Waar zie jij een lower high ?
Nog te vroeg om dat te stellen lijkt me, maar van mij mag hetGelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:20:
Is dat nou een echte lower high bij BTC? Worden mijn gebeden verhoord? Doe maar ergens rond de 15k op de 25e van de maand dan..
FYI: Grayscale heeft iets van 3 a 4 % van de huidige BTC omloop.PHPResource schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:45:
https://www.bybt.com/Grayscale
Assets van Grayscale blijven nagenoeg gelijk of dalen zelfs een beetje. Ik neig wederom naar verkopen...
https://aggr.trade/Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:21:
Waar zie jij een lower high ?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lol DavinciJ voorspelt een BTC van 1.2M deze cyclus
Ik noem het toch even omdat die gast best wel een track record heeft in bitcoinvoorspellingen..

Ik noem het toch even omdat die gast best wel een track record heeft in bitcoinvoorspellingen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Haha, ik vertelde vanmiddag nog aan een vriend van mij dat het zo rond het einde van week 3 naar mijn idee wel weer over zou zijn allemaal.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:20:
Is dat nou een echte lower high bij BTC? Worden mijn gebeden verhoord? Doe maar ergens rond de 15k op de 25e van de maand dan..
2018 all over again
wtf is dat, de 0.3 seconden chart ? :d
Die bearish bias gaat je nog in de kont bijten.gijsvogel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:23:
[...]
Haha, ik vertelde vanmiddag nog aan een vriend van mij dat het zo rond het einde van week 3 naar mijn idee wel weer over zou zijn allemaal.
2018 all over again
De higher high is nog in de maakGelukszoekr schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:20:
Edit: Al heb ik wel een buy ordertje rond de 33k staan...
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 05-01-2021 21:26 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik denk dat ik een sell order zou zetten vlak voor de 1M, just in case.Stokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:23:
Lol DavinciJ voorspelt een BTC van 1.2M deze cyclus![]()
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
We gaan het vanzelf merkenStokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:25:
[...]
Die bearish bias gaat je nog in de kont bijten.
3 seconden later was er al weer een 'higher high'.
Weet niet of het heel veel zin heeft om van een 5 seconden chart uit te gaan als je over de iets langere termijn wil praten
Ja idd, de rest van et wisselgeld kan me gestolen worden. Bij die koers kan ik iig met pensioen voor me 40ste. Zou lekker zijnMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:25:
[...]
Ik denk dat ik een sell order zou zetten vlak voor de 1M, just in case.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben ook in het crypto avontuur gestapt.
En inmiddels in het bezit van wat crypto.
Nu zie ik in mij Coinomi Wallet netjes de transacties staan bij elke munt.....behalve bij Ethereum.
Daar staat wel netjes mijn Balance van wat ik heb aangeschaft, maar geen Transactions.
Zowel op de pc als op de mobiele app.
Iemand enig idee?
Nu zie ik in mij Coinomi Wallet netjes de transacties staan bij elke munt.....behalve bij Ethereum.
Daar staat wel netjes mijn Balance van wat ik heb aangeschaft, maar geen Transactions.
Iemand enig idee?
Probeer eens te resyncen? Meestal is hij of niet gesynct of hij loopt gewoon achter. Ik heb coinomi niet maar ik heb hetzelfde gezien met andere wallets.Afca_020 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:29:
Iemand enig idee?
[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 05-01-2021 21:32 ]
Verwijderd
Misschien drukte op het netwerk? Wellicht je fee wat aan de lage kant waardoor het wat langer duurt?Afca_020 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:29:
Iemand enig idee?
Ethereum is een duur muntje dezer dagen, zowel om te kopen als om te versturen.
Bizar die bedragen die langskomen bij https://aggr.trade/
Aankoop heb ik 2 jan gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:32:
[...]
Misschien drukte op het netwerk? Wellicht je fee wat aan de lage kant waardoor het wat langer duurt?
Ethereum is een duur muntje dezer dagen, zowel om te kopen als om te versturen.
ARE WE GO WIN TO THE Meeewwnn Or Rektr cityy
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 21:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Binance had laatst in 24 uur 4x (!!) zoveel volume als in de hoogste maand van de vorige run: 80 miljard usdSmultie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:32:
Bizar die bedragen die langskomen bij https://aggr.trade/

En daar pakt men laten we zeggen gemiddeld 0,08% fee op naast al hun andere acties, coins, fee's etc right. Not bad ...Stokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Binance had laatst in 24 uur 4x (!!) zoveel volume als in de hoogste maand van de vorige run: 80 miljard usd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat helpt niet.GekkePrutser schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:32:
[...]
Probeer eens te resyncen? Meestal is hij of niet gesynct of hij loopt gewoon achter. Ik heb coinomi niet maar ik heb hetzelfde gezien met andere wallets.
Het 'probleem' is denk ik ook niet zo spannend.
Dat is waar.. Als het saldo klopt zit het wel goed!Afca_020 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:39:
[...]Dat helpt niet.
Het 'probleem' is denk ik ook niet zo spannend.
Wel vreemd want normaal zie je een transactie meteen, alleen kan het even duren voor de confirmaties binnen zijn (soms 'even' = meerdere uren!).
Met bitcoin is dit nu wel een stuk sneller (en goedkoper) geworden, het was lange tijd echt idioot. Maar dat is nu inderdaad opgelost zoals iemand laatst zei.
Wat je ook kan doen is je wallet recoveren in een andere app. Coinomi heb ik zelf nooit gebruikt, misschien heeft die gewoon een bug. Ik heb zelf breadwallet BRD. Maar ook die heeft wel eens bugs, zo crasht hij nu op iOS als ik naar mijn bitcoin transacties wil gaan. Maar op Android werkt het weer wel goed.
[ Voor 22% gewijzigd door GekkePrutser op 05-01-2021 21:42 ]
Boys ik heb vanmiddag bericht gehad dat mijn verificatie op binance in orde is maar ik kan nog steeds maar 240 euro overschrijven ... heb al logoff en logon gedaan. Ticket bij hun inschieten of nog wachten ?
Er is een feestje (illegaal?) aan de gang: YouTube: Bitcoin and Altcoin Watch Party! LIVE SHOW!
Heeft iemand een link waar de verloop van de hoeveelheid Btc kan zien op exchanges.
Bvd, Ballie
Bvd, Ballie
Yep, de coins staan er wel op.Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Hmm geen idee dan, dat zou wel goed moeten zitten. Dus geen tx maar wel funds?
Heb ook al even gezocht met etherscan.io en daar wordt het netjes weergegeven.
Kom op ETH knal nu eens door de 900 E
Ze zijn dan ook van nieuwkomer naar marktleider gegaan in de tussentijdStokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Binance had laatst in 24 uur 4x (!!) zoveel volume als in de hoogste maand van de vorige run: 80 miljard usd
Verwijderd
Ja die lui harken echt een godsvermogen binnen...twit schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:37:
[...]
En daar pakt men laten we zeggen gemiddeld 0,08% fee op naast al hun andere acties, coins, fee's etc right. Not bad ...
CZ hoeft sowieso niet meer te werken, of bitcoin nu naar de 100k gaat of naar 0
Slim baasje. Heeft de kans volop gegrepen. Mooi marktaandeel weten te pakken op een relatief laat tijdstip (2017).
Ik gebruik altijd https://www.blockchain.com/explorerBallie2210 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:42:
Heeft iemand een link waar de verloop van de hoeveelheid Btc kan zien op exchanges.
Er is ook: https://explorer.bitcoin.com/btc
En er was nog een die ik vroeger gebruikte, die had ook web wallets maar op een gegeven moment hielden ze daarmee op. Ben de naam ff kwijt. Maargoed er zijn er zat!
[ Voor 29% gewijzigd door GekkePrutser op 05-01-2021 21:46 ]
40k probeersel? Adrenaline schuddebillen triller!!! GOLDRUSH poweerrrrrrr
[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 21:56 ]
CZ is binnen 1 jaar tijd van weinig naar miljardair gegaan. Geen idee of er nog andere mensen op de planeet zijn die het sneller gedaan hebben dan hem.Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:43:
[...]
Ja die lui harken echt een godsvermogen binnen...
CZ hoeft sowieso niet meer te werken, of bitcoin nu naar de 100k gaat of naar 0![]()
Slim baasje. Heeft de kans volop gegrepen. Mooi marktaandeel weten te pakken op een relatief laat tijdstip (2017).
Verwijderd
Dan is de tx aanwezig op de Ethereum chain en dat lijkt mij het belangrijkste. Misschien gewoon een bug in de software van Coinomi?Afca_020 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Yep, de coins staan er wel op.
Heb ook al even gezocht met etherscan.io en daar wordt het netjes weergegeven.
Laten we hopen dat ie niet net zoals Jack Ma van Alibaba opeens verdwijnt...PilatuS schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:47:
[...]
CZ is binnen 1 jaar tijd van weinig naar miljardair gegaan. Geen idee of er nog andere mensen op de planeet zijn die het sneller gedaan hebben dan hem.
Al woont CZ volgens mij niet meer in China...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Geen idee of die gast een beetje ok referenties is / gezien wordt als iemand die het snapt maar het is in ieder geval best leerzame/interessante content! Thanks-Splash- schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:42:
Er is een feestje (illegaal?) aan de gang: YouTube: Bitcoin and Altcoin Watch Party! LIVE SHOW!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ok nou ik ben erachter gekomen.
De enige manier om de BTC prijs te laten zakken is om te kopen.
Gegarandeerd dat ie daarna gelijk gaat neerstorten.
Welkom in mijn wereld!Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:51:
Zero.
Pro tip: je kan 'm ook laten stijgen door te verkopen. Dat heb ik eind van de middag met ETH gedaan, werkt als een malle!
[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 05-01-2021 21:54 ]
Verwijderd
This is the way.Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:51:
Buy high, rekt, hodl, moon.
soms doe ik het expres, als ik laag uitgestapt ben dan koop ik lekker hoog een plukje in waardoor hij zakt en ik toch weer normaal kan instappen.Ray_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:53:
Pro tip: je kan 'm ook laten stijgen. Dat heb ik eind van de middag met ETH gedaan, werkt als een malle!
Zero.
Exact, met alleen mijn aankoopje kan ik blijkbaar de prijs goed beinvloeden. Heb nu express op ATH ingekocht zodat ik later meer kan verkopen bij all time low :brain gif:
Maar serieus ,
Ik ben blij en teleurgesteld tegelijk. Heb toen ie op 10000 stond nog voor 1000 (euro) aan bitcoin verkocht.
Het plan was om bij 20.000 er helemaal mee te stoppen en alles weg te doen, maar gewoon vergeten.
Nu wil ik alleen maar meer, ik begin te geloven !
Over 10 jaar milionair jongens let's go
Maar serieus ,
Ik ben blij en teleurgesteld tegelijk. Heb toen ie op 10000 stond nog voor 1000 (euro) aan bitcoin verkocht.
Het plan was om bij 20.000 er helemaal mee te stoppen en alles weg te doen, maar gewoon vergeten.
Nu wil ik alleen maar meer, ik begin te geloven !
Over 10 jaar milionair jongens let's go
[ Voor 23% gewijzigd door Quartz123 op 05-01-2021 21:56 ]
Kopen dan met 5% van het bedrag dat je in wilt leggen.Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:51:
Ja ik heb me een beetje ingehouden. Zal ik ooit ook wel weer spijt van krijgen maar ja ik ben hier ook gewoon te dom voor.Het Fantoom schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:57:
[...]
Kopen dan met 5% van het bedrag dat je in wilt leggen.
34K coming in!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SCFkf3KsenZ6yViUzIifRizB.gif?f=user_large)
ETH kom op. Kan ik bij 900 weer beetje verkopen
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ik denk dat wij onze positie op hetzelfde moment hebben verkochtRay_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:53:
Pro tip: je kan 'm ook laten stijgen door te verkopen. Dat heb ik eind van de middag met ETH gedaan, werkt als een malle!
Mooie reminder weer waarom ik eigenlijk niet moet daytraden

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Strategie voor slechte traders:
Stap in met $1 op je instappunt, zet vervolgens een buy order met je daadwerkelijke fluf op het niveau waar je anders je stoploss had gezet.
Werkt. Mark my words.
Stap in met $1 op je instappunt, zet vervolgens een buy order met je daadwerkelijke fluf op het niveau waar je anders je stoploss had gezet.
Werkt. Mark my words.
Hold on to your seats. Ik heb toch mijn ETHDOWNS verkocht (met maar 50% verlies), dus waarschijnlijk zal ETH nu inzakken....
Oh? Ik had wel mijn handen gewassen na het toiletbezoek.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:01:
I smell weak hands
Ik zie ondertussen ook een inkoopmomentje voor GRT.
Redenen:
1. Serieuze usecase (database-protocol die alle data van alle chains wil combineren -> soort "Crypto-Google"
2. Coinbase
3. Veel hype onder grote Youtubers (zorgt voor veel nieuwe klanten)
Redenen:
1. Serieuze usecase (database-protocol die alle data van alle chains wil combineren -> soort "Crypto-Google"
2. Coinbase
[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 22:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ETH zo weer met een aantal tientjes korting inkopen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Weinig over te vinden met een snelle search. Maar fomo hierMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:04:
Redenen:
1. Echte usecase (database-protocol die alle data van alle chains wil combineren -> soort "Crypto-Google"
2. Coinbase
3. Veel hype onder grote Youtubers (klinkt lame, maar is reden om bullish te zijn)
Je moet er ff tijd instekenAMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Weinig over te vinden met een snelle search. Maar fomo hier
Hier bijv. een duidelijke video over GRT: YouTube: The Graph: Why GRT CANNOT Be Ignored!!🤯
Even 20 minuten uitzitten en dan snap je het.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 22:08 ]
zullen we maar allin 5x margin erin gooien omdat er geen GRTUP token is?AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Weinig over te vinden met een snelle search. Maar fomo hier
Zat die al enkele dagen in de gaten te houden. Tot zover lijkt hij nu rustig te zijn na z'n pump 'n dump.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:04:
Redenen:
2. Coinbase
Je hebt me over gehaald...

Was niet de bedoeling. Nu gaat-ie naar $0.10Prutzertje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:14:
[...]
Zat die al enkele dagen in de gaten te houden. Tot zover lijkt hij nu rustig te zijn na z'n pump 'n dump.
Je hebt me over gehaald...Ik ga kopen

Als je er in geloofd, gewoon strak vasthouden en rewards laten trekken. Anders ga je straks weer nat als BTC dipt en GRT nog verder dipt.
En pas op....de supply groeit de komende 24 maanden sterk. Bij een BTC-dip is dat dubbel-poep.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 05-01-2021 22:20 ]
Dit word een HODL coin voor mij.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:17:
[...]
Was niet de bedoeling. Nu gaat-ie naar $0.10![]()
Als je er in geloofd, gewoon strak vasthouden en rewards laten trekken. Anders ga je straks weer nat als BTC dipt en GRT nog verder dipt.
Verwijderd
https://www.ad.nl/binnenl...onwagenkamp-oss~adcee467/Familie en vrienden van bewoners van het Osse woonwagenkamp hebben in 2015 binnen een week ruim drie ton aan vals geld omgewisseld, aldus het Openbaar Ministerie. Ze deden dat via geldautomaten van de Rabobank in en rond Oss. De hoofdverdachten zijn niet gevonden.
Had je maar Bitcoin moeten adopten, Rabobank.
Fiat is zooooo 2020.
LTC maakt weer een Jump, mogelijk ETH zometeen dus ook
Vechain gaat momenteel ook wel weer lekker. Volgens mij nieuw ATH?
Heb ik zeker 1,5 jaar lang gehodl't met aanzienlijk wat euro's. Begin december verkocht. Maar daardoor wel de rit met bitcoin mee kunnen maken, maar toch gemengde gevoelens om 'm nu te zien gaan.
Heb ik zeker 1,5 jaar lang gehodl't met aanzienlijk wat euro's. Begin december verkocht. Maar daardoor wel de rit met bitcoin mee kunnen maken, maar toch gemengde gevoelens om 'm nu te zien gaan.
Dat hoop ik ook nog. Net nog wat coins omgezet naar ethgijsvogel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:24:
LTC maakt weer een Jump, mogelijk ETH zometeen dus ook
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Tja, of het wat is, maar idd lekker laag en niet gek bedacht. Voelt wel heel 2017, maar klein gokje gedaan.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Je moet er ff tijd insteken
Hier bijv. een duidelijke video over GRT: YouTube: The Graph: Why GRT CANNOT Be Ignored!!🤯
Zitten we nou aan einde van bullrun met die hoge rsi.. Of is dit pas het begin?
Jaapio wat zeg jij, parachute pakken of hebben we nog extra rockets aan boord?
In een bull market is de RSI over het algemeen erg hoog, is geen geweldige indicator in de huidige markt.Ezekielll schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:31:
Vraagje over Coinrule, de robot. Ik heb al drie dagen wat ingesteld en iedere keer reageert het veels te laat of helemaal niet.
Ik kan me voorstellen dat het met OST niets koopt of verkoopt via Limit, maar met bitcoin zou het moeten werken. Eerder vandaag ook als test de volgende regels ingevoerd.
werkt gewoon niet.
Een andere test zojuist
Ik zie dat het al opgeteld voor 60minuten onder de 33800 usd is, maar het start gewoon niet. Er is geen trigger in de log. Als ik voor 200USD en EUR inschiet dan is het gelijk verhandelt.
Had al bij een eerste test de demo gebruikt en die werkte soms wel maar uitzonderlijk langzaam van actie's.
Dezelfde actie van OST naar BTC heb ik gewoon omzet gemist. Van 0.00000044 naar 0.00000053 en dat als test bedrag van $500.
Is er wat mis met mijn code of denkwijze of is Coinrule werkelijk zo traag? Of is de twee gratis rules kwa snelheid achtergesteld met de betaalde versie.
Ik kan me voorstellen dat het met OST niets koopt of verkoopt via Limit, maar met bitcoin zou het moeten werken. Eerder vandaag ook als test de volgende regels ingevoerd.
code:
1
2
3
4
5
| IF BTC has price greater than 32650 USD SELL 0.0065 that coin to my USDT wallet as limit order AND AT ANY TIME IF that coin has price decrease by 1.2 % from price at which you sold BUY 0.0065 that coin with my USDT wallet as limit order |
werkt gewoon niet.
Een andere test zojuist
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| IF BTC has price lower than 33800 USD BUY 200 USD of that coin with my USDT wallet as limit order AND THEN IF that coin has price increase by 2 % from price at which you bought SELL 200 USD of that coin to my USDT wallet as limit order OR IF coin from first action has price decrease by 1 % from price at which you bought SELL 50 % of amount bought of that coin to my USDT wallet as limit order |
Ik zie dat het al opgeteld voor 60minuten onder de 33800 usd is, maar het start gewoon niet. Er is geen trigger in de log. Als ik voor 200USD en EUR inschiet dan is het gelijk verhandelt.
Had al bij een eerste test de demo gebruikt en die werkte soms wel maar uitzonderlijk langzaam van actie's.
Dezelfde actie van OST naar BTC heb ik gewoon omzet gemist. Van 0.00000044 naar 0.00000053 en dat als test bedrag van $500.
Is er wat mis met mijn code of denkwijze of is Coinrule werkelijk zo traag? Of is de twee gratis rules kwa snelheid achtergesteld met de betaalde versie.
Wat is jullie price target voor cardano? Zou dit nog kunnen doorstoten naar $1?
Hoop het wel, ondanks die hoop van de hand gedaan op athardana123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:36:
Ik heb ze ooit boven de 1 USD/stuk verkocht, dus kan prima nogmaals. Maar of het wederom lukt is natuurlijk de vraag.ardana123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:36:
Imho zijn dit pas de 1e stootjes van de totale bull market.. Dit was alleen nog institutional fomo, retail fomo moet nog komen. En dan heb ik het dus niet over die paar % mensen die tot nu toe in crypto zaten..Ezekielll schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:31:
We gaan nog een keer het plafond testen...
Verwijderd
Ik zeg... Leeg de spaarrekeningen, max de creditkaarten, verkoop je dubbele organen, verkoop je aandelen, je edelmetalen, verkoop al je materiële bezittingen, je huis, en sluit een 2e hyptoheek af om erin te pompen.*Ezekielll schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:31:
We pompen die blockchainbende zo giga hoog dat zelfs Greyscale fomo krijgt en bijkoopt!
*Dit is geen financieel advies.
Heerlijk! Thanks, zo fijn ditVerwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Ik zeg... Leeg de spaarrekeningen, max de creditkaarten, verkoop je dubbele organen die, verkoop je aandelen, je edelmetalen, verkoop al je materiële bezittingen, je huis, en sluit een 2e hyptoheek af om erin te pompen.*
We pompen die blockchainbende zo giga hoog dat zelfs Greyscale fomo krijgt en bijkoopt!
*Dit is geen financieel advies.
Die mondkapjes zijn ook wel 1 en al ellende.Chris.nl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:43:
[...]
Ali spuide even dat ie nergens menselijk wordt behandeld zonder mondkapje, aangesproken worden bij de AH e.d.. Auto niet snel fout mogen parkeren bij de coffieshop, alsof de eigenaar van de shop aangesproken wordt op het gedrag van zijn klanten.
Je ziet ze overal liggen en zorgen voor vervuiling. Ik snap Ali z'n frustratie wel, soms vergeet ik 'm ook weleens op te doen, dan loop je nietsvermoedend de supermarkt in en zie je gelijk 3 mensen overspannen kijken van:
MONDKAP OP GAST. FUCKING MAFKETEL MET JE BAKKUS.
Haal je razendsnel dat gekreukelde mondkapje uit je jaszak en doe je 'm op.
Op m'n school werkt het bijvoorbeeld zo: buiten het lokaal moet je met het mondkapje op lopen, binnen het lokaal mag 'ie af. Wat een gedoe elke keer. Mja, gewoon maar de maatregelen naleven en een beetje respect naar elkaar. Dat laatste is er dus niet als je perrongeluk dat mondkapje vergeet of niet op hebt. Bij mij in de snackbar doe ik niet moeilijk iig, 'k vraag het netjes maar van mij mogen ze ook zonder mondkap.
Hopelijk snel dat vaccin en kunnen we weer normaal doen.
@Ali Baba 1001 gewoon lekker blijven topper. Trek je niet veel aan van die gekkies.
Zeker wel als het weer een echte bull marker gaat wordenardana123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:36:
WTF is dit op die 1 minuut chart, soort van heel snel op en neer spikes.. raar
En rare plek dat het niet doorzet
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 22:45 ]
Zie je nou wel... alles is scripted!!!Richh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:46:
Kraken tracker doet een beetje gek hier.
Denk dat de koers een half jaar verderop is.
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De stier staat te trappelen.A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:45:
Ik hoop dat je van het vaccin er beter van wordt, maar als ik het zo lees wat er in zit kan je beter een levensverzekering afsluiten en in BitCoins uit laten betalen voor je familie.Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:44:
[...]
Even uit pure nieuwsgierigheid, en omdat ik er eigenlijk nooit iets over lees...
Zijn hier meer mensen die de gratis TabTrader app voor smartphone gebruiken?
Gebruik hem nu een jaartje of 2,5 en ben er echt heel tevreden mee...
Met api van je exhcange kun je altijd en overal traden on the go.
(geen reclame hoor, maar ik ben er blij mee)
Meer fans hier?
Zijn hier meer mensen die de gratis TabTrader app voor smartphone gebruiken?
Meer fans hier?
Je moet niet teveel socialmediavirologen geloven.Lord Anubis schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:46:
[...]
Ik hoop dat je van het vaccin er beter van wordt, maar als ik het zo lees wat er in zit kan je beter een levensverzekering afsluiten en in BitCoins uit laten betalen voor je familie.
dank je, benieuwd of die door de lucht gaat dan. Maar grt staat er dus pas sinds december op?Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Je moet er ff tijd insteken
Interessant project, kan ik hier ook een % mee verdienen door te staken? Ik koop ze op Binance en ga er vanuit dat dit project in de toekomst alleen maar waardevoller zal worden.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:04:
Redenen:
2. Coinbase
Het moment dat ik toch maar boven mijn afgesproken prijs besloot iets te gaan kopen en direct alles weer -3%A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:45:
Het echte daytraden is ook niet aan mij besteed. Gewoon lekker 0-3 trades per dag en that's it.
Ben jij toevallig van viruswaarheid?Lord Anubis schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:46:
[...]
Ik hoop dat je van het vaccin er beter van wordt, maar als ik het zo lees wat er in zit kan je beter een levensverzekering afsluiten en in BitCoins uit laten betalen voor je familie.
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoudt, zo'n vaccin. Ik neem 'm gewoon omdat het waarschijnlijk ook wel verplicht wordt gesteld in m'n werkveld. Het kan mij ook allemaal niet zoveel schelen, eerlijk waar.
Dood ga je toch wel 'n keertje. Ik heb ook genoeg troep genomen in m'n korte leventje. MDMA op festivals bijvoorbeeld. Schijnt ook chemische rotzooi te zijn. Boeie ruurd.
Op deze manier leven is ook gewoon puur tievus. Geef mij dan maar dat vaccin.
Ik gebruik hem alleen voor de alerts, en dat doet ie prima!gijsvogel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:47:
Even uit pure nieuwsgierigheid, en omdat ik er eigenlijk nooit iets over lees...
Zijn hier meer mensen die de TabTrader app voor smartphone gebruiken?
Meer fans hier?
Wauw, wat goed gezien!Taro schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:05:
ETH zo weer met een aantal tientjes korting inkopen?
Edit: en bedankt heb er ook voordeel uit gehaald!
[ Voor 12% gewijzigd door JohnW1 op 05-01-2021 22:59 ]
Ik help het je hopen.Tominatie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:44:
[...]
De stijging in infecties die we nu hadden was inderdaad denk wel te wijten aan de mondkapjesplicht, want iedereen die nu met zo’n ding op zijn waffel liep gooide regel 1 : afstand houden overboord, want ja mondkapje.
Straks wordt het nog erger dan krijg je de gevaccineerden die denken meteen onsterfelijk te zijn en helemaal niet meer een bron van besmetting te kunnen zijn. Die kiepen regel 1 en de mondkapjesregek overboord want gevaccineerd
Ik verwacht nog wel een piek in besmettingen, dit is echt niet het laatste. Ben geen doemdenker maar denk serieus wel dat het tot tegen 2022 duurt voor we enigszins normaal kunnen gaan doen.
Tot die tijd HODL
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Kan de moderator weer komen?
Ik kom hier niet voor Corona-discussies.
Die voer ik sowieso niet.
Ik kom hier niet voor Corona-discussies.
Nee, maar de website spreekt boekdelen over de ingrediënten. Mijn vrouw zit in het medische wereldje, ze zal niet zelf het rond verkondigen, maar voor ons a No Way.burnebie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:47:
[...]
Je moet niet teveel socialmediavirologen geloven.
[ Voor 198% gewijzigd door Lord Anubis op 05-01-2021 23:01 ]
Een paar posts over corona. Doe maar rustig hoor. Laat .oisyn ook ff genieten van z'n vrije tijd.Aarebe1 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:55:
Kan de moderator weer komen?
Ik kom hier niet voor Corona-discussies.![]()
In de slowchat wordt er naast crypto over zoveel koetjes en kalfjes geluld.
Je kan er gewoon overheen lezen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!