De pro zakt in waarde, de 5 voorlopig nog niet. Als je de 5 wilt halen is het dus slimmer om dat nu (eigenlijk 2 maanden terug) te doen. Ik kreeg een halve ps5 terug voor mijn gewone PS4. Voordelige upgrade dus.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
[...]
En in de reacties veelvuldig de PlayStation 4 (pro) afkraken want o wat is dat toch een lawaaibak.
Wij hebben de PlayStation 4 pro uit de laatste serie (7200) en die is nagenoeg stil, en ik durf zelfs te zeggen nog stiller dan de 5 die we in jouw filmpje horen.
Benieuwd wat de 5 gaat doen als men er echt zware games op loslaat, sowieso nog geen enkel argument voorbij zien komen om onze Pro om te ruilen voor de 5
Mooi rijtje maar je vergeet er één:Theo27 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:18:
[...]
Dual Sense controller
4K 60 fps ( Spiderman )
4K 30 fps met raytracing
4K HDR UI
Bizar snelle SSD
Demon Souls
Demon Souls
Demon Souls
Demon Souls.
Gisteren eens een Let's Play van FightingCowboy zitten kijken, ben wel onder de indruk van de nieuwe animaties en de gamepace tov Dark Souls.
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2020 11:32 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeker met sint en kerst in aantocht.
Mijne gaat (met 512gb ssd ingebouwd en originele 1TB los er bij) met 2 goede DS4’s volgende week in de verkoop...
€175 gaat zeker lukken en €200 moet ook wel lukken...
Kon je wel 2 maanden niet gamen, die keuze heb ik voor die paar tientjes extra niet gemaakt.Erapaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:28:
[...]
De pro zakt in waarde, de 5 voorlopig nog niet. Als je de 5 wilt halen is het dus slimmer om dat nu (eigenlijk 2 maanden terug) te doen. Ik kreeg een halve ps5 terug voor mijn gewone PS4. Voordelige upgrade dus.
Het zal er vooral aan liggen of er vanuit Sony nog leuke black friday deals voor de PS4 komen, vorig jaar was een slim 188 euro en een pro 299, dan krijg je voor een tweedehands nooit meer 150/250 terug natuurlijk.....
Maar aangezien er waarschijnlijk toch geen PS5 te koop gaat zijn voor de feestdagen vraag ik me af of Sony de 4 in de aanbieding gaat doen, mensen die een console voor sint of kerst willen zullen toch wel een oude moeten halen.
Al 75 euro afgeschreven dus, ik kreeg voor een witte PS4 met 2 controllers en een paar goedkope spellen 250 euro. Ik verkocht hem net voordat de PS5 State of play was waar de prijs officieel werd.boefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:32:
Met de beperkte oplage van de ps5 en veel ouders die een ps4pro voldoende vinden voor hun aapjes zal dat dalen in waarde nog wel meevallen, verwacht ik.
Mijne gaat (met 512gb ssd ingebouwd en originele 1TB los er bij) met 2 goede DS4’s volgende week in de verkoop...
Verwijderd
En deze gadgets en re-masters gaan mij dan 4 á 500 euro kosten?Theo27 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:18:
[...]
Dual Sense controller
4K 60 fps ( Spiderman )
4K 30 fps met raytracing
4K HDR UI
Bizar snelle SSD
Demon Souls
Demon Souls
Demon Souls
Gun ieder zijn nieuwe speeltje hoor, maar ik heb dat er persoonlijk en financieel gezien niet voor over.
Ik verkoop de oude console altijd voor release van de nieuwe, 2 maanden terug is mijn launch Ps4 voor 170 euro weggegaan. Nu even hopen of ik de PS5 nog kan bestellen aankomende week.boefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:32:
Met de beperkte oplage van de ps5 en veel ouders die een ps4pro voldoende vinden voor hun aapjes zal dat dalen in waarde nog wel meevallen, verwacht ik.
En dat zegt iemand met het Apple logo als avatarVerwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:46:
[...]
En deze gadgets en re-masters gaan mij dan 4 á 500 euro kosten?
Gun ieder zijn nieuwe speeltje hoor, maar ik heb dat er persoonlijk en financieel gezien niet voor over.
Verwijderd
Sprak een verkoopster van nog geen 3 turven hoog, een lief meisje wat er nu al tegen opziet als zij klanten teleur moet stellen als hun PlayStation 5 niet binnen is gekomen, zij ziet namelijk op tegen klanten die daar behoorlijk agressief op kunnen reageren.AMARONE schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:49:
[...]
Nu even hopen of ik de PS5 nog kan bestellen aankomende week.
Het is toch erg....
250 als je de pro op tijd verkoopt, das geen geld voor een console waar je 7 jaar mee doet.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:46:
[...]
Niet gamen? Eindelijk tijd voor BOTW op de switch en anders op de 360, wii, SNES, gameboy colour, GBA, 3DS, iPad of iPhoneLordLynx schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:40:
[...]
Kon je wel 2 maanden niet gamen, die keuze heb ik voor die paar tientjes extra niet gemaakt.
Het zal er vooral aan liggen of er vanuit Sony nog leuke black friday deals voor de PS4 komen, vorig jaar was een slim 188 euro en een pro 299, dan krijg je voor een tweedehands nooit meer 150/250 terug natuurlijk.....
Maar aangezien er waarschijnlijk toch geen PS5 te koop gaat zijn voor de feestdagen vraag ik me af of Sony de 4 in de aanbieding gaat doen, mensen die een console voor sint of kerst willen zullen toch wel een oude moeten halen.
Tot die tijd lekker doorspelen (bij GoT afgelopen tijd).
Overigens verkoop ik zonder games, dus dan €250 was een half jaar geleden ook al stevig geprijst...
Ik zou dat nooit over hebben voor die paar tientjes. Iedereen heeft natuurlijk een ander idee bij geld, maar je hebt het over minder dan een dinertje in een leuk restaurant...Erapaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:40:
[...]
Al 75 euro afgeschreven dus, ik kreeg voor een witte PS4 met 2 controllers en een paar goedkope spellen 250 euro. Ik verkocht hem net voordat de PS5 State of play was waar de prijs officieel werd.
Ik heb enkel een PS4 staan dus als ik de mijne verkocht had had ik niet kunnen gamenErapaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
[...]
Niet gamen? Eindelijk tijd voor BOTW op de switch en anders op de 360, wii, SNES, gameboy colour, GBA, 3DS, iPad of iPhone
Natuurlijk brengt ie zijn geld op. Maar er werd gevraagd naar een argument om nu te switchen. Mijn redenering was dat de PS5 nog lang niet in de aanbieding gaat en de PS4 alleen maar minder waard wordt. Aangezien je alle PS4 spellen op de ps5 kan spelen is het dus slimmer om nu te switchen als je toch van plan bent binnen een jaar over te gaan.boefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
Ik zie het niet als afschrijven...die ps4pro heeft vanaf launch veel plezier gebracht, afgelopen weken ook nog, dus wat ik er voor krijg, zodra hij overbodig is geworden is mooi meegenomen.
Tot die tijd lekker doorspelen (bij GoT afgelopen tijd).
Overigens verkoop ik zonder games, dus dan €250 was een half jaar geleden ook al stevig geprijst...
Verwijderd
Ok, daar heb je wel een punt maar dan nog zou ik wachten op een Slim uitvoering.Erapaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:58:
[...]
250 als je de pro op tijd verkoopt, das geen geld voor een console waar je 7 jaar mee doet.
Wat heb ik er voor over dan? 2 maanden geen PS? Genoeg andere consoles waar ik eindelijk tijd voor heb.giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ik zou dat nooit over hebben voor die paar tientjes. Iedereen heeft natuurlijk een ander idee bij geld, maar je hebt het over minder dan een dinertje in een leuk restaurant...
Ja dat is een goede overweging, wachten tot de kinderziektes eruit zijn heb ik bij de PS4 ook gedaan (op de witte gewacht).Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Ok, daar heb je wel een punt maar dan nog zou ik wachten op een Slim uitvoering.
Hahaha, PussyStation 5
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik heb hem hier via V&A verkocht.FMS schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:04:
[...]
Herkenbaar. Ik heb nu steeds impulsen om een of andere game die ik al jaren niet heb aangeraakt te spelen
Welk bedrag hebben jullie voor de Pro gevangen? ik denk dat er meer in zat maar ik heb het voor 180 weggedaan.
Pro met controller.
En TrackMania, SnowRunner, Cities Skyline.
€175,-
Vond het wel prima zo want deze hoefde niet op te halen en daar heb ik dan wel wat voor over.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Want ik ga op release geen PS5 krijgen, maar heb momenteel wel nog een PS4 met PS-Plus en zou het toch wel erg vervelend vinden als ik die PS-Plus collection misloop vanwege het feit dat Sony de PS5 niet genoeg uitgeleverd krijgt...
Waar maak jij je druk om je hebt toch een voorkeur voor een xbox.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Ok, daar heb je wel een punt maar dan nog zou ik wachten op een Slim uitvoering.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het absurde van de PS4 Pro is dat die absurd veel lawaai maakt op momenten waar je het het minst verwacht : de map in Horizon Zero Dawn, laadschermen van sommige games, menus van sommige games...Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
[...]
En in de reacties veelvuldig de PlayStation 4 (pro) afkraken want o wat is dat toch een lawaaibak.
...
Benieuwd wat de 5 gaat doen als men er echt zware games op loslaat, sowieso nog geen enkel argument voorbij zien komen om onze Pro om te ruilen voor de 5
Ik heb ook een 7200 reeks en die is 90% van de tijd bijna niet te horen, om dan ineens op die momenten zo hard te blazen dat het 10 meter verderop in de keuken nog te horen is.
[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 15-11-2020 12:51 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 12:59 ]
Ze hebben het topic weer gesloopt voor de 2e keer deze week.
RubenSaurus schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:54:
[...]
Ze hebben het topic weer gesloopt voor de 2e keer deze week.
in my defense, volgens mij is er wat veranderd aan het mergen van topics
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is het al zeker dat die er gaat komen dan? Laat staan hoelang dat nog gaat duren, ben je zo 2/3 jaar verder.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Bij de PS4 kwam er pas na 3 jaar een slim versie
[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 15-11-2020 13:07 ]
Playstation 5
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xsona98gGlcBexOG9XtKFNcN.jpg?f=user_large)
sorry voor het aangerommel, weer unlocked
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 13:30 . Reden: plaatje wat verkleind ]
Alle "gadgets" en remasters zijn niet op je huidige ps4 te spelen. Voor mij en voor velen is dat de € 500 wel waard.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:46:
[...]
Scrooge NL
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Way, way, way too much.JimmyJoness schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:15:
Hier mensen die de ps5 gaan wrappen/skinnen? Ik heb zelf een rol zwarte Carbon folie klaarliggen. De zijpanelen wil ik sowieso van binnen/buiten wrappen, en ik twijfel over het glimmende plastic in het midden (too much)?
[Afbeelding]
Daarbij.. alles wat nep carbon is, is gewoon fout. (mijn mening)
Laat die platen dan gewoon van echt carbon maken (als mensen dingen zoals complete motorkappen zelf kunnen maken ermee, dan is dit een eitje)
Eigenlijk zou je dan moeten kijken of je bij iemand met een PS5 even mag inloggen onder je eigen account om de games te claimen. Ga dit ook doen voor een vriend en voor mijn zwager. Denk dat je ze daarna ook gewoon op de PS4 kunt downloaden en spelen.Gomez12 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:36:
Is er eigenlijk bekend hoe lang de PS-Plus collection in leven blijft?
Want ik ga op release geen PS5 krijgen, maar heb momenteel wel nog een PS4 met PS-Plus en zou het toch wel erg vervelend vinden als ik die PS-Plus collection misloop vanwege het feit dat Sony de PS5 niet genoeg uitgeleverd krijgt...
[ Voor 4% gewijzigd door TheDukemaster op 15-11-2020 13:31 ]
[ Voor 94% gewijzigd door TheDukemaster op 15-11-2020 13:30 ]
1 of 2 controllers erbij?Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:09:
Ik heb mijn PS4 Pro voor 200,- verkocht zonder spellen erbij. Ik ben blij dat de straaljager weg is.
Nou ik hou mijn hart vast. Gelukkig komt PostNL hier altijd voor 10:00 dus dan kan ik de drukte misschien wat voor zijn.AppleFan2007 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:35:
Weet iemand hoe snel de downloadsnelheid is van de PS5 op launchday en hoe snel ze nu zijn?
Scrooge NL
Nee, het kon wel, maar Konami heeft er een stokje voor gestokenTheo27 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:42:
Weet iemand of je de demo van P.T kunt overzetten via een ext. HDD op de ps5?
Ik zou carbon produceren niet benoemen als een eitje. Het blijft energie- en arbeidsintensief. Daarom zal het ook altijd duur blijven.poor Leno schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:28:
[...]
Way, way, way too much.
Daarbij.. alles wat nep carbon is, is gewoon fout. (mijn mening)
Laat die platen dan gewoon van echt carbon maken (als mensen dingen zoals complete motorkappen zelf kunnen maken ermee, dan is dit een eitje)
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
PSN: Mondaatje
haha nee ok, natuurlijk niet.. Maarja waarom zou je dan ook beresterk, lichtgewicht platen op je PS nodig hebben?Rossi46 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:45:
[...]
Ik zou carbon produceren niet benoemen als een eitje. Het blijft energie- en arbeidsintensief. Daarom zal het ook altijd duur blijven.
Van die plakfolie met nep structuur printjes vind ik gewoon beetje jammer.. en don't get me started over plastic met 'geborsteld aluminium look'
maar échte geborstelde alu platen zou wel vet zijn..
"Ben je een Xbox speler, koop dan de nieuwe Xbox.
Ben je een Playstation speler, koop dan de nieuwe Playstation".
Geen speld tussen te krijgen
Wat vinden we hiervan?
:strip_exif()/f/image/8daWPLBzZogWbdUvLPVzbDOy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0mXFmtozSQr5BkFcKFdNBobo.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog een paar shots van de navy-black mod:
:strip_exif()/f/image/JVoshFCkd5qGT69LuSEdA2MM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tbmlKZFdl04RWvPMlJwPoLtQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vz9h6TyTFeQrGMfNuufaP5sG.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice work.
:strip_exif()/f/image/uTaHx9z3EA4z7LNQZsE6DAGE.jpg?f=fotoalbum_large)
Men is lekker bezig.
[ Voor 51% gewijzigd door FMS op 15-11-2020 14:07 ]
Die was al gepost. Vind het zelf tacky maar het idee om het hoogglansde deel te beschermen snap ik weer wel.JimmyJoness schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:58:
Ok all carbon is too much:).
Wat vinden we hiervan?
[Afbeelding]
Haha mooi. Ik ben een pure Ps man. Maar begon nu toch even te twijfelen door ontbreken VRR, ALLM enz. Heb ook juist een TV gekocht met bepaalde specificaties (C9). Maar ook geen 120hz in Warzone (mijn main game). Maar ik begreep vandaag dat deze zaken zeer waarschijnlijk nog wel worden toegevoegd. Hopelijk alleen niet pas na maanden /jaren.dvdkiwi schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:58:
Zonet bij Bright het beste argument gehoord voor wie nog twijfelt tussen beide consoles:
"Ben je een Xbox speler, koop dan de nieuwe Xbox.
Ben je een Playstation speler, koop dan de nieuwe Playstation".
Geen speld tussen te krijgen
Heb mn pro met 8 (oude) games, 1 controller en incl wireless gold headset voor 250 weggedaan.boefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:32:
Wellicht iets te goedkoop aangezien die headset best iets waard is maargoed weg er mee
Nieuwe pulse 3d headset staat hier al te shinen.
psn: HertogJack
Ik ben met @poor Leno hierin. Fake carbon is fake carbon en daarmee altijd een no go.JimmyJoness schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:58:
Ok all carbon is too much:).
Wat vinden we hiervan?
[Afbeelding]
Verwijderd
En dan denk je dat het niet lelijker kan dan wit..FMS schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:59:
En hier hebben we een roze gespoten ps5:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice work.
[Afbeelding]
Men is lekker bezig.
Ja inderdaad nice work. Dit wil ik wel! Is er ergens een tutorial hoe je dit doet?FMS schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:59:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice work.
Uit een DS4Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:28:
Vind die zwarte controllers wel gaaf. Alleen hoe kom ik aan die knopjes?
Geplunderd uit een Dualshock 4.Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:28:
Vind die zwarte controllers wel gaaf. Alleen hoe kom ik aan die knopjes?
@Cowboy_Henk geen tutorial gezien maar las dat hij het gewoon had gespoten met een spuitbus.
[ Voor 13% gewijzigd door FMS op 15-11-2020 14:36 ]
Ik zou er mijn huidige Ps4 controller niet voor slopen, ik gebruik die nog voor pc games.FMS schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:31:
[...]
Geplunderd uit een Dualshock 4.
@Cowboy_Henk geen tutorial gezien maar las dat hij het gewoon had gespoten met een spuitbus.
Je kan ze ook op aliexpress kopen voor een appel en ei
https://a.aliexpress.com/_mPsJ4UH
'
https://a.aliexpress.com/_mLQXdy1
[ Voor 11% gewijzigd door Cowboy_Henk op 15-11-2020 14:44 ]
YouTube: PS5 Spiderman Miles Morales Edition
nothing stops this train
Oe dat is wel gaaf. Ik ga even puzzelen
Wat er nu al te koop is oa
Charger stand voor controller
https://a.aliexpress.com/_mrWxdDL
:strip_exif()/f/image/CpToh1OhkloGHIdJNGCFEL1R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FzozGXU4k0WvAm8feVZAIZN3.jpg?f=fotoalbum_large)
Cooling fan stand met charger plaatsen voor controllers
https://a.aliexpress.com/_mqKFaF7
:strip_exif()/f/image/C0oKJa5GJXl4jyHxsAy4GEgF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/grCibdEZkEfCAHlujmhLduCl.jpg?f=fotoalbum_large)
Houder clip voor smartphone entertainment controller
https://a.aliexpress.com/_mNczQGN
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 18:54 . Reden: plaatjes verkleind naar een leesbare maat ]
Is het fraude als je een game in Amerika koopt en m in Nederland speelt. Dit is misschien net wat anders maar is beetje grijs gebied denk ik. Ik heb op me Nederlandse account al me vrienden zitten en ook de meeste Playstation Plus games heb ik in Nederlandse store gekocht, daarom gebruik in me Amerikaanse account alleen om games te kopen. Gebruik zelf new hampshire postcode 03031 en stad Amherst. Heb geen adres van iemand opgegeven omdat dit niet nodig is. Laatste x heb ik gekocht via eneba.com. Prijs verandert bijna dagelijks dus is kwestie van goed in de gaten houden. Goede site daarvoor is www.allkeyshop.comgiantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:39:
[...]
Niet dat het uitmaakt maar gewoon nieuwsgierigheid: is dit nu eigenlijk een vorm van belastingontduiking? Of alleen een vorm van fraude?
Soms zijn ook nog 10 of 20 procent kortingscodes online te vinden voor Amerikaanse store.
Mocht je nog vragen hebben moet je t maar even laten horen
Daar heb ik de pech, ik heb op donderdagen een extra lesuur op school waardoor ik eigenlijk maar pas tegen half 6 kan beginnen met de PS5 te installerenDonstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:39:
[...]
Nou ik hou mijn hart vast. Gelukkig komt PostNL hier altijd voor 10:00 dus dan kan ik de drukte misschien wat voor zijn.
De C9 heeft toch een VRR probleem. Gaat waarschijnlijk ook niet met een fw update opgelost worden omdat het aan het display ligt.Monda schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:03:
[...]
Haha mooi. Ik ben een pure Ps man. Maar begon nu toch even te twijfelen door ontbreken VRR, ALLM enz. Heb ook juist een TV gekocht met bepaalde specificaties (C9). Maar ook geen 120hz in Warzone (mijn main game). Maar ik begreep vandaag dat deze zaken zeer waarschijnlijk nog wel worden toegevoegd. Hopelijk alleen niet pas na maanden /jaren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is alleen t boot-licht, gaat vanzelf uit.yorroy schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:27:
Een snelle Google opdracht en het lezen van de manual heeft me niet geholpen, weet iemand al of het blauwe licht wat van de console zelf af komt ook uit te zetten is?
De ergste problemen (stutter) zijn als het goed is opgelost met een FW update zag ik laatst. Maar er schijnen nog dingen te zijn met zwartwaardes die minder worden. Niet optimaal, maar daar kan ik nog overeenkomen, zolang er vloeiend beeld wordt weergegeven. Ook las ik dat het niet zo erg is in bepaalde gevallen. Dus dst hoop ik dan maar.zwembroek schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:26:
[...]
De C9 heeft toch een VRR probleem. Gaat waarschijnlijk ook niet met een fw update opgelost worden omdat het aan het display ligt.
Verwijderd
Horizontaal kan ik de console beter wegwerken in mijn tv meubel maar weet niet of de console daardoor heter wordt oid.
Beste positie voor console > looks.
Volgens sony maakt het niet uit, maar wil toch ook andere bevestigingen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2020 15:32 ]
Klopt helemaal. Je gaat het meestal niet zien. Elke OLED tv gaat hier trouwens last van hebben. Niet enkel de LG C9. Dus ook Sony, Philips etc. Al die displays zijn van LG display.Monda schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:29:
[...]
De ergste problemen (stutter) zijn als het goed is opgelost met een FW update zag ik laatst. Maar er schijnen nog dingen te zijn met zwartwaardes die minder worden. Niet optimaal, maar daar kan ik nog overeenkomen, zolang er vloeiend beeld wordt weergegeven. Ook las ik dat het niet zo erg is in bepaalde gevallen. Dus dst hoop ik dan maar.
Bedoel je het gamma probleem en VRR stuttering ? C9 en de CX hebben hier beide last van .zwembroek schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:26:
[...]
De C9 heeft toch een VRR probleem. Gaat waarschijnlijk ook niet met een fw update opgelost worden omdat het aan het display ligt.
Lg is nog bezig met het onderzoeken hoe ze dit probleem kunnen aanpakken .
Blijkbaar ligt het aan de display zelf
Stutter is toch juist opgelost sinds de laatste update? Gamma idd nog niet. Maar zoals ik al aangaf schijnt het in bepaalde gevallen erg mee te vallen.tommy50 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:32:
[...]
Bedoel je het gamma probleem en VRR stuttering ? C9 en de CX hebben hier beide last van .
Het gamma probleem valt waarschijnlijk niet te fixen met een fw update. Vooral OLED heeft hier last van door de extreem goede zwartwaardes. Ik speel liever zonder VRR met de juiste kleuren dan met VRR en washed out blacks. Kon hiervoor ook zonder VRR.tommy50 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:32:
[...]
Bedoel je het gamma probleem en VRR stuttering ? C9 en de CX hebben hier beide last van .
Als je VRR afzet ga je tearing & slechte gamma waarden hebben.zwembroek schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:38:
[...]
Het gamma probleem valt waarschijnlijk niet te fixen met een fw update. Vooral OLED heeft hier last van door de extreem goede zwartwaardes. Ik speel liever zonder VRR met de juiste kleuren dan met VRR en washed out blacks. Kon hiervoor ook zonder VRR.
Tearing is mij nog nooit opgevallen. En het is echt onzin dat je zonder VRR een verstoorde gamma krijgt. Het is nu juist andersom.Antigo schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:40:
[...]
Als je VRR afzet ga je tearing & slechte gamma waarden hebben.
Maakt niks uit. Juist door ze er af te halen liepen ze weer binnen een dag leeg was mijn ervaring. Raar maar waarSteven030 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:47:
Kan het eigenlijk kwaad voor de levensduur van de accu als je de DualSense altijd in de charging Dock laat als je niet speelt? Heeft iemand hier ervaringen mee die bijvoorbeeld een dock had voor de DS4?
Niet echt super relevant bij een product van €70,- als je het mij zou vragen.Steven030 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:47:
Kan het eigenlijk kwaad voor de levensduur van de accu als je de DualSense altijd in de charging Dock laat als je niet speelt? Heeft iemand hier ervaringen mee die bijvoorbeeld een dock had voor de DS4?
Liever altijd opgeladen en dan wat sneller een nieuwe kopen dan er zo bewust mee bezig moeten zijn.
Gewoon lekker gebruiken, net als bij een smartphone zal er vast een optimaal gebruik zijn echter in de praktijk is dit verwaarloosbaarSteven030 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:47:
Het is maar te hopen dat game developers blijven werken aan goede locked framerates voor hun games, want VRR maakt de weg wel vrij voor lui programmeren. Er zijn tegenwoordig helaas genoeg games die alleen een unlocked framerate hebben en zonder VRR zit je dan altijd met belabbere frame pacing issues.zwembroek schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:38:
[...]
Het gamma probleem valt waarschijnlijk niet te fixen met een fw update. Vooral OLED heeft hier last van door de extreem goede zwartwaardes. Ik speel liever zonder VRR met de juiste kleuren dan met VRR en washed out blacks. Kon hiervoor ook zonder VRR.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
True true, maar de DS4 ging altijd zo snel leeg bij mij, weinig zin in dat dat nóg sneller gaat. Maar helemaal gelijk, beter gewoon 2 DualSenses altijd volledig opgeladen klaar hebben staan en als ze aan vervanging toe zijn een nieuwe halenDonstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:18:
[...]
Niet echt super relevant bij een product van €70,- als je het mij zou vragen.
Liever altijd opgeladen en dan wat sneller een nieuwe kopen dan er zo bewust mee bezig moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 15-11-2020 16:56 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/vWoNVaZv9OmLDGmmN0kkJgxe.png?f=user_large)
Ik heb dezelfde kast, alleen heb ik de achterkant open. Kan ik de ps5 hierin gebruiken als de deur dicht heb. Of moet die open staan om koele lucht binnen te halen?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Gran Turismo 7
God of War: Ragnarök
Hogwarts Legacy
Kena: Bridge of Spirits
Heb dezelfde kast hier. Mijn vriendin wilt absoluut niet dat hij op de kast staat dus moet hij er wel in. Heb geen keuzeTheKillingBean schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:23:
[Afbeelding]
Ik heb dezelfde kast, alleen heb ik de achterkant open. Kan ik de ps5 hierin gebruiken als de deur dicht heb. Of moet die open staan om koele lucht binnen te halen?
Man man....
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 18:57 ]
Onee! En nu? Hoe weet ik nu wanneer mijn PS5 komt?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Als je de deur dicht hebt dan gaat de warme lucht door dezelfde opening als waar je aanzuigt. Reken maar op geen fantastische performance. Open zetten zou veel logischer zijn, want dan zuigt ie van beneden/voor aan en gaat achter de warmte weg.TheKillingBean schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:23:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/bIMlHmWuK2TPot1ussk3iO9U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d8Ivn5xnQXE7tGvcJTrNE1cH.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FpXEphYYemv8uFiZbjOsiQUi.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jWlvJChwIDBlPsZzjeGUNwhw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kZtguWJ5K3H2ZqXqjoOQsQxK.jpg?f=fotoalbum_large)