Even een korte update over het gebruik van de Brick:
Ik heb een aantal firmwares geprobeerd zoals Nextui. Crossmix en MinUI echter geld voor die firmwares dat er minder emulatoren inzitten dan het stock os.
PakUI leek mij daarom beter aangezien die er standaard heel veel in heeft zitten. (oa MSX)
Mijn Brick had alleen genoeg van die firmware updates waardoor hij niet meer goed aanging.
Ik kon nog wel de recovery image op de sd laden en heb toen een recovery gestart.
Dit leek allemaal goed te gaan, alleen ging hij na een dag niet meer aan.
Uiteindelijk was de oplossing om hem open te schroeven en de batterij te ontkoppelen (via een blogpost).
Hierna was hij weer "als nieuw."
Ik heb een aantal firmwares geprobeerd zoals Nextui. Crossmix en MinUI echter geld voor die firmwares dat er minder emulatoren inzitten dan het stock os.
PakUI leek mij daarom beter aangezien die er standaard heel veel in heeft zitten. (oa MSX)
Mijn Brick had alleen genoeg van die firmware updates waardoor hij niet meer goed aanging.
Ik kon nog wel de recovery image op de sd laden en heb toen een recovery gestart.
Dit leek allemaal goed te gaan, alleen ging hij na een dag niet meer aan.
Uiteindelijk was de oplossing om hem open te schroeven en de batterij te ontkoppelen (via een blogpost).
Hierna was hij weer "als nieuw."
:strip_exif()/f/image/iF8OK2N5Ru2JXgOF7jitGmZd.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BvK5Ojf20qNeVkpiQtrfwMs4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hfnBnnsWYzT5RTmv056yatoF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VQEDRsiSCwA0DSKbfGY66FnA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D8FBWjs1MKHVgPTtHQTwgBNm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8sG3VBuXzsWWpvTmt7ow8r7w.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GtJLzRRxDaQL6mbhLnDHLU60.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uj5d1ahpB9wUEKoJzdGKC6Ib.jpg?f=fotoalbum_large)