Het grote open-source handheld topic

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Rincewind schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Hrmpf.. Bij mij werkte het net niet helaas.. Misschien maar eens op een andere telefoon met een ander account proberen.
Ik heb nog even in de Reddit thread gekeken en het is kennelijk een probleem als je de Temu app ooit al had geïnstalleerd op je telefoon. Misschien dat het wel lukt met een ander device inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Temu-app nooit geïnstalleerd en ook in de browser nooit een account gehad. Maar hier werken de codes ook niet na registratie en binnen een uur bestellen. 😔
Sorry, you are not qualified for this coupon.

[ Voor 17% gewijzigd door KlaasjeNL op 05-07-2023 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
@KlaasjeNL Jammer, kennelijk werkt het niet meer. Je zou nog op andere coupons kunnen jagen. Op Reddit werd ook aff3545 genoemd als code. Ik heb zelf nog WDN060704 staan voor 25 euro korting, maar ik weet niet of die aan mijn account is gelinkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tr98btjGxMI_oLYWYu2T0Pg4Knc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/AUam1b6BjOQxSJhl7b6GKn8Y.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
ErikT738 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:06:
@KlaasjeNL Jammer, kennelijk werkt het niet meer. Je zou nog op andere coupons kunnen jagen. Op Reddit werd ook aff3545 genoemd als code. Ik heb zelf nog WDN060704 staan voor 25 euro korting, maar ik weet niet of die aan mijn account is gelinkt.

[Afbeelding]
Ja, ach, ik heb de "oude" Miyoo Mini en die gebruik ik zelden. 😅 Voor die paar tientjes was dit een leuke aanbieding. Toch bedankt voor de tip👍🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ErikT738
Dat was rap... Nu Onion installeren en de volledige Tiny Best Set er op zetten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce0bua03d_whUJOIYUx8YiXNMF4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GSW2hp0zH4BMx9ZWeXvk2shV.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
ErikT738 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:31:
Dat was rap... Nu Onion installeren en de volledige Tiny Best Set er op zetten!

[Afbeelding]
Nu ben ik toch een beetje jaloers... Veel plezier ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OsisX
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06-2024

[Afbeelding]
Net geprobeerd en bij mij werkte het prima. App geïnstalleerd en code FAV71582 gebruikt om de RG351V aan 45€ te bestellen. Ik ben benieuwd of het legit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
OsisX schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:58:
[...]

Net geprobeerd en bij mij werkte het prima. App geïnstalleerd en code FAV71582 gebruikt om de RG351V aan 45€ te bestellen. Ik ben benieuwd of het legit is.
Fijn dat het bij nog iemand werkt!

Inmiddels heb ik Metroid Fusion en Super Mario Land 2 uitgespeeld, dus mijn Miyoo Mini Plus wordt goed gebruikt. Wel vraag ik me af hoe mensen in hemelsnaam op de nog kleinere Miyoo weten te spelen zonder kramp in hun handen te krijgen.

Nu maar hopen dat ik ook nog eens een mooie aanbieding tegenkom voor een handheld die ook Gamecube en PS2 weet te draaien. Vooralsnog vind ik die net wat te duur voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
ErikT738 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:02:
[...]

Fijn dat het bij nog iemand werkt!

Inmiddels heb ik Metroid Fusion en Super Mario Land 2 uitgespeeld, dus mijn Miyoo Mini Plus wordt goed gebruikt. Wel vraag ik me af hoe mensen in hemelsnaam op de nog kleinere Miyoo weten te spelen zonder kramp in hun handen te krijgen.

Nu maar hopen dat ik ook nog eens een mooie aanbieding tegenkom voor een handheld die ook Gamecube en PS2 weet te draaien. Vooralsnog vind ik die net wat te duur voor wat het is.
De Mini is inderdaad een recept voor kramp en als je de L en R buttons wil gebruiken is die daar niet handig voor. De Mini Plus is een stuk comfortabeler en ergonomischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:59:
[...]

Nu ben ik toch een beetje jaloers... Veel plezier ermee!
Gisteren werkte het ook nog steeds; had er eerder al eentje bij de officiele store op AE besteld (voor ~€75) maar wilde er nog een tweede bij. Uiteindelijk nog niet besteld 'want het kan nog scherper' O-) , was gister €45 bij Temu en schijnbaar een paar dagen eerder €38 voor enkel de grijze (weet ook niet of die code bij elke verkoper werkt dus daar zou het nog aan kunnen liggen). Edit: was bij mij ook de code in de post hieronder die werkte ...

Nog niet veel mee gespeeld tot nu toe (mis toch wel een aantal spellen in die Tiny best set) en weet niet of het kan maar had bij dit spel graag de xy knoppen als ab werkend gehad ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLU-n5GjjC8bE-1dhlaCvXRjYmo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m1xAcBjNahatkagsdFtGQzuX.jpg?f=user_large

Zit ook eerder aan een RG405M of RP3 te denken dan een tweede Mini+ ... (maar bij de RG35XX zitten de AB knoppen ook iets verder van de onderkant/hoek af)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 19-07-2023 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

[Afbeelding]
Thanks, aff3545 werkte bij mij, heb zojuist ook een grijze Miyoo Mini Plus besteld. :)

Echt zoiets wat ik totaal niet nodig heb, maar ben al vaak in de verleiding geweest om een dergelijke handheld te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
SD5k schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:20:
[...]

Thanks, aff3545 werkte bij mij, heb zojuist ook een grijze Miyoo Mini Plus besteld. :)

Echt zoiets wat ik totaal niet nodig heb, maar ben al vaak in de verleiding geweest om een dergelijke handheld te kopen.
Waar besteld? Hij lijkt te zijn uitverkocht bij temu

Edit: opeens weer beschikbaar en ook hier werkte de code. Ben erg benieuwd! Hopelijk net voor mijn vakantie binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryatzu op 19-07-2023 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:23
OsisX schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:58:
[...]

