Die kerel neemt wel echt de tijd voor zijn reviews. Anyway, mooie review. Wel grappig dat hij 1 van de weinige (enigste wellicht?) is die de positie van de start/select knop aankaart

. Verder gewoon positief over het apparaat.
Ook in deze video - samen met andere video reviews, lijken de reviews totaal anders dan die van Taki Udon. Komt er op neer dat het gewoon een tof apparaat is, zeker voor het geld. Meer value voor dat geld krijg je waarschijnlijk niet onder de 130 euro/dollar.
Ook in de reacties onder sommige video's geven mensen aan of Taki zichzelf niet in de voeten heeft geschoten met zijn 'rant' video. Want de final producten lijken het goed te doen. Ja, je moet de software updaten als ie uit de doos komt, omdat ie anders out-of-the-box buggy werkt. Maar dat is voor mij totaal geen deal breaker imo bij dit soort devices, internet/netwerk heb je hiervoor toch nodig om alles uit de kast te halen. Ondanks dat je zelf de knopjes kunt vervangen, zijn de huidige knoppen af-fabriek al minimaal PS Vita kwaliteit als ik de reviews mag geloven. Dus dat lijkt ook niet zo'n issue te zijn.
Ik vind de kleur 'orange' (waar nog al wat meningen over verschillen of het geel of oranje is), wel echt een toffe kleur.
De 4,7" scherm lijkt trouwens identiek aan de iPhone 6(S)/7/8 schermen. In diverse reacties/video's gaf men ook aan dat de kans groot is dat het een oude rest partij is wat oorspronkelijk voor de productie van de iPhone bedoelt is. Want de scherm kwaliteit is briljant goed in de RP3. Als dat zo is zowel +1 voor Apple en Retroid. Minder e-waste en gewoon nuttig inzetten waar dat kan