Ik ben een tijdje nu aan het kijken naar een eerste emulatie handheld. Ik speel inmiddels ook alweer een tijdje op mijn oude Nintendo DS met R4 kaart. Nu zoek in een handheld waar ik Snes, advance, maar ook PS1, N64 en Dreamcast op kan spelen. Ik zoek een horizontale layout en denk dat Linux voldoende is voor wat ik wil.
Ik zat te kjiken naar devices van Anbernic, en kwam nu uit op de RG-35XXH of de RG-353PS. Volgens het google doc spreadsheet moet N64 en DC dat met beide redelijk goed kunnen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Stapje hoger kom je volgens mij bij de RG-353M of RG-405M (Android) uit.
Hebben jullie nog andere tips voor devices?
Vervolgens zat ik te kijken naar waar ik het kan bestellen; op Anbernic zelf kom ik voor de RG-353PS uit op $120, via Ali op €126. Via Gamesellers is die €119. Ik had verwacht dat die wel goedkoper te vinden zouden zijn, aangezien enkel het device voor $88 op de Anbernic site staat. In de Google Spreadsheet staat die oiok in de categorie 75-100.
Hebben jullie nog tips waar die eventueel goedkoper te vinden zou zijn?
Of zijn er voor het bedrag +- €120 betere devices te vinden? Of zou ik dan iets meer moeten neerleggen voor een 405M?
Ik zat te kjiken naar devices van Anbernic, en kwam nu uit op de RG-35XXH of de RG-353PS. Volgens het google doc spreadsheet moet N64 en DC dat met beide redelijk goed kunnen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Stapje hoger kom je volgens mij bij de RG-353M of RG-405M (Android) uit.
Hebben jullie nog andere tips voor devices?
Vervolgens zat ik te kijken naar waar ik het kan bestellen; op Anbernic zelf kom ik voor de RG-353PS uit op $120, via Ali op €126. Via Gamesellers is die €119. Ik had verwacht dat die wel goedkoper te vinden zouden zijn, aangezien enkel het device voor $88 op de Anbernic site staat. In de Google Spreadsheet staat die oiok in de categorie 75-100.
Hebben jullie nog tips waar die eventueel goedkoper te vinden zou zijn?
Of zijn er voor het bedrag +- €120 betere devices te vinden? Of zou ik dan iets meer moeten neerleggen voor een 405M?