Nice, zelf vorig jaar gekocht voor een kleine 90 euro. Echt een leuk apparaatje.
Welke kleur is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
apis29 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 01:54:
[...]

Gisteren werkte het ook nog steeds; had er eerder al eentje bij de officiele store op AE besteld (voor ~€75) maar wilde er nog een tweede bij. Uiteindelijk nog niet besteld 'want het kan nog scherper' O-) , was gister €45 bij Temu en schijnbaar een paar dagen eerder €38 voor enkel de grijze (weet ook niet of die code bij elke verkoper werkt dus daar zou het nog aan kunnen liggen). Edit: was bij mij ook de code in de post hieronder die werkte ...

Nog niet veel mee gespeeld tot nu toe (mis toch wel een aantal spellen in die Tiny best set) en weet niet of het kan maar had bij dit spel graag de xy knoppen als ab werkend gehad ...

[Afbeelding]

Zit ook eerder aan een RG405M of RP3 te denken dan een tweede Mini+ ... (maar bij de RG35XX zitten de AB knoppen ook iets verder van de onderkant/hoek af)
Blijft hier onmogelijk om de coupon te gebruiken... 😔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qyf2LRkTHP-NIx6qFRVtR1jg8ms=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wht7BB9E9vcOlS8i79TbBj5p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcXTBWtxlZZZziaC6Re1RCodHHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GKUrTDK1vUdvTQME3Jgioqag.png?f=fotoalbum_large

Wat vinden we hiervan? Ik vond de RP 3(+) maar een eenheidsworst, waar de RP2(+) juist een heel eigen smoel had. Een apparaatje dat "retro" ademde. En nu krijgen we dus de RP2S in een retro jasje! Ik wist niet eens dat hij eraan zat te komen tot ik bovenstaand mailtje ontving.

De SOC (T610) is wat minder snel dan de gebruikte T618 in de RP3+, maar we krijgen dus wel hall sticks en (eindelijk) analoge triggers! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
ja hoor, prima ding. Ik heb hem zelf niet maar ik lees er positieve dingen over. Kan t/m Playstation 1 en met GarlicOS is er een goede ondersteuning vanuit de community.

Mocht je nog twijfelen, kijk dan ook eens naar de Youtube videos van Retro Game Corps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Laatst online: 08-09 15:41
Ik vind het tegenvallen dat ze dit soort dingen volledig benutten en interessant houden voor klanten. Ze konden de T610 ook 2 jaar terug introduceren.

Ik weet nog wel een a twee jaar terug.. kocht een V90 flip handheld voor 20 euro. Door de populariteit en strategie van o.a. Anbernic zijn de prijzen door het dak gegaan. Uiteraard ook een stukje vraag en aanbod door de toenemende populariteit. Een handheld boven de 60 euro was zeldzaam.

Mensen blijven dit toch kopen. Anbernic heeft dit vanaf het begin al gedaan. Vaak meerdere versies uitbrengen van 1 handheld. Je wilt de perfecte handheld en koopt de nieuwe V2 toch maar met een aantal verbeteringen. Maar.. de V2 is ook niet perfect. Dus er komt een V3 en die is weer iets beter geworden.

En na 3 handhelds koop je een nintendo switch voor het geld wat je hebt uitgegeven. Ik vind 100 euro ex. veel voor deze handheld. Het is qua performance weer net niet. Ik sla hem over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:32:
[Afbeelding]

Wat vinden we hiervan? Ik vond de RP 3(+) maar een eenheidsworst, waar de RP2(+) juist een heel eigen smoel had. Een apparaatje dat "retro" ademde. En nu krijgen we dus de RP2S in een retro jasje! Ik wist niet eens dat hij eraan zat te komen tot ik bovenstaand mailtje ontving.

De SOC (T610) is wat minder snel dan de gebruikte T618 in de RP3+, maar we krijgen dus wel hall sticks en (eindelijk) analoge triggers! oOo
Ik heb hem met twijfel besteld. Ik heb dezelfde twijfel als Tumtum, maar het formaat, de halsticks en de redelijke power en touchscreen hebben mij overgehaald. Ik had vorig jaar ook de 2+ maar die was het net niet qua controls en kracht. Tenslotte ben ik nog steeds geen fan van Android handhelds, maar daar zal ik mij bij moeten neerleggen. Dit wordt nooit Onion/ArkOS of JelOS qua user experience.

Edit: bij de geadverteerde bedragen komen nog extra kosten namelijk belasting en verzenden en dat brengt deze al bijna gelijk op niveau Switch Lite (een nette tweedehands).

[ Voor 7% gewijzigd door koekiemonster op 25-07-2023 20:39 ]

[webhero.nl]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Voor de vakantie had ik voor de kinderen (yeah right) een Retroid Pocket 3+ gehaald, goede deal gevonden op Marktplaats. Ik had ooit een Retroid Pocket 2, maar ik was toen niet gecharmeerd van Android als gamesysteem, maar met een relatief groot touchscreen en de juiste launcher (Daijisho) werkt het eigenlijk heel goed. Als de RP3+ nu opstart start hij direct in het gameoverzicht zoals de Anbernics en Powkiddy's ook doen en na alles juist linken naar de jusite emulators/cores in Retroarch en wat scrapen van titels draait het wel als een trein.

Indrukwekkend apparaatje, draait zonder problemen PSP, Gamecube, Dreamcast en een paar PS2-titels die ik er bij heb gegooid.

Grappig genoeg heel erg ruzie gehad met dat ding om PSX spellen te draaien, Duckstation (standalone) wordt overal aangeraden, maar daar had ik heel veel slowdowns zelfs met alle instellingen laag en 1x resolutie. Toch maar overgestapt op Swanstation in Retroarch en nu draait het zonder problemen met alle instellingen hoog op 3x resolutie.

Leuk ook de retroachivements, kids en vrouwlief zijn druk bezig met de Mario's op NES/SNES/Gamecube en ik leef me lekker uit met PSX/PSP/PS2 en Dreamcast.

Ik heb getwijfeld om onze gen 1 Switch te gebruiken voor retrogames, maar een dedicated machine voor retro die ook een stukje handzamer is bevalt toch wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OsisX
Tricto schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Nice, zelf vorig jaar gekocht voor een kleine 90 euro. Echt een leuk apparaatje.
Welke kleur is het geworden?
Ben voor de witte versie gegaan. Sommigen vinden hem saai, ik vind hem net clean.
Super apparaat wel, al zeker voor maar 45€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik al langer aan het kijken naar een Retro-Handheld en/of Streaming Handheld. Vooral de Ayn Odin en Retroid Pocket 3+ komen elke keer weer hoog in de review lijstjes terug.

Maar als ik dan ga kijken naar de versie Android die erop draait (10 voor de Odin en 11 voor de Retroid Pocket 3+) dan denk ik toch....ik ga toch geen super verouderde Android tablet kopen? Zeker als ik ook wat streaming erop wil doen dan wil ik toch wel een degelijke versie van Android erop hebben zitten (e.g. je moet toch je Microsoft/Playstation account eraan verbinden).

Ik vraag mij af hoe de mensen in dit topic hier naar kijken. Android 13 is misschien teveel gevraagd maar ik zou dan tenminste toch wel Android 12 verwachten. Anders introduceer je wel een behoorlijk beveiligingsgat in je lokale netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:50:
Nu ben ik al langer aan het kijken naar een Retro-Handheld en/of Streaming Handheld. Vooral de Ayn Odin en Retroid Pocket 3+ komen elke keer weer hoog in de review lijstjes terug.

Maar als ik dan ga kijken naar de versie Android die erop draait (10 voor de Odin en 11 voor de Retroid Pocket 3+) dan denk ik toch....ik ga toch geen super verouderde Android tablet kopen? Zeker als ik ook wat streaming erop wil doen dan wil ik toch wel een degelijke versie van Android erop hebben zitten (e.g. je moet toch je Microsoft/Playstation account eraan verbinden).

Ik vraag mij af hoe de mensen in dit topic hier naar kijken. Android 13 is misschien teveel gevraagd maar ik zou dan tenminste toch wel Android 12 verwachten. Anders introduceer je wel een behoorlijk beveiligingsgat in je lokale netwerk.
De Odin Lite heeft Android 11.

Heb ‘m trouwens te koop. DM mij maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Android 11 inmiddels echt wel aan de leeftijd. Android 13 is ook al op leeftijd en binnenkort komt 14. Om dan nog met een apparaat te zitten met 11 vind ik wel heel erg oud.

Maar er lijken ook weinig andere opties te zijn. Als er ooit nog eens een handheld uitkomt met een beetje een goed Android update beleid sta ik vooraan de rij. Tot die tijd is er de Steam Deck maar het scherm ervan is gewoon niet zo goed + de omvang is heel groot en onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Tux3.14 op 02-08-2023 19:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Net een ANBERNIC RG35XX / Gray 64Gb + bag besteld via de officiële website, ben benieuwd! Dacht er al een langere tijd overna, hebben mensen hier er al ervaring mee en tips?

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 05-08-2023 19:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
ErikT738 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:34:
[...]

Reddit: $35 Miyoo Mini Plus from Temu

Ik heb zelf de code FAV71582 gebruikt, maar er schijnen meerdere codes in de omloop te zijn. Je moet kennelijk aan de onderstaande voorwaarden voldoen om hier gebruik van te maken.
- Bestellen in de app.
- Een nieuw account gebruiken.
- Binnen een uur na het installeren van de app bestellen.

Ik heb inmiddels een DHL nummer ontvangen, dus tot zo ver lijkt het allemaal legitiem. Op Reddit claimt men ook dat ze inderdaad de MM+ hebben ontvangen. Zelf heb ik deze besteld
Gisteren ook besteld en de code werkt nog. Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Een 128GB MicroSD kaart bestelt voor geen €15 bij Bol.com, want ga er denk ik wel GarlicOS opzetten omdat ik er veel positieve verhalen over lees :).

Ben heel benieuwd naar mijn eerste ervaring wanneer ik hem binnen heb!

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2023 15:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Code werkt hier ook. Voor 45 euro kon ik 'm niet laten liggen. Voor de Mini bezitters, hoe werkt het out-of-the-box? kan je er met de stock OS al redelijk fijn mee gamen? Moet me nog verdiepen in alternatieve firmware en ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Shaffy schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:12:
Code werkt hier ook. Voor 45 euro kon ik 'm niet laten liggen. Voor de Mini bezitters, hoe werkt het out-of-the-box? kan je er met de stock OS al redelijk fijn mee gamen? Moet me nog verdiepen in alternatieve firmware en ROM's.
€45 is geen geld, ik heb het dubbele betaald voor de ANBERNIC RG35XX.

Zoals ik hierboven al benoemde, ik ga op mijn bestelde ANBERNIC RG35XX het OS Garlic OS installeren. Als alles meezit komt morgen mijn microsd kaart binnen en kan ik het voorwerk al doen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 01-09 14:44
Hier zojuist ook de Miyoo Mini+ besteld met de reddit kortingscode via Temu voor €45 en met Prime een 128gb sd voor €15.

Leuk hebbedingetje voor vakanties en thuis is de avonduurtjes.

Iemand een goede link naar een tutorial om Onion er op te zetten?

www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:18:
Hier zojuist ook de Miyoo Mini+ besteld met de reddit kortingscode via Temu voor €45 en met Prime een 128gb sd voor €15.

Heb je hier misschien wat aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
Thanks, dat is ook een mooi naslag werk!

Kwam deze op YT tegen en legt het ook wel aardig uit zover ik het kan beoordelen (leek in de scene).

[ Voor 9% gewijzigd door mikejong op 08-08-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:08:
[...]

Thanks, dat is ook een mooi naslag werk!

Kwam deze op YT tegen en legt het ook wel aardig uit zover ik het kan beoordelen (leek in de scene).
[YouTube: MIYOO MINI PLUS Ultimate Setup Guide - OnionOS, Roms, Box Art and Tweaks]
Netjes, handig zo'n filmpje!
Ben benieuwd hoe jou het apparaat gaat bevallen, ik heb de grote broer gekocht voor €40 meer. Maar daar zijn de specs dan ook naar,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:09:
[...]

Netjes, handig zo'n filmpje!
Ben benieuwd hoe jou het apparaat gaat bevallen, ik heb de grote broer gekocht voor €40 meer. Maar daar zijn de specs dan ook naar,
Ik ben er ook zeker benieuwd naar! Vooral leuke gimmick voor de vakanties en onderweg (veel op pad i.v.m. eigen YouTube kanaal).

Nu nog bedenken welke games ik allemaal wil gaan spelen. Mocht iemand tips hebben, be my guest! Zat zelf te denken aan Pokemon/Mario, maar welke versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:41:
[...]

Ik ben er ook zeker benieuwd naar! Vooral leuke gimmick voor de vakanties en onderweg (veel op pad i.v.m. eigen YouTube kanaal).

Nu nog bedenken welke games ik allemaal wil gaan spelen. Mocht iemand tips hebben, be my guest! Zat zelf te denken aan Pokemon/Mario, maar welke versie...
Ja van Pokémon heb ik alles al (GB, GBC, GBA), als ik een mag aanraden om te gaan spelen is het Pokemon Light Platinum want heb er zelf ontzettend veel plezier mee gehad.

Wat bedoel je verder met welke versie? Afkomst van land of wat anders.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikejong
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:49:
[...]

Ja van Pokémon heb ik alles al (GB, GBC, GBA), als ik een mag aanraden om te gaan spelen is het Pokemon Light Platinum want heb er zelf ontzettend veel plezier mee gehad.

Wat bedoel je verder met welke versie? Afkomst van land of wat anders.. :o
Meer als in welke versie qua spel; bij Pokemon rood/blauw of bij Mario 1, 2 of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:52:
[...]

Meer als in welke versie qua spel; bij Pokemon rood/blauw of bij Mario 1, 2 of 3
Waarom zet je niet alles erop? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikejong
G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:56:
[...]

Waarom zet je niet alles erop? :9
Dat komt er ook zeker, via Internet Archive. Maar Alsnog speel je niet alles tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mikejong schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:58:
[...]

Dat komt er ook zeker, via Internet Archive. Maar Alsnog speel je niet alles tegelijk
Haha nee dat is waar! Maar dan staat het er wel op, mocht ver van huis zijn en zin hebben in een ander spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb de micro SD kaart binnen en heb GarlicOS erop staan inclusief mijn roms + boxarts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K54-XyRQC1S7JPyM4xe0ULFIBW0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nTgu23yqYzqJa3UB6KOeKkWB.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhZ-ZsQuc1-SnaQ8QHcuySjTDnE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/jG9wLWVfHUrAsCYGAv04gvHE.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WV-oBmYVUG6doUq4ZefIus3iGjQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/NVA33GxR8ncYGTn0DgVTZJPC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38ZqKQ9zua9x-kzh9_n30Fy8Qhg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pfVs9iZg0ell7dyHfJY3gLqX.png?f=fotoalbum_tile

Nu wachten tot ik het apparaat zelf in huis heb om te testen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Laatst online: 08-09 15:41
mikejong schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:18:

Dat is een mooi prijsje. Zal vanavond ook eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:03

flanger

That Guy

Codes van Temu lijken niet te werken, jammer

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

flanger schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:08:
Wel ingevoerd als nieuwe klant en niet met een bestaand account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flanger

flanger

That Guy

G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:19:
[...]

Wel ingevoerd als nieuwe klant en niet met een bestaand account?
Yes, nooit Temu gebruikt of geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

flanger schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:52:
[...]

Hmm vreend.. dan zou die wel moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
flanger schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:08:
Ik had/heb hetzelfde probleem. Frustrerend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Hier ook hetzelfde probleem met Temu. Uiteindelijk heb ik een mini plus voor 60 euro via een AliExpress promotie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

flanger schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:52:
[...]

KlaasjeNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:50:
[...]

Ik had/heb hetzelfde probleem. Frustrerend...
Zoals ik het heb gedaan:
-Bestellen in browser (firefox), product selecteren en gegevens invullen totdat je bij betaling komt
-Browser openlaten, app installeren, bestelling verschijnt in app
-In app afronden met code FAV71582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

sarlo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:01:
Hier ook hetzelfde probleem met Temu. Uiteindelijk heb ik een mini plus voor 60 euro via een AliExpress promotie besteld.
Ben benieuwd naar je ervaringen met dat apparaat, ga je er zelf nog een ander OS opzetten of neem je genoegen met het stock OS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
G_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:32:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen met dat apparaat, ga je er zelf nog een ander OS opzetten of neem je genoegen met het stock OS? :)
Ik heb werkelijk waar nog geen idee wat ik ga doen. Eerst afwachten tot de levering, dan testen en dan verder beslissen. Maar afijn, ik ben van plan om max 16 bit games te gaan spelen. Zover ik lees, is dan de stock UI / OS prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notthedroids
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13-09 15:00
Shaffy schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:18:
Zoals ik het heb gedaan:
-Bestellen in browser (firefox), product selecteren en gegevens invullen totdat je bij betaling komt
Bedankt. Stappen gevolgd en gelukt voor mij. Mooi cadeau voor een toekomstige verjaardag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

sarlo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

Ik heb werkelijk waar nog geen idee wat ik ga doen. Eerst afwachten tot de levering, dan testen en dan verder beslissen. Maar afijn, ik ben van plan om max 16 bit games te gaan spelen. Zover ik lees, is dan de stock UI / OS prima.
De quick resume functie van OnionOS alleen al maakt het voor mij waard om daarvoor te gaan, echt een aanrader en werkt belachelijk goed/snel, zelfs met grotere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger

flanger

That Guy

notthedroids schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:32:
[...]

Bedankt. Stappen gevolgd en gelukt voor mij. Mooi cadeau voor een toekomstige verjaardag.
Van welke verkoper bestellen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notthedroids
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13-09 15:00
flanger schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Van welke verkoper bestellen jullie?
Ik heb de mijne bij PALMFUN besteld aangezien die er reeds 700 had verkocht. Er was een verkoper die een euro goedkoper was, maar er nog geen tien had verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:48

MaNdM

1000-dingen-doekje

Al enige tijd heb ik een PS Vita waar ik de nodige emulatie op heb draaien. Hartstikke mooi natuurlijk, maar ik heb deze week voor het eerst eens gesnuffeld aan het onderwerp "handheld voor retro gaming" dus uiteraard heb ik nu meteen besloten dat ik er ook een wil. Zo lopen die dingen soms.

Wat ik niet wist is hoe vreselijk veel opties er zijn en het is me ook al duidelijk dat het hoe dan ook een concessie zal worden. De perfecte handheld die out-of-the-box werkt, alles kan emuleren en perfecte knoppen en joysticks heeft bestaat simpelweg niet.

In alle mogelijkheden (ook na veel youtube gekeken te hebben (o.a. retro game corps natuurlijk) kom ik op een paar kandidaten:
  • Anbernic RG405M
    Schermverhouding 4:3 kan best handig zijn, mooi formaat, maar resolutie is niet super en kan deze GC goed aan?
  • Anbernic RG505
    Mooi scherm natuurlijk, best krachtig systeem ook maar kan deze GC goed aan?
  • Ayn Odin Lite
    Lijkt ideaal te zijn, maar is wel een stukje duurder
  • Retroid pocket 3+
    Goede alleskunner, alleen naar ik begrijp is de bouwkwaliteit niet super (knoppen/joysticks)
Wat ik zou willen kunnen emuleren start bij SNES/GBC en gaat tot PSP/GC/PS2/Dreamcast. Dit zou ik dan het liefste willen doen zonder al te veel gepriegel en volgens mij kom ik dan uit op de Ayn Odin Lite. In principe kunnen ze bijvoorbeeld allemaal GC aan, maar de Odin Lite heeft net wat meer power om dit zonder gepriegel te doen.

Wat denken jullie, heb ik een beetje de juiste conclusie getrokken voor mezelf?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@MaNdM Ik vind het heel lastig om te zeggen, ik denk ergens wel dat je de juiste keus maakt als ik naar je complete verhaal kijk. Maar ik mis de Anbernic RG35XX, is dit met een reden? Want die lijkt mij ook heel erg tussen je rijtje te passen..

Wanneer ik deze binnen heb en een tijdje heb getest zou ik best wel een kleine review willen geven over mijn ervaring.

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2023 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

G_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:50:
@MaNdM Ik vind het heel lastig om te zeggen, ik denk ergens wel dat je de juiste keus maakt als ik naar je complete verhaal kijk. Maar ik mis de Anbernic RG35XX, is dit met een reden? Want die lijkt mij ook heel erg tussen je rijtje te passen..

Wanneer ik deze binnen heb en een tijdje heb getest zou ik best wel een kleine review willen geven over mijn ervaring.
De games die ik wil spelen zullen voor een groot deel ook joysticks nodig hebben dus dan valt deze af. Daarnaast heb ik een voorkeur voor een scherm van minimaal 4".

Als ik voor een kleiner scherm zou gaan dan zou de RG353V eerder mijn voorkeur hebben denk ik.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger

flanger

That Guy

MaNdM schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:43:
Al enige tijd heb ik een PS Vita waar ik de nodige emulatie op heb draaien. Hartstikke mooi natuurlijk, maar ik heb deze week voor het eerst eens gesnuffeld aan het onderwerp "handheld voor retro gaming" dus uiteraard heb ik nu meteen besloten dat ik er ook een wil. Zo lopen die dingen soms.

Wat ik niet wist is hoe vreselijk veel opties er zijn en het is me ook al duidelijk dat het hoe dan ook een concessie zal worden. De perfecte handheld die out-of-the-box werkt, alles kan emuleren en perfecte knoppen en joysticks heeft bestaat simpelweg niet.

In alle mogelijkheden (ook na veel youtube gekeken te hebben (o.a. retro game corps natuurlijk) kom ik op een paar kandidaten:
  • Anbernic RG405M
    Schermverhouding 4:3 kan best handig zijn, mooi formaat, maar resolutie is niet super en kan deze GC goed aan?
  • Anbernic RG505
    Mooi scherm natuurlijk, best krachtig systeem ook maar kan deze GC goed aan?
  • Ayn Odin Lite
    Lijkt ideaal te zijn, maar is wel een stukje duurder
  • Retroid pocket 3+
    Goede alleskunner, alleen naar ik begrijp is de bouwkwaliteit niet super (knoppen/joysticks)
Wat ik zou willen kunnen emuleren start bij SNES/GBC en gaat tot PSP/GC/PS2/Dreamcast. Dit zou ik dan het liefste willen doen zonder al te veel gepriegel en volgens mij kom ik dan uit op de Ayn Odin Lite. In principe kunnen ze bijvoorbeeld allemaal GC aan, maar de Odin Lite heeft net wat meer power om dit zonder gepriegel te doen.

Wat denken jullie, heb ik een beetje de juiste conclusie getrokken voor mezelf?
Er bestaat ook een Retroid Pocket 3+ versie met metal shell & Hall joysticks, mogelijks ook een optie voor je lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Shaffy schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:18:
[...]

[...]

Zoals ik het heb gedaan:
Klinkt als een mooie workaround, maar hij blijft weigeren. App verwijderd, cookies verwijderd, alles verwijderd. Firefox geïnstalleerd, toegevoegd aan winkelmandje, alles ingevuld, app geïnstalleerd, couponcode ingevuld en weer dezelfde foutmelding die aangeeft dat ik niet in aanmerking kom voor de coupon.

Toch bedankt voor de moeite. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

KlaasjeNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:00:
[...]

Klinkt als een mooie workaround, maar hij blijft weigeren. App verwijderd, cookies verwijderd, alles verwijderd. Firefox geïnstalleerd, toegevoegd aan winkelmandje, alles ingevuld, app geïnstalleerd, couponcode ingevuld en weer dezelfde foutmelding die aangeeft dat ik niet in aanmerking kom voor de coupon.

Jammer :/ ik heb er geen rationele verklaring voor. Misschien toch maar met de pc/foon van een ander proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:00:
[...]

Ik heb helaas exact hetzelfde resultaat. De code invullen op de pc geeft wel de melding"alleen geldig in de app", deze werkt echter daarin niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flanger

flanger

That Guy

Het is me niet gelukt om de code te gebruiken helaas, maar na support te contacteren heb ik wel een bruikbare tip gekregen om andere coupons te krijgen (€ 20, € 25, € 30 bij minimum spend). Gewoon zoeken op “apponly101” in de product search bar en vandaaruit kun je ze toevoegen aan je account.

Mijn tip is om bij verkoper PALMFUN de Miyoo Mini Plus te bestellen en ook het hoesje ervan dat iets minder dan € 5 kost. Dan kom je op een bedrag dat net boven € 80 uitkomt en kun je een coupon van € 25 gebruiken -> uiteindelijke prijs is ongeveer € 56 . Is goedkoper dan enkel de Miyoo Mini Plus te bestellen (want dan kun je enkel een coupon van € 20 gebruiken).

Hopelijk heeft iemand hier iets aan. :)

• grolle
Misschien proberen een 2e nieuw account aan maken. En dan ook een ander email, verzendadres (bijvoorbeeld je ouders) en andere virtuele CC te gebruiken. Dus niets wat te herleiden naar het nieuwe account wat ergens fout geflagt is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Voor de rg35xx:
https://m.geekbuying.com/...GTty8RoCbeQQAvD_BwE&ref=w

Stuk goedkoper, met coupon 23SUMMER1 had ik hem voor 42 euro.

• G_Dragon

G_Dragon

SemperFidelis schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:17:
Voor de rg35xx:

Ah ... die van mij is al onderweg want anders had ik hem geannuleerd en hier besteld.
Scheelt gewoon €40 euro

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

De RG35XX heeft geen wifi. Goed om te weten; OTA updates en retroachievements zijn zodoende niet mogelijk zonder Dongle. De Miyoo Mini Plus is vergelijkbaar, maar heeft wel Wifi (en Bluetooth?).

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

SemperFidelis schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:17:
Voor de rg35xx:

Goeie tip. Ik ga een andere handheld overnemen van een mederweaker maar dit is toch ook leuk voor erbij en de kids. Nog niet besteld maar ik heb erg de neiging om het wel te doen.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Vandaag de miyoo mini plus binnen gekregen. Voor iedereen die hem ook besteld heeft, gooi de SD kaart en de usb reader direct weg. Het is echt mega troep! Bij het lezen van de roms en bios files al een error. Gelukkig ging het flashen naar onion os goed. Daarna 2x geprobeerd om weer te vullen met roms, begint goed, raakt corrupt. Ik durf het niet aan, erg vervelend om je game progressieve kwijt te raken. Of nog erger, tijdens het flashen een mini brick over te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

grolle schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:07:
gooi de SD kaart en de usb reader direct weg
Is het echt zo erg? Ik krijg mijn mini plus als het goed is morgen binnen en had het idee om meteen een backup van het 64gb kaartje te maken. Misschien per paar files tegelijk proberen in plaats van het hele kaartje ineens.

[ Voor 15% gewijzigd door Shaffy op 11-08-2023 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Bij Chinese handhelds altijd de card iig gelijk weggooien. Kwaliteit is echt ongehoord slecht haha. Voorkomt veel problemen in later stadium.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

koekiemonster schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:48:
Bij Chinese handhelds altijd de card iig gelijk weggooien. Kwaliteit is echt ongehoord slecht haha. Voorkomt veel problemen in later stadium.
Hm, we gaan het zien. Heb een merk sd card reader, kijken wat we nog van dat kaartje kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:23
Shaffy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:08:
[...]

Hm, we gaan het zien. Heb een merk sd card reader, kijken wat we nog van dat kaartje kunnen redden.
Ik gebruik het de kaartje dat er bij zit zonder problemen vooralsnog. Wel andere cardreader gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Shaffy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:12:
[...]

Is het echt zo erg? Ik krijg mijn mini plus als het goed is morgen binnen en had het idee om meteen een backup van het 64gb kaartje te maken. Misschien per paar files tegelijk proberen in plaats van het hele kaartje ineens.
Ik heb het later nog een keer geprobeerd met een andere card reader. Het is mij niet gelukt om de folder met bios files weg te schrijven op de kaart. Bij nader inzien dus ronduit "gevaarlijk" om dat kaartje te gebruiken om de software te flashen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mijn Anbernic RG35XX is nu op het vliegtuig, gaat best snel tot het bij de douane komt in Nederland want daar blijven pakketjes zovaak lang liggen |:(
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIVg-ogtgBq3LVbn12urWrxWaCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cxGZRlxZoTzVaWTK6JCzqmMW.jpg?f=fotoalbum_large

Ben heel benieuwd naar dit apparaat! :o
Gelukkig heb ik het SD kaartje al klaar liggen met GarlicOs dus het is erin doen en spelen :p

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:40:
Mijn Anbernic RG35XX is nu op het vliegtuig, gaat best snel tot het bij de douane komt in Nederland want daar blijven pakketjes zovaak lang liggen |:(
.[Afbeelding]

Ben heel benieuwd naar dit apparaat! :o
Gelukkig heb ik het SD kaartje al klaar liggen met GarlicOs dus het is erin doen en spelen :p
Heb je 1 of 2 SD kaarten gebruikt? En waarom?

Ikzelf neig naar 2

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

streamnl schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:11:
[...]

Heb je 1 of 2 SD kaarten gebruikt? En waarom?

Ikzelf neig naar 2
Ik heb gekozen voor 1 Samsung Pro plus SD Kaart van 128GB (was €15 bij Bol.com), omdat ik het fijner vind om alles op een te hebben. Maar dit is meer persoonlijke voorkeur denk ik,

Ik kan je deze handleiding aanraden, heb hem namelijk ook gevolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:14:
[...]

Ik heb gekozen voor 1 Samsung Pro plus SD Kaart van 128GB (was €15 bij Bol.com), omdat ik het fijner vind om alles op een te hebben. Maar dit is meer persoonlijke voorkeur denk ik,

Ik kan je deze handleiding aanraden, heb hem namelijk ook gevolgt.
Die had ik gezien (ik meen via een eerdere post van jou).
Hier hebben ze het over 2 opties, 1 of 2 kaarten. Vandaar mijn vraag.

Zelf ga ik (denk ik) voor 2.

Dan kan ik 1 kaartje puur voor de games gebruiken en die laten zitten als ik de software wil updaten. Minder kans dat er iets met mijn savegames gebeurd

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

streamnl schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:19:
[...]

Die had ik gezien (ik meen via een eerdere post van jou).
Hier hebben ze het over 2 opties, 1 of 2 kaarten. Vandaar mijn vraag.

Zelf ga ik (denk ik) voor 2.

Dan kan ik 1 kaartje puur voor de games gebruiken en die laten zitten als ik de software wil updaten. Minder kans dat er iets met mijn savegames gebeurd
Die keus is natuurlijk helemaal aan jou, ik heb sowieso een backup op mijn laptop van mij Roms en Bios mapje. Maar volgens mij met updaten is het gewoon 3 bestanden vervangen, maar vaak wijzig ik de naam van die oude bestanden naar _back. Zodat ik ten allertijden terug kan naar de werkende GarlicOS, zo doe ik het bij onze Nintendo 3DS ook al jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Hier had ik helemaal niet bij stil gestaan, maar heb net de mini binnen zonder extra kosten. Staat wel 'Customs clearance completed' in de tracking.

Al met al mooi apparaat, goede deal voor nog geen €45 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Shaffy op 12-08-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Shaffy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 12:42:
[...]

Hier had ik helemaal niet bij stil gestaan, maar heb net de mini binnen zonder dat ik inklaring en BTW heb hoeven betalen. Mazzel gehad of is dat gebruikelijk bij Temu?

Al met al mooi apparaat, goede deal voor nog geen €45 8)
Ja zover ik weet is het tot een bepaald bedrag geen probleem, alles wat ik bij Temu heb besteld is ook goed gegaan en bij de Officiele website van Anbernic betaal je al extra voor de import kosten. Want was bijna €20 meer kwijt voor verzenden.

Het apparaat kost $55.99 en door verzenden heb ik uiteindelijk $85.88 neergelegd, terwijl je hem nu via een andere verkoper voor rond de €45 kan krijgen :o

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2023 12:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Tijdje (heel de middag) gespeeld met de Mini Plus. Voor degenen die erover nadenken:

+Scherm is echt prachtig
+D-pad en buttons zijn fijn
+Stock software is best goed

-Ook al is het de Plus, hij is nog steeds mini. Het is goed te doen, maar als je meer comfort wil zou ik voor een horizontale handheld gaan
-Er zitten veel games bij, maar niet alle 'standaard' games

Super Mario World schitterde door afwezigheid. ROM in het juiste mapje gezet en het werkte meteen. Toch wel grappig, een game van een halve Mb waar ik zoveel uren van heb genoten. Goede games hoeven niet groot te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNdM

MaNdM

1000-dingen-doekje

Komende dagen ga ik als het goed is mijn eerste dedicated retro handhelds ontvangen. Als eerste een Odin Lite en iets later de RG405M. De Odin is de krachtigste en is vooral voor de zwaardere games waar de RG405M meer gericht is op games tot N64. Misschien dat daar ook nog GC op gespeeld gaat worden maar dat is niet het primaire doel.

Omdat ik nog moet uitvinden waar mijn voorkeuren liggen heb ik deze twee nu naast elkaar. Ik ben erg benieuwd hoe deze eerste stap gaat bevallen.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Shaffy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:24:
Tijdje (heel de middag) gespeeld met de Mini Plus. Voor degenen die erover nadenken:

+Scherm is echt prachtig
+D-pad en buttons zijn fijn
+Stock software is best goed

-Ook al is het de Plus, hij is nog steeds mini. Het is goed te doen, maar als je meer comfort wil zou ik voor een horizontale handheld gaan
-Er zitten veel games bij, maar niet alle 'standaard' games

Super Mario World schitterde door afwezigheid. ROM in het juiste mapje gezet en het werkte meteen. Toch wel grappig, een game van een halve Mb waar ik zoveel uren van heb genoten. Goede games hoeven niet groot te zijn :)
Wat is je ervaring met de batterij duur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Shaffy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:24:
Ik kan deze game blijven spelen. Al tig keer uitgespeeld maar nooit 100%. Laatst weer opnieuw begonnen. Zit nu op de 79 exits. Wat blijft het toch een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Homeland schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:41:
[...]

Wat is je ervaring met de batterij duur?
Kan ik nog weinig over zeggen, heb 'm tot nu toe vooral aan de lader gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Tricto schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:24:
[...]

Ik kan deze game blijven spelen. Al tig keer uitgespeeld maar nooit 100%. Laatst weer opnieuw begonnen. Zit nu op de 79 exits. Wat blijft het toch een geweldige game.
Ik denk dat jij deze video wel kan waarderen:

YouTube: The Story of Super Mario World | Gaming Historian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Inderdaad een leuke video (al eens bekeken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Just to be sure...

Is de SD kaart van de onderstaande link is een goeie?
Ik merk dat er best veel veranderd is sinds mijn laatste aankoop...

https://www.cameranu.nl/n...b-s-geheugenkaart-adapter

Zo ja, dan ga ik vandaag even 2 nieuwe kaarten kopen.

Ps... De prijzen van sd kaarten zijn echt bizar gedaald sinds mijn laatste aankoop (enkele jaren geleden).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
streamnl schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:03:
Just to be sure...

Is de SD kaart van de onderstaande link is een goeie?
Ik merk dat er best veel veranderd is sinds mijn laatste aankoop...

https://www.cameranu.nl/n...b-s-geheugenkaart-adapter

Zo ja, dan ga ik vandaag even 2 nieuwe kaarten kopen.

Ps... De prijzen van sd kaarten zijn echt bizar gedaald sinds mijn laatste aankoop (enkele jaren geleden).
Yes, Retro Game Corps heeft t ook altijd over Sandisk of Samsung Evo kaartjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mijn Anbernic rg35xx is vrijgegeven en ingeklaard door de douane, dus hoop dat hij deze week binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Besteld, morgen ophalen en dan kan ik ook met het “voorwerk “ beginnen.

Lang geleden dat ik zo erg ergens naar uitkijk :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RhrRSg3y9jeJ06MyRyLsLijroI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hl7kmKWPbjy7vLqfVC2OhFDt.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: de console bedoel ik. Niet de sd kaarten :+

[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 15-08-2023 17:01 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

streamnl schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:46:
Lang geleden dat ik zo erg ergens naar uitkijk :+
Altijd genieten van de voorpret *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
grolle schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:07:
Vandaag de miyoo mini plus binnen gekregen. Voor iedereen die hem ook besteld heeft, gooi de SD kaart en de usb reader direct weg. Het is echt mega troep! Bij het lezen van de roms en bios files al een error. Gelukkig ging het flashen naar onion os goed. Daarna 2x geprobeerd om weer te vullen met roms, begint goed, raakt corrupt. Ik durf het niet aan, erg vervelend om je game progressieve kwijt te raken. Of nog erger, tijdens het flashen een mini brick over te houden
Zelfde met de Anbernic aan de hand. Paar playstation roms op gekopieerd en ineens kon ik niets meer wijzigen op de sd kaart. uiteindelijk maar een extra 128gb kaartje aangekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
G_Dragon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:05:
Mijn Anbernic rg35xx is vrijgegeven en ingeklaard door de douane, dus hoop dat hij deze week binnenkomt.
Oh Geekbuying? Die van mij nu ook.
Eens kijken of die de RG353V kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

SemperFidelis schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:59:
[...]

Oh Geekbuying? Die van mij nu ook.
Eens kijken of die de RG353V kan vervangen.
Nee ik heb hem via de officiële website besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hij komt morgen binnen, net een update van PostNL gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:41:
Hij komt morgen binnen, net een update van PostNL gekregen.
En wat wordt het eerste spel ?

Tetris?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

streamnl schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:36:
[...]

En wat wordt het eerste spel ?

Tetris?
Haha geen idee nog! Er staat genoeg op de SD kaart :p

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2023 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:44:
[...]

Haha geen idee nog! Er staat genoeg op de SD kaart :p
Ik zou die SD kaart en alles wat er op staat (behalve bios) er af mieteren. Is allemaal incompleet en meuk. Nieuw SD kaartje met goeie collectie is echt een upgrade.

[ Voor 9% gewijzigd door SemperFidelis op 17-08-2023 09:52 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste