Wat brengt het internet toch veel sneue figuren in the picture.
Het erge is nog dat ik erop geklikt heb en dus weer 1 view meer in zijn statistieken.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2020 17:43 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Enorm. Apparaat is wel sterk:)uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:39:
[...]
Wat brengt het internet toch veel sneue figuren in the picture.
Ding kan wel tegen een behoorlijk stootje haha, jammer van het einde, hij had hem op z'n minst aan het goede doel kunnen geven als ie nog werkt
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Deze lucky bastard heeft 'm al?! Of knap Photosoepje?DoubleDutch schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:59:
Gisteren mijn bureau maar even opgeruimd en ruimte gemaakt, dubbele schermen verkocht en een mooi 4K scherm gehaald, kids (en papa) blij. 😋
[Afbeelding]
PSN: breminem
https://screenrant.com/ps...lus-collection-games-ps4/
Controller is al binnen, de PS5 heb ik er met sketchfab in AR opgezet om te zien hoe het staat. 😋breminem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:04:
[...]
Deze lucky bastard heeft 'm al?! Of knap Photosoepje?
https://sketchfab.com/3d-...b23a441ca93f44a8b06ec937b
Bron ? Is eerste dat ik er van hoor. Dat een aantal van die PS4 titels een PS5 patch gaan krijgen was wel al gecommuniceerd, maar heb daar helemaal nog geen details van gezien van welk game welke enhancements krijgt.yinx84 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:50:
Had helemaal gemist dat God of War haptic feedback support heeft nu!
EDIT: effen gegoogled en lijkt inderdaad zo te zijn. Raar dat dat nog niet breder in het nieuws (bvb Tweakers FP) geweest is. Ik vind dit soort dingen toch echt opwinder dan de zoveelste game die 60fps haalt op een PS5.
[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 14-11-2020 18:55 ]
Kreeg het te horen in deze video. Vanaf 12:00 praat hij kort over z'n ervaring met de haptic feedback in GoW:Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:54:
[...]
Bron ? Is eerste dat ik er van hoor. Dat een aantal van die PS4 titels een PS5 patch gaan krijgen was wel al gecommuniceerd, maar heb daar helemaal nog geen details van gezien van welk game welke enhancements krijgt.
EDIT: effen gegoogled en lijkt inderdaad zo te zijn. Raar dat dat nog niet breder in het nieuws (bvb Tweakers FP) geweest is. Ik vind dit soort dingen toch echt opwinder dan de zoveelste game die 60fps haalt op een PS5.
https://www.ign.com/video...es-next-gen-console-watch
https://youtu.be/aMji7lDTxTg
Vanaf 8.54
[ Voor 19% gewijzigd door Mizojojo op 14-11-2020 19:15 ]
Als er zo veel van zijn, dan heb je vast een linkje voor ons niet?Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Verschijnen nu redelijk wat filmpjes en signalen dat de PS5 last heeft van coilwhine tijdens grafisch intense games.
lol? geluid dus ?Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Verschijnen nu redelijk wat filmpjes en signalen dat de PS5 last heeft van coilwhine tijdens grafisch intense games.
Vanaf 8.54
Yes, ik heb de link toegevoegd.RubenSaurus schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:14:
[...]
Als er zo veel van zijn, dan heb je vast een linkje voor ons niet?
Ik merk niks? Wat zou er moeten gebeuren?Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Vanaf 8.54
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ja (al is mijn tv nog niet heel oud en ultra-HD ipv full-HD) Ik heb de PS5 voor de games, gameplay en de laadtijden, de graphics zijn een extra.Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:22:
Zijn er hier ook mensen die de PS5 gaan kopen, terwijl ze nog 'maar' een full-HD tv hebben? Ik zal eerst een nieuwe tv moeten kopen, wil ik de verschillen tussen de ps4 en de ps5 nog beter kunnen zien.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
ook op 1080p kan je toch genieten van de RT en extra zaken zoals draw distance.Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:22:
Zijn er hier ook mensen die de PS5 gaan kopen, terwijl ze nog 'maar' een full-HD tv hebben? Ik zal eerst een nieuwe tv moeten kopen, wil ik de verschillen tussen de ps4 en de ps5 nog beter kunnen zien.
Een nieuwe TV zal je mogelijk ook kunnen genieten van HDR.
En als je meteen naar HDMI 2.1 gaat ook die extra's.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Yup, hier nog een prima 55 inch FullHD TV.Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:22:
Beetje het tegenovergestelde, als gevolg van de hype heb ik afgelopen jaar achtereenvolgens een 4k tv, 4k beamer en 4k monitor gekocht..Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:22:
Hoog tijd dat die ps5 er komt
Weet niet wat er bij intertoys gehanteerd word maar bij mediamarkt werd gezegd dat ze volgens chronologische volgorde uitgeleverd werden ofzo.Lashrom schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:41:
Vraagje, als ik een belletje van de lokale Intertoys heb gemist voor mijn pre order, geven zij dan de reservering door aan een ander?
Ik ben ook nog niet gebeld door de mediamarkt, hopelijk doen ze dat wel deze week, en als ik het telefoontje mis kom ik hem alsnog nog gewoon ophalen de 19e en doen alsof m'n neus bloed, zeggen hier heb je de factuur, datum staat erop, waar is mijn PlayStation 5?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dat is volgens mij geen coil whine. Coil whine is heel hoog van toon en constant.Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Dit is eerder een soort interferentie. Ik heb hier een Dell docking station van mijn werk die dat ook heeft. Het geluid volgt gewoon wat er op je scherm gebeurt: webpages scrollen en je hoort het direct, doe je niets, hoor je ook niets. Blijken ze allemaal last van te hebben, maar ik werd er wel zot van.
Nu, gelukkig gaat mijn PS5 wel een meter of 4 van me af staan, dus hopelijk ga ik er niets van merken.
Vermoed dat het de SSD is, komt vaker voor. Mijn gaming laptop had hier ook last van. En het is geen toeval dat het voornamelijk in Demon Souls te horen is. Die game is exclusief voor PS5 en benut de SSD volop waardoor deze flink belast wordt.Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Vanaf 8.54
Ben er zelf heel gevoelig voor dus hoop dat het meevalt, en anders maar vaker spelen met koptelefoon of de PS5 ergens verstoppen dat ik het niet hoor.
De ventilator is dus te stil?Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Vanaf 8.54
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Edit: Sorry ik heb mijn vraag toch in de verkeerde topic geplaatst. Excuses!
Kalder schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:44:
[...]
Weet niet wat er bij intertoys gehanteerd word maar bij mediamarkt werd gezegd dat ze volgens chronologische volgorde uitgeleverd werden ofzo.
Ik ben ook nog niet gebeld door de mediamarkt, hopelijk doen ze dat wel deze week, en als ik het telefoontje mis kom ik hem alsnog nog gewoon ophalen de 19e en doen alsof m'n neus bloed, zeggen hier heb je de factuur, datum staat erop, waar is mijn PlayStation 5?
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 14-11-2020 20:54 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:22
Ik ken de beste man niet maar hij heeft een plezierige manier van reviewen. Gewoon lekker rustig vertellen hoe het zit, stukken beter dan vele andere irritante youtubers.Donstil schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:52:
MKBHD heeft hem ook af.
[YouTube: PlayStation 5 Review: Next Gen Gaming!]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
YouTube: PS5's DualSense Is Revolutionary For First Person Shooters
Hier ook erg benieuwd naar, heb Battlefield 4 verkocht met mijn PS4, maar intussen toch maar weer een tweedehandsje weer gekocht.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:43:
Nog een goeie review van de DualSense in shooters. Geen woord over vermoeidheid of pijnlijke vingers, dus dat zal wel goed meevallen. Can't wait!
YouTube: PS5's DualSense Is Revolutionary For First Person Shooters
Maar daar zal het denk ik niet werken.
[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 14-11-2020 20:52 ]
TLOU2 heeft ook haptic feedback, dit zijn de foreward compatible games, uitgebracht voor de PS4 met de Ps5 in het achterhoofd. Desnoods via een patch enabled.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:54:
[...]
Bron ? Is eerste dat ik er van hoor. Dat een aantal van die PS4 titels een PS5 patch gaan krijgen was wel al gecommuniceerd, maar heb daar helemaal nog geen details van gezien van welk game welke enhancements krijgt.
Hopelijk is er wel de mogelijheid om het uit te zetten.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:43:
Nog een goeie review van de DualSense in shooters.
Ik ben zeer benieuwd naar de haptic feedback maar ben ook bang dat ik het na een uurtje wel weer gezien heb. Van mij hoeft een controller niet zo nodig aan alle kanten te trillen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wordt ook gewoon in het filmpje al aangehaald: kan uitgezet worden in COD zelf, maar ook op systeem-niveau in de PS5. Zie ook een ander filmpje dat hier eerder vandaag passeerde. Eigenlijk mis ik nog enkel op user niveau. Ik ga het zeker altijd aan willen, maar vermoed dat mijn dochter het absoluut niet gaat willen.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:06:
[...]
Hopelijk is er wel de mogelijheid om het uit te zetten.
Ik ben zeer benieuwd naar de haptic feedback maar ben ook bang dat ik het na een uurtje wel weer gezien heb. Van mij hoeft een controller niet zo nodig aan alle kanten te trillen.
In dat filmpje zei hij toch dat hij ondertussen al 3 weken ermee bezig was, dus blijkbaar gaat het toch niet zo snel vervelen. Wel geeft hij toe dat competitieve spelers het zeker gaan willen uitzetten, want je zal toch wel iets minder goed spelen in een FPS met die haptics en adaptive triggers enabled.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:06:
[...]
Maar misschien bevalt het wel heel goed, ik ben benieuwd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nice. De remaster krijgt op IGN zelfs een hoger cijfer dan het origineel (9 vs 8,7).
Ook al heb ik het origineel al platinum. Ga er graag weer mee aan de slag.
mmm ziet er niet echt goed uit..Erapaz schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:37:
Zijn er nog mensen van plan WRC 9 te halen? Meest serieuze race game die nu verkrijgbaar is voor de PS5, spreekt me weer aan dan Dirt. De PS4 versie is 32 euro bij Amazon en krijgt gratis een PS5 patch, 4K/60fps:
[Embed: WRC 9 (Xbox Series X/PS5) Monte Carlo rally – next-gen gameplay - All 3 stages]
Van de week PS4-saves opslaan maar omdat mijn vriendin geen PS Plus heeft moet ik haar saves fysiek op een usb opslaan. Las dat ik niet de usb-poort aan de achterkant moet gebruiken om de console niet te laten ‘bricken’?
Ik hoop dat het (bij mijn PS5) niet hoorbaar is vanaf de normale zitafstand van de PS5 want vind het altijd erg irritant als apparatuur zo'n geluid maakt.Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Vanaf 8.54
Idem hier, heb vorige week nog een NUC geretourneerd met dit probleem, echt hondsirritantJesp_J schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:52:
[...]
Ik hoop dat het (bij mijn PS5) niet hoorbaar is vanaf de normale zitafstand van de PS5 want vind het altijd erg irritant als apparatuur zo'n geluid maakt.
Er zijn wat mensen met een defecte PS5 en er gaan volgens mij verschillende theorieën rond over de oorzaak. Ik heb iets gelezen over routers? Over de UTP poort? Externe opslag? USB poorten?D. Ninjai schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:50:
Laatste weekend zonder PS5!![]()
Van de week PS4-saves opslaan maar omdat mijn vriendin geen PS Plus heeft moet ik haar saves fysiek op een usb opslaan. Las dat ik niet de usb-poort aan de achterkant moet gebruiken om de console niet te laten ‘bricken’?
Als het gebruik van de USB poort gegarandeerd je PS5 bricked, dan had Sony zelf wel een PSA uitgestuurd om dat ding niet te gebruiken.
Een (klein) x percentage hardware failures is normaal. Ik acht de kans groter dat die consoles zelf niet helemaal lekker waren, dan dat het gebruik van de USB poort het ding bricked.
- Chaoss
PS5 Stock Available at Costco Canada, But It Comes with a TV and All the Accessories https://t.co/LNsorZHVsw #Sony #PS5 #Hardware #Bundles #Canada pic.twitter.com/4I5DV7uNod
— Push Square (@pushsquare) 14 november 2020
Coil whine.. alleen dat er al evt. een kans in zit om het te krijgen én dat het misschien niet gefixed wordt binnen de garantie, zou gewoon een reden zijn om deze over te slaan en op de eerstvolgende revisie te wachtenEValentino schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:54:
[...]
Idem hier, heb vorige week nog een NUC geretourneerd met dit probleem, echt hondsirritant
Maar goed, hoeveel % heeft het en heeft Sony al gereageerd? Als het percentage verwaarloosbaar is, dan is er in principe niets aan de hand.. maar als elke derde PS het heeft..
Zeker, fijne vent. Ik kijk zelfs zijn reviews van producten waar ik totaal niet geïnteresseerd in benChaoss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:32:
[...]
Ik ken de beste man niet maar hij heeft een plezierige manier van reviewen. Gewoon lekker rustig vertellen hoe het zit, stukken beter dan vele andere irritante youtubers.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Got a little man-crush there, have we?Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:10:
[...]
Zeker, fijne vent. Ik kijk zelfs zijn reviews van producten waar ik totaal niet geïnteresseerd in ben
Dat is dus een beetje het probleem, Sony zegt helemaal niets.. Bijzondere aanpak, systemen vallen om met bosjes, of het de (externe) harde schijf, rest mode of Miles Morales is.poor Leno schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:53:
[...]
Coil whine.. alleen dat er al evt. een kans in zit om het te krijgen én dat het misschien niet gefixed wordt binnen de garantie, zou gewoon een reden zijn om deze over te slaan en op de eerstvolgende revisie te wachten
Maar goed, hoeveel % heeft het en heeft Sony al gereageerd? Als het percentage verwaarloosbaar is, dan is er in principe niets aan de hand.. maar als elke derde PS het heeft..
Geef iets van een antwoord, al helemaal als Europa zich straks erbij gaat voegen. Lees ook dat Sony gewoon niet te bereiken is, zeer kwalijke zaak vind ik dat, voor een nieuwe launch.
Hi there! Glad to assist! We have sent you a Direct Message via Twitter with further instructions.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) 14 november 2020
Het is nu 2 dagen na launch, dus geef ze even wat tijd om te onderzoeken wat er waar precies mis gaat.
Waar jij “bij bosjes” op baseert is me ook niet duidelijk. Dat er issues spelen is wel zeker, maar volume ervan is echt nog wel even afwachten.
[ Voor 41% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-11-2020 00:36 ]
Je hoor alleen de problemen dit geld hetzelfde voor de Xbox.Segafreak83 schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:29:
[...]
Dat is dus een beetje het probleem, Sony zegt helemaal niets.. Bijzondere aanpak, systemen vallen om met bosjes, of het de (externe) harde schijf, rest mode of Miles Morales is.
Geef iets van een antwoord, al helemaal als Europa zich straks erbij gaat voegen. Lees ook dat Sony gewoon niet te berei2ken is, zeer kwalijke zaak vind ik dat, voor een nieuwe launch.
Nooit eigenlijk wat goed is.
Sony heeft wel gereageerd op download bug.
Het ging voornamelijk om telefonische bereikbaarheid. Maar goed dat ze het aan het inventariseren zijn.CyBeRSPiN schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:32:
@Segafreak83 niet te bereiken? Check Twitter eens, ze vragen iedereen om een DM te sturen die issues rapporteert:
[Embed]
Het is nu 2 dagen na launch, dus geef ze even wat tijd om te onderzoeken wat er waar precies mis gaat.
Waar jij “bij bosjes” op baseert is me ook niet duidelijk. Dat er issues spelen is wel zeker, maar volume ervan is echt nog wel even afwachten.
Je zou toch verwachten dat ze de meest basale dingen wel getest hebben, zoals een game starten, een externe harde schijf toevoegen of de juiste versie (PS4 of PS5 kunnen selecteren).
Het is niet alsof ze nieuw zijn in de gaming industrie.
Het is net of ze 1 stap vooruit en vervolgens 2 achteruit zetten, en dat is pijnlijk om te zien.
Hehe, nou kan de filmografie in ieder geval goed waarderen
Precies, even afwachten hoe het echt zit
Met 3 uurtjes toch maar even uitspelen.
3 uurtjes is wat krap voor de platinum denk ik, eerder tussen de 4 en 5 uur: https://howlongtobeat.com/game?id=83361Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:56:
Overigens. Astro Play room showcase dinges heeft een platinum![]()
Met 3 uurtjes toch maar even uitspelen.
Overigens, de PS4 heeft ook coilwhine. Maar dat hoor je niet omdat de fan veel meer herrie maakt dan de PS5
De consoles zijn al een aantal generaties regio vrij.. Store codes zijn dit echter niet tenzij ze dit zijn gaan doen met de ps5josstie85 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:54:
Ik las dat de ps5 regio vrij is. Wilde fifa 21 aanschaffen en zag een US cdkey staan voor 28 euro. Werkt die dan op een NLse PS5?
[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 15-11-2020 04:05 ]
Als er enkel voordelen zijn en geen nadelen, dan ga ik mij hier toch es in verdiepen denk ik
Haha, ik heb exact hetzelfde. Platinum op de PS4 en enorm veel zin om hem opnieuw te spelenTricto schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:55:
[Video: Marvel's Spider-Man Remastered (PS5) Review]
Nice. De remaster krijgt op IGN zelfs een hoger cijfer dan het origineel (9 vs 8,7).
Ook al heb ik het origineel al platinum. Ga er graag weer mee aan de slag.
Ik gebruik het al sinds het begin van de PS3 en het is altijd goedkoper en er zijn geen problemen met online gamen.ShaYan schreef op zondag 15 november 2020 @ 07:21:
Heb zelf nog nooit overwogen om via een US account games te kopen. Scheelt dit vaak veel in prijs? Zijn er dan geen problemen om online te spelen zoals voor COD?
Als er enkel voordelen zijn en geen nadelen, dan ga ik mij hier toch es in verdiepen denk ik
Het enige kleine minpuntje dat ik zie is geld op je account krijgen, Paypal en iDeal werken niet en ook een CC is lastig toe te voegen aan je account.
Ik koop US PSN kaarten via een website en die voeg je dan toe aan je account.
Maar het het scheelt altijd een paar euro met NL vanwege de koers
Amai ja, 70 dollar is zo'n 59 euro. Miles morales is 50 dollar -> 42 euro. Kan al rap wat sparens0kkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:18:
[...]
Ik gebruik het al sinds het begin van de PS3 en het is altijd goedkoper en er zijn geen problemen met online gamen.
Het enige kleine minpuntje dat ik zie is geld op je account krijgen, Paypal en iDeal werken niet en ook een CC is lastig toe te voegen aan je account.
Ik gebruik het zelf ook sinds de ps4. Heb amerikaanse account gewoon als primary staan hierdoor kan ik op me Nederlandse account gewoon de spellen spelen. Geld voeg ik ook toe via een website. Daar betaal ik ongeveer 70 euro voor 100 dollar tegoed. Spellen kosten 60 dollar in de amerikaanse store, hierdoor betaal je ongeveer 42 euro voor een digitale game. Je moet wel ff goed kijken in welke staat je je account zet, sommige staten heffen namelijk nog extra tax daardoor betaal je daar bijna 70 dollar.s0kkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:18:
[...]
Ik gebruik het al sinds het begin van de PS3 en het is altijd goedkoper en er zijn geen problemen met online gamen.
Niet dat het uitmaakt maar gewoon nieuwsgierigheid: is dit nu eigenlijk een vorm van belastingontduiking? Of alleen een vorm van fraude?OinkOink schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:29:
[...]
Ik gebruik het zelf ook sinds de ps4. Heb amerikaanse account gewoon als primary staan hierdoor kan ik op me Nederlandse account gewoon de spellen spelen. Geld voeg ik ook toe via een website. Daar betaal ik ongeveer 70 euro voor 100 dollar tegoed. Spellen kosten 60 dollar in de amerikaanse store, hierdoor betaal je ongeveer 42 euro voor een digitale game. Je moet wel ff goed kijken in welke staat je je account zet, sommige staten heffen namelijk nog extra tax daardoor betaal je daar bijna 70 dollar.
PowerPyx gebruik ik meestal en lijkt tot nu toe wel aardig te kloppen. Die zeggen 3-4.kazuka schreef op zondag 15 november 2020 @ 02:56:
[...]
3 uurtjes is wat krap voor de platinum denk ik, eerder tussen de 4 en 5 uur: https://howlongtobeat.com/game?id=83361
Maar mocht het 5 zijn dan doe ik het ook wel even hoor.
Tof detail dat zijn Spiderverse suit ook in een lagere framerate rendert, net als in de film.
Nu heb ik de eerste nooit gespeeld 😇🙈, raden jullie aan om die eerst te spelen en dan aan Miles te beginnen, of maakt dat niet echt uit?
Verwijderd
Zou ik wel doen. Er zitten stukjes met Miles in die terugkomen in Miles Morales. Daarnaast is de eerste ook gewoon een topgame.boefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:10:
Ik heb Spiderman’s ultimate edition gepre-orderd.
Nu heb ik de eerste nooit gespeeld 😇🙈, raden jullie aan om die eerst te spelen en dan aan Miles te beginnen, of maakt dat niet echt uit?
Btw. blijkbaar kan je de Pulse rechtop zetten. Wel geinig.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2020 09:15 ]
Ik zou eerst bij deel1 beginnenboefje79 schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:10:
Ik heb Spiderman’s ultimate edition gepre-orderd.
Ik zou eerder zeggen: grijs import. Iets wat vroeger bij de snes ook gebeurde alleen betaalde je juist meer.giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:39:
[...]
Niet dat het uitmaakt maar gewoon nieuwsgierigheid: is dit nu eigenlijk een vorm van belastingontduiking? Of alleen een vorm van fraude?
Ja. Bedragen zijn ook niet groot. Ik zit ook met het vals gebruik van adressen. Ik zou het zelf bijvoorbeeld erg vervelend vinden als Amerikanen mijn adres of het adres van een bedrijf zouden gebruiken.Henkje.doc schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:15:
[...]
Ik zou eerder zeggen: grijs import. Iets wat vroeger bij de snes ook gebeurde alleen betaalde je juist meer.
Op welke site koop jij je tegoed dan? Ik heb de laatste paar keer bij Play Asia gekocht maar daar ben ik voor 100 dollar toch ruim 80 euro kwijt. Thanks!OinkOink schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:29:
[...]
Ik gebruik het zelf ook sinds de ps4. Heb amerikaanse account gewoon als primary staan hierdoor kan ik op me Nederlandse account gewoon de spellen spelen. Geld voeg ik ook toe via een website. Daar betaal ik ongeveer 70 euro voor 100 dollar tegoed. Spellen kosten 60 dollar in de amerikaanse store, hierdoor betaal je ongeveer 42 euro voor een digitale game. Je moet wel ff goed kijken in welke staat je je account zet, sommige staten heffen namelijk nog extra tax daardoor betaal je daar bijna 70 dollar.
Ik vraag me af wat de vrije import grens is voor digitale goederen. Het gaat natuurlijk om lage bedragen. Een vals adres opgeven mag natuurlijk eigenlijk niet. Maar dat is eerder tussen jou en Sony.giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:39:
[...]
Niet dat het uitmaakt maar gewoon nieuwsgierigheid: is dit nu eigenlijk een vorm van belastingontduiking? Of alleen een vorm van fraude?
Waarom gebruik je dan nog een NL account en welke staat moet je dan kiezen?OinkOink schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:29:
[...]
Kan ik dus mijn huidige account omzetten naar een US account en dan kan ik gewoon blijven gamen en ook multiplayer. Wordt je dan niet enkel gematched met US players? Of gaat dat puur op latency?
In deze video hoor je het geluid van de coil whine heel goed .. klinkt toch vrij irritant
Vanaf min 10.08 in video
[ Voor 6% gewijzigd door tommy50 op 15-11-2020 10:18 ]
Voor digitale goederen en of diensten gelden andere regels. Er is een MOSS regeling. De ins en outs ken ik niet maar het werkt niet zoals een auto in duitsland kopen.giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:39:
[...]
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of coil whine slecht is voor je apparatuur. Kan het op termijn defect raken?tommy50 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:16:
YouTube: PS5 Noise & Heat Test vs. Xbox Series X, PS4 Pro, PS4 Slim, PS4, PS3.
In deze video hoor je het geluid van de coil whine heel goed .. klinkt toch vrij irritant
Vanaf min 10.08 in video
Normaal geeft coil whine geen invloed op de werking van het systeemHenkje.doc schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:
[...]
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of coil whine slecht is voor je apparatuur. Kan het op termijn defect raken?
Coil whine is niet gekoppeld aan de fan. Coil whine Kan worden veroorzaakt door een hogere spanning op bepaalde onderdelen zoals de condensators op het moederbord.Kenny_026 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:00:
Is coil whine niet iets wat inherent is aan alles waar een fan in zit? Talloze reviewers melden hier niets van. Ineens zijn er miljoenen consoles die released worden en natuurlijk zijn er dan probleem gevallen. Net als de defective disc drives en rokende xbox consoles.
Als dit zich voordoet dan treedt dit doorgaans op tijdens een hoge load op het systeem waarbij veel stroom verbruikt wordt.
Meestal worden producten met coil whine ook retour gestuurd omdat het een irritant geluid is. Maar het kan op zich zelf geen kwaad of schade aanbrengen.
[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 15-11-2020 10:42 ]
Nu begint het aftellen echt 👌☺️
psn: HertogJack
Mijn nvidia 1070 deed vanuit de doos nieuw hetzelfde en nu bijna 3jaar later nog steeds maar werkt nog steeds zelfde. Is wel soms erg irritant. Maar qua werking niets aan gemerkt.Henkje.doc schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:
[...]
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of coil whine slecht is voor je apparatuur. Kan het op termijn defect raken?
Maar dat gezegd hebbende baal ik wel ervan dat er met de ps5 wel meer gemeld word nu dat dit probleem er is.
Hopen dat het meevalt..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
Microfoon er bovenop en geluid ook nog eens versterkt. Geen enkele review heeft het er over dus ik verwacht dat je er in de praktijk niets van hoort.tommy50 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:16:
Vanaf min 10.08 in video
Ik zat eerst in de boot “niet verkopen en dan op zolder” maar toen ik zag wat ze nog boden heb ik het ook maar gedaan. Zou de pro toch nooit meer aanraken.HertogJack schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:34:
Mn pro is net opgehaald; verkocht via MP.
Alleen nu hij weg is (bij mij sinds donderdag) mis ik hem ineens wel
Ik heb al gezocht op jullie forum maar kon het antwoord niet vinden.
Ik heb echt helemaal geen haast met het aanschaffen van de PS5 (heb nog ladingen ps4 uit te spelen en geen 4k tv thuis).
Dus ik vroeg mij af terugdenkend aan de ps4 wanneer de eerste aanbieding zou zijn. Komt die snel of is het pas rond de days of play in juni/juli?
Met vriendelijke groet,
Marc
Een bug kan ik het nou niet echt noemen, schijnbaar gaat het om disc-versies en dan vind ik het vrij logisch, je hebt de ps4 versie gekocht dus die krijg je in ieder geval geinstalleerd (inclusief alle updates) en daarna gaat de ps5-patch eroverheen die het waarschijnlijk weer opschoont.Erapaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:28:
Nog een bugje met PS4 games waar een Ps5 versie van is, de PS5 download beide versies: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Zou het anders werken dan zou de disc-versie slechts een download-code zijn. En dan zou de ps onbruikbaar zijn zonder internet / met slecht internet. Op deze manier kan je gewoon disc erin stoppen zonder internet en dan gaan spelen.
Ik betwijfel ook of sony dit gaat fixen, aangezien aan het einde alles goed staat en je op deze manier zo snel mogelijk de ps4-versie kan spelen zonder dat je giga-downloads krijgt voor ps5-versie.
(Plus dat ik vermoed dat ze het zullen willen ontmoedigen om ps4-edities te kopen aangezien ps5-edities 10 euro duurder zouden zijn)
En dan de ps5 niet geleverd krijgen😂HertogJack schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:34:
Mn pro is net opgehaald; verkocht via MP.
Niet helemaal, je houdt zowel de PS4 als PS5 versie. Dat opschonen gebeurt niet. Moet dus wel gepatched worden. Nu ben je 2x de ruimte kwijt.Gomez12 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:48:
[...]
Een bug kan ik het nou niet echt noemen, schijnbaar gaat het om disc-versies en dan vind ik het vrij logisch, je hebt de ps4 versie gekocht dus die krijg je in ieder geval geinstalleerd (inclusief alle updates) en daarna gaat de ps5-patch eroverheen die het waarschijnlijk weer opschoont.
Zou het anders werken dan zou de disc-versie slechts een download-code zijn. En dan zou de ps onbruikbaar zijn zonder internet / met slecht internet. Op deze manier kan je gewoon disc erin stoppen zonder internet en dan gaan spelen.
Ik betwijfel ook of sony dit gaat fixen, aangezien aan het einde alles goed staat en je op deze manier zo snel mogelijk de ps4-versie kan spelen zonder dat je giga-downloads krijgt voor ps5-versie.
(Plus dat ik vermoed dat ze het zullen willen ontmoedigen om ps4-edities te kopen aangezien ps5-edities 10 euro duurder zouden zijn)
- Chaoss
Niet lelijk, maar ben inmiddels zo gewend aan het zwart/wit dat ik dat mooier vind.
Herkenbaar. Ik heb nu steeds impulsen om een of andere game die ik al jaren niet heb aangeraakt te spelenDonstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:44:
[...]
Ik zat eerst in de boot “niet verkopen en dan op zolder” maar toen ik zag wat ze nog boden heb ik het ook maar gedaan. Zou de pro toch nooit meer aanraken.
Alleen nu hij weg is (bij mij sinds donderdag) mis ik hem ineens wel
Welk bedrag hebben jullie voor de Pro gevangen? ik denk dat er meer in zat maar ik heb het voor 180 weggedaan.
Probleem zit hem in het blauwe licht. Licht op zwart is nooit mooi. Ik vermoed dat het er al mooier uitziet wanneer je het licht niet ziet.Chaoss schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:59:
[Afbeelding]
Niet lelijk, maar ben inmiddels zo gewend aan het zwart/wit dat ik dat mooier vind.
Beetje jammerlijk dit. Mijn originele PS4 had ook last van coil whine, de ergerlijke whine bleef hoorbaar in de standby modus. Na een aantal weken telkens de stekker eruit te hebben gehaald na het afsluiten werd ik het zat en had ik de PS4 omgeruild bij de MediaMarkt. Het omruilmodel deed het trouwens wel naar behoren.Mizojojo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:10:
Vanaf 8.54
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
En in de reacties veelvuldig de PlayStation 4 (pro) afkraken want o wat is dat toch een lawaaibak.tommy50 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:16:
Vanaf min 10.08 in video
Wij hebben de PlayStation 4 pro uit de laatste serie (7200) en die is nagenoeg stil, en ik durf zelfs te zeggen nog stiller dan de 5 die we in jouw filmpje horen.
Benieuwd wat de 5 gaat doen als men er echt zware games op loslaat, sowieso nog geen enkel argument voorbij zien komen om onze Pro om te ruilen voor de 5
- Chaoss
Dat licht vind ik meevallen maar vind de buirenkant niet mooi. Het zo ineens een saai dinggrote_oever schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:08:
[...]
Probleem zit hem in het blauwe licht. Licht op zwart is nooit mooi. Ik vermoed dat het er al mooier uitziet wanneer je het licht niet ziet.
Dual Sense controllerVerwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
[...]
sowieso nog geen enkel argument voorbij zien komen om onze Pro om te ruilen voor de 5
4K 60 fps ( Spiderman )
4K 30 fps met raytracing
4K HDR UI
Bizar snelle SSD
Demon Souls
Demon Souls
Demon Souls
[ Voor 5% gewijzigd door Theo27 op 15-11-2020 11:19 ]
Scrooge NL
- Chaoss
Qua geluid niets bijzonder Spiderman, Demon souls, cod, Valhalla etcetc. de ps5 is al getest met genoeg zware games.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
Benieuwd wat de 5 gaat doen als men er echt zware games op loslaat, sowieso nog geen enkel argument voorbij zien komen om onze Pro om te ruilen voor de 5
Imho zijn er juist genoeg redenen om voor een PS5 te gaan.
-haptic feedback en triggers.
-snelle laadtijden.
-4k 60fps.
-4k raytracing.
-UI met nieuwe features en in 4K
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2020 11:22 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Amaze86 op 15-11-2020 11:21 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/Sy7GyxJpUJO2UVyIl0LU5hSd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wQE2e2e6PJm1An9OtAE5dNCi.jpg?f=fotoalbum_large)