Aenea schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:41:
[...]
Had dat ineens halverwege de PS3 gen ook moet ik zeggen, nieuwe game aangekondigd en ik dacht "meh, weer dit of dat, lijkt op zus en zo, blech", vond alles te veel op elkaar gaan lijken blabla, zag niks nieuws meer ergens in. Moest er toen gewoon paar jaar mee stoppen.
Heb toen ook echt totaal niet naar de PS4 uitgekeken ofzo, was gamen gewoon zat. Heb toen in begin 2014 toch op de PS3 nog GTA V gespeeld, trok me weer helemaal terug en niet veel later stond er hier een PS4 weer.
Dit heb ik ook wel eens met andere hobbies, soms kan je iets een tikje te veel doen en moet je even je vrije tijd in iets anders steken en ga je het later weer heel leuk vinden. Is best normaal dacht ik hoor!
Ja ligt waarschijnlijk ook aan mij.

Heb dat idd met vrijwel alles, ben redelijk snel mijn interesse kwijt in dingen, heb ook niet echt een hobby, begin wel eens ergens aan maar stop er ook snel genoeg weer mee.
Gamen heb ik idd ook af en toe een paar jaar even niet gedaan. En dan zijn er weer genoeg games voor handen om een paar jaar te kunnen gamen. Vorige langere gameloze periode vind ik het nodig om te gaan motorrijden en dat heb ik toen een jaar of 7 gedaan, ook leuk, maar ook boring op een gegeven moment.
Kan ook niet echt vreselijk hyped worden van de ps5 nu, wel nieuwsgierig maar ik heb nog geen enkele game gezien die er aan zou moeten komen dus dat maakt de hardware tot nu toe ook redelijk nutteloos voor mij van mij part doet ie 1000tflops met een SSD die 2tb per seconde er door ramt.
Laat eens een game zien en ik word misschien een beetje enthousiast.
Oh en de fanboy fitties hier vind ik ook leuk.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.