*knip* nope
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 18:32 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 18:32 ]
Ja daar kunnen we lang of kort over praten en voor sommige die op de zolder van mama zitten (ik zeg niet dat jij dat zit overigens) lijkt het vast niet zo relevant maar ik vind het persoonlijk helemaal niet vreemd.ppeterr schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:48:
Dit is toch echt wel het topic waar het meest geroepen wordt, het mag niet van mijn partner
Man man....
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, ga er lekker serieus op in donnieDonstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:13:
[...]
Ja daar kunnen we lang of kort over praten en voor sommige die op de zolder van mama zitten (ik zeg niet dat jij dat zit overigens) lijkt het vast niet zo relevant maar ik vind het persoonlijk helemaal niet vreemd.
Ik vind het een lelijk ding en mijn vrouw ook schatte ik zo in op voorhand, dan is het toch geen gekke gedachte dat je dat overlegd?
Die zie ik door mijn Pi-hole toch al niet 🥳
DS4 ging hier na het spelen aan de lader, dat ben ik zo gewend dat ga ik met de DS1 ook gewoon weer lekker ga doen.Steven030 schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:56:
[...]
True true, maar de DS4 ging altijd zo snel leeg bij mij, weinig zin in dat dat nóg sneller gaat. Maar helemaal gelijk, beter gewoon 2 DualSenses altijd volledig opgeladen klaar hebben staan en als ze aan vervanging toe zijn een nieuwe halen
Die komt niet verder dan “zit je nou weer op tweaker”
Ow echt. Zonder de S ? Schande.Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:18:
[...]
Jaja zeker zonder s. Ik heb het opgegeven.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat heb jij van het weekend allemaal gedaan dan?Geronimous schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:33:
Mag de slowchat en het 'DM-gehalte' wat omlaag aub?
Welcome to the grown up lifeppeterr schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:48:
Dit is toch echt wel het topic waar het meest geroepen wordt, het mag niet van mijn partner
Man man....
Ruilen voor een countdown in de TW?Geronimous schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:33:
Mag de slowchat en het 'DM-gehalte' wat omlaag aub?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Beter dan: “dus je koopt een ps5 om dezelfde spellen als op je PS4 te spelen??”Donstil schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:18:
[...]
Rustig aancrimby schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:44:
[...]
Welcome to the grown up life![]()
“Mag niet van mijn partner” is natuurlijk altijd een beetje overdreven. Zoiets overleg je en net zoals ik bv de muur niet roze wil, wilt zij die witte ufo niet midden in het zicht.
Overigens hebben wij een zwart stalen tv meubel met een donker blauwe/groene muur, dus ik kan niet wachten tot er zwarte kappen zijn. Alleen wat muren en het plafon zijn hier wit, verder helemaal niks
Volgens mij verandert er niet echt iets. Ze hebben alleen wel een officiele naam nu voor ‘game sharing’, namelijk:“Console Sharing and Offline Play”.Raikkonen_WC schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:39:
Is er trouwens al wat bekend hoe de PS5 werkt met het activeren van het systeem aan je account? Nu is het bij de PS4 zo, dat je maar 1 PS4 kan koppelen als primary PS4, en je dus voor elke PS4 een eigen PSN abonnement moet afsluiten.... Gaan ze dit aanpassen bij de PS5? Of misschien een gezinsoptie?
[ Voor 25% gewijzigd door nioz op 15-11-2020 19:15 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Je vergeet @Verwijderd. Die is overgestapt op pc na zijn jarenlange liefde voor PS4.DoubleDutch schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:57:
Wat is er toch gaande in deze PS5 topic?
Bram1984 is verdwenen. 🤔
We kunnen weer duimpjes geven. 😳
En we hebben het over onze partners. 😬
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Gebanned tot Sinterklaas, waarom mogen we natuurlijk niet wetenBigF25 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:10:
Huh, ik kom hier niet super vaak maar als ik er ben zie ik op zn minst wel een comment van bram..
Gone?
Ban tot 8 december begreep ik. Wel jammer. Moet al m’n nieuws zelf zoeken nu. Ze zouden Bram niet moeten bannen maar het hem gewoon onmogelijk maken om op anderen te regeren 😂😂BigF25 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:10:
Huh, ik kom hier niet super vaak maar als ik er ben zie ik op zn minst wel een comment van bram..
Gone?
Wat is er toch gaande in deze PS5 topic?giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:08:
[...]
Je vergeet @Verwijderd. Die is overgestapt op pc na zijn jarenlange liefde voor PS4.
Mwha, 99 procent van zijn comments zorgde voor ruzies. Dus ik gok zoiets 😂RubenSaurus schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:
[...]
Gebanned tot Sinterklaas, waarom mogen we natuurlijk niet weten
Speel al een tijdje op de series x op de b9 met nieuwste firmware van de website. VRR werkt uitstekend en de gamma raise merk je niks van als je de twee schermen niet naast elkaar zet.zwembroek schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:38:
[...]
Het gamma probleem valt waarschijnlijk niet te fixen met een fw update. Vooral OLED heeft hier last van door de extreem goede zwartwaardes. Ik speel liever zonder VRR met de juiste kleuren dan met VRR en washed out blacks. Kon hiervoor ook zonder VRR.
Alles lezen op resetera en je bent een heel eindgiantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:13:
Moet al m’n nieuws zelf zoeken nu.
Ik ga juist van PC Gamen af..giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:08:
[...]
Je vergeet @Verwijderd. Die is overgestapt op pc na zijn jarenlange liefde voor PS4.
Raikkonen_WC schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:39:
Is er trouwens al wat bekend hoe de PS5 werkt met het activeren van het systeem aan je account? Nu is het bij de PS4 zo, dat je maar 1 PS4 kan koppelen als primary PS4, en je dus voor elke PS4 een eigen PSN abonnement moet afsluiten.... Gaan ze dit aanpassen bij de PS5? Of misschien een gezinsoptie?
Sony is not changing PS5 console sharing it seems. Up to now, users can have a PSN account and use it across multiple consoles. However, their “primary console” lets other users on the hardware take advantage of their licenses and PlayStation Plus. Whereas their secondary console, only they can play their games on it. So in theory, you can share your purchases with a family member’s PS4 console as long as it is set to your primary device while still enjoying the games on your secondary console.nioz schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:05:
[...]
Maar lijkt me niet dat je meer playstation 5’s als primary in kan stellen. Dan kan je namelijk ook game sharing doen met meer dan 2 mensen. Wordt een dure feature dan voor Sony. Overigens kan je straks wel 1 ps4 en 1 ps5 als primary instellen.
btw voor free to play games heb je geen ps+ nodig om die online te kunnen spelen. Dus games zoals fortnite, apex, rocket league etc kan je zonder ps+ abo spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door ismilyfox op 15-11-2020 20:09 ]
Blizzard: Smilyfox#21203
Ah, het kon dus toch NOG lelijker dan al die anderen die voorbij kwamen.
[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 15-11-2020 20:36 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoogstwaarschijnlijk plastidip, dat trek je er zo vanaf.Amaze86 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:35:
Nou dat wordt weer overspuiten als je garantie moet claimen, zo na racing point, mercedes nu een ferrari
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat gedaan hebben met het PS logo. Dat lijkt een soort Chrome inlay te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 15-11-2020 20:54 ]
Ik heb dezelfde ervaring. Bij mij was meer de kosten.MoldyInko schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:02:
[...]
Ik ga juist van PC Gamen af..
Ik wil gewoon met een zak chips naast mij op de bank kunnen eten. Lekker kunnen luieren, achterover leunen, tegen mijn controller kunnen schelden maar bovenal een leuke game ervaringen voor een zacht prijsje.
Elke keer het gejank met verschillende hardware, games die slecht geoptimaliseerd zijn voor de computer ben ik beu. Ik hoop dat dit een slag beter zal zijn en een nieuwe mooie diepe kuil in mijn bank oplevert omdat ik ‘s avonds graag mijzelf mag entertainen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik denk dat het hetzelfde blijft. Anders hadden ze het wel z’n aangepast.DoubleDutch schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:25:
Blijven de prijzen van het PSN gewoon hetzelfde of word het duurder?
Chips eten en gamen op de ps4/ps5 gaat bij mij echt niet. Mijn vingers pleuren na een hap chips van de glibberigheid gewoon van de toetsen. Hier gebeurd het dus nooit. Chocola en ander snoep eet ik uiteraard wel gewoon en elke avond een fles cola is ook niets geks bij mij haha.MoldyInko schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:02:
[...]
Ik wil gewoon met een zak chips naast mij op de bank kunnen eten. Lekker kunnen luieren, achterover leunen, tegen mijn controller kunnen schelden maar bovenal een leuke game ervaringen voor een zacht prijsje.
Elke keer het gejank met verschillende hardware, games die slecht geoptimaliseerd zijn voor de computer ben ik beu. Ik hoop dat dit een slag beter zal zijn en een nieuwe mooie diepe kuil in mijn bank oplevert omdat ik ‘s avonds graag mijzelf mag entertainen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat Sony iedere maand een PS5 game gaat toevoegen. Sony’s eigen woorden: It is our goal to add PS5 games regularly to the monthly games lineup, so check back with us at PS Blog for our monthly PlayStation Plus announcements. Dat doet mij vermoeden dat we ook maanden zonder PS5 games kunnen verwachten.laurens700 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:10:
PS+ games geruchten in december:
https://www.psu.com/news/...free-games-december-2020/
Leuk Worms
JaEvertt schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:25:
Moet je tv hdmi 2.1 hebben voor 4k 120hz?
Ik heb nu hdmi 2.0a
Had toevallig laatst een video op Youtube gezien van Austin Evens, die legt dit heel duidelijk uit.Evertt schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:25:
Moet je tv hdmi 2.1 hebben voor 4k 120hz?
Ik heb nu hdmi 2.0a
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Why? Because skinning this thing fucking sucks. That’s it. That’s the Reddit post.
Je moet het helemaal lezen, er zijn ook foto's bij. Wel grappig en goed dat ze toegeven dat het er lelijk uit zou zien. Ze willen staan voor kwaliteit en dit konden ze niet bieden.We’ve seen you assholes try to apply the corner of a smartphone skin. Trust us when we say you can’t handle an application that’s 9x the size. The truth here is that we have no interest in selling a product that will generate a dozen customer complaints for every purchase
[ Voor 34% gewijzigd door Cowboy_Henk op 16-11-2020 00:30 ]
Op zich wel goed dat ze eerlijk zijn. Ik vond hun iPhone skin al ruk zitten, en die was alleen voor de achterkant, niet eens de hoeken.Cowboy_Henk schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:17:Dbrand gaat toch geen skins maken voor de ps5 en cancelt orders
https://gamerant.com/ps5-...__twitter_impression=true
However, according to dbrand, a company that specializes in customizable hardware skins, manufacturing PS5 skins is next to impossible. The company stated in a recent Reddit post that after multiple attempts at a console skin, it simply won't cover the PS5 all the way, not without leaving noticeable white streaks. Given the unique, meme inducing nature of the PS5's console design, it does seem rather difficult to make a customizable skin work.
Wel een speciale Reddit post hehe
[...]
[...]
Je moet het helemaal lezen, er zijn ook foto's bij. Wel grappig en goed dat ze toegeven dat het er lelijk uit zou zien. Ze willen staan voor kwaliteit en dit konden ze niet bieden.
Nu ik al die kleuren voorbij zie komen. Vind ik ineens gewoon wit toch niet zo lelijk....G4mert schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:33:
[...]
Ah, het kon dus toch NOG lelijker dan al die anderen die voorbij kwamen.
Laat dat ding toch lekker in zijn originele staat
Carbon is niet helemaal mijn ding, maar ik laat die middelste band waarschijnlijk mat zwart wrappen, o.a. door het zwakke plastic waar snel krassen op komen.JimmyJoness schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:58:
Ok all carbon is too much:).
Wat vinden we hiervan?
[Afbeelding]
Welkom!MoldyInko schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:02:
[...]
PSN: TDBtje
Was eerder al gepost. Normaal geen issues met reposts, maar dit met soort shit hoef je het topic wmb niet te vervuilen.Starscreamer schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:49:
[YouTube: Bored Smashing - PS5]
PS5 is ieder geval wel sterk
Dus als de kat hem van tafel afgooit of boze vriendin hoef je niet direct bang te zijn
Ik kan er juist van genietenFMS schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:50:
[...]
Was eerder al gepost. Normaal geen issues met reposts, maar dit met soort shit hoef je het topic wmb niet te vervuilen.
GM gooide de preorders ook héél vroeg open. Oktober 2019. SuccesCowboy_Henk schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:15:
Ik heb mijn PS5 gereserveerd midden september in Gamemania. Ik heb eens gebeld of er een kans is dat ik het deze week zou hebben.
"Als u van ons nog geen telefoontje hebt gehad gaat u pas vanaf volgend jaar uw PS5 hebben"
Pffft hard... I want it sooo bad, serieus ik slaap er slecht van.
Toch wel gek. Ik had wel verwacht dat er tussen nu en kerst nog een paar (kleine) shipments binnen zouden komen. Ongetwijfeld niet genoeg om iedereen te kunnen voorzien, maar in ieder geval iets... ?Cowboy_Henk schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:15:
Ik heb mijn PS5 gereserveerd midden september in Gamemania. Ik heb eens gebeld of er een kans is dat ik het deze week zou hebben.
"Als u van ons nog geen telefoontje hebt gehad gaat u pas vanaf volgend jaar uw PS5 hebben"
Pffft hard... I want it sooo bad, serieus ik slaap er slecht van.
[ Voor 24% gewijzigd door nioz op 16-11-2020 09:25 ]
Zou het wel spelen mocht hij tussen de free plus games zitten maar €70 voor Sackboy vind'k wel heel veelTricto schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:18:
[YouTube: SACKBOY: A BIG ADVENTURE PS5 REVIEW: A Lovely Launch Game | PlayStation 5]
Ik word hier toch wel enthousiast van. Denk dat ik deze er ook maar bij ga halen.
Ik denk dat je bij bol, Amazon en Mediamarkt echt dit jaar nog wel een kans krijgt. Succes!FMS schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:20:
[...]
GM gooide de preorders ook héél vroeg open. Oktober 2019. Succes
Ja, ik wilde eerst ook een prijsdaling afwachten. Maar mijn vriendin was super enthousiast toen ze de trailer zag. En een kans om de liefde van mijn leven (gamen) te combineren met mijn hobby (iets leuks doen met mijn vriendin) is €70 wel waard.ShaYan schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
[...]
Zou het wel spelen mocht hij tussen de free plus games zitten maar €70 voor Sackboy vind'k wel heel veel
This is absolutely ridiculous
Mijn vrouw vond de trailer iets te arcade overkomen. Maar dit lijkt mij de leukste coop om samen op de ps5 te spelen. Overcooked 1+2 hebben we beide 100% gehaald. Dus om de remaster dan opnieuw te gaan spelen is ook zo wat. Denk dat ik m daarom maar gewoon haal. Zodat we in ieder geval met de controllers aan de slag kunnen.Ridicuul schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:39:
[...]
Ja, ik wilde eerst ook een prijsdaling afwachten. Maar mijn vriendin was super enthousiast toen ze de trailer zag. En een kans om de liefde van mijn leven (gamen) te combineren met mijn hobby (iets leuks doen met mijn vriendin) is €70 wel waard.
In de winkel ligt ie voor minder.ShaYan schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
[...]
Zou het wel spelen mocht hij tussen de free plus games zitten maar €70 voor Sackboy vind'k wel heel veel
Goedkoopste wat ik kan vinden is € 63,95 maar ook dat heb ik er niet voor over. Little big planet vond ik nog wel grappig omdat je zelf levels kon maken en andermans levels kon spelen, maar na de 3e LBP game had ik het allemaal wel gezien eigenlijk, dus ook geen interesse in sackboy.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Voor zover ik heb gelezen zijn de controls nu wat minder floaty, en ook de gameplay lijkt een tikkeltje anders te zijn. Ik denk dat ik me voorlopig wel vermaak met Astro, Miles en Demon's Souls, maar sinds ik heb gelezen over de verbeterde controls heb ik toch wel enige interesse.Kalder schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:47:
[...]
Goedkoopste wat ik kan vinden is € 63,95 maar ook dat heb ik er niet voor over. Little big planet vond ik nog wel grappig omdat je zelf levels kon maken en andermans levels kon spelen, maar na de 3e LBP game had ik het allemaal wel gezien eigenlijk, dus ook geen interesse in sackboy.
56 voor de PS4 versie, die heeft een gratis upgrade. Maar hou marktplaats in de gaten, heeft er ook al voor 45 op gestaan.Kalder schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:47:
[...]
Bedankt.Linksquest schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:50:
[...]
Had toevallig laatst een video op Youtube gezien van Austin Evens, die legt dit heel duidelijk uit.
[YouTube: PS5 & Xbox Series X - You Need a New TV.]
Ik verwacht zelfs dat steeds minder games 120fps zullen targeten. Nu zijn het er een paar: Dirt5, CoD warzone? Ik geloof dat bijv. Warzone (op de xbox, want PS5 heeft nog geen 120hz mode) 120fps niet haalt en fluctueert tussen 100 en 120fps. De kracht die nodig is voor 120fps kunnen ze ook inzetten voor eye candy en dan maar 30 of 60fps renderen.Evertt schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:05:
[...]
Bedankt.
Heb gezien dat HDMI 2.1 pas een jaar oud is. Veel tv hebben dat nog niet.
Om nou daar voor de tv te vervangen lijkt mij beetje te veel.
En veel games ondersteunen het nog niet.
Wat een vervelende gozer zeg.Linksquest schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:50:
[...]
Had toevallig laatst een video op Youtube gezien van Austin Evens, die legt dit heel duidelijk uit.
[YouTube: PS5 & Xbox Series X - You Need a New TV.]
Volgens een snelle google search is je monitor 1440p en geen 4k. Tenzij je monitor 4k input accepteert en zelf downscaled, ga je een 1080p signaal ontvangen van de PS5.Vegetto schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:32:
Vraagje hoe zit het met de monitors die nu 144hz zijn en dan geen "nieuwe hdmi" hebben gaat deze dan wel netjes de 120 fps draaien of krijg je dan tearing? ik zelf heb nu bijv de ASUS ROG Swift PG279Q.
1440p wist ik ja :-) weet ook dat dat nu nog niet kan op de ps5. vroeg me meer af betreft de FPS, ach we gaan het wel zien heb toch geen pre order ofzo dus enige kans is coolblue al is die ook nihil hahanioz schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:38:
[...]
Volgens een snelle google search is je monitor 1440p en geen 4k. Tenzij je monitor 4k input accepteert en zelf downscaled, ga je een 1080p signaal ontvangen van de PS5.
Volgens https://www.displayninja....D%20and%2060Hz%20at%208K. moet 120hz prima kunnen op 1080p zonder HDMI 2.1:
"Nowadays, most monitors, TVs, and graphics cards feature at least an HDMI 1.4 port which is enough for 144Hz at 1080p, 75Hz at 1440p, and 30Hz at 4K."
"HDMI 2.0 is also fairly standard and can be used for 240Hz at 1080p, 144Hz at 1440p, and 60Hz at 4K. The latest HDMI 2.1 adds native support for 120Hz at 4K UHD and 60Hz at 8K."
Als je monitor wel 4k accepteert, dan zal je max op 60hz zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door FMS op 16-11-2020 10:47 . Reden: layout ]
Ik had er ook over nagedacht om een externe SSD voor mijn PS5 te halen, voor PS4 games. Maar ik lees op internet dat je voorlopig beter geen externe schijven op je PS5 kan gebruiken, omdat er een vervelende bug is, die tot nu toe nog niet is opgelost.FMS schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:46:
Beetje uitgekauwde thema (zoals alles inmiddels), maar zijn er mensen die nu nog een externe SDD overwegen om PS4 games zo goed mogelijk op een externe schijf te laten draaien (USB 3)?
Ik heb even getwijfeld. Hier ligt nog een gewone SATA die ik voor de PS4 gebruikte, en ik verwacht niet dat ik meteen de interne SDD van de PS5 vol krijg. Daarom ga ik een paar PS5 games installeren, eigenlijk alleen Demon’s Souls, en voor de rest komen ook de PS4’s op de interne SDD.
Hopelijk komt Sony over enkele maanden met een gecertificeerde SDD voor intern gebruik.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2020 11:30 ]
Leuke game om zelf of met je wederhelft, vrienden of met je zoon/dochter samen te spelenTricto schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:18:
[YouTube: SACKBOY: A BIG ADVENTURE PS5 REVIEW: A Lovely Launch Game | PlayStation 5]
Ik word hier toch wel enthousiast van. Denk dat ik deze er ook maar bij ga halen.
[ Voor 3% gewijzigd door -Mike84- op 16-11-2020 11:34 ]
Ik lees heel veel behoorlijk positieve reacties op Astrobot, dus de eerste dag ga ik die lekker uitspelenMartinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:30:
Tip voor wie binnenkort een PS5 in huis krijgt. Hou er rekening mee dat als je de console hebt, je toch vooral de eerste dag bezig bent met downloaden. Dus als je een dagje vrij wilt nemen, pak dan de dag na release. Dan kan ie de eerste dag en nacht lekker downloaden. Ik verwacht ook niet dat het netwerk voor iedereen op volle snelheid zal downloaden, dus dat is iets om rekening mee te houden. De dagen erna gaat dat wel weer prima.
Ook al steek je de schijf erin, de day-one patches van veel games zijn aan de grote kant.
Als het zo gaat als met de PS4, die lag de grootste gedeelte van de release dag er helemaal uit.Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:30:
Tip voor wie binnenkort een PS5 in huis krijgt. Hou er rekening mee dat als je de console hebt, je toch vooral de eerste dag bezig bent met downloaden. Dus als je een dagje vrij wilt nemen, pak dan de dag na release. Dan kan ie de eerste dag en nacht lekker downloaden. Ik verwacht ook niet dat het netwerk voor iedereen op volle snelheid zal downloaden, dus dat is iets om rekening mee te houden. De dagen erna gaat dat wel weer prima.
Ook al steek je de schijf erin, de day-one patches van veel games zijn aan de grote kant.
Ik vermaak me wel met AstroBot en Ghost of Tsushima (CD versie) dus zoveel hoef ik niet te downloaden.Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:30:
Ook al steek je de schijf erin, de day-one patches van veel games zijn aan de grote kant. En voor vrijwel alle games zijn het toch wel belangrijke updates die crashes e.d. voorkomen.
Ook mijn plan. Donderdag thuiswerken en alles updaten zodra het binnenkomt. Vrijdag een vrije dag om andere games te spelen.jongf7 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:31:
[...]
Ik lees heel veel behoorlijk positieve reacties op Astrobot, dus de eerste dag ga ik die lekker uitspelen![]()
Overigens werk ik gewoon thuis, dus ik kan vrij nemen vanaf het moment dat de postbode is geweest.
This is absolutely ridiculous
Astrobot en ondertussen 1 patch downloaden voor TLOU 2, dat moet we vlot gaan toch?Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:30:
Ook al steek je de schijf erin, de day-one patches van veel games zijn aan de grote kant. En voor vrijwel alle games zijn het toch wel belangrijke updates die crashes e.d. voorkomen.
M'n zoontje is nu bijna anderhalf en komt "helaas" nog niet verder dan:-Mike84- schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:30:
[...]
Leuke game om zelf of met je zoon/dochter samen te spelen
Driehoekje, rondje, kruisje(oké sterretje) en vierkantje, start 'm youngTricto schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:33:
[...]
M'n zoontje is nu bijna anderhalf en komt "helaas" nog niet verder dan:
[Afbeelding]
Het is een beginTricto schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:33:
[...]
M'n zoontje is nu bijna anderhalf en komt "helaas" nog niet verder dan:
[Afbeelding]
Oh Astrobot kan zeker, maar ik denk dat de PS5 en Astrobot ook nog wel een update kunnen gebruiken als je hem binnen hebt.jongf7 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:31:
[...]
Ik lees heel veel behoorlijk positieve reacties op Astrobot, dus de eerste dag ga ik die lekker uitspelen![]()
Overigens werk ik gewoon thuis, dus ik kan vrij nemen vanaf het moment dat de postbode is geweest.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2020 11:37 ]
Net geprobeerd: ik kan gewoon de Amerikaanse store openen, inloggen op mijn account en een aankoop doen, geen enkel probleem...SD5k schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:53:
Heeft iemand al info of er op de PS5 iets veranderd is aan het aankopen uit buitenlandse PSN stores? Ik kan sinds de nieuwe store bijvoorbeeld niet meer op de US PSN store komen vanuit de browser, voorheen ging ik altijd incognito en werkte het verder prima, nu komt ik dan alsnog gewoon in de NL store terecht. Op mijn PS4 lijkt het allemaal nog normaal te werken.
Ik was van plan om Demon's Souls meteen in de US store aan te schaffen, puur omdat dat me €20 scheelt.
PSN: Redrafted
En toch, ik begreep dat er twee prototypes waren. Kan het artikel helaas niet terugvinden, maar de baas van Sony (oid) had ze beide in zijn kantoor en koos uiteindelijk voor de versie die we kennen, becasue it gew on him. Wellicht zag het andere model meer uit als de devkit.Tom schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:28:
[Afbeelding]
Wel grappig als je de devkit weer terugziet, hoe anders dat ie geworden is.
Het overzetten van PS4 games naar je PS5 schijnt via een ethernetkabel best snel te gaan. Die zou ik dus sowieso niet downloaden. Dan blijven inderdaad alleen de nieuwe PS5 games over die je via internet moet binnenhalen.Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:36:
[...]
Oh Astrobot kan zeker, maar ik denk dat de PS5 en Astrobot ook nog wel een update kunnen gebruiken als je hem binnen hebt.
Maar stel je wilt Spiderman downloaden en spelen. Dan denk ik niet dat je die helemaal gedownload krijgt als je postbode wat later binnen is. Zeker als USA de consoles aanzetten, gaat de downloadsnelheid hard omlaag. Dat is bij elke console-release de afgelopen jaren nog geweest en nu games toch echt 40+GB groot worden, ben je echt effe bezig als ie niet met 100+ mbit binnen komt...
En als je wat anders te doen hebt, mooi, maar zet je verwachtingen niet te hoog als het aankomt op bruikbare speeltijd
Je zet hem gewoon lekker aan, stelt alles in, games erin die je wilt spelen. Download aanzetten en pas uren later lekker spelen.
superhippe witte identicon
Liitle big planet ook gespeeld met m'n vriendin. Super leuk gehad. Mede hierdoor is ze veel meer geïnteresseerd geraakt in gamen. Daarna heeft ze met Ratchet en Clank haar eerste platinum behaald. Sackboy gaat echt een topper worden!Ridicuul schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:39:
[...]
Ja, ik wilde eerst ook een prijsdaling afwachten. Maar mijn vriendin was super enthousiast toen ze de trailer zag. En een kans om de liefde van mijn leven (gamen) te combineren met mijn hobby (iets leuks doen met mijn vriendin) is €70 wel waard.
Jij hebt straks ieder geval een goed weekendLekkerboeie86 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:58:
[...]
Liitle big planet ook gespeeld met m'n vriendin. Super leuk gehad. Mede hierdoor is ze veel meer geïnteresseerd geraakt in gamen. Daarna heeft ze met Ratchet en Clank haar eerste platinum behaald. Sackboy gaat echt een topper worden!
Sowieso! Begint donderdag en dan 10 dagen weekend. Astrobot ga ik direct mee starten. Twijfel of ik eerst Miles Morales wil spelen of de Spiderman remaster. Qua verhaal zou het waarschijnlijk logisch zijn om de remaster eerst te doen.-Mike84- schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:00:
[...]
Jij hebt straks ieder geval een goed weekend
de devkit is gewoon puur voor de game ontwikkelaars om hun games te kunnen testen. Dus design lijkt in de verste verte niet op het uiteindelijke design. Je ziet ook dat ze bv bij de devkit rekening hebben gehouden met het feit dat je ze op elkaar kan stapelen, iets wat je thuis niet zo snel zou doen.FMS schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:43:
[...]
En toch, ik begreep dat er twee prototypes waren. Kan het artikel helaas niet terugvinden, maar de baas van Sony (oid) had ze beide in zijn kantoor en koos uiteindelijk voor de versie die we kennen, becasue it gew on him. Wellicht zag het andere model meer uit als de devkit.
DMC ondersteunt het ook... en hoe... framerate zit eerder tussen de 70 en 100, wat enorme stutter oplevert als je tv geen VRR ondersteunt. De PS5 ondersteunt überhaupt nog geen VRR.nioz schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:15:
[...]
Ik verwacht zelfs dat steeds minder games 120fps zullen targeten. Nu zijn het er een paar: Dirt5, CoD warzone?
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 16-11-2020 12:11 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq