Net even geprobeerd, werkt bij mij wel: GTR2. In de app stond altijd al dat ze niet beschikbaar waren voor deze watch. Succes.
Heb je wel de juiste trigger ingesteld om het te activeren. Ik heb alleen 'when screen is on' ingesteld. Werkt perfectVaevictis_ schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:33:
Bij mij werken offline voice commands niet meer, ook niet na een factory reset. In de app zie ook staan dat deze niet beschikbaar zijn voor deze watch. Heeft wel gewerkt. Weet iemand meer?
Korte vraag aan GTR 2 gebruikers; kun je een hardloop interval training doen met de GTR 2?
Ik heb zelf een Amazfit Stratos waarmee je in de Zepp app een interval training kunt samenstellen en naar het horloge kunt sturen. Dus, warm-up x min, 3 min hoog tempo (met optioneel HR of pace alert) etc. Etc. Nadat je schema naar je horloge hebt gestuurd, kun je 'm daar in de hardloop workout optie selecteren.
ik begreep uit dit topic al wel dat een Stratos meer 'sports oriented' is dan een. GTR 2 qua weergaven tijdens een workout bv. Maar ik kan nergens echt vinden hoe dat er dan uit ziet.
Mijn vrouw is op zoek naar een hardloop horloge met muziek en GPS tracking en interval mogelijkheid. Maar de WAF van de meeste opties staan haar niet aan. De GTS 2 vind ze nog wel 'ok'; ik neem aan dat die - afgezien vd formfactor - dezelfde mogelijkheden als de GTR 2 heeft.
Ik heb zelf een Amazfit Stratos waarmee je in de Zepp app een interval training kunt samenstellen en naar het horloge kunt sturen. Dus, warm-up x min, 3 min hoog tempo (met optioneel HR of pace alert) etc. Etc. Nadat je schema naar je horloge hebt gestuurd, kun je 'm daar in de hardloop workout optie selecteren.
ik begreep uit dit topic al wel dat een Stratos meer 'sports oriented' is dan een. GTR 2 qua weergaven tijdens een workout bv. Maar ik kan nergens echt vinden hoe dat er dan uit ziet.
Mijn vrouw is op zoek naar een hardloop horloge met muziek en GPS tracking en interval mogelijkheid. Maar de WAF van de meeste opties staan haar niet aan. De GTS 2 vind ze nog wel 'ok'; ik neem aan dat die - afgezien vd formfactor - dezelfde mogelijkheden als de GTR 2 heeft.
Ik wil de mp3 bestanden opnieuw op de telefoon zetten, maar met kortere namen in de hoop dat ze nu wel sequentieel worden afgespeeld. Maar ik kan geen enkele mogelijkheid in de app vinden om de oude mp3 bestanden te verwijderenpandit schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:38:
Ik wil weer beginnen met hardlopen alleen met deze smartwatch zoals ik vroeger deed met de stratos. Niet zonder moeite heb ik de mp3 bestanden van Evy op de smartwatch gezet. Eerst met een USB kabel op mijn telefoon gezet en via de app op de watch gezet.Maar nu worden de ze random afgespeeld. terwijl ik op continu heb ingesteld. de bestanden zijn getagd. Iemand een idee hoe ik de bestanden sequentieel kan laten afspelen?

Bij mijn vorige watch de Stratos was het appeltje eitje met een USB kabel, maar dat werkt niet bij de GTR2
Jawel ik zie wel offline voice command, maar lijkt wel of de microfoon het niet meer doet. Geen reactie op een commando. Verschillende geprobeerd.FJP84 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Heb je wel de juiste trigger ingesteld om het te activeren. Ik heb alleen 'when screen is on' ingesteld. Werkt perfect
GTR2 is meer een smart fitness tracker, Stratos is echt een smart sportwatch met veel meer mogelijkheden om in te stellen zoals b.v. intervaltraining. Klokken van tussen/rondetijden kan op de Stratos , GPS is super. Ik heb de GTR2 voor dagelijks gebruik/werk en Stratos 3 voor hardlopen. Ik vind de fysieke knoppen van de Stratos fijn voor bediening tijdens hardlopen. Het scherm van de Stratos is super, transflective, dus always on en ook in de felle zon heel goed uit te lezen. Op de GTR2 moet je voor start/stop dan "vegen" of werken met de voice control. Kwestie van persoonlijke voorkeur. Stratos heeft muziekopslag en dat is via USB heel makkelijk te doen. Ik lees dat dat bij de GTR2 lastiger is via de app. GTS en GTR zijn qua software en mogelijkheden identiek. Batterij van de GTR is beter.CaptainKansloos schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:43:
Korte vraag aan GTR 2 gebruikers; kun je een hardloop interval training doen met de GTR 2?
Succes met kiezen.
Oplossing gevonden op Reddit: Go to music, select My playlist then all songs and long press on one of them. Select the ones you want to delete and press the lower right button.pandit schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:51:
[...]
Ik wil de mp3 bestanden opnieuw op de telefoon zetten, maar met kortere namen in de hoop dat ze nu wel sequentieel worden afgespeeld. Maar ik kan geen enkele mogelijkheid in de app vinden om de oude mp3 bestanden te verwijderen. Om de watch te resetten gaat me een beetje te ver. Ik mis iets van een file manager in de app. Zie ik iets over het hoofd of kan het echt niet.
Bij mijn vorige watch de Stratos was het appeltje eitje met een USB kabel, maar dat werkt niet bij de GTR2
Ik lees daar uit: interval training kan niet met de GTR 2, klopt dat?Frank Brouwers schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:43:
[...]GTR2 is meer een smart fitness tracker, Stratos is echt een smart sportwatch met veel meer mogelijkheden om in te stellen zoals b.v. intervaltraining.
De Stratos ben ik bekend mee idd, heb "m al een ruime 2 jaar denk ik. Ik gebruik soms interval training. Muziek eigenlijk nooit. Het zou dus qua features best een optie zijn. Maar: vrouwen en smaak. Ik snap het wel een beetje, nogal groot "mannelijk" model enzo. Maar allerlei watches met dit soort features (Amazfit, Garmin, Polar etc. etc.) lijken zo.
Klopt, geen interval wel waardes instellen voor HR zone, pace, distance. Stratos heeft ongeveer dezelfde doorsnee display (1.34 inch stratos 1.39 inch GTR2 )als GTr2. Gtr2 is veel dunner waardoor hij niet zo lomp oogt. GTS2 heeft dezelfde functionaliteit en oogt minder massief. Er is nu inmiddels ook een GTS2 miniCaptainKansloos schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:01:
[...]
Ik lees daar uit: interval training kan niet met de GTR 2, klopt dat?
De Stratos ben ik bekend mee idd, heb "m al een ruime 2 jaar denk ik. Ik gebruik soms interval training. Muziek eigenlijk nooit. Het zou dus qua features best een optie zijn. Maar: vrouwen en smaak. Ik snap het wel een beetje, nogal groot "mannelijk" model enzo. Maar allerlei watches met dit soort features (Amazfit, Garmin, Polar etc. etc.) lijken zo.
Vandaag de tijd genomen om dit vervelende verschijnsel te onderzoeken. Ik heb eerst de bestanden korte namen gegeven en opnieuw met een nieuwer programma getagd. de oude bestanden via de telefoon verwijderd (zie een paar posts hierboven). transfer gaat baggertraag, maar ja. resultaat was helaas hetzelfde. shit. weer de bestanden verwijderd en de bestanden één voor één in de juiste volgorde op watch gezet via de app.pandit schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:38:
Iemand een idee hoe ik de bestanden sequentieel kan laten afspelen?
Nou ze staan nu wel op volgorde maar omgekeerd van Z->A->0
De oplossing zou zijn om ze op een omgekeerde volgorde op de watch te zetten, Dat doe ik een andere keer. Ik hoop dat er een update komt die dit verschijnsel oplost.
Thanks voor de info. Jammer. Interval is wel een ding voor haar. De GTS 2 mini heeft geen opslag (muziek), dus valt ook af. De zoektocht gaat verder...Frank Brouwers schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Klopt, geen interval wel waardes instellen voor HR zone, pace, distance. Stratos heeft ongeveer dezelfde doorsnee display (1.34 inch stratos 1.39 inch GTR2 )als GTr2. Gtr2 is veel dunner waardoor hij niet zo lomp oogt. GTS2 heeft dezelfde functionaliteit en oogt minder massief. Er is nu inmiddels ook een GTS2 mini
Zou er iemand kunnen bevestigen dat de gtr2 om kan met routebegeleiding, door middel van een gpx bestand?
Ik zag hier een filmpje passeren dat dit met een stratos werkt maar had graag de bevestiging gekregen of dit ook met een gtr2 lukt.
Ik zag hier een filmpje passeren dat dit met een stratos werkt maar had graag de bevestiging gekregen of dit ook met een gtr2 lukt.
Vandaag wederom weer alle mp3 bestanden van de watch gehaald. en via de telefoon in omgekeerde volgorde handmatig op de watch gezet, en nu staat alles mooi sequentieel. zucht, dan gaat het met de Stratos wel een stuk makkelijker.pandit schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:42:
[...]
Vandaag de tijd genomen om dit vervelende verschijnsel te onderzoeken. Ik heb eerst de bestanden korte namen gegeven en opnieuw met een nieuwer programma getagd. de oude bestanden via de telefoon verwijderd (zie een paar posts hierboven). transfer gaat baggertraag, maar ja. resultaat was helaas hetzelfde. shit. weer de bestanden verwijderd en de bestanden één voor één in de juiste volgorde op watch gezet via de app.
Nou ze staan nu wel op volgorde maar omgekeerd van Z->A->0![]()
De oplossing zou zijn om ze op een omgekeerde volgorde op de watch te zetten, Dat doe ik een andere keer. Ik hoop dat er een update komt die dit verschijnsel oplost.
Helaas, kan niet met GTR2, wel met Stratos 3CyberFusion schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:51:
Zou er iemand kunnen bevestigen dat de gtr2 om kan met routebegeleiding, door middel van een gpx bestand?
Ik heb de GTR2 nu een tijdje en gebruik deze regelmatig voor het volgen van activiteiten. Echter heb ik vaak het probleem dat deze mijn gps locatie in het begin niet kan vinden. De GPS verbinding vindt hij pas 1 of 2 minuten later. Ook heb ik vaker dat de GPS verbinding wegvalt tijdens de training. De kleine offset in de kaart is voor mij niet zo'n probleem. Verder ben ik zeer tevreden over dit horloge met een accuduur van 6-10 dagen.
Weet iemand hoe ik dit GPS probleem kan oplossen?
Geen last van. Binnen een paar seconden een fix. Heb je de nieuwste firmware?
Hier ook binnen een paar seconden een fix. Veel hoge gebouwen?
Gisteren een GTR 2e binnen gekregen om te kijken of deze mijn Huawei GT 2E gaat vervangen. Eerste indruk: gps lijkt eindelijk OK na het fiasco met de GTR/GTS (2?). Ik hoop dat de Amazfit ca. 14d gaat halen vs. de Huawei GT2 met 7d.
Klein issue: weet iemand op de left wrist lift om het scherm inschakelen iets vlotter kan? De Huawei gaat echt direct aan als ik mijn pols optiel, maar bij de GTR 2E duurt lang genoeg om net irritant te zijn (0.7s schat ik, vs 0.1s voor de Huawei)? Is dat op de GT2 hetzelfde of is er een kans dat het opgelost wordt met een FW update?
Overigens valt me weer op wat een kermis-watchfaces er standaard weer meegeleverd worden. Valt niet mee om een beetje strakke digitale te vinden...
Klein issue: weet iemand op de left wrist lift om het scherm inschakelen iets vlotter kan? De Huawei gaat echt direct aan als ik mijn pols optiel, maar bij de GTR 2E duurt lang genoeg om net irritant te zijn (0.7s schat ik, vs 0.1s voor de Huawei)? Is dat op de GT2 hetzelfde of is er een kans dat het opgelost wordt met een FW update?
Overigens valt me weer op wat een kermis-watchfaces er standaard weer meegeleverd worden. Valt niet mee om een beetje strakke digitale te vinden...
[ Voor 19% gewijzigd door iisworks op 13-03-2021 17:38 ]
Bij de GTR2 heb ik de indruk dat het scherm snel aangaat maar ik kan niet vergelijken met Huawei maar met de GTR1. Inderdaad het is een hele kunst om niet volledig uit de bocht te vliegen met een watchface. Al die meldingen op je scherm zijn redelijk overbodig. Ik hou het nog steeds bij standaard analoge watchface maar jij bent op zoek naar een sobere digitale.iisworks schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:35:
Gisteren een GTR 2e binnen gekregen om te kijken of deze mijn Huawei GT 2E gaat vervangen. Eerste indruk: gps lijkt eindelijk OK na het fiasco met de GTR/GTS (2?). Ik hoop dat de Amazfit ca. 14d gaat halen vs. de Huawei GT2 met 7d.
Klein issue: weet iemand op de left wrist lift om het scherm inschakelen iets vlotter kan? De Huawei gaat echt direct aan als ik mijn pols optiel, maar bij de GTR 2E duurt lang genoeg om net irritant te zijn (0.5s schat ik, vs 0.1s voor de Huawei)? Is dat op de GT2 hetzelfde of is er een kans dat het opgelost wordt met een FW update?
Ik krijg op mijn GTR2e snel beeld bij indrukken van de bovenste knop; ik heb het niet getimed maar schat 0,3 seconden. De standaard watchfaces zijn inderdaag niet allemaal top. Ik vind er 2 a 3 aardig. Sommige kun je nog een beetje tweaken. Maar bij degene die ik het mooist vind, is dat natuurlijk net weer niet mogelijkiisworks schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:35:
Ik had het specifiek over "Lift wrist to view info" setting. Die is voor mij dus nèt irritant langzaam, soms gewoon echt een volle seconde ("een-en-twintig"). Een knop indrukken doet idd het scherm vrijwel direct aan ( ik schat <0.1.s), maar om even de tijd te zien is dat niet echt handig natuurlijk. En de Huawei GT 2E is dus gewoon even snel met "lift wrist to wake", dus toch wel een dingetje als er geen FW verbetering te verwachten valt op de Amazfit! Dus vandaar benieuwd naar GTR 1 of 2?pcmistral schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:46:
[...]
Ik krijg op mijn GTR2e snel beeld bij indrukken van de bovenste knop; ik heb het niet getimed maar schat 0,3 seconden.
[Update] Opgelost, ik heb er een paar keer straal overheen gekeken, maar bij de "Lift wrist to view info" settings staat een optie "Response speed" die ik nu op "Sensitive" heb gezet en hij reageert nu vrijwel direct! Yay!
Met de app Notify for Amazfit heb ik uiteindelijk een paar aardige watchfaces gevonden!
Ook blij met "Auto Pause" bij workouts, dat heeft de Huawei GT 2E niet. Ik ga het allemaal een weekje aankijken en dan zal ik mijn bevindingen hier posten.
[ Voor 32% gewijzigd door iisworks op 14-03-2021 16:18 ]
Goed te lezen dat je de instelling hebt gevonden. Ik begreep je vraag verkeerd
Met de app Notify for Amazfit heb ik uiteindelijk een paar aardige watchfaces gevonden!
Hoe heb je die gedownloadde watchfaces naar je GTR2e verzonden? Kan die app dat ook?
Hoe heb je die gedownloadde watchfaces naar je GTR2e verzonden? Kan die app dat ook?
Yup, dat is schijnbaar standaard functionaliteit.pcmistral schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:03:
Ik heb nu deze watchface. Nog nits te druk naar mijn smaak, maar vrij basic met de voor mij relevante data waaronder "Distance", wat vrij uniek is:

https://amazfitwatchfaces.com/gtr/view/12957
[ Voor 52% gewijzigd door iisworks op 21-03-2021 19:18 ]
Dank je, ga ik ook probereniisworks schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Yup, dat is schijnbaar standaard functionaliteit.
In dit topic heb ik mijn bevindingen gedeeld om mp3 bestanden sequentieel te kunnen laten afspelen op de GTR2. Lang verhaal van de oplossing kort: eerst alle mp3 bestanden op je telefoon zetten, daarna in omgekeerde volgorde één voor één in de queue zetten om te versturen naar de watch.
Deze eis heb ik omdat ik hardloop trainingsprogramma;s op de telefoon heb staan die ik van licht naar zwaar wil afwerken.
Gisteren wilde ik hardloop ornaat beginnen met de training bleken meer dan de helft van de mp3 bestanden spontaan van de watch verdwenen te zijn. Ik heb toen heel snel de benodigde training snel op de watch gezet zodat ik voor de hoosbui weer thuis kon zijn. Wordt hier natuurlijk niet blij van. Iemand een idee waarom MP3 bestanden spontaan verdwijnen. Bij mijn eerdere onderzoeken om de bestanden sequentieel op de watch te zetten heb ik meerdere keren alles bestanden gewist voor de volgende poging. Omdat niet te achterhalen is wat wissen daadwerkelijk is heb ik nu maar de watch gereset naar de fabriekesinstellingen en weer alles omgekeerd sequentieel op de watch gezet. Hopelijkblijven ze nu op de watch staan..
Deze eis heb ik omdat ik hardloop trainingsprogramma;s op de telefoon heb staan die ik van licht naar zwaar wil afwerken.
Gisteren wilde ik hardloop ornaat beginnen met de training bleken meer dan de helft van de mp3 bestanden spontaan van de watch verdwenen te zijn. Ik heb toen heel snel de benodigde training snel op de watch gezet zodat ik voor de hoosbui weer thuis kon zijn. Wordt hier natuurlijk niet blij van. Iemand een idee waarom MP3 bestanden spontaan verdwijnen. Bij mijn eerdere onderzoeken om de bestanden sequentieel op de watch te zetten heb ik meerdere keren alles bestanden gewist voor de volgende poging. Omdat niet te achterhalen is wat wissen daadwerkelijk is heb ik nu maar de watch gereset naar de fabriekesinstellingen en weer alles omgekeerd sequentieel op de watch gezet. Hopelijkblijven ze nu op de watch staan..
Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd. Ik woon in een wijk met alleen maar huizen, geen hoge gebouwen die het signaal kunnen beïnvloeden. Wat kan ik verder nog proberen?Frank Brouwers schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
Hier ook binnen een paar seconden een fix. Veel hoge gebouwen?
Als ik via de Zepp app van device wissel (GTR2=>Stratos3 en vice versa) worden de AGPS data gedownload. Ik snap niet waarom ze dat niet als een zelf uit te voeren actie opnemen in de app of op de watch. Ik denk dat je verder niet veel kunt doen.
Vreemd, het enige wat rest is een factory reset lijkt me.. Succeszjwamerjong schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:34:
[...]
Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd. Ik woon in een wijk met alleen maar huizen, geen hoge gebouwen die het signaal kunnen beïnvloeden. Wat kan ik verder nog proberen?
Vraagje over de HR grafiek in Zepp met de GTR 2E. Ik heb Auto HR meting (5m) + Sleep tracking aan staan. Maar ik zie in de HR grafiek dat er regelmatig een stuk data ontbreekt (onderbroken lijn). Ik neem aan dat de Zepp app niet continu hoeft te draaien, maar dat data periodiek vanuit het horloge wordt gesynct zoals bij andere watches.
Heeft iemand anders daar ook last van?
[Update] Support meldt niks over een known issue, dus ik heb een Ali dispute geopend. Ik heb de indruk dat het een SW/FW issue is.
Ah, ook hier meldingen:
https://www.reddit.com/r/..._to_the_heart_rate_graph/
Heeft iemand anders daar ook last van?
[Update] Support meldt niks over een known issue, dus ik heb een Ali dispute geopend. Ik heb de indruk dat het een SW/FW issue is.
Ah, ook hier meldingen:
[ Voor 36% gewijzigd door iisworks op 02-04-2021 18:50 ]
Ik heb mijn GTR2 gisteren retour gezonden vanwege hetzelfde probleem. Een fix krijgen duurt 2-4 minuten, en als je gaat wandelen/fietsen als er nog geen fix is, duurt het nog langer dan die 4 minuten. Na een factory reset worden nieuwe A-gps gegevens gedownload. De dagen daarna werkt het wat beter, maar na een week helpt dat ook niet meer. Eenmaal een fix gevonden, dan is de registratie overigens bij mij wel acceptabel. Maar goed, daar heb je niet veel aan want gegevens als gemiddelde snelheid en dergelijke, daar klopt geen fluit meer van.zjwamerjong schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:21:
Ik heb de GTR2 nu een tijdje en gebruik deze regelmatig voor het volgen van activiteiten. Echter heb ik vaak het probleem dat deze mijn gps locatie in het begin niet kan vinden. De GPS verbinding vindt hij pas 1 of 2 minuten later. Ook heb ik vaker dat de GPS verbinding wegvalt tijdens de training. De kleine offset in de kaart is voor mij niet zo'n probleem. Verder ben ik zeer tevreden over dit horloge met een accuduur van 6-10 dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hilus op 20-03-2021 18:10 ]
Wat mij opvalt dat ik geen meldingen ontvang van Google Calendar, alleen vanuit de stock Calendar app van min Redmi Note T. Hoe kan ik Google Calendar binnenkrijgen. Notification komt wel op telefoon zelf binnen
T-Rex Pro
De nieuwste loot aan de amazfit boom. Nieuwe software GTR2 in combinatie met firstbeat software van de Stratos 3. Aantrekkelijke watch voor sport. GTR2 heeft duidelijke beperkingen in dat opzicht.
https://www.gsmarena.com/...e_tracking-news-48333.php
https://www.xda-developer...-t-rex-pro-global-launch/
De nieuwste loot aan de amazfit boom. Nieuwe software GTR2 in combinatie met firstbeat software van de Stratos 3. Aantrekkelijke watch voor sport. GTR2 heeft duidelijke beperkingen in dat opzicht.
https://www.gsmarena.com/...e_tracking-news-48333.php
https://www.xda-developer...-t-rex-pro-global-launch/
Nogmaals de vraag: gaat bij jullie met de GTR2 notificaties met Google Calendar (Android app) goed? Ik krijg geen notificaties binnen terwijl wel alles ingesteld staat
Zijn er meer mensen waarbij het horloge niet over is gegaan op de zomertijd? En hoe kan ik dit aanpasssn dat de tijd wel klopt?
Duurde even. Maar zojuist sprong de mijne op zomertijd toen ik mijn telefoon ontgrendeld.zjwamerjong schreef op zondag 28 maart 2021 @ 08:19:
Zijn er meer mensen waarbij het horloge niet over is gegaan op de zomertijd? En hoe kan ik dit aanpasssn dat de tijd wel klopt?
De mijne is zoals aangegeven weg voor reparatie, dus ik kan het niet controleren. Had zelf altijd de meldingen beperkt aan, om niet voor alle ditjes en datjes afgeleid te worden. Kan je dus met deze vraag niet verder helpen op dit moment.FJP84 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:27:
Nogmaals de vraag: gaat bij jullie met de GTR2 notificaties met Google Calendar (Android app) goed? Ik krijg geen notificaties binnen terwijl wel alles ingesteld staat
Toch dank voor reactie. Heb alleen agenda met horloge gesynct. Nu werkt het met stock calendar app, maar niet met Google CalendarHilus schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:38:
[...]
De mijne is zoals aangegeven weg voor reparatie, dus ik kan het niet controleren. Had zelf altijd de meldingen beperkt aan, om niet voor alle ditjes en datjes afgeleid te worden. Kan je dus met deze vraag niet verder helpen op dit moment.
Helaas geen ervaringen met agenda. ook een beperkte selectie notificaties.
Lees veel over connectie problemen in verband met de zomertijd. Zelf ook problemen. Uit en inloggen met Zepp app heeft het bij mij opgelost.
Ik heb mijn horloge opnieuw gestart en toen stond de tijd weer goed. Dit ging niet automatisch helaas.zjwamerjong schreef op zondag 28 maart 2021 @ 08:19:
Nieuw topic geopend over Amazfit T-Rex Pro
[Amazfit T-Rex Pro] Ervaringen & Discussie
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FmxX67WCxw59qOdY0wdPUfdW.jpg?f=user_large)
Gisteren binnen gekregen en erg enthousiast over de watch. Ik schrijf een review in het nieuwe topic.
[Amazfit T-Rex Pro] Ervaringen & Discussie
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FmxX67WCxw59qOdY0wdPUfdW.jpg?f=user_large)
Gisteren binnen gekregen en erg enthousiast over de watch. Ik schrijf een review in het nieuwe topic.
:strip_exif()/f/image/sCLAvTjqfow5okKvlNVmgGby.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 91% gewijzigd door Frank Brouwers op 01-04-2021 17:31 ]
Ik gebruik voor de notificaties een aparte app genaamd 'Tools & Amazefit'. Met deze app heeft het grote voordeel dat je filters in kan stellen. Zo krijg je niet al die ongein uit de familie-aap op de horloge....FJP84 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:27:
Dank. Ga ik proberenRexylian schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:40:
[...]
Ik gebruik voor de notificaties een aparte app genaamd 'Tools & Amazefit'. Met deze app heeft het grote voordeel dat je filters in kan stellen. Zo krijg je niet al die ongein uit de familie-aap op de horloge....
https://www.reddit.com/r/...z58/gtr2_firmware_update/
Firmware update in UK. Hier al meldingen?
Inmiddels geïnstalleerd, geen waarneembare veranderingen.
Inmiddels geïnstalleerd, geen waarneembare veranderingen.
[ Voor 21% gewijzigd door Frank Brouwers op 03-04-2021 08:58 ]
Hier is de update ook beschikbaar, enige wijziging zou "optimized power consumption" zijn.Frank Brouwers schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:18:
https://www.reddit.com/r/...z58/gtr2_firmware_update/
Niet zo'n heel bevredigende update, had gehoopt op nieuwe functionaliteit.
Aan de andere kant is een langere batterijduur nooit verkeerd.
Kan iemand in Zepp (GTR 2E, Android laatste versie) de HR detail grafiek van vandaag zien? In Zepp zie ik alleen de grafieken t/m de vorige dag? Ik heb het dus niet over het mini-grafiekje op het horloge of de Zepp startpagina? Het zou toch wel heel erg vreemd zijn als je geen data hebt voor de huidige dag (in Mi Fit en Huawei health sowieso wel)?
[ Voor 8% gewijzigd door iisworks op 03-04-2021 08:34 ]
Ja bij mji ook inderdaad, en de resting heart rate is wel "up to date", bijzonder wel.....iisworks schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:41:
Kan iemand in Zepp (Andiiod, laatste versie) de HR detail grafiek van vandaag zien? In Zepp zie ik alleen de grafieken t/m de vorige dag? Ik heb het dus niet over het mini-grafiekje op het horloge of de Zepp startpagina? Het zou toch wel heel erg vreemd zijn als je geen data hebt voor de huidige dag (in Mi Fit en Huawei health sowieso wel)?
Niemand hier problemen mee? Zowel microfoon als speaker lijken bij mij niet meer te werken. Ook niet na een factory reset.Vaevictis_ schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:34:
[...]
Jawel ik zie wel offline voice command, maar lijkt wel of de microfoon het niet meer doet. Geen reactie op een commando. Verschillende geprobeerd.
Heb je toevallig ook last van af en toe ontbrekende HR data in Zepp, zoals in mijn eerdere post beschreven (HR elke 5m)? Ik dacht dat het aan mijn GTR 2E lag, maar gisteren mijn Bip weer even aan Zepp gekoppeld en die heeft hetzelfde probleem (weliswaar wat minder uitgesproken). Meting elke 1m en tijdens slaap gaat wat beter, maar nog steeds ontbreekt er heel af en toe data.maikelV2 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:28:
[...]
Ja bij mji ook inderdaad, en de resting heart rate is wel "up to date", bijzonder wel.....
Zie ook:
Ja denk het heb een retour aangemeld, wilde even zeker zijn dat het niet door een instelling/update kwam.Frank Brouwers schreef op maandag 5 april 2021 @ 07:46:
Hardware faillure?
Ontbrekende HR data heb ik geen last van. Wat apart is nu dat je in het hoofdscherm van Zepp wel de HR grafiek ziet van vandaag, maar als je daar vervolgens op drukt, hij niet "nieuwer" dan gisteren laat zien, dus alleen hele dagen kun je terug zien lijkt het op.iisworks schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:46:
[...]
Heb je toevallig ook last van af en toe ontbrekende HR data in Zepp, zoals in mijn eerdere post beschreven (HR elke 5m)? Ik dacht dat het aan mijn GTR 2E lag, maar gisteren mijn Bip weer even aan Zepp gekoppeld en die heeft hetzelfde probleem (weliswaar wat minder uitgesproken). Meting elke 1m en tijdens slaap gaat wat beter, maar nog steeds ontbreekt er heel af en toe data.
Zie ook:
Inderdaad beetje frustrerend, juist de HR over de afgelopen periode zou je bij de hand willen hebben! Op dat kleine grafiekje op het hoofdscherm kun je hooguit een trend zien, zo zonder schaal.maikelV2 schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:46:
[...]
Ontbrekende HR data heb ik geen last van. Wat apart is nu dat je in het hoofdscherm van Zepp wel de HR grafiek ziet van vandaag, maar als je daar vervolgens op drukt, hij niet "nieuwer" dan gisteren laat zien, dus alleen hele dagen kun je terug zien lijkt het op.
PS: Welke watch + FW heb jij, en welke Zepp versie (hier Zepp 5.11.2-play Android van paar dagen terug)?
Ik heb de normale GTR 2 met daarop 5.2.11.1.iisworks schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:13:
[...]
Inderdaad beetje frustrerend, juist de HR over de afgelopen periode zou je bij de hand willen hebben! Op dat kleine grafiekje op het hoofdscherm kun je hooguit een trend zien, zo zonder schaal.
PS: Welke watch + FW heb jij, en welke Zepp versie (hier Zepp 5.11.2-play Android van paar dagen terug)?
De Zepp app ook 5.11.2-play.
Kreeg net een FW update voor de GTR 2E binnen: V1.3.14.05
Hopelijk lost die het probleem met ontbrekende HR data op, anders ga ik terug naar een Huawei GT 2E (waar ik ook erg tevreden over was).
[Update] Met de laatste FW + App update zijn mijn 2 grootste issues met de GTR 2E beide opgelost (mogelijk ook een cloud/backend issue):
1) Ik had geen HR grafiek voor de huidige dag in Zepp
2) Had regelmatig last van flinke delen ontbrekende HR data in de grafiek

[Update 17/4] Iets te vroeg gejuicht, af en toe ontbreekt er weer even data in de HR grafiek.
Ik verdenk toch de App/backend en niet de watch zelf, omdat het een paar dagen probleemloos werkte en er op het eerste gezicht geen verband lijkt te zijn met bepaalde tijdstippen of activiteiten.
Hopelijk lost die het probleem met ontbrekende HR data op, anders ga ik terug naar een Huawei GT 2E (waar ik ook erg tevreden over was).
[Update] Met de laatste FW + App update zijn mijn 2 grootste issues met de GTR 2E beide opgelost (mogelijk ook een cloud/backend issue):
1) Ik had geen HR grafiek voor de huidige dag in Zepp
2) Had regelmatig last van flinke delen ontbrekende HR data in de grafiek
[Update 17/4] Iets te vroeg gejuicht, af en toe ontbreekt er weer even data in de HR grafiek.
Ik verdenk toch de App/backend en niet de watch zelf, omdat het een paar dagen probleemloos werkte en er op het eerste gezicht geen verband lijkt te zijn met bepaalde tijdstippen of activiteiten.
[ Voor 76% gewijzigd door iisworks op 17-04-2021 10:57 ]
Ik was zojuist een review aan het kijken van de OnePlus watch. Het valt mij op dat het eigenlijk een geupgrade versie is van de amazfit GTR2. Is iemand anders dit ook opgevallen. En zo ja zouden jullie upgraden naar de Oneplus watch? ik heb zelf wel een Oneplus telefoon.
Hij heeft er inderdaad wel behoorlijk wat van weg!zjwamerjong schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:54:
Ik was zojuist een review aan het kijken van de OnePlus watch. Het valt mij op dat het eigenlijk een geupgrade versie is van de amazfit GTR2. Is iemand anders dit ook opgevallen. En zo ja zouden jullie upgraden naar de Oneplus watch? ik heb zelf wel een Oneplus telefoon.
Heb zelf ff snel door wat reviews heen gescand, voor zover die er al zijn.
Wat ik persoonlijk altijd erg goed aan de GTR2 vond was dat je eigenlijk best wel veel waar voor je geld krijgt.
Hij was nergens echt super goed in, maar volstond naar mijn inziens goed genoeg, zeker voor de prijs
Enige waar hij in uitblinkt is de de accuduur.
Inmiddels is ie al half jaar op de markt en zijn er meer horloges op de markt die in rond dezelfde prijs verkrijgbaar zijn, of wat goedkoper met net iets minder functionaliteit.
Als ik hem zelf in zou ruilen voor de Oneplus Watch zou ik eerst nog wat meer reviews af wachten.
Als de reviews gewoon goed zijn en je krijgt een leuk bedrag terug voor je GTR2, dan lijkt me het een goede upgrade.
Zelf houd ik mijn GTR2 gewoon, voor mij volstaat deze prima en kijk uit naar wanneer ik hem wat meer tot zijn recht kan laten komen (als we weer mogen fitnessen en naar het zwembad enzo)..
Nieuwe loot aan de GTR boom:
GTR2 eSIM
https://gadgetsandwearabl...04/13/amazfit-gtr-2-esim/
YouTube: Amazfit GTR 2 eSIM Edition - Confirmed!
voor de liefhebber van telefoneren met je smartwatch...
GTR2 eSIM
https://gadgetsandwearabl...04/13/amazfit-gtr-2-esim/
YouTube: Amazfit GTR 2 eSIM Edition - Confirmed!
voor de liefhebber van telefoneren met je smartwatch...
[ Voor 14% gewijzigd door Frank Brouwers op 13-04-2021 17:21 ]
Even een vraagje zo tussendoor.
Ik weet niet of er meer Crossfitters hier zijn die ook met deze horloge crossfitten? Maar welke sportmodus gebruiken jullie dan?
Ik weet niet of er meer Crossfitters hier zijn die ook met deze horloge crossfitten? Maar welke sportmodus gebruiken jullie dan?
Ik ben vanaf gisteren eigenaar van een GTR 2 classic.
Mooi goedkoop trouwens. Via Belsimpel een Outlet product voor 75 euro waarbij ik nog een tegoedbon van hun had van 15. Dus maar 60 euro betaald.
Conditie volgens Belsimpel was "goed" en zoals vooraf gehoopt is de body als nieuw en onbeschadigd en kun je alleen zien dat iemand hem even om heeft gehad aan het bandje. Maar toevallig heeft de vorige eigenaar nog dezelfde polsmaat ook.
Erg tevreden tot nu toe. Ik kwam van een amazfit Neo. (heel leuk basic ding met Casio look.)
Eigenlijk zijn mij de volgende dingen niet helemaal duidelijk.
Ik heb nu de 2 horloges beide in de zepp app staan. Waarbij ik er maar 1 tegelijkertijd actief kan hebben. Betekend dit dat ik gedurende de dag kan wisselen met behoud van stappen enz.? Zou wel makkelijk zijn als ik wat ga klussen en dus niet mijn mooie horloge wil beschadigen.
Ik kan een gebeld worden en opnemen/praten via de horloge maar niet iemand bellen en vervolgens via de horloge praten. Ik zie hem wel als bluetooth apparaat bij mijn gesprek op de telefoon staan maar kan hem niet selecteren, OnePlus 8 pro.
Ik las ergens dat er Alexa op kon, maar kom er niet uit. Maar wil het graag eens proberen. (Ben gebruiker van Google dus ook geen Alexa app op de telefoon ofzo. Kan dat het zijn?)
En als laatste, iemand ervaring met de amazfit weegschaal? Ik kan hem van iemand overnemen voor 40 euro. Gezien we toch nog een nieuwe nodig hebben en de horloge goedkoper was als verwacht. (Was hem eerst van plan gewoon nieuw te kopen voor 150 bij Belsimpel voor ik die Outlet deal zag.)
Mooi goedkoop trouwens. Via Belsimpel een Outlet product voor 75 euro waarbij ik nog een tegoedbon van hun had van 15. Dus maar 60 euro betaald.
Conditie volgens Belsimpel was "goed" en zoals vooraf gehoopt is de body als nieuw en onbeschadigd en kun je alleen zien dat iemand hem even om heeft gehad aan het bandje. Maar toevallig heeft de vorige eigenaar nog dezelfde polsmaat ook.
Erg tevreden tot nu toe. Ik kwam van een amazfit Neo. (heel leuk basic ding met Casio look.)
Eigenlijk zijn mij de volgende dingen niet helemaal duidelijk.
Ik heb nu de 2 horloges beide in de zepp app staan. Waarbij ik er maar 1 tegelijkertijd actief kan hebben. Betekend dit dat ik gedurende de dag kan wisselen met behoud van stappen enz.? Zou wel makkelijk zijn als ik wat ga klussen en dus niet mijn mooie horloge wil beschadigen.
Ik kan een gebeld worden en opnemen/praten via de horloge maar niet iemand bellen en vervolgens via de horloge praten. Ik zie hem wel als bluetooth apparaat bij mijn gesprek op de telefoon staan maar kan hem niet selecteren, OnePlus 8 pro.
Ik las ergens dat er Alexa op kon, maar kom er niet uit. Maar wil het graag eens proberen. (Ben gebruiker van Google dus ook geen Alexa app op de telefoon ofzo. Kan dat het zijn?)
En als laatste, iemand ervaring met de amazfit weegschaal? Ik kan hem van iemand overnemen voor 40 euro. Gezien we toch nog een nieuwe nodig hebben en de horloge goedkoper was als verwacht. (Was hem eerst van plan gewoon nieuw te kopen voor 150 bij Belsimpel voor ik die Outlet deal zag.)
[ Voor 5% gewijzigd door 1993jjohan op 18-04-2021 18:58 ]
Als je wisselt van device, dan raak je stappen kwijt op de overzichts pagina maar niet op het tabblad stepps. Foutje in de app, wel hinderlijk.
Je kunt idd alleen gesprekken aannemen en niet bellen met de watch. Alexa komt waarschijnlijk niet in Nederland beschikbaar.
Ik heb de weegschaal en ben er erg tevreden over. Verzamelt veel data en goede integratie met de app.
Je kunt idd alleen gesprekken aannemen en niet bellen met de watch. Alexa komt waarschijnlijk niet in Nederland beschikbaar.
Ik heb de weegschaal en ben er erg tevreden over. Verzamelt veel data en goede integratie met de app.
Hopelijk fixen ze die fout dan binnenkort. Maar wisselen zal toch per dag gaan waarschijnlijk en niet tussendoor de dag.Frank Brouwers schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:40:
Als je wisselt van device, dan raak je stappen kwijt op de overzichts pagina maar niet op het tabblad stepps. Foutje in de app, wel hinderlijk.
Zoals al gezegd jammer dat ik Alexa niet kan testen maar zou het waarschijnlijk toch niet gaan gebruiken.
Ik ga de weegschaal zeker overwegen dan.
Ik heb nog een laatste vraag. Ik wil vooral meldingen van Whatsapp op het horloge krijgen. De eerste melding gaat dan wel goed en krijg ik net zoals op de telefoon een stuk te zien wat voor tekst iemand stuurde. Echter wanneer ik meerdere berichten krijg van een persoon of groep geeft die alleen nog maar de tekst met het aantal nieuwe berichten waardoor ik dan toch wéér de telefoon er bij moet pakken. Terwijl ik hoopte de conversatie meer op mijn horloge te kunnen volgen.
Ja, dat blijft een zwak punt van whats app notificaties. Als je er veel krijgt en ze niet op je telefoon bekijkt/kunt bekijken. Hopen op een update waar dat ook gefixt wordt. Amazfit brengt in hoog tempo nieuwe modellen uit en ik vrees dat daarmee de aandacht voor updates van bestaande modellen verslapt.
Alexa lijkt me meer een gimmick dan echt functioneel. Hetzelfde met voice control op de watch. Een keer geprobeerd om te zien hoe het werkt en daarna niet meer.
Alexa lijkt me meer een gimmick dan echt functioneel. Hetzelfde met voice control op de watch. Een keer geprobeerd om te zien hoe het werkt en daarna niet meer.
De V2 weegschaal van Xiaomi is zeker niet dezelfde? Want die heb ik nu.Frank Brouwers schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:40:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kan die dan ook aan de zepp app toegevoegd worden?
Die heb ik ook, maar bij mij zit die in de Mifit App. Handig als die ook in een andere app kan.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja, toevoegen en alle data zijn zichtbaar in de app. Mooie overzichten en trends!1993jjohan schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:41:
[...]
Kan die dan ook aan de zepp app toegevoegd worden?
Dan ga ik de Mii scale maar halen. Scheelt toch de helft vergeleken met die van amazfit. En volgens mij zijn de functies wel een beetje hetzelfde.
Heb vandaag de Amazfit GTR 2e in gebruik genomen op een Android toestel.
Ik krijg bij 1 e-mail 2 notificaties binnen op het horloge als ik de Outlook app gebruik.
Edit: in de gmail app krijg ik een mail op m’n Gmail account goed binnen, maar op m’n Outlook account in de Gmail app 4 dubbel, pfff
Edit2: als ik AquaMail gebruik komen e-mails goed binnen lijkt het (al zie ik geen mail icoontje maar ‘app’ en zie ik alleen het onderwerp).
Ik krijg bij 1 e-mail 2 notificaties binnen op het horloge als ik de Outlook app gebruik.
Edit: in de gmail app krijg ik een mail op m’n Gmail account goed binnen, maar op m’n Outlook account in de Gmail app 4 dubbel, pfff
Edit2: als ik AquaMail gebruik komen e-mails goed binnen lijkt het (al zie ik geen mail icoontje maar ‘app’ en zie ik alleen het onderwerp).
[ Voor 55% gewijzigd door jodeltje op 04-05-2021 22:01 ]
Mail icoon bestaat niet bij Amazfit. Je krijgt alleen App.jodeltje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:38:
Heb vandaag de Amazfit GTR 2e in gebruik genomen op een Android toestel.
Edit: in de gmail app krijg ik een mail op m’n Gmail account goed binnen, maar op m’n Outlook account in de Gmail app 4 dubbel, pfff![]()
Ah, my bad (dat dacht ik omdat ik bij afspraken wel ‘calendar’ en icoontje van een kalender krijg)Frank Brouwers schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:17:
[...]
Mail icoon bestaat niet bij Amazfit. Je krijgt alleen App.
Alexa firmware update 6.0.1.1 op GTR2 maar Alexa niet beschikbaar in Nederland
Je schijnt dit te kunnen omzeilen door een account in een ander land aan te maken. Persoonlijk voegt Alexa voor mij niet veel toe maar sommige mensen wachten hier al heel lang op.
https://www.tizenhelp.com...a-on-amazfit-gtr-2-gts-2/
Je schijnt dit te kunnen omzeilen door een account in een ander land aan te maken. Persoonlijk voegt Alexa voor mij niet veel toe maar sommige mensen wachten hier al heel lang op.
https://www.tizenhelp.com...a-on-amazfit-gtr-2-gts-2/
[ Voor 5% gewijzigd door Frank Brouwers op 19-05-2021 14:45 ]
Ik heb gisteren de GTR2e ontvangen. Als opvolger van mijn Amazfit Pace. Mooi horloge. Alleen krijg ik geen notificaties binnen zoals whatsapp en sms. Bij app alerts heb ik de whatsapp toegevoegd. Heeft iemand tips. De telefoon laat het wel weten als ik gebeld word.
In Android moet je de machtiging instellingen voor Zepp app zodanig instellen dat de app op de voorgrond blijft draaien . Bij iPhone speelt dat niet.
Met het hardlopen vind ik het prettig wanneer in een workout het scherm steeds aan staat. Vooral bij intervallen. Via het "snelkoppeling menu" kun je het lampje selecteren waarna het scherm 20 minuten aan staat. Te kort. En halverwege een pittige training door het menu fietsen om het lampje weer te selecteren is te vermoeiend. Voor zover ik weet zijn er geen andere manieren om het scherm langer aan te laten staan. Desnoods onbeperkt. Klopt dat?
Klopt, ik zie bij de GTR2 ook geen instelling voor "always on" tijdens workout.
T Rex Pro heeft dat wel
Is voor sport en workout handiger, ook vanwege fysieke knoppen en super dual GPS. Ik gebruik GTR2 voor werk/casual en T-Rex Pro voor sport.
T Rex Pro heeft dat wel
Ik gebruik GTR2 nu al een tijdje en had een accuduur van ongeveer 10 dagen. Sinds een tijdje is dit gedaald naar 6 a 7 dagen. Hebben meer mensen last van verminderde accuduur?
Zepp app heeft een grote update gehad. Even wennen maar lijkt een verbetering.
De nieuwste Zepp is van 17 juni en ik zie geen verschil met voorgaande versies. Betreft Android.Frank Brouwers schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:07:
Zepp app heeft een grote update gehad. Even wennen maar lijkt een verbetering.
iOS wel, hopelijk volgt Android snel.
Android versie is nu ook beschikbaar
Android versie is nu ook beschikbaar
[ Voor 103% gewijzigd door Frank Brouwers op 14-07-2021 11:02 ]
recentelijk heb ik de gtr2e aangeschaft...voldoet tot zover prima....echter, de notificatie voor een bijna lege batterij heb ik al twee keer "gemist".....ik had gehoopt dat de notificatie van bijna lege batterij ook op de telefoon zou verschijnen.
is dit een instelling die ik ergens kan doen, of is dit een misser in dit product?
is dit een instelling die ik ergens kan doen, of is dit een misser in dit product?
Bij mijn weten niet, je krijgt de melding op de watch.
@Frank Brouwers op de watch krijg ik het misschien....maar 's nachts heb ik de notificaties uit staan....het zou fijn zijn als ik op mijn telefoon 's ochtends de melding zou zien dat de batterij (bijna) leeg is. (eigenlijk zou ik het vise versa willen zien....op mijn telefoon ook een melding dat de watch bijna leeg is...en op de watch een melding dat mijn telefoon bijna leeg is)
https://www.gizmochina.co...hip-zepp-os-smartwatches/
Ontwikkelingen bij Amazfit.
https://www.wareable.com/...zepp-os-huangshan-2s-8504
https://www.gizmochina.co...ightweight-smartwatch-os/
Ontwikkelingen bij Amazfit.
https://www.wareable.com/...zepp-os-huangshan-2s-8504
https://www.gizmochina.co...ightweight-smartwatch-os/
[ Voor 47% gewijzigd door Frank Brouwers op 01-08-2021 17:30 ]
firmware update 6.2.1.1 o.a. gmail notification toegevoegd. verbetering stabiliteit bluetooth bellen.
Firmware-update v1.4.2.02 zojuist op de GTR 2e gedownload.
Meteen na installatie begon hij met een update van de GPS data en voltooide die ook, terwijl dat de laatste dagen steeds mislukt was.
Meteen na installatie begon hij met een update van de GPS data en voltooide die ook, terwijl dat de laatste dagen steeds mislukt was.
Was het dankzij de update firmware of de reboot? Ik merk dat een simpele reboot vaak iets oplost wat eerst wel heeft gewerkt en daarna niet meer. Maar toch fijn dat A-GPS het doet ;-)drfruit schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:31:
Firmware-update v1.4.2.02 zojuist op de GTR 2e gedownload.
Ik vroeg me ook af of het toeval was. Geen idee, maar ik klaag niet.Frank Brouwers schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:37:
[...]
Was het dankzij de update firmware of de reboot? Ik merk dat een simpele reboot vaak iets oplost wat eerst wel heeft gewerkt en daarna niet meer. Maar toch fijn dat A-GPS het doet ;-)
Ik zit nog steeds op firmware 6.0.1.1 Ben benieuwd wanneer ik de update ga krijgen.
Is er een manier om dat te bespoedigen?
In profiel zit een button systeem update. Al geprobeerd?celica2001 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:09:
Ik zit nog steeds op firmware 6.0.1.1 Ben benieuwd wanneer ik de update ga krijgen.
Heb ik al geprobeerd, krijg dan de melding dat de huidig versie 6.0.1.1 de recentste is.Frank Brouwers schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
In profiel zit een button systeem update. Al geprobeerd?
Ik denk dat maar even moet wachten.
Heeft er iemand nog een alternatief voor de kunststof band? Ik had eerder een zwart stalen bandje gekocht, maar na 2 weken was 1 van die pinnetjes er al uit gevallen en kon ik het niet meer gebruiken.
I hide at work because good employees are hard to find.
Ik heb er een aantal geprobeerd, waaronder een (kunst)leren en wat kunststof variaties. De enige die wel lekker zit is deze.Incolumis schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:05:
Heeft er iemand nog een alternatief voor de kunststof band? Ik had eerder een zwart stalen bandje gekocht, maar na 2 weken was 1 van die pinnetjes er al uit gevallen en kon ik het niet meer gebruiken.
Maar meestal grijp ik terug op de meegeleverde band.