
In het gebouw waar ik werk had iemand een spreker uitgenodigd begin november 2017 die over Bitcoin ging vertellen. Dat was vlak voor de gigantische media-aandacht. Ik heb vlak daarna wat ingekocht (toen was de koers 6500 euro of zo), en nog een beetje op de dag met de hoogste piek (op 16300 euro, de piek was 16600, goeie timing zullen we maar zeggen).

Rond die tijd zat zo'n beetje iedereen om mij heen er ook in (sowieso iedereen die bij die bijeenkomst met die spreker geweest was), en die waren allemaal met alts bezig en maakten echt compleet idiote winsten. Ik ben toen zelf ook snel in de alts gestapt. Bijna iedereen van die mensen is volledig rekt gegaan (waaronder iemand die in 2 maanden van een inleg van 2000 euro, 80000 euro gemaakt had en die in een bot had gestopt die er met het geld vandoorgegaan is, au).

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11-2025
Lekker BFX USD rate ging even naar de 35% APY, dat maakt de afgelopen maand goed. Nu hopen dat ie de volledige 30 dagen aanhoudt.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
.oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:53:
Het fiat bij Bitfinex voor margin funding is op. Je krijgt nu maarliefst 0,17% rente *per dag* op je euro's 8)7
Wat is jouw mening over het laten renderen van EUR bij een Exchange als Binance? Betrouwbaar? Ik vraag me echt af waarom je in deze tijd niet 50% van je EUR savings bij hen zou stallen voor rente ipv bij de ABN. Ik snap geen bankgaranties etc maar als we ze met onze hoeveelheden crypto vertrouwen zou je dan ook niet gewoon euro's in de earn-wallet moeten zetten bij dat soort partijen?

Dit of 1 van die cashback/nexo/binance card achtige zaken is toch wel 1 van de volgende dingen waar ik me in wil gaan verdiepen nu ik een deel van mijn crypto verkoop in een profit taking strategie en die euro's niet zie doen..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BTC bijna door de downward trend.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-01 16:21

Liberteh

All your base belong to me

twit schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Wat is jouw mening over het laten renderen van EUR bij een Exchange als Binance? Betrouwbaar? Ik vraag me echt af waarom je in deze tijd niet 50% van je EUR savings bij hen zou stallen voor rente ipv bij de ABN. Ik snap geen bankgaranties etc maar als we ze met onze hoeveelheden crypto vertrouwen zou je dan ook niet gewoon euro's in de earn-wallet moeten zetten bij dat soort partijen?

Dit of 1 van die cashback/nexo/binance card achtige zaken is toch wel 1 van de volgende dingen waar ik me in wil gaan verdiepen nu ik een deel van mijn crypto verkoop in een profit taking strategie en die euro's niet zie doen..
Omdat er genoeg voorbeelden zijn waaruit je kan concluderen dat het nooit een goed idee is om langdurig groot vermogen op een exchange te laten staan. Als het weg is, gaat niemand je het terug geven.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• JT

JT

VETAK y0

Specy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:07:
In het gebouw waar ik werk had iemand een spreker uitgenodigd begin november 2017 die over Bitcoin ging vertellen. Dat was vlak voor de gigantische media-aandacht. Ik heb vlak daarna wat ingekocht (toen was de koers 6500 euro of zo), en nog een beetje op de dag met de hoogste piek (op 16300 euro, de piek was 16600, goeie timing zullen we maar zeggen).

Rond die tijd zat zo'n beetje iedereen om mij heen er ook in (sowieso iedereen die bij die bijeenkomst met die spreker geweest was), en die waren allemaal met alts bezig en maakten echt compleet idiote winsten. Ik ben toen zelf ook snel in de alts gestapt. Bijna iedereen van die mensen is volledig rekt gegaan (waaronder iemand die in 2 maanden van een inleg van 2000 euro, 80000 euro gemaakt had en die in een bot had gestopt die er met het geld vandoorgegaan is, au).
In het groepje waar ik in zat had iemand veel tijd gestoken in TA, bots gemaakt, ging even goed, was populair en toen gingen er een aantal compleet rekt :+

Ecodan warmtepomp

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

(waaronder iemand die in 2 maanden van een inleg van 2000 euro, 80000 euro gemaakt had en die in een bot had gestopt die er met het geld vandoorgegaan is, au).
Ouch... goede les.... sneu, dat wel.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:26
Help, ik durf niets meer te kopen nu alles zo hoog staat. Hoogtevrees

[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 06-01-2021 11:14 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:39
Een lichte FOMO bij het zien van XLM, ach ja, ik rijd al aardig lekker op de altcoin trein.
ETH +270%
ADA +230%
VET +210%
QNT +180%

• green-tea

Dit heb ik dus ook meegemaakt. Toen 4 of 5 BTC verloren. Als ik dit nu nog had pff..

Uiteindelijk zelf een bot gemaakt (die nog steeds draait) met ups en down conclusie speel aardig kiet :+

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 06-01-2021 11:16 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Omdat er genoeg voorbeelden zijn waaruit je kan concluderen dat het nooit een goed idee is om langdurig groot vermogen op een exchange te laten staan. Als het weg is, gaat niemand je het terug geven.
Ermm.. jawel.
Meeste grote exchanges zijn hiervoor verzekerd (tegenwoordig).

Al zou ik het wel liever op een nederlandse exchange hebben dan.
Dan zou je bij wijze van spreken nog langs kunnen rijden om verhaal te houden.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ypuh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:14:
Help, ik durf niets meer te kopen nu alles zo hoog staat. Hoogtevrees
Wie weet de laatste week onder de 30k. :)

Maar, hoe snel wil je dan winst pakken? Volgende week al? Of pas 2022?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• AMARONE
Thommie.nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:07:
Onze Turkse vrienden krijgen HNT in het vizier; Er borrelt iets;
Ik zit er dikke vette in, en ga zo nog effe wat halen:D

Elliot Wave Pattern btw;
[Afbeelding]
FUCK HNT als deze moon gaat, ben er vannacht door een stoplimit uitgegaan

• Liberteh

Liberteh

In het groepje waar ik nu in zit hebben mensen jaren terug 200 btc wallets in een bankkluis opgeslagen. De reistijd zo groot gemaakt dat hij ze niet "per ongeluk" ging ophalen. Ook zijn er mensen die nog altijd een dikke vette long open hebben met een entry op $5k btc. Die jongens worden niet eens meer gefilled op hun longs omdat er niet genoeg verkocht wordt. Als ze market closen snijden ze zichzelf in de vingers omdat ze dan voor een lagere prijs verkopen dan nodig.

Het verschil moet er zijn.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• green-tea
Liberteh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Je kan het toch (verzekerd) wegzetten bij Nexo? Ik zelf heb een deel van mijn vermogen op Bitfinex staan voornamelijk in USD maar ook in andere coins. Dagen zoals nu krijg je leuke rates, het is dan weer jammer dat de USD/EUR koers zo nadelig staat.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 06-01-2021 11:17 ]

• Liberteh

Liberteh

green-tea schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Je kan het toch (verzekerd) wegzetten bij Nexo? Ik zelf heb een deel van mijn vermogen op Bitfinex staan voornamelijk in USD maar ook in andere coins.
Icesave ;)

• green-tea
Als alles naar de sheit gaat krijg je hier in nl ook weer DSB praktijken, dus ik zie het probleem niet? Je bent immers maar tot 100k verzekerd. En sheit komt er zeker.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Liberteh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:16:
In het groepje waar ik nu in zit hebben mensen jaren terug 200 btc wallets in een bankkluis opgeslagen. De reistijd zo groot gemaakt dat hij ze niet "per ongeluk" ging ophalen. Ook zijn er mensen die nog altijd een dikke vette long open hebben met een entry op $5k btc. Die jongens worden niet eens meer gefilled op hun longs omdat er niet genoeg verkocht wordt. Als ze market closen snijden ze zichzelf in de vingers omdat ze dan voor een lagere prijs verkopen dan nodig.

Het verschil moet er zijn.
Kan je dit nog een keer zeggen, maar dan in ELI5 stijl?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:26
MrJ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Wie weet de laatste week onder de 30k. :)

Maar, hoe snel wil je dan winst pakken? Volgende week al? Of pas 2022?
Ik heb een paar euro winst gepakt en heb een hekel aan kopen op ATH. Kortom; handen even op de knoppen, maar het is heel verleidelijk om hier en daar nog even 2% winst proberen te pakken.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:18:
[...]

Hahahaha, ik wou net gaan replyen of dit vertaald was door google translate :P

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:24
Een vriend van mij heeft voor 49BTC een pizza gekocht in de beginjaren 8)7

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:16:
[...]

FUCK HNT als deze moon gaat, ben er vannacht door een stoplimit uitgegaan
Niet "Als" maar "Wanneer". oOo oOo oOo

• JT

JT

VETAK y0

Zojuist wat gehaald, kom maar met moooon

Ecodan warmtepomp

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:o

Dat is ~64% rente per jaar?

Dat gaan ze niet lang doen denk ik. :D

• Liberteh

Liberteh

Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:18:
[...]

het zijn allemaal algemene trading termen... 8)7 Sorry, handelstermen :X

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
Dat is bijna een verdubbeling in een jaar 8)7 Maar goed, zal wel een tijdelijk verschijnsel zijn..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 31-01 08:45
Twee Dee schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:53:
Valt me trouwens op hoe eigenwijs / tegendraads Monero is. Geen peil op te trekken. Heb heel klein beetje gekocht omdat het nog geen gekke groei heeft gehad en het misschien ook nog in beweging komt. Iemand wat slims over te zeggen?
Niet verrassend toch? Ben je op de hoogte van het laatste nieuws (inmiddels al weer vrij oud) rondom xmr?

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Meer nog, je vergeet het compound effect.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Niet verrassend toch? Ben je op de hoogte van het laatste nieuws (inmiddels al weer vrij oud) rondom xmr?
Dat ze gedumpt worden door een aantal exchanges?

• Bao_mi1

Begin 2017 een mooie bonus op werk ontvangen en lang getwijfeld wat ik ermee moest doen. Uiteindelijk via Meesman belegd en sindsdien dollar cost average tot nu. Terwijl een goede maat van me al vuistdiep in crypto zat en me voor gek verklaarde.

Uiteindelijk rond mei 2017 alsnog ingestapt. Eerst bitcoin, toen eth, eos en Monero. Later uiteraard xrp en xlm want die stonden laag en konden alleen maar omhoog. Heerlijke winsten op papier gezien maar uiteindelijk 2018 ongeveer op het dieptepunt verkocht. Alts al eeder de deur uit overigens.

En toen in 2019 weer ingelegd en af en toe bijgekocht. Overigens niet dollar cost averaging zoals ik bij ETFs wel doe. Had ik maar... Voor de rest niet te veel traden en nu toch gaan nadenken over exit strategies, ik laat me niet weer overvallen door een nieuwe bear market.

• Bao_mi1
FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Dat ze gedumpt worden door een aantal exchanges?
Exact, ik weet er overigens het fijne niet van want ik zit er niet in. Maar het lijkt me geen moment om in te stappen omdat "het toch wel binnenkort omhoog knalt want dat doet elke alt"

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:24
Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Begin 2017 een mooie bonus op werk ontvangen en lang getwijfeld wat ik ermee moest doen. Uiteindelijk via Meesman belegd en sindsdien dollar cost average tot nu. Terwijl een goede maat van me al vuistdiep in crypto zat en me voor gek verklaarde.

Uiteindelijk rond mei 2017 alsnog ingestapt. Eerst bitcoin, toen eth, eos en Monero. Later uiteraard xrp en xlm want die stonden laag en konden alleen maar omhoog. Heerlijke winsten op papier gezien maar uiteindelijk 2018 ongeveer op het dieptepunt verkocht. Alts al eeder de deur uit overigens.

En toen in 2019 weer ingelegd en af en toe bijgekocht. Overigens niet dollar cost averaging zoals ik bij ETFs wel doe. Had ik maar... Voor de rest niet te veel traden en nu toch gaan nadenken over exit strategies, ik laat me niet weer overvallen door een nieuwe bear market.
Het is alleen zo jammer dat niemand de toekomst kan voorspellen. En resultaten uit het verleden geven geen garanties. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Bao_mi1
Daacuso schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:36:
[...]

Het is alleen zo jammer dat niemand de toekomst kan voorspellen. En resultaten uit het verleden geven geen garanties. ;)
Absoluut waar. Natuurlijk hebben we hier allemaal vertrouwen in de techniek en de toemomst, maar bij ETfs durf ik blindelings maandelijks een deel salaris te beleggen en 30 jaar te laten staan. Bij crypto gaat het inmiddels ook beter maar wel minder dan bij aandelen. Ik slaap niet minder door dips en check m'n portfolio niet te vaak, maar toch zit er nog een stukje onzekerheid.

• AMARONE
Ga er nu niet meer instappen. Eerst dippen. The graph gaat wel lekekr vandaag ook dus de pijn is zacht.

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Even een Noob vraag... wordt een staking bij Bitvavo ook uitgekeerd als je de munt niet meer hebt?
Dus heb je dan meer een miniscule beetje munt terug?

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kan iemand ONT even met een stok porren, die ligt nog steeds te creperen van de bearmarket... ;(

Rapapa...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tussen al het Crypto geweld... even terug naar af.

Na de headliners over Mt Gox toch maar eens gaan inlezen over bitcoin na de ATH in 2013. Begin 2014 een halve btc gekocht en die via daytraden in alts naar 2 btc weten te krijgen. Eind 2014 een zooi bijgekocht. In before de crash naar 200 usd tegen januari 2015. Uiteindelijk na opkrabbelen alles verpatst tegen minimale winst.

Note naar mijn tien jaar jongere ik had moeten zijn: buy 'em all en hodl 4 life. Maarja vond daytraden in 2014 wel lekker gaan, buy the dip werd rekt gaan en als je dan alles in btc hebt zitten: kan de belasting/eigen risico niet betalen in bitcoin helaas. Dus geëindigd met nop.

Sindsdien niet meer naar om gekeken. Genoeg momenten gehad om opnieuw in te stappen, maar als je in 2014 met weinig leuk bitcoin kon inslaan is nu in 2021 dat lastig te herhalen. Dus when alt season, when lambo, when moon? Wat is de nieuwe eth? Gezien eth een beetje bitcoin herhaalt uit 2013 gezien de huidige ath ;)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:53
Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Absoluut waar. Natuurlijk hebben we hier allemaal vertrouwen in de techniek en de toemomst, maar bij ETfs durf ik blindelings maandelijks een deel salaris te beleggen en 30 jaar te laten staan. Bij crypto gaat het inmiddels ook beter maar wel minder dan bij aandelen. Ik slaap niet minder door dips en check m'n portfolio niet te vaak, maar toch zit er nog een stukje onzekerheid.
gaat bij mij bij btc net zo makkelijk als bij etf's. Sterker nog ik ben sinds feb volledig uitgecheckt uit etf's omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Heb alleen nog een aardig wat van het bedrijf waar ik werk. Verder nog klein beetje goud en rest zit allemaal in crypto. Ik slaap er geen seconde korter om (het hodl deel). Soms blijf ik wel te lang met margin trades bezig in de avond. Op een of andere manier krijg ik daar wel fomo van. Wellicht omdat ik daar nu voor mijn doen best grote posities heb. Als deel in PF is het peanuts, maar op een of andere manier geeft het wel stress

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• AMARONE
jemoetwathe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:42:
Even een Noob vraag... wordt een staking bij Bitvavo ook uitgekeerd als je de munt niet meer hebt?
Volgens mij wel, een reden om eigenlijk ADA te behouden.

edit:
ik kreeg nog staking exact op de dag van verkoop. daarna alleen over die 0,0000003 ADA

[ Voor 13% gewijzigd door AMARONE op 06-01-2021 11:47 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nee. Je krijgt per dag uitgekeerd.

correctie.
Als je maandag nog coins had NAdat je de staking rente hebt gekregen, dan krijg je die dinsdag nog de rente van die maandag.
Als je ze maandag voor de staking rente hebt weggedaan, dan krijg je dinsdag niks meer.

[ Voor 27% gewijzigd door FijneKerst op 06-01-2021 11:47 ]

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
JT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:24:
[...]

Zojuist wat gehaald, kom maar met moooon
Kreesie laag volume op Binance zeg

• AMARONE
deppenboks schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Kreesie laag volume op Binance zeg
dus moon of geen mooon?

• Specy
  • Laatst online: 12-01 20:39
gijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:43:
[...]

saai zonder alts?

beetje daytraden vandaag heeft me wel weer een kleine 12% opgeleverd hoor. O-)
Ja ik bedoelde toen BTC weer rond die nieuwe piek hing. Ik heb de laatste weken nou eindelijk wel geleerd dat steeds als BTC nieuwe ATH's haalt de alts naar beneden vliegen. Dus daarom was ik (een paar uurtjes) uitgestapt, en dat voelde saai. Was de eerste keer in jaren dat ik niet volop in de alts zat.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:39
AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Volgens mij wel, een reden om eigenlijk ADA te behouden
Toch leuk hoor dat staken,
Afhankelijk van de koers kan je best leuke rente ontvangen.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 16:02
XRP is echt frozen solid al uren :|

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 12:48
Je verdient elke dag een aantal munten op basis van die dagbalans. Dus als je besluit zondag alle coins uit de deur te doen krijg je alsnog de staking vergoeding die je de hele week heb opgebouwd.

Denk ik.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nou ben ik misschien te emotioneel....
Maar hier word ik toch wel erg vochtig van hoor op een woensdag ochtend..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mfboKev2O_SKsFI4UzhMsDhb6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UPO8nkGfaep8MIyZGbymnJnp.png?f=fotoalbum_large

• Bao_mi1
Interessante antwoorden allemaal op de vraag van @FijneKerst overigens, maar ik hen ook wel benieuwd naar het volgende.

Zelfs ben ik dus begonnen met beleggen in ETFs en dat doe ik steady maandelijks in het kader van FIRE (financially independent, retire early). Later ben ik gaan beleggen in losse aandelen, al was dat meer speelgeld om te kijken of ik de index kan verslaan. Daarnaast heb ik nog gekeken naar crowdfunding en p2p lending, maar daar nooit serieus mee aan de gang gegaan.

Zelf probeer ik 30% van mijn ingelegde geld in crypto te stoppen. Maar met deze stijgingen zit ruim de helft van mijn vermogen in crypto.
Mijn vraag is dus, wat doen jullie naast crypto qua investeren en welk percentage van jullie vermogen stoppen jullie in crypto?

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
NAV

VIBE

GXS

QLC

HIVE

En nog een stuk of 20 anderen.....

allemaal muntjes die zo in 1 keer kunnen ontploffen.

• gijsvogel
  • Laatst online: 08-12-2025
Pfffft... Afgelopen dagen ritje XLM gehad van 0,13 tot 0,19 €
Ik dacht de rek is er wel uit... :+ :?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

$XLM 🚀 gaat gewoon weer even lekker verder. Lastig om m'n uitstap te bepalen. In USDT gaat ie al aardig richting ATH maar in sats natuurlijk nog lang niet...
En aangezien ik sats spaar voor m'n hobby... hmmm.. keuzes, keuzes, keuzes...
8)7

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:24
Tegen beter weten in toch gisteren LRC gekocht. Vanmorgen er uit geknikkerd met verlies en nu gekozen voor een gevarieerde altcoin pot. Ik heb nu:

Fun
Aion
Xem
XVG
ZRX
Vet
XLM

En inmiddels alweer het verlies goed kunnen maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Daacuso op 06-01-2021 11:57 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:53:
Interessante antwoorden allemaal op de vraag van @FijneKerst overigens, maar ik hen ook wel benieuwd naar het volgende.

Zelfs ben ik dus begonnen met beleggen in ETFs en dat doe ik steady maandelijks in het kader van FIRE (financially independent, retire early). Later ben ik gaan beleggen in losse aandelen, al was dat meer speelgeld om te kijken of ik de index kan verslaan. Daarnaast heb ik nog gekeken naar crowdfunding en p2p lending, maar daar nooit serieus mee aan de gang gegaan.

Zelf probeer ik 30% van mijn ingelegde geld in crypto te stoppen. Maar met deze stijgingen zit ruim de helft van mijn vermogen in crypto.
Mijn vraag is dus, wat doen jullie naast crypto qua investeren en welk percentage van jullie vermogen stoppen jullie in crypto?
Helemaal niks eigenlijk.
Ik heb er gewoon de fiatjes niet voor om naast crypto ook nog eens geld in reguliere aandelen te pompen.
Ik had graag TESLA enzo gekocht begin vorig jaar... maar keuze OF crypto OF tesla/fb/airbus...
Het is Crypto geworden.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:25:
[...]

"Ze"? Op Bitfinex is een lending market. Als je een margin positie opent dan leen je assets van een andere gebruiker die zijn assets daarvoor beschikbaar heeft gesteld via die market. De dagrente die je vraagt is het competitieve element erin, maar omdat de fiat assets nu zo schaars zijn (omdat alles vast zit in long positions) is de rente heel hoog. Natuurlijk is het een tijdelijk fenomeen, maar in een bull market zijn de rentes natuurlijk wel veel hoger dan in een bear market.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 105 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!