Nou, waar slaat deze reactie op?....
Ik ben een "eindgebruiker" van vóór het Commodore 64 tijdperk... Zoek maar even op hoe lang dat geleden is, dan kun je nagaan wat ongeveer mijn leeftijd is...
Daarbij: Ik ben nog van het tijdperk "soldeerbout" om zelf een computer te bouwen/repareren...
RCA 1802, Intel 8088, MOS 6502/6510, Zilog Z80.... Zegt jou dat iets?
Of weet je überhaupt wel wat een soldeerbout is?
Dus vóórdat je gaat roeptoeteren dat je er zóveel verstand van hebt, denk even na!!!
Na veel testen met verschillende software (Phoscon, Domoticz, HA) namelijk toch tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een smartplug tussen zat die "dumb" was!!!!!
Toevallig bleek dus 1 van de 3 smartplugs die ik gekocht had niet fris te zijn!!! Wel keurig aanmeldingen in DeConz, maar daarna wazige control.... ook van de andere plugs!
Na omruilenen geen problemen meer...
Dat is dus wat ik bedoelde met dat er betere merken zoals Fibaro zijn.... Daarvan heb ik meer dan 20 devices draaien die het allemaal "out-of-the-box" deden en waarmee ik nog nooit problemen heb gehad...
m.a.w. de kwaliteit van het Lidl spul laat wel te wensen over... Just my 2 cents!!!
p.s. Ik werk in een organisatie met 1600 medewerkers als enige systeem/netwerkbeheerder... Dus hoezo "eindgebruiker"?
[
Voor 4% gewijzigd door
haggard op 04-12-2020 16:07
]
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!