Ze doen dat wel vaker, die kortingen. Ook in de winkels zelf, en als het op is kost het weer de volle mik. Misschien oude voorraden die er uit moeten, ze zullen ook geen zin hebben om precies bij te houden of en wat er veranderd is bij Tuya (micrro usb kun je niet meer mee aankomen zonder korting bijvoorbeeld, de lampen hebben een keer nieuwe energielabels gekregen etc. Ze willen het wel verkopen maar er ook niet te lang mee blijven zitten en als je iets koopt wil je misschien ook wel meer. Want een slimme lamp heeft ook een sensor nodig, of een schakelaar. Of je wilt nog een slimme lamp daarna maar de actie is net voorbij. De kerstboom op een slimme stekker is handig etc.
Ik heb nu een kastje in mijn kantoorkamer waar nog extra stekkers en lampen in liggen, idd 70 procent korting en waar ik ze voor nodig heb verzin ik nog wel een keer. Een slimme stekker zit nu in de badkamer (die stuurt een fan aan omdat ons oude huis geen mechanische ventilatie heeft en als tijdelijke oplossing werkt dit best goed).
Ik heb nu een kastje in mijn kantoorkamer waar nog extra stekkers en lampen in liggen, idd 70 procent korting en waar ik ze voor nodig heb verzin ik nog wel een keer. Een slimme stekker zit nu in de badkamer (die stuurt een fan aan omdat ons oude huis geen mechanische ventilatie heeft en als tijdelijke oplossing werkt dit best goed).
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 25-12-2024 18:39 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
/f/image/3PK0XYgmIoQPvWM3bFrrePMv.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/mtmPs8MG9jKmdbgl9DaDqzt2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r6jbpgA2G5BDNnjtlu001xhV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p25ucD5mqhSgYYB62HaeTqhq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IVw7dj4SCGXSygzCqstqAnTs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4jVbXdwyBMkrcZWDwjpW2bVx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oac7mWtgceR4RlsJcJhjlcgb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z23y30fHwjff3HKPwrIIzRYN.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/BchZdst1BsskNKyWHSskEeIC.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/NoNSZWK7V7beUL9MzZlldwLz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mA5bM5EiTCP5EbC1UTpSVBBH.png?f=fotoalbum_large)