Swipe card - Gratis Spotify en tot 8% cashback op je uitgave

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:05
Timmy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:52:
[...]

Ik zou het topic niet sluiten maar misschien wel een waarschuwing opnemen in de openingspost. Of misschien de titel iets minder "clickbait"-achtig maken.
Ik heb de startpost eerder al aangepast met een "waarschuwing" vet gedrukt. Ik denk niet dat ik de titel van het topic nog kan aanpassen.

Jammer dat het zo gelopen is, voor nu zou ik aanraden een kaart van crypto.com

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-04 11:31
Ik gebruik de Swipe Sky kaart echt alleen maar voor de rebates. De 300 gestaked SXP is al maal 3 gegaan en zal wel over maandje of 4 vrijkomen. Daarna laat ik m lekker gaan zolang de rebates blijven. Wellicht komen er nog leuke mogelijkheden in de nieuwe Swipe producten, maar daar heb ik me nog niet verder in verdiept.

Ik zie SXP ook echt nog wel wat stijgen de komende maanden, dus vooralsnog nog geen verlies op geleden. Qua service heb ik gelukkig nog geen problemen gehad, maar door de verhalen hier ook niet echt de kaart gebruikt om te betalen. Ook omdat het echt omslachtig is om steeds via binance de kaart met XSP op te waarderen en dan hopen dat de koers niet instort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Ik heb de startpost eerder al aangepast met een "waarschuwing" vet gedrukt. Ik denk niet dat ik de titel van het topic nog kan aanpassen.

Jammer dat het zo gelopen is, voor nu zou ik aanraden een kaart van crypto.com
Bij crypto.com heeft het ook een tijdje geduurd, maar die lijken hun zaakjes nu inderdaad steeds beter op orde te hebben. Misschien valt daar nog een mooi topic over te maken. Zelf ben ik daar niet zo bedreven in, maar de aandacht voor crypto.com lijkt op Tweakers in ieder geval behoorlijk toe te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:20
TexMex schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:12:
[...]

Bij crypto.com heeft het ook een tijdje geduurd, maar die lijken hun zaakjes nu inderdaad steeds beter op orde te hebben. Misschien valt daar nog een mooi topic over te maken. Zelf ben ik daar niet zo bedreven in, maar de aandacht voor crypto.com lijkt op Tweakers in ieder geval behoorlijk toe te nemen.
Inderdaad, nu nog een vrijwilliger met topic start kennis die er iets moois van kan maken. Overigens is cdc ook niet het walhalla voor mij. De app is prettig maar erg vervelend dat je geen toegang hebt tot de exchange. Wat dat betreft liever Binance. Maar voor kaart betalingen ongeveer 10 x beter dan Swipe. Ook de chat reageert redelijk snel op vragen/issues.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik denk dat het verstandiger is een verzameltopic te maken van cryptobetaalkaarten.

Naast CDC komt straks ook Coinbase, Nexo, BlockFi etc. met een eigen kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:04

Bever!

3

Gelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:18:
Ik denk dat het verstandiger is een verzameltopic te maken van cryptobetaalkaarten.

Naast CDC komt straks ook Coinbase, Nexo, BlockFi etc. met een eigen kaart
/
coinbase was toch allang op de markt? of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Bever! schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:41:
[...]
/
coinbase was toch allang op de markt? of vergis ik me?
Volgens mij wel maar wellicht alleen in de VS beschikbaar. Is alweer een tijdje geleden dat ik wat met Coinbase deed. Zit nu nog alleen op Binance en CDC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:43:
@Taro Swipe laat een spoor van vernieling achter. Zo voelt het voor veel gebruikers van de kaart. Misschien dit topic maar sluiten? Wat zeg jij?
Ik heb een duidelijke warning in de topicstart geplaatst. Dit topic sluiten is uiteraard een optie, aan de andere kant is het misschien ook juist goed om de negatieve ervaringen hier te kunnen delen en anderen te waarschuwen? En anders inderdaad als alternatief een algemeen topic voor de verschillende kaarten starten?

Ik zag hierboven iets over de Coinbase Card langskomen, die bestaat inderdaad al langer. Heb hem volgens mij al meer dan 1.5 jaar in mijn portemonnee zitten, maar nog nooit gebruikt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Volgens mij kunnen we het beste een centraal crypto-betaalkaarten topic maken.

Ik mis alleen momenteel te zin om hier wat moois van te maken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
Taro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:08:
[...]

Ik heb een duidelijke warning in de topicstart geplaatst. Dit topic sluiten is uiteraard een optie, aan de andere kant is het misschien ook juist goed om de negatieve ervaringen hier te kunnen delen en anderen te waarschuwen? En anders inderdaad als alternatief een algemeen topic voor de verschillende kaarten starten?

Ik zag hierboven iets over de Coinbase Card langskomen, die bestaat inderdaad al langer. Heb hem volgens mij al meer dan 1.5 jaar in mijn portemonnee zitten, maar nog nooit gebruikt.
Sluiten lijkt mij ook wat overdreven. Ik gebruik de Swipe card achter Curve, en krijg tot nu toe iedere maand netjes mijn cashback. Ik ben redelijk tevreden, de app is een beetje slecht (ik log af en toe uit) en het is bijzonder onduidelijke welke koers alles nu op gaat (er is een DeFi knop, maar dit is uitgeschakeld, toekomst van de CC/Wallet is onzeker), maar de basis waarom ik het had genomen ("gratis spotify/netflix") werkt voor mij nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:41
Topic gewoon open laten, ik gebruik de swipe card ook nog. En dit topic heeft wel geholpen met het in gebruik nemen van de kaart want het is allemaal iets omslachtiger dan een normale bankpas inderdaad.

Zelf heb ik swipe saffron voor de spotify rebate en betaal ik mn boodschappen ermee (mits de wisselkoers gunstig is op dat moment) En dat werkt tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:21
Moet je voor Prime-rebates nog iets bijzonders doen voor je daarvoor in aanmerking komt?
Hiervan heb ik nog niets teruggezien en ik dacht dat Prime (bij Sky card) er toch ook bijhoorde.

Binnenkort hopelijk de eerste Netflix rebate.
Spotify deze maand gemist omdat Paypal terugkerende betalingen niet automatisch overzet naar je betaalmiddel van voorkeur. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Blabla13 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:12:
Spotify deze maand gemist omdat Paypal terugkerende betalingen niet automatisch overzet naar je betaalmiddel van voorkeur. :(
Weet je al hoe je dat kunt fixen? Heb zelf bij paypal de standaard betalingsmethode omgezet van bankrekening naar de swipe card, dat zou dan niet voldoende zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
Ik weet nog niet of de rebates op deze manier wel ook binnenkomen. Vandaag is netflix via paypal betaald.

Weet iemand hoe de rebates in beeld komen en wanneer??

@Emcee Even uit de reply van paypal gekopieerd toen ik eenmaal een contactmanier had gevonden.
Ik heb uw PayPal-rekening gecontroleerd. Ik kan zien dat Visa-creditcard is geselecteerd als de bron van terugkerende betalingen. Misschien heeft u per ongeluk een onbedoelde betaalmethode gemarkeerd. Ik raad aan om de betalingsbron voor het geselecteerde abonnement zo snel mogelijk te wijzigen.

U kunt dan de betaalmethode wijzigen:

Log in op uw PayPal rekening.
Ga naar Instellingen.
Klik op Betalingen.
Klik bij Automatische betalingen beheren op Weergeven.
Selecteer de webwinkel waarvan u de overeenkomst wilt wijzigen.
Klik op de pen naast Betaalmethode.
Selecteer de gewenste betaalmethode voor toekomstige betalingen en klik op Opslaan.

[ Voor 1% gewijzigd door Blabla13 op 29-03-2021 21:44 . Reden: verduidelijking paypalresponse ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Blabla13 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:01:
Ik weet nog niet of de rebates op deze manier wel ook binnenkomen. Vandaag is netflix via paypal betaald.

Weet iemand hoe de rebates in beeld komen en wanneer??

@Emcee Even uit de reply van paypal gekopieerd toen ik eenmaal een contactmanier had gevonden.

[...]
Die worden pas op ongeveer de 5e van de maand bijgeschreven in je gekozen wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:35

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vandaag wat SXP verplaatst uit de Swipe wallet naar Trustwallet. Ik was van plan wat tegoed om te zetten in andere munten maar helaas, de Swipe wallet verstuurt SXP alleen als ERC20 token terwijl ik liever BEP2 of BEP20 had gezien.

Ik heb nog geen goede swap mogelijkheid gevonden en verhuizen naar een exchange levert te hoge transactiekosten op. Gelukkig niet meteen alles overgezet maar slechts het minimum van 22 SXP.

Mocht iemand een tip hebben hoe ik de ERC20 SXP makkelijk /goedkoop om kan zetten...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Bij mij is nu voor de eerste keer de rebate gestort, altijd leuk!

Dankzij de sterke stijging van SXP de laatste dagen moet je 4 SXP betalen maar krijg je er 3 terug. Ach ja, gegeven paard hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Kunnen we niet beter een algemeen topic maken om het over crypto krediet kaarten te hebben? Beetje jammer dat de titel hier niet meer reflecteert welke kant mensen op bewegen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-04-2021 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:58
Ik heb deze maand geheel onverwacht voor 42.50 Euro aan rebates gekregen voor Uber. Uberdrive heb ik nog nooit gebruikt, ik heb enkel een aantal keer via ubereats besteld.

Naar mijn weten geldt de rebate helemaal niet voor ubereats, en als het al zou gelden is het een max van 50$, en is het 10% van het aankoopbedrag. Ik heb echt niet voor 500$ besteld afgelopen maand :P

Zijn er meer mensen die zo'n soort rebate hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
norua schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:33:
Ik heb deze maand geheel onverwacht voor 42.50 Euro aan rebates gekregen voor Uber. Uberdrive heb ik nog nooit gebruikt, ik heb enkel een aantal keer via ubereats besteld.

Naar mijn weten geldt de rebate helemaal niet voor ubereats, en als het al zou gelden is het een max van 50$, en is het 10% van het aankoopbedrag. Ik heb echt niet voor 500$ besteld afgelopen maand :P

Zijn er meer mensen die zo'n soort rebate hebben gehad?
Helaas niet, maar ik heb ook de Sky-card, die sowieso geen Uber-rewards heeft.

Upgraden lijkt helaas ook niet meer mogelijk te zijn (en met de huidige SXP prijs ook nogal duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:58
Cyleo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:00:
[...]

Helaas niet, maar ik heb ook de Sky-card, die sowieso geen Uber-rewards heeft.

Upgraden lijkt helaas ook niet meer mogelijk te zijn (en met de huidige SXP prijs ook nogal duur).
Ik was er met de huidige prijzen zelf ook niet aan begonnen.

Ik vermoed dat die uber rebate een foutje in mijn voordeel was, deze maand maar even weer wat eten bestellen en zien of het bij de volgende rebate weer lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb de swipe card genomen om wat te "spelen" met een cryptocard / wallet en de Spotify Netflix rebate hielp natuurlijk ook. Maar de bijkomende HODL voor je gelockte SXP is ook niet vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52
Wat gebeurd er na 6 maanden met de gestakede Swipes? Worden deze dan teruggegeven of voor nog een ronde van 6 maanden gestaked?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Het is over en uit met de Swipe card. Kreeg net deze mail:

[/quote]
You are receiving this email as we are preparing to migrate our wallet to a v2 non-custodial application and migrating to the Binance Card Platform. Therefore, your Swipe Card will be cancelled on 5/1/2021. Please withdraw all your funds to an external account. Withdrawals to Binance.com are free and near-instant. We highly recommend you order a Binance Card now on Binance.com so you can get a Virtual Card to use immediately while your physical Binance Card ships so you can become accommodated with no downtime or very little downtime. If you had any locked up SXP, the SXP is now unlocked. You will enjoy your benefits until 5/1/2021 when all benefits and programs will be cancelled.

Please do not hesitate to contact us if you have any questions at help@swipe.io

Thank you
Swipe Wallet
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Dat ze dat 1 week van tevoren aankondigen. Je zal maar een aankoop hebben gedaan en een refund willen oid. Of iets waar ze je CC willen zien om je aankoop te controleren (bij treinkaarten voor Duitsland is dat bijvoorbeeld zo, of een hotelboeking).

Ik had minder dan 22 SXP op mijn Swipe account staan. Dat is lager dan het minimum dat nodig is om naar Binance te sturen. Geconverteerd naar AVA en die gratis naar Binance gestuurd. Bij AVA lag het minimum lager.

[ Voor 37% gewijzigd door bek op 23-04-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
glatuin schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:14:
Het is over en uit met de Swipe card.
Zou wel balen zijn.

Ik heb nog niet de mail gekregen, maar ik heb net afgelopen maand de eerste keer rebates gehad voor netflix en prime. Dat was voor mij toch de primaire reden om dit op te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door Blabla13 op 23-04-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argusb79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04 13:38
glatuin schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:14:
Het is over en uit met de Swipe card. Kreeg net deze mail:
...
Heb de mail ook gehad, maar eerder ook al een dreigmail omdat ik óók een binance card heb.
Weet niet of dat bij jou ook zo is, zo nee dan zal het wel voor iedereen over en uit zijn.

Overigens is mijn "stake" nog steeds geblokkeerd dus dat gedeelte van de e-mail klopt in ieder geval niet.

En inderdaad lekker kort dag |:( .

PVoutput 3.3kWp Bauer mono, SB3000-TL21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
argusb79 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:45:
[...]

Heb de mail ook gehad, maar eerder ook al een dreigmail omdat ik óók een binance card heb.
Weet niet of dat bij jou ook zo is, zo nee dan zal het wel voor iedereen over en uit zijn.

Overigens is mijn "stake" nog steeds geblokkeerd dus dat gedeelte van de e-mail klopt in ieder geval niet.

En inderdaad lekker kort dag |:( .
Het is een grote bende daar WANT iedereen heeft deze email gehad en niemand heeft zijn muntjes terug en iedereen weet dat de koers nu gaat vallen als een baksteen...short dus SXP is mijn tip!! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16:27
Bye bye swipe card...

Edit: Nvm.

[ Voor 92% gewijzigd door Tiepfoud op 23-04-2021 19:11 ]

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02-2024
volt22 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
[...]

Het is een grote bende daar WANT iedereen heeft deze email gehad en niemand heeft zijn muntjes terug en iedereen weet dat de koers nu gaat vallen als een baksteen...short dus SXP is mijn tip!! ;w
Dit dacht ik dus ook iedereen wilt van zijn SXP af. Ook mijn SXP is nog locked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-04 09:16
Ik heb de vraag gesteld in de chat van de app.
Hier werd aangegeven een email te sturen naar kyc@swipe.io.

De SXP zou dan binnen 24 uur unlocked moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02-2024
_NooT_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:31:
Ik heb de vraag gesteld in de chat van de app.
Hier werd aangegeven een email te sturen naar kyc@swipe.io.

De SXP zou dan binnen 24 uur unlocked moeten zijn.
Dat duurt toch veel te lang.
Waarom gaan ze deze mail eruit sturen als funds nog niet unlocked zijn. En dan ook precies in de dip dit kan niet anders dan een geplande actie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik kan de gelockte SXP ook nergens terugzien oid.
Ben benieuwd of en wanneer deze los komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _NooT_
Phasis schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:34:
[...]

Dat duurt toch veel te lang.
Waarom gaan ze deze mail eruit sturen als funds nog niet unlocked zijn. En dan ook precies in de dip dit kan niet anders dan een geplande actie zijn.
Zou goed kunnen.
Aangezien die SXP nergens zichtbaar gestaked waren, zijn er vast mee aan het ‘beleggen’ gegaan. Doet de bank ook.

Nu konden ze natuurlijk de SXP die ze toch ooit moeten teruggeven wel lekker goedkoop terugkopen.
Zo lang ik het terug krijg vind ik het best.
Als de markt weer hersteld is een leuk potje om (deels) te verkopen om om verder mee te handelen.

Wel jammer van de perks die vervallen, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik lees overigens niet dat je na 1 mei niet meer aan de fiat en cryptos op je kaart kunt.
Dit zou automatisch naar de nieuwe walllet omgezet worden volgens eerdere berichtgeving.
Ze zeggen alleen dat de kaart zelf niet meer gebruikt kan worden vanaf 1 mei.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
Ik kreeg nog een update vanuit de chat. Sky en Saffron worden beeindigd, steel en slate kaarten worden naar Binance gemigreerd. Over 7 uur zal de locked SXP vrij worden gegeven.

NB Binance heeft vanwege de hoge koers van BNB de cashback levels veranderd. Leuk, maar vind ik nog steeds minder aantrekkelijk dan de kaart van Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:14
Via de chat m'n sxp stake geulocked (gebeurd anders binnen 6-7 uur) en verstuurd naar m'n binance account.

Schijnt dat de laatste rebates vervroegd worden naar de laatste dag van deze maand.

Fun (short) ride. Iig mooie winst kunnen pakken door de gestegen sxp prijs. Maar eigelijk wel gek dat ze zovaak van koers veranderen.

De 3k/30k stake cards worden volgens mij 1:1 overgezet naar binance met behoud van huidige rebate tier. (andere cashbacks vervallen wel)

[ Voor 17% gewijzigd door 1superheld op 23-04-2021 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52
Wat is het minimum aantal Swipes wat je bij withdraw moet versturen?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-04 09:50
donald_dick schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:50:
Wat is het minimum aantal Swipes wat je bij withdraw moet versturen?
21 stuks, maar je kunt eventueel de tokens omzetten in een ander token waar je minder van hoeft te hebben om te kunnen versturen (ff op de swipe site opzoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msjl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03 09:43
You are receiving this email because you have an active Swipe Slate (Black) Card in the European Card Program. We will be migrating you off the Swipe platform to the Binance Card platform as we prepare for a non-custodial v2 wallet. This change will be done in the following way:
1. Please email us at slate@swipe.io your Binance UID which may be found here: https://coinmarketcap.com/earn/find-binance-user-id. Please ensure you have Tier 2 verified your Binance Account.
If you do not have a Binance Account, or your Binance Account is not Tier 2 verified, please follow these two instructions below:
How to register a Binance account: https://www.binance.com/en/support/faq/115003764911 How to Tier 2 verify your Binance Account: https://www.binance.com/e...c109d4e9f93f95b0357db4fa4
2. We will then give you a date when your Swipe Card will be connected to your Binance.com Pay/Card Wallet
3. Once we receive your BUID and transfer your Card, your SXP will be unlocked.
4. You will then be required to manually transfer your SXP to your Binance account. Failure to do this will a result a loss in your grandfathered 8% tier and SXP amounts qualified for this tier. Please notify us at slate@swipe.io once that transfer is done so we can activate your benefits. This is optional to retain the grandfathered benefits.
5. Once that is done, there will be another 6 month lock placed on the SXP directly on Binance which will enable you to receive the highest tier of rewards (currently 8% back). You will be able to set your funding source as fiat again as well. (Spend Fiat earn Cashback). You can unlock these funds after 6 months by contacting Binance Customer Service.
6. We then recommend you then move all your funds from the Swipe Wallet to the Binance.com Card/Pay Wallet to use with your Swipe Card. Transfers to your Binance.com account are near-instant and gas-free.
We require your response by 5/1/2021. Failure to email us back your Binance UID will result in the termination of your card. Please let us know if you have any questions by emailing slate@swipe.io. Rebate and referral programs will be terminated and you will receive a one-time payment of $500 in SXP once you re-lock your SXP upon the migration of your card.
If any other benefit comes to the highest Binance.com card tier, you will receive that benefit as well, as long as your SXP remains locked. There are additional planned benefits coming to Binance Card in the future, such as referral programs.
Once the 6 months are up, you can request Binance Customer Support to release your SXP. Once released, you will no longer be eligible for the highest Binance tier, and will no longer be grandfathered in using SXP and will have to use BNB thereafter.
Thank you
Swipe Wallet
Deze e-mail heb ik ontvangen. Als ik het zo lees, is het misschien nog wel interessant. Behalve dat de koers misschien gaat kelderen..
  • Once that is done, there will be another 6 month lock placed on the SXP directly on Binance which will enable you to receive the highest tier of rewards (currently 8% back)
  • Rebate and referral programs will be terminated and you will receive a one-time payment of $500 in SXP once you re-lock your SXP upon the migration of your card.
edit: Ik had trouwens de steel variant. Ik ben benieuwd of deze vlieger dan überhaupt opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15
Msjl schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:33:
edit: Ik had trouwens de steel variant. Ik ben benieuwd of deze vlieger dan überhaupt opgaat.
Ik heb deze ook ontvangen maar na contact met de servicedesk bleek dat ze de verkeerde mensen gemaild hadden, dus helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Als swipe saffron gebruiker nog geen email gehad, Wel voor de zekerheid alle SXP van de hand gedaan.
Vraag me af of ze het gefaseerd stopzetten anders is 1 mei veels te kort dag.

Wat wordt hierna t bestaansrecht van swipe eigenlijk, de exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Emcee schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:41:
Wat wordt hierna t bestaansrecht van swipe eigenlijk, de exchange?
Swipe gaat broer(tje) Venus achterna, tenminste daar lijkt het nu op. En op de achtergrond zullen ze betaaldiensten aan verschillende partijen leveren. Ben opzich wel benieuw naar de volgende versie van het white paper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Wat is het beste alternatief voor de Swipe card als je graag de Netflix, Spotify etc. rebates wilt? Toch CRO?
Mijn 300 locked SXP is nu vrij, dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
JerDrie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:37:
Wat is het beste alternatief voor de Swipe card als je graag de Netflix, Spotify etc. rebates wilt? Toch CRO?
Mijn 300 locked SXP is nu vrij, dus vandaar mijn vraag.
Ja dat is de beste optie alleen voor Prime rebate zal je wat meer moeten neerleggen ($40.000 en 5% cashback) dan alleen netflix en spotify ($4000 en 3% cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
glatuin schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:44:
[...]

Ja dat is de beste optie alleen voor Prime rebate zal je wat meer moeten neerleggen ($40.000 en 5% cashback) dan alleen netflix en spotify ($4000 en 3% cashback).
Zag t ja, dan heb ik wel heel wat meer nodig dan mijn 300 SXP 🤨 En om t alleen voor Spotify te doen lijkt me wat weinig voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nou dat was even leuk spelen en uitproberen zo`n crypto card :)

Ben benieuwd of de laatste rebate er nog door komt... Anyway, dankzij het locken wel fijn wat SXP gehodld tot een mooie winst. Deze is inmiddels omgezet in BNB en zit in de Binance kluis ;)

Is er iemand die overstapt op een andere card vanwege bepaalde voordelen? Ik vind het zelf wel goed zo, ik zie op dit moment geen kaart met voordelen die opwegen tegen het gedoe en evt de flinke token lock die nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:43
Deze komt binnenkort. Ik sta op de wachtlijst. Up to 3% cashback. Keuze tussen alle crypto die hun exchange aanbiedt. Er staat wel nergens een minimaal vast te zetten bedrag vermeld. Ik sta op de wachtlijst dus volg het wel even op.

https://www.gemini.com/bl...ercard-as-network-partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Iemand ervaring met coinzoom visa cards?

https://www.coinzoom.com/cards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
BootjeVaren schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:29:
Deze komt binnenkort. Ik sta op de wachtlijst. Up to 3% cashback. Keuze tussen alle crypto die hun exchange aanbiedt. Er staat wel nergens een minimaal vast te zetten bedrag vermeld. Ik sta op de wachtlijst dus volg het wel even op.

https://www.gemini.com/bl...ercard-as-network-partner
Is dit niet puur voor enkel Amerikaanse burgers? De exchange niet maar de card lijkt puur Amerikaans, maar wellicht vergis ik mij.

Ik heb het verder niet nodig, crypto.com had destijds niet zulke hoge stake bedragen als nu dus heb daar nu 3% cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Twee Dee schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:15:
Is er iemand die overstapt op een andere card vanwege bepaalde voordelen?
Voor Spotify heb ik de Crypto.com kaart. Ik moet zeggen dat er erg tevreden over ben. De cashbacks worden direct verrekend en hetzelfde geldt voor de rebates. Dus niet een aantal dagen wachten of in het geval van de rebates tot de 5e van de volgende maand.

Ik heb tot dusver eenmalig de servicedesk nodig gehad en die was relatief snel en deed z'n best om mij goed te helpen. Een verademing als je het vergelijkt met Swipe of Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Ben ook naar Crypto.com gegaan nu voor Spotify rebates. Hogere tier is me wat teveel CRO die ik dan moet staken. Momenteel wordt de virtuele kaart aangemaakt en kan ik vervolgens zorgen dat Spotify eraan komt te hangen. Wat ik er verder nog mee ga doen moet ik nog even uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gervinho
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-02 17:54
JerDrie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:54:
Ben ook naar Crypto.com gegaan nu voor Spotify rebates. Hogere tier is me wat teveel CRO die ik dan moet staken. Momenteel wordt de virtuele kaart aangemaakt en kan ik vervolgens zorgen dat Spotify eraan komt te hangen. Wat ik er verder nog mee ga doen moet ik nog even uitzoeken :)
De Jade Tier geeft ook 10% rente per annum (wekelijks uitbetaald) naast Netflix & Lifetime Airport Lounge (Ja met COVID is dit nu niet aan de orde). Helaas staat die 10% interest niet op de frontpage maar wel hier https://techboy.medium.co...m-crypto-com-61d7b2f358c9 & op mijn app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Gervinho schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:17:
[...]

De Jade Tier geeft ook 10% rente per annum (wekelijks uitbetaald) naast Netflix & Lifetime Airport Lounge (Ja met COVID is dit nu niet aan de orde). Helaas staat die 10% interest niet op de frontpage maar wel hier https://techboy.medium.co...m-crypto-com-61d7b2f358c9 & op mijn app :)
Jade tier is met huidige stake eisen al vrij kostbaar voor velen tweakers vermoed ik. Je moet wel even 3500 euro kunnen missen. Maar is wel fijne kaart. De cashback loopt lekker op hier inmiddels. Helpt ook dat ik de boodschappen van het hele gezin uitsluitend met de kaart betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

glatuin schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:07:
[...]
Jade tier is met huidige stake eisen al vrij kostbaar voor velen tweakers vermoed ik. Je moet wel even 3500 euro kunnen missen. Maar is wel fijne kaart. De cashback loopt lekker op hier inmiddels. Helpt ook dat ik de boodschappen van het hele gezin uitsluitend met de kaart betaal.
Zit er nog een valutaverschil in? Of stort je Euro's en worden de Euro's van je boodschappen zonder verschil afgeschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Twee Dee schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:33:
[...]

Zit er nog een valutaverschil in? Of stort je Euro's en worden de Euro's van je boodschappen zonder verschil afgeschreven?
Gewoon als euros. Buiten euro zone goede exchange rates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Timmy schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:54:
[...]

Voor Spotify heb ik de Crypto.com kaart. Ik moet zeggen dat er erg tevreden over ben. De cashbacks worden direct verrekend en hetzelfde geldt voor de rebates. Dus niet een aantal dagen wachten of in het geval van de rebates tot de 5e van de volgende maand.

Ik heb tot dusver eenmalig de servicedesk nodig gehad en die was relatief snel en deed z'n best om mij goed te helpen. Een verademing als je het vergelijkt met Swipe of Binance.
Ik heb inmiddels ook de crypto card en lijkt tot nu toe erg goed te werken. Heb nu nog de Ruby en zit te twijfelen om te investeren voor de Netflix rebate. Werkt goed, maar wel wat anders dan Swipe: Waar je met Swipe echt met je crypto betaalde, stort je bij Crypto euro's op de CC (als een soort prepaid card). Die storting kan ook vanuit je crypto komen, maar je beslist dus zelf wanneer je die omzet, waar swipe had van je funding source afhaalde op het moment dat je het nodig had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 19:40
Ik zie dat steeds meer mensen de crypto.com kaart gebruiken en ik heb deze recent in gebruik. Laat ik mijn ervaringen ook delen. Heb nooit Swipe of Binance Visa gebruikt dus is wat lastig vergelijken voor mij.

Mijn kaart:
- Visa debit Jade green met 3% cashback. 3500 euro staking van CRO tokens benodigd voor 180 dagen

Plussen:
- 3% cashback zolang het duurt
- Spotify en Netflix full cashback
- Snelle verwerking cashbacks/rebates op dezelfde dag van betaling
- Mooie stevige fysieke metal card
- CDC app eenvoudig in gebruik
- Eenvoudig opladen via CDC app
- 10% CRO stake Rewards

Minnen:
- Kaart wordt niet geaccepteerd bij vele supermarkten zoals AH ook niet als je het via Curve card koppelt. Ik ben naar Lidl geswitched die de kaart wel accepteert. (Lidl accepteert overigens weer geen Curve)
- Lange levertijd fysieke kaart (6 weken). Wel snel online te gebruiken of via Curve
- Kaart niet direct koppelbaar via Apple Pay maar wel via Curve card
- Grote hoeveelheid CRO nodig. Aankoopmoment was ongelukkig sta aardig onder water
- CRO koers momenteel grillig en stijgt niet zoals BNB
- 180 dagen staken is best lang

Al met al redelijk tevreden maar koersontwikkeling CRO stemt mij onzeker. Is het niet de bedoeling dat deze token ook deflationair gaat worden?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:19
pjonk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:
(Lidl accepteert overigens weer geen Curve)
Lidl accepteer curve. Ik betaal er altijd mee bij de lidl, vanavond ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Interessant mijn betaling bij LIDL is tot 2x toe gereject. Curve kaart wel al bij horeca met succes gebruikt. Maar goed no big deal zo lang 1 van de 2 kaarten werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
pjonk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:
Ik zie dat steeds meer mensen de crypto.com kaart gebruiken en ik heb deze recent in gebruik. Laat ik mijn ervaringen ook delen. Heb nooit Swipe of Binance Visa gebruikt dus is wat lastig vergelijken voor mij.

Mijn kaart:
- Visa debit Jade green met 3% cashback. 3500 euro staking van CRO tokens benodigd voor 180 dagen

Plussen:
- 3% cashback zolang het duurt
- Spotify en Netflix full cashback
- Snelle verwerking cashbacks/rebates op dezelfde dag van betaling
- Mooie stevige fysieke metal card
- CDC app eenvoudig in gebruik
- Eenvoudig opladen via CDC app
- 10% CRO stake Rewards

Minnen:
- Kaart wordt niet geaccepteerd bij vele supermarkten zoals AH ook niet als je het via Curve card koppelt. Ik ben naar Lidl geswitched die de kaart wel accepteert. (Lidl accepteert overigens weer geen Curve)
- Lange levertijd fysieke kaart (6 weken). Wel snel online te gebruiken of via Curve
- Kaart niet direct koppelbaar via Apple Pay maar wel via Curve card
- Grote hoeveelheid CRO nodig. Aankoopmoment was ongelukkig sta aardig onder water
- CRO koers momenteel grillig en stijgt niet zoals BNB
- 180 dagen staken is best lang

Al met al redelijk tevreden maar koersontwikkeling CRO stemt mij onzeker. Is het niet de bedoeling dat deze token ook deflationair gaat worden?
Het is vooral AH die geen debet kaarten accepteerd behalve maestro. Sinds ik niet meer bij de AH kom heb ik ergeen last van. Het probleem is niet de kaart maar AH. Jumbo, Lidl terrasjes (gelukkig kan dit weer), bouwmarkt kledingzaken overal betaal ik met Curve/Crypto kaart.

CRO is grappig dat je dit over koers meld. Ik dacht ook onder water te staan maar dat is al weer een tijd niet meer zo. Aangezien ik voorlopig niet meer zal unstaken maakt het mij niet uit. En dat moet je instelling zijn. Op een goede dag sta je niet meer onder water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
glatuin schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:51:
[...]

Het is vooral AH die geen debet kaarten accepteerd behalve maestro. Sinds ik niet meer bij de AH kom heb ik ergeen last van. Het probleem is niet de kaart maar AH. Jumbo, Lidl terrasjes (gelukkig kan dit weer), bouwmarkt kledingzaken overal betaal ik met Curve/Crypto kaart.

CRO is grappig dat je dit over koers meld. Ik dacht ook onder water te staan maar dat is al weer een tijd niet meer zo. Aangezien ik voorlopig niet meer zal unstaken maakt het mij niet uit. En dat moet je instelling zijn. Op een goede dag sta je niet meer onder water. :)
Eens dat het vooral een probleem van AH is en heb nu ook de LIDL ontdekt die ook nog goedkoper is.

Wat betreft de koers zit ik er ook long term in. Heb vertrouwen dat het bedrijf weet te groeien. Voordeel tov Binance is dat het een Europees bedrijf is en mensen dat misschien beter vertrouwen. Zit ook naar tevredenheid bij Binance maar dat begint wel een shitcoin paradijs te worden waar je door de bomen het bos niet meer zit.

Heb wel een tip voor anderen om je CRO vooral op de dip in te slaan. Ik was te gehaast en heb alles op 1 koers ingeslagen maar ik wacht wel een paar jaar en zie dan waar we staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-03 05:58
pjonk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:43:
[...]

Eens dat het vooral een probleem van AH is en heb nu ook de LIDL ontdekt die ook nog goedkoper is.

Wat betreft de koers zit ik er ook long term in. Heb vertrouwen dat het bedrijf weet te groeien. Voordeel tov Binance is dat het een Europees bedrijf is en mensen dat misschien beter vertrouwen. Zit ook naar tevredenheid bij Binance maar dat begint wel een shitcoin paradijs te worden waar je door de bomen het bos niet meer zit.

Heb wel een tip voor anderen om je CRO vooral op de dip in te slaan. Ik was te gehaast en heb alles op 1 koers ingeslagen maar ik wacht wel een paar jaar en zie dan waar we staan. :)
hoe werkt dit inkopen op de dip dan dat je je kaart pas na 6 maanden krijgt? stel ik koop morgen voor 100 euro cro en pas over een maand voor de rest van de vereiste 3500 euro, gaan de 6 maanden dan pas in vanaf de laatste transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
elbandito schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:41:
hoe werkt dit inkopen op de dip dan dat je je kaart pas na 6 maanden krijgt? stel ik koop morgen voor 100 euro cro en pas over een maand voor de rest van de vereiste 3500 euro, gaan de 6 maanden dan pas in vanaf de laatste transactie?
Recht op de cashback/rebates heb je pas vanaf het moment dat je de benodigde 3500 Euro aan CRO hebt vastgezet. Een fysieke kaart laat helaas lang op zich wachten maar je krijgt wel na enkele dagen een virtuele kaart in je app, deze kan je natuurlijk gewoon gebruiken en als je Curve hebt zou je de virtuele kaart kunnen koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
Misschien moet het topic worden omgekat naar het CRO-topic :P Maar ik herken mij in het verhaal van pjonk, met als extra frustratie van mijn kant dat ik het raar vind hoeveel verschillende wallets je hebt. Je hebt je creditcard die je moet toppen, en je hebt je crypto wallet en daarin dan weer je fiat's.

Daarnaast heb ik afgelopen dinsdag een SEPA-transfer naar Crypto.com gemaakt om te proberen of dit werkt (na 30 dagen is je CC fee namelijk 3%), en die is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 08:56

Lucaz

Ondertiteling

pjonk schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:30:
Interessant mijn betaling bij LIDL is tot 2x toe gereject. Curve kaart wel al bij horeca met succes gebruikt. Maar goed no big deal zo lang 1 van de 2 kaarten werkt.
De Lidl bij mij heeft bij ze zelf scan kassas vaak kassas die wel en kassa die geen creditcards accepteren. Misschien had je toevallig 2x de verkeerde kassa?
Op het scherm van de kassa moet een visa/mastercard logo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Swipe is officieel een doodlopende straat?

[ Voor 73% gewijzigd door Sando op 05-07-2021 15:15 ]

Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:14
Sando schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:46:
Mijn Cdc account is net geblokkeerd, dus ik ben op zoek naar een alternatieve crypto card. Kom ik in dit topic, heeft iedereen het over Cdc/CRO 8)7

Swipe is officieel een doodlopende straat?
Swipe is/wordt gemigreerd naar de Binance Card.
Bij Binance is het enige voordeel wat je kan verdienen is BNB staken voor rebates 1-8% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
Cyleo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:13:
Misschien moet het topic worden omgekat naar het CRO-topic :P Maar ik herken mij in het verhaal van pjonk, met als extra frustratie van mijn kant dat ik het raar vind hoeveel verschillende wallets je hebt. Je hebt je creditcard die je moet toppen, en je hebt je crypto wallet en daarin dan weer je fiat's.

Daarnaast heb ik afgelopen dinsdag een SEPA-transfer naar Crypto.com gemaakt om te proberen of dit werkt (na 30 dagen is je CC fee namelijk 3%), en die is nog niet binnen.
gaat dat niet over crypto aankopen? Dus crypto kost dan 3%, maar fiat blijft op te waarderen tegen 0%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Ik heb nu nog een restant van $4,50 aan SXP op de Swipe Card staan.
Iemand enig idee hoe je die opneemt?

Het is dan wel niet veel, maar het gaat om het principe.
Beetje belachelijk dat ze nu nog steeds het minimum van 21 SXP hanteren en optie om te converteren is verdwenen.
De laatste rebate voor Spotify (april) heb ik ook niet ontvangen, dus tja.. beetje jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
_NooT_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:13:
Ik heb nu nog een restant van $4,50 aan SXP op de Swipe Card staan.
Iemand enig idee hoe je die opneemt?

Het is dan wel niet veel, maar het gaat om het principe.
Beetje belachelijk dat ze nu nog steeds het minimum van 21 SXP hanteren en optie om te converteren is verdwenen.
De laatste rebate voor Spotify (april) heb ik ook niet ontvangen, dus tja.. beetje jammer dit.
Ik heb er zelf eerst een paar extra XRP naartoe gestort om over die grens van 21 te komen. (Ik had er nog 9 op staan.)
Daarna kun je dus wallet leeg maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Blabla13 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:22:
[...]

Ik heb er zelf eerst een paar extra XRP naartoe gestort om over die grens van 21 te komen. (Ik had er nog 9 op staan.)
Daarna kun je dus wallet leeg maken.
Het is nu alleen niet meer mogelijk om er iets bij te storten.
Opname is nu de enige mogelijkheid.
Ook converteren kan niet, want dan had ik het naar BUSD kunnen omzetten, waar deze drempel volgens mij niet voor geldt.

En als ik wel kon bijstorten, zou ik het momenteel ook niet vertrouwen.
Nu is het maar $4,50 wat erop staat.
Als het met die storting of opname nu mis gaat vanwege het opheffen van de kaart / overgang Swipe Wallet 2, gaat het om zo'n $100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
_NooT_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:40:
[...]

Het is nu alleen niet meer mogelijk om er iets bij te storten.
Opname is nu de enige mogelijkheid.
Ook converteren kan niet, want dan had ik het naar BUSD kunnen omzetten, waar deze drempel volgens mij niet voor geldt.

En als ik wel kon bijstorten, zou ik het momenteel ook niet vertrouwen.
Nu is het maar $4,50 wat erop staat.
Als het met die storting of opname nu mis gaat vanwege het opheffen van de kaart / overgang Swipe Wallet 2, gaat het om zo'n $100.
Ik zie het nu ik probeer in te loggen op de swipe app. |:(
Dan ben ik net op tijd geweest met die actie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtim500
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04 14:33
Ik heb nog ~$18 aan BTC op het account staan, maar die krijg ik ook niet meer weg. Withdraw zou je zeggen, maar dan probeert de app 18.52BTC over te maken en krijg je de melding dat 300000 de max is voor tier 2 accounts.

Jammer, zou een fijne fout van de bank in mijn voordeel zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Wordt eea niet omgezet naar het 2.0 account? Je raakt toch niets kwijt dacht ik? Volgens mij even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
glatuin schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:24:
Wordt eea niet omgezet naar het 2.0 account? Je raakt toch niets kwijt dacht ik? Volgens mij even geduld hebben.
Laten we daar maar van uitgaan.

Als ze bij het openen van de app hadden gelijk zouden aangeven dat alles automatisch naar de 2.0 wallet overgezet wordt as je niets doet, zou dat duidelijk zijn. Dat is nu niet het geval.
Je hebt uitsluitend de mogelijkheid voor de withdraw. Verder kan je op dit moment niets met de app.

We wachten het maar af dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
_NooT_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:35:
[...]

Laten we daar maar van uitgaan.

Als ze bij het openen van de app hadden gelijk zouden aangeven dat alles automatisch naar de 2.0 wallet overgezet wordt as je niets doet, zou dat duidelijk zijn. Dat is nu niet het geval.
Je hebt uitsluitend de mogelijkheid voor de withdraw. Verder kan je op dit moment niets met de app.

We wachten het maar af dan.
Toen bij mij de SXP unlocked werd had ik voor de zekerheid al mijn crypto's naar Binance overgebracht. De reden was mijn zeer slechte ervaring met Swipe helpdesk. Ik ben benieuwd naar 2.0 maar zal er wel even vanaf blijven tot ik vooral goede ervaringen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Timmy schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:54:
[...]

Heb me er ook voor aangemeld, vind het wel jammer dat je 180 dagen het geld "vast" moet zetten voor de rebate en zodra je eronder komt je geen rebates meer krijgt. Ach, rente op crypto is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Knul schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:26:
[...]

... en zodra je eronder komt je geen rebates meer krijgt. Ach, rente op crypto is ook leuk.
Kun je die toelichten?
Bedoel je dat als CRO daalt je extra CRO moet gaan vastzetten? Daar heb ik niets van gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Blabla13 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:59:
[...]

Kun je die toelichten?
Bedoel je dat als CRO daalt je extra CRO moet gaan vastzetten? Daar heb ik niets van gezien.
Als je na de 180 dagen je CRO opneemt. Dan vervalt de rebate en andere ' perks'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Ik probeer net m'n CDC aan te vullen met credit card (mastercard van de bijenkorf) en krijg de melding: declined by issuer.

Meer mensen die dit ervaren? Is het te verhelpen?

Edit: Bijenkorf Card claimt niets te ontvangen aan verificatie/verzoek tot betaling, dus vraag bij CDC neergelegd.

[ Voor 25% gewijzigd door deuceboss op 17-06-2021 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fableguy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
deuceboss schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:58:
Ik probeer net m'n CDC aan te vullen met credit card (mastercard van de bijenkorf) en krijg de melding: declined by issuer.

Meer mensen die dit ervaren? Is het te verhelpen?

Edit: Bijenkorf Card claimt niets te ontvangen aan verificatie/verzoek tot betaling, dus vraag bij CDC neergelegd.
Ik heb hetzelfde inderdaad. Contact gehad met de support van crypto.com maar die kunnen mij niet verder helpen. Ze zien geen transactie namelijk in hun DB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Cyleo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:13:

Een algemeen crypto visa card topic zou nog beter zijn. Er zijn nog veel andere aanbieders die hier nog niet de revue zijn gepasseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tmwlm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-02-2022
Fableguy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:19:
[...]

Ik heb hetzelfde inderdaad. Contact gehad met de support van crypto.com maar die kunnen mij niet verder helpen. Ze zien geen transactie namelijk in hun DB.
Ook ABN werk niet meer om de Crypto.com kaart op te laden. ABN ziet inderdaad niks, de Crypto.com helpdesk zegt inderdaad een lock te zien op mijn kaart maar niks te kunnen doen. Zit in hun systeem zeggen ze, enige wat helpt is een andere cc gebruiken. Er is daar iets raars gaande denk ik dan dat ze kaarten blokkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
tmwlm schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:55:
[...]

Ook ABN werk niet meer om de Crypto.com kaart op te laden. ABN ziet inderdaad niks, de Crypto.com helpdesk zegt inderdaad een lock te zien op mijn kaart maar niks te kunnen doen. Zit in hun systeem zeggen ze, enige wat helpt is een andere cc gebruiken. Er is daar iets raars gaande denk ik dan dat ze kaarten blokkeren.
Mijn kaart van ICS werkte gisteren nog bij een top-up, maar aangezien ICS een volle dochter van ABN is zullen alle kaarten van ICS wel geweigerd gaan worden lijkt me.
Een reden zou kunnen zijn dat ze op een top-up niks verdienen en dat niet meer willen doen. Ik gebruik de ICS kaart alleen nog maar om de CDC op te laden, hoef ik tenminste niet direct te betalen. Dus op zich begrijpelijk dat ze dat liever niet willen. Ik wil wel een ICS kaart aan blijven houden, handig om iets achter de hand te hebben bij een glitch van cdc (gebruik vooral curve bij winkelen ed.).

Ik heb al Openbank en Vivid toegevoegd doe ik het daar wel als het heel snel moet. Via SEPA overboeking lukt voorlopig nog wel lijkt me. Gaat best rap. Meestal binnen 2 minuten tot 3 uur binnen

[ Voor 8% gewijzigd door glatuin op 21-06-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:02
glatuin schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:40:
Toen bij mij de SXP unlocked werd had ik voor de zekerheid al mijn crypto's naar Binance overgebracht. De reden was mijn zeer slechte ervaring met Swipe helpdesk.
Er is nieuws uit het VK:
De cryptovalutabeurs Binance moet stoppen met het aanbieden van verschillende diensten in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf heeft geen vergunning voor de Britse markt, aldus de Britse financiële waakhond Financial Conduct Authority (FCA).

Binance, een van de grootste cryptovalutabeurzen van de wereld, mag de activiteiten pas weer opstarten wanneer de FCA daar toestemming voor geeft. Het gaat dan onder meer om het koppelen van partijen voor de handel in termijncontracten, zogenoemde futures.

Overigens reguleert de Britse toezichthouder niet de handel in digitale munten via het platform. Wel waarschuwt de waakhond consumenten om niet meer via de handelsplaats digitale munten te kopen of verkopen.
https://www.nu.nl/economi...gd-koninkrijk-staken.html

[ Voor 14% gewijzigd door U123456 op 28-06-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
In NL heeft Binance ook geen goedkeuring zoals Bitvavo oid. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

glatuin schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:41:
[...]

Als je na de 180 dagen je CRO opneemt. Dan vervalt de rebate en andere ' perks'.
Om even deze oude koe weer bij de horens te vatten: Als je het wél laat staan terwijl de koers gezakt is. Moet je dan CRO bijstorten voor dezelfde perks of blijft het actief zolang je de CRO laat staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Twee Dee schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:42:
[...]

Om even deze oude koe weer bij de horens te vatten: Als je het wél laat staan terwijl de koers gezakt is. Moet je dan CRO bijstorten voor dezelfde perks of blijft het actief zolang je de CRO laat staan?
Nee, blijft geldig dus lekker laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

glatuin schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:46:
[...]

Nee, blijft geldig dus lekker laten staan.
Bedankt voor de bevestiging. Ben al een beetje verslaafd aan het pingeltje als de kaart weer eens is gebruikt (vooral door mijn vrouw ;) ). En als de koers weer stijgt is je opgebouwde kickback ook meer waard dan de 3% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Twee Dee schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:16:
[...]

Bedankt voor de bevestiging. Ben al een beetje verslaafd aan het pingeltje als de kaart weer eens is gebruikt (vooral door mijn vrouw ;) ). En als de koers weer stijgt is je opgebouwde kickback ook meer waard dan de 3% :+
Haha dat laatste klopt niet helemaal, paar grote aankopen moeten doen toen de koers hoog was. Maar het is inderdaad leuk om lekker te sparen op deze manier. Ik heb inmiddels redelijk wat CRO. Toen de koers hoog was, heb ik alles naar stable coins overgezet en toen koers laag werd weer in CRO. Nu blijft het een beetje rond dezelfde koers schommelen. 1 ding staat vast, de vakantie in de zomer van 2022 zal deels gratis zijn vanwege de cashback van dit jaar ;-)

Wat ik trouwens ook kan aanbevelen is om tegelijkertijd je web aankopen te doen via cashbacksites (oa CashbackXL). Zo kun je nog meer cashback krijgen De cashback van die sites zet ik ook weer om in CRO (bij lage koers) dan gaat het sparen nog harder.

[ Voor 14% gewijzigd door glatuin op 07-07-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

glatuin schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:22:
[...]

Haha dat laatste klopt niet helemaal, paar grote aankopen moeten doen toen de koers hoog was. Maar het is inderdaad leuk om lekker te sparen op deze manier. Ik heb inmiddels redelijk wat CRO. Toen de koers hoog was, heb ik alles naar stable coins overgezet en toen koers laag werd weer in CRO. Nu blijft het een beetje rond dezelfde koers schommelen. 1 ding staat vast, de vakantie in de zomer van 2022 zal deels gratis zijn vanwege de cashback van dit jaar ;-)
Herkenbaar (mbt de koersschommelingen). Ik heb er wel eigenlijk voor gekozen om de kaart en de cashback niet te gebruiken voor handel/koersschommelingen. Vooral omdat ik daar al andere potjes voor heb en deze puur gericht is op reguliere consumptie/aankopen. Al zal ik natuurlijk ook weer niet de CRO op een te lage koers verzilveren...

Lijkt mij inderdaad ook wel leuk om de CRO op te sparen om iets groots mee te betalen, dan weet je dat de cashback lekker optelt.

Ik heb zelf niet heel goede ervaring met cashbacksites. Óf ze werken niet goed (heeft misschien met mijn pi-hole te maken) of ze keren het opgespaarde tegoed nooit uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 07-07-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Twee Dee schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:28:
[...]

Ik heb zelf niet heel goede ervaring met cashbacksites. Óf ze werken niet goed (heeft misschien met mijn pi-hole te maken) of ze keren het opgespaarde tegoed nooit uit.
Ik gebruik normaliter Firefox (prive) en Chrome (Zakelijk) en Edge heb ik puur voor cashback met een plugin van mijn vpn provider. Die doet het nu met reclame en dan werkt het wel. Nadeel moet cashback sites doen via Edge op mijn PC.
Ik heb geen pihole meer maar adguard home in netwerk dus ken de situatie.
Cashback loopt aardig op, laatst voor beide kinderen nieuw mobiel contract voor afgesloten, heb je zo meer dan 50 euro cashback via die sites. Nike aankoop: 3% via CDC plus 6% via de cashback site. Leuk hoor 9% cashback!

[ Voor 15% gewijzigd door glatuin op 07-07-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erelco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik weet dat dit topic al een tijdje oud is, maar misschien kan ik hier mensen mee helpen.

Ik ben zelf in maart begonnen met de Binance Card, daarna ben ik deels overgegaan naar de Crypto.com kaart en sinds 2 maanden gebruik ik alleen nog de Plutus Card.

Bij Plutus krijg je standaard al 3% cashback, helaas maar tot max €250 spendings per maand. Als je 100 of 400 PLU (hun eigen coin) vastzet in je offline wallet (metamask), dan gaan deze limieten omhoog. Bij 400 PLU wordt je standaard cashback 4%.

Vanaf eind Q1 (maart waarschijnlijk) wordt dit systeem op de schop gegooid en kan er max 8% cashback verdiend worden, maar tegen veel lagere staking bedragen.

Als het niet gewenst is dit topic weer tot leven te roepen, mag mijn post verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Erelco schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:11:
Ik weet dat dit topic al een tijdje oud is, maar misschien kan ik hier mensen mee helpen.

Ik ben zelf in maart begonnen met de Binance Card, daarna ben ik deels overgegaan naar de Crypto.com kaart en sinds 2 maanden gebruik ik alleen nog de Plutus Card.

Bij Plutus krijg je standaard al 3% cashback, helaas maar tot max €250 spendings per maand. Als je 100 of 400 PLU (hun eigen coin) vastzet in je offline wallet (metamask), dan gaan deze limieten omhoog. Bij 400 PLU wordt je standaard cashback 4%.

Vanaf eind Q1 (maart waarschijnlijk) wordt dit systeem op de schop gegooid en kan er max 8% cashback verdiend worden, maar tegen veel lagere staking bedragen.

Als het niet gewenst is dit topic weer tot leven te roepen, mag mijn post verwijderd worden.
Waarom heb je voor de Plutus Card gekozen? Voor en nadelen? Ik lees alleen hoge kosten vanwege de ETH fees.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• deuceboss
Sowieso interessant om te delen. Het is dat ik al 3% heb vanuit de CDC stake, maar anders had ik deze zeker genomen.

Andere tip tussendoor (ook al is dit misschien een open deur): mocht je het vervelend vinden om af en toe weer je debitsaldo te moeten aanvullen voor CDC en dat dat dan in een keer heel veel is bij elkaar, dan kan je tegenwoordig heel snel naar hun IBAN overmaken. De verwerking is naar mijn idee vele malen sneller dan een tijdje terug. Zo blijft je financiële situatie wat overzichtelijker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erelco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-12-2022
Zhou schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:06:
[...]

Waarom heb je voor de Plutus Card gekozen? Voor en nadelen? Ik lees alleen hoge kosten vanwege de ETH fees.
De belangrijkste voordelen zijn voor mij:
  1. Om te staken koppel je een eigen offline wallet (non-custodial genoemd). Deze wallet is dus altijd in eigen beheer en zou in theorie veiliger moeten zijn. Dit in tegenstelling tot Binance en CDC, waar je gestakede coins op de exchange staan.
  2. Hoge staking rewards, zonder te staken kun je al 3% rewards krijgen en met een relatief kleine staking zelfs nog meer
  3. Veel groeipotentieel. Pluton (de token van Plutus) heeft een market cap van zo'n 10M, tov de 13B van CRO
In het nieuwe model, zoals ik in mijn vorige bericht noemde, kun je staken voor max 8% cashback, zoals dit ook het geval is bij Binance en CDC. Voor 5% moet je 500 PLU (€2500) staken, voor 6% cashback moet je 1000 PLU staken (€5000) en voor 8% cashback moet je 2000 PLU (€10000) staken. Bij CDC is dit hoogste niveau bijvoorbeeld €350.000. Daarnaast kun je in dit nieuwe model zelf 'perks' uitkiezen, zoals gratis netflix, gratis spotify of korting op je tankbeurten bij Shell. Zoals ik het begrijp is het de bedoeling dat deze 'perks' naar verloop van tijd tradeable worden als NFTs.

De nadelen die ik zie:
  1. Als je niet genoeg geld op je pas hebt staan, wordt er een decline fee van €0,35 in rekening gebracht.
  2. Vanwege de lage marketcap en de momenteel kleine schaal van dit project, is dit een groter risico dan een CDC bijvoorbeeld. Het zou in theorie kunnen gebeuren dat het project gesopt wordt, waarna PLU zijn waarde zal verliezen
  3. De cashback rewards zonder staking gelden tot maximaal €250 spendings per maand. Op dit moment kan deze limit worden verhoogd (tot €20k per maand) door 100 PLU te staken. In het nieuwe model zul je hiervoor een abonnementsfee van €5 per maand moeten gaan betalen (hier staat wel tegenover dat je bijv gratis netflix kan krijgen wat deze €5 weer compenseert).
  4. Plutus is toch wat lastiger in gebruik dan CDC bijvoorbeeld. Plutus is dan ook wat meer gericht op meer ervaren gebruikers, aangezien je een metamask wallet nodig hebt. Ook werkt bijvoorbeeld de app nog niet optimaal.
Verdere fees heb ik geen last van, aangezien ik mijn Plutus card aan Curve gekoppeld heb.
ETH fees zijn inderdaad nu eenmaal hoog. Daar heb je echter alleen last van als je op bijv KuCoin je PLU koopt en die overzet naar je metamask wallet (die gekoppeld is aan Plutus) óf als je je PLU/ETH vanuit je metamask wallet op de Decentralized Exchange van Plutus verkoopt om je kaart op te waarderen.

Het is dus mogelijk vanuit je coins uit je metamask wallet je Plutus card op te laden, maar vanwege die fees maak ik zelf gewoon met IBAN geld over.

Het is mij opgevallen dat ik met IBAN mijn Plutus saldo op werkdagen binnen een paar uur kan opladen vanuit mijn Rabobank rekening. Maar wat nog vele malen sneller werk is het volgende:
Van Rabobank naar mijn Revolut rekening overmaken (instant) en vervolgens van Revolut naar Plutus (+/- 1 min). Dit werkt zelfs midden in de nacht of in het weekend.
deuceboss schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:49:
[...]

Sowieso interessant om te delen. Het is dat ik al 3% heb vanuit de CDC stake, maar anders had ik deze zeker genomen.

Andere tip tussendoor (ook al is dit misschien een open deur): mocht je het vervelend vinden om af en toe weer je debitsaldo te moeten aanvullen voor CDC en dat dat dan in een keer heel veel is bij elkaar, dan kan je tegenwoordig heel snel naar hun IBAN overmaken. De verwerking is naar mijn idee vele malen sneller dan een tijdje terug. Zo blijft je financiële situatie wat overzichtelijker.
Ik begrijp je overweging, echter is de €3500 die je nu staked bij CDC voor 3% bij Plutus meer dan genoeg voor 5% en 5 perks (bijv gratis netflix, gratis spotify, met korting tanken bij shell, met korting boodschappen bij Aldi én met korting in een Uber stappen). Misschien het overwegen waard :)

Wat betreft het overmaken naar IBAN van CDC, ik heb gemerkt dat het nog vele malen sneller kan als je het door een Revolut rekening sluist. Wel een extra handeling, maar dan heb je het geld binnen een paar minuten op je CDC account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Ik zie nu pas dat er al een heel mooi topic is voor CDC:

Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Misschien daar ook de Plutus discussie starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:21
deuceboss schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:30:
Ik zie nu pas dat er al een heel mooi topic is voor CDC:

Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Misschien daar ook de Plutus discussie starten?
Kan toch in een eigen topic? Anders loopt daar ook alles weer door elkaar.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Ja dat is misschien ook wel waar. Maar ben wel benieuwd of er mensen zijn zoals ik met CDC die ervaring ermee hebben. Ik zal eerst zelf eens wat onderzoek doen nog.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste