Plastidippen is sowieso niet echt duurzaam, in de zin dat het kan loslaten na een tijdje. Met een witte onderlaag is dat geen gezicht. Dan maar wachten op officiële zwarte platenGeronimous schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:10:
[...]
Mooi, dat plastidippen ga ik dus niet doen... de tint van zwarte plastidip is heel anders dan het glanzende zwart van de middenconsole, ziet er zo wel cheap uit.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Denk dat de kunststof witte kappen snel kapot zijn.
Jammer dat de hele ps5 uit mekaar moet halen op bij de voeding te komen.
Nah ik ga dat middenstuk juist wit makenalionfire schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:18:
[...]
Plastidippen is sowieso niet echt duurzaam, in de zin dat het kan loslaten na een tijdje. Met een witte onderlaag is dat geen gezicht. Dan maar wachten op officiële zwarte platen
Nog niets over gezegd, maar ga er maar wel van uitHamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:27:
gaat sony nu van die vervangbare gekleurde kleppen uitbrengen?
En op een gegeven moment zal de markt overpsoeld worden met verschillende vormen en kleuren e.d., zowel officiele als nepperds..
Ik verwacht trouwens ook dat Sony special/limited editions zal uitbrengen bij bepaalde spellen
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 14-11-2020 00:37 ]
zou wel fijn zijn als je het naar je eigen smaak kunt aanpassen op een goedkope manier. (zwart komt hier meteenpoor Leno schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:31:
[...]
Nog niets over gezegd, maar ga er maar wel van uit
En op een gegeven moment zal de markt overpsoeld worden met verschillende vormen en kleuren e.d., zowel officlele als nepperds..
Oh no worries, ik denk dat het helemaal goed komtHamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:32:
[...]
zou wel fijn zijn als je het naar je eigen smaak kunt aanpassen op een goedkope manier. (zwart komt hier meteen)
Nokia 3310 covers all over again
Playstation 5 frontjes 😂poor Leno schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:36:
[...]
Oh no worries, ik denk dat het helemaal goed komt
Nokia 3310 covers all over again
Ha ja, maar als ze dit goed aanpakken kan dit best wel een dingetje worden!
Ik zal zelf er misschien 1 of 2 extra hebben (en misschien een Darth Vader of Stormtrooper versie
Maar ik denk dat er een boel mensen helemaal bananas ermee gaan iig
Als die USB speaker / DAC / Amp / koptelefoon ook op je PS4 werkt zal hij hoogstwaarschijnlijk ook op je PS5 werken. Voorwaarde is dat het device UAC 1 gebruikt en niet UAC 2 (USB Audio Class), laatstgenoemde kunnen zowel de PS4 als PS5 niet mee overweg.Zironako schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:53:
Krijg hier niet echt concreet iets op gevonden op internet. Maar ik ben van plan mijn PS5 aan te sluiten op mijn monitor. Daar komt geen geluid uit. Met de PS4 stop ik een headset in de controller, maar vind de kabel aan de onderkant van de controller nogal storend. Is het mogelijk om een USB speaker te koppelen aan de PS5 en vanuit daar het geluid laten komen?
Ik ga donderdag eerst kijken of de DAC in de DualSense echt beter is als die in de DS4. Zo niet, sluit ik een Creative G6 DAC aan op de PS5 en kan ik elke koptelefoon daar op aansluiten.
14 games ofzo waar een groot deel van de toppers bij zitten die je direct gratis krijgt bij ps+ op de ps5.
Of als je specifieke spellen zoekt die hier niet tussen staan (aangezien je wel PS4 gehad hebt al).
Ik kijk altijd op psprices.com wat de laagste digitale prijs voor een spel is geweest en of hij toevallig nu of bijna in de aanbieding is.
[ Voor 46% gewijzigd door jongf7 op 14-11-2020 08:21 ]
Als je een duur 1440p scherm hebt dan zal dat scherm ongetwijfeld een 4K resolutie accepteren en dat omzetten naar 1440p.DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:00:
https://nl.hardware.info/...ing-en-webbrowser-bij-ps5
Als ik dit zo lees kan er dus met een patch alsnog 1440p komen als er genoeg vraag naar is.
Begrijp nog steeds niet waarom ze dit gewoon niet van af het begin in de playstation 5 hebben gezet.
Als ik als gamer een dure 1440p scherm heb staan en ik moet nu een keuze maken voor een nieuwe console is de keuze voor een Xbox dus snel gemaakt. 🤔
Wat ik begreep is dat juist de 1080 res word geupscaled naar 1440p en het er als poep uit ziet.Cloggs schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:24:
Wel grappig dat de PS5 beter presteert in AC Valhalla dan de Xbox Series X. Klokvoordeel van de GPU of zijn de ontwikkelingstools wat verder uitgewerkt?
[...]
Als je een duur 1440p scherm hebt dan zal dat scherm ongetwijfeld een 4K resolutie accepteren en dat omzetten naar 1440p.
Kon nog geen vids vinden op YouTube als iemand het heeft geprobeerd.
Mij maakt het niet zo veel uit heb een 4K scherm, maar wel zuur voor alle mensen met een 1440p scherm die een PS5 hebben ge preorded.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:22
En toch zijn er 120 miljoen PS4's verkocht, die ondersteund ook geen 1440p. De meeste consoles worden nu eenmaal op een tv aangesloten, en wat hier boven staat veel high end monitoren ondersteunen downsampeling van 4k. De doelgroep die hier daadwerkelijk 'last' van heeft is dus erg klein.DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:00:
Als ik dit zo lees kan er dus met een patch alsnog 1440p komen als er genoeg vraag naar is.
Begrijp nog steeds niet waarom ze dit gewoon niet van af het begin in de playstation 5 hebben gezet.
Als ik als gamer een dure 1440p scherm heb staan en ik moet nu een keuze maken voor een nieuwe console is de keuze voor een Xbox dus snel gemaakt. 🤔
Sony heeft ervoor gekozen om het OS een compleet nieuwe look te geven met veel nieuwe features, nieuwe store etc. Software ontwikkeling kost tijd en gaat nu moeizamer dus men moet dus keuzes maken. Gelukkig gaat de ontwikkeling na de release door en komen er updates.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Welke monitor heb je? Ik heb de LG 27GL850, deze heeft bv geen ingebouwde speakers maar wel een hoofdtelefoon aansluiting. De monitor ontvangt dus wel geluid via hdmi en als je de hoofdtelefoon aansluiting verbind met je speakers werkt dit ook, ik heb het onlangs getest met mijn PS4 Pro.Zironako schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:53:
Krijg hier niet echt concreet iets op gevonden op internet. Maar ik ben van plan mijn PS5 aan te sluiten op mijn monitor. Daar komt geen geluid uit. Met de PS4 stop ik een headset in de controller, maar vind de kabel aan de onderkant van de controller nogal storend. Is het mogelijk om een USB speaker te koppelen aan de PS5 en vanuit daar het geluid laten komen?
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:22
Als je scherm geen downsampeling van 4k ondersteund, dan is de enige optie inderdaad 1080 naar 1440upscalen en daar zijn die schermen waarschijnlijk erg slecht in.DoubleDutch schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:56:
[...]
Wat ik begreep is dat juist de 1080 res word geupscaled naar 1440p en het er als poep uit ziet.
Kon nog geen vids vinden op YouTube als iemand het heeft geprobeerd.
Mij maakt het niet zo veel uit heb een 4K scherm, maar wel zuur voor alle mensen met een 1440p scherm die een PS5 hebben ge preorded.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
https://old.reddit.com/r/...erview_of_1440p_monitors/
An incomplete list of monitors that have this kind of downscaler built-in:
• Gigabyte AD27QD
• Gigabyte FI27Q-P
• Gigabyte FI27Q
• Gigabyte CV27Q
• Gigabyte G27QC
• Samsung G7
• Samsung G5
• Samsung CHG70
• LG 34WL750
• LG 32GK650F
• LG 27GL850
• LG 27GL83A
• Asus VG27AQ
• Asus VG27WQ
• Asus VG32VQ
• Asus XG279Q
• Lenovo Y27Q
• Acer VG271UP
• MSI MAG272QR
• MSI MPG343CQR
• MSI PS321QR
• MSI MPG341CQR
• MSI MAG274QRF-QD
• MSI MPG341CQRV
• MSI MAG274QRF
• MSI MAG342CQR
• MSI AG321CQR
• BENQ EX2780Q
• BENQ EX3203R
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Slecht verhaal, ben benieuwd of dit ook voor de updates can disc versies geld.PacinoAllstars schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:27:
https://www.xgn.nl/nieuws...aat-gepaard-met-grote-bug kwam ik tegen. Slordig hoor.
Hopen dat dit snel gepatched wordt inderdaad, en dat er niet nog meer problemen opduiken. Ben bijna geneigd om straks de console nog even in de doos te laten zitten in angst dat er iets mee gebeurd.PacinoAllstars schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:27:
https://www.xgn.nl/nieuws...aat-gepaard-met-grote-bug kwam ik tegen. Slordig hoor.
Ik heb dat nou helemaal niet. Ik heb een 1440p scherm en heb de xbox nog geen seconde overwogen. Simpelweg omdat er te weinig interessante games zijn op de XBOX zelfs in de gamepass.DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:00:
Ik had ook verder geen verwachting dat dit zou komen in de ps5.
https://www.instant-gamin...n-abonnement-netherlands/
Activeren op mijn ps account, zodat ik donderdag ps+ op de ps5 heb?
Dit is toch geen wazige site/deal ofzo ?
Mooi kon het vinden, maar mijn scherm kan het dus ook.ikbenben schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:59:
Wie een 1440p gaming monitor heeft, heeft misschien geluk om deze te gaan gebruiken in combinatie met de PS5 en 4k output. Voorlopige lijst van gaming monitoren die het 4k signaal downscalen naar een 1440p resolutie...
https://old.reddit.com/r/...erview_of_1440p_monitors/
An incomplete list of monitors that have this kind of downscaler built-in:
• Gigabyte AD27QD
• Gigabyte FI27Q-P
• Gigabyte FI27Q
• Gigabyte CV27Q
• Gigabyte G27QC
• Samsung G7
• Samsung G5
• Samsung CHG70
• LG 34WL750
• LG 32GK650F
• LG 27GL850
• LG 27GL83A
• Asus VG27AQ
• Asus VG27WQ
• Asus VG32VQ
• Asus XG279Q
• Lenovo Y27Q
• Acer VG271UP
• MSI MAG272QR
• MSI MPG343CQR
• MSI PS321QR
• MSI MPG341CQR
• MSI MAG274QRF-QD
• MSI MPG341CQRV
• MSI MAG274QRF
• MSI MAG342CQR
• MSI AG321CQR
• BENQ EX2780Q
• BENQ EX3203R
Ik heb trouwens geen moeite met de kwaliteit van de ps4 op het scherm, dus wel lekker dat ik een flinke kwaliteitsverbetering krijg door de downsampler
Stadia / PSN : whenheco
Werk prima. Je krijgt direct de redeem-code verstuurd, deze kan je via de PlayStation-site activeren.ppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:31:
Mijn ps+ is al een tijdje verlopen, kan ik dit kopen:
Top! Dan ben ik er helemaal klaar voor.Parsec schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:50:
[...]
Werk prima. Je krijgt direct de redeem-code verstuurd, deze kan je via de PlayStation-site activeren.
Onder de beschrijving van de pagina staat het volgende:Parsec schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:50:
[...]
Werk prima. Je krijgt direct de redeem-code verstuurd, deze kan je via de PlayStation-site activeren.
Mss klakkeloos overgenomen? Een redeemcode is zoveel handiger.Let op: Deze tegoedkaart is alleen geschikt voor Nederlandse PSN Accounts! Let op 2: code bevindt zich in de kaart het is dus niet de code achter op de kaart maar de kartelrand moet geopend worden om de 12-cijferige code te kunnen zien
Ja het is mooi
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ah excuus.Kalder schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ja het is mooiTwee pagina's terug was dit ook al gepost
Dan maar een meme:
:fill(white):strip_exif()/f/image/whdkXIFKb2FsZNgUuFeWJI2i.png?f=user_large)
Tacky or nice?
[ Voor 32% gewijzigd door FMS op 14-11-2020 10:10 ]
Het werkt, je moet alleen even je land instelling op Zwitserland houden. Als je NL selecteert wordt het 10 euro duurder. Vervolgens komt de code in beeld op de site. Dus wordt niet gemailed.madcon schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:53:
[...]
Onder de beschrijving van de pagina staat het volgende:
[...]
Mss klakkeloos overgenomen? Een redeemcode is zoveel handiger.
Goeie vraag.madcon schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:44:
Krijg je overigens nog een x periode PlayStation plus abbo bij aankoop?
Bij de PS3 en PS4 zat er een 3(?)maand abonnement in de doos toch?
Bij de Xbox One S heb ik dat ook gehad.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wel een Japans filmpje, maar de Steelseries 7P en de Playstation 5. Je ziet wel de menu's en lijkt wel dat je meerdere dingen in kan stellen. Zelfs verdeling tussen headset en dual sense lijkt het wel. Je merkt wel als hij de dongle erin doet dat hij direct naar geluid vliegt en niet pas als je headset aan doet. Ook zie je inderdaad dat als je dongle aan de voorkant erin doet hij voor de andere USB poort zit. Ik ga hem wel met de verlengkabel (die er bij zit) aan de achterkant in een USB poort doen. Mijn PS5 komt sowieso achter tv te staan, dus trek ik kabel met dongle naar de voorkant.
Ik kan echt niet wachten om eraan te beginnen, toen ik de PS3 versie speelde was de online activiteit echt minimaal, en iedereen die me invade was zo OP als wat.yinx84 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:55:
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/demons-souls
Demon's Souls gooit hoge ogen!
Ik begrijp dat er ook wat quality of life aanpassingen zijn gedaan, zoals dat wanneer je inventory vol is de extra items direct naar je storage gaan, en ook een mogelijkheid om je character te respeccen.
Ziet er cool uit voor singeplayer, maar in multiplayer zou ik het liefst zien dat dit instelbaar is, dat je ze als hair triggers kunt configureren bv.
[ Voor 46% gewijzigd door SD5k op 14-11-2020 10:39 ]
Dank voor de tip! Ook net gescoord, scheelt toch weer 15 euro. Schrok even bij het redeemen, dacht even dat ik enkel 30% korting op een jaarabonnement had gekocht ipv het jaarabonnement zelf, maar het is geactiveerd tot en met 14 november 2021ppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:08:
[...]
Het werkt, je moet alleen even je land instelling op Zwitserland houden. Als je NL selecteert wordt het 10 euro duurder. Vervolgens komt de code in beeld op de site. Dus wordt niet gemailed.
Volgens mij SackboyCyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:00:
Heb mn extra controller binnen, maar begin me nu een beetje af te vragen wat het nut ervan is. Welke (gezellige!) games kun je überhaupt met 2 controllers spelen?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Weet niet precies wat je bedoelt, maar als ik NL of DA (zwitserland) dan blijft de prijs 44,95 in euro's (zelfs de VPN op zwitserland gezet). Zit zelf nog in dubio om NL ps plus te doen of US. Scheelt zo 20 euro pjppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:08:
[...]
Het werkt, je moet alleen even je land instelling op Zwitserland houden. Als je NL selecteert wordt het 10 euro duurder. Vervolgens komt de code in beeld op de site. Dus wordt niet gemailed.
[ Voor 3% gewijzigd door destroyer6670 op 14-11-2020 11:03 ]
Er staat ergens een adres regel, als je daar Nederland in vult, wordt het duurder.destroyer6670 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:02:
[...]
Weet niet precies wat je bedoelt, maar als ik NL of DA (zwitserland) dan blijft de prijs 44,95 in euro's (zelfs de VPN op zwitserland gezet). Zit zelf nog in dubio om NL ps plus te doen of US. Scheelt zo 20 euro pj
Snap het eigenlijk nog steeds niet. De url bij mij is sitnaam + /da/657-koeb-spil-playstation-playstation-plus-365-days-subscription-netherlands/ppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:04:
[...]
Er staat ergens een adres regel, als je daar Nederland in vult, wordt het duurder.
Wat bedoel je met adres regel? En welke prijs betaal jij via zwitserland dan? 34,99?
Ook gekocht. 45 euro is een nette prijs. Thnx voor het delen.ppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:31:
Mijn ps+ is al een tijdje verlopen, kan ik dit kopen:
Bij het betaal veld, staat een billing adres. Als je die op NL zet kost het 54.55 als je hem op Switzerland zet 44.99destroyer6670 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:06:
[...]
Snap het eigenlijk nog steeds niet. De url bij mij is sitnaam + /da/657-koeb-spil-playstation-playstation-plus-365-days-subscription-netherlands/
Wat bedoel je met adres regel? En welke prijs betaal jij via zwitserland dan? 34,99?
Verwijderd
Met een betere knowhow en voorzichtigheid gaan die heel lang meeEvertt schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:24:
[...]
Denk dat de kunststof witte kappen snel kapot zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2020 11:08 ]
Ok, dank je voor de uitleg. Dan ga ik voor de US versie (20 euro toch veel verschil)ppeterr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:08:
[...]
Bij het betaal veld, staat een billing adres. Als je die op NL zet kost het 54.55 als je hem op Switzerland zet 44.99
Ik snap daar echt niks van, voor 15/ 20 euro per jaar je constant druk maken bij welke store je bent ingelogd of niet. En als je een keer wilt overstappen op PS5 pro inloggen op meerdere accounts om je games te downloaden. Gaat om nog geen 29 cent per week, dat verlies ik in de was...destroyer6670 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:09:
[...]
Ok, dank je voor de uitleg. Dan ga ik voor de US versie (20 euro toch veel verschil)
https://www.cdkeys.com/pl...n-card-50-eur-netherlands
Als je PS plus van US neemt, werkt dit dan ook met de games van je originele (Belgische / Nederlandse) account ?Siebelouis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik snap daar echt niks van, voor 15/ 20 euro per jaar je constant druk maken bij welke store je bent ingelogd of niet. En als je een keer wilt overstappen op PS5 pro inloggen op meerdere accounts om je games te downloaden. Gaat om nog geen 29 cent per week, dat verlies ik in de was...
Is toch weer 20 euro per jaar, naast dat zijn games ook een stuk goedkoper dan in Nederland. Als je een ps plus abonnement meteen voor 2 - 3 jaar koopt kan je van het gespaarde geld bijna een volledige game aanschaffen.Siebelouis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik snap daar echt niks van, voor 15/ 20 euro per jaar je constant druk maken bij welke store je bent ingelogd of niet. En als je een keer wilt overstappen op PS5 pro inloggen op meerdere accounts om je games te downloaden. Gaat om nog geen 29 cent per week, dat verlies ik in de was...
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Dat lijkt goedkoper en een 'gratis' game verdient in 3 jaar (dat is 36 maanden!), als je 1 van die duizend+ dagen 1 dag extra werkt heb je 2 'gratis' games..laurens700 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:27:
[...]
Is toch weer 20 euro per jaar, naast dat zijn games ook een stuk goedkoper dan in Nederland. Als je een ps plus abonnement meteen voor 2 - 3 jaar koopt kan je van het gespaarde geld bijna een volledige game aanschaffen.
En het bespaart gedoe met inloggen met verschillende accounts, en alles is Nederlandse markt en werkt gewoon. Ik durf zelfs te stellen dat als je al die tijd aan koopjes jagen, verschillende accounts in 3 jaar op telt en 1 of 2 dagen extra (zwart) werkt op zaterdag dat je 3 a 4 games kunt kopen
[ Voor 22% gewijzigd door Siebelouis op 14-11-2020 11:32 ]
Moet ik nog rekening houden met “primaire” ps5 oid?
haha ja ik begrijp het nou ik hoef 2 uurtje te werken om 1 game te kunnen kopen. Maar elke winst is mooi meegenomen, zo zie ik het. Zelfde geldt in de aandelenwereld.Siebelouis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:29:
[...]
Dat lijkt goedkoper en een 'gratis' game verdient in 3 jaar (dat is 36 maanden!), als je 1 van die duizend+ dagen 1 dag extra werkt heb je 2 'gratis' games..
En het bespaart gedoe met inloggen met verschillende accounts, en alles is Nederlandse markt en werkt gewoon. Ik durf zelfs te stellen dat als je al die tijd aan koopjes jagen, verschillende accounts in 3 jaar op telt en 1 of 2 dagen extra (zwart) werkt op zaterdag dat je 3 a 4 games kunt kopen
Volgens mij hoeft je toch niet met verschillende accounts te werken? Je kan toch gewoon op je Amerikaanse account verder? Alleen ben je van je andere account alles kwijt.
Volgens mij gaat het net zoals bij eerdere consoles zijn: je kan slechts 1 toestel primair maken (anders is het ook niet meer 'primair' natuurlijkgiantgiantus schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:45:
Moet ik nog rekening houden met “primaire” ps5 oid?
Een combinatie van PS4 + PS5 primair gaat wel, wat dus wel heel handig is voor PS4 games gezien de backward compatibility.
Volgens de app zou Miles Morales in de brievenbus zitten. You guessed it, nope...
Hopelijk is dit geen voorbode voor komende week....
Deze is een veel beter filmpje IMHO, omdat het ook voor de verschillende soorten wapens het effect toont.Kalder schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ja het is mooiTwee pagina's terug was dit ook al gepost
Als ik dit zie vraag ik me wel af hoe vermoeiend dit zal zijn. Een uurtje aan een stuk COD spelen ga je toch echt wel in de wijsvinger voelen, denk ik.
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 14-11-2020 12:08 ]
Verwijderd
Je kunt ze uitzettenTwixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:07:
[...]
Deze is een veel beter filmpje IMHO, omdat het ook voor de verschillende soorten wapens het effect toont.
Als ik dit zie vraag ik me wel af hoe vermoeiend dit zal zijn. Een uurtje aan een stuk COD spelen ga je toch echt wel in de wijsvinger voelen, denk ik.
Of bij de PlayStation 5 zelf
How to turn off PS5 adaptive triggers haptic feedback
- From the PS5 home screen, go to the gear icon to open Settings.
- Scroll down to Accessories.
- Scroll down to Controllers.
- To disable the haptic feedback, choose Vibration Intensity and set it to Off.
Heb dezelfde problemen..met de playstation camera (3 dagen te laat, nog niet ontvangen) en heb een lamp besteld (4 dagen te laat, inmiddels ontvangen)..Rck010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:06:
Gaat lekker bij PostNL.
Volgens de app zou Miles Morales in de brievenbus zitten. You guessed it, nope...
Ik speel haast geen shooters, maar holy shit dat is echt super vet.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:07:
[...]
Deze is een veel beter filmpje IMHO, omdat het ook voor de verschillende soorten wapens het effect toont.
[YouTube: PS5 Adaptive trigger for different GUNS in Call of Duty BO: Cold War!]
Dat klinkt alsof het een system-wide setting is. Dat hadden ze nu toch echt wel per profiel mogen doen, vind ik, maar als games het zelf aanbieden zoals in je filmpje, dan kan het natuurlijk wel via die weg.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:13:
[...]
How to turn off PS5 adaptive triggers haptic feedback
- From the PS5 home screen, go to the gear icon to open Settings.
- Scroll down to Accessories.
- Scroll down to Controllers.
- To disable the haptic feedback, choose Vibration Intensity and set it to Off.
Had je dat niet beter kunnen bedenken voordat je hen kocht?CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:00:
Heb mn extra controller binnen, maar begin me nu een beetje af te vragen wat het nut ervan is. Welke (gezellige!) games kun je überhaupt met 2 controllers spelen?
Vorige week zelfs ontdekt dat ik nog een ongebruikte DualShock 3 liggen had. En heb ook nog een sealed DualShock 1 liggen. Ik koop precies wat te snel controllers
Wie weet komen er nog leuke games waar je dit ook mee kunt.
Bij TLOU2 schijnt het effect ook heel goed te zijn, vooral met de boog.Disfigured schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:14:
[...]
Ik speel haast geen shooters, maar holy shit dat is echt super vet.
Als je die gesealde ds1 wilt verkopen hoor ik het graag. 😋Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:28:
Hier ook al 2 extra controllers binnen, al weet ik ook nog niet voor welke games. Alhoewel, misschien wel voor de local co-op PS4 games die ik soms met de kinderen speel.
Vorige week zelfs ontdekt dat ik nog een ongebruikte DualShock 3 liggen had. En heb ook nog een sealed DualShock 1 liggen. Ik koop precies wat te snel controllers.
Oh wow, je hebt helemaal gelijk. Er zit achterop een aansluiting voor speakers. En ik al die jaren maar met dat kabeltje uit mijn controllerikbenben schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:58:
[...]
Welke monitor heb je? Ik heb de LG 27GL850, deze heeft bv geen ingebouwde speakers maar wel een hoofdtelefoon aansluiting. De monitor ontvangt dus wel geluid via hdmi en als je de hoofdtelefoon aansluiting verbind met je speakers werkt dit ook, ik heb het onlangs getest met mijn PS4 Pro.
Gisteren Spiderman ultimate edition besteld bij bol.com en vandaag optijd in brievenbus ontvangen. Het gaat dus ook soms wel goed.Rck010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:06:
Gaat lekker bij PostNL.
Gelukkig heb je hem optijd besteld en ligt hij waarschijnlijk dinsdag op de mat.
Ik durfde het ook niet aan om pas dinsdag een spel te bestellen.
Ziet er erg gaaf uit maar zit wel in dezelfde boot als jij denk ik. Voor avonden cod multiplayer zal het hier snel uit staan denk ik.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:07:
[...]
[YouTube: PS5 Adaptive trigger for different GUNS in Call of Duty BO: Cold War!]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Controller + dock en twee games netjes aangekomen. De 3D Pulse headset staat bij Bol op 'verzonden' sinds donderdag. Heb ook een T&T, maar de status daar is 'nog niet aangemeld'.Rck010 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:06:
Gaat lekker bij PostNL.
Geen ramp, maar als de PS5 straks dagen later gaat zijn zou ik wel even balen
Ja idd, maar toen kwam die 11% korting bij Game Mania voorbij en gezwicht. Nu dus 7 euro bespaard, maar nog even zien waarop preciesRaem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:26:
[...]
Had je dat niet beter kunnen bedenken voordat je hen kocht?
Naja in elk geval een backup als de accu van de eerste het onverhoopt begeeft.
Dit is wel echt gaaf en next-gen!Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:07:
[...]
Haha, ik had hetzelfde, ik dacht nu al in de aanbieding en dan heb ik hem vast. Sowieso ga ik sackboy halen, kan ik tenminste met de kids ook PS5 spelen, daarnaast de PS4 coop games, Rayman Legends, Overcooked, Lego * en misschien PES om met vrienden te spelen.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:46:
[...]
Ja idd, maar toen kwam die 11% korting bij Game Mania voorbij en gezwicht. Nu dus 7 euro bespaard, maar nog even zien waarop precies
Naja in elk geval een backup als de accu van de eerste het onverhoopt begeeft.
Daarnaast ga ik hem voor remote play gebruiken op de iPad, dan hoef ik niet mijn controller van de PS5 te switchen naar de iPad. En ik haal denk ik een 8bitdo dongle voor aan de Switch.
Ik heb altijd nl en us account op mijn ps's. En op mijn nl account zit niets wat ik nog eens wil spelen. Dan is voor mij een goedkopere optie (20 euro is 20 euro) de betere optie. Ik log in 10 seconde in mijn us account inSiebelouis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ben een budgetgamer. Ik speel een spel en verkoop hem daarna. Heb toch geen tijd om meerdere tegelijkertijd te spelen. Heb ook nog een vrouw en 2 kinderen en teveel hobby's (muziek produceren, dj-en, films en kung fu)
De plus games is meer voor tussendoor, als ik even gameloos ben.
Heb tot een aantal jaren terug zowel met mijn Amerikaanse als Nederlandse account online gespeeld. Als er niets veranderd is moet dat dus gewoon kunnen. Als mijn PS5 binnen is ga ik weer een PS Plus abo op mijn Amerikaanse account zetten, scheelt al snel een tientje.dhondtjes schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:14:
[...]
Als je PS plus van US neemt, werkt dit dan ook met de games van je originele (Belgische / Nederlandse) account ?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kleine 2 tientjes zelfs. 26 vs 45..Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:15:
[...]
Heb tot een aantal jaren terug zowel met mijn Amerikaanse als Nederlandse account online gespeeld. Als er niets veranderd is moet dat dus gewoon kunnen. Als mijn PS5 binnen is ga ik weer een PS Plus abo op mijn Amerikaanse account zetten, scheelt al snel een tientje.
Zo.. daar zat ik al eventjes op te wachten. Snel kijken!Donstil schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:52:
MKBHD heeft hem ook af.
[YouTube: PlayStation 5 Review: Next Gen Gaming!]
Af ? Of al ? Erm ja, zou wel erg zijn als YTers gelijk MKBHD er nog geen zouden hebben na dat ie daar al gereleased is...Donstil schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:52:
MKBHD heeft hem ook af.
Of misschien bedoel je dat hij zijn review af heeft ? Best laat eigenlijk.
both portrait and landscape
[ Voor 27% gewijzigd door Twixie op 14-11-2020 13:59 ]
Ging over de algehele review van de Playstation 5. Die heeft hij niet bij het verlopen van eerdere embargo's al online gezet.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:56:
[...]
Af ? Of al ? Erm ja, zou wel erg zijn als YTers gelijk MKBHD er nog geen zouden hebben na dat ie daar al gereleased is...Hij deed 2 weken terug al een unboxing. Was cringen op hoe hij gewoon de doos van de controller kapot scheurde.
Af. Als in de review, want MKBHD zat bij de influencers die er een van Sony kreeg. Dat wisten we al.Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:56:
[...]
Af ? Of al ? Erm ja, zou wel erg zijn als YTers gelijk MKBHD er nog geen zouden hebben na dat ie daar al gereleased is...
Of misschien bedoel je dat hij zijn review af heeft ? Best laat eigenlijk.
Edit: Ik kan overigens wel waarderen aan hem dat hij “laat” is. Liever de tijd nemen dan droppen omdat het embargo toevallig verlopen is. Doet hij zeer regelmatig zo.
[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 14-11-2020 14:14 ]
Scrooge NL
Vrij bekende tech YouTuber, heeft maar 11/12mil subs ofzo...Theo27 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:21:
Misschien heb ik onder een steen gelegen maar wie is MKBHD en waarom noem je jezelf zo
Marques Keith Brownlee en hij vond High Def leuk toen hij begon. Ergo MKBHD.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha, wist niet dat de HD daar voor stond. Hij was dus even kortzichtig als mezelf... Mijn PSN name is ViperHD, aangemaakt ten tijde van PS3, mijn eerst HD console. Compleet achterhaald vandaag dusDarkSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:27:
Marques Keith Brownlee en hij vond High Def leuk toen hij begon. Ergo MKBHD.
Hehe. Ja niet alsof hij een van de grootste zo niet grootste tech Youtubers is inderdaad.BigF25 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:25:
[...]
Vrij bekende tech YouTuber, heeft maar 11/12mil subs ofzo...
Hij staat met zijn manier van filmen, de technieken daarin en de producten waarmee hij dat doet wel op eenzame hoogte overigens. Fijne knul.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hij telt af tot 19 november... 00:00-SaveMe- schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:34:
Die countdown zegt nog 4 dagen ,maar release is donderdag toch, of kijk ik nu scheel ?
Ik zie het. Ik zit scheel te kijken ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Generatiekloof dingetje denk ik zo, het kijken naar influencers is m.i. meer iets voor jonge(re) mensen.Theo27 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:21:
Misschien heb ik onder een steen gelegen maar wie is MKBHD en waarom noem je jezelf zo
Ik weet nog net hoe Enzo Knol eruit ziet, daar houdt het dan ook wel mee op
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2020 14:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
MKBHD toch niet ? Ik ben oud genoeg om zijn vader te kunnen zijndvdkiwi schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:44:
[...]
Generatiekloof dingetje denk ik zo, het kijken naar influencers is m.i. meer iets voor jonge(re) mensen.
Je kunt hem alleen op de ps5 in de store claimendestroyer6670 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:17:
Heeft iemand de ps collection voor de ps5 al kunnen claimen via de playstation store (in de browser)? Of kan dat alleen vanaf de PS5? Bugsnacks is in ieder geval al in the pocket. Kan zo niet meer wachten tot donderdag!!
Ik hoop echt dat er snel meer geschikte M2 drivers komen, 670GB gaat mij toch iets te klein zijn ben ik bang, helemaal omdat ik geen externe HDD/SSD hebVerwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:08:
[...]
Met een betere knowhow en voorzichtigheid gaan die heel lang mee![]()
[YouTube: Easiest Way To Remove PS5 Plates & Access SSD Expansion Tutorial (PlayStation 5)]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/JxOHN9DOGZPSKKCjWmzR8w5R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pKovtCe4n1a9BhmzggqLzSYu.jpg?f=fotoalbum_large)