My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nouja mooi strak? Een product met zo'n rare vorm zal nooit mooi strak staanpoor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:00:
[...]
Lol, heb je maanden lopen miepen over het witte.. staat het gewoon mooi strak in je witte kastje
Ging jij m nou laten poedercoaten? Ik twijfel ook om 'm op m'n werk maar door de poedercoatstraat heen te laten halen. Ben benieuwd naar het resultaat.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:01:
[...]
Nee dat staat niet strak. Is een andere tint wit. Ziet er in het echt niet uit.
Morgen is hij zwart!
Fijn dat je die Bugatti er naast zet, nu weet ik tenminste hoe groot de PS5 echt isDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:58:
Oké het wachten is over. Hij is binnen.
Moet zeggen dat hij in het echt wel meevalt. Nog steeds geen fraai ding maar niet zo lelijk als op de plaatjes. Ook valt het formaat mij persoonlijk wel mee.
Controller is wel echt een fijne stap vooruit. Tikkie groter. Tikkie zwaarder. Fijne upgrade.
En hij past in mijn game vakje van het meubel. Dus helemaal blij.
[Afbeelding]
Gewoon schuin erin zetten.boefje79 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]
Iemand een ps5 kopen? Hij past niet! 😉
De mijne komt tussen 16:15 en 18:45 met de post; dat is de reguliere pakketpostroute door onze wijk, dus die tijd verbaasde me totaal niet.
Mooi dat ik dus geen vrij heb genomen, helaas zijn er morgen al twee collega's vrij anders was het een lang weekend geweest. Oh well.
Eerst aan de slag met Astro, daarna verder met Spider-Man (nee, niet de remaster) terwijl de download van Valhalla loopt.
Haha ja ik dacht Bugatti en Banaan for Size, dat is misschien handigvhal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:03:
[...]
Fijn dat je die Bugatti er naast zet, nu weet ik tenminste hoe groot de PS5 echt is#hebhemzellufook
Nee niet poedercoaten.Tricto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ging jij m nou laten poedercoaten? Ik twijfel ook om 'm op m'n werk maar door de poedercoatstraat heen te laten halen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Mijn vrouw en haar ouders hebben een autoschadeherstelbedrijf, dus ik laat ze morgen even in de spuitcabine meenemen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
..en toen kwamen ze als verrassing al om 12:00Vibravis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:07:
Goed om te zien dat iedereen zijn ps5 binnen begint te krijgen. Bij mij komt postnl helaas pas tussen 17:00 & 19:00uur dus ben maar gaan werken ;-)
Dat zul je net zien idd. haha. Nee dat heb ik nog nooit meegemaakt.poor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
[...]
..en toen kwamen ze als verrassing al om 12:00
Ik werk tot 13:00uur en daarna thuis. In de ochtend durf ik dat risico wel te lopen
Ah ok, ja dat was al bekend.. maar je post kwam net over alsof je enkel CoD had gedaan
Wat heb je verder geinstalleerd dan?
Past denk ik precies wel omdat het meubel binnenin hoger is dan het "kozijn" aan de voorkant?boefje79 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]
Iemand een ps5 kopen? Hij past niet! 😉
Nee geen mail binnen maar ik heb net gebeld en het was natuurlijk een fout. Dus zal wel teruggestort worden lijkt me.Lakini schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Iemand al annulering binnen van zijn intertoys PSN tegoed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat goed gaat komen.
Scrooge NL
Het kan erger:Vibravis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:07:
Goed om te zien dat iedereen zijn ps5 binnen begint te krijgen. Bij mij komt postnl helaas pas tussen 17:00 & 19:00uur dus ben maar gaan werken ;-)
:strip_exif()/f/image/t56FmoAEgFVNIwLNqBPupbVW.jpg?f=fotoalbum_large)
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Astro's Playroom (coming pre-loaded on PS5)poor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:21:
[...]
Ah ok, ja dat was al bekend.. maar je post kwam net over alsof je enkel CoD had gedaan
Wat heb je verder geinstalleerd dan?
Apex legends
BFV enkel single player.
Ik wil je niet bang maken, maar mijn Pulse 3D Headset heeft een week in die status gestaan. Gisteren van Bol mijn geld teruggekregen en de headset gaat niet meer geleverd worden. Kreeg sterk het gevoel dat iemand hem achterover gedrukt heeft.
Had nog de illusie om de ps5 op het meubel te zetten maar dat ding zo lomp lelijk groot dat dit ik em zoveel mogelijk uit het zicht wil hebbenxavier! schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:18:
Zie toch een hoop foto's waarbij de ps5 maar net in het meubel past. Lijkt me niet ideaal vanwege de airflow?
https://untappd.com/user/OzzBier
Lakini schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Iemand al annulering binnen van zijn intertoys PSN tegoed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat goed gaat komen.
Ik had ook gebeld. We krijgen binnenkort bericht dat we ons geld terug gaan krijgen inderdaad. Ik zag op pepper mensen die 40+ kaarten kochten. Een enkeling ruim 3000 euro. Ja de kans dat het dan wordt doorgezet is zo ongeveer gelijk aan de kans dat je een PS5 bij coolblue kon kopen.Theo27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:21:
[...]
Nee geen mail binnen maar ik heb net gebeld en het was natuurlijk een fout. Dus zal wel teruggestort worden lijkt me.
Ik ben sowieso van plan om een nieuwe monitor te gaan halen maar dan wacht ik even op nieuwe modellen met de 2.1 HDMI aansluiting.
[ Voor 37% gewijzigd door Lashrom op 19-11-2020 10:34 ]
Ik had dit met mijn Playstation 5 camera. Kon niet geleverd worden door de postservice, geld teruggekregen en toen stonden ze gisteren voor mijn deur. Dus heb een gratis camera van 60 euro gekregenyinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:23:
[...]
Ik wil je niet bang maken, maar mijn Pulse 3D Headset heeft een week in die status gestaan. Gisteren van Bol mijn geld teruggekregen en de headset gaat niet meer geleverd worden. Kreeg sterk het gevoel dat iemand hem achterover gedrukt heeft.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Zou netjes zijn als je dat gewoon meld...laurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:33:
[...]
Ik had dit met mijn Playstation 5 camera. Kon niet geleverd worden door de postservice, geld teruggekregen en toen stonden ze gisteren voor mijn deur. Dus heb een gratis camera van 60 euro gekregen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Maar is hij stil genoeg?Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:34:
Eerste conclusie. De Xbox Series X is echt stiller dan de PS5, ondanks het formaat.
Stil genoeg (maar dat is het vrij snel in vergelijking met de PS4), maar had stiller verwacht.
[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-11-2020 10:37 ]
Heb ik gisterenavond direct gedaan via de chat. Toen gaven ze aan dat het inderdaad een fout was en ik hem kon opsturen, maar dit niet perse hoeft, omdat het een fout is van hen.Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:34:
[...]
Zou netjes zijn als je dat gewoon meld...
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Is alleen niet te zien bij mijn bestellingen?
Wel afgeschreven via paypal
Yep, ik ben ook niet erg onder de indruk,Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:34:
Eerste conclusie. De Xbox Series X is echt stiller dan de PS5, ondanks het formaat.
Xbox wint het qua user experience: unboxing, enrollment met app, formaat, geluid. Het is dat ik nog een enorme backlog heb met PS4 games die ik niet meer wilde spelen door de herrie van de ps4 pro maar anders had ik em op marktplaats gezet.
Heb hier hetzelfde, ik wacht rustig af. Heb wel een bestelnummer gekregen aan het einde. Hopen op het beste!timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:38:
Vraagje, net een besteld via Cyberport.de
Is alleen niet te zien bij mijn bestellingen?
Wel afgeschreven via paypal
lol idd...tot nu toe de setup waar hij het beste inpast. Had in zijn geval juist gebaald als er alleen een zwarte versie was geweestpoor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:00:
[...]
Lol, heb je maanden lopen miepen over het witte.. staat het gewoon mooi strak in je witte kastje
Klopt ik heb ook een bestellingsnummerpaulvitesse schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:40:
[...]
Heb hier hetzelfde, ik wacht rustig af. Heb wel een bestelnummer gekregen aan het einde. Hopen op het beste!
Ik krijg nu in de mail ook een bevestiging van m'n bestelling. Alweer een stapje in de goede richting. Maar ik geloof pas dat alles is gelukt als dat ding bij me thuis staat haha.timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:41:
[...]
Klopt ik heb ook een bestellingsnummer
Zal je net zien dat die van mij niet doorkomtpaulvitesse schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:43:
[...]
Ik krijg nu in de mail ook een bevestiging van m'n bestelling. Alweer een stapje in de goede richting. Maar ik geloof pas dat alles is gelukt als dat ding bij me thuis staat haha.
Europese servers zullen wel aan het roken zijn gezien iedereen aan het downloaden isFMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:45:
Hoe zijn jullie download snelheden? Ik ben wat games aan het updaten en haal zo'n 1MB/s
Prima als je een 8mbit lijntje hebtFMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:45:
Hoe zijn jullie download snelheden? Ik ben wat games aan het updaten en haal zo'n 1MB/s
Ik zag net iemand 10,4gb in 3 minuten binnen halen. Dat is 60mb/sec (500mbit lijn denk ik). Dus PSN kan blijkbaar wel een stukje sneller dan bij de PS4.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 19-11-2020 10:52 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hoe is het geluid van de disk drive ten opzichte van die in de XSX? De XSX zelf hoor ik niet maar de disk drive wel (al draait die enkel bij het opstarten als er een disk in zit).Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:34:
Ik moet nog tot vanavond wachten voordat het busje hier langs komt rijden
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Het is de DE versie. Dus alles digitaal.Caayn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:52:
[...]
Hoe is het geluid van de disk drive ten opzichte van die in de XSX? De XSX zelf hoor ik niet maar de disk drive wel (al draait die enkel bij het opstarten als er een disk in zit).
offtopic:
Ik moet nog tot vanavond wachten voordat het busje hier langs komt rijden
Ai. Meegeleverde kabels gebruikt? Stroom er af halen?RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
Mijn ps5 doet het niet.. zet hem aan, blauw licht en vlak daarna wordt ie wit. Krijg ook geen beeld.. echt ik word gek
DOA waarschijnlijk? Snel aanmelden. Ik had destijds de ps4 binnen een week al vervangen.RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
Mijn ps5 doet het niet.. zet hem aan, blauw licht en vlak daarna wordt ie wit. Krijg ook geen beeld.. echt ik word gek
Overigens wel opvallend dat je al voor @Phusebox problemen hebt met de console.
[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 19-11-2020 10:57 ]
Er lagen nog controllers, remotes en headsets. Voor diegene die er een kunnen halen in de des betreffende winkeI.
Iedereen veel game plezier!
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik pak de volle 60mb/s hierFMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:45:
Hier hetzelfdeRawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
Echt he.. ongelooflijk
Haha scherpe reactie!giantgiantus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:56:
[...]
DOA waarschijnlijk? Snel aanmelden. Ik had destijds de ps4 binnen een week al vervangen.
Overigens wel opvallend dat je al voor @Phusebox problemen hebt met de console.
Disk hier. Waar aanmelden? Heb mij hier nog niet in verdiept. Dit had ik niet verwachtPhusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:59:
[...]
Balen man. Snel aanmelden dan.
DE of Disc voor diegene met problemen?
Je gaat ze alle drie open maken en testen?Recon24 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:00:
Balen als dat soort dingen gebeuren. Ik krijg er zo 3 binnen, waarvan direct 1 vanuit Sony dus hopelijk werken ze allemaal (voor de gene waar de andere 2 naartoe gaan).
https://hardware.support.playstation.com/nl_NL#/RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:00:
[...]
Disk hier. Waar aanmelden? Heb mij hier nog niet in verdiept. Dit had ik niet verwacht
RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
Hebben jullie greprobeerd of de console wel in recovery mode wil opstarten?
Op de PS4 was dat de aanknop ingedrukt houden totdat je twee piepjes hoort.
Disc versiePhusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:59:
[...]
Balen man. Snel aanmelden dan.
DE of Disc voor diegene met problemen?
[ Voor 25% gewijzigd door Djiee op 19-11-2020 11:01 ]
Je kan nadat er mee klaar bent de campaign wel weer deinstalleren toch ? Dat scheelt toch weer 45GB ofzo.
Ik dacht even van mijn 2 DualSense controllers al volledig te chargen tegen wanneer de PS5 hier toekomt, maar aangesloten aan een simpele USB charger licht er helemaal niets op op de controller, dus die is niet aan het opladen, denk ik.
Niet volledig vermoed ik, maar misschien verschilt het. Ik heb die van mij gisteren op mijn charging dock gezet, en die heeft nog wel even staan laden met een oranje licht.Twixie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:02:
Zijn die Dualsense al volledig volgeladen af-fabriek ?
Ik dacht even van mijn 2 DualSense controllers al volledig te chargen tegen wanneer de PS5 hier toekomt, maar aangesloten aan een simpele USB charger licht er helemaal niets op op de controller, dus die is niet aan het opladen, denk ik.
Samenioz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:04:
[...]
Niet volledig vermoed ik, maar misschien verschilt het. Ik heb die van mij gisteren op mijn charging dock gezet, en die heeft nog wel even staan laden met een oranje licht.
Dit topic is gesloten.
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden