Het grote open-source handheld topic

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ik ben een tijdje nu aan het kijken naar een eerste emulatie handheld. Ik speel inmiddels ook alweer een tijdje op mijn oude Nintendo DS met R4 kaart. Nu zoek in een handheld waar ik Snes, advance, maar ook PS1, N64 en Dreamcast op kan spelen. Ik zoek een horizontale layout en denk dat Linux voldoende is voor wat ik wil.
Ik zat te kjiken naar devices van Anbernic, en kwam nu uit op de RG-35XXH of de RG-353PS. Volgens het google doc spreadsheet moet N64 en DC dat met beide redelijk goed kunnen. Hebben jullie hier ervaring mee?

Stapje hoger kom je volgens mij bij de RG-353M of RG-405M (Android) uit.
Hebben jullie nog andere tips voor devices?

Vervolgens zat ik te kijken naar waar ik het kan bestellen; op Anbernic zelf kom ik voor de RG-353PS uit op $120, via Ali op €126. Via Gamesellers is die €119. Ik had verwacht dat die wel goedkoper te vinden zouden zijn, aangezien enkel het device voor $88 op de Anbernic site staat. In de Google Spreadsheet staat die oiok in de categorie 75-100.
Hebben jullie nog tips waar die eventueel goedkoper te vinden zou zijn?
Of zijn er voor het bedrag +- €120 betere devices te vinden? Of zou ik dan iets meer moeten neerleggen voor een 405M?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaaaaaah!
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:33
@Can2 Bij geekbuying zag ik de RG-353PS vanaf 89 euro. Kan misschien nog een paar euro vanaf met een kortingscode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceeend9
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04 18:48
Can2 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:54:
Hebben jullie nog andere tips voor devices?
Ik ben heel blij met mijn retroid pocket 3+. kijk hiervoor op www.goretroid.com
De 4 is nu ook uit die ook usb c DP uitgang heeft waardoor je met een dock kan spelen op een tv oid.
Ook zitten de start/select knoppen op een betere plek.

con: er is volgens mij wel iets met de trigger knoppen van de pocket 4. die gaan snel kapot? ik heb hier niet veel info over maar lijkt mij wel goed om te noemen.

In jouw geval lijkt mij de 3+ al voldoende aangezien hier ook sommige PS2/GC spellen draaien.
En als je goed oplet zou je ook de pocket 3+ 2e hands kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Mijn RGB10 MAX3 is vrijdag al bezorgd. Erg vlot!

Vanochtend wilde ik als eerste stap, de Jelos SD kaart vervangen door een kwalitatief goede kaart. Even rondgekeken wat de beste manier zou zijn.
Als ik de SD kaart in mijn laptop steek, dan wordt die niet herkend. Met diskgenius zie ik dat de kaart bestaat uit 4 partities.
De grootste partities zijn nummer 3 en 4. Jelos en Storage. De Jelos partities wordt herkend als NTFS en de storage partitie wordt als EXT4 gezien. Wat is nu de beste manier om deze kaart te clonen naar een andere kaart? Of beter zelf een nieuwe kaart voorzien van de laatste Jelos? Kan die kaart ExFat zijn of moet dat dan EXT4 zijn? Indien EXT4, hoe kan ik dan naar die kaart schrijven als mijn windows die niet ziet?

Wat kan er staan er op de EXT4 Storage partitie trouwens?

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

PeeJay schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:36:
Mijn RGB10 MAX3 is vrijdag al bezorgd. Erg vlot!

Vanochtend wilde ik als eerste stap, de Jelos SD kaart vervangen door een kwalitatief goede kaart. Even rondgekeken wat de beste manier zou zijn.
Als ik de SD kaart in mijn laptop steek, dan wordt die niet herkend. Met diskgenius zie ik dat de kaart bestaat uit 4 partities.
De grootste partities zijn nummer 3 en 4. Jelos en Storage. De Jelos partities wordt herkend als NTFS en de storage partitie wordt als EXT4 gezien. Wat is nu de beste manier om deze kaart te clonen naar een andere kaart? Of beter zelf een nieuwe kaart voorzien van de laatste Jelos? Kan die kaart ExFat zijn of moet dat dan EXT4 zijn? Indien EXT4, hoe kan ik dan naar die kaart schrijven als mijn windows die niet ziet?

Wat kan er staan er op de EXT4 Storage partitie trouwens?
Ik zou dd'en met Linux of een mac.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Boudewijn schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:00:
[...]

Ik zou dd'en met Linux of een mac.
Die ik allebei momenteel niet tot mijn beschikking heb. Is er nog een Windows optie?
Anders pak ik een kale Jelos installatie en begin ik daarmee. Kan ik later altijd nog kijken wat er op die EXT4 storage partitie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

PeeJay schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:23:
[...]

Die ik allebei momenteel niet tot mijn beschikking heb. Is er nog een Windows optie?
Anders pak ik een kale Jelos installatie en begin ik daarmee. Kan ik later altijd nog kijken wat er op die EXT4 storage partitie staat.
Ook in windows kun je vast wel een bitwise copy doen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Gisteravond eens wat tijd gestoken in het apparaat.

Ben begonnen met een schone installatie en heb de bijgeleverde OS kaart niet gekopieerd. Netjes de Jelos image op de kaart gezet en daarna geïnstalleerd.
Toen de 2e kaart erin, zodat alle mappen aangemaakt werden. En daarna de verzameling roms geplaatst.

Vervolgens nog een uur Zelda gespeeld :P
Gaat niet heel snel, omdat ik na bijna 30 jaar uiteraard vergeten ben waar in het level ik iets moet vinden. Maar het brengt de herinneringen van uren met een GameBoy spelen zeker terug O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 18:56
Ik ben nog steeds dolgelukkig met mij Miyoo Mini+, maar ben nu eigenlijk ook op zoek naar een vergelijkbaar apparaat voor Gamecube, PS2 en misschien zelfs Wii emulatie. Is dit inmiddels voor een redelijk budget te doen, of is het verstandiger om de ontwikkelingen af te wachten? Afgaand op wat ik zo snel kan vinden betaal je nu nog rond de 200 euro voor redelijke performance.

Ik overweeg ook nog om te kijken hoe ver ik kom met mijn oude Android telefoon (mogelijk aan mijn TV gehangen) en een draadloze controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
Ik heb van de week de knoop doorgehakt en een RG-35XXH besteld, het standaard OS schijnt redelijk basis/kaal te zijn en er schijnt nog niet heel veel custom opties te zijn. Maar goed eerst maar eens met het standaard OS kijken hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:14
Even een vraagje voor de kenners met welke open-source handheld kan je ook games streamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

ErikT738 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:23:
Ik ben nog steeds dolgelukkig met mij Miyoo Mini+, maar ben nu eigenlijk ook op zoek naar een vergelijkbaar apparaat voor Gamecube, PS2 en misschien zelfs Wii emulatie. Is dit inmiddels voor een redelijk budget te doen, of is het verstandiger om de ontwikkelingen af te wachten? Afgaand op wat ik zo snel kan vinden betaal je nu nog rond de 200 euro voor redelijke performance.

Ik overweeg ook nog om te kijken hoe ver ik kom met mijn oude Android telefoon (mogelijk aan mijn TV gehangen) en een draadloze controller.
Je zal voor de GC en PS2 uitkomen bij een Retroid Pocket 4 Pro of een Anbernic RG556 vermoed ik. Waarbij je toch rond de €200 zit inderdaad. En vanaf daar gaan de prijzen bijzonder snel omhoog.

Het zal nog wel even duren voordat PS2 prestaties voor de lagere budgetten binnen bereik komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
PeeJay schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:04:
[...]

Je zal voor de GC en PS2 uitkomen bij een Retroid Pocket 4 Pro of een Anbernic RG556 vermoed ik. Waarbij je toch rond de €200 zit inderdaad. En vanaf daar gaan de prijzen bijzonder snel omhoog.

Het zal nog wel even duren voordat PS2 prestaties voor de lagere budgetten binnen bereik komen.
Ik was er al bang voor inderdaad. Op dat punt kan ik net zo goed door gaan voor een Steam Deck voor meer functionaliteit. Ik wacht het gewoon nog wel even af. De ontwikkelingen op dit gebied lijken nog steeds razendsnel te gaan, dus wie weet wat er volgend jaar beschikbaar is.

In de tussentijd kan ik mooi kijken of er voor GC/PS2 ook een Tiny Best Set bestaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Ik heb twee weken terug als instap in de retro wereld de R36S gekocht. En ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Natuurlijk is het een rip-off van een rip-off en worden ze ongetwijfeld in een strafkamp in elkaar gezet, maar als eerste retro console is hij prima om de ROM wereld te verkennen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLzfwZJzKwq4rpKA3GNtyk1HaGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dK7jjlJvhlRLB7xnvpvPkFmZ.jpg?f=fotoalbum_large

Alles tot en met PS1 draait probleemloos, aardig wat N64 en PSP titels draaien netjes en via portmaster krijg je zelfs GTA3 en Vice City aan het draaien.

Inmiddels zijn ze iedere week wel een keer voor rond de €35 te koop in een aanbieding en voor dat geld kun je eigenlijk niets fout doen (mits hij niet doa aankomt natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Jelos heeft gisteren bekend gemaakt dat ze stoppen met support voor:
  • AMD64 based devices
  • RK3588 SBCs
  • Amlogic N2* SBCs
  • RK3566 devices
Geen enkele release is op het moment beschikbaar.
Gelukkig had ik de laatste release voor de RGB10MAX3 al binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door PeeJay op 08-03-2024 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:27
Binnenkort deze hobby weer nieuw leven inblazen met de Miyoo Mini+. De Miyoo Mini had ik eerst, maar hield toch te krampachtig vast vanwege het kleine formaat.

Ik merk dat ik de Steam Deck de laatste tijd minder snel ‘even’ pak, hopelijk nodigt de Mini+ mij weer wat meer uit om er even snel bij te pakken.

Op de eerdere Miyoo Mini had ik MinUI als OS, maar wellicht nu ook OnionOS proberen na alle goede verhalen die ik erover lees/zie. Iemand die deze beiden heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
PeeJay schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:05:
  • AMD64 based devices
  • RK3588 SBCs
  • Amlogic N2* SBCs
  • RK3566 devices
Die laatste is toch pas net uit? Vreemd dat support daarvoor nu al stopt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:22

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Boyangles schreef op maandag 11 maart 2024 @ 07:35:
Binnenkort deze hobby weer nieuw leven inblazen met de Miyoo Mini+. De Miyoo Mini had ik eerst, maar hield toch te krampachtig vast vanwege het kleine formaat.

Ik merk dat ik de Steam Deck de laatste tijd minder snel ‘even’ pak, hopelijk nodigt de Mini+ mij weer wat meer uit om er even snel bij te pakken.

Op de eerdere Miyoo Mini had ik MinUI als OS, maar wellicht nu ook OnionOS proberen na alle goede verhalen die ik erover lees/zie. Iemand die deze beiden heeft geprobeerd?
Ik gebruik alleen OnionOS. Zeer tevreden over. Fijne interface. Overzichtelijk. Over the air updates. Shutdown werkt gewoon naar behoren. Verder nooit crashes of andere problemen gehad.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Erhnam schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:59:
[...]

Ik gebruik alleen OnionOS. Zeer tevreden over. Fijne interface. Overzichtelijk. Over the air updates. Shutdown werkt gewoon naar behoren. Verder nooit crashes of andere problemen gehad.
Hier hetzelfde.

@Boyangles Bij games die de schouderknoppen intensief gebruiken kreeg ik toch wel last soms met de Miyoo Mini+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:27
Erhnam schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:59:
[...]

Goed om te horen! :) Ik zal mijn ervaringen nog terugkoppelen hier.
ErikT738 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:03:
[...]

Hier hetzelfde.

@Boyangles Bij games die de schouderknoppen intensief gebruiken kreeg ik toch wel last soms met de Miyoo Mini+.
Ben ik ook benieuwd naar, al zal het merendeel van de games die ik speel hier geen gebruik van maken gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Dr. Strangelove schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:58:
[...]

Die laatste is toch pas net uit? Vreemd dat support daarvoor nu al stopt.
Klopt, maar blijkbaar vinden ze het teveel werk om wijzigingen ook voor de RK3566 handhelds door te voeren, omdat ze deze zelf niet bezitten/gebruiken.

Het lijkt erop dat ze de Nintendo rechtzaak nu als handvat gebruiken om veel support te laten vallen. Ze hebben dergelijke beslissingen al eerder genomen, om vervolgens toch weer met bepaalde devices te beginnen.
Als ik op Discord lees, dan komt het clubje ook niet bepaald vriendelijk over eerlijk gezegd. Wellicht dat andere ontwikkelaars verder gaan bouwen met een fork.
Maar tot nu toe werkt de laatste RK3566 release prima bij mij, dus mochten er geen updates komen, vind ik dat ook prima.

En anders maar eens naar ArkOS kijken oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-06 15:41
Bambufan schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 15:56:
Ik heb twee weken terug als instap in de retro wereld de R36S gekocht. En ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Natuurlijk is het een rip-off van een rip-off en worden ze ongetwijfeld in een strafkamp in elkaar gezet, maar als eerste retro console is hij prima om de ROM wereld te verkennen.
Zijn er overigens enigszins respectabele partijen die handhelds maken waarbij het risico wat kleiner is dat het ding in elkaar is gezet door kinderhandjes die er zelf nooit mee zullen spelen? Of kom ik dan automatisch bij bedrijven als Valve uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Gezien zelfs Apple het niet kan voorkomen dat er soms kinderen aan het werk zijn in, vrees ik dat je bij Chinese fabrikanten helemaal geen garanties hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
RonnnL schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:34:
[...]

Zijn er overigens enigszins respectabele partijen die handhelds maken waarbij het risico wat kleiner is dat het ding in elkaar is gezet door kinderhandjes die er zelf nooit mee zullen spelen? Of kom ik dan automatisch bij bedrijven als Valve uit?
Die garantie is er nergens, komt het uit China dan weet je het simpelweg niet. Bij Valve is de kans iets minder groot maar niet afwezig. Bij de meer discutabele bedrijven is de kans groter, met ook nog de kans dat het in strafkampen door Uyghuren in elkaar is gezet/is ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

PeeJay schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:05:
  • AMD64 based devices
  • RK3588 SBCs
  • Amlogic N2* SBCs
  • RK3566 devices
Heeft te maken met Yuzu wat ze eruit moeten halen. Nieuwe release zou spoedig moeten volgen. Tot die tijd kan je de oude firmware nog wel hier vinden: https://archive.org/details/jelos-x55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Erhnam schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 18:33:
[...]

Heeft te maken met Yuzu wat ze eruit moeten halen. Nieuwe release zou spoedig moeten volgen. Tot die tijd kan je de oude firmware nog wel hier vinden: https://archive.org/details/jelos-x55
Citra halen ze er ook uit. Daarna komt er voor de RK3566 nog 1 laatste versie beschikbaar.
En voor mijn RGB10MAX3 heb ik de laatste versie al geïnstalleerd en veiliggesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

De laatste release van Jelos is nu beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Na het nieuwjaarsgeweld van afgelopen maand is het nu blijkbaar anniversary weken bij Ali en gisteren toch maar de RGB30 opgepikt voor iets meer dan €68 incl. alle bijkomende kosten. Lees ook her en der over 'de TikTok shop' met hele scherpe aanbiedingen in voorgaande weken maar die is in NL iig niet beschikbaar (wel al in het VK bijv.)
Ik speel(de) nu regelmatig NHL '94 en Super Tennis en denk dat die wel goed tot z'n recht gaan komen op het scherm van de RGB30 8)

Die Anbernic ARC-D waar ik ook nog naar aan het kijken was blijft wel aan de prijs voor een RK3566 apparaat, goedkoper dan €98 was ik die niet tegengekomen (was ook alweer vergeten dat deze, net als de X55, wel over 2GB RAM beschikt als iig iets van een verschil. De X55 wel voor €20 minder tegengekomen daarentegen ...).

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 21-03-2024 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:39
Als newbie in deze wereld: met welk apparaat speel ik Dreamcast games in de beste kwaliteit voor een degelijke prijs? Is een console die ik vroeger echt gemist heb en graag op handheld alsnog zou ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
Ik heb nu een aantal weken de Anbernic rg35xx-h, en wat een leuk apparaat! Ik heb m bij Geekbuying gekocht voor 64 euro.

Laatst liep die vast op de stock sd kaart, dit schijnt vaak voor te komen. Ik heb deze nu vervangen door een 16gb kaartje voor het os en 128gb voor de spellen. Ik heb nu nog het stock is gebruikt, binnenkort maar eens een ander is proberen.

Als je m koopt staan er veel spellen op, maar er staat bijvoorbeeld geen enkele Mario op en ook geen N64 spelen. Maar dat is op zich geen probleem want nieuwe spellen erop zetten gaat makkelijk.

Tot nu toe heb ik diverse spellen gespeeld zoals Aladdin, Mario world en Castlevania.

Kortom een erg leuk apparaat waar veel verschillende spellen op gespeeld kunnen worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Can2
Brammos85 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:10:
Als newbie in deze wereld: met welk apparaat speel ik Dreamcast games in de beste kwaliteit voor een degelijke prijs? Is een console die ik vroeger echt gemist heb en graag op handheld alsnog zou ontdekken..
Op mijn Anebrnic RG35XX-H kunnen Dreamcast games draaien, heb er nog niet heel veel geprobeerd. Maar een Crazy Taxi draait goed bijvoorbeeld. Het zal zeker niet de beste performance zijn, dan kom je denk ik bij een wat duurdere handheld uit. Je kunt goed kijken in de handhelds google spreadsheet;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-05 15:30
Can2 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:36:
Ik heb nu een aantal weken de Anbernic rg35xx-h, en wat een leuk apparaat! Ik heb m bij Geekbuying gekocht voor 64 euro.

Laatst liep die vast op de stock sd kaart, dit schijnt vaak voor te komen. Ik heb deze nu vervangen door een 16gb kaartje voor het os en 128gb voor de spellen. Ik heb nu nog het stock is gebruikt, binnenkort maar eens een ander is proberen.

Als je m koopt staan er veel spellen op, maar er staat bijvoorbeeld geen enkele Mario op en ook geen N64 spelen. Maar dat is op zich geen probleem want nieuwe spellen erop zetten gaat makkelijk.

Tot nu toe heb ik diverse spellen gespeeld zoals Aladdin, Mario world en Castlevania.

Kortom een erg leuk apparaat waar veel verschillende spellen op gespeeld kunnen worden!
Wat leuk! Ik heb hem toevallig vorige week op Ali gekocht, kan niet wachten tot de postbode voor de deur staat. N.a.v. je post moet ik nog meer op de handen gaan zitten haha.

Lijkt mij qua formaat en horizontaal scherm een heel fijn apparaatje. 16GB is genoeg voor de stock OS? Ik lees best veel dat 64gb minimaal wordt aanbevolen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Brammos85 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:10:
RGB10MAX3 Pro met een A rating lijkt zo de meest voor de hand liggende voor "100%" dekking (of een Retroid Pocket 2S). Bij de B ranking staat dat de meeste spellen op volle framerate werken maar dat je enkele lastige spellen met frameskip ingeschakeld ook aardig speelbaar krijgt. Zie hier toevallig iemand die de Dreamcast op de RGB10MAX3 uitgetest heeft (RG35XX-H met een andere processor krijgt ook een B rating en is nog goedkoper):

Ook wel interessant om de schermgroottes te vergelijken: groen een 4:3 3,5" zoals de 35xx-H versus de 5" 16:9 van de RGB10MAX3 (met Dreamcast spellen op 4:3 heb je toch alsnog een groter beeld op de MAX3 en MAX3 Pro)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwiTN1naTrCZRV27h5lJ2gLuMlM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WHUTwcgj0pUJ0LKhCnv9mGt1.png?f=user_large

En hier een 1:1 4" van de RGB30 tov de 16:9 5"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yV1AKWm0ZgENTSUf1G2FioHN7DM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Sfiol34WAALYKUDf76b30EGs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Dank voor de tips, ik ga me er eens in verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
Evolet schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:13:
[...]

Wat leuk! Ik heb hem toevallig vorige week op Ali gekocht, kan niet wachten tot de postbode voor de deur staat. N.a.v. je post moet ik nog meer op de handen gaan zitten haha.

Lijkt mij qua formaat en horizontaal scherm een heel fijn apparaatje. 16GB is genoeg voor de stock OS? Ik lees best veel dat 64gb minimaal wordt aanbevolen.
Ja 16GB voor OS is zat, als je de Roms op een apart kaartje zet.Ik wil binnenkort eens batocera OS proberen, maar volgens mij moet dat ook op 16GB kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Can2 op 26-03-2024 10:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Evolet
Nou hij is binnen O+ .

Bij het opstarten leek de bijgeleverde Micro SD kaart al half te bricken? Allemaal strepen in t scherm en niet willen opstarten. Dat was even stressen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JakcrQNKy2uSqaUMBqoUA3mvwqE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/edR384T1bw0X4rpqvD1yjB7B.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe SD kaart maar meteen klaargemaakt en had bedacht direct Batocera erop te zetten. Dat ging in principe prima, lekker vlot. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de "Share" folder te zien op de laptop. De Anbernic maakt wel aparte partities op de Micro SD; Batocera en Share. Maar in windows verkenner kan ik de share folder niet zien.

Afijn de RG35XX met internet verbonden, via IP toch de share folder kunnen vinden en draadloos files naar de SD kunnen krijgen. Bios pack erop gezet wat roms en gaan.

Vanavond maar eens uitgebreid testen wat meer roms erop zetten. Tot nog toe heel fijn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Evolet schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:02:
Nou hij is binnen O+ .

Bij het opstarten leek de bijgeleverde Micro SD kaart al half te bricken? Allemaal strepen in t scherm en niet willen opstarten. Dat was even stressen.
Bij een apparaat van een paar tientjes hoef je niet te verwachten dat de sd-kaart ook maar iets voorstelt.
Altijd, ALTIJD, meteen klonen en vervangen door een fatsoenlijke kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evolet
Bambufan schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:55:
[...]

Bij een apparaat van een paar tientjes hoef je niet te verwachten dat de sd-kaart ook maar iets voorstelt.
Altijd, ALTIJD, meteen klonen en vervangen door een fatsoenlijke kaart.
Helemaal met je eens, ook de gouden tip voor alle eigenaren van dit soort apparaten. De nieuwe Sandisk kaart lag al klaar, was er alleen nog niet aan toe gekomen die klaar te maken. De Anbernic kwam twee dagen eerder dan verwacht :+ . Wilde toch even opstarten om de stock OS te bekijken omdat die best prima leek.

Batocera bevalt mij wel een stuk beter. Gisteren heerlijk Pokemon White 2 gespeeld, NDS emulator gaat goed! Af en toe een hapering met het geluid en het speelscherm is vrij klein omdat beide schermen verticaal worden weergegeven.

Kortom heel blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 07-06 10:48

Rincewind

Take me in your arms tonight

*weggejorist*

*update: ik vind net deze pagina. Zeer verhelderend maar ik hoor toch ook graag jullie suggesties want ik twijfel nog steeds.

*update 2*: ondertussen al een keuze gemaakt. Ik heb een Ayn Loki Zero gekocht *O*

[ Voor 80% gewijzigd door Rincewind op 29-03-2024 19:26 ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
Evolet schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:07:
[...]

Helemaal met je eens, ook de gouden tip voor alle eigenaren van dit soort apparaten. De nieuwe Sandisk kaart lag al klaar, was er alleen nog niet aan toe gekomen die klaar te maken. De Anbernic kwam twee dagen eerder dan verwacht :+ . Wilde toch even opstarten om de stock OS te bekijken omdat die best prima leek.

Batocera bevalt mij wel een stuk beter. Gisteren heerlijk Pokemon White 2 gespeeld, NDS emulator gaat goed! Af en toe een hapering met het geluid en het speelscherm is vrij klein omdat beide schermen verticaal worden weergegeven.

Kortom heel blij mee.
Kan je met batocera dezelfde tweede sd kaart met roms gebruiken? Heb nu een sd met stock os en een tweede sd met roms en zou graag alleen de eerste sd kaart met os switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Zojuist de RG35xx Plus besteld (wat een naam).

Speelde altijd emulators op telefoon, maar ik denk dat dit een leuke handheld gaat zijn :).

Vooral benieuwd naar de Pokemon games die ik vroeger vaak speelde op me GBA.

Edit:

Ik zie nu dat er ook een RG35xx H is (met analog sticks).

Lastig dit.... Volgens mij zijn ze voor de rest identiek, maar ik vind de vormfactor van de Plus veel mooier.

Echter... Als ik bijv een race spel wil spelen, dan zou dit wel een stuk beter moeten werken met de analog sticks |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Knamix op 30-03-2024 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
@Knamix Misschien over een aantal maanden deze erbij nemen O-) https://www.notebookcheck...easer-video.814678.0.html

(of nog goedkoop een R36s)

Deze aankomende is qua vorm ook wel interessant met een enkele analoge stick alleen qua SoC beperkt https://www.notebookcheck...ed-launches.817248.0.html

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 30-03-2024 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gisteren zelf de RGB30 binnengekregen en nu maar eens kijken hoe dat JELOS werkt (wel een wereld van verschil qua looks iig tov OnionOS)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTlW8R6WoUZNO41K5VWh2j5xfg8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KSzw6hYPqgdEctOYxUlECZR4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Was gisteren net een nieuwe SD-kaart aan het voorbereiden toen ik las dat JelOS ermee ophoudt en min of meer vervangen wordt door Rocknix dus maar meteen mee begonnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ie_2e9iUNFxNngk-9XTKKrno8fw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X2BM0hSVwHxYJWPiEJESqKQv.jpg?f=user_large

Nou zag het scherm van de RGB30 er de reviews en andere beelden die ik er van zag echt fantastisch uit maar vergeleken met hoe ik dit spel herinner lijkt het hier wel te warm (/geel) qua kleurtemperatuur. Even uitzoeken waar hier nou weer de instellingen zitten (bij Onion is alles tenminste logisch O-) ).
Edit: maar vergeleken met mijn monitor en een willekeurige screenshot van het spel is het eerder de Miyoo die aan de koude kant is ingesteld ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8gxP_oASb03r4eJOSkxg8-e4r8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zS3IEIJ7LdrKmn9tiQrTKHNv.jpg?f=fotoalbum_large

De beeldverhouding op schaal (met het spel in 4:3 op de Miyoo en 8:7/ square pixel op de RGB30):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPfz5Mt0XcZXbNwEff-k2YvTM74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JjiHfXELyIxk0VV1niDyUSBm.png?f=user_large

Ergnomisch gezien is de RGB10Max3 toch echt wel de betere/beste keuze ... (zonder er allerlei grip accessoires bij te halen).

Edit: dat was het oorspronkelijk screenshot (was alweer vergeten dat ik op bovenstaande al een kleurcorrectie had losgelaten). Dan lijkt de Miyoo weer een stuk dichterbij te liggen (maar zelfs de omliggende kleur beïnvloedt je perceptie, zie je ditzelfde plaatje met een zwarte achtergrond dan lijkt het meteen een stuk warmer dan dat het hier lijkt met een lichtgrijze achtergrond))

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frLIuaGquxZpmyG9W9A0dP_D7m0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9yo41Fb3o6fwUjvSQmHNik5K.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 01-04-2024 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
Can2 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:10:
[...]

Kan je met batocera dezelfde tweede sd kaart met roms gebruiken? Heb nu een sd met stock os en een tweede sd met roms en zou graag alleen de eerste sd kaart met os switchen.
Als het goed is wel, ik vond dit zo snel op reddit: https://www.reddit.com/r/...atocera_v40_2_card_setup/

Ik las her en der wel wat over savegames kwijtraken dus maak voor de zekerheid wel een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Weer een dag later met de RGB30 en loop nu tegen issues/een issue met de batterij aan, wat blijkbaar een veel voorkomend probleem is, namelijk dat hij niet opgeladen wordt :+ (al kan het ook zijn dat het percentage niet goed wordt weergegeven, de achterkant werd nog gewoon warm en de lader ook eerder vandaag).
Stappenplan:
  • ArkOS proberen, kwam gister al wat tegen over verkeerd weergegeven batterijpercentages bij JelOS wat bij ArkOS wel goed zou gaan. Gebeurde gisteren namelijk ook niet veel met het percentage bij het opladen, later stond er wel ineens 100% en binnen een half uur was het alweer 0% :?
  • Lees net een oplossing om eerst de batterij helemaal leeg te spelen en dan proberen te laden
  • Andere oplossing is het apparaat open te schroeven en de batterij x aantal seconden los te koppelen en weer te verbinden en dan proberen te laden (misschien handiger om eerst te doen dan hem helemaal leeg te laten lopen en je er helemaal niks meer mee kan, nu boot ie tenminste nog op wat bij sommigen ook al niet meer werkt [of in sommige gevallen zo lijkt maar de helderheid helemaal op nul staat])
https://www.reddit.com/r/...had_issues_with_charging/
https://www.reddit.com/r/.../rgb30_dead_after_2_days/
etc.

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 02-04-2024 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Update na stap 1 (met het Rocknix OS was het 0%; bijkomend voordeel van ArkOS is dat je hierin wel wat aanpassingen kan doen aan de kleurweergave):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NW9jjMy8zZAsGINd3Lkyht_20mE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HWzheF07EsP69rZZdAIe1gxd.jpg?f=user_large

Was ook de meest logische verklaring aangezien de lader al niet meer warm werd wanneer ik die aansloot. Nu nog uitvogelen hoe je het systeem uitzet met ArkOS, tot nu toe leidt 'shutdown' alleen nog maar tot een reboot :+

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 02-04-2024 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

apis29 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:56:
Weer een dag later met de RGB30 en loop nu tegen issues/een issue met de batterij aan, wat blijkbaar een veel voorkomend probleem is, namelijk dat hij niet opgeladen wordt :+ (al kan het ook zijn dat het percentage niet goed wordt weergegeven, de achterkant werd nog gewoon warm en de lader ook eerder vandaag).
Stappenplan:
  • ArkOS proberen, kwam gister al wat tegen over verkeerd weergegeven batterijpercentages bij JelOS wat bij ArkOS wel goed zou gaan. Gebeurde gisteren namelijk ook niet veel met het percentage bij het opladen, later stond er wel ineens 100% en binnen een half uur was het alweer 0% :?
  • Lees net een oplossing om eerst de batterij helemaal leeg te spelen en dan proberen te laden
  • Andere oplossing is het apparaat open te schroeven en de batterij x aantal seconden los te koppelen en weer te verbinden en dan proberen te laden (misschien handiger om eerst te doen dan hem helemaal leeg te laten lopen en je er helemaal niks meer mee kan, nu boot ie tenminste nog op wat bij sommigen ook al niet meer werkt [of in sommige gevallen zo lijkt maar de helderheid helemaal op nul staat])
https://www.reddit.com/r/...had_issues_with_charging/
https://www.reddit.com/r/.../rgb30_dead_after_2_days/
etc.
Dank voor alle updates. Hier ook een RGB30. De problemen zijn heel herkenbaar. Ik ben benieuwd wanneer je een goede oplossing hebt gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Erhnam schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 22:52:
[...]

Dank voor alle updates. Hier ook een RGB30. De problemen zijn heel herkenbaar. Ik ben benieuwd wanneer je een goede oplossing hebt gevonden.
Bij mij lijkt het enkel om een verkeerd weergegeven batterij percentage te gaan in JelOS/Rocknix. Voorlopige oplossing is ArkOS gebruiken en ben net dit tegengekomen om hem af te kunnen sluiten: "Hold down R3 (the right analog button clicks) and tap power to shut down" en dat werkt wel (ipv het via het menu te doen).
De komende dagen nog maar eens verder speuren of er voor het batterij percentage probleem in JelOS/Rocknix een tip is of hopen dat het in een volgende release van Rocknix is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik ben nog steeds aan het kijken naar een device dat PSX en PS2 games kan spelen. Op moment speel ik wat PSX games op mijn PSP maar ik vraag me af in hoeverre deze games er beter uit kunnen zien met upscaling en shaders op retro handhelds. Krijg je op b.v. een RG556 of een RP4 Pro voldoende horse power om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Iemand hier ervaring met Bazzite als custom os op een handheld zoals de Ayn Loki Zero of gelijkwaardig? Het schijnt beter te zijn dan JELOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik krijg morgen mijn RG35XX Plus binnen.

Dit is mijn eerste handheld sinds jaren (PSP, Switch) en ik lees veel over een custom OS.

Is de standaard OS goed genoeg of raden jullie een andere aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Knamix schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:49:
Ik krijg morgen mijn RG35XX Plus binnen.

Dit is mijn eerste handheld sinds jaren (PSP, Switch) en ik lees veel over een custom OS.

Is de standaard OS goed genoeg of raden jullie een andere aan?
Belangrijkste tip: koop 2 nieuwe micro sd-kaartjes (16Gb en 128Gb bijvoorbeeld). Degene die meegeleverd worden zijn meestal niet te vertrouwen en gaan snel kapot. Op het kleine sdkaartje komt je OS te staan en op de grote je ROM-collectie.

Qua CFW is dat altijd een betere keuze als het standaard OS van Anbernic zelf. Ik heb een RG35XX en ben zeer tevreden over GarlicOS maar MinUI is ideaal voor pickup-and-play. Koriki is ook een goede keuze maar wat lastiger in te stellen. Het is wel de enigste CFW die de GPU van de RG35XX+ native aanspreekt geloof ik dus betere performance.

Andere tip qua roms: als je GarlicOS gebruikt, download 'Tiny Best Set GO!'. Dat is een min-of-meer plug-and-play romset die werkt met GarlicOS en OnionOS. Ik vermoed ook met de RG35XX+ en het is een ideale startset met roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Rincewind schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:38:
[...]

Belangrijkste tip: koop 2 nieuwe micro sd-kaartjes (16Gb en 128Gb bijvoorbeeld). Degene die meegeleverd worden zijn meestal niet te vertrouwen en gaan snel kapot. Op het kleine sdkaartje komt je OS te staan en op de grote je ROM-collectie.

Qua CFW is dat altijd een betere keuze als het standaard OS van Anbernic zelf. Ik heb een RG35XX en ben zeer tevreden over GarlicOS maar MinUI is ideaal voor pickup-and-play. Koriki is ook een goede keuze maar wat lastiger in te stellen. Het is wel de enigste CFW die de GPU van de RG35XX+ native aanspreekt geloof ik dus betere performance.

Andere tip qua roms: als je GarlicOS gebruikt, download 'Tiny Best Set GO!'. Dat is een min-of-meer plug-and-play romset die werkt met GarlicOS en OnionOS. Ik vermoed ook met de RG35XX+ en het is een ideale startset met roms.
Dank voor de tip! Dan had ik beter voor de goedkopere variant kunnen gaan (heb nu de duurste genomen ivm opslag en games).

Is er ergens een goede tutorial te vinden voor het installeren van een OS en roms?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evolet
Het schijnt dus dat de stock OS van de Anbernic rg35xx plus en H een update hebben gehad en hierdoor toch wel erg goed presteren.

Zelf heb ik batocera V40 erop gezet. Het is inderdaad een beetje een gerommel, ik heb zelf nog goed moeten zoeken naar de BIOS files omdat ik foutmeldingen kreeg. Maar eenmaal alles geregeld is het wel een hele slicke OS met prachtige visuals.

TechDweeb vind ik een sympathieke kerel die het goed uitlegt. https://www.youtube.com/watch?v=Lm5W3Y1Ud4o&t=331s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is er een goede handheld op AliExpress voor rond de 175 euro?

Ik heb een order geannuleerd, maar op "bonus" geklikt waardoor mijn geld op AliExpress staat (account).

Wilde eerst een Odin 2 aanschaffen, maar deze zijn dubbel zo duur op Ali..

Aangezien ik bijna nooit iets op AliExpress besteld, is het zonde dat ik het dan niet uit ga geven (aan bijvoorbeeld een handheld).

Het moet wel een upgrade zijn tegenover de RG35XX Plus die ik nu heb :)

[ Voor 15% gewijzigd door Knamix op 05-04-2024 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
In die prijs categorie is er volgens mij niet heel veel interessants, je kan dan beter een paar tientjes bijleggen en voor een RG556 of RP4 Pro gaan. Misschien dat je een RP3+ kan vinden voor dat geld. Dan heb je in elk geval een substantiële upgrade.

Gisteren op MP een RP3+ gezien voor 115 euro, bijna op de knop gedrukt. De RG556 is mijn frontrunner nu vanwege het scherm en de performance van PS2 games maar die is dan ook (nieuw) ruim twee keer zo duur.

[ Voor 39% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-04-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 13:03

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wellicht is het antwoord te voor de hand liggend, maar ik kom er even niet uit: waar download ik op een normale manier firmware-updates voor mijn Anbernic RG35XX Plus?

Anbernic biedt updates aan op deze pagina. Maar die zijn gehost op mega.nz én ze zijn heel groot doordat ze alle roms bevatten die ik helemaal niet hoef. Resultaat is dat ik een stukje (4GB) van een firmware-update heb kunnen downloaden en nu 6 uur moet wachten op het volgende stukje, of geld moet neerleggen om van de downloadlimiet bij mega.nz af te komen :')

Ik wil alleen het OS-updaten en niet tig gigabyte aan roms downloaden. Waar download ik dat stukje firmware zonder vast te lopen bij mega.nz?

edit: of is de versie van 16GB alleen het OS, zonder roms? Lijkt me fors. Maar dan alsnog de vraag: waar vind je daar een normale download van zonder mega.nz limiet? :)

edit 2: heb nu deze custom firmware maar gepakt. Die leek me up-to-date, heeft meer functionaliteiten dan de stock firmware en was een download van 2GB.

[ Voor 19% gewijzigd door Gizz op 06-04-2024 15:42 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Kogel door de kerk!

Ik wilde eerst een Odin 2 kopen (net iets te prijzig), dus toch besloten om een Retroid Pocket 4 Pro aan te schaffen in een (16 bit) kleur.

Nu lees ik alleen achteraf dat het scherm last heeft van ghosting. Hebben gebruikers van de RP4P hier last van of is dit met een update opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gizz schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 15:00:
Wellicht is het antwoord te voor de hand liggend, maar ik kom er even niet uit: waar download ik op een normale manier firmware-updates voor mijn Anbernic RG35XX Plus?

Anbernic biedt updates aan op deze pagina. Maar die zijn gehost op mega.nz én ze zijn heel groot doordat ze alle roms bevatten die ik helemaal niet hoef. Resultaat is dat ik een stukje (4GB) van een firmware-update heb kunnen downloaden en nu 6 uur moet wachten op het volgende stukje, of geld moet neerleggen om van de downloadlimiet bij mega.nz af te komen :')

Ik wil alleen het OS-updaten en niet tig gigabyte aan roms downloaden. Waar download ik dat stukje firmware zonder vast te lopen bij mega.nz?

edit: of is de versie van 16GB alleen het OS, zonder roms? Lijkt me fors. Maar dan alsnog de vraag: waar vind je daar een normale download van zonder mega.nz limiet? :)

edit 2: heb nu deze custom firmware maar gepakt. Die leek me up-to-date, heeft meer functionaliteiten dan de stock firmware en was een download van 2GB.
Kon de pagina ook niet vinden, maar maat van kwam met een link naar de updates van de stock FW

Dus heb nu de nieuwe versie draaien op mijn H en dat is inderdaad wel een verbetering qua snelheid.

Enige jammere is dat Destruction Derby 2 vast loopt zodra je eerste circuit wil laden -O-

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:29
Pfff, ik kan maar niet kiezen tussen de RG556 en de RP4pro... de Pocket 4 Pro zou krachtiger zijn maar de RG556 natuurlijk mooier scherm.

Prijsverschil van de Pro is ook wel aanzienlijk.

Lastig lastig......... jullie tips?

/edit
Het is de RG556 geworden 8)

[ Voor 8% gewijzigd door mikkelnl op 15-04-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Knamix schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:58:
Kogel door de kerk!

Ik wilde eerst een Odin 2 kopen (net iets te prijzig), dus toch besloten om een Retroid Pocket 4 Pro aan te schaffen in een (16 bit) kleur.

Nu lees ik alleen achteraf dat het scherm last heeft van ghosting. Hebben gebruikers van de RP4P hier last van of is dit met een update opgelost?
mikkelnl schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:42:
Pfff, ik kan maar niet kiezen tussen de RG556 en de RP4pro... de Pocket 4 Pro zou krachtiger zijn maar de RG556 natuurlijk mooier scherm.

Prijsverschil van de Pro is ook wel aanzienlijk.

Lastig lastig......... jullie tips?

/edit
Het is de RG556 geworden 8)
Benieuwd naar jullie ervaringen; ik twijfel ook tussen deze twee, of toch nog een generatie te wachten. Scherm en ergonomics van de RG556 met de controls en de power van de RP4+, dat is de ultieme combi :P Er moet altijd wat te wensen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik ben heel tevreden over de RP4 Pro! Voelt stevig aan en het LCD scherm is ook meer dan prima.

Ik speel niet al te zware games (zwaarste zijn PS2 emulators) en daar krijg ik 60fps met bijvoorbeeld Def Jam: Fight for NY.

Ik peel voornamelijk Pokémon games en dat gaat ook super! Zelf heb ik wat kleinere handen, maar ik heb wel de extra grip. Dit is ook wel nodig voor spellen waarbij je bijvoorbeeld de R1/R2 en en L1/L2 knopjes moet gebruiken.

Toch kijk ik nog met een schuin oog naar de Odin (is wat groter, maar ik neem het nooit mee naar buiten).

De RP4 Pro gaat binnenkort toch de verkoop in mits ik de juiste koper vind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ik zit eraan te denken om een Powkiddy RGB 30 te kopen en heb in dit topic een aantal mensen voorbij zien komen die 'm hebben. Nu is mijn vraag waar jullie hem hebben gekocht en als het bij de officiële website is hoe het dan zit met douane en inklaringskosten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 20:30
Ik kwam op Reddit deze post tegen: Lowest prices ever seen for any handhelds! Big sale until May 3 met daarbij dit overzichtje: https://docs.google.com/s...w6vXLq51sEGnhA/edit#gid=0

Via Aliexpress nu een boel prijzen die wat lager liggen op het moment. Heb zelf een RG35XX Plus besteld.
Heb een Retroid Pocket 3+, maar merk dat ik vaak op mijn zij lig te spelen (en dan met name Pokémon games op het moment) en dan houdt de horizontale formfactor niet zo lekker vast. Ik was dus al op zoek naar een vertical georienteerde handheld. Kwam goed uit dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Draait de RG35XX H / Plus PSX titels goed op 2x resolutie? En hoe zit met het met DC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 20:30
Heb ik eerlijk gezegd niet echt naar gekeken, daar heb ik de Retroid voor maar ben sowieso niet heel erg bekend met die systemen.

Volgens deze video over de Batocera firmware loopt PSX "really freaking good actually" :+
YouTube: The RG35XX-H (and Plus) just became AMAZING! // New Custom Firmware!
Dreamcast krijgt hij na wat settings tweaken (frameskip) wel goed aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Het is allemaal weer erg verleidelijk maar ik sla het toch maar over, vooral omdat ik voor de meeste consoles en handhelds inmiddels wel een apparaat heb. Ik wacht gewoon af totdat GameCube en PS2 goed draait op devices van minder dan 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Daar zijn we nog wel even van weg. Ik zou ook volledige PS2 performance willen hebben maar daarvoor moet je de RP4+ of duurder hebben en dan zit je boven de 200 euro nu.

Ik wilde voor de RG35XX H gaan nu met deze prijzen maar kijk nu erg naar de TrimUI Smart Pro:

YouTube: TrimUI Smart Pro vs. Anbernic RG35XX H

Groter scherm, stacked shoulder buttons, beter battery management, ergonomischer. Ook onder de 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:17
Dr. Strangelove schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:12:
Daar zijn we nog wel even van weg. Ik zou ook volledige PS2 performance willen hebben maar daarvoor moet je de RP4+ of duurder hebben en dan zit je boven de 200 euro nu.

Ik wilde voor de RG35XX H gaan nu met deze prijzen maar kijk nu erg naar de TrimUI Smart Pro:

YouTube: TrimUI Smart Pro vs. Anbernic RG35XX H

Groter scherm, stacked shoulder buttons, beter battery management, ergonomischer. Ook onder de 60 euro.
Ligt er ook een beetje aan wat je het meest gaat spelen. Trimui heeft een 16:9 scherm wat ideaal is voor bijv. PSP. De Anbernic heeft een 4:3 scherm dus dat past weer beter bij de wat oudere consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Je kan vziw gewoon 4:3 modus forceren voor oudere games op de TrimUI. Performance is wel wat lager, ik zie 10-15% lagere fps in zwaardere PSP games. En er zijn issues met sommige N64 games maar ik ben zelf het meest gefocussed op PSX.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjHfTSD_JVRbB8cU5SR35daZ_3k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PRG6szhBK0rzywaOmYH5YFcJ.jpg?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-05-2024 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Heb hem besteld, 60 euro en change. Zou er over een week moeten zijn. Als er behoefte is wil ik mijn bevindingen wel delen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:43:
Heb hem besteld, 60 euro en change. Zou er over een week moeten zijn. Als er behoefte is wil ik mijn bevindingen wel delen hier :)
Ik wil het wel weten, ik heb gisteren de RG35XX H besteld vooral omdat mijn focus op de psx/Sega en daarnaast nog wat snes/nes ligt en dit scherm daar beter bij past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
  • Laatst online: 06:34
ANBERNIC RG35XXSP

Interessant apparaat. Al een tijdje geen handheld meer gekocht, maar deze komt er zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Inmiddels zo'n 2 weken aan het spelen met de RG35XXH. Bevalt erg goed, beter dan de gameboy-style modellen die ik eerder heb gehad. Ergnomisch is horizontaal voor mij veel fijner.

Na de eerste dagen de verschillende custom OS'sen te hebben geprobeerd voor nu even gewoon op stock gehouden. muOS is net uit met v11 met portmaster, maar voorlopig is Stock OS goed genoeg aangezien ik vooral wil spelen en niet te veel wil instellen.

Nu halverwege FFVIII op PSX, speelt super en de fast forward helpt veel bij de verplichte cutscenes en het grinden voor items of levels. Nog geen problemen tegengekomen, prima apparaat voor in de trein of even snel een kwartiertje spelen. Hoewel niet super mooi is stock OS heel compleet en goed ingericht.

Heb alles op 1 128GB SD staan, dual SD heeft voor mij momenteel geen toegevoegde waarde (tot de nieuwe versie van stock os waarschijnlijk :P).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik heb sinds vorige week de TrimUI Smart Pro in bezit. Nog lang niet helemaal doorgrond maar alvast wat eerste indrukken. Mijn vergelijkingsmateriaal is een PSP-1000 die ik al zo'n 15 jaar heb dus alles wat ik zeg is afgemeten daartegen. Conclusie: Echt veel bang for the buck. Ik heb 60 euro betaald en dat is IMHO echt veel value for money.

Pros:
- Bouwkwaliteit is erg goed. Het ding voelt licht maar solide aan. Knoppen heb een prettige aanslag met goede feedback, wel aan de 'clicky' kant van het spectrum.
- Scherm is echt prachtig. Veel hoger contrast en fors groter dan de PSP, waar ik echt soms toch naar tuurde en te klein vond voor veel games.
- Performance is uitstekend voor het geld. Alles tot aan fourth generation loopt natuurlijk prima. PSX gaat bij alle games goed tot op 2x resolutie zonder frameskip, ben nog geen games tegengekomen waar ik dat aan moest zetten.
- PSP games draaien goed op 1x resolutie en sommige games zelfs op 2x. God of War wordt vaak als stress test gebruikt en die draait met de 1.0.4 FW (bij mij al geïnstalleerd bij levering) en Vulcan enabled ook goed op 1x. Enige game die niet lekker draait is Gran Turismo, hier krijg ik zelfs met frame skip aan en AF off slowdown. Er schijnen nog wel wat tweaks te doen te zijn. Boeit me verder weinig want de PSX versie van GT of GT2 is leuker dan de PSP versie, al mis je widescreen support.
- Dreamcast nog niet veel geprobeerd maar Crazy Taxi was in elk geval prima speelbaar.
- Sommige reviews vonden de analog sticks niet zo goed. Vergeleken met de PSP-1000 analog stick zijn ze echter veel beter. Ik vond de PSP stick eigenlijk onbruikbaar. Deze zijn dat wel al vraag ik me af in hoeverre ze ergonomisch zijn bij langere sessies. Ze hebben nl. niet veel travel.

Cons:
- De analog sticks hebben wel een major drawback voor een device dat 5th/6th generation consoles support, namelijk het gebrek aan L3/R3 knoppen. Veel van de latere PSX games ondersteunen deze of maken ze zelfs noodzakelijk dus dat is echt wel een issue als je de console daarvoor koopt.
- Klein puntje van kritiek op de bouwkwaliteit is dat er een scherpe gietnaad zit op de rand van de L1 button. Met een schuurpapiertje of balsamesje even wegschrapen en dat is opgelost vermoed ik.
- N64 performance is goed maar sommige games weigeren te starten, b.v. Goldeneye. Ik begrijp dat dit aan de N64 BIOS kan liggen die TrimUI in haar SD card package heeft zitten dus een andere BIOS ROM proberen zou kunnen helpen hier.
- FW1.0.4 voegt BT audio connectivity toe maar dat is niet erg betrouwbaar nog. Mijn Airpods Pro worden herkend en kunnen connecten maar de verbinding wil nog wel eens uitvallen met als gevolg geen geluid meer en noodzaak tot reboot. Ook moet je de Airpods steeds opnieuw pairen als je de console uit standby haalt wat niet nodig zou moeten zijn.
- Ondanks het gebruik van een vers geformatteerde SanDisk SD card liep ik er in eerste instantie tegenaan dat ROMs 'verdwenen'. Ze waren opeens niet meer zichtbaar in de console of in Windows verkenner. Probleem opgelost door een volledig reformat te doen en de SD content plus ROMs allemaal in één package naar de kaart te copiëren. Daarna nog geen nieuwe problemen ondervonden.
- De eerste keer laden gaf een rode LED aan de onderkant maar daarna heb ik dit niet meer gezien wat natuurlijk vreemd is. De console laadt wel via een gewone iPhone lader. Hij laadt niet als ik hem aan mijn 90W USB-C voedingskabel leg die van mijn monitor KVM port komt.

Als ik meer inzichten heb zal ik die delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Over een half uurtje de SP bestellen van Anbernic.

Als oude Advance (non SP) gebruiker, was ik altijd jaloers op de SP vanwege zijn backlit lcd toentertijd.

Ik lag nog in bed met een lampje die uit de Advance stak :p.

Clamshell spreekt me erg aan (dichtgeklapt kleiner dan de H+ die ik eerst had, maar met dezelfde specs).

Ben er alleen nog niet over uit welke kleur ik moet nemen… first world problems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
Knamix schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:30:
Over een half uurtje de SP bestellen van Anbernic.

Als oude Advance (non SP) gebruiker, was ik altijd jaloers op de SP vanwege zijn backlit lcd toentertijd.

Ik lag nog in bed met een lampje die uit de Advance stak :p.

Clamshell spreekt me erg aan (dichtgeklapt kleiner dan de H+ die ik eerst had, maar met dezelfde specs).

Ben er alleen nog niet over uit welke kleur ik moet nemen… first world problems ;)
Het is wel een prijzig dingetje. 85 euro voor console only. Ik ga voor Zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
TumTum schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:03:
[...]

Het is wel een prijzig dingetje. 85 euro voor console only. Ik ga voor Zilver.
Ik heb de grijze versie (retro) kleur besteld.

Vond dat wat netter ogen aangezien de overige kleuren een zwarte border rond het scherm hebben.

Ben benieuwd wanneer het binnen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
Knamix schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:06:
[...]

Ik heb de grijze versie (retro) kleur besteld.

Vond dat wat netter ogen aangezien de overige kleuren een zwarte border rond het scherm hebben.

Ben benieuwd wanneer het binnen komt.
Ja, is ook mooi. Ik wil zoveel mogelijk richting de SP stijl.

Het goedkoopst momenteel bij de Anbernic Direct Store - Totaal: €81,03. Verschil van ruim 4 euro.
Heb de bestelling van de Official store geannuleerd.

[ Voor 17% gewijzigd door TumTum op 17-05-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
TumTum schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:08:
[...]

Ja, is ook mooi. Ik wil zoveel mogelijk richting de SP stijl.

Het goedkoopst momenteel bij de Anbernic Direct Store - Totaal: €81,03. Verschil van ruim 4 euro.
Heb de bestelling van de Official store geannuleerd.
64+128gb besteld? Ik kom zelf uit op 79 euro, maar ik heb dan ook alleen de 64GB variant besteld (wetende dat de MicroSD kaarten binnen No time stuk gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
Knamix schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:17:
[...]

64+128gb besteld? Ik kom zelf uit op 79 euro, maar ik heb dan ook alleen de 64GB variant besteld (wetende dat de MicroSD kaarten binnen No time stuk gaan).
Nee, de 64GB variant. Ik gebruik mijn eigen SD kaartjes. Via cashback nog 2,50 terug, dus iets van 78,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
@Knamix heb hem trouwens bij AliExpress besteld. Ik bestel dit soort dingen niet bij de webshops zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
TumTum schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:18:
@Knamix heb hem trouwens bij AliExpress besteld. Ik bestel dit soort dingen niet bij de webshops zelf.
Slechte ervaringen mee of?

Hiervoor een RP4 Pro besteld bij Ali, maar was toch zo’n 3 weken onderweg ipv de aangegeven “5 dagen levering”

Nu maar bij de leverancier besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hmmm… zag net een video dat de batterij de CPU aan zou raken en dat de SP wel warm wordt.

Twijfel nu om de koop toch te annuleren.. laatste wat ik wil is dat ik een opgeblazen accu heb in een mini handheld (ik wil het meenemen op vakantie en in het vliegtuig ga ik het natuurlijk gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
Knamix schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:50:
Hmmm… zag net een video dat de batterij de CPU aan zou raken en dat de SP wel warm wordt.

Twijfel nu om de koop toch te annuleren.. laatste wat ik wil is dat ik een opgeblazen accu heb in een mini handheld (ik wil het meenemen op vakantie en in het vliegtuig ga ik het natuurlijk gebruiken).
Dat lijkt me niet, maar hij komt wel dichtbij de CPU. Ik zou er juist geen koper stukje tussenplaatsen en zorgen voor isolatie of iets tussen de batterij en CPU zodat de warmte niet wordt doorgegeven. Ik denk dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
Knamix schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:21:
[...]

Slechte ervaringen mee of?

Hiervoor een RP4 Pro besteld bij Ali, maar was toch zo’n 3 weken onderweg ipv de aangegeven “5 dagen levering”

Nu maar bij de leverancier besteld
Maakt niet veel uit. Maar ik bestel dit soort dingen bij voorkeur via Ali.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
Nieuw in deze scene, en in een opwelling zojuist dit besteld om een beetje te spelen met oude NES, Sega en Dreamcast games. Goed idee? Dit komt niet met roms installed toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_9azaVNZJn1Ut4JmLlYoKZONDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqpr2gT2U34lNTNCWMU49Jws.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik weet niet welke DC games je precies wil spelen maar de RG35XX zal ze niet allemaal goed spelen. Veel wel, maar bijvoorbeeld Sega Rally 2 vereist een krachtigere console.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Brammos85 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:31:
Nieuw in deze scene, en in een opwelling zojuist dit besteld om een beetje te spelen met oude NES, Sega en Dreamcast games. Goed idee? Dit komt niet met roms installed toch?

[Afbeelding]
Als er een grote SD kaart bij zit waarschijnlijk wel. Zo niet, dan zal je moeten zoeken naar de Tiny Best Set Go. Het wordt ook aangeraden om een betere SD kaart aan te schaffen van Samsung of een vergelijkbaar merk, maar met de bijgeleverde kaart kan je waarschijnlijk ook prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
ErikT738 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 08:21:
[...]

Als er een grote SD kaart bij zit waarschijnlijk wel. Zo niet, dan zal je moeten zoeken naar de Tiny Best Set Go. Het wordt ook aangeraden om een betere SD kaart aan te schaffen van Samsung of een vergelijkbaar merk, maar met de bijgeleverde kaart kan je waarschijnlijk ook prima spelen.
Dank, dit helpt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Het was voor mij nog niet helemaal zeker, maar ik heb uiteindelijk toch de SP geannuleerd en de RG35xx H besteld.

Betere/stillere knoppen, geen hinge (retroid corps heeft er een die al niet meer lekker werkt), wordt minder warm en de algehele grootte waren voor mij toch belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:17
Gister mijn RG28XX binnen gekregen. De knopjes zijn wat klein maar gelukkig heb ik geen grote handen. StockOS is ok maar ik ben OnionOS op de Miyoos gewend dus dat is wel een achteruitgang. PSP (afhankelijk van het spel) en Dreamcast zijn nog redelijk te spelen. Nu hopen op een goede CFW in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 22:19
Ik zag afgelopen weekend dit artikel voorbij komen.

https://tweakers.net/nieu...uit-retroproductlijn.html

De Pocket DMG-handheld lijkt mij best interessant om te proberen. Voornamelijk ook omdat je hier oude gameboy color cardrigdes zou moeten kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnie N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:38
d4rkn4pst3r schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:28:
Voornamelijk ook omdat je hier oude gameboy color cardrigdes zou moeten kunnen spelen.
Er zit geen cartridge slot op de Pocket DMG. Als je een retro handheld wilt met een cartridge slot voor GameBoy spellen, dan zijn de opties van Analogue en FunnyPlaying het overwegen waard.

Beide systemen zijn gebaseerd op FPGA's, en "emuleren" het originele systeem dus vrijwel perfect.
Dit betekend dat ze iets minder veelzijdig zijn, maar je kunt er ook andere systemen op spelen met een beetje knutselwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
De rg35xxsp is op AliExpress een stukje duurder geworden. 5 a 6 euro. Blijkbaar erg veel vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
Heb hem binnen. Mooi dingetje, prima knoppen en lekker vlot. Vind zelf een prijs van 50 a 60 euro beter passen bij de RG35XXSP. Maar ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:38
Mijn RG35XXSP zou ook deze week binnen moeten komen (cadeautje van mijn betere helft).

SD kaartjes zijn binnen, zit een beetje te twijfelen tussen Knulli (Batocera fork) en MuOS. Mensen die ervaring hebben met een van beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 13:17
voor de volgende keer, verkoop of actieve promotie van advertenties is niet toegestaan op het forum :)

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 28-05-2024 20:06 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:22
Ik zit een beetje rond te kijken voor een handheld en nu kwam ik deze Powkiddy Rgb10 Max3 tegen, leek mij een mooi apparaat, mooi groot scherm leuke vormgeving en HDMI uitgang maar nu lees/zie ik allemaal verhalen over dat de D-pad "slecht" zou zijn (veel verkeerde inputs, naar beneden drukken is ook naar links/rechts drukken) en dat de software ondersteuning matig zou zijn (ivm het niet meer ondersteunen van JELOS nu is er naar wat ik begrijp wel een alternatief voor gekomen in ROCKNIX, ik weet niet of dit systeem ook de andere OS'en aankan zoals ARKOS/Onion OS etc)

Zijn dit echt zulke problemen en kan ik nu beter voor een ander systeem kiezen en welke dan? Trimui Smart Pro of een PowKiddy X55 bijvoorbeeld? Zie door de bomen het bos niet meer!

[ Voor 3% gewijzigd door Pjotrofsky op 30-05-2024 17:46 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste