Zojuist heb ik een mailtje ontvangen van Binance over dat mijn Swipe kaart gesloten gaat worden omdat ik ook een Binance kaart heb aangevraagd en of ik daar even akkoord mee wil gaan. Dat heb ik liever niet dus ik doe even niks. Is dit iets nieuws?
Ja net ook gekregen. Wel balen zo. De rebates van swipe voor oa Netflix ed zijn leuk. Maar feit dat je niet hoeft te staken met bnb is ook fijn met binance card. Lastige keuze voor mij.Fox Hound schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:02:
Zojuist heb ik een mailtje ontvangen van Binance over dat mijn Swipe kaart gesloten gaat worden omdat ik ook een Binance kaart heb aangevraagd en of ik daar even akkoord mee wil gaan. Dat heb ik liever niet dus ik doe even niks. Is dit iets nieuws?
Ja, ook gehad hier.
Je hoeft je kaar niet te cancellen Als je de link opent kan je kiezen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nou met die keuze kies ik voor Binance. Swipe App is knap waardeloos. Binance biedt zoveel meer. Met beetje traden verdien je zo je rebates terug. Ik hoop dan wel dat ik zsm mijn staked sxp terug krijg.Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:10:
Ja, ook gehad hier.
[Afbeelding]
Het liefst zou ik mijn Swipe kaart houden en mijn Binance account ook. Mijn Binance kaart mogen ze cancelen. Maar dat lijkt hiermee geen optie?Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:10:
Ja, ook gehad hier.
[Afbeelding]
Het lijkt mij logisch dat het niet om je hele Binance account gaat, alleen het kaart gedeelte. Het is wat dom verwoord.Fox Hound schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:20:
[...]
Het liefst zou ik mijn Swipe kaart houden en mijn Binance account ook. Mijn Binance kaart mogen ze cancelen. Maar dat lijkt hiermee geen optie?
Zou binance ook de rebates op Spotify / Amazon / Netflix gaan leveren?
Wel interessante ontwikkelingen.
Lijkt mij ook logischer, maar zo staat het er niet en dat maakt het toch een wat engere keuze. Ik wacht hier nog even mee.Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:22:
[...]
Het lijkt mij logisch dat het niet om je hele Binance account gaat, alleen het kaart gedeelte. Het is wat dom verwoord.
Ik heb dezelfde mening alhoewel ik dan Swipe zou cancellen. Er is ook zo weinig info. Wil er eerst meer over weten.Fox Hound schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Lijkt mij ook logischer, maar zo staat het er niet en dat maakt het toch een wat engere keuze. Ik wacht hier nog even mee.
Ik heb Swipe een mail gestuurd. Zal wel een week duren eer het beantwoord wordt. Ik heb gevraagd wat er met mijn Stake gebeurd bij cancellen. En als de stake vast blijft zitten hoe het dan zit met de rebates en of ik dan tijdelijk een virtuele Swipe kaart houd oid.
Mijn voorkeur voor Binance heeft een reden: Nog steeds met EUR betalen en bij gemiddled >50 BNB op Binance Exchange heb je (minus de 0.9% Swipe fee) nog steeds 2.1% cashback. Verder kun je gewoon traden op binance als je nog meer BNB aanhoud. Bijv paar dagen BUSD of USDT aanhouden wanneer BNB hoog staat en weer terugkopen wanneer BNB zakt. Zo heb ik nodige BNB verdient wat meer is dan de rebates die je krijgt bij Swipe.
Maar goed wellicht wat te omslachtig voor velen hier.
[Voor 50% gewijzigd door glatuin op 02-02-2021 20:15]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze verschillende markten targeten, swipie voor de consument, binance voor de traders.1superheld schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:30:
Zou binance ook de rebates op Spotify / Amazon / Netflix gaan leveren?
Is het handig om nu nog een Swipe kaart aan te vragen? Heeft iemand enig idee wat Binance met de Swipe kaarten gaat doen?
Er zou een migratie van de kaarten aankomen. Maar hier is al een tijd geen update meer over geweest.
Je kan niet beide kaarten hebben. De afgelopen week hebben mensen die 2 kaarten hadden de keuze gekregen. Ik heb voor de Swipe kaart gekozen
Dat men de keuze heeft gekregen doet vermoeden alsof ze beide blijven bestaan
Je kan niet beide kaarten hebben. De afgelopen week hebben mensen die 2 kaarten hadden de keuze gekregen. Ik heb voor de Swipe kaart gekozen
Dat men de keuze heeft gekregen doet vermoeden alsof ze beide blijven bestaan
[Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-02-2021 09:06]
Dat ligt vooral aan de partij die de terugboeking initieert. Uit mijn ervaring zijn terugbetalingen van Bol en Coolblue altijd binnen een dag (en vaak minuten) na het initieren van de annulering of bevestiging van retour verwerkt. Sommige andere partijen duren wat langer... Je hebt ook partijen die een reservering hebben gedaan maar deze vervolgens niet annuleren, deze reservering staat een week of 3 open en vervalt dan automatisch.Spookie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:03:
Iemand ervaring hoelang een terugboeking van de creditcard duurt?
Ja, wat is verstandig... Wanneer de migratie naar Binance zal zijn weet niemand, het zou oorspronkelijk voor het einde van 2020 gebeuren maar toen de deadline naderde werd er niet meer gecommuniceerdStupidsimple schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 01:29:
Is het handig om nu nog een Swipe kaart aan te vragen? Heeft iemand enig idee wat Binance met de Swipe kaarten gaat doen?

Ik denk dat het afhangt van wat je wil. Binance heeft alleen een cashback, Swipe heeft de rebates op bijvoorbeeld Spotify en Netflix. Bij Binance kan je met Euro's blijven betalen, bij Swipe heb je crypto als funding source nodig. En tenslotte heb je voor de Binance Card BNB nodig om meer cashback te krijgen, bij Swipe is dat SXP.
Ik heb de Binance Card aangevraagd, hoop op een juist moment wat BNB aan te schaffen om in de 3% (aka 2,1%) rebate te vallen.
Nu wil ik gewoon met EUR gaan betalen en vroeg ik me af, kan het aanzuiveren van je Binance wallet vanuit de bank geautomatiseerd? Ik zie iig al dat binance wallet naar card wallet automatisch kan.
Ik kom er graag onderuit om elke keer handmatig SEPA betaling te moeten doen om het saldo aan te zuiveren.
Nu wil ik gewoon met EUR gaan betalen en vroeg ik me af, kan het aanzuiveren van je Binance wallet vanuit de bank geautomatiseerd? Ik zie iig al dat binance wallet naar card wallet automatisch kan.
Ik kom er graag onderuit om elke keer handmatig SEPA betaling te moeten doen om het saldo aan te zuiveren.
Het nummer dat je moet invullen blijft hetzelfde, dus je kunt automatische overboeking maken naar Binance.VincentB93 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:39:
Ik heb de Binance Card aangevraagd, hoop op een juist moment wat BNB aan te schaffen om in de 3% (aka 2,1%) rebate te vallen.
Heb gisteren de swipe (saffron) card aangevraagd, eens kijken of het bevalt.
Misschien later nog een upgraden naar de Sky card, zag dat dat gewoon mogelijk is met dezelfde pas.
Misschien later nog een upgraden naar de Sky card, zag dat dat gewoon mogelijk is met dezelfde pas.
Ja dat kan per direct geldig zodra je gestaked hebt.Emcee schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:58:
Heb gisteren de swipe (saffron) card aangevraagd, eens kijken of het bevalt.
Ik denk ook dat dit de insteek is.Cyleo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze verschillende markten targeten, swipie voor de consument, binance voor de traders.
De Swipe app vind ik zelf prettig in gebruik.
Niet teveel poespas en de basiszaken die ik belangrijk vind staan erop.
Zonder veel kennis kan je eenvoudig ‘market’-traden, het is eenvoudig om te kopen met en verkopen naar je fiat van keuze en staken en releasen is ook supersimpel.
Net een spaarrekening, maar dan met een hoge rente (16% op SXP, dagelijks verrekend).
De SXP coin is in de 2 weken dat ik ze heb gekocht (heb er gelijk wat extra genomen) ook bijna verdubbeld in waarde, dus zover alles positief.
De Binance app gebruik ik voor uitgebreidere trade mogelijkheden.
Dat heeft toch wel een hogere leercurve en zie ik niet snel als optie voor de gemiddelde consument.
Ik zou niet weten wat voor voordeel de Binance kaart zou bieden tov de Swipe kaart in mijn geval.
Als je de binance app in "lite" mode zet is deze zelfs simpeler dan swipe 

Ziet er inderdaad mooi uit, had het zo niet eerder geprobeerd. Maar zie dan geen Card info. Dus toch niet heel bruikbaar voor beginners.1superheld schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:32:
Aha.. nou mijn terug betaling is al 4 weken bezig met terug krijgen van mijn geld.Timmy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Dat ligt vooral aan de partij die de terugboeking initieert. Uit mijn ervaring zijn terugbetalingen van Bol en Coolblue altijd binnen een dag (en vaak minuten) na het initieren van de annulering of bevestiging van retour verwerkt. Sommige andere partijen duren wat langer... Je hebt ook partijen die een reservering hebben gedaan maar deze vervolgens niet annuleren, deze reservering staat een week of 3 open en vervalt dan automatisch.
De betaling is afgeschreven en terug gestort volgens het bedrijf waar ik gekocht hebt maar helaas nog niks.
Support van Swipe weet het tja...
Mijn ervaring met support wordt langzaam wat beter maar je moet vasthoudend zijn. En gewoon elke dag weer een live chat openen en vragen om een update van het ticket#.Spookie schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:39:
Support van Swipe weet het tja...
Ja, maar dan kan je ook praktisch echt niks1superheld schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:32:
Jongens, ik heb dus een swipe account aangemaakt.
Nu Tier 2 verified, maar wil mijn swipe account opwaarderen, voor de (gratis) Spotify Premium.
Helaas lukt dat opwaarderen niet met mijn RaboCard (MasterCard) N26 MasterCard Debit en niet met mijn N26 Maestro pas.
Ik kan ook geen SEPA bankrekening toevoegen, want dat is "not available" hier in Nederland....
Concreet: Hoe waardeer ik op een andere manier mijn Swipe rekening op??
In ieder geval, bedankt!
EDIT: Heb even het topic nader doorgespit en het gaat mij eigenlijk vooral om de gratis-premium account-rebates. Is het niet beter/verstandiger een andere maatschappij te gebruiken? Of is Swipe toch degelijk genoeg? Zie ook veel 0 - 1 ster feedback's op diverse feedback-platforms...
Nu Tier 2 verified, maar wil mijn swipe account opwaarderen, voor de (gratis) Spotify Premium.
Helaas lukt dat opwaarderen niet met mijn RaboCard (MasterCard) N26 MasterCard Debit en niet met mijn N26 Maestro pas.
Ik kan ook geen SEPA bankrekening toevoegen, want dat is "not available" hier in Nederland....
In ieder geval, bedankt!
EDIT: Heb even het topic nader doorgespit en het gaat mij eigenlijk vooral om de gratis-premium account-rebates. Is het niet beter/verstandiger een andere maatschappij te gebruiken? Of is Swipe toch degelijk genoeg? Zie ook veel 0 - 1 ster feedback's op diverse feedback-platforms...
[Voor 23% gewijzigd door PeaceFreak op 07-02-2021 22:07]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Via credit card duurt het de eerste keer 7 dagen.Echter er wordt ook een flinke fee gevraagd voor gebruik van de credit card. Best is om crypto van elders te sturen naar je Swipe wallet. Vanaf Binance is dat het voordeligst want die rekenen geen withdrawal fee voor versturen naar Swipe.PeaceFreak schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:04:
Jongens, ik heb dus een swipe account aangemaakt.
In ieder geval, bedankt!
Oke, snap ik.
Maar kan ik echt niet op een andere manier fiat currency overmaken?
Heb momenteel liever euros op Swipe dan crypto...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Om een of ander vreemde reden is het mij ook niet gelukt om credit cards van ING of ABN Amro toe te voegen. De Curve kaart, waar je vervolgens andere kaarten aan kan koppelen, werkt weer wel. Houd er wel rekening mee dat het opwaarderen met een credit card 3,9% aan kosten betekent.PeaceFreak schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:04:
De goedkoopste manier is een SEPA overboeking naar Binance, omzetten naar crypto en dan naar je Swipe wallet overzetten. Deze transfer is gratis (ook al worden er kosten getoond, die krijg je direct weer terug).
Super ga ik proberen.Timmy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:09:
[...]
Om een of ander vreemde reden is het mij ook niet gelukt om credit cards van ING of ABN Amro toe te voegen. De Curve kaart, waar je vervolgens andere kaarten aan kan koppelen, werkt weer wel. Houd er wel rekening mee dat het opwaarderen met een credit card 3,9% aan kosten betekent.
De goedkoopste manier is een SEPA overboeking naar Binance, omzetten naar crypto en dan naar je Swipe wallet overzetten. Deze transfer is gratis (ook al worden er kosten getoond, die krijg je direct weer terug).
Nog wel even qua edit een vraagje:
Euro's zijn niet mogelijk op Swipe. Het was vorig jaar alleen tijdelijk (paar maanden) wel mogelijk.PeaceFreak schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:09:
Oke, snap ik.
Crypto.com heeft de Visa card en heeft wel Euro's.PeaceFreak schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:10:
[...]
Super ga ik proberen.
Nog wel even qua edit een vraagje:
Oke dank, maar heeft Crypto.app ook gratis premiums, liefst Spotify.
Want ik zie in de Crypto.com app dat ik dan CRO tokens aan moet houden. Bij Swipe niet...
En hoe kom ik achter het cryptoadres(sen) van mijn Swipe account.?
Want ik zie in de Crypto.com app dat ik dan CRO tokens aan moet houden. Bij Swipe niet...
[Voor 18% gewijzigd door PeaceFreak op 07-02-2021 22:14]
Je klikt op de cryto munt en bijna rechtsboven staat een QR code icoon. Klik er op en je ziet het adres. Nee bij crypto.com moet je staken.PeaceFreak schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:14:
Oke dank, maar heeft Crypto.app ook gratis premiums, liefst Spotify.
Oke, dank je voor de snelle info @glatuin .
Ik ga even fiat omzetten naar PAXG en dan naar Swipe verplaatsen.
Nogmaals, allemaal, hartelijk dank!
EDIT: Allerlaatste vraag, welke crypto is het meest stabiel of gelinked aan fiat dat ik het beste kan gebruiken? Of maakt dat niet uit...? (I.v.m. koersschommelingen...)
Ik ga even fiat omzetten naar PAXG en dan naar Swipe verplaatsen.
Nogmaals, allemaal, hartelijk dank!
EDIT: Allerlaatste vraag, welke crypto is het meest stabiel of gelinked aan fiat dat ik het beste kan gebruiken? Of maakt dat niet uit...? (I.v.m. koersschommelingen...)
[Voor 36% gewijzigd door PeaceFreak op 07-02-2021 22:26]
Dat zie ik hier nu al een aantal keer voorbij komen, maar je kan gewoon je cryptos verkopen voor de ondersteunde fiat of stablecoin naar keuze (of juist kopen)glatuin schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:10:
[...]
Euro's zijn niet mogelijk op Swipe. Het was vorig jaar alleen tijdelijk (paar maanden) wel mogelijk.
Super eenvoudig, instant en volgens mij gewoon zonder bijkomende kosten.
Je hebt momenteel keuze uit: USD, EUR, VAI, USDT, BUSD, PAX en USDC
Sorry, maar ik snap je even niet._NooT_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:03:
[...]
Dat zie ik hier nu al een aantal keer voorbij komen, maar je kan gewoon je cryptos verkopen voor de ondersteunde fiat of stablecoin naar keuze (of juist kopen)
Super eenvoudig, instant en volgens mij gewoon zonder bijkomende kosten.
Je hebt momenteel keuze uit: USD, EUR, VAI, USDT, BUSD, PAX en USDC
Hoe koop ik usd direct of euro's direct.
Kijk usdt en pax snap ik, zijn stables, maar hoe krijg jij euros als crypto currencies? Euro is toch fiat net als de "gewone" usd...
Usd tether en pax gold zijn idd. crypto munten, maar een stable coin gebaseerd op de euro ken ik nog niet.
Zou je dat kunnen toelichten @_NooT_?
Niet direct.
Je moet eerst crypto op de card zetten, via Binance zitten daar geen kosten aan.
Vervolgens kan je in de swipe app die cryptos weer verkopen voor o.a euros of dollars.
Daarna staan die gewoon in de fiat tab van je wallet. Dat is toch wat de bedoeling was, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Je moet eerst crypto op de card zetten, via Binance zitten daar geen kosten aan.
Vervolgens kan je in de swipe app die cryptos weer verkopen voor o.a euros of dollars.
Daarna staan die gewoon in de fiat tab van je wallet. Dat is toch wat de bedoeling was, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Je kan inderdaad op die manier fiat in je Wallet krijgen. Dit is echter niet in te stellen als spending source voor de card, dus je hebt er weinig meer aan_NooT_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 01:07:
Niet direct.
[Afbeelding]

Oh serieus?GmR schreef op maandag 8 februari 2021 @ 07:55:
[...]
Je kan inderdaad op die manier fiat in je Wallet krijgen. Dit is echter niet in te stellen als spending source voor de card, dus je hebt er weinig meer aan
Dus als je pint, gaat dat niet als eerste uit je euro wallet?
En ook de afschrijving van Spotify, Netflix e.d. Niet?
De eerste afschrijving moet bij mij nog plaatsvinden, dus ik heb nog niet gezien hoe het in de praktijk uitvalt.
Op de "Cards" tab moet je een "Funding source" instellen. Voor elke afschrijving wordt de crypto gebruikt die je daar selecteert. Hier kon eerder ook voor fiat en stable coins gekozen worden, maar dat kan sinds vorige maand niet meer._NooT_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:43:
[...]
Oh serieus?
Dus als je pint, gaat dat niet als eerste uit je euro wallet?
En ook de afschrijving van Spotify, Netflix e.d. Niet?
De eerste afschrijving moet bij mij nog plaatsvinden, dus ik heb nog niet gezien hoe het in de praktijk uitvalt.
@_NooT_ Ja dat was de bedoeling.
Maar ik dacht dat je nieuwe stablecoins aan het opnoemen was, dacht dat USD en EUR fiat waren maar dat jij een stablecoin daarmee bedoelde.
Nu snappen we elkaar.
Maar we hebben blijkbaar geen keuzes meer (qua Funding Source) tussen Eur of USD maar alleen cryptocoins.
Heb wat PAXG gekocht op Crypto.com en succesvol verplaatst naar Swipe om te gebruiken.
Nogmaals allen dank!
Maar ik dacht dat je nieuwe stablecoins aan het opnoemen was, dacht dat USD en EUR fiat waren maar dat jij een stablecoin daarmee bedoelde.
Nu snappen we elkaar.
Maar we hebben blijkbaar geen keuzes meer (qua Funding Source) tussen Eur of USD maar alleen cryptocoins.
Heb wat PAXG gekocht op Crypto.com en succesvol verplaatst naar Swipe om te gebruiken.
Nogmaals allen dank!
Kleine update:
Inmiddels ook de eerste rebates ontvangen (in btc) op de 5e van de maand.
Hier kreeg ik echter geen melding van, zag ik pas toen ik toevallig mijn btc wallet bekeek in de swipe app.
Dus vooralsnog werken de rebates!
Hier kreeg ik echter geen melding van, zag ik pas toen ik toevallig mijn btc wallet bekeek in de swipe app.
Klopt, de communicatie vanuit Swipe kan wel wat beter met dat soort dingen, tis een beetje vaag allemaal. Zo heb ik ook wel de Spotify cashback (die de 15e was afgeschreven), maar niet de Netflix cashback (paar dagen later). Misschien komen die volgende maand, maar het is een beetje raar dat je nergens de status kan zien. Nou ja, gratis Spotify is in ieder geval niet verkeerd.rainier15 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
Kleine update:
Hi,
Ik had een vraagje en wellicht kan een van jullie helpen.
Ik wil BTC van mijn swipe wallet naar mijn kraken account overmaken. Echter wanneer ik de QR-code van mijn BTC adres scan en alles heb voltooid zegt swipe: "Your address is invalid format in BTC network. Please try again later."
Enig idee, hoe dit kan?
adres zou moeten kloppen. ik heb ook nog wat BTC en SXP in mijn swipe-account staan voor eventuele fees.
Is Swipe niet compatibel met Kraken? (Al kon ik wel BTC van kraken naar swipe sturen).
Thanks in advance!
Ik wil BTC van mijn swipe wallet naar mijn kraken account overmaken. Echter wanneer ik de QR-code van mijn BTC adres scan en alles heb voltooid zegt swipe: "Your address is invalid format in BTC network. Please try again later."
Enig idee, hoe dit kan?
adres zou moeten kloppen. ik heb ook nog wat BTC en SXP in mijn swipe-account staan voor eventuele fees.
Is Swipe niet compatibel met Kraken? (Al kon ik wel BTC van kraken naar swipe sturen).
Thanks in advance!
De oplossing/ het probleem volgens swipe support was As per confirmation we only support ETH Address for BTC
Beetje vreemd verhaal, dus heb ik mijn BTC maar omgezet naar ETH en vervolgens naar mijn kraken account gestuurd. Dit lukte vreemd genoeg wel, maar toch weer paar honderd dollar extra kwijt aan omzetten...
Beetje vreemd verhaal, dus heb ik mijn BTC maar omgezet naar ETH en vervolgens naar mijn kraken account gestuurd. Dit lukte vreemd genoeg wel, maar toch weer paar honderd dollar extra kwijt aan omzetten...
Alias16 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 05:58:
Hi,
Enig idee, hoe dit kan?
Thanks in advance!
Vraagje voor de mensen die ervaring hebben met de swipe of binance card. Ik zie bij Binance, ergens in de kleine lettertjes, dat je 0.9% transactiekosten betaald per transactie. Ik was in de veronderstelling dat dit de kosten zijn voor het gebruik van de swipe card. Ik kan echter bij de Swipe card niets terugvinden van deze 0.9% transactiekosten, daar zie ik een een fees & limits overzicht overal €0 staan.
Weet iemand hoe dit precies zit?
Jongens gefeliciteerd die al een kaart en BNB hebben. Maar mijn swipe card die deze week aankomt gaat in de prullenbak (of achterin de kast). Met de huidige koersexplosie moet je €6.000 inleggen voor de 3% cashback.
Gewoon even afwachten, kan over een maandje ineens weer anders zijn.VincentB93 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:14:
Jongens gefeliciteerd die al een kaart en BNB hebben. Maar mijn swipe card die deze week aankomt gaat in de prullenbak (of achterin de kast). Met de huidige koersexplosie moet je €6.000 inleggen voor de 3% cashback.
Vraagje, hoe lang duurt het voordat een bedrag daadweerkelijk afgeschreven wordt.
Bij de kaart-overzicht zie ik bijv de 'afschrijving' voor Prime.
Echter blijft deze maar op pending staan.
En er staat ook een afschrijving voor de CRV Card verfication (voor de curve kaart).
Die staat zelfs al 10 dagen op pending.
Is dat normaal?
En er staat ook een afschrijving voor de CRV Card verfication (voor de curve kaart).
Is dat normaal?
Bij een "pending" transactie is het geld al wel afgeschreven. De cashback is dan nog niet verwerkt._NooT_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:31:
Vraagje, hoe lang duurt het voordat een bedrag daadweerkelijk afgeschreven wordt.
Is dat normaal?
Het kan tot 2 weken duren voor een transactie completed is.
[Voor 72% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-02-2021 12:35]
Ok, dan ben ik gerust gesteld.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Bij een "pending" transactie is het geld al wel afgeschreven. De cashback is dan nog niet verwerkt.
Het kan tot 2 weken duren voor een transactie completed is.
Volgens mij zit er bij Swipe ook een spread van 1% op de crypto, ik heb het hier een paar keer zien langskomen, maar ik kan het nu zelf zo niet vinden.kameel30 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:44:
Vraagje voor de mensen die ervaring hebben met de swipe of binance card. Ik zie bij Binance, ergens in de kleine lettertjes, dat je 0.9% transactiekosten betaald per transactie. Ik was in de veronderstelling dat dit de kosten zijn voor het gebruik van de swipe card. Ik kan echter bij de Swipe card niets terugvinden van deze 0.9% transactiekosten, daar zie ik een een fees & limits overzicht overal €0 staan.
Ja klopt dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit.Cyleo schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Volgens mij zit er bij Swipe ook een spread van 1% op de crypto, ik heb het hier een paar keer zien langskomen, maar ik kan het nu zelf zo niet vinden.
Ik heb het gebruikt voor SXP tegen 16%.Dacuuu schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:36:
Maakt iemand ook gebruikt van swipe defi savings? Ik heb wat btc daar neergezet tegen 5.9% rente.
Aangezien de koers de laatste dagen toch wel hard omlaag ging heb ik het maar verzilverd naar euro's.
Als ik denk dat we het weer gestabiliseerd is of een stijgende lijn te verwachten is, koop ik wel weer terug.
Dan zal ik wel weer gebruik maken van de savings.
Ja, ik zet daar PAX weg. Die kan ik ook nog steeds als funding source gebruiken, en de cashback heb ik ook op PAX staan.
Zo heb ik geen last van verlies bij het omwisselen op de exchange
Zo heb ik geen last van verlies bij het omwisselen op de exchange
Ik had redelijk wat SXP op savings gezet maar vorige week het grootste deel verkocht. Schijnbaar net op tijd want JL kwam weer eens met een bommetje. Vervolgens wordt het meeste wel afgezwakt tijdens een snelle AMA op Telegram, maar dat leest natuurlijk niemand als je niet het originele Medium artikel bijwerkt/verduidelijkt.
Overigens kan ik nog steeds met Euro's betalen. Ik heb zelfs vandaag wat extra Euro's toegevoegd door BUSD vanuit Binance naar de Swipe wallet te versturen en daar om te zetten naar Euro's. Uiteindelijk 7 cent verlies door de verschillende omwisselkoersen.
Overigens kan ik nog steeds met Euro's betalen. Ik heb zelfs vandaag wat extra Euro's toegevoegd door BUSD vanuit Binance naar de Swipe wallet te versturen en daar om te zetten naar Euro's. Uiteindelijk 7 cent verlies door de verschillende omwisselkoersen.
De rente uitbetaling is elke week toch? Er is zo weinig info te vinden hierover.. En berekenen ze de rente over je aantal bitcoin, of over de waarde in dollars?_NooT_ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:14:
[...]
Ik heb het gebruikt voor SXP tegen 16%.
Aangezien de koers de laatste dagen toch wel hard omlaag ging heb ik het maar verzilverd naar euro's.
Als ik denk dat we het weer gestabiliseerd is of een stijgende lijn te verwachten is, koop ik wel weer terug.
Dan zal ik wel weer gebruik maken van de savings.
Inderdaad per week, per stake.Dacuuu schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:14:
[...]
De rente uitbetaling is elke week toch? Er is zo weinig info te vinden hierover.. En berekenen ze de rente over je aantal bitcoin, of over de waarde in dollars?
Dus zogauw een stake een week lang vast staat krijg je daar de rente over uitbetaald.
Je 2e vraag kan ik niet beantwoorden.
Wel spannend wat er gaat gebeuren met de Swipe cards, de v2 sxp roadmap is net een paar dagen geleden uitgekomen:
medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap
Voor kaarthouders is deze van belang:
1) SXP Tiers will become available for Binance Cards.
Hoe en wat precies wordt pas over een tijdje duidelijk, maar het lijkt er toch op dat ze eindelijk overgaan naar Binance cards.
Verder stoppen ze met onchain staking van sxp (dus geen ±25-35% APY meer als je minimaal 1000 sxp staked op bscapp.swipe.org).
De 0.9% sxp token burn van elke card verdwijnt ook, dat was dus van elke kaart die door Swipe werd uitgegeven dus ook van Binance en andere Exchanges.
Hoe en wat precies wordt pas over een tijdje duidelijk, maar het lijkt er toch op dat ze eindelijk overgaan naar Binance cards.
Verder stoppen ze met onchain staking van sxp (dus geen ±25-35% APY meer als je minimaal 1000 sxp staked op bscapp.swipe.org).
De 0.9% sxp token burn van elke card verdwijnt ook, dat was dus van elke kaart die door Swipe werd uitgegeven dus ook van Binance en andere Exchanges.
Dat maakt niet uit toch?Dacuuu schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:14:
En berekenen ze de rente over je aantal bitcoin, of over de waarde in dollars?

16% als totaal van je SXP of 16% op de waarde in USD/EUR is hetzelfde.
Op het moment van uitbetalen niet.Timmy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Dat maakt niet uit toch?
16% als totaal van je SXP of 16% op de waarde in USD/EUR is hetzelfde.
Voorbeeldje:
1 btc is nu 10 euro
1 euro = 1 euro
Maar stel, je krijgt 10% rente, en ze keren euro's uit, dan krijg je 1 euro rente..
Keren ze in btc uit, krijg je 0.1 btc, zodra de koers weer omhoog (of omlaag) gaat heb je dus meer of minder waarde in euro's in btc.
Rente wordt dan ook niet bepaald aan de hand van een datum in de (verre) toekomst maar op het moment van uitbetalen en dan maakt het dus niet uit hoe de berekening plaatsvindtDacuuu schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:30:
Op het moment van uitbetalen niet.

Zelf stake ik alleen SXP bij Swipe en die rente krijg je in SXP uitbetaald. Ik vermoed dat dat ook voor de andere coins geldt.
[Voor 13% gewijzigd door Timmy op 16-02-2021 14:36]
Zou dit nieuws de koersdaling van SXP veroorzaakt hebben of is dit totaal toeval?Stupidsimple schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:57:
Wel spannend wat er gaat gebeuren met de Swipe cards, de v2 sxp roadmap is net een paar dagen geleden uitgekomen:
Vanwege die daling heb ik m'n 'losse' SXP verkocht, maar misschien dat ik deze terug koop.
Tenminste als deze roadmap als iets positiefs opgevat moet worden.
Want voor mij als newby in de geld/crypto wereld is dit namelijk niet duidelijk.
Deze roadmap wekt bij mij heel veel vragen op.
Misschien dat iemand hier die er meer in thuis is dit voor mij en andere Tweakers kan uitleggen / toelichten in Jip en Janneke taal.
Ik zal het nummeren, dat refereert wat makkelijker.
De vragen waar ik nu mee zit ahv de roadmap:
- Wat houdt het volgende in: 'The Swipe Wallet will become non-custodial'?
- Wat is het verschil tussen de app wallet en card wallet en moet actie ondernemen?
Ik heb een Swipe card (waar ik an sich niets mee doe) en heb in de app wat fiat en crypto in de wallet staan + nog wat crypto in de (deFI) savings, zie:Users who hold custodial funds will have until May 1st to migrate their funds off the wallet including from Swipe Savings and Credit. Those that are cardholders who leave their funds on the wallet will have their funds transferred to the Card Wallet for custodial access. - Als ik het goed begrijp verdwijnt het huidige savings programma (met de hoge rente) en kan je straks middels Venus verdienen aan het uitlenen van je crypto's middels, terwijl ze toch in je bezit blijven.
Dus een soort variabele rente die (denk ik) betaald wordt door fees bij trades of uitlenen voor degene die short willen gaan?
Begrijp ik dat goed? - Is SXP Gas een soort divident?
- "Swipe Staking will be discontinued thus removing this inflation point."
- Zou dit betekenen dat de SXP die gestaked zijn voor de Card levels vrijkomt?
En zo ja, daarmee ook de benefits zoals de rebates komen te vervallen?
Of zou dit alleen van toepassing zijn op de stakes van de savings? - Houdt onderstaande in dat het marktcapitaal van die 10M SXP verdeeld wordt over de rest van de SXP, met als gevolg waardestijging?JL will burn 10M SXP (currently worth over $25 million) on August 2021 from the Founders unlock.
En swipe staat vandaag bijna op 3 euro, v2 van swipe lijkt toch beter gevallen?
Ik heb me Swipe card eindelijk binnen.
Alleen heb ik de Saffron ontvangen ipv de Sky card.
Dit is de reactie van de support.
We are currently shipping the Saffron Card in lieu of the Sky Card due to manufacturing delay. This second Saffron Card will have all the benefits and perks of the Sky Card once it is activated in the App.
Heeft ook met het algemene sentiment te maken nu hoor, alles gaat de lucht in. En helemaal alles van de Binance familie - waar Swipe een onderdeel van is1superheld schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:33:
En swipe staat vandaag bijna op 3 euro, v2 van swipe lijkt toch beter gevallen?
Ja, dus de kaart is oranje maar je hebt gewoon de voordelen van de blauwe kaartPhasis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:56:
Sterker nog, volgens mij hebben ze überhaupt nooit een blauwe kaart verzonden.Phasis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:56:

Mijn initiële kaart was de Sky maar ik kreeg de oranje versie, daarna heb ik geupgrade naar steel en kreeg de black (slate) versie van de kaart. Maar je krijgt gewoon de voordelen die bij jouw niveau horen.
Inderdaad zover ik weet zijn er alleen de oranje en de zwarte kaart!
Ik had er niet eens op gelet, maar inderdaad mijn kaart is ook oranje.
Makkt niets uit, want dat is alleen cosmetisch en ik vind oranje mooier.
Toegevoegd aan Curve en/of Google Pay kun je de oranje kaart lekker thuis laten liggen._NooT_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:14:
Ik had er niet eens op gelet, maar inderdaad mijn kaart is ook oranje.
Hahaha ja, die kaart zelf interesseert me eigenlijk ook helemaal niet.glatuin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:20:
[...]
Toegevoegd aan Curve en/of Google Pay kun je de oranje kaart lekker thuis laten liggen.
Staat wel interessant hoor om zo'n swipe en curvekaart erbij te hebben.
Ik geloof echt wel dat dit soort Visa kaarten voor crypto de toekomst gaan worden, maar alleen als je met echt stabielecoins kan betalen.
Zie je het al voor je? Een hele rij bij de kassa in een winkel, omdat iemand pas wil pinnen als de koers weer gestegen is?
Het is inderdaad erg vreemd dat stablecoins niet meer kunnen. Afgezien van Spotify/Netflix etc. gebruik ik de kaart niet meer. (Nu vooral crypto.com kaart). Maar kennelijk vinden ze het niet erg, anders hadden ze het wel veranderd._NooT_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:33:
[...]
Hahaha ja, die kaart zelf interesseert me eigenlijk ook helemaal niet.
Staat wel interessant hoor om zo'n swipe en curvekaart erbij te hebben.
Ik geloof echt wel dat dit soort Visa kaarten voor crypto de toekomst gaan worden, maar alleen als je met echt stabielecoins kan betalen.
Zie je het al voor je? Een hele rij bij de kassa in een winkel, omdat iemand pas wil pinnen als de koers weer gestegen is?
Idd ik wou BUSD gaan gebruiken als funding source maar die staat er niet meer tussen.glatuin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:37:
[...]
Het is inderdaad erg vreemd dat stablecoins niet meer kunnen. Afgezien van Spotify/Netflix etc. gebruik ik de kaart niet meer. (Nu vooral crypto.com kaart). Maar kennelijk vinden ze het niet erg, anders hadden ze het wel veranderd.
Ik heb nu gekozen voor VAI dit is de stable coin van Venus.
Houd er rekening mee dat VAI er tijdelijk tussen staat. Aan de andere kant, ik gebruik nog steeds euro's als funding source en kan dat ook aanvullen...Phasis schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:29:
Ik heb nu gekozen voor VAI dit is de stable coin van Venus.
Ok thanks voor de tip Timmy!Timmy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:54:
[...]
Houd er rekening mee dat VAI er tijdelijk tussen staat. Aan de andere kant, ik gebruik nog steeds euro's als funding source en kan dat ook aanvullen...
Ik heb m'n Swipe card binnen en probeer Spotify te betalen via de card. Rechtstreeks lukt het niet, omdat het land en de betaling niet overeen komen. Ik las hier dat het ook via Paypal kan, dus ik heb m'n Swipe card gekoppeld aan Paypal, maar ik blijf dezelfde foutmelding houden. Wat doe ik verkeerd?
Edit: nvm, de tweede keer lijkt het wel te werken. Bijzonder. Nu hopen dat ik een rebate krijg.
Edit: nvm, de tweede keer lijkt het wel te werken. Bijzonder. Nu hopen dat ik een rebate krijg.
[Voor 14% gewijzigd door Knul op 21-02-2021 20:35]
De rebates krijg je wel, dat gebeurt zodra je betaling bevestigd is een dat is meestal 2 dagen later.Knul schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:35:
Link naar een topic dat als spam is gesloten.
[Voor 79% gewijzigd door t_captain op 23-02-2021 14:19]
Rebates komen 1 x per maand achteraf rond de 5e/6e van de maand.Timmy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:40:
[...]
De rebates krijg je wel, dat gebeurt zodra je betaling bevestigd is een dat is meestal 2 dagen later.
Caschback krijg je wel direct.
Je hebt gelijk, ik haalde ze doorelkaarglatuin schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:07:
Rebates komen 1 x per maand achteraf rond de 5e/6e van de maand.
Caschback krijg je wel direct.

Hallo allemaal, sinds kort heb ik ook een swipe (saffron) kaart. Alleen 1 ding is me erg onduidelijk (vooral omdat het er lijkt dat er recentelijk dingen zijn veranderd.)
Hoe krijg ik nou geld/coins van Binance naar Swipe (aangezien Swipe nog niet met ideal kan werken).
Ik heb een poging gewaagd door BUSD te kopen op Binance.
Alleen via het BEP2 netwerk kon ik het niet overdragen naar Swipe. En bij BEP20 werd aangegeven dat ik moet controleren of Swipe dat ondersteunt, maar daar kon ik niks over vinden bij Swipe.
Hoe krijg ik nou geld/coins van Binance naar Swipe (aangezien Swipe nog niet met ideal kan werken).
Alleen via het BEP2 netwerk kon ik het niet overdragen naar Swipe. En bij BEP20 werd aangegeven dat ik moet controleren of Swipe dat ondersteunt, maar daar kon ik niks over vinden bij Swipe.
Ik ga proberen mijn virtuele Binance card te gebruiken om op Swipe overdrecht te doen (omdat ideal en visa daar niet werkte)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD
Vermoedelijk doe ik iets verkeerd, maar wanneer ik via de site klik op "order card" word ik doorgeleid naar een downloadpagina voor de iphone app. Wanneer ik in de android store de app download, en daarin probeer een kaart te bestellen, zegt hij dat kaarten in mijn regio niet worden aangeboden.
Heeft iemand een workaround?
Heeft iemand een workaround?
Ik weet niet meer uit mijn hoofd welk netwerk ik had gekozen, maar je kan het volgens mij ook op een andere manier doen. Als je in de swipe-app naar je wallet gaat en dan BUSD kiest (via menu linksboven, daarna tab fiat), kan je daar een deposit optie vinden (via de qr-code icon rechtsboven).simson0606 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:30:
Hallo allemaal, sinds kort heb ik ook een swipe (saffron) kaart. Alleen 1 ding is me erg onduidelijk (vooral omdat het er lijkt dat er recentelijk dingen zijn veranderd.)
Swipe is onderdeel van Binance en ondersteunt gelukkig ook BEP20. Omdat het over een interne overboeking gaat betaal je dus ook geen transactiekosten. De transactiekosten worden wel ingehouden maar ook direct weer teruggestort.simson0606 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:30:
Ik had dit net ook. Daarna nogmaals dezelfde kaart ingevoerd maar Postcode leeg gelaten. Toen lukte het wel...Phasis schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:15:
Ik probeer mijn Master Card van de Rabobank te koppelen aan mijn Swipe account krijg aldoor failed te zien. Heeft iemand hier ervaring mee?
SEPA is volgens mij nog niet ondersteund als ik het probeer crashed de app. De support kon mij niet vertellen of SEPA al werkt.
Vals alarm... Toch Card Failed

[Voor 4% gewijzigd door Twee Dee op 26-02-2021 09:37]
Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.
Helaas wacht ik al ruim bijna een maand op een bedrag wat ik retour zal krijgen van een bestelling.
Support geeft helaas telkens aan.. je moet wachten en wachten

Welke support? Die van swipe of van waar je de bestelling hebt geplaatst?Spookie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:55:
Helaas wacht ik al ruim bijna een maand op een bedrag wat ik retour zal krijgen van een bestelling.
Mijn ervaring is met terugbetalingen in het algemeen bij creditcards, dat de winkels zeggen het te hebben teruggestort, maar dit in de praktijk niet was gebeurd.
Ik zou je dan ook daar op richten, mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Zij zijn tenslotte ook de verantwoordelijke dat jij je geld terug ontvangt.
Kreeg zojuist een mail dat ik mijn Swipe uit mijn savings account moest halen. Als ik in de app naar mijn savings ga, dan is daar een knop waarin ik mijn savings kan withdrawen. Daarin staat echter alleen history en daar heb ik op geklikt en nu blijkbaar een deel uit staking gehaald. Het bedrag in savings blijft echter gewoon staan en kan ik ook niets mee. Zie ik iets over het hoofd?
De support inderdaad van Swipe, die melden continue "we gaan het doorzetten naar technische dienst".JohanNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Welke support? Die van swipe of van waar je de bestelling hebt geplaatst?
Mijn ervaring is met terugbetalingen in het algemeen bij creditcards, dat de winkels zeggen het te hebben teruggestort, maar dit in de praktijk niet was gebeurd.
Ik zou je dan ook daar op richten, mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Zij zijn tenslotte ook de verantwoordelijke dat jij je geld terug ontvangt.
Vandaag inderdaad ook contact gehad met de leverancier en die gaan er achteraan.
Eindelijk. Na een hoop gesteggel. Ik was er namelijk al wel een tijdje klaar mee, maar moest officieel nog zo'n 2 maanden wachten tot mijn SXP zou vrijkomen. Is het vanavond gelukt. Helaas niet een week eerder, ik zag deze prijsactie wel aankomen na de recente aankondigingen.
Dus resume, Ik heb 16 weken gebruik gemaakt van de Swipe kaart. Het heeft me een 193.2% rendament gegeven. En toch ben ik blij dat ik er vanaf ben. De plannen veranderen continu en de customer support is écht ondermaats.
tl;dr. Swipe heeft momenteel de focus niet meer bij de kaarten liggen. Op dit moment kan ik niet anders dan aanraden niet te investeren voor een Swipe kaart
Dus resume, Ik heb 16 weken gebruik gemaakt van de Swipe kaart. Het heeft me een 193.2% rendament gegeven. En toch ben ik blij dat ik er vanaf ben. De plannen veranderen continu en de customer support is écht ondermaats.
tl;dr. Swipe heeft momenteel de focus niet meer bij de kaarten liggen. Op dit moment kan ik niet anders dan aanraden niet te investeren voor een Swipe kaart
Heel apart, heb gisteren ook de Binance kaart ontvangen. Ik dacht dat je maar 1 vd 2 mocht hebben. Beide lijken te werken. Ach ja we zien wel. Gebruik nu alleen Swipe voor de rebate van Prime. De rest via de Crypto.com card.
De crypto.com Visa-kaart bevalt hier ook nog steeds prima, zeker in combinatie met Curve. Het werkt inmiddels allemaal vrij stabiel en er is weinig reden meer tot klagen.
Dit is inderdaad heel raar vermeld.JerDrie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:17:
Kreeg zojuist een mail dat ik mijn Swipe uit mijn savings account moest halen. Als ik in de app naar mijn savings ga, dan is daar een knop waarin ik mijn savings kan withdrawen. Daarin staat echter alleen history en daar heb ik op geklikt en nu blijkbaar een deel uit staking gehaald. Het bedrag in savings blijft echter gewoon staan en kan ik ook niets mee. Zie ik iets over het hoofd?
Het bedrag dat je op de savings pagina ziet staan, is het bedrag dat je normasl gesproken aan je savings zou kunnen toevoegen. Je ziet dus het bedrag dat in je wallet staat, niet het bedrag van je savings.
Inmiddels is het me gelukt om me Swipe, Crypto.com and Rabocard toe te voegen.Twee Dee schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:36:
[...]
Ik had dit net ook. Daarna nogmaals dezelfde kaart ingevoerd maar Postcode leeg gelaten. Toen lukte het wel...
Vals alarm... Toch Card Failed
Ik ontving deze mail, lijkt erop dat ze met de swipe card gaan stoppen behalve voor de huidige gebruikers. Binance card wordt het helemaal lijkt het zo.
Meer info over de Swipe roadmap kun je hier lezen: https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5You are receiving this email because our system has indicated that you have a Swipe Card. Swipe Wallet will officially become a non-custodial Wallet except for Swipe Cardholders. Cardholders who have a balance on the Swipe Wallet will be automatically migrated to the Swipe Card Wallet Balance in the app. No changes will apply at this time to how you can top up your Card Wallet and use your funds in real time with the Swipe card. This just serves as a notice to inform you of the upcoming changes.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us at help@swipe.io. Replys back to this email will not be received.
Thank you
Swipe Wallet
[Voor 9% gewijzigd door glatuin op 01-03-2021 16:04. Reden: extra info]
Heb die mail ook gekregen, vrij vlot erna deze:glatuin schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:56:
Ik ontving deze mail, lijkt erop dat ze met de swipe card gaan stoppen behalve voor de huidige gebruikers. Binance card wordt het helemaal lijkt het zo.
[...]
Meer info over de Swipe roadmap kun je hier lezen: https://medium.com/swipe/swipe-sxp-v2-roadmap-b435b02525f5
Als Card gebruiker hoef ik, als ik het goed lees, niets te doen toch? Mijn Funds worden automatisch overgezet naar Card Wallet als ik het goed begrijp.You are receiving this email because our system has indicated that you have a Swipe Wallet account balance. Swipe Wallet will officially become a non-custodial Wallet product and therefore we are requesting you remove your funds from the current Wallet on or before March 28, 2021 at 00:00 UTC. Swipe Wallet at that point will migrate all of your funds to a Card Wallet if you are cardholder if any balance remains. If you are not a cardholder, you may loose access to your funds and it is recommended you withdraw funds as soon as possible. Rest assured all funds are safe and this email just serves as a reminder. Withdrawals out of the Swipe Wallet are free with no gas costs.