Helemaal mee eens, laat ons lekker in vrede bouwen. Als een huisje knutselen toch je ding niet is, maakt het ook niet uit dat je Blacksmithing niet in je huis doet.JBplap schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:23:
[...]
Hopelijk niet zeg, laat dat housing maar lekker hun eigen ding zijn, dan kan ik het volledig negeren.
Raiders hebben niet nog meer verplichtingen nodig.
M+ is al van de zotte eigenlijk. Lijkt erop dat je straks +17s moet doen om bij te blijven.
Juist dat je dat soort dingen niet in je huis kan doen zorgt er voor dat Dornogal/SW/ORG zo levend is. De mensen die WoD hebben meegemaakt weten precies wat ik bedoel, daar waren er dagen dat je gewoon niemand in de capitals zag.
Nu met Housing is het het tegenovergestelde zelfs, je vind overal mensen! Duskwood had je echt geen reden om te zijn de afgelopen 4 expansions, en nu barst het er van de mensen die aan het minen zijn, herben, boompjes hakken, of aan het questen voor een tuinhekje. De Gilneas starter zone moet je rap zijn met quest mobs taggen, want iedereen en z'n moeder is een Worgen aan het maken omdat die race-exclusive decor hebben. (want wie wil nou niet een outhouse in z'n tuin) In m'n guild zie je constant achievements van iedereen die (indirect) decor geven, en de housing channel in Discord is een van de hardst lopende kanalen.
En dan kan je zeggen "wat interesseert mij dat een zak, ik doe toch alleen M+/insert wat anders" Maar dat meer mensen mats farmen betekend uiteindelijk ook goedkopere flasks/feasts. Mensen komen online om wat rond te banjeren in de neighborhood, maar zijn vervolgens best te paaien voor een key of twee. Mensen die anders uitgelogd hadden gebleven en wat anders zouden doen.
Also, dat van die +17's hebben ze terug gedraaid. +10 is weer de max vault reward (Myth track 1/6) Wat juist slechter is, want nu moet je extra Crests spenderen om die upgrades te krijgen. En omdat Crest acquisition nog steeds capped is duurt het langer om fully geared te worden. Anders had je +10 kunnen doen en er niks veranderd geweest, plus +11 en hoger kunnen doen, al dan niet untimed, voor de gratis upgrade.