Het grote open-source handheld topic

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:45

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

SemperFidelis schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:52:
[...]

Ik zou die SD kaart en alles wat er op staat (behalve bios) er af mieteren. Is allemaal incompleet en meuk. Nieuw SD kaartje met goeie collectie is echt een upgrade.
Heb je mijn vorige berichten niet gezien? Want dan wist je al dat ik een nieuwe Samsung PRO Plus 128GB Micro SD kaart klaar heb liggen met Garlic OS erop O-), sowieso bedankt voor de gouden tip! d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2023 10:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42
Gisteren is de Miyoo Mini+ binnen gekomen. Even gespeeld met de standaard software en as we speak, ben ik Onion aan het installeren en aan het instellen. Meteen een 256gb samsung gebruikt en extra roms op de SD gezet. Zodra alles klaar is met kopiëren zal ik eens gaan testen met Onion :)

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

sarlo schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:09:
Meteen een 256gb samsung gebruikt
Ik dacht dat er max 128gb kaartjes in konden? Oh well. Ook genoeg :+

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42
Shaffy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:24:
[...]

Ik dacht dat er max 128gb kaartjes in konden? Oh well. Ook genoeg :+
Geen idee, heb de manual van Onion op Github gevolgd en het werkt :+
De mini herkent en geeft ook 238gb weer bij systeminfo.

[ Voor 9% gewijzigd door sarlo op 17-08-2023 13:03 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb hem binnen en werkt echt perfect, SD kaartje die voorbereid was erin en gaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-0H0m41jNets1LY036FzAKm-hs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXUYDbqwjvMdv8GTfsdi0xZ9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xA68vTwI9DIvPkzqSYVQswyrjx8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cj23VfaSb5jegnT0UCDYe3EK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzRmZGBfaT1--ORa18UwA2TTczc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oc6a63vjVYPpglrM3D8pCE2L.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3xCPPj5Knd8Gp764RDWMBnc0R0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zT3QrUfVt4VOtSLLOzHwWQL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZROBM4j9cS9ZNBRCUwBE4wgJO4k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3wwPfVUel0to8OBoLHe5Awu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDZtVcsFUb3wPBf6X1KIxtYgIDQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpGf1yY27sA73B3r83kxW5PZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-04 18:19
Ik heb de Miyoo Mini Plus ook afgelopen weekend binnen gekregen. Fijne en snelle bezorging via Temu. Vandaag pas er aan toe gekomen om alles te installeren met Onion OS en het loopt als een zonnetje!

Nu nog verzinnen welk spel ik ga spelen haha

www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:16:
Ik heb hem binnen en werkt echt perfect, SD kaartje die voorbereid was erin en gaan!
Geniet ervan, jij hebt er best lang op moeten wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Shaffy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:15:
[...]

Geniet ervan, jij hebt er best lang op moeten wachten!
Dat valt reuze mee! Ongeveer anderhalf week, wij vonden het best snel gaan :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wat een geweldig apparaat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6vsiStMOflX9s3IhRR4HdsSWOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n20rnvFOWMDhPyZxEGgpCdTp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2023 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
Welke game is dit van Pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:12:
[...]

Welke game is dit van Pokemon?
Pokémon Light Platinum rom hack :)
Vind het zelf een van de mooiste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:13:
[...]

Pokémon Light Platinum rom hack :)
Vind het zelf een van de mooiste!
Ah, die moet ik maar eens even bekijken dan! Wil ook weer met eentje gaan beginnen, maar genoeg keuzes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:30:
[...]

Ah, die moet ik maar eens even bekijken dan! Wil ook weer met eentje gaan beginnen, maar genoeg keuzes haha
Deze romhack is best pittig, alle trainers hebben alleen al 5 Pokémons inplaats van maar 1 tot 3 wat je in veel spellen ziet.

Features:
Included New Region ZHERY
Included New Leaders and Elite Four
Included New Rivals
Pokémons of all Regions (Johto, Kanto, Hoen, Sinnoh)
You can have trips to another areas
Can catch all Pokemons Legendaries
Included All New sprites
Included All New events
Included All New Tiles
New Final Event: Pokemon World Championship
And the final, easy to play, to save and to enjoy with your GBA Emulator – VBA, not hard to play like NDS game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-07 16:08
mikejong schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:30:
[...]

Hier van de week begonnen met Fire Red Essence.

Ook wel een aanrader. Is helemaal standaard maar:

+ Vanaf begin hardloopschoenen en je kunt binnen rennen
+ alle pokemon vangbaar zonder te ruilen

En nog wat andere veranderingen.

https://www.romhacking.net/hacks/7122/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tricto schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:05:
[...]

Oeh dat klinkt goed!!
Want Pokémon Fire Red / Leaf Green zijn geweldige spellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikejong
Tricto schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:05:
[...]

Die ziet er erg goed uit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Ja als liefhebber van de oude series zijn hacks wel een uitkomst. Ook op basis van FireRed is Liquid Crystal wat mijn favo is. Ik denk echter dat het niet is toegestaan om hier ff linkjes naar roms neer te plempen haha.

Mijn RG35xx is ook binnen, stiekem vind ik dit toch een fijner apparaat dan mn RG353v, zeker als je naar de prijs kijkt. Alleen jammer dat er geen WiFi is en dus geen RetroAchievements mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Sale bij Anbernic is live

Tot 17% korting + 10 dollar korting.

Zit zelf te kijken naar een RG405M. Wat me wel opvalt zijn de extra taxes. Die had ik niet verwacht bij verzending vanuit spanje/polen. Iemand hier ervaring mee?

Affiliate Link met 2% extra korting.

Non Affiliate link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Ondanks de slechte reputatie van de meegeleverde kaartjes en sd-reader heb ik toch probleemloos een backup naar de PC kunnen maken. Weer een zorg minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 05:22
Shaffy schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:02:
Ondanks de slechte reputatie van de meegeleverde kaartjes en sd-reader heb ik toch probleemloos een backup naar de PC kunnen maken. Weer een zorg minder :)
Bij mij had de back-up 1x een read error. Na een format terug schrijven is niet gelukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
Tricto schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:30:
Sale bij Anbernic is live

Tot 17% korting + 10 dollar korting.

Zit zelf te kijken naar een RG405M. Wat me wel opvalt zijn de extra taxes. Die had ik niet verwacht bij verzending vanuit spanje/polen. Iemand hier ervaring mee?

Affiliate Link met 2% extra korting.

Non Affiliate link
Ik heb het idee dat je goedkoper uit bent als je via AliExpress bij diezelfde winkel een bestelling doet, namelijk €185

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor degene die nog een RG35XX willen…
Misschien is het wijs om nog even te wachten.

RG405V will be available soon, stay tuned!
RG405Vw: Official Promo | ANBERNIC​

YouTube: RG405V: Official Promo | ANBERNIC​

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aspellinside
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-07 12:29

aspellinside

Out Of Control

Voor de liefhebber, korting op de nieuwe Odin 2 pre-order:

SUPER FAN PERKS
Dear Fans,

Please accept my most heartfelt appreciation for showing your interest in AYN Odin2, we offer the following hidden perks for our Super Fans:

Super Fan Odin2 Base: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=0474db20

Super Fan Odin2 Pro: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=ae79d1ba

Super Fan Odin2 Max: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=95b6a37b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhP4xItcS0txfpMFVHOF8ICv_0c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tGKwJsPTVgfska4eJPUZTXhZ.jpg?f=user_large

LG OLED C9 | Denon AVR-S650H | Nvidia Shield Pro 2019 | VU+ Ultimo 4K | Xbox One | Playstation 4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:22
streamnl schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:03:
Voor degene die nog een RG35XX willen…
Misschien is het wijs om nog even te wachten.

RG405V will be available soon, stay tuned!
RG405Vw: Official Promo | ANBERNIC​

YouTube: RG405V: Official Promo | ANBERNIC​
Dat ding is 2x zo groot als een RG35XX en waarschijnlijk ook 2x zo duur. Niet echt vergelijkbare apparaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Je overdrijft en maakt een aanname.
Misschien ga je gelijk krijgen maar niet op dit moment.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ding dong, zei de deurbel net :+
En net als je het deze week niet meer verwacht…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZT7A4-ZEx9KE-DCGwZ-P_Vnf9Qo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XAOCQKybM0PnQzZQ3CLTkc43.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jgzfz1YOKwm1db45-otMMxMvupI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBQjrk0ExcHMFvLrnwf5LSde.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUOytf7tFGUsVekrh9uBQkkWvVk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8n7QXjsjnC3Rz4PxAQ011jXG.jpg?f=fotoalbum_tile

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
streamnl schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:12:
De RG405V is de verticale versie van de RG405M. De RG405M kost 200 euro bij de officiele Anbernic store op Aliexpress. De RG405V heeft een plastic shell dus die zal wel goedkoper worden dan de RG405M die een metalen shell heeft. Ik gok op 170 euro. Een RG35xx kost bij dezelfde store 78 euro. Dat is dus 2x zoveel. Zelfs als de RG405V 150 euro wordt dan komt het in de buurt van 2x zoveel.

Wat betreft de grootte. Ik kan geen afmetingen vinden maar zoek zelf maar wat filmpjes op van de RG35xx en de RG405V. Dan zie hoe groot de RG405V is. Dat ding is echt letterlijk dik en een stuk groter dan een RG35xx.

De RG405V krijgt Android en een touchscreen. Die gaat qua prijs, specs en afmetingen in een heel andere categorie vallen. Er schijnt wel een RG35xx Plus te komen volgens de laatste geruchten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Onderstaande is al ooit gespeeld.

Alle final fantasy delen
Alle Zelda’s
Pokemon
Secret of Mana

Nu rest mijn vraag, welke goeie (j)rpg ben ik vergeten in mijn jeugd?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

streamnl schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:15:
Ding dong, zei de deurbel net :+
En net als je het deze week niet meer verwacht…
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
*O* En op tijd voor je vakantie! Heel veel plezier met dit top apparaat, GarlicOS maakt de Anbernic RG35xxx nog zoveel beter dan hij al is.

Gisteren was ik bezig met Pokémon Light Platinum en had hem tijdens het spelen uitgedaan, toen ik 4 uur later weer verder wou en mijn Anbernic RG35xx aanzette ging hij direct verder waar ik was bleven _/-\o_. Wat een fijne besturingsysteem met Retroarch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dcell
streamnl schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:50:
Onderstaande is al ooit gespeeld.

Alle final fantasy delen
Alle Zelda’s
Pokemon
Secret of Mana

Nu rest mijn vraag, welke goeie (j)rpg ben ik vergeten in mijn jeugd?
Chrono Trigger, Illusion of Gaia, Terranigma, Phantasy Star serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Chrono trigger, hoe kan ik die nou vergeten!
Rest ken ik niet, thanks!!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 55% gewijzigd door streamnl op 23-08-2023 10:23 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
De Lufia serie scheen ook wel goed te zijn al heb ik die zelf nooit gespeeld, staat nog op een lijstje om te spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 23-08-2023 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Inmiddels een uurtje of 6 :') met de RG35XX gespeeld. Lekker ik de tuin met een drankje.
Heer-lijk!

Apparaatje is absoluut goedgekeurd. :Y

Ook weer “wennen” dat je echt de tekst in de game moet lezen van de NPC, omdat je anders geen idee hebt waar je heen moet.
Geen wereldkaart, geen richting, niets.
Succes ermee _O-

Ik heb wel een beetje mijn twijfels of ik achteraf niet beter de RG353M had kunnen kopen.
Je handen zitten dan niet zo dicht bij elkaar als bij de RG35XX. (Ik heb niet dezelfde grootte handen als vroeger) Niet dat het vervelend is bij de RG35XX.
Ook is de RG35M wat krachtiger waardoor er meer mogelijk is en hij heeft WiFi.
En, niet onbelangrijk, een mooiere behuizing. :+

De RG405M lijkt me ook wel wat alleen de lay-out van de knoppen lijkt me minder prettig dan bij de RG353M

Het is jammer dat je op die site niet alles kan vergelijken zoals bij bijv. Coolblue.

Meer dan ik dacht...

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

streamnl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:33:
Inmiddels een uurtje of 6 :') met de RG35XX gespeeld. Lekker ik de tuin met een drankje.
Heer-lijk!

Apparaatje is absoluut goedgekeurd. :Y

Ook weer “wennen” dat je echt de tekst in de game moet lezen van de NPC, omdat je anders geen idee hebt waar je heen moet.
Geen wereldkaart, geen richting, niets.
Succes ermee _O-

Ik heb wel een beetje mijn twijfels of ik achteraf niet beter de RG353M had kunnen kopen.
Je handen zitten dan niet zo dicht bij elkaar als bij de RG35XX. (Ik heb niet dezelfde grootte handen als vroeger) Niet dat het vervelend is bij de RG35XX.
Ook is de RG35M wat krachtiger waardoor er meer mogelijk is en hij heeft WiFi.
En, niet onbelangrijk, een mooiere behuizing. :+

De RG405M lijkt me ook wel wat alleen de lay-out van de knoppen lijkt me minder prettig dan bij de RG353M

Het is jammer dat je op die site niet alles kan vergelijken zoals bij bijv. Coolblue.
Haha, het apparaat is nog maar net binnen en je bent alweer verder aan het kijken, herkenbaar. :D

Ik ben begonnen met een Miyoo Mini Plus en heb inmiddels een Steam Deck erbij, de Miyoo gebruik ik voor de wat meer laid back games zoals Mario Golf GBA en Picross. Ik was bv bezig met Dino Crisis en Gunstar Heroes op de Miyoo maar kreeg hierbij veel last van m'n handen, met de Steam Deck houd ik het letterlijk uren vol.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00
Zit ook wel naar deze devices gekeken maar ik wacht nog even tot er een goed PS2 compatible device is sub-200 euro; de PS2 was het begin van de periode dat ik niet meer alle 'classics' op console gespeeld heb dus daar heb ik nog wat titles liggen die ik best eens vanuit een luie stoel of op vacantie wil oppakken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 05:22
Wat mij ook opvalt is dat iedereen die ik de Miyoo Mini Plus laat zien is dat ze allemaal erg onder de indruk zijn van het scherm. De algehele bouw kwaliteit is erg goed, maar dat scherm vind iedereen fantastisch.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:50
@streamnl Ik heb lang gezocht naar een apparaat en de RG353M stond lang bovenaan mijn lijst. Meerdere keren geboden zelfs op MP. Uiteindelijk besloten om een PS Vita te halen en geen seconde spijt.

Ik denk wel iets minder OOTB ervaring dan met bijvoorbeeld GarlicOS, maar je hebt wel de PS Vita en PSP library erbij als optie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik zou graag een apparaat willen zien waar je tot de ~ps3 periode (ook Xbox enzo), de games kan spelen.
Gewoon legaal een game kopen, downloaden en dan offline spelen.
Zoals @Dr. Strangelove ook zegt, vooral voor vanuit de luie stoel en op vakantie. En op vakantie heb je niet altijd een goeie netwerkverbinding, vandaar offline.

Alles daarboven speel ik wel via de ps5

Zo’n steam-deck lijkt me wel interessant maar daar weet ik (nog) te weinig van af.
Ik meen dat je voor een hoop games, je pc aan moet hebben staan. En ik zou echt graag een standalone apparaat willen hebben.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En dan is een apparaat zoals een Steam deck wel ideaal waar je gigantisch veel titels kan kopen en spelen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tricto

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:55

MaNdM

1000-dingen-doekje

aspellinside schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:26:
Voor de liefhebber, korting op de nieuwe Odin 2 pre-order:

SUPER FAN PERKS
Dear Fans,

Please accept my most heartfelt appreciation for showing your interest in AYN Odin2, we offer the following hidden perks for our Super Fans:

Super Fan Odin2 Base: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=0474db20

Super Fan Odin2 Pro: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=ae79d1ba

Super Fan Odin2 Max: https://www.indiegogo.com...ecret_perk_token=95b6a37b

[Afbeelding]
Ik heb een Odin Lite en ik moet zeggen dat het goed bevalt. Alleen voor de GC en Wii zou er iets meer power mogen zijn. Daarom heb ik al een paar keer gekeken en met de muis boven de bestelknop gehangen.

Specs wise ziet het er goed uit en lijkt het me een ideaal ding. Flink wat krachtiger dan de Odin Lite, qua prijs niet goedkoop maar volgens mij op zich prima. Wel vraag ik me af of je niet te dicht op de windows handhelds zit qua prijs (zoals Retro Game Corps ook al aangaf).

To be determined...

• streamnl
  • Niet online
:( :( :(

Morgen een mod installeren waar ik een waarschuwing krijg als de batterij leeg is.

Ben benieuwd wanneer de laatste save was.
Morgen bekijken

Meer dan ik dacht...

• Miki
Als vervanger voor mijn Miyoo mini toch maar een Retroid pocket 3+ besteld. Tijdens de vakantie er achter gekomen dat iets langere game sessies op zo’n Miyoo mini niet heel relaxed waren.

ik heb de clear purple besteld met een grip, ik kijk er naar uit om te ervaren hoe het is om hierop te gaan gamen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 24-08-2023 20:13 ]

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Miki schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:11:
Als vervanger voor mijn Miyoo mini toch maar een Retroid pocket 3+ besteld. Tijdens de vakantie er achter gekomen dat iets langere game sessies op zo’n Miyoo mini niet heel relaxed waren.

ik heb de clear purple besteld met een grip, ik kijk er naar uit om te ervaren hoe het is om hierop te gaan gamen :)
Dan zit je meteen een klasse hoger, kan je ook PS2 games draaien. Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Ben best tevreden met de Miyoo, maar misschien als ik echt word gegrepen dat ik ook een stapje omhoog doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Shaffy schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:18:
[...]

Dan zit je meteen een klasse hoger, kan je ook PS2 games draaien. Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Ben best tevreden met de Miyoo, maar misschien als ik echt word gegrepen dat ik ook een stapje omhoog doe.
Sure, geen probleem :)

Mijn bestelling:

Retroid Pocket 3+ Handheld Retro Gaming System × 1 Clear Purple $154.00
Retroid Pocket 3/3+ Carrying Case for Device and Grip × 1 $10.00
Retroid Official Grip for RP3/3+ × 1 Black $15.00

Subtotal
$179.00
Shipping
$18.00
Taxes
$0.00
Total
$197.00 USD

Er zullen nog wel import heffingen bijkomen van +/- €30. Dus heel goedkoop is het natuurlijk niet en geheel buiten verhouding tot mijn Miyoo Mini die mij ooit €53 heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghoulli
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-07 13:18
Na de topic gelezen te hebben toch ook maar een RG353V besteld. Dual boot lijkt me erg leuk om mee te werken.

Misschien off-topic maar iemand al PokeMMO geprobeerd met Android op een RG353V of een vergelijkbaar apparaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:37
Hey leuk topic! Heb toevallig twee weken geleden ook een Retroid Pocket 3+ besteld, via Amazon was toen even een coupon geldig, totaal 232,95 betaald en volgende dag binnen :)
Nog niet heel veel kunnen proberen helaas, meteen aan Oracle of Seasons begonnen en dat gaat natuurlijk prima. Het zwaarste wat ik tot nu toe gecheckt heb is Castlevania Symphony of the Night (Playstation, 100% goed) en Mario Kart: Double Dash (Gamecube, één race gedaan en was goed te doen, maar wel wat slowdowns af en toe. Beetje tweaken nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Na jaren toch ook maar eens op zoek naar iets om de oude Gameboy tijden te laten herleven. Jammer dat de Miyoo’s of Anbernic’s niet zo makkelijk in NL te koop zijn. Over 1.5 week met vakantie en had er graag 1 meegenomen.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

LAD93 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:49:
Na jaren toch ook maar eens op zoek naar iets om de oude Gameboy tijden te laten herleven. Jammer dat de Miyoo’s of Anbernic’s niet zo makkelijk in NL te koop zijn. Over 1.5 week met vakantie en had er graag 1 meegenomen.
Als je bij Temu koopt, heb je 'm in minder dan anderhalve week binnen. Ik had mijn Miyoo zondag besteld en de vriendelijke meneer van DHL belde zaterdag al aan.

En ja, het zal je oude Gameboy tijden zeker laten herleven, maar dan met veel beter scherm *O*

Doe even topic terug lezen, dan zie je hoe-en-wat

[ Voor 4% gewijzigd door Shaffy op 25-08-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Shaffy schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Als je bij Temu koopt, heb je 'm in minder dan anderhalve week binnen. Ik had mijn Miyoo zondag besteld en de vriendelijke meneer van DHL belde zaterdag al aan.

En ja, het zal je oude Gameboy tijden zeker laten herleven, maar dan met veel beter scherm *O*

Doe even topic terug lezen, dan zie je hoe-en-wat
Ik zie inderdaad dat hij flink goedkoop was, maar nu zie ik hem helaas niet op Temu staan.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

LAD93 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:38:
[...]

Ik zie inderdaad dat hij flink goedkoop was, maar nu zie ik hem helaas niet op Temu staan.
Ja, zie de verkoper van wie ik 'm had gekocht er ook niet meer opstaan. Wel veel Anbernic handhelds. Als je vanuit de app bestelt en die korting gebruikt, kan je er nog steeds eentje goedkoop krijgen en op tijd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Shaffy schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:46:
[...]

Ja, zie de verkoper van wie ik 'm had gekocht er ook niet meer opstaan. Wel veel Anbernic handhelds. Als je vanuit de app bestelt en die korting gebruikt, kan je er nog steeds eentje goedkoop krijgen en op tijd geleverd.
Ik twijfelde dus tussen de Miyoo of RG35XX maar zie dat die er ook niet meer op staat haha - van de week nog maar eens kijken.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@Shaffy morgen haal ik (via MP) een RG35XX op :*)

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

LAD93 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:39:
@Shaffy morgen haal ik (via MP) een RG35XX op :*)
Nice, mooi op tijd. Geniet er van :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tiEu0a78NpvY2EIxH_bU0wttHdQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vh4VOe1VrNtdeGmc1RGGdceX.jpg?f=fotoalbum_large

Gisterenmiddag binnen gekomen. Eerste roms erop gezet. Eerste indruk heel positief!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Ik heb mij gisteren prima vermaakt met de eerste uurtjes Pokemon Fire Red op de RG35XX. Vandaag komt er een SanDisk kaartje binnen, vanavond de boel maar overzetten naar GarlicOS. Iemand een idee of ik mijn bestaande saves mee kan nemen naar een ander OS?

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

LAD93 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:31:
Ik heb mij gisteren prima vermaakt met de eerste uurtjes Pokemon Fire Red op de RG35XX. Vandaag komt er een SanDisk kaartje binnen, vanavond de boel maar overzetten naar GarlicOS. Iemand een idee of ik mijn bestaande saves mee kan nemen naar een ander OS?
Succes want dat is zo gepiept :)
Het is een hele fijne OS, die snel werkt en ook verdergaat waar jij je spel afsluit.
Ik vermaak mij echt heel erg met Pokémon Light Platinum, ben net bij de tweede gym.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2023 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
LAD93 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:31:
Nice, toevallig ook de game die ik aan t spelen ben. Speel je ook met Romhack? Ik kan Fire Red Essence aanbebevelen.

The changes can be divided into 3 groups; changes that allow for the completion of the Kanto Dex, changes that allow non-Kanto Pokémon to be caught, and quality of life changes and modernizations.

Changes that allow for the completion of the Kanto Dex:

1. Fire Red/Leaf Green exclusives present in all areas
2. Pokémon that normally evolve by trading now evolve at level 37
3. NPCs on Six Island will give you the fossil and fighting Pokémon you did not pick
4. Pinsir is now available as a prize at the game corner
5. The starters you did not pick can be found in Rocket Warehouse
6. An NPC on Seven Island will reward you for completing the Kanto Dex
7. An NPC on Seven Island will give you the Mystic and Aurora Tickets
8. Entei, Suicune, and Raikou no longer roam and can now be found at Navel Rock
9. Cut content from Altering Cave has been added
10. UP-GRADE, Metal Coat, Dragon Scale, and King’s Rock are no longer held items
11. TMs are reusable
12. HMs are now forgettable
13. The running shoes are available from the beginning of the game and you can run indoors
14. Stats that are affected by natures are color-coded on the summary screen
15. Flame body and Magma armor now cut the steps needed to hatch an egg in half
16. Move tutors are reusable (Except for the one in Cape Brink)
17. The Move Reminder no longer requires mushrooms
18. Adjusted game corner coin rate
19. Moon stones are now sold in Celedon Department Store, Sun Stones are now sold in Seven Island Mart
20. The Silk Scarf and Dragon Fang can be bought from the game corner
21. Minor dialogue alterations to be consistent with changes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Tricto schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:49:
[...]

Nice, toevallig ook de game die ik aan t spelen ben. Speel je ook met Romhack? Ik kan Fire Red Essence aanbebevelen.

The changes can be divided into 3 groups; changes that allow for the completion of the Kanto Dex, changes that allow non-Kanto Pokémon to be caught, and quality of life changes and modernizations.

Changes that allow for the completion of the Kanto Dex:

1. Fire Red/Leaf Green exclusives present in all areas
2. Pokémon that normally evolve by trading now evolve at level 37
3. NPCs on Six Island will give you the fossil and fighting Pokémon you did not pick
4. Pinsir is now available as a prize at the game corner
5. The starters you did not pick can be found in Rocket Warehouse
6. An NPC on Seven Island will reward you for completing the Kanto Dex
7. An NPC on Seven Island will give you the Mystic and Aurora Tickets
8. Entei, Suicune, and Raikou no longer roam and can now be found at Navel Rock
9. Cut content from Altering Cave has been added
10. UP-GRADE, Metal Coat, Dragon Scale, and King’s Rock are no longer held items
11. TMs are reusable
12. HMs are now forgettable
13. The running shoes are available from the beginning of the game and you can run indoors
14. Stats that are affected by natures are color-coded on the summary screen
15. Flame body and Magma armor now cut the steps needed to hatch an egg in half
16. Move tutors are reusable (Except for the one in Cape Brink)
17. The Move Reminder no longer requires mushrooms
18. Adjusted game corner coin rate
19. Moon stones are now sold in Celedon Department Store, Sun Stones are now sold in Seven Island Mart
20. The Silk Scarf and Dragon Fang can be bought from the game corner
21. Minor dialogue alterations to be consistent with changes
Interessant! Ga ik eens naar kijken.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 14:54
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw in de retro handheld scene. Heb altijd desktops gehad voor mijn retro bibliotheek, nvidiashield, maar verkocht voor de XBOX Series X, maar dat werkt helaas niet meer.
Ik ben nu op zoek naar een (horizontale) handheld en mijn zoektocht bracht me tot de keuze uit:
- Retroid Pocket 3+ Metal (vanwege behuizing, Hall effect sensors en triggers)
- Anbernic RG405M

Deze hebben dus zo goed als dezelfde specs zoals ik dat begrijp, maar waar zouden jullie voor kiezen?
Of zie ik wat over het hoofd.

Voornamelijk te gebruiken t/m GC, Wii, PS2

BP on the move!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
Bas Post schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:34:
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw in de retro handheld scene. Heb altijd desktops gehad voor mijn retro bibliotheek, nvidiashield, maar verkocht voor de XBOX Series X, maar dat werkt helaas niet meer.
Ik ben nu op zoek naar een (horizontale) handheld en mijn zoektocht bracht me tot de keuze uit:
- Anbernic RG405M

Deze hebben dus zo goed als dezelfde specs zoals ik dat begrijp, maar waar zouden jullie voor kiezen?

Beide leuke devices. Zit zelf ook naar beide te kijken. De 405M spreekt mij meer aan i.v.m. 4:3.
Maar misschien heb ik het fout. Maar ik zou er niet vanuit gaan dat de GC, Wii en PS2 100% speelbaar is.

Er zitten vast een hoop leuke titels tussen die goed draaien. Maar zeker niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@Tricto nog even over die Fire Red Essence. Ik ben nu met de ‘normale’ bezig, kan ik dan m’n savegame overzetten naar die hacked versie of moet ik opnieuw beginnen? Anders ga ik nu m’n tijd zitten verdoen…

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:44

flanger

That Guy

Tricto schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 16:01:
[...]

Beide leuke devices. Zit zelf ook naar beide te kijken. De 405M spreekt mij meer aan i.v.m. 4:3.
Maar misschien heb ik het fout. Maar ik zou er niet vanuit gaan dat de GC, Wii en PS2 100% speelbaar is.

Er zitten vast een hoop leuke titels tussen die goed draaien. Maar zeker niet allemaal.
Met de huidige generatie chipsets gaan we wellicht geen handheldconsole krijgen die alles qua GC, Wii, PS2 comfortabel kan draaien aan een budgetprijs (< € 150). Zolang je niet voor een Steamdeck of een gelijkaardig alternatief wil betalen, dan zou ik de kat uit de boom kijken en wachten tot er nieuwe generaties bij Anbernic, Miyoo, … gelanceerd worden. Persoonlijk denk ik dat we er niet ver af zitten en er wellicht binnen de 1-2 jaar een chipset op de markt komt die deze wel volledig ondersteunt.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
LAD93 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:59:
@Tricto nog even over die Fire Red Essence. Ik ben nu met de ‘normale’ bezig, kan ik dan m’n savegame overzetten naar die hacked versie of moet ik opnieuw beginnen? Anders ga ik nu m’n tijd zitten verdoen…
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen. Ik ben opnieuw begonnen toen ik begon met de romhack.

Omdat TM’s opnieuw te gebruiken zijn bijvoorbeeld en je al gelijk hardloopschoenen hebt weet ik niet precies hoe een save daar mee omgaat.

Het romhacken zelf is wel echt zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zeromus (true form) ✔️
Ingame 32uur

Op naar de volgende 😅

Favoriete knoppen
Menu + r2 (Tempo X3) 👍🏼
Menu + ⬅️ of ➡️ (juiste save file)
Menu + L2 load
Menu + R1 save

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Laatst online: 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

SemperFidelis schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:17:
Voor de rg35xx:
https://m.geekbuying.com/...GTty8RoCbeQQAvD_BwE&ref=w

Stuk goedkoper, met coupon 23SUMMER1 had ik hem voor 42 euro.
Bij toeval kwam ik dit topic ongeveer twee weken geleden tegen en heb toen een gokje gewaagd en heb de RG35XX besteld bij Geekbuying.
Ondertussen lees ik hier mee en heb ik in afwachting van de bestelling vast een SD kaartje met garlic OS geprepareerd met behulp van verschillende posts die ik gelezen heb in dit topic :)

Nu ruim twee weken verder, is het nog altijd vrij stil van de geekbuying kant. Los van de bestelbevestiging, heb ik nog niks gehoord over de verzending. Terwijl in de bestel bevestiging wordt aangegeven dat het normaal gesproken 3 tot 7 werkdagen duurt voor hij verzonden wordt. Daarom even een check bij jullie of dit gebruikelijk is of niet voor geekbuying?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Mystic Spirit schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:04:
[...]

Bij toeval kwam ik dit topic ongeveer twee weken geleden tegen en heb toen een gokje gewaagd en heb de RG35XX besteld bij Geekbuying.
Ondertussen lees ik hier mee en heb ik in afwachting van de bestelling vast een SD kaartje met garlic OS geprepareerd met behulp van verschillende posts die ik gelezen heb in dit topic :)

Nu ruim twee weken verder, is het nog altijd vrij stil van de geekbuying kant. Los van de bestelbevestiging, heb ik nog niks gehoord over de verzending. Terwijl in de bestel bevestiging wordt aangegeven dat het normaal gesproken 3 tot 7 werkdagen duurt voor hij verzonden wordt. Daarom even een check bij jullie of dit gebruikelijk is of niet voor geekbuying?
Voor zover ik begrijp doen ze soort presale en versturen dan alles in 1x.
Ik heb de mijne inmiddels binnen, het duurde 8 dagen voordat ze overgingen tot verzenden maar dat verzenden zelf was ook binnen een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kan voor de Pokemon liefhebbers deze versie van harte aanbevelen: https://www.romhacking.net/hacks/1156/
Pokemon: Ultra Violet Version
Is ook gebaseerd op Fire Red.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

SemperFidelis schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:48:
[...]

Voor zover ik begrijp doen ze soort presale en versturen dan alles in 1x.
Ik heb de mijne inmiddels binnen, het duurde 8 dagen voordat ze overgingen tot verzenden maar dat verzenden zelf was ook binnen een week.
Dat zou goed kunnen en zou ook verklaren waarom ik even wachten moest. De teller is volgens mij eergisteren ofzo afgelopen, dus mogelijk moet ik dan nu nog een paar dagen geduld hebben voor ze verzenden.

Ik zal nog even geduld moeten hebben voor ik weer terug kan naar het oude gameboy handheld gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Homeland schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:04:
Kan voor de Pokemon liefhebbers deze versie van harte aanbevelen: https://www.romhacking.net/hacks/1156/
Pokemon: Ultra Violet Version
Is ook gebaseerd op Fire Red.
Die staat toevallig ook op mijn RG351V haha.
Maar wilde eerst nog eens de originele FireRed spelen met wat quality of life verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnie N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-07 17:41
Mystic Spirit schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:10:
[...]

Dat zou goed kunnen en zou ook verklaren waarom ik even wachten moest. De teller is volgens mij eergisteren ofzo afgelopen, dus mogelijk moet ik dan nu nog een paar dagen geduld hebben voor ze verzenden.

Ik zal nog even geduld moeten hebben voor ik weer terug kan naar het oude gameboy handheld gevoel :)
Hij is op dit moment bij Geekbuying weer in de presale, net geen 46 euro.
Begint nu toch wel te kriebelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
streamnl schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:12:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6nVWiKOsCi90wRTmsbumUSw9dI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/6RSqI19igFWagwxMx3dDYwst.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7p0WJ8SlXWwDgOIIaBBh-4azo0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/z23x0YfFe7teAjfe5OrLylox.png?f=fotoalbum_tile

De eerste impressie video over de RG405V is uit en het is een flinke bevalling :+ zo dik als een originele DMG Game Boy

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

dcell schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:11:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

De eerste impressie video over de RG405V is uit en het is een flinke bevalling :+ zo dik als een originele DMG Game Boy
Haha, wat waren die handhelds van vroeger toch ontzettend lomp. Had een tijdje terug nog een GameGear in mijn handen, flink apparaat en het ging ontzettend hard door de zes (!) batterijen die erin zaten. En dan dat kleine crappy schermpje, 160 × 144. Maar hey, het was wel in kleur :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
Miki schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:11:

Amper een week later is mijn bestelling binnen gekomen zonder verdere naheffingen oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O20wC-FkobqCr-TVwDzHCFnreQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxMFH3dFhgJmwtr5cPAmUFRc.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwlYNZ0Ik2YJXACtD_xv9H8Sjeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JmDbGdkxfuPlGOeRdZU9O9eK.jpg?f=fotoalbum_large

De bijgevoegde Miyoo Mini die je ziet is een V2 versie.

Eerst maar even opladen en dan aan de gang met de guides van Retro Game Corps. Tot binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ronnie N schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:57:
[...]

Hij is op dit moment bij Geekbuying weer in de presale, net geen 46 euro.
Begint nu toch wel te kriebelen.
Hier vandaag een mail ontvangen van geekbuying dat de levering met een week vertraagd is, maar dat ze hun best doen, om e.e.a. zo snel mogelijk te verzenden.

Ik zou dus een beetje voorzichtig zijn met geekbuying want het lijkt erop dat ze moeite hebben om aan de vraag te voldoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
Als we toch Pokémon ROMs aan het aanbevelen zijn: ik heb net mijn Miyoo Mini + ontvangen en ben begonnen met Pokémon Unbound. Eerste 5 uur zitten erop en ben zeer onder de indruk. Wordt vaak genoemd als één van de betere ROM hacks volgens mij.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:11
Mystic Spirit schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:11:
[...]

Hier vandaag een mail ontvangen van geekbuying dat de levering met een week vertraagd is, maar dat ze hun best doen, om e.e.a. zo snel mogelijk te verzenden.

Ik zou dus een beetje voorzichtig zijn met geekbuying want het lijkt erop dat ze moeite hebben om aan de vraag te voldoen.
Ik kreeg deze mail net:
Thank you for your shopping from Geekbuying

We are really sorry the item you ordered is delay to be in stock until mid September.

Kindly let us know if you are willing to wait? We can apply a coupon for you as a gift.

If you are not interested in waiting, how about changing to the product you like? Please give us the item code or the link. Thank you.

We are sorry for the inconvenience caused, looking forward to your early reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

MoiZie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:20:
[...]

Ik kreeg deze mail net:

[...]
Dat is een iets andere dan die ik kreeg:
Thank you for your shopping from Geekbuying

We are writing to inform that your order is delayed to be shipped in next week.

We will do our best to ship it earlier.

And you will get a tracking number once it is shipping out .

We are sorry for the inconvenience caused.

Best regards

Customer Service Representative

Geekbuying
Ik heb op 13 augustus een wit transparante RG35XX besteld. Misschien zit er verschil in datum van bestelling of de kleur bij de moeite om het geleverd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:11
Mystic Spirit schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:39:
[...]

Dat is een iets andere dan die ik kreeg:

[...]

Ik heb op 13 augustus een wit transparante RG35XX besteld. Misschien zit er verschil in datum van bestelling of de kleur bij de moeite om het geleverd te krijgen?
Ik heb mijn bestelling 10 augustus gedaan, de grijze variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Misschien helpt het om van kleur te wisselen?
Ik zal even laten weten wat er gebeurd met mijn bestelling.
Lijkt voorlopig dus verstandig om de grijze variant niet te bestellen, maar voor een andere kleur te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ben er echt heel blij mee. Je pakt hem gewoon snel.
De meeste games die ik speel, zijn (j)rpg's. Die start je bij een console niet vlug op.
Je kan niet altijd saven als je maar ~20min hebt.

En bij zo'n handheld wel. Echt ideaal.

Al zit ik wel te twijfelen om een potje bij de bank aan te maken om een steamdeck (of een alternatief) te kopen tijdens blackfriday.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
Mijn Retroid Pocket 3 plus eindelijk helemaal ingesteld naar wens. Het is een beste klus om alles ingesteld te krijgen meer dan ik gewend was bij de Miyoo Mini. Het heeft een groot tweak gehalte zeker omdat ik naast Retroarch ook gebruik heb gemaakt van losstaande emulators en de instellingen daardoor overal net even anders zijn.

Het mag in ieder geval de pret niet drukken en het resultaat is er ook wel naar: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOzZJJ8j__XZjGEXykF4z0icxlA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Arkt2kR2aeriobgnz5i4PXYj.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. Een tip voor de handhelds die beschikking hebben over een WiFi verbinding: https://retroachievements.org/

Leuk om achievements van je oude games bij elkaar te sprokkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik wist niet dat Dragon Quest 3 zo uitgebreid was _/-\o_

Tenminste, dat gevoel heb ik na 15 min al.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

MoiZie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:03:
[...]

Ik heb mijn bestelling 10 augustus gedaan, de grijze variant.
Vanmorgen de bevestiging van de verzending ontvangen :)
De RG35XX zou dus onderweg moeten zijn. Ben benieuwd hoe lang het transport gaat duren.

De SD-kaartjes liggen in ieder geval klaar :Y

De wit transparante versie lijkt dus leverbaar via geekbuying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Bas Post schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:34:
Hallo allemaal!
- Anbernic RG405M

Als aanvulling op mijn zoektocht, voldoet de AYN Odin Lite (op Hall sensors na) ook.
De Anbernic valt af, wegens 4:3 scherm.

Mijn persoonlijke eisen zijn op dit moment:
- 16:9 scherm (ivm met streaming, zoals Game Pass, maar ook modernere games en consoles)
- Hall Sensors
- Candybar / Horizontale layout
- Budget max €300

Ik twijfel enorm op dit moment, wacht ik op een mogelijke Retroid Pocket 4? Ga ik voor de Odin Lite, of wacht ik op Odin 2 base.
Ik denk dat ik sowieso wacht tot black friday

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

Bas Post schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:39:
[...]

Als aanvulling op mijn zoektocht, voldoet de AYN Odin Lite (op Hall sensors na) ook.

- 16:9 scherm (ivm met streaming, zoals Game Pass, maar ook modernere games en consoles)
- Hall Sensors
- Budget max €300

Ik twijfel enorm op dit moment, wacht ik op een mogelijke Retroid Pocket 4? Ga ik voor de Odin Lite, of wacht ik op Odin 2 base.
Emuleren via Xbox werkt toch nog gewoon wanneer je een developer account aanschaft?

Voor je budget van €300 kun je (bijna) ook een refurbished Steam Deck aanschaffen, zou ik zeker ook overwegen. Werkt voor emulatie érg goed naar mijn mening, en dan heb je ook nog eens een groot deel van de Steam bibliotheek tot je beschikking.

Edit: De Steam Deck is alleen wel 16:10 en heeft (standaard) geen Hall sticks.

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 06-09-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
SD5k schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:24:
[...]

Emuleren via Xbox werkt toch nog gewoon wanneer je een developer account aanschaft?

Voor je budget van €300 kun je (bijna) ook een refurbished Steam Deck aanschaffen, zou ik zeker ook overwegen. Werkt voor emulatie érg goed naar mijn mening, en dan heb je ook nog eens een groot deel van de Steam bibliotheek tot je beschikking.

Edit: De Steam Deck is alleen wel 16:10 en heeft (standaard) geen Hall sticks.
Thnx. Xbox Dev mode werkt inderdaad en maak ik ook gebruik van. Ik wil nu graag iets portables.

BP on the move!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

De pielfactor neemt wel toe als je overstapt van Linux naar Android. Ik heb werkelijk dagen zitten spelen met het instellen van de Retroid Pocket 3+ maar het is nu naar wens met redelijke consistentie in knoppen, gedrag, batterijduur acceptabel, achievements en degelijke interface en ruimte voor Android games zoals Shredders Revenge wat fantastisch werkt op dit device.

Het is veel werk; meer dan een ArkOS of JelOS op de Linuxdevices.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met de Powkiddy Q90 of vergelijkbare handhelds?

Zoek eigenlijk zo'n horizontale, kleine handheld voor GB/GBC/GBA games, nieuwers hoeft niet, zolang hij maar redelijk klein en handzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001

MaNdM

1000-dingen-doekje

[...]

- Hall Sensors
- Budget max €300

Ik kan inmiddels uit ervaring vertellen dat de Odin lite erg veel kan emuleren. GameCube en Wii gaan prima. Al is de Odin 2 met de snapdragon 8 gen 2 ook wel interessant natuurlijk.

To be determined...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
Homeland schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:34:
Heeft iemand hier ervaring met de Powkiddy Q90 of vergelijkbare handhelds?

Zoek eigenlijk zo'n horizontale, kleine handheld voor GB/GBC/GBA games, nieuwers hoeft niet, zolang hij maar redelijk klein en handzaam is.
Ja, ik heb er 1 liggen hier. Het was mijn eerste open source handheld en eigenlijk gekocht uit nieuwsgierigheid wat ik er allemaal mee kan. Vlak daarna een Miyoo Mini gekocht.

Ik zou niet aan de Q90 beginnen. Het is echt crappy plastic dat kraakt, voelt aan als speelgoed van de kermis en het scherm is slecht. Je kan beter iets meer uitgeven en een Miyoo Mini Plus of een Anbernic RG35xx kopen. Die zijn weliswaar niet horizontaal maar die voelen echt veel degelijker aan en met OnionOS/GarlicOS is het ook veel gebruiksvriendelijker dan een Q90.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bas Post
[...]

- Hall Sensors
- Budget max €300

Ik kon toch niet meer wachten :) kogel is door de kerk.
Ik heb mijn gamelist bekeken en 99% zou prima werken op de Pocket 3+
Dus zojuist de Retroid Pocket 3+ Metal incl opberghoesje gekocht bij goretroid:

- Retroid Pocket 3+ Metal: $179
- Carrying Case: $10
- 4PX shipping: $15
Total: $204
In Euro: €190,63

Bij Cameranu een Samsung EVO plus 512GB SD kaartje gekocht, incl. verzending: €31,90

Ik denk dat ik me prima ga vermaken deze herfst en winter

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Voor mij zijn ROM hacks nieuw.
Ik las hier laatst enkele voorbeelden voor Pokemon.

Op https://retrododo.com/best-gba-rom-hacks/ staan enkele games die ik wil proberen. Sowieso alle (j)rpg die erop staan. De originele variant ken ik al O-)

Wat zijn volgens jullie aanraders?
(Mag uiteraard ook andere games zijn dan rpg :+ )

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:35
Ik heb sinds een tijdje ook een Anbernic RG35XX in bezit, wat een tof apparaat.
Meteen GarlicOS erop gejast.

Ben ik nou de enige hier die helemaal leip gaat op ChuChu Rocket? (GBA) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
ArniD schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:25:
Ik heb sinds een tijdje ook een Anbernic RG35XX in bezit, wat een tof apparaat.
Meteen GarlicOS erop gejast.

Ben ik nou de enige hier die helemaal leip gaat op ChuChu Rocket? (GBA) :P
Gefeliciteerd! En welkom bij de familie ;)
Ik ken het spel niet, morgen eens op YouTube bekijken wat het is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
streamnl schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:30:
[...]

Gefeliciteerd! En welkom bij de familie ;)
Ik ken het spel niet, morgen eens op YouTube bekijken wat het is.
Dank!
Ik ben al een tijdje met deze emulators bezig maar nooit bij nagedacht dat er op tweakers ook mensen zijn die hier in geinsteresseerd zijn haha.

ChuChu Rocket is een puzzelspel, erg verslavend en heeft honderden puzzels.
Is standaard het eerste wat ik op een nieuw device zet :9

-Edit, typcorrectries

[ Voor 3% gewijzigd door ArniD op 09-09-2023 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat ik op YouTube zag, is dit niet mijn soort spellen die ik graag speel. Sorry :+
Maar fijn voor jou dat je het kan spelen.

Vraagje, ik begrijp niet helemaal hoe ik een modje (zoals de low battery warning) kan installeren.

Nu al 3X meegemaakt dat ie op zwart sprint, omdat de batterij leeg is. Ik wil vlak van tevoren voor de zekerheid saven zodat ik niet te veel progressie kwijt raak.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
streamnl schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:24:
Wat ik op YouTube zag, is dit niet mijn soort spellen die ik graag speel. Sorry :+
Maar fijn voor jou dat je het kan spelen.

Vraagje, ik begrijp niet helemaal hoe ik een modje (zoals de low battery warning) kan installeren.

Nu al 3X meegemaakt dat ie op zwart sprint, omdat de batterij leeg is. Ik wil vlak van tevoren voor de zekerheid saven zodat ik niet te veel progressie kwijt raak.
Ieder zij spel toch? :)

Wist niet dat er mods waren voor GarlicOS, de instructies lijken me vrij duidelijk (Download Now! knop rechts).
Ik ga de low batteryh warning ook even proberen straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Sorry. Mijn fout, ik doelde op de apps.

https://www.rg35xx.com/en/apps/apps-for-garlicos/

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl