Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Niks mis met checkerboard rendering of andere methodes die er voor zorgen dat het er uit ziet als een hogere resolutie! Meer pixels is altijd beter!justifire schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 08:02:
[...]
Laten we in ieder geval hopen dat de term checkerboarding met de volgende generatie tot het verleden hoort.
Misleiding en blurred pixels
En tja, vele Xbox fans waren zeer negatief over checkerboard rendering, dat het nep is en upscaling, blabla, maar nu hopen ze allemaal dat MS hun ML voor de XSX een DLSS achtige manier weet te doen wat net zo iets is, geen native 4k, dus misleiding....
Overigens, bestaan blurred pixels niet heh, elke pixel is altijd hetzelfde, native 4k of niet
Het zou fantastisch zijn als de standaard deze gen iets wordt als:
1440p + reconstructie en 60fps.
1440p + reconstructie, 30fps en ray tracing
Eens. Ik heb mij aan de single player games zoals Horizon, Uncharted, God of War en nu met Death Stranding, nog nooit geïrriteerd aan 30fps. Prima, zolang dat locked is en de framepacing goed is.Major_ton schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:34:
[...]
Samengevat vind ik 30fps voor sommige (adventure) games prima (dat is mijn mening), maar dat verandert misschien zodra ik ze op 60fps gespeeld heb en het niet ten koste gaat van de draw distance, want pop-in is voor mij een dooddoener wat inleving betreft.
Bij een potje Fifa en Gran Turismo vind ik 60fps een must, maar grafisch zijn dergelijke games veel minder zwaar en gaat die 60fps niet ten koste van de beleving.
Was dit hier al gedeeld?
PS5 komt volgens vacature van Sony uit in oktober
@Anton.net,
Ik heb zelfs liever geen native 4K. Kost zo enorm veel resources en het verschil met een goede checkerboarding is echt niet te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 12-05-2020 14:20 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Lol ik zit in die tak en heb ook gewoon dit tshirtNotSoSteady schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:45:
Misschien kunnen ze voor jullie nog een 24fps-optie toevoegen voor dat echte 'filmische' gevoel.

:fill(white):strip_exif()/f/image/XjYDF7EytVjsOXxHNdHowjh3.png?f=user_large)
(Hoewel 24 ivm onze frequenties klote is voor tv (25p-50i), en 30 voor online beter is)
Introducing PlayStation Studios, the new brand name for all of your favorite exclusive PlayStation games.
Sony unveils PlayStation Studios brand to launch alongside PS5
[ Voor 32% gewijzigd door Anton.net op 12-05-2020 15:16 ]
Lekker dramatische tune er onderAnton.net schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:06:
[YouTube: PlayStation Studios Opening Animation]
Introducing PlayStation Studios, the new brand name for all of your favorite exclusive PlayStation games.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ps5 in oktober ???
[ Voor 4% gewijzigd door Gandalf68 op 12-05-2020 15:11 ]
Ik weet niet of het fake is. Kan ook damage control zijn. Waarom zou die site zelf een maand noemen.Gandalf68 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:13:
Oke zolang ik niks officieel hoor maaknik me niet druk . Masr hoe weet je dat het fake is ?
https://www.famitsu.com/news/202005/12198307.html
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 12-05-2020 15:15 ]
Aaah die cursus japans komt me ineens goed uit...NotSoSteady schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:13:
[...]
Ik weet niet of het fake is. Kan ook damage control zijn.
https://www.famitsu.com/news/202005/12198307.html
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik gebruik Chrome dan wordt het een stuk eenvoudiger.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:15:
[...]
Aaah die cursus japans komt me ineens goed uit...
Google Translate, niet mijn vertaling."Rikunavi NEXT" clearly stated that the release date will be October 2020, saying "We will make PlayStation 5 scheduled to be released in October 2020", but when we inquired to SIE publicity whether this release date is true, " It is not due to our description, but due to a mistake in the adoption site. "
The PlayStation 5 is currently on sale (as of May 12, 2020), and has been announced as "released during the year-end sales season of 2020".
Sony heeft het ontkracht. Zegt natuurlijk net zo weinig uiteindelijk, als het toch oktober wordt.Gandalf68 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:13:
Oke zolang ik niks officieel hoor maaknik me niet druk . Masr hoe weet je dat het fake is ?
En WWS heet nu PlayStation Studios. Ben benieuwd of we nog 1 of meerdere acquisities kunnen verwachten.
Hopelijk wordt het op de 5 weer zoiets

Anton.net schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:06:
[YouTube: PlayStation Studios Opening Animation]
Sony unveils PlayStation Studios brand to launch alongside PS5

Wie is dat tussen Sackboy en Ellie?
Fallout mannetje?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Fallout is geen PS Studios game
Ik heb geen idee, dacht eerst gewoon ook Ellie, maar het is meer cartoony.
:strip_exif()/f/image/N2S4DfCdAikHMtNivdoElcvZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2020 15:56 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Sony heeft gewoon de zijne geupdated (5 jr oud). Als je echt wil gaan miepen dan heeft Ms het roterende logo 'geleend'
[ Voor 79% gewijzigd door poor Leno op 12-05-2020 16:10 ]
Origineel is het "reflecties-in-de-zijkanten-van-het-vergootte-logo-dat-in-beeld-vliegt" is het niet nee, maar dat is het van Xbox Studios ook niet. Wordt onder de twitter post die je linkt ook duidelijk gemaakt. Bijna elke filmstudio doet dit...drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:02:
https://twitter.com/tomwa.../1260202717328412674?s=19
Copy past van Xbox studios
Plus wat Leno hierboven laat zien...
Dit voegt dus weer helemaal niets toe...
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2020 16:15 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Copy paste van Marvel.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:02:

Wees maar niet bang de games zijn anders.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:02:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ach ja Microsoft studios, Sony studios. Zelfs de naam is gekopieerd, maar maak je niet druk. "Imitation is the sincerest form of flattery"Geronimous schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:11:
[...]
Origineel is het "reflecties-in-de-zijkanten-van-het-vergootte-logo-dat-in-beeld-vliegt" is het niet nee, maar dat is het van Xbox Studios ook niet. Wordt onder de twitter post die je linkt ook duidelijk gemaakt. Bijna elke filmstudio doet dit...
Plus wat Leno hierboven laat zien...
Dit voegt dus weer helemaal niets toe...
drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:02:

Het is ook wel de meest voor de hand liggende naamsgeving imo
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Opnieuw; copy paste Marvel Studios. Of Walt Disney Studios. Of Universal Studios. Of Carebear Studios. Kies er maar één.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:25:
[...]
Ach ja Microsoft studios, Sony studios. Zelfs de naam is gekopieerd, maar maak je niet druk. "Imitation is the sincerest form of flattery"
Daar heb je een puntGeronimous schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:49:
[...]
Fallout is geen PS Studios game![]()
Ik heb geen idee, dacht eerst gewoon ook Ellie, maar het is meer cartoony.
[Afbeelding]

Aah een Je moeder grap zou hier zo fijn zijn nu, maar ik doe het niet
Subtiel verbloemdDonstil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:33:
[...]
Aah een Je moeder grap zou hier zo fijn zijn nu, maar ik doe het niet
Opnieuw, waarom hetzelfde als de andere kant. Niet onderscheidend en/of vernieuwend. Ik noem het lui.Raem schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:30:
[...]
Opnieuw; copy paste Marvel Studios. Of Walt Disney Studios. Of Universal Studios. Of Carebear Studios. Kies er maar één.
Dat je dat over Microsoft zegt zegdrakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:36:
[...]
Opnieuw, waarom hetzelfde als de andere kant. Niet onderscheidend en/of vernieuwend. Ik noem het lui.

Verwijderd
drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:36:
[...]
Opnieuw, waarom hetzelfde als de andere kant. Niet onderscheidend en/of vernieuwend. Ik noem het lui.
[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2020 16:42 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die heb ik al opgelostKenny_026 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:42:
Mogen we nog wel over het mysterieuze character in het logo praten?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Bron? Want overal wordt enkel over first party studios gesproken.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:13:
Games onder PlayStation studios zullen niet altijd first party studios zijn. Tevens zal PlayStation studios ook gebruikt worden voor games op andere platformen dan de ps4/ps5. Ik denk iig pc.
THPS2 please.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:24:
Die announcement van zo dadelijk lijkt om een Tony Hawk heruitgave te gaan. Geen idee of het next-gen gerelateerd is, maar dat zien we zo meteen.
Oh ja sorryRaem schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:23:
[...]
Bron? Want overal wordt enkel over first party studios gesproken.
Gamesindustry
Het gaat om 1 + 2.
En wat hij morgen gaat droppen schijnt iets groots te zijn.
Wednesday is one of the more important moments this summer.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 12 mei 2020
Boeiend verder. Het geldt in principe gewoon voor alles wat ze uitgeven onder de eigen vlag. Net als Spider-Man een paar jaar geleden. Toen was Insomniac nog geen Sony studio, maar het betrof wel een first party game in principe.Raem schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:23:
[...]
Bron? Want overal wordt enkel over first party studios gesproken.
En wat zou zoiets kunnen zijn dan? (in de richting van...?) Ik ben echt slecht met al die namedroppings uit de industrie..bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:28:
[...]
En wat hij morgen gaat droppen schijnt iets groots te zijn
Ik ken alleen Cerney en Schreier en dan houdt t wel op
Gewoon even afwachten tot morgenpoor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:35:
[...]
En wat zou zoiets kunnen zijn dan? (in de richting van...?) Ik ben echt slecht met al die namedroppings uit de industrie..
Keighley is wel een van de bekendste mensen uit de industrie. Was heel lang geleden het gezicht van GameTrailers.poor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:35:
[...]
En wat zou zoiets kunnen zijn dan? (in de richting van...?) Ik ben echt slecht met al die namedroppings uit de industrie..
Geoff Keighley is zeg maar de persoon achter het onlangs aangekondigde Summer Game Fest (en The Game Awards). Een soort van E3 vervanger die de hele zomer info gaat droppen en met primeurs gaat komen. Alle grote jongens hebben zich erbij aangesloten.poor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:35:
[...]
Ik heb geen idee wat het gaat zijn morgen. Misschien iets van Ghost of Tsushima. Of Cyberpunk info. Of info over die Mass Effect remakes. Denk niets PS5 gerelateerd, want woensdag.
Morgen of zometeen?bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:38:
[...]
Geoff Keighley is zeg maar de persoon achter het onlangs aangekondigde Summer Game Fest (en The Game Awards). Een soort van E3 vervanger die de hele zomer info gaat droppen en met primeurs gaat komen. Alle grote jongens hebben zich erbij aangesloten.
Ik heb geen idee wat het gaat zijn morgen. Misschien iets van Ghost of Tsushima. Of Cyberpunk info. Of info over die Mass Effect remakes. Denk niets PS5 gerelateerd, want woensdag.
https://twitter.com/geoff.../1260231213609971712?s=19
Morgen.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:39:
[...]
Morgen of zometeen?
https://twitter.com/geoff.../1260231213609971712?s=19
Uit jouw gelinkte artikel komt duidelijk naar voren dat het een rebranding betreft van PlayStation 1st en 2nd party.drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:13:
Games onder PlayStation studios zullen niet altijd first party studios zijn. Tevens zal PlayStation studios ook gebruikt worden voor games op andere platformen dan de ps4/ps5. Ik denk iig pc.
En het is eerder dat PS studios ook 'kan' gebruikt worden voor releases op andere platformen dan dat het 'zal gebeuren'. De Decima engine draait al vanaf het begin ook op pc, vandaar dat HZD en Death Stranding ook voor pc uitkomen. Andere games hoeven we (voorlopig) niet te verwachten, kost teveel werk en levert nauwelijks of niets op.
Er is wel live een timer aan het aftellen... zal dat de announcement voor de announcement zijn?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Er is toch iedere dag een aankondiging?Geronimous schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:46:
[...]
Er is wel live een timer aan het aftellen... zal dat de announcement voor de announcement zijn?
Nee dus, maar hij heeft hij overduidelijk over woensdag.
May 12
Sunrise #1
Join Geoff Keighley for a surprise game reveal.
May 13
SGF Special Event
Tune in for a special Summer Game Fest showcase and interview with Geoff Keighley
[ Voor 43% gewijzigd door NotSoSteady op 12-05-2020 17:52 ]
In de video wordt inderdaad de Tony Hawk soundtrack afgespeeld. Nice!bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:28:
[...]
Het gaat om 1 + 2.
En wat hij morgen gaat droppen schijnt iets groots te zijn.[Twitter]
I thought the PlayStation Studios stuff was cool but a twitter user reminded me it sounds like Marvel Studios and Xbox Game Studios so now I've cancelled my PS5 pre-order and will no longer buy Sony products.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 12 mei 2020
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=trueNotSoSteady schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:00:
Tony Hawk Pro Skater 1+2 - 4 september 2020.
4k en 60 FPS, nice.
Veel gespeeld deze twee vroeger.
Haha dit. Zegt mij steeds helemaal niets al die Amerikanen die hier gedropt wordenpoor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:35:
[...]

Daar hebben jullie mij voor, geen probleem.Donstil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:35:
Aah grappig Tony Hawk Pro skater 2, vroeger ook best veel gespeeld maar voelt nu wel als “Starten > aah ja leuk jeugd sentiment > nooit meer aanraken”.
[...]
Haha dit. Zegt mij steeds helemaal niets al die Amerikanen die hier gedropt worden
Ik maak binnenkort wel even een grote insider catalogus.
State of Play’s next episode is dedicated to Ghost of Tsushima: https://t.co/RnNIBAUKQb
— PlayStation (@PlayStation) 12 mei 2020
Tune in Thursday at 1pm Pacific time pic.twitter.com/5kPGGl1WeH
Nice! De hype trains gaan de komende weken vertrekken.
https://blog.us.playstati...-about-ghost-of-tsushima/
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:59
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ook goed.Chaoss schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:25:
Laat die info maar, gewoon gameplay beelden gespeeld op een PS5
Eens even kijken of er veel is veranderd ten opzichte van de eerdere gameplay. Het gaat er hoe dan ook gruwelijk uitzien. Hopelijk kan ik deze uitstellen tot de PS5 er is.

Deze en tLoUS 2 als launchgames is geen verkeerd vooruitzicht.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:40:
[...]
Ook goed.
Eens even kijken of er veel is veranderd ten opzichte van de eerdere gameplay. Het gaat er hoe dan ook gruwelijk uitzien. Hopelijk kan ik deze uitstellen tot de PS5 er is.
[Afbeelding]
Gameplay op de Ps5 hebben we altijd al voor deze game. Dat weten de Ps4 eigenaren alleen nog nietChaoss schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:25:
Laat die info maar, gewoon gameplay beelden gespeeld op een PS5
[PS4] Ghost of Tsushimabram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:44:
Nog wat dikke gifs van deze game.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er goed uit.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verwijderd
Mooi dat zowel deze game als TLOU2 een benchmark zal zijn voor next-gen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze games evenaart worden.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit gecaptured op een PS5 ?bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
(TLOU2 is natuurlijk geen open wereld game)
- Chaoss

(irl. is mijn ninjasamurai impressie met geluid en movement echt stukken beter..
SHOCKING! pic.twitter.com/OQqzXBsgFD
— Insomniac Games (@insomniacgames) 12 mei 2020
Resistance: Remaster of nieuw deel?
Gezien de huidige tijd, zou ik toch gokken op een remaster. Al moet ik zeggen, dat ik de Resistance games kapot heb gespeeld op de PS3, ook in co-op.Recon24 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:05:
Gaat het dan toch gebeuren?
[Twitter]
- Chaoss
Ik opzich ook niet maar dan vooral niet als het door een Japanse studio wordt gemaakt met hun vage dingen en over the top gameplay.poor Leno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:42:
Ziet er mooi uit, maar ik heb helemaal niets met wahjaaaahchophackwahchopjah! games
(irl. is mijn ninjasamurai impressie met geluid en movement echt stukken beter..)
Maar aangezien het nu door een westerse studio wordt gemaakt heb ik er vertrouwen in dat het een enigsinds 'normale' game wordt. Free roaming en dan dikke hack'n'slash actie met een Samurai zwaard lijkt me wel wat.
Hier ook hetzelfde,wacht totdat de ps5 uitkomt. Die gifs zien er wel strak uit zeg pff.Chaoss schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:41:
Ik ga proberen te wachten, idem voor cyberpunk, allemaal games die ik in volle glorie wil spelen op de PS5... Kijken of het lukt
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het gecaptured is van de PS4 Pro versie. Ik verwacht in dat geval wat minder GPU compute effecten (al die bewegende dingen door de lucht bv zoals rook, bewegende bladeren, ronddwarrelend vuil/bladeren, enz) voor de normale PS4 versie.Chaoss schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:39:
Lijkt me eigenlijk sterk dat die renders ps4 zijn. Aan de andere kant TLOU2 ziet er ook gruwelijk mooi uit op de PS4, ik zegt 1,8tflop is enough!
(TLOU2 is natuurlijk geen open wereld game)
TLoU2 heb ik digitaal in de pre-order staan. Met GoT wacht ik even denk ik. Na TLoU weer lekker verder met de backlog tot PS5 er is.Steven030 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:40:
Als de PS5 ook smart delivery heeft (wat ik hoop) ga ik de TLOU2 en GoT digitaal kopen, anders fysiek. Wat zijn jullie plannen en wachten jullie met spelen tot de PS5 er is?
@Recon24 Insomniac gooit constant dat soort dingen op social media. Zou er niet teveel achter zoeken. Hoewel ik wel denk dat ze met meer dingen bezig zijn dan Spider-Man 2.
Zo jammer, zou graag een resistance 4 zien als launch game voor de PS5...bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:58:
[...]
TLoU2 heb ik digitaal in de pre-order staan. Met GoT wacht ik even denk ik. Na TLoU weer lekker verder met de backlog tot PS5 er is.
@Recon24 Insomniac gooit constant dat soort dingen op social media. Zou er niet teveel achter zoeken. Hoewel ik wel denk dat ze met meer dingen bezig zijn dan Spider-Man 2.
Ik heb ze nooit gespeeld, maar zou de massa daar echt op zitten wachten? Lijkt me niet echt een launch kraker, maar wellicht zit ik mis.Trishul schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:04:
[...]
Zo jammer, zou graag een resistance 4 zien als launch game voor de PS5...
Verwijderd
Misschien hebben ze goed naar Santa Monica gekeken: God of War.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:19:
[...]
Ik heb ze nooit gespeeld, maar zou de massa daar echt op zitten wachten? Lijkt me niet echt een launch kraker, maar wellicht zit ik mis.
Natuurlijk totaal iets anders en vooral meer unieks dan een shooter. Die markt is ook al best wel verzadigd.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:40:
[...]
Misschien hebben ze goed naar Santa Monica gekeken: God of War.
Verwijderd
Voor zover ik de strategie van PlayStation door heb, hebben ze een sterke focus op verhalende single player games. Het feit dat Hermen nu aan het roer staat, en dit keer op keer bevestigd lijkt te worden in de communicatie naar buiten toe, zou een reboot van die game niet eens zo gek zijn.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:44:
[...]
Natuurlijk totaal iets anders en vooral meer unieks dan een shooter. Die markt is ook al best wel verzadigd.
https://www.gamesindustry...d-to-launch-alongside-ps5
In die link staat wat geneuzel over single player en het nieuwe studios merk. Duidelijk verhaal waardoor mijn vertrouwen in PlayStation toeneemt. Een teraflopje meer of minder zorgt niet voor betere games. Een duidelijke visie met de juiste strategie en support zorgt voor een omgeving waarin ontwikkelaars kansen krijgen om mooie games uit te brengen. Het lijkt erop dat kamp groen dit nu ook doorheeft en ben dan ook benieuwd naar de resultaten.
Worden mooie tijden! Hoop alleen dat de freemium games, talloze DLC, lootbox en andere uitknijp praktijken niet teveel grip krijgen op de studios.
De charme van de resistance serie zat 'm vooral in de wapens, de gunplay en de atmosfeer. Er zijn maar weinig shooters met zo'n gevarieerd arsenaal wapens.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:19:
[...]
Ik heb ze nooit gespeeld, maar zou de massa daar echt op zitten wachten? Lijkt me niet echt een launch kraker, maar wellicht zit ik mis.
Op PS3 zag het er helaas niet zo mooi uit, stond echt in de schaduw van Killzone 2 & 3. Daarom zou resistance goed baat hebben bij een remaster op bv PS5 straks. En misschien zou een deel 4 ook een mooie showcase zijn als lauchgame met allerlei wapen effecten.
Tegelijkertijd lijkt het dat Sony afscheid heeft genomen van haar Shooter franchises (Killzone, Resistance, Socom) waardoor de kans op een Resistance 4 wel klein is. Komt ook nog bij dat Insomniac natuurlijk bekend is van R&C en Spiderman, die ze eerder sequels zullen gunnen. Sunset Overdrive en Resistance staan op een lager pitje lijkt het.
[ Voor 81% gewijzigd door Aenea op 13-05-2020 03:29 ]
Mag hopen dat ze na deze logo gewoon een Naughty Dog, Guerilla Games, etc. logo laten zien, net als je bij films soms 20 logos ziet....Donstil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:20:
Ik hoop wel dat het duidelijk blijft bij nieuwe IP’s welke studio het daadwerkelijk gemaakt heeft.
[ Voor 98% gewijzigd door Aenea op 13-05-2020 03:30 ]
Klopt, snap ook niet waarom Xbox nu ineens een Share knop moet hebben.... Echt, luie gasten!drakiesoft schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:36:
[...]
Zullen we nu ophouden met dit console warring geneuzel?
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2020 12:18 ]
Volgens mij heb ik het al eens hier gepost, maar dit is wel een game waar ik echt zin in heb. Samen met Tony Hawk, dikke primaRecon24 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:05:
Gaat het dan toch gebeuren?
[Twitter]
Speelde het eerste deel bij m’n neef toen de PS3 net uit was. Die beesten waren creepy, de Chimera of zo.
Dit topic is gesloten.
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden