Swipe card - Gratis Spotify en tot 8% cashback op je uitgave

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:25

nitrodesign

There is more joy on a ...

glatuin schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Die 2% verdampt nu natuurlijk hard wanneer je vanuit een credit card fiat stort en straks nog meer wanneer je alleen met crypto kan betalen. Aan/verkoop kosten crypto 3,9% topup via CC. Er blijft niks meer over van de 2%.
Vandaag nog even hierna gekeken en dit klopt inderdaad. Mijn Swipe kaart reis is hierbij ook gestopt. De kaart ligt nu in de kast te stoffen.

Thx voor het melden :).

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:07
Wat dat betreft zou je de Sky / Saffron kaart inderdaad niet moeten gebruiken, enkel voor Spotify & Netflix.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 22:14
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:22:
Wat dat betreft zou je de Sky / Saffron kaart inderdaad niet moeten gebruiken, enkel voor Spotify & Netflix.
En vergeet Amazon prime niet. Uitknijpen die gasten bij Swipe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:24:
[...]

Zeker! Dus in elk geval deze abonnementsdiensten blijven gebruiken, en voor de rest niks.

Maar dit was voor mijn idee toch al het geval. Het is de moeite niet waard telkens je Saffron/Sky op te waarderen. Met de huidige voorwaarden komt daar nog bij dat het financiele voordeel vervalt.

Dus, lekker Netflix, Prime en Spotify via de kaart, voor de rest niet. Is toch €30 gratis elke maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Dus, lekker Netflix, Prime en Spotify via de kaart, voor de rest niet. Is toch €30 gratis elke maand
Bij mij veel minder dan €30, deed Netflix al via Turkije en Spotify via Philipijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Voor mij is het een ander verhaal. Ik betaal zoveel mogelijk met de Slate kaart. Ik krijg elke week zo'n €100 aan rente. Hier doe ik boodschappen mee, en heb zodoende niet veel te maken met kosten om op te waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:28:
Voor mij is het een ander verhaal. Ik betaal zoveel mogelijk met de Slate kaart. Ik krijg elke week zo'n €100 aan rente. Hier die ik boodschappen mee, en heb zodoende niet veel te maken met kosten om op te waarderen
Zulke forse bedragen staken mij te groot risico, als je dat op verkeerde moment doet dan halveert het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:30:
[...]

Zulke forse bedragen staken mij te groot risico, als je dat op verkeerde moment doet dan halveert het.
Het is nu helemaal onbetaalbaar. Ik zit redelijk goed met m'n entry. Ik ben bijna op de heft van de lockup periode.

Ik ben er nog niet uit of ik na 6- maanden ermee stop. Als ik de getallen over de afgelopen periode doortrek dan zou ik na 2.1 jaar de investering terugverdiend hebben waarmee de investering een bonus is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
glatuin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:24:
[...]

Aan hun aandeelhouders - de houders van de SXP tokens - zullen ze dan nog wel kunnen vertellen dat er tenminste nog een groot aantal actieve gebruikers zijn.
Tegenwoordig valt er dan altijd nog wel een positief verhaal van te maken :p
glatuin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:28:
[...]

Bij mij veel minder dan €30, deed Netflix al via Turkije en Spotify via Philipijnen....
Is dit nog steeds mogelijk zonder onderbrekingen? In iedergeval zou je je abbo kunnen uitbreiden naar de meest uitgebreide pakketten.
Want met normale Nederlandse accounts krijg je bij Netflix dan alleen tot het standaard pakket volledig vergoed en bij Spotify tot het standaard Spotify premium solo abonnement.
Is ook erg afhankelijk van wisselkoersen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:58
Ik heb nu een Swipe Card en ik probeer Spotify ermee te activeren. Alleen nu zegt hij dat mijn creditcard en land niet overheen komen. Welk land moet ik selecteren? Ik heb mijn account al op Verenigd Koninkrijk
gezet, maar zelfs dan pakt hij hem niet.

[ Voor 21% gewijzigd door donald_dick op 22-01-2021 19:28 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik probeer een Curve card aan te vragen zodat ik 'm kan koppelen aan mijn Apple account. Heb de Curve app geïnstalleerd op mijn telefoon en het hele proces doorlopen. Na het selecteren van de kaart krijg ik de melding: Sorry, we can't offer you Curve at the moment.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
donald_dick schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:45:
Ik heb nu een Swipe Card en ik probeer Spotify ermee te activeren. Alleen nu zegt hij dat mijn creditcard en land niet overheen komen. Welk land moet ik selecteren? Ik heb mijn account al op Verenigd Koninkrijk
gezet, maar zelfs dan pakt hij hem niet.
Bij mij ging het goed via PayPal. Ik heb een Filipijns Spotify account die ik betaal met een Filipijns PayPal account waarin ik gewoon met de Swipe card betaal (met een fake Filipijjns Adres). Wellicht komt het omdat Swipe een Filipijns bedrijf is dat dit goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Phasis schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:43:
Ik probeer een Curve card aan te vragen zodat ik 'm kan koppelen aan mijn Apple account. Heb de Curve app geïnstalleerd op mijn telefoon en het hele proces doorlopen. Na het selecteren van de kaart krijg ik de melding: Sorry, we can't offer you Curve at the moment.

Iemand ervaring?
Als iets bij mij altijd goed werkt dan is het Curve. 1 keer een issue gehad met een terug betaling maar support had dit binnen 24 uur verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
glatuin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Als iets bij mij altijd goed werkt dan is het Curve. 1 keer een issue gehad met een terug betaling maar support had dit binnen 24 uur verholpen.
Ok dat is goed om te horen ik dacht al daar gaan we weer. Ik heb de support een mail gestuurd dan wacht ik het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox Hound
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-03 20:16
nitrodesign schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:45:
[...]

Vandaag nog even hierna gekeken en dit klopt inderdaad. Mijn Swipe kaart reis is hierbij ook gestopt. De kaart ligt nu in de kast te stoffen.

Thx voor het melden :).
Voor mij is de reis helaas ook gestopt. Ik heb nog een klein bedrag aan euro’s op de kaart staan die ik het liefst terug zou storten op mijn bankrekening. Maar voor zover ik kan vinden kan dat niet. Misschien koop ik er uiteindelijk een beetje bitcoin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Waarom stoppen jullie ermee? Ik begrijp het irritante van geen stablecoins meer te hebben, maar je kan toch ook nog betalen met andere crypto? Of zijn hier ook die fees van 4 procent op toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
crazyheinz schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:46:
Waarom stoppen jullie ermee? Ik begrijp het irritante van geen stablecoins meer te hebben, maar je kan toch ook nog betalen met andere crypto? Of zijn hier ook die fees van 4 procent op toepassing?
Die fees zijn ook van toepassing bij kopen van crypto met de credit card. Verder betaal je ook nog omwisselkosten (spread) bij het betalen mbv bijv. BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
glatuin schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:51:
[...]

Die fees zijn ook van toepassing bij kopen van crupto met de credit card. Verder betaal je ook nog omwisselkosten (spread) bij het betalen mbv bijv. BTC.
Crypto koop je gewoon bij binance en stuur je door naar swipe denk ik dan. Is er zo een grote spread op Swipe dan? Ben nog een kaart aan het overwegen voor de rebates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bij mij is inmiddels EUR als funding source verdwenen.

stable coins zijn er nog wel tot mijn grote geruststelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
crazyheinz schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:54:
[...]

Crypto koop je gewoon bij binance en stuur je door naar swipe denk ik dan. Is er zo een grote spread op Swipe dan? Ben nog een kaart aan het overwegen voor de rebates.
Inderdaad beter via Binance. Hoeveel spread is weet ik niet meer, heb allang niksmeer betaald met BTC. Ik weet het binnen 2 weken of zo. Ik heb nu geen EUR meer maar alleen BTC. Ik betaal alleen Prime/Netflix met Swipe en dus nu in BTC, dan weten we het straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:56:
Bij mij is inmiddels EUR als funding source verdwenen.

stable coins zijn er nog wel tot mijn grote geruststelling
Weke coin dan ik zie het niet in mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:00:
[...]

Weke coin dan ik zie het niet in mijn lijstje.
Huh? opmerkelijk inderdaad. Mijn funding source staat nog op PAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:02:
[...]

Huh? opmerkelijk inderdaad. Mijn funding source staat nog op PAX
Niet weghalen dan want erna is het voorbij vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:03:
[...]

Niet weghalen dan want erna is het voorbij vermoed ik.
Ik denk het ook... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:54
Ik heb nog steeds euro als funding source, ik maak er ook inderdaad maar zo lang mogelijk gebruik van.

Hebben jullie al een idee over welke coin straks te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:05
Ik mag blijkbaar nog even mijn euro's opmaken maar verder zie ik geen stable coins meer :'(
Zonde, door de 1% spread bij aankopen met de kaart en (indien je geen crypto overboekt vanaf een andere bron) 3,9% kosten op deposits, is de kaart voor reguliere aankopen in no-time redelijk waardeloos geworden. Ik doe alleen nog de rebates via Swipe...

[ Voor 8% gewijzigd door Timmy op 23-01-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ik wil alleen maar klant worden voor de rebates, bij Binance zit ik ondertussen al aan 3 procent cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:16:
Ik mag blijkbaar nog even mijn euro's opmaken maar verder zie ik geen stable coins meer :'(
Zonde, door de 1% spread bij aankopen met de kaart en (indien je geen crypto overboekt vanaf een andere bron) 3,9% kosten op deposits, is de kaart voor reguliere aankopen in no-time redelijk waardeloos geworden. Ik doe alleen nog de rebates via Swipe...
ja, echt bal hè. Maar zolang je EUR als funding source hebt staan, ik vraag me af wanneer dit zal verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox Hound
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:21:
[...]
ja, echt bal hè. Maar zolang je EUR als funding source hebt staan, ik vraag me af wanneer dit zal verdwijnen
Ik zie ook nog Euro’s als funding source staan. Van de setting blijf ik af en nu maar hopen dat ik het op kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:21:
Hoe zouden ze dat willen laten verdwijnen? Ze kunnen het niet zo maar omwisselen voor coin X dus ik vermoed dat ze gewoon wachten totdat je saldo terug naar nul is of je zelf de funding source wisselt.

Wat mij eerlijk gezegd nog steeds verbaast is dat er nog steeds geen officiele communicatie over alle veranderingen van de afgelopen weken is geweest... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op zondag 24 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Hoe zouden ze dat willen laten verdwijnen? Ze kunnen het niet zo maar omwisselen voor coin X dus ik vermoed dat ze gewoon wachten totdat je saldo terug naar nul is of je zelf de funding source wisselt.

Wat mij eerlijk gezegd nog steeds verbaast is dat er nog steeds geen officiele communicatie over alle veranderingen van de afgelopen weken is geweest... :F
Je geld blijft wel, maar ze zouden de funding optie kunnen resetten waarna je geen mogelijkheid meer hebt om ze te selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:42:
Je geld blijft wel, maar ze zouden de funding optie kunnen resetten waarna je geen mogelijkheid meer hebt om ze te selecteren
Breng ze nou niet op ideeën :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox Hound
Timmy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:16:
Ik mag blijkbaar nog even mijn euro's opmaken *knip*
Hier lijkt dat voor nu in ieder geval ook zo te zijn. Vandaag gelukkig nog een aankoop met Euro’s kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

De Crypto dot com (CDC) kaart wordt steeds minder aantrekkelijk, dus ik ging even zoeken of er al alternatieven waren. En zo vond ik dit topic. Nu is de TS heel positief, met zinnen als
Er is momenteel een kleine oorlog gaande binnen de kaart-aanbieders om klanten aan te trekken.
Maar deze laatste pagina stemt minder tevreden. Waarom gaan die sources of funds weg? Waarom gaat Euro weg? Is CDC op dat gebied dan toch wat stabieler?

Is er iemand die allebei heeft (Swipe en CDC)? Nu was ik misschien wat ontevreden over de inflatie van hun eigen token CRO (en dus het waardeverlies van de kaart die je hebt), maar je kan nog gewoon Euro's storten met een bankoverschrijving of een kaartbetaling.

Tijd voor een cryptocard vergelijkpagina.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timmy
Sando schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:30:
Maar deze laatste pagina stemt minder tevreden. Waarom gaan die sources of funds weg? Waarom gaat Euro weg? Is CDC op dat gebied dan toch wat stabieler?
Persoonlijk zou ik op dit moment niemand Swipe aanbevelen. Er verandert te veel, vaak met negatieve gevolgen, en er is geen enkele communicatie over.

Wat ik als negatief heb ervaren...
- De Swipe kaart wordt niet overal geaccepteerd. Reden onduidelijk. Dit is gelukkig relatief simpel op te lossen door Swipe aan Curve te koppelen.
- De helpdesk is waardeloos. Te weinig mensen en te weinig kennis. Schiet je een ticket in dan is het wachten, heel erg lang wachten. Ik heb nog tickets van oktober openstaan. Bij live chat moet je geluk hebben, soms tref je iemand met kennis maar ook dan kunnen ze weinig zelf doen. Wordt je ticket doorgestuurd naar de 2e lijn dan is het wederom wachten tot je een ons weegt.
- Deposits via credit card worden nu met 3,9% kosten belast. Het maakt dan niet uit wat het doel van de deposit is, als funding source van je kaart of als bron om crypto te kopen. Op de aankoop van crypto zit een 1% spread.
- Fiat als funding source is geschrapt. Dit was een proef van 3 maanden dus komt niet helemaal onverwacht. Het is wel jammer want je merkte dat het hebben van fiat voor grotere acceptatie zorgde. Daarnaast heeft deze verandering belastingtechnische impact in sommige landen, het wordt nu als crypto-transactie gezien en moet aan de belastingdienst worden opgegeven.
- Tijdens het schrappen van fiat als funding source hebben ze ook alle stable coins geschrapt.
- Nu je crypto als funding source voor je kaartbestedingen moet aanhouden betaal je een spread van 1% op alle kaartbetalingen.
- De eerste IWO was een ramp. Ik had de mazzel dat ik iets kon kopen maar voor het gros van de belangstellenden draaide het uit op een deceptie. Over het terugdraaien is vervolgens betrekkelijk weinig gecommuniceerd.

En eerlijk gezegd, dit zijn nog maar de belangrijkste dingen. Op Telegram en Twitter gaat een "filmpje" met gebroken en niet gerealiseerde beloften rond. De inhoud van het filmpje is 100% correct, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bedankt voor de uitgebreide toelichting @Timmy

Door deze redenen is de Swipe kaart niet betrouwbaar genoeg als dagelijkse betaalkaart

De Saffron en Sky kaarten zijn denk ik nog steeds wel aantrekkelijk om je Spotify/Netflix/Prime mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Timmy schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:24:
[...]

Persoonlijk zou ik op dit moment niemand Swipe aanbevelen. Er verandert te veel, vaak met negatieve gevolgen, en er is geen enkele communicatie over.

Wat ik als negatief heb ervaren...
- De Swipe kaart wordt niet overal geaccepteerd. Reden onduidelijk. Dit is gelukkig relatief simpel op te lossen door Swipe aan Curve te koppelen.
- De helpdesk is waardeloos. Te weinig mensen en te weinig kennis. Schiet je een ticket in dan is het wachten, heel erg lang wachten. Ik heb nog tickets van oktober openstaan. Bij live chat moet je geluk hebben, soms tref je iemand met kennis maar ook dan kunnen ze weinig zelf doen. Wordt je ticket doorgestuurd naar de 2e lijn dan is het wederom wachten tot je een ons weegt.
- Deposits via credit card worden nu met 3,9% kosten belast. Het maakt dan niet uit wat het doel van de deposit is, als funding source van je kaart of als bron om crypto te kopen. Op de aankoop van crypto zit een 1% spread.
- Fiat als funding source is geschrapt. Dit was een proef van 3 maanden dus komt niet helemaal onverwacht. Het is wel jammer want je merkte dat het hebben van fiat voor grotere acceptatie zorgde. Daarnaast heeft deze verandering belastingtechnische impact in sommige landen, het wordt nu als crypto-transactie gezien en moet aan de belastingdienst worden opgegeven.
- Tijdens het schrappen van fiat als funding source hebben ze ook alle stable coins geschrapt.
- Nu je crypto als funding source voor je kaartbestedingen moet aanhouden betaal je een spread van 1% op alle kaartbetalingen.
- De eerste IWO was een ramp. Ik had de mazzel dat ik iets kon kopen maar voor het gros van de belangstellenden draaide het uit op een deceptie. Over het terugdraaien is vervolgens betrekkelijk weinig gecommuniceerd.

En eerlijk gezegd, dit zijn nog maar de belangrijkste dingen. Op Telegram en Twitter gaat een "filmpje" met gebroken en niet gerealiseerde beloften rond. De inhoud van het filmpje is 100% correct, helaas.
Daarentegen doet de koers van SXP het wat beter dan CRO. Vermodelijk is SXP en het SXP netwerk veel belangrijker dan die hele kaart voor Swipe.io. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen wanneer ze nog verder worden geintegreerd in Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:18:
De Saffron en Sky kaarten zijn denk ik nog steeds wel aantrekkelijk om je Spotify/Netflix/Prime mee te betalen.
Zeker. Zelfs als je 1% aan kosten betaalt is het natuurlijk nog steeds interessant om de rebates te krijgen :)

Ik houd echter geen crypto-saldo bij Swipe aan (op SXP na) dus ik laat alle betalingen in eerste instantie via Curve op een andere kaart binnenkomen. Periodiek hang ik ze dan om naar Swipe zodat ik vlak daarvoor wat crypto heb kunnen overboeken. Iets meer werk maar mijn vertrouwen in Swipe is momenteel niet groot genoeg om voldoende saldo in de Swipe wallet aan te houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Dit werd gisteren in een aantal Swipe Telegram groepen gedeeld.
Swipe aankondigingen gezien door Amerikaanse ogen... ;(

[YouTube: Swipe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:51:
Dit werd gisteren in een aantal Swipe Telegram groepen gedeeld.
Swipe aankondigingen gezien door Amerikaanse ogen... ;(

[YouTube: Swipe]
En als reactie kwam een bullish video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Kortom conclusie: Bij Swipe is het vooral marketing prietpraat. Dat horen we al maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Timmy schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:24:
[...]

Fiat schijnt regulatorisch lastig te zijn. Daarom deed CDC er ook zo lang over. Maar ik ben benieuwd uit welke regulering deze actie is voortgekomen, want dat is wel erg lomp. Bij CDC hadden ze een poosje geen EUR omdat ze naar een andere provider overstapten, en toen hebben ze iedereen's balance tijdelijk overgezet in stablecoins. Dat is toch juist dé coin voor dit soort situaties.

Overigens heeft CDC ook een spread van 1.0% - 1.5%. Ze zullen op elke plek die je kunt bedenken wel een procentje pakken om die cashbacks en rente van te betalen. Niet fijn (en daarom zocht ik alternatieven) maar het lijkt zo gek nog niet als ik de verhalen van andere crypto cards lees.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:57:
En als reactie kwam een bullish video:
Hahaha. Sommige van de Tweets die worden aangehaald zijn reeds door de tijd ingehaald (denk aan Canadian Dollar als fiat optie).
Sando schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:44:
Fiat schijnt regulatorisch lastig te zijn. Daarom deed CDC er ook zo lang over. Maar ik ben benieuwd uit welke regulering deze actie is voortgekomen, want dat is wel erg lomp. Bij CDC hadden ze een poosje geen EUR omdat ze naar een andere provider overstapten, en toen hebben ze iedereen's balance tijdelijk overgezet in stablecoins. Dat is toch juist dé coin voor dit soort situaties.

Overigens heeft CDC ook een spread van 1.0% - 1.5%. Ze zullen op elke plek die je kunt bedenken wel een procentje pakken om die cashbacks en rente van te betalen. Niet fijn (en daarom zocht ik alternatieven) maar het lijkt zo gek nog niet als ik de verhalen van andere crypto cards lees.
Ik denk dat niemand problemen met het schrappen van fiat zal hebben als er een valide reden wordt gegeven. Nu wordt verwezen naar het verlopen van een test van 3 maanden en en passant worden ook alle stable coins verwijderd.

Zelfde over de spread, dat is meerdere malen aangegeven maar niemand geeft een inhoudelijke reactie. En toch wordt nog steeds overal vermeld dat er geen extra kosten berekend zullen worden.

Ik vind het idee achter Swipe heel mooi en het kan absoluut een mooi product worden maar het gaat momenteel op zo veel fronten mis dat het voor mij steeds meer op een scam begint te lijken; alles voor een oplopende SXP token. Stop gewoon eens met het doen van uitspraken die je niet op korte termijn kan waarmaken, kondig iets pas aan vlak voordat het gereed is en alle (juridische) hobbels genomen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
Sando schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Via crypto.com exchange is het meestal goedkoper je kunt gratis van de app naar de exchange sturen en vice versa. Nadeel is dat er geen app is van de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Via crypto.com exchange is het meestal goedkoper je kunt gratis van de app naar de exchange sturen en vice versa. Nadeel is dat er geen app is van de exchange.
Maar met m'n CDC app kan ik niet funds vanaf de kaart terug naar de wallet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:01:
[...]

Maar met m'n CDC app kan ik niet funds vanaf de kaart terug naar de wallet krijgen...
Inderdaad erg irritant is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Inderdaad erg irritant is dat.
Dat werkt op Swipe dan wel soepel wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 21:59
Weet iemand hoe het zit als je een betaling terug gestort krijgt? Hoe dat zijn werk gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Spookie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:22:
Weet iemand hoe het zit als je een betaling terug gestort krijgt? Hoe dat zijn werk gaat?
Gewoon krijg je terug in euro's en omgerekend naar de valuta waarin je betaald had. Al paar keer gehad in verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Vaag, ik kan geen kaart aanvragen. Er wordt aangegeven ''Not available in your region''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Anoniem: 1420638 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:10:
Vaag, ik kan geen kaart aanvragen. Er wordt aangegeven ''Not available in your region''.
Zo erg is het niet, op dit moment heb je niet zo heel veel aan de Swipe kaart met al die extra kosten. Ik denk dat er issue is met card leverancier. Ik heb de fysieke Binance kaart nog steeds niet ontvangen en die is nu al 6 weken onderweg. Ter info, de Binance Card is mogelijk geworden dankzij het feit dat Binance Swipe.io heeft overgenomen. Vermoedelijk zijn er heeeeel erg veel Binance card aanvragen gedaan en kunnen ze het domweg niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door glatuin op 26-01-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Anoniem: 1420638 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:10:
Heb je 2fa aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 21:13
glatuin schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Zo erg is het niet, op dit moment heb je niet zo heel veel aan de Swipe kaart met al die extra kosten. Ik denk dat er issue is met card leverancier. Ik heb de fysieke Binance kaart nog steeds niet ontvangen en die is nu al 6 weken onderweg. Ter info, de Binance Card is mogelijk geworden dankzij het feit dat Binance Swipe.io heeft overgenomen. Vermoedelijk zijn er heeeeel erg veel Binance card aanvragen gedaan en kunnen ze het domweg niet aan.
Hier idem, nogsteeds geen Binance kaart binnen. Wacht al zo goed als 2 maanden. Dit terwijl een meerderheid de kaart al binnen heeft. Vandaag nog contact gehad met CS, maar blijkbaar moet ik wachten op een mailtje......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik had mijn Binance kaart op enkele dagen binnen, werd verstuurd vanuit de UK...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ah, toch vandaag nog bullish Swipe news

Je kan je boodschappen geld of crypto, zonder lockup periode parkeren tegen prima rente :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4FZP2BY/Screenshot-20210126-234447.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Vandaag is mijn euro funding nu echt weg.. swipe gekozen.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb gelukkig nog steeds m'n PAX als funding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ik heb ook nog Euro als funding maar het is verdwenen uit de dropdown-lijst.
Ik doe alleen nog de betalingen die resulteren in een rebate via Swipe dus het is even wachten op de eerste betaling voordat ik het kan testen ;)

Swipe Savings is trouwens wel een mooie feature voor iedereen die geen zin heeft om met Metamask o.i.d. aan de slag te gaan. Voor jou @Gelukszoekr zal het ook wel leuk zijn met je wekelijkse staking inkomen van de slate kaart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:56:
Ik heb ook nog Euro als funding maar het is verdwenen uit de dropdown-lijst.
Ik doe alleen nog de betalingen die resulteren in een rebate via Swipe dus het is even wachten op de eerste betaling voordat ik het kan testen ;)

Swipe Savings is trouwens wel een mooie feature voor iedereen die geen zin heeft om met Metamask o.i.d. aan de slag te gaan. Voor jou @Gelukszoekr zal het ook wel leuk zijn met je wekelijkse staking inkomen van de slate kaart >:)
Omdat ik zoveel mogelijk probeer te betalen met de kaart probeer ik ten alle tijden tussen de €100 en €500 op de kaar te hebben staan.

Nu heb ik dan €100 klaarstaan voor direct gebruik. En iets van €360 in savings. Dit genereert €0.20 per dag en ik kan erbij wanneer het nodig is. Geen goudmijn, wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Hoe hebben jullie prime werkend gekregen? Ik krijg telkens kaart geweigerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Nu online
Spookie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:52:
Hoe hebben jullie prime werkend gekregen? Ik krijg telkens kaart geweigerd?
Met Curve er tussen zou het altijd moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
JohanNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Met Curve er tussen zou het altijd moeten werken.
Ja dat las ik ook al maar Curve? Daar lees ik op de site "Curve Cash: 1% Cashback"
Krijg je dan 1% extra cashback? Of hoe zit dat dan precies? en is het echt 100% gratis dan?

En krijg je dan ook nog je cashback vergoed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Nu online
Spookie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Ja dat las ik ook al maar Curve? Daar lees ik op de site "Curve Cash: 1% Cashback"
Krijg je dan 1% extra cashback? Of hoe zit dat dan precies? en is het echt 100% gratis dan?

En krijg je dan ook nog je cashback vergoed dan?
Met Curve kun je andere creditcards toevoegen aan hun app, dan gebruik je hun eigen creditcard(gegevens) om betalingen mee te doen.
Curve cash staat hier los van en is een premium functie van hun, alleen kun je het iets van 3 maanden gratis gebruiken als nieuwe gebruiker dacht ik.
Bij bepaalde winkels krijg je dan extra cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:52:
Ah, toch vandaag nog bullish Swipe news

Je kan je boodschappen geld of crypto, zonder lockup periode parkeren tegen prima rente :)

[Afbeelding]
Dat is gaaf! Die rentes zijn wel echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:14

GmR

Cyleo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:42:
[...]

Dat is gaaf! Die rentes zijn wel echt bizar.
Via andere partijen zijn nog iets betere rentes te krijgen (Nexo/Celsius, of Beefy als je meer van de DeFi bent :)), maar voor het spul dat je toch in de SwipeWallet hebt staan kan je op deze manier ook mooi een stukje rente vangen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 19:00

bebopper

I'm an absolute beginner...

crazyheinz schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:54:
[...]

Wil toch ook een kaart pakken vanwege de rebates op Spotify en Netflix (en waarom ook niet Prime) en ook alleen die zaken ermee betalen.

Ben nu echter op zoek naar de meest efficiente manier om funds op mijn Swipe portfolio te krijgen.

Via Binance zou ik verwachten dat dit goed moet kunnen? Heb hier nog wat ETH staan, die zou ik graag overboeken, als ik het goed begrepen heb zou ik daar dan kosten aan hebben vanwege de spread? En een transaction fee?

Als ik op binance kies voor een withdraw en dan als recipient address mijn Swipe ETH adres invul dan moet ik hieronder kiezen voor eem transfer network:
  • Binance Chain (BNB) - BEP2 - Fee:0.000031 ETH ≈ $0.039635
  • Binance Smart Chain (BSC) - BEP20 (BSC) - Fee:0.000062 ETH ≈ $0.079270
  • Ethereum (ETH) - ERC20 - Fee:0.005 ETH ≈ $6.39
De eerste weigert ie (kan niet icm met recipient address) en bij de tweede moet ik zelf bevestigen dat dit gaat werken voor de recipient - ik heb geen idee :P De derde wil ik natuurlijk gewoonweg niet, veel teveel transactiekosten :)

Andere alternatief is via CC, maar begrijp dat ik dan 3,9% moet betalen, wordt ik ook al niet vrolijk van.

Zit nog te tobben of ik voor de Saffron of Sky ga, neig naar de tweede vanwege Neflix, de 300SXP vastzetten lig ik niet zo heel erg van wakker. Deze zijn dan niet te gebruiken voor betalingen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
bebopper schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:05:
[...]

Wil toch ook een kaart pakken vanwege de rebates op Spotify en Netflix (en waarom ook niet Prime) en ook alleen die zaken ermee betalen.

Ben nu echter op zoek naar de meest efficiente manier om funds op mijn Swipe portfolio te krijgen.

Via Binance zou ik verwachten dat dit goed moet kunnen? Heb hier nog wat ETH staan, die zou ik graag overboeken, als ik het goed begrepen heb zou ik daar dan kosten aan hebben vanwege de spread? En een transaction fee?

Als ik op binance kies voor een withdraw en dan als recipient address mijn Swipe ETH adres invul dan moet ik hieronder kiezen voor eem transfer network:
De eerste weigert ie (kan niet icm met recipient address) en bij de tweede moet ik zelf bevestigen dat dit gaat werken voor de recipient - ik heb geen idee :P De derde wil ik natuurlijk gewoonweg niet, veel teveel transactiekosten :)

Andere alternatief is via CC, maar begrijp dat ik dan 3,9% moet betalen, wordt ik ook al niet vrolijk van.

Zit nog te tobben of ik voor de Saffron of Sky ga, neig naar de tweede vanwege Neflix, de 300SXP vastzetten lig ik niet zo heel erg van wakker. Deze zijn dan niet te gebruiken voor betalingen neem ik aan?
Alweer tijdje geleden volgens mij deed ik BSC. In mijn historie op binance zie ik alleen Internal staan niet welke chain ik gebruikte maar kan me haast niet voorstellen dat ik ERC20 gebruikte. Ik ben helemaal klaar met de gas fees van ETH netwerk. Was een maand geleden dat ik voor het laatst iets overboekte naar Swipe vanuit Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
[...]

Al de transacties naar swipe worden bekeken als interne transacties dus die kosten worden gewoon teruggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-06 19:03
Vandaag de Swipe card ontvangen (na een dag of 3).
Bij het activeren werd ik gelijk leuk verrast door de koersstijging van de SXP. Even +20% in een dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
_NooT_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:04:
Vandaag de Swipe card ontvangen (na een dag of 3).
Bij het activeren werd ik gelijk leuk verrast door de koersstijging van de SXP. Even +20% in een dagje.
Heb je deze 3 dagen terug besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
Er gaan zoals ik hier lees heel wat mensen aan curve, als je via een vriend je aanmeld bij Curve krijg je beide 5 pond. Just saying.

Verder gebruik ik al een hele tijd curve, go back in time functie is errug fijn. Laatst was het onverhoopt fout gegaan bij de benzinepomp, mijn tank bedrag was 2x gegaan, na even een chat berichtje in de app was het opgelost.

Ondertussen ligt de swipe.io kaart hier stof te happen in de kast, cdc kaart gebruik ik elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Phasis schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:15:
[...]

Heb je deze 3 dagen terug besteld?
Ik heb het even opgezocht.
5 dagen geleden besteld, 3 dagen geleden bericht van verzending ontvangen en vandaag zat de kaart bij de post.

Ik heb ook even opgezocht wat de reden van de sterke stijging van de SXP was. De Swipe savings zijn gelanceerd, waarbij je tot 16% op diverse cryptos verdient. 16% op SXP.
Verder ong 6 tot 8 % op de meest gebruikte coins.
Echt wel de moeite dus.

Zo te zien gelden de savings niet voor de coins die gestaked zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door _NooT_ op 27-01-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
_NooT_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Ik heb het even opgezocht.
5 dagen geleden besteld, 3 dagen geleden bericht van verzending ontvangen en vandaag zat de kaart bij de post.
Ok dank je wel! Ik heb mijne (Sky) besteld op 23 december en deze staat nog steeds op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
[...]

De tweede is de Binance Smart Chain, al die adressen beginnen met een specifiek adres en een laag bovenop ethereum, die heb je dus waarschijnlijk niet. En i.v.m. de hoge prijs van ETH op dit moment is de gas duur, maar nummertje 3 is vermoedelijk je enige optie.

Overigens kan ik Curve ook van harte aanraden. Deze kaart wordt tot nu toe overal geaccepteerd (online, weet niet zo goed wat ik met een fysieke zou moeten). Daar waar ik met Swipe nog wel problemen had, gaat het via Curve perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Phasis schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:34:
[...]

Ok dank je wel! Ik heb mijne (Sky) besteld op 23 december en deze staat nog steeds op processing.
Die van mij is ook een Sky card, dus die had je eigenlijk allang moeten vervangen

Had je wel tier 2 identificatie van je profiel afgerond?
Bij mij bleef er iets ook een poos op processing staan, totdat ik die tier 2 volledig had afgerond.
Volgens mij liep ik daar in eerste instantie ook tegenaan. Ik heb ook zo'n processing melding gehad en dan gebeurt er dus helemaal niks.

Onderdeel hiervan is om een foto van een bankafschrift te sturen. In mijn geval bij de Ing een digitaal afschrift van een dag zonder af- en bijschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
_NooT_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:54:
[...]

Die van mij is ook een Sky card, dus die had je eigenlijk allang moeten vervangen

Had je wel tier 2 identificatie van je profiel afgerond?
Bij mij bleef er iets ook een poos op processing staan, totdat ik die tier 2 volledig had afgerond.
Volgens mij liep ik daar in eerste instantie ook tegenaan. Ik heb ook zo'n processing melding gehad en dan gebeurt er dus helemaal niks.

Onderdeel hiervan is om een foto van een bankafschrift te sturen. In mijn geval bij de Ing een digitaal afschrift van een dag zonder af- en bijschrijvingen.
Tier level: Level 2 staat er.
Ik las hier al dat meerdere er problemen mee hebben. Bij mij was het binnen 24 uur als ik het me goed herinner goedgekeurd. Ik heb alleen geen foto van een bankafschrift hoeven maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Phasis op 27-01-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Phasis schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Tier level: Level 2 staat er.
Ik las hier al dat meerdere er problemen mee hebben. Bij mij was het binnen 24 uur als ik het me goed herinner goedgekeurd. Ik heb alleen geen foto van een bankafschrift hoeven maken.
Zo uit mijn hoofd heeft die Tier 2 een extra stap. Zeg maar 2b. Dat is niet erg duidelijk aangegeven. Ik probeerde mijn bankrekening te koppelen en vond het pas na wat extra rondneuzen.
Het koppelen vd bank zelf kan overigens nog niet.
Melding dat het nog niet beschikbaar is in mijn regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
_NooT_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Zo uit mijn hoofd heeft die Tier 2 een extra stap. Zeg maar 2b. Dat is niet erg duidelijk aangegeven. Ik probeerde mijn bankrekening te koppelen en vond het pas na wat extra rondneuzen.
Het koppelen vd bank zelf kan overigens nog niet.
Melding dat het nog niet beschikbaar is in mijn regio
Klopt die melding dat het nog niet beschikbaar is in mijn regio krijg ik ook als ik op de SEPA knop klik.
Zal eens even kijken in de app je weet niet toevallig waar dit staat?
Als ik op Card klik zie ik wel staan Bank verification: Verified boven card status zegmaar.

Net even gechat met de swipe support het is geforward naar de technical support. Dit zeiden ze de 18de ook al dus dat schiet niet echt op.
As i can see your tier 2 has been completed.

[ Voor 8% gewijzigd door Phasis op 27-01-2021 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

crazyheinz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Al de transacties naar swipe worden bekeken als interne transacties dus die kosten worden gewoon teruggegeven.
Cyleo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:36:
[...]

De tweede is de Binance Smart Chain, al die adressen beginnen met een specifiek adres en een laag bovenop ethereum, die heb je dus waarschijnlijk niet. En i.v.m. de hoge prijs van ETH op dit moment is de gas duur, maar nummertje 3 is vermoedelijk je enige optie.

Overigens kan ik Curve ook van harte aanraden. Deze kaart wordt tot nu toe overal geaccepteerd (online, weet niet zo goed wat ik met een fysieke zou moeten). Daar waar ik met Swipe nog wel problemen had, gaat het via Curve perfect.
Heb net een transfer gedaan van het minimum van 0,00013 ETH en daarbij de Binance Smart Chain gebruikt. Deze is binnen enkele seconden aangekomen in mijn Swipe wallet, de kosten zijn er wel vanaf gehaald. Benieuwd of ik die nog terug ga krijgen :), maar goed, is bijna niks, dus daar lig ik niet wakker van.

Zal zeker eens naar Curve kijken, maar denk dat ik de Swipe eigenlijk alleen maar zal gebruiken voor Spotify en Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
bebopper schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:54:
[...]

[...]

Heb net een transfer gedaan van het minimum van 0,00013 ETH en daarbij de Binance Smart Chain gebruikt. Deze is binnen enkele seconden aangekomen in mijn Swipe wallet, de kosten zijn er wel vanaf gehaald. Benieuwd of ik die nog terug ga krijgen :), maar goed, is bijna niks, dus daar lig ik niet wakker van.

Zal zeker eens naar Curve kijken, maar denk dat ik de Swipe eigenlijk alleen maar zal gebruiken voor Spotify en Netflix.
Ik kan Curve van harte aanbevelen, erg handig hoor, sommige kaarten kun je niet aan Google Pay, Garmin pay etc. toevoegen De Curve kaart wel. Eea betekent dat als ik alleen met horloge om op stap ga ik in een keer al mijn kaarten bij me heb. Of als je liever de kaart zelf gebruikt je nog maar 1 kaart nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Plus nog extra 1 procent cashback met die curve bij bepaalde winkels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
crazyheinz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:22:
Plus nog extra 1 procent cashback met die curve bij bepaalde winkels toch?
Je kan kiezen uit een lijst van winkels. Zijn niet zoveel winkels die in Nederland zijn helaas. En met de gratis kaart is dit maar voor 3 maanden.

De kaart zelf is erg handig omdat je eigenlijk 2 fysieke kaarten hebt voor dezelfde rekening. 1 voor jezelf, en 1 voor de vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:13
@Gelukszoekr Het is toch geen opeenstapeling van korting... of wel?

Stel ik heb 3% korting met mijn Crypto.com kaart en heb deze gekoppeld aan een gratis Curve kaart (1% korting), als de vrouw de Curve kaart meeneemt naar de winkel zal het toch niet zo zijn dat er 1% + 3% cashback komt????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
ruud2all schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:33:

Stel ik heb 3% korting met mijn Crypto.com kaart en heb deze gekoppeld aan een gratis Curve kaart (1% korting), als de vrouw de Curve kaart meeneemt naar de winkel zal het toch niet zo zijn dat er 1% + 3% cashback komt????
Volgens mij wel. Al heb ik voor Curve niet gebruik gemaakt van de 1%.

In het weekend van Black Friday heb ik gebruik kunnen maken van 24% korting door bonussen te stacken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
ruud2all schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:33:
Jawel, maar Curve heeft slechts een beperkt aantal winkels waarbij je 1% terug krijgt. En als je een gratis account hebt dan is het ook maar van beperkte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Ik heb een vraagje mbt de betalingen voor Spotify, Netflix en Prime waarover je rebates krijgt.
Moet je hiervoor ook euros op je card hebben staan ivm de initiele afschrijving, of wordt dit automatisch verrekend met de cryptos in je wallet?
En in dat geval, kan je aangeven welkecrypto als eerst wordt aangesproken, of is dit dan automatisch de SXP of andere coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
_NooT_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:29:
Ik heb een vraagje mbt de betalingen voor Spotify, Netflix en Prime waarover je rebates krijgt.
Moet je hiervoor ook euros op je card hebben staan ivm de initiele afschrijving, of wordt dit automatisch verrekend met de cryptos in je wallet?
En in dat geval, kan je aangeven welkecrypto als eerst wordt aangesproken, of is dit dan automatisch de SXP of andere coin?
Je moet saldo hebben en je betaald ervoor. 1 x per maand krijg je de rebate. Volgens mij rond de 6e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
_NooT_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:29:
Je kan kiezen met welke currency je wilt betalen. Hierbij kan je kiezen uit tientallen coins. De ontvangende partij ontvangt euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:28:
[...]

Je kan kiezen met welke currency je wilt betalen. Hierbij kan je kiezen uit tientallen coins. De ontvangende partij ontvangt euro's
Dat laatste klopt niet altijd. Ik heb Spotify family uit de Filipijnen en betaal dus in Pesos en Netflix in Turkse Lira's. Ik krijg minder terug van Swipe maar betaal ook minder en heb de hoogste abbo's (family/uhd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
glatuin schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:32:
[...]

Dat laatste klopt niet altijd. Ik heb Spotify family uit de Filipijnen en betaal dus in Pesos en Netflix in Turkse Lira's. Ik krijg minder terug van Swipe maar betaal ook minder en heb de hoogste abbo's (family/uhd).
Dat kan ook. Maar ik probeer het simpel te houden voor @_NooT_ :p

Krijg je dan ook Turkse ondertitels op je Netflix?

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-01-2021 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:33:
Krijg je dan ook Turkse ondertitels op je Netflix?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 13:05
Ik wil SXP overmaken van Binance naar mijn Wallet, zodat ik mijn kaart kan upgraden. Nu moet ik een overdrachtsnetwerk kiezen. Hoe kan ik achterhalen welke dit moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

JerDrie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:38:
Ik wil SXP overmaken van Binance naar mijn Wallet, zodat ik mijn kaart kan upgraden. Nu moet ik een overdrachtsnetwerk kiezen. Hoe kan ik achterhalen welke dit moet zijn?
Even mezelf quoten :)

SXP is volgens mij ook ETH netwerk, dus waarschijnlijk kun je de Binance Smart Chain gebruiken (scheelt een hoop). Als je het zeker wilt weten, gewoon even met het minimum testen, dan heb je erg weinig te verliezen :)
bebopper schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Zelf vanochtend berichtje ontvangen dat mijn Saffron card onderweg is :*)

[ Voor 3% gewijzigd door bebopper op 01-02-2021 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 07:25
Ik probeer in te loggen via de app maar ik krijg de melding: Your connection was blocked due to security check. Please try again later.

Heeft iemand ook deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Martijn95 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:10:
Ik probeer in te loggen via de app maar ik krijg de melding: Your connection was blocked due to security check. Please try again later.

Heeft iemand ook deze melding?
Bij mij doet de app het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
Ik heb nog steeds Euro als funding source, zijn er meer mensen bij wie het nog werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
norua schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:39:
Ik heb nog steeds Euro als funding source, zijn er meer mensen bij wie het nog werkt?
Dat werkt zolang je het niet verandert. Je zult zien dat fiat en stable coins niet meer in de lijst met mogelijke funding soucres staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• norua
Timmy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:40:
[...]

Dat werkt zolang je het niet verandert. Je zult zien dat fiat en stable coins niet meer in de lijst met mogelijke funding soucres staan.
Ja daar durf ik niet meer op te klikken inmiddels :p

Het lijkt me toch niet dat dit lang zo zal blijven, al hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 07:25
Phasis schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Bij mij doet de app het gewoon.
Bij mij ook weer, ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen deed die het weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 13:05
bebopper schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:51:
SXP is volgens mij ook ETH netwerk, dus waarschijnlijk kun je de Binance Smart Chain gebruiken (scheelt een hoop). Als je het zeker wilt weten, gewoon even met het minimum testen, dan heb je erg weinig te verliezen :)
Klopt inderdaad, BSC netwerk is instantly! Blijkbaar was er gisteren iets mis, waardoor ik niks kon uitsturen. Nu lukt het wel en heb ik mijn kaart een upgrade gegeven. Leuk extraatje van de XRP pump ;-)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste