Ook de update gedraaid. Het lijkt of mijn hartslagmeting volledig in de war is. het ene moment 170+ en even later 46. Nog mensen, die hetzelfde ervaren?
Zelf heb ik hier geen last van, mijn hartslag en stappen zijn ongeveer hetzelfde gedurende de dag, al is deze conclusie wel gebaseerd op slechts 1 dag na de update.josernst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:44:
Ook de update gedraaid. Het lijkt of mijn hartslagmeting volledig in de war is. het ene moment 170+ en even later 46. Nog mensen, die hetzelfde ervaren?
Workout van 1 uur 30 gedaan, hartslag en stappen lijken ok.
Ik heb hem 12-01-21 besteld bij Amazfitshop. Nog wachtende. Website is beperkt Engels en m'n Italiaans is beroerd dus heb geen zicht op voortgang bestelling en in hoeverre ie al dan niet meer in pre-order zitTomas_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:58:
[...]
De amazfit.shop heeft hem alleen nog in preorder met verzending vanaf 22 januari.
Je kunt google translate gebruiken. Maar zoals ik kan zien is de verzending pas de 22ste.bietnsup schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:17:
[...]
Ik heb hem 12-01-21 besteld bij Amazfitshop. Nog wachtende. Website is beperkt Engels en m'n Italiaans is beroerd dus heb geen zicht op voortgang bestelling en in hoeverre ie al dan niet meer in pre-order zit
Dat zie ik op amazfit.shop. (die had ik gemaild en ze verstuurden naar NL)
https://amazfit.shop/smar...r-2e.html#/11-colore-nero zegt:
The new Amazfit GTR 2E, in pre-order with shipping by January 22!
https://eu.amazfit.com/products/amazfit-gtr-2e laat geen info over verzending zien.
Ik had zelf 13 jan besteld bij Amazon.de en 6 dagen later binnen
Altijd vervelend als je lang moet wachten op iets dat je graag wil hebben. Ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Weet er iemand of de GTR2 ook een navigatiefunctie heeft? Kan ik dus een route in de smartwatch stoppen en dat hij dan via pijl aangeeft welke richting ik uit moet? Een wandelroute in gpx bijvoorbeeld.
Al een paar weken op zoek naar een nieuwe smartwatch maar ik zie bijna het bos door de bomen niet meer...
Al een paar weken op zoek naar een nieuwe smartwatch maar ik zie bijna het bos door de bomen niet meer...
Nee, kan alleen enigzins bij Stratos 3. Houdt GPS coordinaten bij en dan kan je route terug lopen. Uploaden van GPX kan niet.
Bedankt voor je antwoord!Frank Brouwers schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:42:
Nee, kan alleen enigzins bij Stratos 3. Houdt GPS coordinaten bij en dan kan je route terug lopen. Uploaden van GPX kan niet.
Ik veronderstel dat de stratos 3 ook genoeg ondersteuning geeft voor het ontvangen van meldingen van mails, berichten, whatsapp, messenger... ?
Zeker, notifications worden door gegeven. Ook als er gebeld wordt komt dit door. Verder heeft de Stratos uitgebreide sportfunctionaliteiten. Ik gebruik stratos voor hardlopen en de GTR2 voor dagelijks gebruik en wandelen. In de zepp app kun je makkelijk wisselen van device.
Net bericht gehad van Amazfit.shop nav een vraag. "the shipment team is preparing all the preorders to be shipped, your order will be shipped soon."Frank Brouwers schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:39:
Altijd vervelend als je lang moet wachten op iets dat je graag wil hebben. Ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Laten we hopen dat soon snel is🙂
Volgens mij is de (GTR 2e) sowieso slecht verkrijgbaar, Amazon.de heeft hem al niet meer (muv de groene) en in de Nederlandse shops zie ik hem al helemaal niet verschijnenbietnsup schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Net bericht gehad van Amazfit.shop nav een vraag. "the shipment team is preparing all the preorders to be shipped, your order will be shipped soon."
@The.Terminator Je kunt hem ook via https://eu.amazfit.com bestellen, wordt zelfs gratis verzonden
Dit kan nog steeds niet, vind het ook vreemd aangezien er meerdere horloges met ongeveer dezelfde functies en menustructuur op de markt zijn die dit wel in de lijst hebben staan.B.O.C.K schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:01:
Ben zelf ook erg aan het twijfelen om de GTR 2e aan te schaffen, maar het gene wat mij tegenhoud is dat het eerst erop leek dat je jouw slaappatroon niet op het horloge kon bekijken. Is dit inmiddels (via een update) nu wel mogelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door maikelV2 op 25-01-2021 14:10 ]
@maikelV2 dank voor de snelle reactie!
Erg jammer, verder heeft dit horloge alles wat ik wil.
Dan maar wachten tot de Xiaomi Mi Watch weer bij Amazon leverbaar is, deze heeft dat namelijk wel en is nagenoeg gelijk qua functionaliteit
Erg jammer, verder heeft dit horloge alles wat ik wil.
Dan maar wachten tot de Xiaomi Mi Watch weer bij Amazon leverbaar is, deze heeft dat namelijk wel en is nagenoeg gelijk qua functionaliteit
Belsimpel was als eerste in Nederland met GTR2. Zowel sport als classic versie daar nu goed leverbaar. Ik verwacht dat zij ook GTR2e wel gaan krijgen en anders https://www.xiaomiproducts.nl waarschijnlijk wel. Amazfit brengt nu in recordtempo nieuwe modellen uit. Alles staat of valt aan met goede beschikbaarheid en firmware updates om de bugfixes te verhelpen.
Ik was 1,5 jaar de gelukkige bezitter van een Amazfit Stratos , Die ik voornamelijk gebruikte voor hardlopen, zwemmen en dagelijkse horloge. Helaas bleek mijn exemplaar niet zo waterdicht als gedacht. Bij belsimpel heb ik hem kunnen ruilen voor een outlet model die het goed deed maar 1,5 dag volhield op een acculading als horloge. Ik kon deze gelukkig omwisselen met bijbetaling voor de GTR-2 en heb deze 2 dagen in bezit. Ik hoopte dat de bediening hetzelfde zou zijn als de Stratos, maar toch niet. Het scherm is fantastisch alleen valt die in 5 seconden uit. Het transflective scherm van de Stratos is toch handiger, zeker bij het hardlopen in de volle zon. Ik moet nog ervaren hoe dat is met de GTR-2 gaat. Toch heb ik een paar vragen:
- Op de Stratos had ik een scherm met de weather forecast voor 5 dagen, hoe kan ik die op deze watch instellen. Ik krijg alleen het weer van vandaag, maar daarvoor hoef ik alleen maar naar buiten te kijken :-)
- Ik krijg geen mp3's op de watch. Ik heb de watch met de USB kabel aangesloten op de PC, maar zie geen extra device. Het lijkt wel of de USB kabel alleen maar is om te laden?
In de Zepp app kan je instellen dat het scherm langer dan 5 seconden aan blijft staan. Op de overige vragen:pandit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:04:
Ik was 1,5 jaar de gelukkige bezitter van een Amazfit Stratos , Die ik voornamelijk gebruikte voor hardlopen, zwemmen en dagelijkse horloge. Helaas bleek mijn exemplaar niet zo waterdicht als gedacht. Bij belsimpel heb ik hem kunnen ruilen voor een outlet model die het goed deed maar 1,5 dag volhield op een acculading als horloge. Ik kon deze gelukkig omwisselen met bijbetaling voor de GTR-2 en heb deze 2 dagen in bezit. Ik hoopte dat de bediening hetzelfde zou zijn als de Stratos, maar toch niet. Het scherm is fantastisch alleen valt die in 5 seconden uit. Het transflective scherm van de Stratos is toch handiger, zeker bij het hardlopen in de volle zon. Ik moet nog ervaren hoe dat is met de GTR-2 gaat. Toch heb ik een paar vragen:Ik ben nog een beetje aan het spelen en mogelijk komen er meer vragen opborrelen.
- Op de Stratos had ik een scherm met de weather forecast voor 5 dagen, hoe kan ik die op deze watch instellen. Ik krijg alleen het weer van vandaag, maar daarvoor hoef ik alleen maar naar buiten te kijken :-)
- Ik krijg geen mp3's op de watch. Ik heb de watch met de USB kabel aangesloten op de PC, maar zie geen extra device. Het lijkt wel of de USB kabel alleen maar is om te laden?
1. Als je naar onder swiped op de GTR2 in het weerscherm zie je de weersverwachting van de komende dagen
2. MP3's kan je via de app (Zepp) erop zetten zag ik. Zelf nog niet geprobeerd (maar er staan echt tig handleidingen online.)
Heb de GTR2 gisteren in ontvangst genomen zelf. Tot nu toe bevalt het goed, wel direct aangepast dat het scherm niet altijd aan gaat bij elke polsbeweging. Had geen zin in een scherm wat in de nacht aan springt.
Ik heb het horloge zelf niet, maar heb op diverse reviews gelezen/gezien dat daar wifi-direct voor gebruikt moet worden. Handleiding van het horloge is hier te vinden.
Bedankt en gevonden, was niet zozeer een vraag maar een constatering, bij de Stratos was het scherm altijd aan, alleen de backlight timer kon je instellen. Ik heb hem nu op 10 seconden gezet en kijken hoe dat bevalt.In de Zepp app kan je instellen dat het scherm langer dan 5 seconden aan blijft staan. Op de overige vragen:
De forecast gevonden, minder handig dan op de Stratos maar swah, wennen misschien.1. Als je naar onder swiped op de GTR2 in het weerscherm zie je de weersverwachting van de komende dagen
De bijgeleverde handleiding is alleen onder een microscoop te lezen, gelukkig heb ik de pdf online kunnen vinden. Niet de beste handleiding die ik ooit gezien heb :-). Bij het zoeken naar de screentimeout zag ik een optie in de app om mp3's op de telefoon te zetten. Handig is anders en dan heb ik nog een Android, bij een Apple wordt het helemaal een uitdaging vrees ik. Hopelijk is er een makkelijker methode!2. MP3's kan je via de app (Zepp) erop zetten zag ik. Zelf nog niet geprobeerd (maar er staan echt tig handleidingen online.)
Ja had ik ook, Is dit je eerste smartwatch? Ik was de Stratos gewend en deze is toch heel anders ondanks dat ze van hetzelfde merk zijn. Hij is wel iets dunner en lichter, wat wel weer prettig is.Heb de GTR2 gisteren in ontvangst genomen zelf. Tot nu toe bevalt het goed, wel direct aangepast dat het scherm niet altijd aan gaat bij elke polsbeweging. Had geen zin in een scherm wat in de nacht aan springt.
Ik gebruik Stratos 3 voor hardlopen en GTR2 voor werk/dagelijks gebruik. Stratos 3 is een super sport horloge met alle voordelen die jij beschrijft. GTR2 is uitstekend voor dagelijks gebruik. Het wachten is op een model dat best of two worlds heeft.
Als ik het goed begrijp, moet ik eerst muziek van mijn pc naar de smartphone kopiëren en daarna met de app via bluetooth naar de watch overhalen, zoiets als van uit Nederland met de fiets van Stockholm naar Rome lopen.
Ik hoop dat ik het niet goed begrijp. Bij de Stratos was het watch aansluiten op de USB poort van de pc, en binnen de Explorer de mp3 files naar de Stratos slepen.
Ik hoop dat ik het niet goed begrijp. Bij de Stratos was het watch aansluiten op de USB poort van de pc, en binnen de Explorer de mp3 files naar de Stratos slepen.
Ja, dat klopt. Stratos is benaderbaar via PC, ook voor o.a. installatie apps/apk en custom firmware
Frank Brouwers schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:37:
Ja, dat klopt. Stratos is benaderbaar via PC, ook voor o.a. installatie apps/apk en custom firmware

Als ik tijd heb ga ik op zoek naar een workarround.
@pandit de wifi module op de GTR 2 heeft als enige functie om mp3's naar je horloge over te zetten, er is zo'n 3GB gereserveerd voor het opslaan van je muziek.Een stap voor stap uitleg staat op de FAQ van Amazfit 
Misschien dat @Frank Brouwers wellicht meer info heeft hoe je het beste een wifi-direct verbinding kan opzetten, als ik dit topic lees zie ik dat hij echt veel verstand heeft van Amazfit horloges.
Misschien dat @Frank Brouwers wellicht meer info heeft hoe je het beste een wifi-direct verbinding kan opzetten, als ik dit topic lees zie ik dat hij echt veel verstand heeft van Amazfit horloges.
Dat kan dus nu helaas (nog) niet. Ik zie wel op XDA forum allerlei mensen die echt verstand hebben van software en hardware en met modificaties komen. Ik ben slechts een "fanatieke" sporter met belangstelling voor amazfit smart watches. Ik lees veel en probeer die kennis en mijn eigen ervaringen te delen. Maar of ik er dan verstand van heb is maar de vraag 🤔
https://forum.xda-developers.com/f/amazfit.6606/
https://forum.xda-developers.com/f/amazfit.6606/
[ Voor 6% gewijzigd door Frank Brouwers op 27-01-2021 17:04 ]
Je kunt als je rechts onderin naar Profile gaat, dan je Amazfit GTR2 aan klikken, dan bij App settings op Music klikken, vanuit daar kun je muziek vanaf je phone/tablet naar je horloge sturen.pandit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:54:
[...]
![]()
Begin een beetje spijt te krijgen van de swap, belachelijk dat je geen muziek op je watch kan zetten. Wat heb je dan aan je 4GB opslag?
Als ik tijd heb ga ik op zoek naar een workarround.
Fout gemaakt. Het kan wel: YouTube: AmazFit Stratos 3 - Importar Rutas GPSFrank Brouwers schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:42:
Kan toch wel: YouTube: AmazFit Stratos 3 - Importar Rutas GPStantenijn schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:09:
Weet er iemand of de GTR2 ook een navigatiefunctie heeft? Kan ik dus een route in de smartwatch stoppen en dat hij dan via pijl aangeeft welke richting ik uit moet? Een wandelroute in gpx bijvoorbeeld.
Yep, eerste smartwatch. Tijd terug de GTS cadeau gedaan aan mijn vriendin, en vanaf de zijlijn meegekeken. Uiteindelijk zelf getwijfeld tussen de Stratos 3 vs GTR2. Maar omdat ik de Stratos 3 toch wel te dik vind voor dagelijks gebruik uiteindelijk maar voor de GTR2 gegaan.pandit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:50:
[...]
Ja had ik ook, Is dit je eerste smartwatch? Ik was de Stratos gewend en deze is toch heel anders ondanks dat ze van hetzelfde merk zijn. Hij is wel iets dunner en lichter, wat wel weer prettig is.
Misschien koop ik de Stratos 3 er uiteindelijk nog wel bij voor de afwisseling. Of, zoals Frank Brouwers hierboven, voor het sporten.
Al zou het werken dat is het omslachtig door eerst muziek naar je telefoon te sturen en daarna via een app op je telefoon te zetten. Maar helaas werkt het niet (bij mij) en vele anderen zoals hier en hier te lezen. Ik ga weer verder prutsen. Amazfit heeft rare keuze gemaakt.Je kunt als je rechts onderin naar Profile gaat, dan je Amazfit GTR2 aan klikken, dan bij App settings op Music klikken, vanuit daar kun je muziek vanaf je phone/tablet naar je horloge sturen.
even later
Ik heb 30 mp3 bestanden in totaal 970mb op mijn (Android) telefoon gezet, dat duurde ongeveer 1 minuut. Daarna via de app de bestanden naar de watch gestuurd, althans hij is nog bezig, Ik schat dat hij 1,5 uur (90 min) bezig zal zijn.
Al met al, functioneert het. en daar gaat het om
[ Voor 18% gewijzigd door pandit op 27-01-2021 19:40 . Reden: Verloop van de acties.. ]
Ja ik kan me wel voorstellen als je een MP3 op je computer hebt staan, dat die stap extra nogal onnodig is/lijkt.pandit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:04:
[...]
Al zou het werken dat is het omslachtig door eerst muziek naar je telefoon te sturen en daarna via een app op je telefoon te zetten. Maar helaas werkt het niet (bij mij) en vele anderen zoals hier en hier te lezen. Ik ga weer verder prutsen. Amazfit heeft rare keuze gemaakt.
Op het werk zit ik heel de dag achter een beeldscherm. In mijn vrije tijd gebruik ik veelal streaming diensten in combinatie met Chromecast voor muziek die ik af speel en de cloud als opslag. Als ik een MP3 liveset download bijvoorbeeld, is dat ook altijd op mijn telefoon. Bij mijn Stratos 2 was dit ook de situatie.
Maar snel gaat het niet inderdaad
Ik begin nu te wennen aan de gtr-2. Ben er gisteren achtergekomen dat de watch herstart moet worden om always display on te activeren, ik was uren aan het pielen.
Wat me opvalt is dat muziek random wordt afgespeeld, ook als ik het random knopje tap naar continue afspelen. Kent iemand dit verschijnsel? mogelijk zijn de bestandsnamen te lang.
Verder zie ik de optie playlist. geen idee hoe die gemaakt kunnen worden
Al met al begin ik hem te waarderen :-)
Wat me opvalt is dat muziek random wordt afgespeeld, ook als ik het random knopje tap naar continue afspelen. Kent iemand dit verschijnsel? mogelijk zijn de bestandsnamen te lang.
Verder zie ik de optie playlist. geen idee hoe die gemaakt kunnen worden
Al met al begin ik hem te waarderen :-)
Is het iemand al gelukt om de telefoon te koppelen (dus niet de Zepp app, maar het bellen)? Ik krijg steeds een JSON foutmelding bij pairing op de GTR-2.
Op je gtr2, settings-> wifi and connections -> bluetooth pairen.Vaevictis_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 07:35:
Is het iemand al gelukt om de telefoon te koppelen (dus niet de Zepp app, maar het bellen)? Ik krijg steeds een JSON foutmelding bij pairing op de GTR-2.
Dan werkt het wel;)
Pair the watch with your phone via Bluetooth and maintain the connection to receive calls on the watch.Vaevictis_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 07:35:
Setting method:
Method one: Start the Zepp app and go to "Profile > Amazfit GTR 2 > App settings". On the Phone page, turn on "Call on watch", then pair the watch and your phone through Bluetooth as instructed.
Method two: On the watch and your phone, go to "Settings > Bluetooth to pair them:
On your phone, go to Settings, then select "Bluetooth" to turn on the Bluetooth, and set the phone to be discoverable. On the watch, go to App list > Settings > Network and connections > Bluetooth. Ensure the Bluetooth is turned on.
Find the watch in the search results for available devices on your phone, and tap to pair them. Or, find your phone in the Bluetooth search results on the watch, and tap to pair the devices."
Ja dat werkt, via de GTR-2 zelf pairen! Via de app niet.Frank Brouwers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Pair the watch with your phone via Bluetooth and maintain the connection to receive calls on the watch.
Setting method:
Method one: Start the Zepp app and go to "Profile > Amazfit GTR 2 > App settings". On the Phone page, turn on "Call on watch", then pair the watch and your phone through Bluetooth as instructed.
Method two: On the watch and your phone, go to "Settings > Bluetooth to pair them:
On your phone, go to Settings, then select "Bluetooth" to turn on the Bluetooth, and set the phone to be discoverable. On the watch, go to App list > Settings > Network and connections > Bluetooth. Ensure the Bluetooth is turned on.
Find the watch in the search results for available devices on your phone, and tap to pair them. Or, find your phone in the Bluetooth search results on the watch, and tap to pair the devices."
Fijn, jammer dat amazfit dat niet fixed in de app. Ik stond op het punt watch te retourneren omdat het niet lukte. Gelukkig nog even gezocht naar de handleiding.Vaevictis_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:22:
[...]
Ja dat werkt, via de GTR-2 zelf pairen! Via de app niet.
Ik denk dat dit komt doordat er bij bij Health Monitoring >> Detection Method niet het juiste ingesteld is. Voor REM slaap dient deze op Automatic heart rate & Sleep assistant staan.Blekkienl schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:42:
Sinds gisteren mijn gtr2 ontvangen en vannacht de sleeptracking getest. Vroeg me af waarom er geen rem sleep is gemeten en waarom de.remsleep niet in de legenda staat?
[Afbeelding]
Daar stond die op. Gelijk alle batterij slurpers aangezet. Wil toch alle functies gebruiken.maikelV2 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:11:
[...]
Ik denk dat dit komt doordat er bij bij Health Monitoring >> Detection Method niet het juiste ingesteld is. Voor REM slaap dient deze op Automatic heart rate & Sleep assistant staan.
Maar de 2e nacht pakt die remslaap wel mee!
Hebben jullie zo'n slechte ervaring met de laatste firmware update? Horloge werkte eerst goed, maar nu halve dag geen hartslag meer (volgens horloge), bij een workout wordt geen tijdsduur meer opgenomen. Ik had eerst een PAI van 110 en zit nu op 2 zonder dat ik minder ben gaan bewegen. Instellingen zijn ook niet veranderd. Behoorlijk waardeloos dus.
Vandaag workout van 1.15 zonder GPS-fix, wel tijdsduur. Is minder. Moeilijk om in te schatten of Amazfit voldoende inzet op verbetering software. (firmware en Zepp-app) Kan me bijna niet voorstellen dat men de menskracht niet heeft om dit goed op te lossen.
Een kritische review op Reddit groep Amazfit. Met name de opmerkingen over de app. Herkenbaar.
https://www.reddit.com/r/...7/amazfit_gtr_2_thoughts/
https://www.reddit.com/r/...7/amazfit_gtr_2_thoughts/
Ik Lees steeds dat de stappenteller de afstand niet goed meet, kun je de stapgrootte dan niet wijzigen!!!!
Ik herken dit niet, hartslag blijft ie heel de dag loggen. Bij mij (wandelen in dit geval) blijft de tijdsduur gewoon lopen. Mijn PAI blijft gewoon rond de 30.....dit is al een aantal weken zoVaevictis_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:39:
Hebben jullie zo'n slechte ervaring met de laatste firmware update? Horloge werkte eerst goed, maar nu halve dag geen hartslag meer (volgens horloge), bij een workout wordt geen tijdsduur meer opgenomen. Ik had eerst een PAI van 110 en zit nu op 2 zonder dat ik minder ben gaan bewegen. Instellingen zijn ook niet veranderd. Behoorlijk waardeloos dus.

Misschien horloge keer opnieuw opstarten, of factory reset en dan je logs weer terug zetten vanuit de app?
Nee, volgens mij wordt dat bepaald adhv lengte, geslacht en gewicht.moscowking schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:18:
Ik Lees steeds dat de stappenteller de afstand niet goed meet, kun je de stapgrootte dan niet wijzigen!!!!
Weer contact gehad met de shop (Italiaans Engels met hulp van Google translate🙂). Mogelijk worden eind deze week de pre-orders verzonden. Als tegemoetkoming een refund gehad. Wacht dus nog een weekje af.bietnsup schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Net bericht gehad van Amazfit.shop nav een vraag. "the shipment team is preparing all the preorders to be shipped, your order will be shipped soon."
Amazon.de geeft aan nu besteld, geleverd op 10 feb. (Alfa tech) heb de GTS 2e daar besteld was binnen 6 dagen binnen.bietnsup schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:58:
[...]
Weer contact gehad met de shop (Italiaans Engels met hulp van Google translate🙂). Mogelijk worden eind deze week de pre-orders verzonden. Als tegemoetkoming een refund gehad. Wacht dus nog een weekje af.
Factory reset heeft geholpen, werkt weer zoals eerst.maikelV2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:21:
[...]
Ik herken dit niet, hartslag blijft ie heel de dag loggen. Bij mij (wandelen in dit geval) blijft de tijdsduur gewoon lopen. Mijn PAI blijft gewoon rond de 30.....dit is al een aantal weken zo.
Misschien horloge keer opnieuw opstarten, of factory reset en dan je logs weer terug zetten vanuit de app?
Als je always on ingesteld hebt, moet je dan je watch herstarten? Hij blijft nu bij mij alleen reageren op pols draaien.
Op 2 februari heb ik de GTR2e besteld via AliExpress. Wordt verstuurd vanuit Spanje. Als het (weer) meezit, wordt het volgende week geleverd.
Ik heb de afgelopen dagen dit forum gelezen en heb zo al veel advies en tips over de GTR2 gekregen. Dank daarvoor 🙂
Ik heb nog wel een vraag: heeft de GTR2 ook een hoogtemeter? Of wordt de GPS gebruikt om hoogte(verschil) te meten?
Ik heb de afgelopen dagen dit forum gelezen en heb zo al veel advies en tips over de GTR2 gekregen. Dank daarvoor 🙂
Ik heb nog wel een vraag: heeft de GTR2 ook een hoogtemeter? Of wordt de GPS gebruikt om hoogte(verschil) te meten?
pcmistral schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:06:
Movement | Air pressure sensor, Acceleration sensor, Gyroscope sensor, 3-axis geomagnetic sensor, Ambient light sensor |
https://www.amazfit.com/en/gtr2.html
Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn stratos2 en zie wel potentie in de gtr2. Ik ben op zich wel tevreden met de stratos2, wat ik nog niet helemaal heb kunnen terugvinden is of je een externe hartslagmeter kunt toevoegen. Voor mijn trainingen maak ik gebruik van de rhythm scosche 24 en was benieuwd of die te koppelen is, bij de stratos2 werkt dit prima en zie veel overeenkomsten. Koppelen gaat door naar hardloop activiteit te gaan alsof je wil starten, dan settings en dan accessoires. Daar zie ik mijn headset en externe hartslag sensor. Werkt dit ook zo bij GTR2?
Externe HRm is volgens mij niet te koppelen aan GTR2. Ik heb en gebruik Stratos 3 voor hardlopen en GTR2 voor dagelijks gebruik/werk. De fitness tracking mogelijkheden van Stratos en GTR2 zijn echt heel anders. Stratos is qua instellingen en data veel geavanceerder dan GTR2. GTR2 is meer een standaard tracker zonder al te veel toeters en bellen. Stratos 3 heeft prima GPS met drie keuzes, Galileo, Beidu en Glonass. Binnen een halve minuut een fix. Registratie VO2 max, mogelijkheid voor tussentijden, instellen van signalen voor bepaalde trainingsdoelen. Stratos 3 is nu voor 149,- te verkrijgen, dus qua prijs scheelt het allemaal niet veel. Design van GTR2 is veel verfijnder dan Stratos3. Dun versus grof. Display van stratos 3 is always on transflective display en dat werkt buiten en in de zon super goed. Oled scherm van GTR2 is mooi en helder van kleur maar geeft buiten bij het sporten een minder beeld dan Stratos 3. De gimmicks op GTR2 zoals BT bellen, en SPO2 meting zijn voor mij niet essentieel. Muziekopslag ook niet omdat ik graag in stilte sport. Ik zou nu voor de GTR2e gaan. Die was nog niet beschuikbaar toen de GTR2 uitkwam.
Succes met maken van je keuze en als je nog vragen hebt dan laat maar weten.
Dag mede-Tweakers,
Even een korte vraag:
Ik ben linkshandig en draag mn horloge dus om mn rechts pols.
Draait het scherm vam de GTR2 180 graden als je in de Zepp-app insteld dat je het horloge om je rechter pols draagt?
Even een korte vraag:
Draait het scherm vam de GTR2 180 graden als je in de Zepp-app insteld dat je het horloge om je rechter pols draagt?
Ja, dat kan sinds de laatste firmware update.Rexylian schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:48:
Dag mede-Tweakers,
Even een korte vraag:
Dank voor de snelle reactie. Direct besteld bij Alfa Tech. Ben benieuwd!Frank Brouwers schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Ja, dat kan sinds de laatste firmware update.
Op dit moment werkt mijn stratos2 nog prima, en vanwege de looks wilde ik wel overstappen op de GTR2 mits dat een volwaardig sporthorloge was. Helaas dus niet,en de meerwaarde van de stratos3 versus 2 is nog te beperkt tenzij de stratos2 het een keer begeeft. Ik wacht nog even rustig af of de ideale opvolger zich binnenkort aandient. In ieder geval bedankt voor het uitgebreidde verhaal.Frank Brouwers schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:52:
Externe HRm is volgens mij niet te koppelen aan GTR2. Ik heb en gebruik Stratos 3 voor hardlopen en GTR2 voor dagelijks gebruik/werk. De fitness tracking mogelijkheden van Stratos en GTR2 zijn echt heel anders. Stratos is qua instellingen en data veel geavanceerder dan GTR2. GTR2 is meer een standaard tracker zonder al te veel toeters en bellen. Stratos 3 heeft prima GPS met drie keuzes, Galileo, Beidu en Glonass. Binnen een halve minuut een fix. Registratie VO2 max, mogelijkheid voor tussentijden, instellen van signalen voor bepaalde trainingsdoelen. Stratos 3 is nu voor 149,- te verkrijgen, dus qua prijs scheelt het allemaal niet veel. Design van GTR2 is veel verfijnder dan Stratos3. Dun versus grof. Display van stratos 3 is always on transflective display en dat werkt buiten en in de zon super goed. Oled scherm van GTR2 is mooi en helder van kleur maar geeft buiten bij het sporten een minder beeld dan Stratos 3. De gimmicks op GTR2 zoals BT bellen, en SPO2 meting zijn voor mij niet essentieel. Muziekopslag ook niet omdat ik graag in stilte sport. Ik zou nu voor de GTR2e gaan. Die was nog niet beschuikbaar toen de GTR2 uitkwam.
Vandaag heb ik mijn GTR2e ontvangen. De levering van AliExpress vanuit Spanje heeft er exact een week over gedaan. Ik vind het netjes met de drukte bij de pakketbezorgers en het winterse weer.
:strip_exif()/f/image/gGhsMEa1XR8NkpRfY7mD7PEJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand van welke weerdienst Amazfit gebruikt maakt? En of het mogelijk is een eigen bron in te stellen die het weerbericht doorgeeft aan de GTR2(e)?
:strip_exif()/f/image/gGhsMEa1XR8NkpRfY7mD7PEJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand van welke weerdienst Amazfit gebruikt maakt? En of het mogelijk is een eigen bron in te stellen die het weerbericht doorgeeft aan de GTR2(e)?
Ziet er mooi uit de grijze variant. Ben benieuwd of de batterij beter is dan van GTR2. Ik heb nergens kunnen vinden welke service gebruikt wordt voor het weer. In instellingen kom ik het ook niet tegen.pcmistral schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:07:
Vandaag heb ik mijn GTR2e ontvangen. De levering van AliExpress vanuit Spanje heeft er exact een week over gedaan. Ik vind het netjes met de drukte bij de pakketbezorgers en het winterse weer.
[Afbeelding]
Weet iemand van welke weerdienst Amazfit gebruikt maakt? En of het mogelijk is een eigen bron in te stellen die het weerbericht doorgeeft aan de GTR2(E)?
Ik heb net ook even gekeken, maar daar is inderdaad niets over te vinden. Misschien een weerdienst uit Wuhan 🙂
Ik laat nog wel weten hoe lang de accu meegaat van de 2e.
Ik laat nog wel weten hoe lang de accu meegaat van de 2e.
Edit: Ok, ik had sleep assistent detection niet aan staan. Vergeet mijn bericht. 
Gisteren de GTR 2e binnen gekregen. En daarvoor had ik de Neo.
De verschillen tussen slaapmetingen zijn best groot. Oke het is maar voor 1 dag. Dus ik moet nog verder testen.
De grafiek van de Neo rechts is eigenlijk al maanden zo. En links van de GTR heb ik nog nooit gezien.
Met andere slaaptracking apps, lijken de grafieken heel erg op die van de Neo. Dus ik heb t vermoeden dat de GTR 2e het niet helemaal juist lijkt te doen. De rem mist gewoon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1x6MIby97wNhDHwuOUOsIH9t.png?f=user_large)
Ik heb vooral de GTR 2e genomen omdat er meer sensoren en mogelijkheden zijn. Nu geen idee of dat een slimme keus is, hopelijk is het een startup probleem?
Gisteren de GTR 2e binnen gekregen. En daarvoor had ik de Neo.
De verschillen tussen slaapmetingen zijn best groot. Oke het is maar voor 1 dag. Dus ik moet nog verder testen.
De grafiek van de Neo rechts is eigenlijk al maanden zo. En links van de GTR heb ik nog nooit gezien.
Met andere slaaptracking apps, lijken de grafieken heel erg op die van de Neo. Dus ik heb t vermoeden dat de GTR 2e het niet helemaal juist lijkt te doen. De rem mist gewoon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1x6MIby97wNhDHwuOUOsIH9t.png?f=user_large)
Ik heb vooral de GTR 2e genomen omdat er meer sensoren en mogelijkheden zijn. Nu geen idee of dat een slimme keus is, hopelijk is het een startup probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door SeenD op 10-02-2021 12:54 ]
Something something
[quote]SeenD schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:36:
Edit: Ok, ik had sleep assistent detection niet aan staan. Vergeet mijn bericht.
Ik gebruik de GTR2e ook pas één avond en nacht. Vanmorgen viel het mij ook op dat de REM niet was geregistreerd. Ook ik heb vanmorgen de 'sleep detection' aangezet. De app geeft het wat onduidelijk aan (alleen meldingen dat de betterij sneller leeg is), maar volgens mij wordt daarmee ook de REM-registratie aangezet. Morgenochtend maar eens kijken
Na wat Googlen zag ik trouwens dat Amazfit gebruikt maakt van de Xiaomi Weather Server. Het is volgens mij niet mogelijk om een andere server te kiezen.
Ik gebruik de GTR2e ook pas één avond en nacht. Vanmorgen viel het mij ook op dat de REM niet was geregistreerd. Ook ik heb vanmorgen de 'sleep detection' aangezet. De app geeft het wat onduidelijk aan (alleen meldingen dat de betterij sneller leeg is), maar volgens mij wordt daarmee ook de REM-registratie aangezet. Morgenochtend maar eens kijken
Na wat Googlen zag ik trouwens dat Amazfit gebruikt maakt van de Xiaomi Weather Server. Het is volgens mij niet mogelijk om een andere server te kiezen.
[ Voor 12% gewijzigd door pcmistral op 10-02-2021 15:09 ]
Vandaag de GTR 2E ontvangen. Ziet er mooi uit maar helaas kan ik er nog niet van genieten. Accu opladen gaat beroerd. Was uit de doos 25% en is na 8 uur laden nog maar 50%. Lijkt me niet goed, toch?
2 opladers én snoeren geprobeerd maar maakt niets uit. Iemand een idee wat dit kan zijn? Of gewoon pech en een kaduk exemplaar?
2 opladers én snoeren geprobeerd maar maakt niets uit. Iemand een idee wat dit kan zijn? Of gewoon pech en een kaduk exemplaar?
Vervelend. Ik heb hem gisteren ook ontvangen via AliExpress. Bij mij was de accu nagenoeg al vol en binnen 45 minuten helemaal opgeladen. Wat je kunt doen, is een reboot en als dat niet helpt daarna een factory reset. Misschien dat het horloge daarna wel goed oplaadt. Anders helaas aanmelden als retour...bietnsup schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:50:
Vandaag de GTR 2E ontvangen. Ziet er mooi uit maar helaas kan ik er nog niet van genieten. Accu opladen gaat beroerd. Was uit de doos 25% en is na 8 uur laden nog maar 50%. Lijkt me niet goed, toch?
Dank voor de tip. Helaas. Ook factory reset hielp niet. Na 20 uur op de lader 85%, en het lijkt of ie daar blijft hangen. Ik ga nu ervaren hoe het retourbeleid werkt bij onze Italiaanse vrienden van Amazfitshop.pcmistral schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:00:
[...]
Vervelend. Ik heb hem gisteren ook ontvangen via AliExpress. Bij mij was de accu nagenoeg al vol en binnen 45 minuten helemaal opgeladen. Wat je kunt doen, is een reboot en als dat niet helpt daarna een factory reset. Misschien dat het horloge daarna wel goed oplaadt. Anders helaas aanmelden als retour...
dat is niet goed. De GTR2 van mij komt bij belsimpel vandaan, binnen een uur opgeladen, dat gaat erg rap.bietnsup schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:50:
Mn sleeptracking is nu weer normaal, ik had de setting niet goed staan.
Vandaag voor de eerste keer de batterij opgeladen. Ik zag ergens in de app of de telefoon dat de laatste keer dat de batterij opgeladen was, was het 1 januari 1970.
Unix time for the win.
En de batterij was in 30/40 minuten opgeladen. Dus dat klinkt niet goed voor @bietnsup . Altijd balen als zo iets gebeurt, ja het kan gebeuren, maar nooit leuk.

Vandaag voor de eerste keer de batterij opgeladen. Ik zag ergens in de app of de telefoon dat de laatste keer dat de batterij opgeladen was, was het 1 januari 1970.
En de batterij was in 30/40 minuten opgeladen. Dus dat klinkt niet goed voor @bietnsup . Altijd balen als zo iets gebeurt, ja het kan gebeuren, maar nooit leuk.
Something something
Inderdaad niet goed, factory reset was laatste hoop. Return. Gtr2 laadt in een uur op. Succes.bietnsup schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:16:
[...]
Dank voor de tip. Helaas. Ook factory reset hielp niet. Na 20 uur op de lader 85%, en het lijkt of ie daar blijft hangen. Ik ga nu ervaren hoe het retourbeleid werkt bij onze Italiaanse vrienden van Amazfitshop.
Mooi horloge, spijt dat ik niet even langer gewacht heb. Ik vind de minder opvallende markeringen ook zoveel mooier dan bij de GTR2. En accuduur is perfect. Misschien als Belsimpel de gtr2e gaat verkopen dat ik bij een keer definitief switch en de gtr2 verkoop.pcmistral schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:07:
[Afbeelding]
Dit heb ik al aan Belsimpel gevraagd, ze konden hier nog niet echt een antwoord op geven helaas.FJP84 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Mooi horloge, spijt dat ik niet even langer gewacht heb. Ik vind de minder opvallende markeringen ook zoveel mooier dan bij de GTR2. En accuduur is perfect. Misschien als Belsimpel de gtr2e gaat verkopen dat ik bij een keer definitief switch en de gtr2 verkoop.
Maar omdat men daar al meer Amazfit horloges verkochten, was er een kans dat deze er kwam
Goed plan! Zal ik ook eens overwegenFJP84 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Mooi horloge, spijt dat ik niet even langer gewacht heb. Ik vind de minder opvallende markeringen ook zoveel mooier dan bij de GTR2. En accuduur is perfect. Misschien als Belsimpel de gtr2e gaat verkopen dat ik bij een keer definitief switch en de gtr2 verkoop.
Ik heb de GTR2e via AliExpress gekocht, met kortingscode nog geen €115,-. Binnen een week vanuit Spanje geleverd, dus geen importtarieven etc.. Ik ben er erg blij mee!Frank Brouwers schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:04:
[...]
Goed plan! Zal ik ook eens overwegen
:strip_exif()/f/image/Mfaa0JAmgIQB0lFpIwGWOlTN.jpg?f=fotoalbum_large)
Super prijs! Ik wacht toch liever op Nederlandse leverancier. Paar vervelende ervaringen met verzending uit buitenland.
https://www.xiaomiproducts.nl
Is ook beter voor de NL economieFrank Brouwers schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:48:
Super prijs! Ik wacht toch liever op Nederlandse leverancier. Paar vervelende ervaringen met verzending uit buitenland.
Ik heb inmiddels de watchface aangepast.
:strip_exif()/f/image/OsUHvevno4vWvMknaSSsbLel.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag weer een paar nette nieuwe warchfaces in de store in de Zepp app. Jammer dat ze niet te configureren zijn. Vind het ook jammer dat een aantal wel de maand(nummer) en naam van de dag aangeven, maar niet het dagnummer.
Hi allen,
Ik kocht gisteren Huami Amazfit GTR 2. Alles ging goed. Maar telefoon / bellen functie kan helaas niet. Pairing is goed met Zepp maar bluetooth verbinding is niet helemaal goed. Als ik telefoon logo in het menu van Zepp druk, komt er een fout melding zoals "target not found". Via bluetooth komt amazfit GTR 2 vind ik maar daar zegt het systeem mij "app nodig om dit apparaat te gebruiken". Ik heb hulp nodig.:strip_exif()/f/image/U3fYRjuFKhf6wSDporcNSHMk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kocht gisteren Huami Amazfit GTR 2. Alles ging goed. Maar telefoon / bellen functie kan helaas niet. Pairing is goed met Zepp maar bluetooth verbinding is niet helemaal goed. Als ik telefoon logo in het menu van Zepp druk, komt er een fout melding zoals "target not found". Via bluetooth komt amazfit GTR 2 vind ik maar daar zegt het systeem mij "app nodig om dit apparaat te gebruiken". Ik heb hulp nodig.
:strip_exif()/f/image/U3fYRjuFKhf6wSDporcNSHMk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ro5qvLU9zcKImb0SI3YSMK1I.jpg?f=fotoalbum_large)
Handmatig koppelen:ABora schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:00:
Hi allen,
Ik kocht gisteren Huami Amazfit GTR 2. Alles ging goed. Maar telefoon / bellen functie kan helaas niet. Pairing is goed met Zepp maar bluetooth verbinding is niet helemaal goed. Als ik telefoon logo in het menu van Zepp druk, komt er een fout melding zoals "target not found". Via bluetooth komt amazfit GTR 2 vind ik maar daar zegt het systeem mij "app nodig om dit apparaat te gebruiken". Ik heb hulp nodig.[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bijgaand de instructies voor koppelen en gesprekken ontvangen. In het bijzonder voor Iphone.
"Call
Pair the watch with your phone via Bluetooth and maintain the connection to receive calls on the watch.
Setting method:
Hoop dat het lukt, heb geen ervaring met een Androidphone.
succes!
Mss even een reboot proberen op de telefoon...
De GTR2e staat bij Belsimpel op pre-order. 40,- duurder dan GTR2 ;-) Dat lijkt me niet de bedoeling.
https://www.belsimpel.nl/smartwatches/huami?pagina=3
Is nu aangepast naar 139,- Nu meer logica in de prijsstelling: GTR2e 139,- GTR2 sport 149,- , GTR2 classic 159,-
https://www.belsimpel.nl/smartwatches/huami?pagina=3
Is nu aangepast naar 139,- Nu meer logica in de prijsstelling: GTR2e 139,- GTR2 sport 149,- , GTR2 classic 159,-
[ Voor 26% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-03-2021 16:48 ]
Sedert een tijdje in stock bij amazon (fr en de) voor 129,90. Had de watch 2d later reeds ontvangen.
Het schijnt dat amazfitwatchfaces nu ook de GTR2(e) ondersteunt. Heeft iemand al geprobeerd een watchface te installeren en belangrijk ook weer te verwijderen? Het zou via de Amazfaces app moeten werken zoals ik het nu begrijp. Gaat dit goed, of kan ik dingen stuk maken?
Update:
Gaat best prima, via Amazface app watchface downloaden en openen via Notify for Amazfit. Via die app installeren. Je ziet de watchface niet in de Zepp app en ook de preview van de watch kan niet geladen worden. Verwijderen kan via horloge. Watchface selecteren blijven duwen en omhoog swipen. Dan zie je het verwijdericoon
Wie gebruikt trouwens de Notify for Amazfit app ipv de originele Zepp app?
Update:
Gaat best prima, via Amazface app watchface downloaden en openen via Notify for Amazfit. Via die app installeren. Je ziet de watchface niet in de Zepp app en ook de preview van de watch kan niet geladen worden. Verwijderen kan via horloge. Watchface selecteren blijven duwen en omhoog swipen. Dan zie je het verwijdericoon
Wie gebruikt trouwens de Notify for Amazfit app ipv de originele Zepp app?
[ Voor 43% gewijzigd door FJP84 op 20-02-2021 11:19 ]
Ik ben aan het kijken voor de gts 2e. Ik ben een slechte slaper en vooral benieuwd hoe gevoelig de slaap registratie is.
Ik heb nu een Huawei band 4 pro, maar die heeft niet echt door hoe vaak ik wakker ben 's nachts. En dan bedoel ik niet alleen even ogen open hebben, maar telefoon pakken en wat lezen of zelfs door het horloge menu scrollen. 4 van de 5 nachten ben ik volgens Huawei niet wakker geweest.
Hoe zit dat bij de Amazfit, kan iemand daar meer over zeggen?
Ik heb nu een Huawei band 4 pro, maar die heeft niet echt door hoe vaak ik wakker ben 's nachts. En dan bedoel ik niet alleen even ogen open hebben, maar telefoon pakken en wat lezen of zelfs door het horloge menu scrollen. 4 van de 5 nachten ben ik volgens Huawei niet wakker geweest.
2 vraagjes over de GTR 2e.
1
als watchface hou ik van een nihilistisch klassiek klokje. De meeste info is prima te zien wanneer ik ff swype. Wat ik alleen niet kan zien/vinden wat het percentage van de accu is. Ik moet nu elke keer kort een andere watchface instellen als ik wil zien hoe het met de accu is. Klopt dat of is er een andere manier?
2
Blonde vraag. Ik kan m'n agenda niet op de watch vinden. Ik kan me niet voorstellen dat er geen agenda op zit. Tip?
1
als watchface hou ik van een nihilistisch klassiek klokje. De meeste info is prima te zien wanneer ik ff swype. Wat ik alleen niet kan zien/vinden wat het percentage van de accu is. Ik moet nu elke keer kort een andere watchface instellen als ik wil zien hoe het met de accu is. Klopt dat of is er een andere manier?
2
Blonde vraag. Ik kan m'n agenda niet op de watch vinden. Ik kan me niet voorstellen dat er geen agenda op zit. Tip?
Accu percentage is zichtbaar bij instellingen, naar beneden swipen.bietnsup schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:51:
1
2
Er zit geen agenda op, je kunt wel je agenda meldingen vanaf je telefoon naar je horloge sturen (notificatie), dan moet Bluetooth wel aan staan dus.bietnsup schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:51:
1
2
Je kunt ook "events" aanmaken in de app, maar dit is niet te synchroniseren met je agenda van je telefoon, beetje omslachtig.....maar wie weet in de toekomst

Bedankt!maikelV2 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Er zit geen agenda op, je kunt wel je agenda meldingen vanaf je telefoon naar je horloge sturen (notificatie), dan moet Bluetooth wel aan staan dus.
Je kunt ook "events" aanmaken in de app, maar dit is niet te synchroniseren met je agenda van je telefoon, beetje omslachtig.....maar wie weet in de toekomst
Bedankt!maikelV2 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Er zit geen agenda op, je kunt wel je agenda meldingen vanaf je telefoon naar je horloge sturen (notificatie), dan moet Bluetooth wel aan staan dus.
Merci, toch zie ik het nog niet. Onder instellingen zie ik:Frank Brouwers schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:30:
[...]
Accu percentage is zichtbaar bij instellingen, naar beneden swipen.
- Watchface
- Display
- Vibration
- User pr.
- System
Meteen vanuit de watchface naar beneden swipen.Frank Brouwers schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:30:
[...]
Accu percentage is zichtbaar bij instellingen, naar beneden swipen.
Weet iemand al of je custom watchfaces kunt maken voor de GTR2 waar ook de stappen en batterij percentage bijv op kunt laten zien?
Ik weet dat je een custom achtergrond kunt plaatsen met tijd maar ik zou dus graag wat meer willen zien dan alleen de tijd en datum op de custom watchface
Ik weet dat je een custom achtergrond kunt plaatsen met tijd maar ik zou dus graag wat meer willen zien dan alleen de tijd en datum op de custom watchface
Custom watchfaces worden nu ondersteund. Op Android te downloaden/openen via Amazfaces app en te installeren via Notify for Amazfit app. Ik heb nog geen watchfaces gevonden/geprobeerd met instelbare widget. De watchface komt niet terug in de originele Zepp app. Verwijderen kan via het horloge zelf.RobertJonkers schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:29:
Weet iemand al of je custom watchfaces kunt maken voor de GTR2 waar ook de stappen en batterij percentage bijv op kunt laten zien?
:strip_exif()/f/image/Vtzjo3u56ss24XSN3wz6Im9b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bZWyZ9IliTpmF7Q1kWnH73ZZ.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb de gts2e en die registreert dat prima.EffeRondhangen schreef op zondag 21 februari 2021 @ 06:56:
Ik ben aan het kijken voor de gts 2e. Ik ben een slechte slaper en vooral benieuwd hoe gevoelig de slaap registratie is.
Top, dank je.Tomas_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:52:
[...]
ik heb de gts2e en die registreert dat prima.
Alexa schijnt er aan te komen, onduidelijk wat je er mee kunt. De gordijnen dicht doen of zo...
https://www.reddit.com/r/...it_gts_2_mini_adds_alexa/
https://www.reddit.com/r/...re_is_alexa_for_the_gtr2/
https://www.reddit.com/r/...it_gts_2_mini_adds_alexa/
https://www.reddit.com/r/...re_is_alexa_for_the_gtr2/
[ Voor 20% gewijzigd door Frank Brouwers op 26-02-2021 12:07 ]
Ik wil weer beginnen met hardlopen alleen met deze smartwatch zoals ik vroeger deed met de stratos. Niet zonder moeite heb ik de mp3 bestanden van Evy op de smartwatch gezet. Eerst met een USB kabel op mijn telefoon gezet en via de app op de watch gezet.Maar nu worden de ze random afgespeeld. terwijl ik op continu heb ingesteld. de bestanden zijn getagd. Iemand een idee hoe ik de bestanden sequentieel kan laten afspelen?
Bij mij werken offline voice commands niet meer, ook niet na een factory reset. In de app zie ook staan dat deze niet beschikbaar zijn voor deze watch. Heeft wel gewerkt. Weet iemand meer?