De PSVR heeft al 120Hz dus dat zal niet omlaag gaan vermoed ikpoor Leno schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:21:
[...]
Ja dat 'inside out' tracking is al heel goed idd, en wat we hebben begrepen is de PSVR 2.0 dat ook waarschijnlijk
Verder zou ik graag veel hogere resolutie zien en lage 'pixel pitch' (grootte/afstand t.o.v. elkaar, zeg maar)
Geen 'regenboog effect' als ik met mn ogen knipper en met mn ogen beweeg tegelijk.. Ben ik nogal 'gevoelig' voor
Eye tracking, zodat je om je heen kunt kijken zonder je hele hoofd te bewegen.. en daardoor hoeft enkel het stuk waar je naar kijkt gerenderd te worden.. Dat maakt het mogelijk hogere resolutie schermen te nemen, en minder hardware belasting omdat niet alles gerenderd hoeft te worden. (Zie eerder linkje in mn post)
Hogere refresh rate.. miniminiminimaal 90 Hz vast per oog. Liefst 120.
Enorm grote kijkhoek/ schermen die je hele gezichtsveld bedekken.. Zoals ik al eerder zei, ik wil geen zwarte randjes zien om mn ogen heen
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
/f/image/kzzr7zwQ4NdD8YhgHq0hZIcr.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qLNzfMBGlD1mxCWLKEFY4aUz.jpg?f=user_large)