xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geen idee, leg alleen uit waarom hij zn fysieke games heeft terug gestuurdPhusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:55:
[...]
Eerst nog eens zien of iemand die überhaupt gaat krijgen
Nope. Wat @Martijn1990 zegt. Inderdaad voor 120 euro bonnen gekocht voor 300 euro tegoed. Ik kan weer ff vooruit haha.CyBeRSPiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:50:
[...]
Waarom de switch? Krijg je onverwachts toch een DE?
Nu ze op de site de prijs weer gecorrigeerd hebben naar 50 euro vraag ik mij sterk af of dat goed gaat komen met die bonnen... welbeschouwd ook wel een beetje een absurde aanbieding natuurlijk.Tricto schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:04:
[...]
Nope. Wat @Martijn1990 zegt. Inderdaad voor 120 euro bonnen gekocht voor 300 euro tegoed. Ik kan weer ff vooruit haha.
Bizar goede deal, hij is nu helaas weer terug gezet naar 50 euro. Heb er een aantal kunnen bestellen. Komt mooi uit want heb een digital edition. Bedankt!Guerilla schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:29:
Hier heb je een werkende link. De aanbieding is nog steeds geldig:
https://www.intertoys.nl/...ation-store-euro50-tegoed
[ Voor 193% gewijzigd door Guerilla op 19-11-2020 08:14 ]
Veel plezier vandaag iedereen!
Voor welk bedrijf werk jekaanmijo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:12:
Ik zou vandaag de middag vrij hebben, maar was het vergeten te blokken in m’n agenda. Dus nu staan er de hele middag meetings op de planningAhwell, dan maar lang weekend.
Veel plezier vandaag iedereen!

Ow nee ze zijn de diskdrive vergeten
Mooi, deze krijg ik ook vandaag
Overigens een vraagje aan jullie. Dit is mijn eerste Playstation sinds lange tijd. Wat kan ik vanochtend al voor 'voorbereidingen' treffen voor als mijn PS komt vanmiddag. Een PS-account aanmaken, PS-plus aanschaffen..., what else
Dat had ik dus met Spider-man Miles Morales (PS4 versie) echter moet ik deze nog (gratis) upgraden na mijn PS5yinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:53:
Op de vooravond van de PS5 The Last of Us 2 uitgespeeld. Kwam toevallig zo uit dat ik nog een uurtje moest... wát een game. Het toch al impactvolle einde was hierdoor ook nog extra bijzonder, wetende dat ik daarna m'n PS4 waarschijnlijk voor de laatste keer uit heb gezet![]()
![]()
Voor de mensen die het spel nog tegoed hebben; veel plezer. Ik ben jaloers. Laat je niet gek maken door de enorme lastercampagne die het spel gekend heeft. Het is niet voor niets dat de pers unaniem lyrisch is (incl. Tweakers) én zoveel nominaties heeft voor GOTY.
Als er een 60 FPS patch komt ga ik hem met gemengde gevoelens nog een keer spelen in de toekomst!
Nou ja dan nogmaals spelen maar met een paar uurtjes klaar
Ehm... wanneer was je laaste PlayStation? Stel je had een PS3 dan kan je dat account nu ook gebruikenZhero10 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:27:
[...]
Mooi, deze krijg ik ook vandaag!
Overigens een vraagje aan jullie. Dit is mijn eerste Playstation sinds lange tijd. Wat kan ik vanochtend al voor 'voorbereidingen' treffen voor als mijn PS komt vanmiddag. Een PS-account aanmaken, PS-plus aanschaffen..., what else? Alvast bedankt!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je zou je bed maar uit moeten om de deur open te doen voor je PS5
Ik heb het opgehaald bij GM. Blijkbaar stonden er al om 7uur mensen in de rij. Winkel ging om 8uur openPoulske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:29:
Zo, de postbezorger is er bij sommigen vroeg bij.
Al is het 2:30 's nachts, ik maak de deur open.Starscreamer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:29:
[...]
Je zou je bed maar uit moeten om de deur open te doen voor je PS5
Ik heb nog nooit iets van Bol gehad wat niet in een Bol doos zat.Undercovert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
Iemand die bij bol besteld heeft en al binnen heeft, ik neem aan dat ze m double boxed versturen he..?
Je kan eventueel ook een ps+ account aanmaken voor US is goedkoper. Als je ps+ Nederland wilt zou ik wellicht een maand abonnement aanschaffen en dan tot black friday wachten. Vaak zijn er dan goeie deals.Zhero10 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:27:
[...]
Overigens een vraagje aan jullie. Dit is mijn eerste Playstation sinds lange tijd. Wat kan ik vanochtend al voor 'voorbereidingen' treffen voor als mijn PS komt vanmiddag. Een PS-account aanmaken, PS-plus aanschaffen..., what else? Alvast bedankt!
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Verwacht het wel. De XSX werd vorige week ook met een extra doos eromheen verstuurd, alleen wel zonder opvulmateriaal, luchtkussentjes of iets dergelijks.Undercovert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
Iemand die bij bol besteld heeft en al binnen heeft, ik neem aan dat ze m double boxed versturen he..?
Bleek wel de beste methode want dat was de enige XSX die niet beschadigd aan is gekomen van de vier die ik heb gezien.Caayn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:35:
[...]
Verwacht het wel. De XSX werd vorige week ook met een extra doos eromheen verstuurd, alleen wel zonder opvulmateriaal, luchtkussentjes of iets dergelijks.
Sorry we mogen alleen bij meneer afgevenChic de Friemel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:34:
Ik heb mijn vrouw tussen 11:15 en 14:15 huisarrest gegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 19-11-2020 08:45 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De aanloop naar de release(s) was weer een mooie tijd vol spanning en ongeduld. Nu kunnen we weer 5 jaar achterover leunen.Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:44:
De 1e PS5's zijn binnen. Topic kan dicht! Er kan een PS5 topic geopend worden. Mooi momentje
Voor mij is het meer verzamelwoede dan dat ik er echt iets mee doe
Ff de "PS App" downloaden via de apple/google store. Erg handige app om in de store te neuzen en zaken naar je playstation download rij te sturen. Kan ook via de website, maar de app heb je sneller bij de hand. Kun je vast ook een accountje in maken. Ff 2FA aanzetten en je account is ook meteen een stuk veiliger.Zhero10 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:27:
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ps3 en Ps4 generatie hebben 7 jaar geduurd. Deze gaat ook wel weer 7 jaar meePhusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:46:
[...]
De aanloop naar de release(s) was weer een mooie tijd vol spanning en ongeduld. Nu kunnen we weer 5 jaar achterover leunen.
Voor mij is het meer verzamelwoede dan dat ik er echt iets mee doe
77 inch tv
Dat downloaden gaat wel extreem snel dan!
PS4 heeft dan wel weer na 4 jaar een pro model ontwikkeld, als ze nu 7 jaar met deze console doen, zijn de PC's echt niet meer bij te benen.Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:48:
[...]
Ps3 en Ps4 generatie hebben 7 jaar geduurd. Deze gaat ook wel weer 7 jaar mee
Ik hoop dat er gewoon een pro komt over +/-4 jaar, of over 5 jaar gewoon meteen de PS6
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik zit er deze keer echt meer in van ''we zien het wel''Kalder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:52:
[...]
PS4 heeft dan wel weer na 4 jaar een pro model ontwikkeld, als ze nu 7 jaar met deze console doen, zijn de PC's echt niet meer bij te benen.
Ik hoop dat er gewoon een pro komt over +/-4 jaar, of over 5 jaar gewoon meteen de PS6
Ik vind het zeker niet vervelend als er weer een pro komt. Bij de 4 heb ik dit ook gedaan. Verkoop ik de ps5 en dan leg ik een klein beetje bij om de ps5 pro te kopen.Brutal1ty schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:55:
[...]
Ik zit er deze keer echt meer in van ''we zien het wel''Ik vind het idee van mid-gen refreshes aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn de keuze te hebben. Kan te maken hebben met het feit dat ik meestal PC als hoofdplatform heb elke generatie echter... upgraden is mij niet vreemd.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Deze gen is wel echt andere koek dan de PS4 en Xone. Die hadden bij launch voor pc maatstaven al compleet kansloze hardware. Deze generatie zijn voor pc maatstaven hele krachtige apparaten. Veel vertrouwen in!Kalder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:52:
[...]
PS4 heeft dan wel weer na 4 jaar een pro model ontwikkeld, als ze nu 7 jaar met deze console doen, zijn de PC's echt niet meer bij te benen.
Doen ze wel. Meestal met keuken apparatuur, pannen of als het bestelde erg lomp groot is.Martijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
[...]
Ik heb nog nooit iets van Bol gehad wat niet in een Bol doos zat.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Same here!laurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:56:
[...]
Ik vind het zeker niet vervelend als er weer een pro komt. Bij de 4 heb ik dit ook gedaan. Verkoop ik de ps5 en dan leg ik een klein beetje bij om de ps5 pro te kopen.
Daar heb je wel een punt, maar mijn punt is meer dat PC's snel ontwikkelen, en over een paar jaar heb je een budget PC met meer kracht dan de deze consoles.Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
[...]
Deze gen is wel echt andere koek dan de PS4 en Xone. Die hadden bij launch voor pc maatstaven al compleet kansloze hardware. Deze generatie zijn voor pc maatstaven hele krachtige apparaten. Veel vertrouwen in!
Respect hoor, dat je er voor uitkomt dat je Sockboy speelt ;-)
Werkt het overzetten van games goed ? Bij team "X" niet helemaal overtuigd geraakt. Zit er over te denken om maar gewoon die paar games die ik nog moet uitspelen opnieuw te installeren. Neem even aan dat mijn save games gewoon uit "de cloud" meekomen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb er eerlijk gezegd wel zin in ondertussen. Nu maandje of 2 geleden mijn PS4 Pro de deur uit gedaan, maar mis gamen in deze tijd wel zo.
Besloten er niet teveel bezig mee te zijn, want dan is er ook geen teleurstelling, maar vanochtend even gekeken en daadwerkelijk ook een track and trace ontvangen!!
wijze woorden
Anoniem: 562971
Ik wacht ook geduldig op de 2e serie van de 5, lees/zie nog relatief veel storingen met de eerste uitlevering.Kalder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:52:
[...]
Heb nu nog de 4 Pro (3e serie) het nog perfect doet.
Blijft wel grappig dat ze 8K op de doos zetten. Kans dat je ook echt op 8K kan spelen in de komende 5 jaar acht ik klein. Waste van resources. Checkerboarding is denk ik niet geschikt, omdat de schermen fors groter zullen zijn, dus valt meer op.Safaci schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:47:
Hier ook binnen! Veel plezier allemaal!![]()
[Afbeelding]
Maar staat niet dat je 8k kan videogamen. Ik denk dat je 8k videos kan bekijken straks op streamingdiensten of blu-rays.loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
[...]
Blijft wel grappig dat ze 8K op de doos zetten. Kans dat je ook echt op 8K kan spelen in de komende 5 jaar acht ik klein. Waste van resources. Checkerboarding is denk ik niet geschikt, omdat de schermen fors groter zullen zijn, dus valt meer op.
8K word out of the box nog niet eens ondersteund, als het er ooit op komt, zal het met een update zijn. En dan kan je games als tetris in 8k spelen misschien.loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
[...]
Blijft wel grappig dat ze 8K op de doos zetten. Kans dat je ook echt op 8K kan spelen in de komende 5 jaar acht ik klein. Waste van resources. Checkerboarding is denk ik niet geschikt, omdat de schermen fors groter zullen zijn, dus valt meer op.
Gelukkig heb je hem. Hopelijk geeft je dat weet wat rust. Veel plezierAppleFan2007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:02:
De mijne is ook thuis toegekomen, alleen moet ik wachten tot half zes om te installleren.
:strip_exif()/f/image/Ul2CgKMAPcwCFTfTaz3ZFLLS.jpg?f=fotoalbum_large)
In verhouding tot de ps4 pro:
:strip_exif()/f/image/sraZwMJpgMYkPDl5GAzpRlVu.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste indruk: huge! Toch ook wel erg mooi moet ik zeggen - Hij klopt in real life. En solide. Vooral de controller voelt heel degelijk aan. Touchpad werkt duizend maal beter dan de DS4, m.n. voor tekstinvoer.
[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 19-11-2020 09:32 ]
https://www.laptopmag.com...ll-outsell-the-ps4-reportHulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
[...]
Deze gen is wel echt andere koek dan de PS4 en Xone. Die hadden bij launch voor pc maatstaven al compleet kansloze hardware. Deze generatie zijn voor pc maatstaven hele krachtige apparaten. Veel vertrouwen in!
Er wordt gesproken over een lifecycle van 5 jaar voor de PS5. Dan past een PS5pro natuurlijk niet in dit plaatje
Maar we gaan het zien, de PS5 heeft ook nog een redelijke learning curve qua ontwikkeling. Niet zo erg als de PS3, maar zal even duren voordat de specifieke HW goed ingezet gaat worden om de CPU/GPU te ontlasten.
Anoniem: 562971
En dat is leeftijd gebonden? Mijn vrouw is nu 56 en die speelt LBP al vanaf de PlayStation 3loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:02:
[...]
Respect hoor, dat je er voor uitkomt dat je Sockboy speelt ;-)
Wat voornamelijk een groot verschil maakt is de balans tussen de CPU en GPU in dit geval, met de SSD en het snellere geheugen als mooie bonussen. Vorige generatie was de CPU zo vaak een bottleneck... Kan nu ook gemakkelijk weer gebeuren, hangt ook van devs af, maar dit is een véél gezondere start.Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
[...]
Heb een PS4 vanaf het eerste uur. Beestje heeft me 7 jaar lang niet in de steek gelaten.Anoniem: 562971 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:08:
[...]
Ik wacht ook geduldig op de 2e serie van de 5, lees/zie nog relatief veel storingen met de eerste uitlevering.
Zelf ooit eens de hdd vervangen voor wat meer opslagruimte. Verders doet ie het vandaag de dag nog steeds prima! Ook de PS4 had storingen in het begin en daar lees je meer over dan mensen die tevreden zijn.
Uiteraard hoop ik dat we allemaal een model ontvangen die probleemloos werkt.
wijze woorden
Talk about the elephant in the room....FMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerste indruk: huge! Toch ook wel erg mooi moet ik zeggen - Hij klopt in real life. En solide. Vooral de controller voelt heel degelijk aan.
Het maakt me niet eens zo veel uit dat ik nog een paar weken/maanden moet wachten tot ik hem eindelijk heb, maar zo'n launchday meemaken is toch een andere ervaring dan straks als enige de doos open maken.
Maar goed, geniet ervan iedereen. Veel speel plezier en ik hoop dat er niemand eentje heeft gekregen/gaat krijgen die defect is.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:21:
[...]
Talk about the elephant in the room....

Vraag me af hoe dat met de luchtventilatie gaat in zo'n klein "hokje". Is het meubel van achteren dicht?FMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerste indruk: huge! Toch ook wel erg mooi moet ik zeggen - Hij klopt in real life. En solide. Vooral de controller voelt heel degelijk aan. Touchpad werkt duizend maar beter dan de DS4, m.n. voor tekstinvoer.
Ga ik ook achterkomen, bij komt er zelfs een klep aan de voorkant. Wel aan de achterkant 3 ronde gaten van 10cm en een ventilator.Poulske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:22:
[...]
Vraag me af hoe dat met de luchtventilatie gaat in zo'n klein "hokje". Is het meubel van achteren dicht?
Gaat prima. Er zitten 2 120mm fans aan de achterkantPoulske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:22:
[...]
Vraag me af hoe dat met de luchtventilatie gaat in zo'n klein "hokje". Is het meubel van achteren dicht?
[ Voor 82% gewijzigd door ppeterr op 19-11-2020 09:27 ]
Zegt niks. Je leest zoals met veel dingen voornamelijk de negatieve dingen en niet “als het allemaal werkt”.Anoniem: 562971 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:08:
[...]
Ik wacht ook geduldig op de 2e serie van de 5, lees/zie nog relatief veel storingen met de eerste uitlevering.
Ik heb hier nog een day 1 OG PS4 met duizenden

Ja daarom juist, als de warme lucht tegen een plaat wordt geblazen kan het nergens naartoe.FMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:24:
[...]
Gaat prima. Er zitten 2 120mm fans aan de achterkant
Hoe bedoel je? Hier blazen de fans warme lucht uit. Zelfde richting als de PlayStation.Poulske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:32:
[...]
Ja daarom juist, als de warme lucht tegen een plaat wordt geblazen kan het nergens naartoe.
Ja precies.Denman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:28:
[...]
Zegt niks. Je leest zoals met veel dingen voornamelijk de negatieve dingen en niet “als het allemaal werkt”.
Ik heb hier nog een day 1 OG PS4 met duizendendraaiuren en die heeft me nooit in de steek gelaten.
En anders: reparatie is ook niet het einde van de wereld. Ik heb volgens mij alle (non-slim)revisies van de PS3 gehad vanaf launch. Heb er 3 versleten die terug moesten voor reparatie. Paar weken zonder de PS3 en dan had ik weer een werkende terug. Het is niet alsof je het ding dan weg moet gooien en je geld kwijt bent
De fans zitten aan de achterkant en blazen de warme lucht naar buiten, maar als er een houten plaat van het tv meubel kort tegen aan zit wordt de warme lucht tegen die plaat geblazen en kan de warmte niet snel ergens naartoe waardoor de PS5 warmer wordt en de fans weer meer beginnen te blazen.FMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:33:
[...]
Hoe bedoel je? Hier blazen de fans warme lucht uit. Zelfde richting als de PlayStation.
Ik weet niet of dit echt het geval is, dat vraag ik mij juist af.
Eerste update voor de console en blijkbaar ook de controller is binnen.
Ah zo. Zeker. Daarom ook de fans. Anders zou ik de plaat weghalen. Met de Ps4 pro merkte ik wel duidelijk verschil tussen fans aan of uit.Poulske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:36:
[...]
De fans zitten aan de achterkant en blazen de warme lucht naar buiten, maar als er een houten plaat van het tv meubel kort tegen aan zit wordt de warme lucht tegen die plaat geblazen en kan de warmte niet snel ergens naartoe waardoor de PS5 warmer wordt en de fans weer meer beginnen te blazen.
Ik weet niet of dit echt het geval is, dat vraag ik mij juist af.
Ps5 is overigens muisstil, maar zit voorlopig nog te updaten.
Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje maar heb geen zin om een stuk uit de plaat te halen. Dus ik denk dat ik hem rechtop langs de TV ga zetten.FMS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:38:
[...]
Ah zo. Zeker. Daarom ook de fans. Anders zou ik de plaat weghalen. Met de Ps4 pro merkte ik wel duidelijk verschil tussen fans aan of uit.
Ps5 is overigens muisstil, maar zit voorlopig nog te updaten.
Grapjas aan vanochtend? 🤫
Steam: CatBearCow
is maar om te lachen hoor
Ik zou het echt niet weten wanneer zo een nieuwe lading binnekomt
Jammer dat je op zulke dagen altijd van die popi-jopies aanwezig hebt om grappig te zijn. Hopelijk zien de moderators het ook en verwijderen ze je van dit topic.
Net ook al met je post over likes voor de Pc-liefhebbers.
[ Voor 8% gewijzigd door Vestendrie op 19-11-2020 09:48 ]
humor kent gij niet zekerVestendrie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:47:
[...]
Jammer dat je op zulke dagen altijd van die popi-jopies aanwezig hebt om grappig te zijn. Hopelijk zien de moderators het ook en verwijderen ze je van dit topic.
is maar als grapje bedoelt
Easy peasy, je vraag hoort niet in dit topic thuis. Daar is het levertijd topic voor.Vestendrie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:47:
[...]
Net ook al met je post over likes voor de Pc-liefhebbers.
One love, en laat iedereen in zijn waarde 💟
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xgJIcbdr2CzV2RUg4ziNYDUL.jpg?f=user_large)
We kunnen!
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Ah my bad, thanks!Siebelouis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:49:
[...]
Easy peasy, je vraag hoort niet in dit topic thuis. Daar is het levertijd topic voor.
Hij heeft groot gelijk. Z'n post voegen weinig toe en het feit dat z'n account vandaag is aangemaakt zegt ook wel wat..Siebelouis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:49:
[...]
Easy peasy, je vraag hoort niet in dit topic thuis. Daar is het levertijd topic voor.
Steam: CatBearCow
Je kan toch iets speciaals hiee mee doen ?
Wat balen dat Demon's Souls was uitverkocht
Veel plezier allemaal!
Ik bestel hem wel over een half jaar.
Launch day vind ik ook niet heel belangrijk, maar gezien de tekorten.. zou het jammer zijn als ze dit niet op de rit hebben voor de kerst.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
Ik krijg hem vandaag binnen maar maak een medeTweaker er blij meevoorlopig geen tijd om te gamen met een klushuis. (nee, niet voor exorbitante bedragen)
Veel plezier allemaal!
Dat is tenslotte het ideale moment om me ongestoord te laten afslachten in Demon Souls.
Een beetje FOMO hebben ze inmiddels wel gecreëerd.
Moet zeggen dat hij in het echt wel meevalt. Nog steeds geen fraai ding maar niet zo lelijk als op de plaatjes. Ook valt het formaat mij persoonlijk wel mee.
Controller is wel echt een fijne stap vooruit. Tikkie groter. Tikkie zwaarder. Fijne upgrade.
En hij past in mijn game vakje van het meubel. Dus helemaal blij.
:strip_exif()/f/image/SeTtVCZjJemJLHLHILBlWNq0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tMxtgzs9JOUBLxf3Fcw8wsCm.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: Dat voetje om hem horizontaal te plaatsen is wel helemaal gaar trouwens. Voelt echt als iets wat ze vergeten waren “shit hij moet ook kunnen liggen, Ooh dan doen we een voetje joh. Slikken die gamers wel”. Wat staan kan namelijk prima zondag die onderzetter
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 19-11-2020 10:00 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heel veel succes met je huis, en vergeet niet om af een toe ook een dag te chillen!Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
Ik krijg hem vandaag binnen maar maak een medeTweaker er blij meevoorlopig geen tijd om te gamen met een klushuis. (nee, niet voor exorbitante bedragen)
Veel plezier allemaal!
Ik heb zelf ook een klushuis sinds maart dit jaar (en ik woon er sinds eind april), en ben nog steeds niet klaar
Lol, heb je maanden lopen miepen over het witte.. staat het gewoon mooi strak in je witte kastjeDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:58:
Oké het wachten is over. Hij is binnen.
Moet zeggen dat hij in het echt wel meevalt. Nog steeds geen fraai ding maar niet zo lelijk als op de plaatjes. Ook valt het formaat mij persoonlijk wel mee.
Controller is wel echt een fijne stap vooruit. Tikkie groter. Tikkie zwaarder. Fijne upgrade.
En hij past in mijn game vakje van het meubel. Dus helemaal blij.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dit topic is gesloten.
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden