Dat is inmiddels wel een zekerheidje.Trishul schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:42:
https://www.resetera.com/...ate-for-ps5-event.221401/
Grand Turismo trademark ingediend/verlengd zo net voor het geplande PS5 games event.
Deze was hier vrijdag al gepost. Als je het patent leest gaat het louter en alleen over een methode met 2 microfoons. De rest van de 'internals' zou ik met een korrel zout nemen en zeggen helemaal niets over de DualSense.Recon24 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:33:
DualSense Patent Shows Controller Internals, Microphone Array and Headset Input
De enige relevante aspecten in die tekeningen zijn 31/32: de gaatjes van de microfoons, en 21/22 de microfoons zelf.
Het is dan ook een patent. Ik ben verbaasd hoe keer op keer die misvatting terugkomt ook in de gaming media (EDIT: verder in het artikel verduidelijken ze wel dat het dus puur over die microfoons gaat en de tekeningen dus weinig zeggen over het gehele controller design). Een patent is gewoon de bescherming van een bepaald idee of design. Het zegt totaal niets over hoe een product er finaal gaat uitzien.Kalder schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:41:
[...]
Die afbeeldingen kloppen niet of zijn van de DS4 (het ziet er ook allemaal uit als de DS4), maar in ieder geval de touchpad op de PS5 controller is niet rechthoekig.
In dit geval gaat het patent dus puur over die 2 microfoons. Grote kans dat die ook in de DualSense gaat zitten want op de officiële foto's is het bovenste van de 2 gaatjes uit het patent al te zien.
Maar al de rest van de tekeningen in het patent zijn irrelevant, dus ook de DS4 vorm, of een headset ingang. In het patent zijn zelfs 2 mini-jack inputs te zien, waar ik niet zo onmiddellijk het nut van inzie. Mocht er nu een patent komen dat beschrijft waar 2 mini-jacks voor gebruikt zouden worden, dan kunnen we al iets zekerder zijn over dat aspect in de DualSense.
Het document is overigens in mei vorig jaar al gesubmit. Kans is vrij groot dat ze toen nog volop bezig waren met het design van de controller.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 08-06-2020 11:09 ]
Haha moest hier wel om lachen.
https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x
[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2020 11:38 ]
Vooral dat laatste moest ik wel ff om gniffelenbram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:38:
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:38:
Nee je hebt gelijk hoor, de SSD heeft geen meerwaarde, is alleen maar voor opslag. Het draait natuurlijk allemaal om de tflops zoals we allemaal weten en de SSD kan niet bijdragen aan betere graphics.
De UE5 demo was ook gewoon compleet nep en van te voren gerenderd op een of andere super computer die minstens een maand heeft staan renderen, toch?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Als jij snellere texture loading verstaat on betere graphics. Maar de videokaart is nog steeds de motor van het systeem. PS5 is niet zo snel op dat gebied vergeleken met de concurrentie. Dus je kan misschien wel lekker alles sneller inladen dan de rest, maar als je de GPU power niet hebt om het op een fatsoenlijk framerate laten zien, is het weer zinloos.Kalder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:59:
[...]
Nee je hebt gelijk hoor, de SSD heeft geen meerwaarde, is alleen maar voor opslag. Het draait natuurlijk allemaal om de tflops zoals we allemaal weten en de SSD kan niet bijdragen aan betere graphics.
De UE5 demo was ook gewoon compleet nep en van te voren gerenderd op een of andere super computer die minstens een maand heeft staan renderen, toch?![]()
Niet alleen snellere texture loading, maar complete z-brush assets met zwaar complexe geometrie. Als je niet de snelheid hebt om zoveel driehoekjes in te laden, krijg je ze ook nooit op beeld ongeacht hoeveel tflops je gpu ook heeft.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:10:
[...]
Als jij snellere texture loading verstaat on betere graphics. Maar de videokaart is nog steeds de motor van het systeem. PS5 is niet zo snel op dat gebied vergeleken met de concurrentie. Dus je kan misschien wel lekker alles sneller inladen dan de rest, maar als je de GPU power niet hebt om het op een fatsoenlijk framerate laten zien, is het weer zinloos.
En alles wat de videokaart doet, kan je relatief eenvoudig terugschalen, helemaal nu het verschil tussen beide GPU's zo klein zijn is, gaat dat geen enkel probleem zijn en zelfs de vraag of het zichtbaar is met het blote oog.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:10:
[...]
Als jij snellere texture loading verstaat on betere graphics. Maar de videokaart is nog steeds de motor van het systeem. PS5 is niet zo snel op dat gebied vergeleken met de concurrentie. Dus je kan misschien wel lekker alles sneller inladen dan de rest, maar als je de GPU power niet hebt om het op een fatsoenlijk framerate laten zien, is het weer zinloos.
Andersom echter zijn games en/of levels/omgevingen die gebouwd zijn om gebruikt te maken van die 5.5 GB/s raw throughput speed, niet of minder makkelijk schaalbaar zijn naar andere systemen zonder serieuze compromissen te sluiten.
En de ssd van de xbox en pc ssd's zijn ook gewoon snel genoeg voor die nanite tech. Ik twijfel of de ssd in de ps5 niet gewoon overkill is voor wat de gpu uiteindelijk op het beeld kan krijgen.Kalder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:13:
[...]
Niet alleen snellere texture loading, maar complete z-brush assets met zwaar complexe geometrie. Als je niet de snelheid hebt om zoveel driehoekjes in te laden, krijg je ze ook nooit op beeld ongeacht hoeveel tflops je gpu ook heeft.
Gaan we heel die discussie nu nog eens voeren?

Ja, zo gaat het op ieder forum. Honderd maal een herhaling van hetzelfde onderwerp.
Welk verschil is klein?bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:27:
[...]
En alles wat de videokaart doet, kan je relatief eenvoudig terugschalen, helemaal nu het verschil tussen beide GPU's zo klein zijn is, gaat dat geen enkel probleem zijn en zelfs de vraag of het zichtbaar is met het blote oog.
Andersom echter zijn games en/of levels/omgevingen die gebouwd zijn om gebruikt te maken van die 5.5 GB/s raw throughput speed, niet of minder makkelijk schaalbaar zijn naar andere systemen zonder serieuze compromissen te sluiten.
Nog eens? Volgens mij is die discussie nooit ten einde gekomen
Mensen, kijk eens even breder dan alleen naar de SSD. Het gaat om de storagearchitectuur. Natuurlijk geweldig dat er een custom ssd in zit die 5.5GB/s raw doet, maar je systeem moet ook al die data snel kunnen verwerken. Vandaar dat de PS5 custom hardware heeft voor toegang, transport en verwerking van die data. Die vind je alleen in de consoles terug. De RAM pool en storage kunnen op deze manier perfect samenwerken.
Ik zou maar even de Cerny presentatie opnieuw kijken, want de verkeerde mensen papegaaien of dingen negeren/over het hoofd zien heeft al wat levens gekost, zoals die van LTT.
Ik zou maar even de Cerny presentatie opnieuw kijken, want de verkeerde mensen papegaaien of dingen negeren/over het hoofd zien heeft al wat levens gekost, zoals die van LTT.
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 08-06-2020 12:37 ]
Ik vind een verschil van 20% tot 35% (aangezien PS5 nooit die clocks kan sustainen) niet bepaald klein. Dat is hetzelfde als zeggen dat een 2080ti nauwelijks sneller is dan een 2070/2070S.
Trishul schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:35:
... zoals die van LTT.

Ja, zolang mensen zoals jij een natte bilnaad krijgen van alleen de gedachte al dat de PS5 eventueel indien misschien potentieel mogelijkerwijs wellicht iets goeds aan boord heeft.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:31:
[...]
Ja, zo gaat het op ieder forum. Honderd maal een herhaling van hetzelfde onderwerp.
Dus kap gewoon met het gemiep totdat er meer bekend is

Verwijderd
Nu gaat het weer over het verschil in kracht tussen de PS5 en Xbox Series X. Als je fan bent van Xbox blijf dan gewoon in het Xbox topic en ga hier de PS5 niet lopen afkraken.
Ik hoop gewoon op goede spellen op de PS5 en ik kan dan ook bijna niet wachten op de reveal.
Ik hoop gewoon op goede spellen op de PS5 en ik kan dan ook bijna niet wachten op de reveal.
Waarom zou mij dat een natte bilnaad geven? Ik heb sinds de PS2 minstens 10 playstations gehad van PS2 tot aan PS4 pro.poor Leno schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:37:
[...]
Ja, zolang mensen zoals jij een natte bilnaad krijgen van alleen de gedachte al dat de PS5 eventueel indien misschien potentieel mogelijkerwijs wellicht iets goeds aan boord heeft.
Dus kap gewoon met het gemiep totdat er meer bekend is

Edit:
Volgens mij hebben jullie een gebrek aan perspectief als je iemand moet neerzetten als een Xbox fan of Anti-PS persoon, omdat hij een andere mening vormt dan jijzelf. Triest.
[ Voor 15% gewijzigd door ion op 08-06-2020 12:41 ]
Weet iemand wat de beste headset is voor de ps5?
Nog iemand die de deep dive niet gekeken heeft.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:36:
[...]
Ik vind een verschil van 20% tot 35% (aangezien PS5 nooit die clocks kan sustainen) niet bepaald klein. Dat is hetzelfde als zeggen dat een 2080ti nauwelijks sneller is dan een 2070/2070S.

Misschien kan je die van Linus ook meteen meepakken, while you're at it.
Daarbij: Pro vs. 1X is liefst 40%. Het enige wat we daar zien is een verschil in (dynamische) resolutie waarbij de meeste mensen boven de 1440p al nauwelijks het verschil zien. Er gaat echt niet ineens een wereld voor je open met 20% meer GPU power. Met 125% snellere throughput daarentegen, daar weet Sony first party straks wel raad mee.
Laatste wat ik erover zeg trouwens, voordat het weer uit de hand loopt hier.
Zit iedereen klaar voor de aankondiging vanmiddag om 5 uur?
Mooi zo. Dan weet je dus ook dat er op PlayStation's altijd wel visueel indrukwekkende games uitkomen. Van GT3 op PS2 launch tot TLOU2 deze maand op PS4. Snap dan niet waarom allerlei zaken over visuele capaciteit betwijfeld moeten worden. Of is het gewoon om te trollen?ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:39:
[...]
Waarom zou mij dat een natte bilnaad geven? Ik heb sinds de PS2 minstens 10 playstations gehad van PS2 tot aan PS4 pro.
Verwijderd
Dat ligt aan de spellen die er gaan komen. Als er niet op launch must have games zijn voor mij kan ik net zo goed even wachten met de aankoop.bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:42:
@Verwijderd Jij gaat 'm toch niet kopen? Zoiets zei je onlangs.
Ik hoop dat die UE5 demo snel een benchmark wordt voor PC's... Dan kunnen jullie PC Master Race mensjes eens echt bewijzen dat jullie die demo met gemak in 4K @ 120 FPS draaien... en aangeven wat voor PC je daar dan voor nodig hebt, ben namelijk erg benieuwd.
Fair enough. Ik wil 'm alleen al hebben voor alle QoL improvements en enhanced versies van mijn PS4 titels. Al het lekkers op launch is icing on the cake.Verwijderd schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:44:
[...]
Dat ligt aan de spellen die er gaan komen. Als er niet op launch must have games zijn voor mij kan ik net zo goed even wachten met de aankoop.
Productie zou trouwens deze week moeten starten, volgens onderstaand artikel. Kan me dus niet voorstellen dat ze nog 2/3 weken gaan wachten.
http://www.businesskorea....icleView.html?idxno=47181
Dan is er wel iets mis met de ogen van mensen als je niet ziet dat een game op 1440p runt op een 4k schermbram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:42:
[...]
Nog iemand die de deep dive niet gekeken heeft.
Misschien kan je die van Linus ook meteen meepakken, while you're at it.
Daarbij: Pro vs. 1X is liefst 40%. Het enige wat we daar zien is een verschil in (dynamische) resolutie waarbij de meeste mensen boven de 1440p al nauwelijks het verschil zien. Er gaat echt niet ineens een wereld voor je open met 20% meer GPU power. Met 125% snellere throughput daarentegen, daar weet Sony first party straks wel raad mee.
Laatste wat ik erover zeg trouwens, voordat het weer uit de hand loopt hier.
Zit iedereen klaar voor de aankondiging vanmiddag om 5 uur?

De PS4 Pro draaide regelmatig op een lagere resolutie dan een Xbox One X, maar draaide gelukkiger wel met steady framerate. Dat was dan weer hoogstwaarschijnlijk, omdat PS4 de target console was voor veel developers.
Nieuwe generatie, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Bij launch is de XSX sneller dan PS5 op cpu en gpu gebied en we gaan zien wie de target console wordt.
Bovendien is die 20% ervan uitgaande dat een PS5 de boost clocks kan behouden, zoals we weten in laptops en pc's stellen boost clocks niks voor, maar dan ook letterlijk niks voor bij high load.
Maar je Nvidia praat is offtopic.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:31:
[...]
Welk perspectief moeten we dan zien? Dat een PC altijd beter is dan een console? no shition schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:39:
[...]
Edit:
Volgens mij hebben jullie een gebrek aan perspectief als je iemand moet neerzetten als een Xbox fan of Anti-PS persoon, omdat hij een andere mening vormt dan jijzelf. Triest.
PC en consoles zijn heel verschillende apparaten, in markten die verschillend werken. De discussie is gewoon nutteloos. Triest.
Welke Nvidia praat? Waarom denk jij dat ik het nu over PC's hebAnton.net schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:50:
[...]
Maar je Nvidia praat is offtopic.
[...]
Welk perspectief moeten we dan zien? Dat een PC altijd beter is dan een console? no shit
PC en consoles zijn heel verschillende apparaten, in markten die verschillend werken. De discussie is gewoon nutteloos. Triest.

Verwijderd
Want ? Volgens mij moet jij je even verdiepen in wat er tot nu toe bekend is over de PS5 dan hoeve je ook niet van zulke boude uitspraken te doen.ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:36:
[...]
Ik vind een verschil van 20% tot 35% (aangezien PS5 nooit die clocks kan sustainen) .
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2020 13:02 ]
Maar vertel mij dit dan eens....ion schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:10:
[...]
PC hardware verliest 20% doordat er met verschillende virtualisatie technieken vertalingen gedaan moeten worden door de HAL. Hoe wil je nu, met de informatie die we nu hebben, de verschillen doorrekenen naar het stukje maatwerk van AMD en Sony?
Dit is namelijk waar Linus op nat ging. Hij had een snellere GPU, een snellere SSD array, sneller geheugen, maar het werkte allemaal voor geen meter samen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 08-06-2020 13:14 ]
Huh? Maar als de Xbox met 8 hyperflops en de rectum kernel zo snel is, hoe verhoudt zich dat dan met de Ps5 moonshine-protocol die epibreert richting die 3th gen VGA met duo-boost?
Als je kijkt naar de PS5 rendered v-shades in de nieuwste trailers ziet iedere gek dat Xbox door het gebrek aan clitching het absoluut niet kan bijbenen.
Aan de andere kant geeft de tweede generatie van de shadowforce-engine op Xbox de Ps5 wel weer het nakijken.
Hoe dan ook doen beide consoles het vast goed betreft de geplaagde particle-interlacing waar de vorige generaties zo door geplaagd werden doordat ze beide de AMD biomiopie gebruiken.
Als je kijkt naar de PS5 rendered v-shades in de nieuwste trailers ziet iedere gek dat Xbox door het gebrek aan clitching het absoluut niet kan bijbenen.
Aan de andere kant geeft de tweede generatie van de shadowforce-engine op Xbox de Ps5 wel weer het nakijken.
Hoe dan ook doen beide consoles het vast goed betreft de geplaagde particle-interlacing waar de vorige generaties zo door geplaagd werden doordat ze beide de AMD biomiopie gebruiken.
Geef mij maar een game met gameplay in plaats van een tech demo met 5 scripted events die aftrappen wanneer ik op de enter knop (of de X knop in de PS demo) druk. Moet ik me schamen wanneer ik zeg dat ik eigenlijk wel een remaster van Crysis 1 zou willen zien? Dat is wat mij betreft 'n goed voorbeeld van een game die echt profijt kan hebben van snelle IO zonder dit geforceerd te laten overkomen. Je ziet bij die game vaak objecten in de verte als het ware inladen en de spelwereld zelf (eerste eiland) is wel next gen waardig in mijn ogen.Kalder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:45:
Ik hoop dat die UE5 demo snel een benchmark wordt voor PC's... Dan kunnen jullie PC Master Race mensjes eens echt bewijzen dat jullie die demo met gemak in 4K @ 120 FPS draaien... en aangeven wat voor PC je daar dan voor nodig hebt, ben namelijk erg benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 08-06-2020 13:09 ]
Crysis remaster is al in de maak dacht ik voor de nieuwe consoles. Geen idee op die bij launch beschikbaar zal zijn, maar is een crossgen game dus zal wel niet optimaal gebruik kunnen maken van de snelle io van de nieuwe consoles.Paprika schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:07:
[...]
Geef mij maar een game met gameplay in plaats van een tech demo met 5 scripted events die aftrappen wanneer ik op de enter knop (of de X knop in de PS demo) druk. Moet ik me schamen wanneer ik zeg dat ik eigenlijk wel een remaster van Crysis 1 zou willen zien? Dat is wat mij betreft 'n goed voorbeeld van een game die echt profijt kan hebben van snelle IO zonder dit geforceerd te laten overkomen. Je ziet bij die game vaak objecten in de verte als het ware inladen en de spelwereld zelf (eerste eiland) is wel next gen waardig in mijn ogen.
Epibreren is dan toch wel het woord van de dagWootism schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:07:
Huh? Maar als de Xbox met 8 hyperflops en de rectum kernel zo snel is, hoe verhoudt zich dat dan met de Ps5 moonshine-protocol die epibreert richting die 3th gen VGA met duo-boost?
Ja maar die is dus inclusief de Switch en huidige generatie lijkt het. Dat is niet next-genTrishul schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:16:
[...]
Crysis remaster is al in de maak dacht ik voor de nieuwe consoles. Geen idee op die bij launch beschikbaar zal zijn, maar is een crossgen game dus zal wel niet optimaal gebruik kunnen maken van de snelle io van de nieuwe consoles.
[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 08-06-2020 13:21 ]
Ik heb het helemaal niet over de PC. Een pc kan gemakkelijk 2 tot 3x zo snel zijn met genoeg geld, maar die vergelijking ben ik nu niet aan het houden.Kenny_026 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:03:
[...]
Maar vertel mij dit dan eens....
PC hardware verliest 20% doordat er met verschillende virtualisatie technieken vertalingen gedaan moeten worden door de HAL. Hoe wil je nu, met de informatie die we nu hebben, de verschillen doorrekenen naar het stukje maatwerk van AMD en Sony?
Dit is namelijk waar Linus op nat ging. Hij had een snellere GPU, een snellere SSD array, sneller geheugen, maar het werkte allemaal voor geen meter samen.
[ Voor 8% gewijzigd door ion op 08-06-2020 13:32 ]
Kan het versus gekibbel over wat nu beter is, de SSD of GPU nu weer de koelkast in? Niemand gaat elkaar overtuigen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
*weg*
[ Voor 97% gewijzigd door BM op 08-06-2020 17:50 ]
Het lijkt me dat beide goed gekoeld moeten worden iddGeronimous schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:31:
[mbr]Kan het versus gekibbel over wat nu beter is, de SSD of GPU nu weer de koelkast in? Niemand gaat elkaar overtuigen...[/mbr]
Absoluut, prachtig woord om met een serieus gezicht op kantoor te gebruikenKenny_026 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:17:
[...]
Epibreren is dan toch wel het woord van de dag
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:53
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Mja ik zag ook een tweet van iemand die bronnen had dat het 11 juni zou zijn, tegenstrijdig dus. 
Als we morgen geen officieel bericht krijgen dan ga ik er vanuit dat het deze week niet gaat gebeuren.
Als we morgen geen officieel bericht krijgen dan ga ik er vanuit dat het deze week niet gaat gebeuren.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja die was vorige week al langsgekomen. Komt van 4chan. Vooralsnog lijkt dat uit de duim gezogen.
Anyway, als het deze week gaat gebeuren, dan verwacht ik over een klein half uur een tweet. Ik zit er klaar voor.
Zit je klaar, te wachten op een tweet?bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:32:
[...]
Ja die was vorige week al langsgekomen. Komt van 4chan. Vooralsnog lijkt dat uit de duim gezogen.
Anyway, als het deze week gaat gebeuren, dan verwacht ik over een klein half uur een tweet. Ik zit er klaar voor.
Ze maken 't zichzelf wel weer lastig, laat dat kreng nou gewoon eens zien!

Is ie aangekondigd?bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:09:
Reset the clock!
Ja paar maanden geleden al, of bedoel je de reveal?
Schijnt dat ie niet in Europa uitkomt vanwege een patentschending ofzo. Daarom was de reveal opeens uitgesteld.I ColoSsuZz I schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:13:
Ze maken 't zichzelf wel weer lastig, laat dat kreng nou gewoon eens zien!
Heeft Sony net getwitterd maar de tweet is ook weer meteen verwijderd.
volgens mijn bron natuurlijk
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Is nog niet eens zo far fetchedFlagg schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:29:
[...]
Schijnt dat ie niet in Europa uitkomt vanwege een patentschending ofzo.
Haha balen, hoopte dat het aftellen weer aan kon in de topic warningI ColoSsuZz I schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:24:
[...]
Ja paar maanden geleden al, of bedoel je de reveal?Dan is het nee
Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2020 19:17 ]
*snip*
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2020 19:16 ]
*snip* blablabla
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2020 19:30 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is dat verhaal van 11 juni voor het PS5 event nu waar? Op Twitch schijnen er advertenties voor die datum voorbij gekomen te zijn.
Zie ik ook voorbij komen.. We wachten weer geduldig afTrishul schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:10:
Is dat verhaal van 11 juni voor het PS5 event nu waar? Op Twitch schijnen er advertenties voor die datum voorbij gekomen te zijn.
https://www.resetera.com/...-on-for-june-11th.222166/
Idd op twitch geadverteerd ermee.
Geen idee waarom de foto niet in de tweet tr zien is maar erop klikken is foto.
Evento #PS5 - 11/6 alle 22:00 CEST pic.twitter.com/w4BvTqZCsA
— Roberto Branni (@RobyRoby27) 8 juni 2020
Idd op twitch geadverteerd ermee.
Geen idee waarom de foto niet in de tweet tr zien is maar erop klikken is foto.

[ Voor 117% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2020 18:21 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
https://www.psu.com/news/...%20Twitch%20advertisement.
Maar ja niemand die het zeker weet tot Sony daadwerkelijk iets zegt.
Als ze nou gewoon helemaal niks meer zeggen en dat over 3 maanden iemand opeens een ps5 in de schappen ziet liggen bij de MediaMarkt lijkt me ook wel stoer.
Maar ja niemand die het zeker weet tot Sony daadwerkelijk iets zegt.
Als ze nou gewoon helemaal niks meer zeggen en dat over 3 maanden iemand opeens een ps5 in de schappen ziet liggen bij de MediaMarkt lijkt me ook wel stoer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
This is what the ad looks like. pic.twitter.com/D19AzzT2aK
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 8 juni 2020
Video van de advertentie.
[ Voor 255% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2020 18:26 ]
Vrijdag dus, mooie dag ervoor. Zo voor weekend. Biertje erbij en gaan. Heb er zin in, zeker nu de rumours zeggen gran turismo 7 aanwezig is

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2020 18:27 ]
11 juni hop hop,ah als het maar deze week is.
[ Voor 50% gewijzigd door Amaze86 op 08-06-2020 18:31 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee 11 juni is donderdag. En dan regent het 12 juni tienen voor TLoU2 en dan 19 juni de release van TLoU2. Mooie tijden voor de PS fan.v8power67 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:27:
Vrijdag dus, mooie dag ervoor. Zo voor weekend. Biertje erbij en gaan. Heb er zin in, zeker nu de rumours zeggen gran turismo 7 aanwezig is
bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:31:
[...]
Nee 11 juni is donderdag. En dan regent het 12 juni tienen voor TLoU2 en dan 19 juni de release van TLoU2. Mooie tijden voor de PS fan.

Mooi dat duurt niet lang meer
Mag de countdown timer weer aan?
All aboard !!

Kalder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:35:
Mooi dat duurt niet lang meerMag de countdown timer weer aan?

[ Voor 64% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2020 18:40 ]
Volgens mij adverteren ze met een zwarte controller...
:strip_exif()/f/image/9kyWNLlupIh85eJ69dQKNlKP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door Kenny_026 op 08-06-2020 18:44 ]
Interesseert me niet wat jullie zeggen, ik vind hem rood.Kenny_026 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:43:
Volgens mij adverteren ze met een zwarte controller...
[Afbeelding]
Verwijderd
goud toch ?bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:45:
[...]
Interesseert me niet wat jullie zeggen, ik vind hem rood.
Noice, ik wist het! Aankondiging op maandag voor donderdag
Zaten we weer goed.Anton.net schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:48:
Noice, ik wist het! Aankondiging om maandag voor donderdag
Oh en Far Cry 6 incoming! Helaas wel cross gen waarschijnlijk. Hopelijk weer terug naar de roots met tropische setting.
https://gamingbolt.com/fa...e-revealed-in-july-rumour
Duidelijk turquoise.
https://untappd.com/user/OzzBier
Zal Cerny in de tussentijd nog even Knack 3 hebben gebouwd? Is toch wel een cult held geworden.
Ben echt benieuwd, de verwachtingen zijn nu nog groter. Ze kunnen niet aan komen zetten met een paar third party games zoals de Xbox stream van laatst.
Hoop het ook niet nee,hoop minimaal 2 exclusieves die ze gaan laten zien en dit jaar uitkomen ipv eind 2021-2022.kwdtje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:01:
Ben echt benieuwd, de verwachtingen zijn nu nog groter. Ze kunnen niet aan komen zetten met een paar third party games zoals de Xbox stream van laatst.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ze zijn al 2 jaar stil. Daar maak ik me echt geen zorgen over. Je gaat in ieder geval iets zien van Guerilla, SSM of Insomniac. Je gaat 100% zeker iets van Bluepoint zien en wellicht zijn dat zelfs twee projecten als we de de geruchten moeten geloven. Ik denk ook dat Bluepoint door Sony gekocht is. GT7 wellicht. Verder dus RE8 en hopelijk een more enhanced showcase.kwdtje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:01:
Hier wordt gesproken over o.a. een nieuwe Batman, HZD2, Demon's Souls remake, Silent Hill en een AAA titel van Housemarque.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Nog maar eventjes geduld dus, ondertussen liggen de centjes al klaar voor de release ;-)bram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:08:
[...]
Ze zijn al 2 jaar stil. Daar maak ik me echt geen zorgen over. Je gaat in ieder geval iets zien van Guerilla, SSM of Insomniac. Je gaat 100% zeker iets van Bluepoint zien en wellicht zijn dat zelfs twee projecten als we de de geruchten moeten geloven. Ik denk ook dat Bluepoint door Sony gekocht is. GT7 wellicht. Verder dus RE8 en hopelijk een more enhanced showcase.
Demon Soul Remake zou wel echt de bom zijnbram1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:13:
Hier wordt gesproken over o.a. een nieuwe Batman, HZD2, Demon's Souls remake, Silent Hill en een AAA titel van Housemarque.
Fingers crossed !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die controller is toch echt groen hoor. Misschien even je scherm calibreren.
Nieuwe need for speed is ook in de maak door niemand minder dan Criterion games. Dat belooft wat.
Ben stiekem toch ook wel benieuwd of die Bloodborne remaster echt bestaat. Heb 'm al een keer of 5 uitgespeeld, maar toch is er enige hype. Als ze alle minpunten eruit halen, is dat voor mij de ultieme game.
Zal Ready At Dawn ook aanwezig zijn met hun nieuwe project? Herinneren we ons deze tweet nog?
[Twitter: https://twitter.com/andreapessino/status/1240708756041691136?s=21]
[Twitter: https://twitter.com/andreapessino/status/1240708756041691136?s=21]
- Chaoss
Als Sony officieel met een aankondiging komt zet ik hem weer in de TW.Kalder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:35:
Mooi dat duurt niet lang meerMag de countdown timer weer aan?
Zou wat zijn als het fake is.Chaoss schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:26:
[...]
Als Sony officieel met een aankondiging komt zet ik hem weer in de TW.
- Chaoss
Nahja ik weet niet hoor, maar er wordt nu gehyped op basis van een tweet met een afbeelding van een advertentie. Een afbeelding die ook nog eens gemakkelijk te fotoshoppen is.
Als het Donderdag al is had Sony dat vandaag ddan niet bekend gemaakt?
Het is in ieder geval aannemelijker dan een evenement op een vrijdag.
@Chaoss Die afbeelding is een advertentie die momenteel wordt afgespeeld op Twitch. Het is legit
Ja ik heb ook nog geen officiele tweet gezienChaoss schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:32:
[...]
Nahja ik weet niet hoor, maar er wordt nu gehyped op basis van een tweet met een afbeelding van een advertentie. Een afbeelding die ook nog eens gemakkelijk te fotoshoppen is.
Als het Donderdag al is had Sony dat vandaag ddan niet bekend gemaakt?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
@Chaoss Een ad op Twitch hè. Ook nog eens in verschillende talen. Lijkt me wel legit.
@Geronimous Wellicht omdat vandaag de begrafenis van Floyd is. Dus morgen misschien.
@Geronimous Wellicht omdat vandaag de begrafenis van Floyd is. Dus morgen misschien.
Nog even wachten op de bevestiging van 4Chan.
- Chaoss
Ja als die add nog steeds getoond wordt dan zal het wel legit zijn, maar ik wacht nog even op de tweet van Sony voor het plaatsen van de counter
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden