Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
(ik vraag dit voor een vriend)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Begrijp me niet verkeerd. Het laatste wat ik wil is heisa veroorzaken of oisyn tijdens zijn rust verstoren..Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:00:
[...]
Een paar posts over corona. Doe maar rustig hoor. Laat .oisyn ook ff genieten van z'n vrije tijd.
In de slowchat wordt er naast crypto over zoveel koetjes en kalfjes geluld.
Je kan er gewoon overheen lezen.

Dit is echter een van de weinige plekken waar je je even kan terugtrekken uit de Corona-hysterie.
Wellicht had ik het iets anders moeten verwoorden.
* Nou nou, toontje lager mag ook wel *Aarebe1 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:55:
Kan de moderator weer komen?
Ik kom hier niet voor Corona-discussies.![]()
Die voer ik sowieso niet.
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 05-01-2021 23:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwacht je nog een nieuwe kans?Taro schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Ik had alleen verwacht dat Bitcoin nog iets verder zou dalen, want dit zet helaas niet zo heel veel zoden aan de dijk. Maar 50% van de buy orders gehit.
Alleen gedelist van Binance US, nog niets bekend over Binance zelf.Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:08:
Heeft binance/cz eigenlijk al iets van een statement gemaakt als het gaat om XRP? Blijft hij gewoon tradebaar?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
CZ verkoopt eerst volledig zijn bag, daarna gooit hij er een tweet uitTominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:08:
Heeft binance/cz eigenlijk al iets van een statement gemaakt als het gaat om XRP? Blijft hij gewoon tradebaar?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jep. Nu wel overtuigend er voorbij lijkt het..iVibes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:09:
Stevig muurtje die 34K...
Niet doen. Shitcoin.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:10:
Grt ga ik toch maar inslaan. Hodl
Die word nu gesloopt denk ikiVibes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:09:
Stevig muurtje die 34K...
Nu gaat het met flinke selloffs. Dat geeft wat meer vertrouwen.
Nee man. Dat ging exact hetzelfde. Jij hebt het over de laatste week. Gaat in december 2021 ook weer zoMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:13:
Om de paar dagen een nieuwe ATH. Is toch wel ff anders dan in 2017, waarbij we in 1 streep naar de finish gingen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik deed mijn sell op 25,5k....Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:13:
Om de paar dagen een nieuwe ATH. Is toch wel ff anders dan in 2017, waarbij we in 1 streep naar de finish gingen.
Volgende bull-run sell ik pas als er zoveel nieuwe posters in dit topic zijn zoals nu.
Alhoewel ik zelf ook relatief nieuw ben hier
[ Voor 5% gewijzigd door Victor Belli op 05-01-2021 23:17 ]
Hebben we al weer een nieuw ATH misschien? Al te voorbarig worden lijkt mij geen goed idee.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:13:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Was er ook bij en dit is echt niet vergelijkbaar.anti elppa schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:15:
[...]
Nee man. Dat ging exact hetzelfde. Jij hebt het over de laatste week. Gaat in december 2021 ook weer zo
Vergeet niet dat we nu al 3 maand bezig zijn van 10k naar 35k. De run lijkt net begonnen.
In 2017 gingen we in 1,5 maand van 4k naar 20k en toen was het klaar. Gigantisch volume, gigantisch uitgemeten in de wereldpers, wat voor ongekende fomo zorgde. Daarna een complete sell off, omdat er geen vangnet van grote hodlers was.
Nu nog weinig aandacht bij het "gewone volk", de fomo moet nog beginnen. En we hebben nu wel een vangnet van grote investeerders.
Zou zelf nu niet bijkopen, maar ontmoedig anderen zeker niet om dat wel te doen
[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 23:26 ]
Inderdaad, hoe sneller we ook weer MDMA kunnen gebruiken op festivals. Daar zijn wat leukere lichtjes dan groene en rode candlesTominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:51:
[...]
Ben jij toevallig van viruswaarheid?![]()
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoudt, zo'n vaccin. Ik neem 'm gewoon omdat het waarschijnlijk ook wel verplicht wordt gesteld in m'n werkveld. Het kan mij ook allemaal niet zoveel schelen, eerlijk waar.
Dood ga je toch wel 'n keertje. Ik heb ook genoeg troep genomen in m'n korte leventje. MDMA op festivals bijvoorbeeld. Schijnt ook chemische rotzooi te zijn. Boeie ruurd.
Op deze manier leven is ook gewoon puur tievus. Geef mij dan maar dat vaccin.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 23:20 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zolang ik geen nieuwe babe zie is er geen nieuwe ATHTomTorquay schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:19:
[...]
Hebben we al weer een nieuw ATH misschien? Al te voorbarig worden lijkt mij geen goed idee.
Hopelijk zat je er zelf niet bij?A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:19:
Extreem veel mensen rekt gegaan, extreem veel traders. ???
Rekt?.. hoe dan?.. het gaat alleen maar omhoog de laatste maanden.A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:19:
Extreem veel mensen rekt gegaan, extreem veel traders. ???
Als je nu rekt gaat dan heb je weak hands
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Hoe hoger we gaan, hoe minder een 5k procentueel gaat voorstellen natuurlijk.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:22:
Binnen een dag gewoon bijna 5K swing erin...
Lekker man.... ik zou bijna een swinger worden zo!!
liquidation displayFijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:23:
[...]
Rekt?.. hoe dan?.. het gaat alleen maar omhoog de laatste maanden.
Of je short op een verkeerd moment. Of je gaat x10 op margin net voor een onverwacht dipje...FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:23:
Rekt?.. hoe dan?.. het gaat alleen maar omhoog de laatste maanden.
Ben je iig niet de enigeA87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:25:
Op bitmex zie je echt de hele tijd mensen rekt gaan
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat is toch ook de bedoeling als je op bitmex zit.A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:25:
Op bitmex zie je echt de hele tijd mensen rekt gaan
Mensen spelen daar met leverage.
Eth
Zil
Aion
Grt
Hnt
Dit is mijn huidige pf nu. Vanavond voor het slapen wat hopium nemen. Morgen moon met Aion.
nooit zo extreem veel per uurTominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:27:
[...]
Dat is toch ook de bedoeling als je op bitmex zit.
Mensen spelen daar met leverage.
Kun je ook wat leuks mee doen ipv vergokkenA87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:27:
Ik heb nu 100 dollar in mijn account hole
Tsja, dan ben je gierig. Je weet dat we dit jaar gewoon richting de 100K gaan. Gewoon lekker blijven zitten en afentoe wat bijkopen in de dipjes.TomTorquay schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Of je short op een verkeerd moment. Of je gaat x10 op margin net voor een onverwacht dipje...
Gaan gokken op de maximale highs en lows nu is TOTAL WAHNSINN
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Flashback naar mijzelf in 2017. Allerlei vage coins alleen had ik een stuk of 20 verschillende. Nu 45/50 btc en eth en 5% alts.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:27:
Btc
Eth
Zil
Aion
Grt
Hnt
Dit is mijn huidige pf nu. Vanavond voor het slapen wat hopium nemen. Morgen moon met Aion.
Wat dat betreft doe je het beter dan ik. Btc was veel te duur voor mij toen

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 05-01-2021 23:31 ]
Zero.
Graag had ik vernomen waar je die glazen bol kochtFijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:29:
Tsja, dan ben je gierig. Je weet dat we dit jaar gewoon richting de 100K gaan. Gewoon lekker blijven zitten en af en toe wat bijkopen in de dipjes.
Maar inderdaad, rustig blijven zitten is voor de meesten nu de boodschap. Ik wou ook weer slimmer zijn dan de rest met alle gevolgen van dien: toekijken vanaf de zijlijn. Ooit leer ik m'n lesje wel. Hoop ik
ja, wat geschuif en hoop vooral. Toch langzaam wil ik btc gaan uitbreiden ook. Om de bedragen te verhogen. En dan kleine ritjes met shitcoinsPelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:30:
[...]
Flashback naar mijzelf in 2017. Allerlei vage coins alleen had ik een stuk of 20 verschillende. Nu 45/50 btc en eth en 5% alts.
Wat dat betreft doe je het beter dan ik. Btc was veel te duur voor mij toen
Reden voor het plafond nu op USD?
Wat is de verdeling?AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:27:
Btc
Eth
Zil
Aion
Grt
Hnt
Je zou nu (history-wise) minstens 80% in BTC en ETH moeten hebben. En wellicht een defi-ETF'je
Verwijderd
Nope, heb ze gemaild al even geleden maar geen reactie. Op Reddit ook mensen met hetzelfde verhaal. Mooi ruk! De 21e geloof ik sluiten zij de posities als ik het goed begrepen heb.Arend_Akelig schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:52:
[...]
Ben je al verder inmiddels? Ik krijg ook geen optie te zien om ze over te hevelen naar de etoro wallet
Nou ok, laat ik het zo zeggen.. als het eind 2021 niet "in de buurt" zou zitten van die 100K, dan hebben echt ALLE geleerden het fout. Niet alleen het handje vol yubtub "experts", maar ook de Plan B's en Bert Slagters etc.. van deze wereld.TomTorquay schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:32:
[...]
Graag had ik vernomen waar je die glazen bol kocht
Maar inderdaad, rustig blijven zitten is voor de meesten nu de boodschap. Ik wou ook weer slimmer zijn dan de rest met alle gevolgen van dien: toekijken vanaf de zijlijn. Ooit leer ik m'n lesje wel. Hoop ik
100K is nog de pessimistische voorspelling zelfs...
Er is geen reden dat het NIET die 100K haalt dit jaar.
Redenen zouden kunnen zijn als al de grote investeerders zoals Microstrategy e.d. opeens tegelijk uitstappen dit jaar. Of als het IMF spontaan besluit Bitcoin te verbieden etc..
Echter wijst echt niks erop dat dat gaat gebeuren.... in geen verste verte.
Dus tot die tijd... MOOOOON 100K 2021!!!
#geenadviessorry.oisyn

Tweede keer de 35k kietelen moet toch niet voldoende zijn...
Deze post mist alleen nog een "Geen financieel advies" aan het eindFijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Nou ok, laat ik het zo zeggen.. als het eind 2021 niet "in de buurt" zou zitten van die 100K, dan hebben echt ALLE geleerden het fout. Niet alleen het handje vol yubtub "experts", maar ook de Plan B's en Bert Slagters etc.. van deze wereld.
Redenen zouden kunnen zijn als al de grote investeerders zoals Microstrategy e.d. opeens tegelijk uitstappen dit jaar. Of als het IMF spontaan besluit Bitcoin te verbieden etc..
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Aangepast.oisyn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:39:
[...]
Deze post mist alleen nog een "Geen financieel advies" aan het eind
Ik zou erg blij zijn met 40-50k eind 2021. Liever rustig opbouwen en veel mensen aan boord krijgen voor de volgende run.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Nou ok, laat ik het zo zeggen.. als het eind 2021 niet "in de buurt" zou zitten van die 100K, dan hebben echt ALLE geleerden het fout. Niet alleen het handje vol yubtub "experts", maar ook de Plan B's en Bert Slagters etc.. van deze wereld.
Als BTC direct naar 100k schiet, krijg je het Tesla-effect. Verstandige beleggers stappen er dan niet meer in.
Ik wacht ook nog steeds op een mooie entry in TSLA
Oh ik bedoelde het niet serieus, maar vind dat altijd wel grappig; iemand die vet enthousiast is en dan zo'n disclaimer eronder
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn eerste mod-break in 20 jaar GoTMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:07:
[...]
[mbr]* Nou nou, toontje lager mag ook wel *[/]

BTC 65%Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Wat is de verdeling?
Je zou nu (history-wise) minstens 80% in BTC en ETH moeten hebben. En wellicht een defi-ETF'je
ETH 5%
ZIL 10%
Aion 7%
GRT 6%
HNT 4%
Dat dat een beetje raar staat op andere plekken op het forum moeten we dan maar op de koop toenemen
Maar BTC gaat in 2018 al naar 100K!!!!!FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Nou ok, laat ik het zo zeggen.. als het eind 2021 niet "in de buurt" zou zitten van die 100K, dan hebben echt ALLE geleerden het fout.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 05-01-2021 23:46 ]
Zero.
Dat was een half jaar geleden ook niet nodig toch?Victor Belli schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:43:
Misschien kunnen we met z'n allen beter in onze ondertitels "dit is geen financiëel advies" neerzetten.
Dat dat een beetje raar staat op andere plekken op het forum moeten we dan maar op de koop toenemen
Omdat Bitcoin toen op 6k stond en niemand geld rook.
1500??Pelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:45:
Eth gaat gewoon een nieuwe ath neerzetten ergens de komende dagen.
Dan stap ik nu in!
Ik ben gematigd enthousiast..oisyn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:42:
[...]
Oh ik bedoelde het niet serieus, maar vind dat altijd wel grappig; iemand die vet enthousiast is en dan zo'n disclaimer eronder
Ik heb het laatste jaar alleen maar in de + gestaan door een bepaald aantal mensen te volgen en zoveel mogelijk te begrijpen wat hun zeggen en waar ze vandaan komen (o.a. ons @Mooooody ook
Dat heeft me echt geholpen een beeld te krijgen van wanneer en waarom iets zou stijgen of dalen.
Als ik al die mensen dan nu voorspellingen hoor maken, onderbouwt, waarom BTC in 2021 makkelijk de 100K kan halen, grote rampen daargelaten, dan ga ik daar in mee.
Komt er ook bij dat het goed in mijn eigen plan past van DCA en HODL ... dus.. ja.. go bitcoin enzo
#weergeenadvies
Wellicht inderdaad. Ik gok ('hoop') zelf nog op een fikse correctie binnen enkele maanden / half jaar tot 18K of zo (zoals in 2018)(what goes up must come down etc.).FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
[...]
En wat er fout kan gaan? Nog best wat, al is de kans op elk geval op zich vrij klein:
1) Een of meerdere exchanges storten in (bankrun, hack, diefstal, fouten, legislation);
2) Fout in het protocol of 51% of explosief toegenomen rekenkracht (quantum?);
3) Andere (nieuwe?) munt haalt de boel ineens in;
4) Regulation/legislation ergens op de wereld;
5) Grote partijen spelen te veel of stappen uit;
6) Bepaalde grote wallets worden gehackt of iets (software of hardware);
7) Stroomverbruik / kosten worden te hoog (nu al zoveel als een land met 22 miljoen inwoners!);
8.) Grote whales of Satoshi stapt uit of doen gekke dingen (beetje zoals 5);
9) ?
[ Voor 7% gewijzigd door Stan op 06-01-2021 00:04 . Reden: 8 added ]
Dat denk ik ook wel. die gaat dit jaar de 2K wel aantikken...Pelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:45:
Eth gaat gewoon een nieuwe ath neerzetten ergens de komende dagen. Denk ik dan..
Gok ik, misschien, weet ik veel.. LA ME MET RUST!!

Goed onderbouwd. Shit can happen.Stan schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Wellicht inderdaad. Ik gok ('hoop') zelf nog op een fikse correctie binnen enkele maanden / half jaar tot 18K of zo (zoals in 2018)(what goes up must come down etc.).
En wat er fout kan gaan? Nog best wat, al is de kans op elk geval op zich vrij klein:
1) Een of meerdere exchanges storten in (bankrun, hack, diefstal, fouten, legislation);
7) ?
7) CZ gaat scheiden en heeft zijn stack BTC nodig voor alimentatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 23:51 ]
Gaat nu omhoog vanwege de BTC trein en de daarbij komende hype maar snel genoeg zal men inzien dat BTC de only choice is. Digitaal goud!!! je weeeeeeettttt
Mijn crystal bitcoin ball zegt dat we stijgen.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:37:
28k eur btc. 25% cashen. Zou die morgen weer wat inzakken?

Een maatje van mij appt net ook dat er morgen 100% een nieuw ATH wordt behaald.Luca schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:50:
[...]
Mijn crystal bitcoin ball zegt dat we stijgen.![]()
[Afbeelding]
Hij heeft nu zelfs geld gestopt in de BTCUP token ofzo, als dat maar goed gaat.
Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:50:
Ik verwacht dat ETH binnen nu en 5 maanden onder de $600 staat.
Gaat nu omhoog vanwege de BTC trein en de daarbij komende hype maar snel genoeg zal men inzien dat BTC de only choice is. Digitaal goud!!! je weeeeeeettttt

Zero.
Ok wedje doenTominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:50:
Ik verwacht dat ETH binnen nu en 5 maanden onder de $600 staat.
Jij zegt 1 mei 2012: ~$600
Ik zeg 1 mei 2012: ~$1600
Je weet ook dat wanneer BTC in waarde stijgt, de rest van de markt er gretig van profiteert?
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 23:54 ]
x2 op een halve maand noem jij organische groeiDarkus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:44:
Denk dat BTC ook gebaat is bij "rustige organische groei" voor eind dit jaar, goed draagvlak enzo. Zoals vanaf midden december dus ongeveer.
het is niks persoonlijks.

Voor jou hoop ik die ETH moon natuurlijk maar zie er zelf nog steeds niks in
Oh mag ik meedoen?Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:53:
[...]
Ok wedje doen![]()
Je weet ook dat wanneer BTC in waarde stijgt, de rest van de markt er gretig van profiteert?
Ik zeg 1 mei 2012: $0
Reactie in de quoteStan schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Wellicht inderdaad. Ik gok ('hoop') zelf nog op een fikse correctie binnen enkele maanden / half jaar tot 18K of zo (zoals in 2018)(what goes up must come down etc.).
Kan idd .. maar dat hoeft niks te betekenen voor Bitcoin, dat opent juist de deuren voor nieuwe exchanges.
Fouten horen er nou eenmaal bij. Dat lossen ze wel op tijd op. Quantum computing is geen bedreiging. Tegen de tijd dat dat mainstream is is de code/beveiliging daar allang op aangepast.
Ja.. maar... nee. Geen enkele munt is hetzelfde als Bitcoin. In deze is BTC uniek. Een zelfde coin zou een achterstand hebben van 12 jaar...
Dat is juist goed voor de volwassenheid van crypto. Laat maar komen. Dan komen de Henk en Ingrids er ook bij.
Kan, dat is ook mijn grote angst. Al zie ik niet in waarom ze dat zouden doen als Bitcoin zijn ding blijft doen. Het wordt een soort self fullfulllling prophecy. Hoe meer die bedrijven er in pompen, hoe meer draagkracht btc krijgt, hoe meer het stijgt, hoe meer winst zij maken
Kan, maar dat houdt niet in dat die BTC gelijk weer op de markt komen. Dat is bijna niet te doen tegenwoordig. Dus lijkt me stug dat dat voor een ramp gaat zorgen
7) ?
Doe maar x10 die voorspelling. Wel financieel advies.FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:48:
[...]
Dat denk ik ook wel. die gaat dit jaar de 2K wel aantikken...
Gok ik, misschien, weet ik veel.. LA ME MET RUST!!![]()
Ok jij doe mee, dat is sportief.
Wedden we er 1 ETH op? Jij zegt dus $0,-
De voorspelling die het meest in de buurt zit, die wint 1 ETH in totaal van de rest van de deelnemers.
Deal!Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:57:
[...]
Wedden we er 1 ETH op?
De voorspelling die het meest in de buurt zit, die wint 1 ETH in totaal van de rest van de deelnemers.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 05-01-2021 23:58 ]
Hier sta ik voor open.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:53:
[...]
Ok wedje doen![]()
ETH < 600$ 1 mei en ik krijg 1000 doge
ETH > 1600$ 1 mei en jij krijgt 1000 doge.
Als hij ertussen in staat moeten we het maar doneren aan A87 gezien zijn rektheid.
Wil je mijn wallet adres, ik doe ook wel mee dan hint je voorstel klopt niet lees hem nog eensMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:57:
[...]
Wedden we er 1 ETH op?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je hebt dus helemaal niets te verliezen

Verwijderd
Dat was de snelste Ethereum die ik iemand ooit heb zien verliezen.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:57:
[...]
Wedden we er 1 ETH op? Jij zegt dus $0,-
De dag dat DOT een tientje werd
En ADA een kwartje
Bitcoin deed maar een heel heel klein bartje
En Tweakers veroverde mijn hartje
Oe fak, nu ga ik ook te ver he 🤔😁
Maar ik had een aantal dagen terug dus in het kader van ont-diverseren en door dat delisting-bericht DASH en XMR ingeruild voor DOT, en er gelijk nog een fluf fiat tegenaan gegooid. Vooralsnog geen slechte keus, maar bitcoin blijft toch King. En wij slaven van alt-hopium. Verder hodlllll zoals gewoonlijk. Trusten.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Jij bent een modje, jij kan wel ff een wedje in elkaar draaien toch?.oisyn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:58:
Nee maar is goed, ik wil wel 1 ETH
Nu zijn het alleen wat losse posts.
Moet het zo formeel dan? Ik heb toch al gewonnen. Even een wallet aanmaken.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:00:
[...]
Jij bent een modje, jij kan wel ff een wedje in elkaar draaien toch?
Hij zit je te kutten ouwe pikkenbaas. In je post heb je het over 2012 ipv 2021.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:00:
[...]
Verwijderd
Pssst. Pssst. Je zei 2012...Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 00:00:
[...]
En daar kom je nu achter? Of mis ik iets?toilet_paper schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:59:
Eindelijk wat prijsactie na zowat 3 jaar sideways te zijn gegaan.
[Afbeelding]
![]()
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!