If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Die wick bij EUR komt denk ik door de kleine orderboeken. De ATH in EUR is er nu aan terwijl het wachten is op USD, de wisselkoers is niet eens zoveel veranderd in de laatste uren...Richh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Verschillende orderboeken. Die eerste wick bij EUR is ook vrij gestoord tov BTC. Als je daar gebruik van kan maken...
Wat betreft de ATH, durf ik het eigenlijk niet te zeggen. Verschillende orderboeken, kleine verschillen tussen EUR/USD wellicht ook. Denk dat iemand zijn arbitrage bot eruit ligt
Je kunt altijd kijken naar de vorige top, 34.778, daar kan je rekening houden met resistance. Verder enjoy the ride idd, en tijdens een dergelijke run kan Bitcoin er 10 seconden later alweer voor hebben gezorgd dat Jaapio een 35k plaatje moet posten.twit schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Al iets van een (deel) exit prijs in gedachte of is dit een gevalletje enjoy the ride en market sell rammen als je denkt dat het compleet omkeerd? Ik had er 1tje staan maar net op tijd weer weggehaald toen ik me besefte dat het eigenlijk gewoon een random ' dit zou wel aardige winst zijn sinds de laatste buy ' moment was zonder enige onderbouwing/trend of wat dan ook en dat ik het dan waarschijnlijk met mijn vinger boven de sell button niet veel slechter zou kunnen doen.
Verder een kwestie van:
:strip_exif()/f/image/czplvZsehSoGa3VOXkehc8CQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, voor beide valt wat te zeggen. Heb zelf het idee dat de afgelopen weken wel vaker een TA pattern precies anders heeft uitgepakt dan dat eigenlijk 'hoort'. Gekke bullmarketTaro schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:25:
[...]
Maar hangt die driehoek aan een vlaggenstok of niet? That is the question. Ik hoop dat het een gemuteerde bullflag is.
Als je nu je instap positie bepaalt zou ik liever wachten tot ie er net bovenuit springt, dan nu het risico erbij kopen dat ie zo dropt.
Gezien ETH op zn weg naar beneden in de driehoek is nu en BTC in een groene kaars erboven uit springt verwacht ik hetzelfde...Maar aangezien de meeste alts dalen en Bitcoin stijgt vermoed ik dat die er weer in zijn eentje vandoor gaat.
Edit: nvm, ETH wil mee
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ga pas aan exit denken als de NUPL en thermocap op bepaalde levels staan op glassnode.. Dan ladder ik naar boven sell orders in.twit schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Al iets van een (deel) exit prijs in gedachte of is dit een gevalletje enjoy the ride en market sell rammen als je denkt dat het compleet omkeerd? Ik had er 1tje staan maar net op tijd weer weggehaald toen ik me besefte dat het eigenlijk gewoon een random ' dit zou wel aardige winst zijn sinds de laatste buy ' moment was zonder enige onderbouwing/trend of wat dan ook en dat ik het dan waarschijnlijk met mijn vinger boven de sell button niet veel slechter zou kunnen doen.
Edit: Ik had het over BTC/USDT
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Doe het vooral niet!Daacuso schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:32:
En die kerel op YT blijft ook maar zeggen dat ik geen Bitcoin moet kopen.
Zero.
Zo lekker om op dit soort momenten in alle papjes wat vingertjes te hebben...AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:33:
Mijn linker fomo hersenpan zegt ZIL verkopen en op de trein van BTC naar 36k springen.
Want dan gaat het helemaal verkeerd.
Wat een cringy milennial is dat zeg..
[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 05-01-2021 20:34 ]
Ander filmpje opzetten dan. Voor hem zijn er tig anderen die roepen dat je dat wel moet doen.Daacuso schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:32:
En die kerel op YT blijft ook maar zeggen dat ik geen Bitcoin moet kopen.
En die hebben gelijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het zou kunnen dat het verklaard kan worden door schommelingen in de wisselkoers, maar ik weet niet of dat het gehele verschil zou verklaren.wdbtje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:20:
Zou iemand dit voor mij eens kunnen uitleggen:
Hoe kan het dat er nu opeens zoveel verschil zit in het halen van een mogelijk nieuwe ATH?
Heeft dit enkel te maken met de koers van EUR/USD of zit hier meer achter?
BTC/USD
[Afbeelding]
BTC/EUR
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/BIfcJep7UEnWLj1kljakiI01.png?f=user_large)
Bij mij is er vanavond ook uit gegaan.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:33:
Mijn linker fomo hersenpan zegt ZIL verkopen en op de trein van BTC naar 36k springen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja lekker altcoins kopenDaacuso schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:36:
Loopring gaat naar beneden. Koopmomentje?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik noem deze prijzen geen stuivers meer hoorPelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:38:
Eth en btc zijn aan het stuivertje wisselen
Maar ben dan ook geen whale
Koopmomentje was geheel 2020. Op fomo zou je in de regel geen kleine coins willen inkopen.Daacuso schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:36:
Loopring gaat naar beneden. Koopmomentje?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
UNI ook njam njam.. Fijne airdrop was dat toch..Chaes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:43:
ETH heeft er zin in 😬
Tja, van de week kocht ik hem op 23 cent om hem vervolgens paar cent hoger weg te doen.....Ook toen dacht ik dat de rek er wel uit was.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:40:
[...]
Koopmomentje was geheel 2020. Op fomo zou je in de regel geen kleine coins willen inkopen.
Ik zie eigenlijk meer overeenkomsten tussen ETH en LTC grafiekjes.Pelox schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:38:
Eth en btc zijn aan het stuivertje wisselen
Ook stuivertje wisselen, om en om doen ze hetzelfde.
BTC koers is op dit moment wel enigszins leidend, maar ik heb het gevoel dat er veel tussen BTC/LTC en BTC/ETH heen en weer wordt geschoven.
Als ETH dit jaar flikt wat BTC in 2013-2014 flikte en boven die 1200-1500€ uitblijft gaan dan gaan we vliegenChaes schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:43:
ETH heeft er zin in 😬
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ja dat bedoel ik ook, dan eth pump, dan btc en een kleine correctie bij de ander. Heen en weer en zo lekker steeds hoger.gijsvogel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Ik zie eigenlijk meer overeenkomsten tussen ETH en LTC grafiekjes.
Ook stuivertje wisselen, om en om doen ze hetzelfde.
BTC koers is op dit moment wel enigszins leidend, maar ik heb het gevoel dat er veel tussen BTC/LTC en BTC/ETH heen en weer wordt geschoven.
Zero.
Tuurlijk. Als de betreffende coin ook op Binance staat kan dat zeker.Bjorn180179 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:20:
Misschien stomme vraag hoor maar kan je je crypto op de coinomi wallet overhevelen naar bijvoorbeeld binance?
Ik voorspelde eerder al dat ETH straks in price disovery gekke dingen zal laten zien.SpoekGTi schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:45:
[...]
Als ETH dit jaar flikt wat BTC in 2013-2014 flikte en boven die 1200-1500€ uitblijft gaan dan gaan we vliegen
Ze kruipen nu ook steeds dichter naar elkaar toe in mijn PF. I like
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Is dat een shitcoin zoals fun?

Met XRP kon je dat toch verwachten?Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:49:
Uhm, ik heb nog niet heel veel geluk na mijn hernieuwde instap afgelopen zondag met het gratis Bloxtientje vol op XRP en DOGE. Het wordt langzamerhand tijd om mijn astronautenpak in te ruilen voor een duikpak.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
En bedankt he.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:18:
Allen,
Het was leuk de afgelopen twee jaar, maar ik ben weg hier.
Met een narcistische moderator die mensen die mij uitschelden niet aanspreekt, maar mij omwille van mijn reacties daarop wel aanspreekt, heb ik hier niks meer te zoeken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ben je al verder inmiddels? Ik krijg ook geen optie te zien om ze over te hevelen naar de etoro walletVerwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Dat laatste idd, maar ze geven aan dat je ze kunt verplaatsen naar je Wallet maar dat gaat dus niet (althans, mij lukt het niet). Ik hoopte eigenlijk dat iemand daar wat meer over kon zeggen maar ik denk dat ik maar even moet wachten op feedback vanuit Etoro zelf.
Gewoon meeliften met de grote coins toch?Stokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:52:
Inkoopmomentje voor CELO? Iemand meer info?
Shitcoins gaat tering hard omlaag als BTC straks een onverwachte dip maakt.
Iedereen oppassen dat je er niet jaren mee blijft zitten, de rode mega candles liggen altijd op de loer bij de alts!
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-01-2021 20:55 ]
Ja ik zit er ook al even naar te kijken, heb een klein koop ordertje klaar staanStokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:52:
Inkoopmomentje voor CELO? Iemand meer info?
Klopt helemaal, kan 2017 nog goed heugenBTC100K2021 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:55:
Ik lees hierboven FUN, CELO & SYS, het alt seizoen is toch echt gaande!
Iedereen oppassen dat je er niet jaren mee blijft zitten, de rode mega candles liggen altijd op de loer bij de alts!
Zo heb ik volgens volgens mij ook nog een bag Guldens

[ Voor 8% gewijzigd door Daacuso op 05-01-2021 20:57 ]
Verwijderd
Je moet altijd blijven hopen/dromen. Heb ik wel geleerd na mijn crypto vorig jaar te hebben weggedaan
Weggedaan? We beginnen net.Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Je moet altijd blijven hopen/dromen. Heb ik wel geleerd na mijn crypto vorig jaar te hebben weggedaan
parabollic danger
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 20:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gaat lekker met Coinome zucht
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
XYFI al verkocht?Slux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:55:
[...]
Ja ik zit er ook al even naar te kijken, heb een klein koop ordertje klaar staan
Okay dank ga ik dat uitzoeken. Gevoel dat ik met coinomi niet zoveel kan.Luuk schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:47:
[...]
Tuurlijk. Als de betreffende coin ook op Binance staat kan dat zeker.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Eindelijk op het goede moment je 100x long gestart? Het is je gegund maatA87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:57:
OMG MOooOOO0oooOO0ooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOnnn
Gaat nu iedereen zijn shitcoin aanprijzen hier?A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:57:
OMG MOooOOO0oooOO0ooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOnnn
Zorg dat je tijdig winst pakt
Ik had al 5 trades gedaan vandaag met 50 eurosStokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Eindelijk op het goede moment je 100x long gestart? Het is je gegund maat
Maar je kent het (inmiddels oude) nieuws rondom XRP mag ik hopen?Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:00:
Deze avond gaan we echt hard in totale market cap. Ik verwacht morgen wel ff een mooie dip.
Dit is gewoon organische groei ja.
Verwijderd
Zeker, maar een gokje van een gratis €5 aan XRP kan ik mij wel veroorloven. Het is nu nog een gratis €4,83.Taro schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:59:
[...]
Maar je kent het (inmiddels oude) nieuws rondom XRP mag ik hopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2021 21:02 ]
Ik verwacht wel een dip als Taro uitstapt, eerder nietMooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:00:
Deze avond gaan we echt hard in totale market cap. Ik verwacht morgen wel ff een mooie dip.
Al die praat over daytrading shitcoins ... Wie denkt er een beetje insight te hebben in de short-mid en longterm voor bitcoin ?
En bedankt voor de herinnering, nu heb ik ook een kut dag
heb er nog 500 en een stuk of 10 in wallets staan van die drop die nooit geweest is

Carlos MatosQuartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:02:
Jongens help even.![]()
Al die praat over daytrading shitcoins ... Wie denkt er een beetje insight te hebben in de short-mid en longterm voor bitcoin ?
Sorry, flauw. Mijn verwachting is bull market tot ca. Q4 2021. BTC 100k - 400k, ETH 10k - 30k. Dan blow off top.
[ Voor 17% gewijzigd door Stokstaart op 05-01-2021 21:04 ]
Beetje DOYR is wel gewenst hierQuartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:02:
Jongens help even.![]()
maar ik zal je helpen
http://www.ask8ball.net/
[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 05-01-2021 21:04 ]
Longterm Bitcoin? Moon!Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:02:
Jongens help even.![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qZYWVaJJc1VXOXqs544fNDST.gif?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door iVibes op 05-01-2021 21:06 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ben ik toch juist mee bezigSlux schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Beetje DOYR is wel gewenst hier
maar ik zal je helpen![]()
http://www.ask8ball.net/
Maar daarvoor moet ik niet hier zijn zie ik al /2nd tableflip/
[ Voor 11% gewijzigd door Quartz123 op 05-01-2021 21:07 ]
Waarom ETH niet houden en al je shitcoins lozen? Of heb je alleen BTC en ETH?Matthias87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:05:
Mooi moment om eth te lozen denk ik. Zet wel weer een buy order voor 810 vannacht.
En waarom?
Ik doe de laatste tijd steeds vaker usdt
- Regulator in Amerika keurt gebruik van Stablecoins en gerelateerde technologieën goed voor gebruik door Banken.
- Bank JP Morgan roept dat Bitcoin een LT prijsdoel heeft van 146k$...
ETH 30k?Stokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:03:
[...]
Carlos Matos
Sorry, flauw. Mijn verwachting is bull market tot ca. Q4 2021. BTC 100k - 400k, ETH 10k - 30k. Dan blow off top.
Btc, eth en xmr momenteel.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:07:
[...]
Waarom ETH niet houden en al je shitcoins lozen? Of heb je alleen BTC en ETH?
Deels waar. Organische groei die aan de zijlijn in de vorm van Tether stond te wachten.
Precies dit zijn WEL interessante gebeurtenissen.MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:07:
Hoppa.... flinke stappen voor moonshots worden gezet. Samenvatting:
- Regulator in Amerika keurt gebruik van Stablecoins en gerelateerde technologieën goed voor gebruik door Banken.
[YouTube: JP Morgan Calls $146,000 Price Target For Bitcoin]
Bijvoorbeeld over die 'grote instituties' die aan het investeren zijn ... Misschien dom van mij maar zouden die niet gewoon allemaal met een grote pump en dump bezig zijn op dit moment ?
Dan wordt 't echt een Lambooooo
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
En omdat ETH nu eindelijk tegen het BTC-pair aan het optrekken is (want dat is nu er gaande), ga je ETH dumpen? Kan hoor.
zoals je ook zelf al aangeeft denk ik dat ze te duur zijn.ardana123 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:12:
Wat denken jullie van de coinbase IPO, inkopen via FTX of al te overpriced?
Staan nu op $280, in totaal 250m tokens. Omgerekend 70 miljard waard. Als je even op internet zoekt wordt coinbase op 15 a 30 miljard geschat. Je weet het natuurlijk nooit, mocht de crypto hype doorschieten en er komt een IPO met de juiste timing kan die zo omhoog schieten, maar op basis van de cijfers vind ik het risico te groot.
https://cointelegraph.com...lion-following-ipo-filing
dus nu high kopen is buy low gevoel morgen?MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:07:
Stablecoins en gerelateerde technologieën......MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:07:
Dus alles met crypto?
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 05-01-2021 21:12 ]
Die jongens beleggen niet voor de korte termijn. Daarnaast worden alle bitcoins tot nog toe weggesluisd naar cold wallets. Op het moment dat je die hoeveelheden naar exchanges terug ziet komen moet je gaan denken aan uitstappen.Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:09:
[...]
Precies dit zijn WEL interessante gebeurtenissen.
Bijvoorbeeld over die 'grote instituties' die aan het investeren zijn ... Misschien dom van mij maar zouden die niet gewoon allemaal met een grote pump en dump bezig zijn op dit moment ?
Ok, door je lange afwezigheid mag je 1 niet-onderbouwde brul doen. Maar dit was 'm weer hoor.. Voor deze week.A87 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:12:
Als trump wint 1 miljoen voor 1 BTC
Insteek was om te sellen zo voor het slapen gaan, nu €890. En voor vannacht een buy order te zetten op €831. Lijkt wel mogelijk met zijn schommelingen. Geheel afstappen van eth ben ik niet van plan.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:11:
[...]
En omdat ETH nu eindelijk tegen het BTC-pain aan het optrekken is (want dat is nu er gaande), ga je ETH dumpen? Kan hoor.
Daar wordt mee bedoeld dat ze blockchain technologie (of distributed ledger, hoe je het noemen wilt) en stablecoins mogen gebruiken om bank gerelateerde transacties mee te doen.-Splash- schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Stablecoins en gerelateerde technologieën......
Dus alles met crypto?
bijvoorbeeld dat JP Morgan UNISWAP gebruikt om hun klanten snel en goedkoop van EUR naar USD te laten wisselen. Ik noem maar een zijstraat en weet totaal niet of dit kan, maar zoiets dus.
Jouw vraag geeft aan dat er nu fomo gaande is.AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:12:
[...]
dus nu high kopen is buy low gevoel morgen?
Je hebt 2 jaar lang tijd gehad om voor een prikkie BTC en ETH te kopen.
Gewoon oppassen nu.
Ja dat zegt men inderdaad, maar waar is dat op gebaseerd ? Waarom zouden ze niet voor korte termijn beleggen ?Stokstaart schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Die jongens beleggen niet voor de korte termijn. Daarnaast worden alle bitcoins tot nog toe weggesluisd naar cold wallets. Op het moment dat je die hoeveelheden naar exchanges terug ziet komen moet je gaan denken aan uitstappen.
Als ze 10, of 20% kunnen pakken binnen een paar weken op een enorme investering why not ?
[ Voor 8% gewijzigd door Quartz123 op 05-01-2021 21:17 ]
Ik heb er nu zo veel types gekregen
Ik heb het niet over de koers. Ik heb het over adoptie van de technologie zelf.....AMARONE schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:12:
[...]
dus nu high kopen is buy low gevoel morgen?
Dat zo'n grote bank zoiets roept is (nog) vrij uniek. Hoe hoog het bedrag is maakt me niet uit. Het gaat me erom dat ze het roepen.
UNI is een uiterste in dit geval, dat is asset vrijwel volledig "in handen van het klootjesvolk".MrWilliams schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:15:
[...]
Daar wordt mee bedoeld dat ze blockchain technologie (of distributed ledger, hoe je het noemen wilt) en stablecoins mogen gebruiken om bank gerelateerde transacties mee te doen.
bijvoorbeeld dat JP Morgan UNISWAP gebruikt om hun klanten snel en goedkoop van EUR naar USD te laten wisselen. Ik noem maar een zijstraat en weet totaal niet of dit kan, maar zoiets dus.
Als JP Morgan blockchain gaat gebruiken, gaat het iets zijn waar waarschijnlijk PayPal nu mee aan het experimenteren is. USDC maakt een goede kans, dankzij Coinbase en de hele IPO.
Gaan wij direct geld verdienen aan JP Morgan? Neuh. Maar het brengt wel veel meer nieuwe fomo-zieltjes in de cryptowereld.
Omdat hun klantenbestand dat niet doet. Omdat dat niet hun verdienmodel is. Omdat de dollar geen verandering laat zien en dat de grootste incentive is om in bitcoin te hedgen.Quartz123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:17:
[...]
Ja dat zegt men inderdaad, maar waar is dat op gebaseerd ? Waarom zouden ze niet voor korte termijn beleggen ?
haha, klopt. Het gaat erom dat die dienstverlening voor klanten een eenvoudige opening biedt om ook crypto te (ver)kopen.Mooooody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:18:
[...]
UNISWAP is een uiterste in dit geval, dat is asset vrijwel volledig "in handen van het klootjesvolk".
Als JP Morgan blockchain gaat gebruiken, gaat het iets zijn waar waarschijnlijk PayPal nu aan het experimenteren is. USDC maakt een goede kans, dankzij Coinbase en de hele IPO.
Gaan wij direct geld verdienen aan JP Morgan? Neuh. Maar het brengt wel veel meer nieuwe fomo-zieltjes in de cryptowereld.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!