Marco moet een nieuwe remix uitbrengen: vandaag is groen, de kleur van de stijging. Vandaag is groen, wat groen hoort te zijn. Of je nu zit in bitcoin, etheureum, xlm of nexo. Behalve dan xrp, want dat gaat alleen maar naar benee. Vandaag is groen, voor nu en altijd.FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:50:
Nou ben ik misschien te emotioneel....
Maar hier word ik toch wel erg vochtig van hoor op een woensdag ochtend..
[Afbeelding]
Compound kan ik niet uit mijn hoofd, sorry.Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:30:
[...]
Meer nog, je vergeet het compound effect.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ATH was in 2017 iets van tegen de 1 dollar dacht ik, helaas toen niet verkocht maar HODL ze nog steedsiVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:56:
$XLM 🚀 gaat gewoon weer even lekker verder. Lastig om m'n uitstap te bepalen. In USDT gaat ie al aardig richting ATH maar in sats natuurlijk nog lang niet...
En aangezien ik sats spaar voor m'n hobby... hmmm.. keuzes, keuzes, keuzes...
Ik had ook al een traantje gelaten ja... om die NEXO.... waarom blijft die nou achterFijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:50:
Nou ben ik misschien te emotioneel....
Maar hier word ik toch wel erg vochtig van hoor op een woensdag ochtend..
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Greyscale zit ook niet stil he...
Weer ff 3.3 MILJARD dollaries aan cryptootjes ingeslagen in een week tijd.
https://u.today/grayscale...er-crypto-aum-in-one-week
Weer ff 3.3 MILJARD dollaries aan cryptootjes ingeslagen in een week tijd.
https://u.today/grayscale...er-crypto-aum-in-one-week
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Net ingestapt in ETH hier, tegen mijn eigen gevoel en principe in want dat zat er gisteravond ook al steeds naast...
De weg naar beneden ligt open mensen dus doe er je voordeel mee
De weg naar beneden ligt open mensen dus doe er je voordeel mee
Geinig, voor het eerst zit ik short op ETH. Alle coins verkocht en prima winst gepakt. Met een deel eens een short positie geopend.
Laat nu maar komen die dip.
Groetjes
0,87 cent zie ik... op 3 januari 2018..... Ben zo druk op Binance dat ik niet meer verder kijkTinusvolkel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:58:
[...]
ATH was in 2017 iets van tegen de 1 dollar dacht ik, helaas toen niet verkocht maar HODL ze nog steeds
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik zit er net in, dus hij is onderwegNhz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:
Geinig, voor het eerst zit ik short op ETH. Alle coins verkocht en prima winst gepakt. Met een deel eens een short positie geopend.
Stilte voor de storm.MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:59:
[...]
Ik had ook al een traantje gelaten ja... om die NEXO.... waarom blijft die nou achter
Mensen moeten Nexo nog vinden.
Laat ze eerst maar crypto inslaan... dan gaan snuffelen aan staking... om er dan achter te komen dat dat kut is ... en dan op NEXO stuiten waar je gewoon 5-12% dagelijkse rente trekt over AL je coins.
Dan gaat de NEXO token ook opeens richting de maan, samen met alle andere raketjes die al aan het opstijgen zijn.
#geenadvies
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Doe naast crypto alleen aandelen. Meeste in losse aandelen, en daarnaast elke maand 20% van de maandelijkse inleg in een aantal ETF's. De losse aandelen houd ik meestal 2-6 maanden, afhankelijk van koersontwikkeling en koersdoel wat ik heb. Van alle aandelen die een longterm hold waard zijn laat ik 2/3 van de winst staan, daarmee bouw ik dan nu ook een gevarieerd potje op.Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:53:
Mijn vraag is dus, wat doen jullie naast crypto qua investeren en welk percentage van jullie vermogen stoppen jullie in crypto?
Weet dat vaak geroepen wordt dat de markt verslaan over lange termijn niet te doen is e.d, maar voor het rendement van bijvoorbeeld de afgelopen twee jaren zou ik 17 jaar lang moeten compounden tegen het gemiddelde marktrendement van 11% om hetzelfde rendement te halen.
Blijft natuurlijk wel het geval dat in verleden gehaalde resultaten geen garantie voor de toekomst zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door hsst op 06-01-2021 12:05 ]
Wauw. I'm impressed..oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:57:
[...]
"Ze"? Op Bitfinex is een lending market. Als je een margin positie opent dan leen je assets van een andere gebruiker die zijn assets daarvoor beschikbaar heeft gesteld via die market. De dagrente die je vraagt is het competitieve element erin, maar omdat de fiat assets nu zo schaars zijn (omdat alles vast zit in long positions) is de rente heel hoog. Natuurlijk is het een tijdelijk fenomeen, maar in een bull market zijn de rentes natuurlijk wel veel hoger dan in een bear market.
Nu kan ik alleen niet zo goed vinden hoe e.e.a. werkt daar. Is er een pagina op bitfinex die het op een rijtje zet (waar je t moet neerzetten, hoeveel rente, wel/niet vastzetten, etc...)
Op bepaalde exchanges raakte hij volgens mij wel bijna de $1,00 aan. Stond destijds wel zo in m'n portfolio in ieder geval.iVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:03:
[...]
0,87 cent zie ik... op 3 januari 2018..... Ben zo druk op Binance dat ik niet meer verder kijk
Ps. $35k kan over elk moment weer geraakt worden, $34.9k nu.
Edit: $35k nu.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 06-01-2021 12:06 ]
Nog even wat bitcoins bijkopen? of even wachten op en dip"je"
alleen Bitcoin 76% en Ethereum (24%) en niets anders meer. Ik kan niet traden heb ik gemerkt. HODL MOON.
The way of the samuraimengenli schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:06:
alleen Bitcoin 76% en Ethereum (24%) en niets anders meer. Ik kan niet traden heb ik gemerkt. HODL MOON.
Tja, minder betrouwbaar dan een bank I guess. Ik had coins op Bitfinex tijdens de 2016 hack, toen $60M aan coins zijn gestolen. Die schade hebben ze toen naar rato verdeeld over alle assets van alle klanten en ingewissels voor verhandelbare schuldtokens. Die zijn uiteindelijk wel 100% terugbetaald, maar ik geloof dati k mijn deel heb verkocht op 85% oid. En ondertussen kun je er dus niets mee (geen rente, geen trading). Een ander ding zijn de banking issues, dat is bij Bitfinex een tijdje vrij shady geweest en de min deposit en withdrawal is nog steeds 10.000 USD/GBP/EUR.twit schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Wat is jouw mening over het laten renderen van EUR bij een Exchange als Binance? Betrouwbaar? Ik vraag me echt af waarom je in deze tijd niet 50% van je EUR savings bij hen zou stallen voor rente ipv bij de ABN. Ik snap geen bankgaranties etc maar als we ze met onze hoeveelheden crypto vertrouwen zou je dan ook niet gewoon euro's in de earn-wallet moeten zetten bij dat soort partijen?
Ik vertrouw Bistamp en Kraken meer, maar die hebben weer niet dat soort services. Binance is na mijn tijd, daar kan ik niets over zeggen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Valt ook nauwelijks tegen op te traden.mengenli schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:06:
Bijkopen alleen rond de WMA 21 he, kom op. We zijn geen Hingrids hier..makkie88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:05:
Nog even wat bitcoins bijkopen? of even wachten op en dip"je"
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bij kraken kan je nu ook al redelijk wat coins steken, zelfs EUR en USD.oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Tja, minder betrouwbaar dan een bank I guess. Ik had coins op Bitfinex tijdens de 2016 hack, toen $60M aan coins zijn gestolen. Die schade hebben ze toen naar rato verdeeld over alle assets van alle klanten en ingewissels voor verhandelbare schuldtokens. Die zijn uiteindelijk wel 100% terugbetaald, maar ik geloof dati k mijn deel heb verkocht op 85% oid. Een ander ding zijn de banking issues, dat is bij Bitfinex een tijdje vrij shady geweest en de min deposit en withdrawal is nog steeds 10.000 USD/GBP/EUR.
Ik vertrouw Bistamp en Kraken meer, maar die hebben weer niet dat soort services. Binance is na mijn tijd, daar kan ik niets over zeggen.

Volgens coingecko 0,87 en volgens cryptorank 0,92 cent... je zat aardig in de buurt dus...Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:04:
[...]
Op bepaalde exchanges raakte hij volgens mij wel bijna de $1,00 aan. Stond destijds wel zo in m'n portfolio in ieder geval.
Ps. $35k kan over elk moment weer geraakt worden, $34.9k nu.
Edit: $35k nu.
We hebben dus nog even te gaan....
Nhz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:
REKT?Nhz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:
Vind je het nog steeds geinig?Nhz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:
@Verwijderd 35K weer doorbroken. Je geweten is weer schoon
Misschien heel stom, maar hoe weet ik wanneer die WMA 21 is?Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Bijkopen alleen rond de WMA 21 he, kom op. We zijn geen Hingrids hier..
Ik zit te wachten tot mijn SEPA boeking bij binance is verwerkt, kan nog niks

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Voor mij was dat eigenlijk 2011 ofzo. Ik had nog wat hardware staan die ik een tijd lang voor Dutch Power Cows had gebruikt, maar daar was ik een beetje klaar mee. Toen ik las dat je een mogelijk revolutionaire digitale munt kon minen, heb ik de hardware daar nog een tijdje voor laten draaien. Op 'n gegeven moment was ik daar ook klaar mee (FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:24:
Hoe ben jij in aanraking gekomen met Crypto?

In de loop van 2017 vroeg een collega aan me 'joh, jij hebt toch een tijd wat van die bitcoins staan minen? Die zijn nu 3k waard.' Toen ben ik het weer wat gaan volgen, begin 2018 een flink deel uitgecasht om in ons nieuwbouwhuis te steken. In de loop van 2018 ook nog wat aan het kloten geweest (en waarschijnlijk onder de streep verliezen) met een tradingbot en wat met de hand aan het traden geweest.
Nu ben ik vooral holder. Als ik een substantieel deel van m'n hypotheek kan aflossen, ga ik daarvoor verkopen maar ik zal altijd wel iets van bitcoin vasthouden, of 'ie nou naar 0 of naar pluto gaat. Ik heb nog 'n klein plukje (of is dat 'n flufje?) speelgeld staan waar ik misschien toch nog eens een botje mee ga aanslingeren, kijken of dat in 'n bullmarkt echt beter werkt.
21 Week Moving AverageQuartz123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:12:
Wat is "WMA 21" ?
1,5% en 2%, word je ook niet vrolijk vanwdbtje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Bij kraken kan je nu ook al redelijk wat coins steken, zelfs EUR en USD
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
WMA 21 + stock + google = answer.Quartz123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:12:
Wat is "WMA 21" ?
Als ik nu in zou willen stappen zou ik kooporders zetten rond de 20 week simple moving average (21 week exponential moving average). Deze kun je vinden op sites als tradingview en over de chart van bitcoin leggen. Een veel gezien patroon in de bull market is een daling naar deze lijn om vervolgens het hogere niveau op te zoeken.keinless schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:11:
[...]
Misschien heel stom, maar hoe weet ik wanneer die WMA 21 is?
Was ergens 2019 begonnen met beheerd beleggen, maar ergens in sept. 2020 alles in crypto. Op een prima buffer na uiteraard. Alles of niets!Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:53:
Interessante antwoorden allemaal op de vraag van @FijneKerst overigens, maar ik hen ook wel benieuwd naar het volgende.
Zelfs ben ik dus begonnen met beleggen in ETFs en dat doe ik steady maandelijks in het kader van FIRE (financially independent, retire early). Later ben ik gaan beleggen in losse aandelen, al was dat meer speelgeld om te kijken of ik de index kan verslaan. Daarnaast heb ik nog gekeken naar crowdfunding en p2p lending, maar daar nooit serieus mee aan de gang gegaan.
Zelf probeer ik 30% van mijn ingelegde geld in crypto te stoppen. Maar met deze stijgingen zit ruim de helft van mijn vermogen in crypto.
Mijn vraag is dus, wat doen jullie naast crypto qua investeren en welk percentage van jullie vermogen stoppen jullie in crypto?
Ah dankjewel!Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:13:
[...]
Als ik nu in zou willen stappen zou ik kooporders zetten rond de 20 week simple moving average (21 week exponential moving average). Deze kun je vinden op sites als tradingview en over de chart van bitcoin leggen. Een veel gezien patroon in de bull market is een daling naar deze lijn om vervolgens het hogere niveau op te zoeken.
Nee hoor, voorlopig nog genoeg om hem uit te zitten. Mag tot circa 1750euro gaan, dan pas ga ik denken over geld bij pompen.
Groetjes
Ik hoop dat ie ergens boven 0.035 uitkomt... dan zit ie in onbekend terrein en kan t leuk gaan worden.
https://bitcoinist.com/bi...ly-in-2017-flashes-again/
De vraag is nu: wordt het een dubbele blow off top zoals in 2013/2014, een correctie naar de WMA21 of stoten we door naar de top van de cyclus..
Mijn gevoel zegt de 1e of de 2e.
De vraag is nu: wordt het een dubbele blow off top zoals in 2013/2014, een correctie naar de WMA21 of stoten we door naar de top van de cyclus..
Mijn gevoel zegt de 1e of de 2e.
Gecondoleerd. Niet te veel geld hoop ik?Nhz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:
Maar kan niet ontkennen dat het wel een beetje zeer doet.
Ik noem geen bedragen, wat veel is voor de een is voor de ander wisselgeld.
Ik noem geen bedragen, wat veel is voor de een is voor de ander wisselgeld.
[ Voor 40% gewijzigd door Nhz op 06-01-2021 12:20 ]
Groetjes
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren wanneer we aan price discovery gaan doen met ETH.
Als ik naar USD keek was ie 7% van de prijs van de BTC ATH in '17. Dat zou nu een prijs betekenen van 2.500 USD.
Als ik naar USD keek was ie 7% van de prijs van de BTC ATH in '17. Dat zou nu een prijs betekenen van 2.500 USD.
% van vermogen? Dus incl. waarde huis etc?Bao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:53:
Je legt in wat je kunt missen. Dus stel BTC is over een maand nog maar 10% waard van de huidige waarde en je springt daardoor niet van het dak, zoveel leg ik in.
Het moet uiteindelijk wel leuk blijven. Die 100k zekerheid is er natuurlijk niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 06-01-2021 12:20 ]
Verwijderd
Hoppaaa, nog maar een keer officieel dan:WhySoSerious schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:11:
@Verwijderd 35K weer doorbroken. Je geweten is weer schoon
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/14pJb2fipPewGMJ0VlUoZoe8.jpg?f=user_large)
Na een tijd zijlijnwerk vorige week besloten de tenen in het water te steken en heb met wat speelgeld wat XLM gekocht paar dagen terug. Staat nu al op +100% 3 dagen later zozo. Ben vooral voor Stellar gegaan omdat er geen gigantische hoeveelheid energie nodig is om ze te minen, verder nog niet heel erg in verdiept (waardoor ook kleine inleg).iVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:56:
$XLM 🚀 gaat gewoon weer even lekker verder. Lastig om m'n uitstap te bepalen. In USDT gaat ie al aardig richting ATH maar in sats natuurlijk nog lang niet...
En aangezien ik sats spaar voor m'n hobby... hmmm.. keuzes, keuzes, keuzes...
Doe nou niehiet.. You jinxed it!Verwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Hoppaaa, nog maar een keer officieel dan:
[Afbeelding]
[EDIT]
Nvm...
Nvm...
[ Voor 97% gewijzigd door Nopheros op 06-01-2021 12:24 ]
Hier met een flinke zak ingestapt op 0,10 eurocent, dus ik mag niet klagen...Santee schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Na een tijd zijlijnwerk vorige week besloten de tenen in het water te steken en heb met wat speelgeld wat XLM gekocht paar dagen terug. Staat nu al op +100% 3 dagen later zozo. Ben vooral voor Stellar gegaan omdat er geen gigantische hoeveelheid energie nodig is om ze te minen, verder nog niet heel erg in verdiept (waardoor ook kleine inleg).
$1424 op CB volgens mij..
Blijkbaar heeft cryptowatch niet alle data... mist net wat data incl. de hoogste top...
coinmarketcap zegt 1260 dollar trouwens, wel een groot verschil.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 06-01-2021 12:25 ]
Wel een mooie C&H potentieel jouw plaatjeNopheros schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:24:
[...]
Blijkbaar heeft cryptowatch niet alle data... mist net wat data incl. de hoogste top...
coinmarketcap zegt 1260 dollar trouwens, wel een groot verschil.
Even plaatje bij.. Target $2800
/f/image/FmmRQu2jO01fudnCdN0Lm8K8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Stokstaart op 06-01-2021 12:31 ]
Ik heb aandelen in een crypto bedrijfBao_mi1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:53:
Interessante antwoorden allemaal op de vraag van @FijneKerst overigens, maar ik hen ook wel benieuwd naar het volgende.
Zelfs ben ik dus begonnen met beleggen in ETFs en dat doe ik steady maandelijks in het kader van FIRE (financially independent, retire early). Later ben ik gaan beleggen in losse aandelen, al was dat meer speelgeld om te kijken of ik de index kan verslaan. Daarnaast heb ik nog gekeken naar crowdfunding en p2p lending, maar daar nooit serieus mee aan de gang gegaan.
Zelf probeer ik 30% van mijn ingelegde geld in crypto te stoppen. Maar met deze stijgingen zit ruim de helft van mijn vermogen in crypto.
Zolang de zaak nog niet afgerond is zal er niet veel gebeuren denk ik.
Ja.. raar dat mensen hier sell orders zetten.. ik snap er niks vanIMWhizzle schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:30:
Wat een weerstand rond de 35000 zeg.

Zero.
Hou die enkele maandjes laag zo kan ik meer tokens verzamelenFijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Stilte voor de storm.
Mensen moeten Nexo nog vinden.
Laat ze eerst maar crypto inslaan... dan gaan snuffelen aan staking... om er dan achter te komen dat dat kut is ... en dan op NEXO stuiten waar je gewoon 5-12% dagelijkse rente trekt over AL je coins.
Dan gaat de NEXO token ook opeens richting de maan, samen met alle andere raketjes die al aan het opstijgen zijn.
#geenadvies
Ten opzichte van andere coins is het inderdaad wat aan de lage kant. Zoals je zelf al zegt zou het wel een mooi alternatief voor de bankrekening zijn, al is enige voorzichtigheid wel gewenst..oisyn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:12:
[...]
1,5% en 2%, word je ook niet vrolijk van. Beter dan op je bankrekening, dat dan weer wel
Toch betere heupen deze..
Is dat een jinx-test voor de 34k vloer?

Jij ook al niet!mengenli schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:06:
Ik heb dat 3,5 jaar geleden al opgegeven, echter HODL ik voornamelijk alts, die gaan het nu ook weer lekker doen
Ah Ethereum. Je houdt er al 2 jaar rekening mee, maar toch fijn dat alles logisch verloopt

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kan je mooi een tentje kopen voor onder je brug!A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:40:
ik werd wakker net met 7% winst
't Is wel de bedoeling dat de schouders ongeveer even groot zijn. Dat is op jouw figuur helemaal niet het geval.SpelFaut schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:41:
Head and Shoulders reversal in de maak op de 1h?
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik ben heel erg blij dat ik gisteren 20% van mijn PF in ETH heb gestopt op dit moment
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wat een heerlijk nummer!Joosie200 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:42:
Voor Ethereum kun je: fly me to the moon instarten van Frank Sinatra
Je kan bij ETH beter het BTC-pair erbij pakken om te zien waar we staan in de cycle t.o.v. BTC.

Boven de 0.04 wordt het pas echt interessant

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 12:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Staat ook 'maar' 2% hoger dan BTC sinds middernachtScuL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:45:
Ik ben heel erg blij dat ik gisteren 20% van mijn PF in ETH heb gestopt op dit moment
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Die kan dus gewoon nog x3Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:47:
Je kan bij ETH beter het BTC-pair erbij pakken om te zien waar we staan in de cycle t.o.v. BTC.
[Afbeelding]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Jaren geleden ingestapt in Stellar (XLM) en vaak met afgunst naar XRP qua performance gekeken, maar deze twee weken maken in één klap werkelijk alles goed
En het gaat maar door
Die Fun blijft ook maar doorlopen zeg
[ Voor 3% gewijzigd door Daacuso op 06-01-2021 12:55 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dit zeggen 2 weken geleden en dan gewoon GEEN XLM kopen heMooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:20:
[...]
Eigenlijk is XLM helemaal geen verkeerde longterm hold voor mijn PF.
Ik heb eigenlijk geen enkele "payment coin" in mijn PF. PayPal gokt op XLM, IBM heeft er ook een leuk aandeel in.
Imo zijn opa-XLM en opa-Monero de enige 2 echte grote gouwe-ouwe alts die kans hebben om een leuke toekomst tegemoed te gaan.
Hier idem, hing voor mijn gevoel nog te veel vast aan XRPMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Dit zeggen 2 weken geleden en dan gewoon GEEN XLM kopen he#lullenmaarnietpoetsen
Maar is het genoeg om dan NU in XRP te stappen (alsnog) ?Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Dit zeggen 2 weken geleden en dan gewoon GEEN XLM kopen he#lullenmaarnietpoetsen

De xDAI-trein is inmiddels ook vertrokken. Eigenlijk nog de enige kleine alt in mijn PF.
Ik zie nog wel wat ruimte voor groei in de grafiek
https://coinmarketcap.com/currencies/xdai/
Ik zie nog wel wat ruimte voor groei in de grafiek
https://coinmarketcap.com/currencies/xdai/
Het is nog steeds niet te laat voor XLM.
Persoonlijk blijf ik er weg van.gijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:58:
[...]
Maar is het genoeg om dan NU in XRP te stappen (alsnog) ?![]()
![]()
Zelfde gevoel hier, maar je weet t niet, ze liften allemaal stuk voor stuk op nu, dus nog even wat winst er uit slepen is wel lekker natuurlijk...
Nee, ga niet meer switchen nugijsvogel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:58:
[...]
Maar is het genoeg om dan NU in XRP te stappen (alsnog) ?![]()
![]()
PF-verdeling is rond. Klein beetje fiat nog aan de zijlijn om ETH-dip te kopen.
Idem, ik blijf nu zitten waar ik zit op jullie adviesMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:00:
[...]
Nee, ga niet meer switchen nuAl doende leert men
PF-verdeling is rond. Klein beetje fiat nog aan de zijlijn om ETH-dip te kopen.
Ik heb een vraag over hardware wallets.
Als ik een Ledger zou kopen genereer ik een nieuwe recovery seed voor het geval ik de ledger kwijt raak of als deze kapot gaat. Maar wat als de Ledger tegen die tijd niet meer bestaat/gemaakt wordt? Kan ik dan de cryptos niet meer recoveren met de seed?
Als ik een Ledger zou kopen genereer ik een nieuwe recovery seed voor het geval ik de ledger kwijt raak of als deze kapot gaat. Maar wat als de Ledger tegen die tijd niet meer bestaat/gemaakt wordt? Kan ik dan de cryptos niet meer recoveren met de seed?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Even puzzelen voor mij ik woon in een andere tijdszone, loop 12 uur voor op NLTomTorquay schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:49:
[...]
Staat ook 'maar' 2% hoger dan BTC sinds middernacht

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ah, kan je ons dan ontwikkelingen in de koers doorgeven? Kunnen wij daar mooi op anticiperen!ScuL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:03:
[...]
Even puzzelen voor mij ik woon in een andere tijdszone, loop 12 uur voor op NL
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!